TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Fri 29 Mar 2024 00:04

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 152 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Apr 2010 23:54 
Saptamana 5: 5 - 11 aprilie 2010

Nu s-a lucrat aproape deloc...
Vineri abia, au inceput sa sape un pic pe langa canale.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Apr 2010 11:39 
Am dat peste un articol de 2 lei din ziarul Gandul plin de greseli, dar si de noutati opresciene...

Autostrada care leagă nordul de sudul Capitalei, împotmolită în 34 de exproprieri contestate în instanÅ£ă

Proiectul autostrăzii suspendate a rămas în aer, dar Sorin Oprescu are un nou proiect pentru Bucureşti. Construcţia unei autostrăzi care să lege nordul de sudul Capitalei. Aceasta va avea două benzi de circulaţie pe sens, linie dublă de tramvai, piste pentru biciclişti, trotuare largi de trei metri şi spaţii verzi de un metru.

Noua autostradă, botezată "diametrala Nord-Sud", va porni din imediata vecinătate a Pieţei Victoria şi va ajunge până la Gara Progresul trecând prin Buzeşti, Berzei, Vasile Pârvan, Uranus şi B-dul Tudor Vladimirescu. Traseul diametralei Nord-Sud va fi o alternativă a celui de pe bulevardele Magheru, Dimitrie Cantemir sau Calea Văcăreşti. Noua autostradă se va face pe trei tronsoane, primul, cuprins între Piaţa Victoriei şi Calea Plevnei, fiind preconizat a se finaliza până la sfârşitul acestui an.

Directorul Direcţiei Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei, Ioan Dedu, ne-a declarat că în acest moment lucrările deja au început. "Între Piaţa Victoriei şi spitalul Polizu se scot liniile de tramvai care urmează să fie reamplasate, se lărgeşte strada şi se lucrează la reţelele edilitare. Ieri, în timpul unei vizite de lucru pe şantierul de pe strada Buzeşti, primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a spus că, pentru continuarea lucrărilor, mai este nevoie de exproprierea a încă 34 de imobile. "Din cele 81 de imobile care trebuiau expropriate pentru aceste lucrări, 47 au fost deja finalizate, iar cele 34 care sunt în curs de expropriere se află în litigiu, pe rolul instanţelor judecătoreşti", a precizat Sorin Oprescu. Lucrările care vor dura cel mai mult sunt cele cuprinse între Calea Griviţei şi Şerban Vodă, pe motiv că tronsonul din mijloc este plin de imobile rămase de expropriat.

Pe şantierul de pe strada Buzeşti, primarul general a vorbit şi despre cinematograful "16 Februarie" pe care are de gând să-l dărâme şi să-l reconstruiască pe un alt teren primit ca donaţie de la o societate comercială. Cinematograful va fi construit în baza planurilor iniţiale. Potrivit directorului Ioan Dedu, exproprierea celor 34 de imobile va costa 150 de milioane de euro iar construcţia primului tronson al diametralei Nord-Sud - în jur de 30 de milioane de euro.

Refacerea străzii Tunari va mai dura încă trei luni

"A trecut aproape un an de zile. Ce să le spun bucureÅŸtenilor, că avem un grafic, că suntem pregătiÅ£i, că au trecut 4-5 luni de zile de când noi nu ne-am atins de lucrare?" i-a întrebat ieri Sorin Oprescu pe reprezentanÅ£ii firmei Euroconstruct, responsabili cu refacerea străzii Tunari. Din dialogul edilului cu cei de la Euroconstruct n-au lipsit justificările de genul "introducerea utilităţilor a durat foarte mult" sau promisiuni ca "până la 30 aprilie, porÅ£iunea din strada Tunari, de la intersecÅ£ia PiaÅ£a Gemeni până la intersecÅ£ia cu Åžtefan cel Mare, va fi dată în folosinÅ£ă cu calea de rulare a tramvaielor refăcută". ÃŽn privinÅ£a tronsonului dintre strada Gemeni ÅŸi strada Eminescu, constructorul a spus că termenul de finalizare a lucrărilor este peste încă trei luni.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Apr 2010 11:50 
Sa facem cateva comentarii:

Quote:
Proiectul autostrăzii suspendate a rămas în aer, dar Sorin Oprescu are un nou proiect pentru Bucureşti.

