TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 23 Aug 2019 20:01

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 30 posts ] 
Author Message
PostPosted: Wed 11 Jun 2008 17:33 
Lucrarile au inceput de cateva zile cu forari in zona benzinariei de la Pod. Ciurel. Podul va traversa intersectia pornind din Splaiul Independentei, apoi se va continua printr-un drum expres care va merge pana in linia de centura si A1. Acest drum expres va avea ramificatii catre toate strazile importande din zona Militari - Apusului.

Se pare ca anul acesta vor incepe toate pasajele si strapungerile din zona de vest - Bd. Timisoara, Bd. Ghencea, Razoare.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Jun 2008 17:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Super. Citisem la PMB hotararea prin care se aprobau indicatorii economici ai acestui proiect si faptul ca se estimeaza darea in folosinta in 2011 - ceea ce m-a facut sa cred atunci ca daca nu i s-a pus cruce prin amanarea pentru legislatura viitoare, cel putin nu va incepe anul acesta.

Ce mi s-a parut si mai interesant e ca la Ciurel podul va fi cu arcuri, la fel cum e la Pasajul Basarab :shock: Dar clar mai devreme de 1 an nu vom vedea vreun pilon.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Jun 2008 17:44 
Are cineva vreun link catre vreun proiect sau ceva ca nu am putut sa gasesc pe niciunde :(


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Jun 2008 21:36 
Cum adica pod cu arcuri? Vrei sa zici suspension bridge?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Jun 2008 23:54 
Quote:
BENEFICIARUL INVESTITIEI: PRIMARIA MUNICIPIULUI BUCURESTI

Mai este o problema: strapungerea asta iese la un moment dat din jurisdictia Municipiului Bucuresti.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jun 2008 17:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 142
Location: Bucuresti/Arad
Planurile sunt facute de mai mult timp. Banuiesc ca au luat in calcul si problema terenurilor pe care va trece acest drum.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jun 2008 17:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 142
Location: Bucuresti/Arad
Si cum va arata drumul:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Jun 2008 00:44 
Toate discutiile despre politica de aici au fost sterse sau editate.
Va rugam folositi (deocamdata) topicul de Stiri de interes general sau cel de Off-topic pentru politica. Deocamdata, alegerile sunt inca stiri de interes general, peste cateva zile, cine o fi la primarie va face ceva cu aceasta lucrare (adica o va face).
Daca aveti detalii despre proiect, puneti-le aici. Oricum, asa cum am spus, proiectul se intinde in 2 zone administrative, deci depaseste razboiul electoral din Capitala.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Jun 2008 21:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Proiectul acestei supratraversari si strapungeri este de mult mentionat in PUG la PMB. Tot asa un alt pasaj tot in sectorul 6 va fi construit in zona Valea Oltului. In alta ordine de idei mai este vorba si de prelungire Soselei Brasov pana la Sos. Alexandria. Problema nu este daca se vor face aceste proiecte ci daca vor fi bune puse la punct si eficiente. Daca PUZ-ul va fi pus la fel de prost in aplicare si nu vor fi prevazute spatii comerciale mari in zone de interes (Brasov-Ghencea) si altele nu se va rezolva in nici un fel problema aglomerarii urbane si a traseelor lungi. Zona Lujerului e deja supra-saturata.

Referitor la proiectul legaturii rutiere directe Lujerului - Chiajna problema este mai degraba legata de o ameliorare usoara a traficului. Desi zona Ciurel este in continuare pusa in dificultate de fluxul extrem de mare spre Crangasi si spre Lujerul, foarte putini mergand spre Grozavesti. Singura imbunatatire ar fi reducerea cu cateva procente a traficului de pe Dezrobirii si Uverturii, lucru care face proiectul necesar dar nu si suficient.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Jun 2008 21:15 
Exista si este facut studiul de fezabilitate pentru legatura Alexandria - Brasov, mai ramane licitatia si rezolvarea cu terenul armatei pe care va trece aceasta sosea. Este ceva vital pentru ca astfel accesul Alexandria - Linia 41 va fi de maxim 5 minute si se va evita si mizeria din linia 32 de la piata rahova.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Jun 2008 22:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Acea legatura Brasov-Alexandria se va realiza, dar nu pentru linia 41. Perimetrul nu este nici macar contrurat inca. Problema este daca se va stabil prin PUZ ca terenul sa poata fi alocat unor centre comerciale. Zona Ghencea sta foarte prost la capitolul spatii comerciale iar zona Militari, Razoare si 13 Septembrie nu au nici o sansa de a cuprinde asemenea servicii.