Asa cum era de asteptat de mult, doctoru' lu' peste doar stie sa minta, in acest fel asigurandu-si voturile celor care l-au votat. Pe langa faptul ca proiectul-minune nu ii apartinea, acest lucru fiind vizibil in PUG-ul Bucurestiului postat pe site-ul PMB in 1999.

Quote:
Construcţia unei autostrăzi care să lege nordul de sudul Capitalei. Aceasta va avea două benzi de circulaţie pe sens, linie dublă de tramvai, piste pentru biciclişti, trotuare largi de trei metri şi spaţii verzi de un metru.

Aici ziaristul/ziarista care a pictat acest articol, habar n-are ce e aia o autostrada. Sau poate asa i-a soptit doctoru'...
Apropo, unde pune el trotuare de 3 metri?!? Ca nu prea e loc. In fine...


Quote:
Noua autostradă, botezată "diametrala Nord-Sud", va porni din imediata vecinătate a Pieţei Victoria şi va ajunge până la Gara Progresul trecând prin Buzeşti, Berzei, Vasile Pârvan, Uranus şi B-dul Tudor Vladimirescu.

Acum ajunge la Gara Progresul?!!? (care oricum nu e utilizata) Pe unde?

Quote:
Noua autostradă se va face pe trei tronsoane, primul, cuprins între Piaţa Victoriei şi Calea Plevnei, fiind preconizat a se finaliza până la sfârşitul acestui an.

Pana cand?!?! Pe panouri scrie 30 de luni!!! Astia in afara ca au scos liniile vechi de tramvai nu au mai facut nimic.

Quote:
Lucrările care vor dura cel mai mult sunt cele cuprinse între Calea Griviţei şi Şerban Vodă, pe motiv că tronsonul din mijloc este plin de imobile rămase de expropriat.

Stirbei-Voda, Serba-Voda... E tot aia!

Quote:
Pe şantierul de pe strada Buzeşti, primarul general a vorbit şi despre cinematograful "16 Februarie" pe care are de gând să-l dărâme şi să-l reconstruiască pe un alt teren primit ca donaţie de la o societate comercială. Cinematograful va fi construit în baza planurilor iniţiale.

16 februarie?! Pe Buzesti erau cinematografele Buzesti si Feroviar (ultimul pe colt cu Grivitei)

Quote:
Potrivit directorului Ioan Dedu, exproprierea celor 34 de imobile va costa 150 de milioane de euro iar construcţia primului tronson al diametralei Nord-Sud - în jur de 30 de milioane de euro.

150 mil pentru 34 de maghernite?! Adica 4,4 mil euro / bucata???

oprescu wrote:
Ce să le spun bucureştenilor, că avem un grafic, că suntem pregătiţi, că au trecut 4-5 luni de zile de când noi nu ne-am atins de lucrare?"

Macar nu minte pentru cateva secunde.

Quote:
...promisiuni ca "până la 30 aprilie, porÅ£iunea din strada Tunari, de la intersecÅ£ia PiaÅ£a Gemeni până la intersecÅ£ia cu Åžtefan cel Mare, va fi dată în folosinÅ£ă cu calea de rulare a tramvaielor refăcută".

S-o vedem si p-asta. In fine, ziaristul/a a incurcat P-ta Gemeni cu Str. Eminescu. E greu de tot...

Quote:
În privinţa tronsonului dintre strada Gemeni şi strada Eminescu, constructorul a spus că termenul de finalizare a lucrărilor este peste încă trei luni.

Acum strada sau piata tot aia e! offff.......


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Apr 2010 20:28 
Vad ca in Romania se demonetizeaza termenul de autostrada. Tot mai des, orice sosea putin mai lata este numita brusc "autostrada". In realitate este vorba de o artera de penetratie, care este cu totul si cu totul altceva.

Azi-maine ne spune Berceanu ca tara-i plina de autostrazi, nerecunoscatori ce suntem...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Apr 2010 12:50 
Saptamana 6: 12 - 18 aprilie 2010

Intre P-ta Victoriei si P-ta Buzesti au continuat sapaturile, iar santul a fost nivelat pentru a pregati turnarea noii fundatii a liniei de tramvai.
Intre Stirbei Voda si Cobalcescu nu s-a lucrat deloc.
Intre Cobalcescu si Plevnei se lucreaza timid la conducte / canalizari.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Apr 2010 13:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:12
Posts: 41
Location: Bucuresti
Doar o intrebare.. largirea unui bulevard la care se presupune demolari destul de importante, masini grele, lucrari de durata si care afecteaza infrastructura se incepe cu linia de tramvai sau ar trebui refacuta dupa terminarea demolarilor?
Ma gandesc ca totusi daca se termina linia de tramvai inainte ar cam fi afectata de utilajele implicate....


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Apr 2010 13:46 
Din ce am vorbit pana acum cu cativa ingineri, momentan se va monta linia de tramvai doar intre P-ta Victoriei si P-ta Buzesti.
Pe sectiunea Cobalcescu - Plevnei, momentan se lucreaza doar la retele edilitare. Se lucreaza foarte lent, azi de exemplu, fiind ploaie, nu lucreaza absolut nimeni... Oricum, unde a fost inainte linia de tramvai, vor fi benzi auto.
Se astepta sa se rezolve si cu expropierile, dar aici s-ar putea sa mai asteptam mult si bine...
Un inginer spunea ca odata rezolvata problema expropierilor, se va inchide portiunea dintre Polizu si Grivita pentru a incepe demolarile. Dar din nou, nu se stie cand.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 May 2010 12:01 
A aparut pe siteul PMB la sectiunea "Dezbatere publica" un PUZ mai detaliat al zonei Buzesti - Grivitei - Polizu.
Se pare ca va exista linie de tramvai in ambele sensuri pe Cal Grivitei de la intersectia cu Buzesti spre Gara de Nord.


Attachments:
puz_buzesti_grivitei.JPG
puz_buzesti_grivitei.JPG [ 221.79 KiB | Viewed 7931 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 May 2010 13:32 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
RobertC wrote:
A aparut pe siteul PMB la sectiunea "Dezbatere publica" un PUZ mai detaliat al zonei Buzesti - Grivitei - Polizu.
Se pare ca va exista linie de tramvai in ambele sensuri pe Cal Grivitei de la intersectia cu Buzesti spre Gara de Nord.
Reteaua de troleibuz de pe Grivitei si Dacia - intre Polizu si Calea Victoriei - mai exista, sau a fost demontata?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 May 2010 18:40 
E acolo inca.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Aug 2010 21:12 
Offline

Joined: Mon 01 Jun 2009 16:53
Posts: 4
as vrea sa stiu daca detine cineva vreo informatie referitor la acest proiect...deoarece azi in jurul oreo 10 dimineata pe srt.buzesti unde lucrez au venit 5 persoane (chipurile de la urbanism)sa ne instiinteze ca incepand din aceasta seara cu ora 22...vor baga buldozerele pt.demolare.sunt socata :shock: astept parerile voastre.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Aug 2010 10:00 
Chiar acum am vorbit cu muncitorii de pe Berzei si ei nu stiu nimic de asta. Mai mult, se pare ca inca nu s-a rezolvat problema expropierilor... Tocmai de aceea, lucrarile cam stagneaza, nevazandu-se niciun progres major in ultimile 2 luni.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Aug 2010 21:19 
Offline

Joined: Mon 01 Jun 2009 16:53
Posts: 4
azi la ora 15 pe buzesti au intrat buldozerele...exact curtea de langa magazinul ecovital. gardul este inexistent la fel vor fi si urmatoarele locuinte in scurt timp(((


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Aug 2010 14:52 
Asta e o veste minunata. Sa piara odata tigania din zona. Sper sa darame si ruinele Feroviarului cat mai repede. reprezinta un mare pericol public!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Aug 2010 16:57 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Feroviarul e monument istoric, e cam greu de demolat. Oricum, mare parte din satrele de acolo stau ilegal, eventual in casele primariei (asa darapanate cum erau, puteau fi date cu chirie unor oameni nevoiasi, nu unor asa-zisi discriminati).

Ramane problema de baza: in niciun oras din Europa (cea civilizata, nu rromanica) nu se darama imobile pentru a face loc unor drumuri. O sa ajungem o tara de supra-supra-supra-largiri si pasaje. Si cand ma gandesc ca puteau trage o linie de tramvai ca lumea, separata de trafic (in Oradea am vazut ca nu se plang cei din Iosia ca au doar o banda si linie tip CF cu bordura, nu mai zic de Viena sau de Graz, unde in centru intra NUMAI tramvaiul)... asa se rezolvatoata problema transportului, fara demolari, procese si despagubiri care, s-o recunostem, tot din banii nostri se fac.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Aug 2010 17:00 
Offline

Joined: Mon 01 Jun 2009 16:53
Posts: 4
aveti idee ce termen de finalizare are acest proiect?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Aug 2010 15:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:11
Posts: 71
Location: Paris
Dr2005 wrote:
Ramane problema de baza: in niciun oras din Europa (cea civilizata, nu rromanica) nu se darama imobile pentru a face loc unor drumuri. O sa ajungem o tara de supra-supra-supra-largiri si pasaje.