Daca vor fi construite hypermarket-uri si un mall in zona s-ar putea ca zona sa prezinte o adevarata posibilitate de dezvoltare a cartierelor invecinate si de echilibrare a traficului in acest perimetru. Daca insa zona va fi la fel de prost conceputa cum a fost proiectul pentru zona "Tricodava" atunci lucrurile vor fi sta mult mai rau decat sunt deja.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Jun 2008 22:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Militari cum nu are servicii comerciale? Parcul Comercial Militari(Chiajna) ce e? Liniile 137,236 si 405 au capatul in acest parc.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Jun 2008 23:10 
Militari are servicii comerciale, dar se pare ca tot insuficiente - duminica de exemplu toate sunt full. Si e cel mai mare parc comercial din tara... Iar aceasta strapungere nu va face decat sa fie si mai full - va fi mai usor sa se ajunga in aceste zone si din centru. Si se plangea lumea ca nu are bani :lol: . Si nivelul de trafic va creste odata cu deschiderea noilor centre comerciale din zona, pana in 2009 se vor deschide un Hornbach, Mall Cotroceni, Real. Iar investitiile in zona Militari - Drumul Taberei cresc pe zi ce trece iar infrastructura ramane aceeasi de ceva timp iar efectele se vad. In zona ar trebui sa inceapa cat mai urgent toate lucrarile planificate.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Jun 2008 23:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Pana in 2010 se ajunge la peste 12 mall-uri in bucuresti.

Off-Topic: Cel mai mare va fi Park Place Plaza si va fi in est-ul orasului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Jun 2008 23:25 
Alex wrote:
Off-Topic: Cel mai mare va fi Park Place Plaza si va fi in est-ul orasului.


A cazut deoarece e revendicat terenul. La fel si cel din Chitila.

Si noul primar a promis ca nu va mai da nici o autorizatie pentru malluri asa ca cele 12 vor ramane doar cele actuale/in constructie. Cel mai mare mall si in acelasi timp cea mai mare lovitura data traficului din Militari va fi Cotroceni Park, care inghite deocamdata mare parte din fostul UMEB si cat de curand Apaca si fosta unitate a armatei din zona Apaca. Se intinde de jur imprejur pe 3 statii RATB. Deci baietii ar fi bine sa se pregateasca serios pentru un trafic crescut.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Jun 2008 11:54 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 78
Marian Andrei wrote:
.............cea mai mare lovitura data traficului din Militari va fi Cotroceni Park, care inghite deocamdata mare parte din fostul UMEB si cat de curand Apaca si fosta unitate a armatei din zona Apaca. Se intinde de jur imprejur pe 3 statii RATB. Deci baietii ar fi bine sa se pregateasca serios pentru un trafic crescut.

Credeam ca se vor limita la terenul UMEB-ului dar daca spui ca se vor extinde si inspre Apaca inseamna ca ne putem lua adio de la calea ferata industriala din zona garii Cotroceni. Asadar gara Razoare va face legatura doar cu Giurgiu via Progresu, neavand pe unde sa-si continue traseul inspre zona de vest a orasului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Jun 2008 18:36 
feroviar wrote:
Credeam ca se vor limita la terenul UMEB-ului dar daca spui ca se vor extinde si inspre Apaca inseamna ca ne putem lua adio de la calea ferata industriala din zona garii Cotroceni. Asadar gara Razoare va face legatura doar cu Giurgiu via Progresu, neavand pe unde sa-si continue traseul inspre zona de vest a orasului.


Linia aia de tren mai era folosita din zona UMEB-ului??? Nu cred ca a mai trecut vreo un tren pe acolo de ani de zile. Din vest pana la Gara Cotroceni se mai circula stiu dar atat. Cand a mai vazut cineva vreun tren trecand pe la Razoare, prin intersectie sau paralel cu Sos.Progresului?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Jun 2008 06:47 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7923
,,Anii aia de zile" de cand nu a mai trecut vreun tren prin spatele UMEB sunt, de fapt, cateva luni. Trec in fiecare zi peste linia respectiva... problema e ca Titan mar e pe duca si nu stiu daca ce am vazut eu acum cateva luni nu o fi fost ultimul tren care a trecut pe acolo.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Jun 2008 14:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:12
Posts: 66
Location: Bucuresti
O intrebare...
De ce panoul nu are completate:
Nr autorizatie
Data de incepere
Data finalizari?