Confirm. Prin anii 60 - 70, presedintele Frantei voia sa demoleze un cartier medieval din Paris, ca sa faca autostrada nord - sud via centrul Parisului... Si nu numai asta : voia sa rada si cartierul Bursei, ca sa faca acolo centru de afaceri cu zeci si zeci de zgarie-nori... Din fericire, a murit.

In ziua de astazi, cele doua cartiere, scapate intacte, se afla printre locurile cele mai la moda si cele mai prizate din Paris. Atrag turistii, atrag amatorii de shopping, atrag cheflii, atrag amatorii de cladiri istorice, etc...

E bine ca noi vrem sa radem patrimoniul istoric al orasului, si sa construim autostrazi si zgarie nori pina ajung bucurestii ca Tokyo. Ce nevoie avem noi de cladiri istorice, ce nevoie avem noi de cartiere agreabile, ce nevoie avem sa amelioram reteaua de transport in comun, ce nevoie avem noi de un oras frumos ? Avem nevoie de un oras unde sa ne plimbam cu masina, nimic mai mult.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Aug 2010 18:59 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Greseala este ca, daca se largesc strazile, tot mai multi automobilisti vor fi tentati sa strabata centrul, deci ambuteiajele vor fi si mai mari. Singura solutie corecta, verificata in toata Europa, este prioritizarea transportului public si limitarea accesului altor vehicule in centru.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Sep 2010 19:16 
Offline

Joined: Wed 29 Sep 2010 14:36
Posts: 2
PUZ-ul prezentat mai sus de RobertC a fost avizat azi favorabil de catre Comisia Nationala de Monumente Istorice deci totul intra in linie dreapta. Desigur birocratia va mai prelungi obtinerea efectiva a avizului Ministerului CUlturii, avizul de desfintare pentru cladirile ce vor fi demolate dar acum macar nu mai sunt obiectii.

@ Brassovia
Eu cred ca gresesti. Limitarea intrarii autovehiculelor in centru nu poate fi facuta decat prin impunerea unei plati ca in Londra de exemplu. Dar ce te faci cu cei care locuiesc in centru si intra zilnic acolo pentru ca acolo trebuie sa stea masina ?
Apoi spui ca daca o strada este mai larga vor veni ma multi, adevarat dar asta fluidizeaza traficul prin faptul ca cei ce o luau prin alte parti se vor impartii acum in mai multe locuri.
Cea mai buna solutie ar fi sa se realizeze niste axe care strabat orasul fara stopuri cu pasaje si tunele.

Autostrada suspendata e buna dar din cate vad e ca o centura mai mica. Trebuie facut ceva cu centrul. Cum ar fi sa mergi de la Baneasa pana la Berceni fara stop ? Pasajul de la Baneasa caruia i se va adauga pasajul de la Piata Presei libere si tot asa pana in Berceni. Cred ca trebuia insa sa se inceapa din centru inspre exterior.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Oct 2010 18:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:11
Posts: 71
Location: Paris
victor wrote:
@ Brassovia
Eu cred ca gresesti. Limitarea intrarii autovehiculelor in centru nu poate fi facuta decat prin impunerea unei plati ca in Londra de exemplu. Dar ce te faci cu cei care locuiesc in centru si intra zilnic acolo pentru ca acolo trebuie sa stea masina ?
Apoi spui ca daca o strada este mai larga vor veni ma multi, adevarat dar asta fluidizeaza traficul prin faptul ca cei ce o luau prin alte parti se vor impartii acum in mai multe locuri.
Cea mai buna solutie ar fi sa se realizeze niste axe care strabat orasul fara stopuri cu pasaje si tunele.


Bine zis "cred ca gresesti". Solutiile pe care le indici erau la moda in Occident pina in anii 70. De atunci incoace, s-au dovedit catastrofice, iar edilii au invatat din greseli (ca doar nu sint in Romania, ca sa fie decorati cind fac tâmpenii).