Oare pt ca inca nu se stiu aceste date?
Valabil si pt cel de la Razoare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Jun 2008 14:07 
Pentru ca practic lucrarile nu au inceput, deocamdata se foreaza sa vada adancimea pana la panza freatica etc. Lucrarile efectiv incep peste 1-2 luni. La fel a fost si la Basarab, placutele au aparut cu vreo 3 luni inainte sa inceapa lucrul efectiv.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Jun 2008 14:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:12
Posts: 66
Location: Bucuresti
Hm.. cu forarile..
Cand eram mai mic am vazut 2 mari etape de forari pe toata bucla Drumul Taberei , una parca inainte de 1990, alta ceva ani mai tarziu.. se fora manual, cu muncitori ca aia ce sapa puturi la tara..pt probe de sol... destul de dese,cam 50-100 metri cate un put.
De atunci inca sper la metrou in D.T...ca si pasaj la Razoare si ceva mai nou la restul infrastructuri.
Sa speram ca ai dreptate.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Jun 2008 15:35 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7923
Panourile nu au termene pe ele pentru ca sunt simple proiecte electorale... cum nu au mai castigat bordurile primaria, Consiliul General (tot al PD-L-ului ca si fostul primar) mai mult ca sigur ca le va bloca pe toate, chiar daca tot ei le initiasera.

In schimb, am vazut la stiri ca a fost readusa in actualitate ,,harta zgomotelor" intocmita de cativa ,,experti" acum cateva luni. Proiectul prevede (am sa citez din exprimarea celor de la Antena 1) ,,turnarea urgenta de asflat fono-absorbant, reabilitarea infrastructurii de tramvai si achizitonarea de garnituri de tramvai noi si silentioase". Ca exemplu era dat cel mai galagios tramvai din dotarea RATB, V3A-93-ul ruland pe Sos. Mihai Bravu (deci era o imagine de arhiva). In concluzie, se vor continua lucrarile la linii, vom avea tramvaie noi, insa vor continua si re-re-re-asfaltarile, mai ales in centru pentru a se aplica ,,asfaltul minune" care ,,inghite" zgomotul traficului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Jun 2008 15:51 
Dr2005 wrote:
Consiliul General (tot al PD-L-ului ca si fostul primar) mai mult ca sigur ca le va bloca pe toate, chiar daca tot ei le initiasera.
Ca exemplu era dat cel mai galagios tramvai din dotarea RATB, V3A-93-ul ruland pe Sos. Mihai Bravu (deci era o imagine de arhiva).


Odata ce licitatiile sunt facute (si in cazurile Ciurel si Razoare) nu se mai poate bloca lucrarea.

V3A-ul indiferent de versiune daca este bine pus la punct (fara solenoid care zdroncane la boghiul 3) este foarte silentios pe linii noi. De CH PPC nu mai zic. Cred ca si Bombardieru de 5 mil euro tot face galagie pe linie veche.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Jun 2008 17:01 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7923
Marian Andrei wrote:
V3A-ul indiferent de versiune daca este bine pus la punct (fara solenoid care zdroncane la boghiul 3) este foarte silentios


Pai solenoidul in general zdrangane... apoi mai sunt suprafetele plane de pe roti. Si mai apare cate un vagon cu sursa defecta de face o galagie de scoala si mortii.
In concluzie, V3A e un vagon zgomotos. Pe cand, de exemplu, ventilatoarele de pe Tatre fac la fel indiferent de situatie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 Jul 2008 21:11 
Pe panoul de la Ciurel a aparut schema lucrarii:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 27 Jun 2009 14:22 
PUZul proiectului.
Acesta este aprobat si licitat, ca sa inceapa trebuie doar sa existe banii.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 25 Sep 2009 13:49 
In curtea Strandului Dambovita langa Podul Ciurela aparut o foreza (model comunist, a fost una si pe santierul de metrou de la Podul Constanta). Nu stiu daca are legatura cu strapungerea, actuala reabilitare sau metroul.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 Sep 2009 00:22 
Nu mai este Videanu primar!!! Luati-va gandul de la lucrarea asta! A sosit momentul sa mai facem un carnat, nu avem domnule timp de strapungeri d'astea!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 Sep 2009 18:54 
Bogdan Ciorascu wrote:
Nu mai este Videanu primar!!! Luati-va gandul de la lucrarea asta! A sosit momentul sa mai facem un carnat, nu avem domnule timp de strapungeri d'astea!


Poate-l alegem Presedinte si pe urma ne putem gasi si noi Primar la Bucuresti.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 21 Oct 2009 13:14 
La fata locului la Ciurel lucrurile evolueaza cat se poate de bine, se monteaza un ditamai panou publicitar (probabil cel demontat de la Grozavesti sub care traiau boschetarii) fix pe locul pe unde ar trebuii sa inceapa santierul.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 30 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group