- Limitarea traficului automobil prin centru se poate face si altfel decat cu plata la intrare. Un exemplu occidental care functioneaza : parcare cu plata scumpa in tot centrul (dar cu tarif zilnic preferential pentre cei care locuiesc in acolo). Nu mai renteaza sa vii cu masina in centru... Pentru tranzit : trebuie facute drumuri ocolitoare la periferie.
Dar, cea mai buna solutie ramane transportul in comun la standarde europeene. Cind va fi metrou intre toate marile cartiere si centru, o sa mai scada circulatia automobila. Deocamdata, un primar inept prefera sa dea bani pe autostrada aeriana ca in Los Angeles, decât pe metrou.

- Chestia cu "strada mai larga fluidizeaza" s-a dovedit a fi o iluzie. O strada mai larga va fi luata cu asalt imedait ce se inaugureaza, atragand trafic suplimentar. Rezultat : nul, sau mai rau decât inainte. S-a dovedit peste tot, nu inteleg de ce ar functiona tocmai in Romania.

- Axele strabatand orasul fara stopuri si prin tunele, sa le faca in USA, ca acolo nu sint cladiri si cartiere istorice de ocrotit. Orasele europeene civilizate (adica nu romanesti) nu au asa-ceva. In schimb, au câte doua autostrazi de centura (trei in cazul parisului : "Perifericul", "A86" si "Francilienne").


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Oct 2010 12:34 
Offline

Joined: Wed 29 Sep 2010 14:36
Posts: 2
1. pentru asta trebuie insa intai construite parcari care sa fie scumpe. Ramane insa si traficul care nu implica parcare, masini care traverseaza prin centru, si aici intervine iar problema, cand se vor face trei inele de centura va merge. Cat despre cei ce stau in centru sunt direct implicat. De ce sa platesc eu mai mult ca stau in zona asta centrala ? Nu ma lafai in vila stau la bloc am acum un loc de parcare, ce ar trebui toti cei care stau in centru sa plece in alta parte ?

2. Strada mai larga fluidizeaza pentru ca acelasi trafic se imparte in mai multe locuri. Nu va creste traficul pentru ca e o strada noua, este acelasi numar de masini. Cam de cand a inceput traficul intens in Bucuresti multi au inceput sa o ia pe stradute si se descurca.

3. Sa fim seriosi chestia cu monumentele nu sta in picioare. Nu avem un oras impanzit de monumente astfel ca niste proiectanti abili sa nu gaseasca o solutie.

Si da, transportul in comun dar civilizat este cea mai buna solutie. Dar cand va fi asta? Cati ani sunt necesari sa se faca o retea buna de metrou ?

Si ar mai fi ceva, mita politizata prin diferite siretlicuri. Ma refer la cei ce parcheaza ilegal si ingreuneaza circulatia. In loc sa se plimbe pe strazi cativa lucratori ai primariei, sa faca poze la astfel de masini si apoi sa trimita amenda care sa fie incasata de primarie!!!!! avem un sistem absurd. O firma ridica masina(costuri) o transporta intr-un loc(costuri) si apoi o parceaza intr-un loc(costuri) Costuri inutile care nu aduc nimic. Masina parcata ilegal poate sa stea frumusel in acelasi loc iar toate costurile astea sa se transforme in bani la primarie pentru transport pubilc.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Oct 2010 13:16 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
victor wrote:
Cati ani sunt necesari sa se faca o retea buna de metrou ?
Pentru inceput ar fi suficient sa se reconecteze reteaua de tramvai si troleibuz prin centru, cu separarea traficului, evident, eventual interdictii de acces pentru alte vehicule decat transportul in comun si riverani, pe o serie de artere inguste, asa cum era in anii 80. Asta tocmai pentru ca traversarea centrului este marea problema si metroul - asa cum se prefigureaza el acum - NU O VA REZOLVA.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Oct 2010 14:14 
andrei wrote:
victor wrote:
@ Brassovia
Eu cred ca gresesti. Limitarea intrarii autovehiculelor in centru nu poate fi facuta decat prin impunerea unei plati ca in Londra de exemplu. Dar ce te faci cu cei care locuiesc in centru si intra zilnic acolo pentru ca acolo trebuie sa stea masina ?
Apoi spui ca daca o strada este mai larga vor veni ma multi, adevarat dar asta fluidizeaza traficul prin faptul ca cei ce o luau prin alte parti se vor impartii acum in mai multe locuri.
Cea mai buna solutie ar fi sa se realizeze niste axe care strabat orasul fara stopuri cu pasaje si tunele.


Bine zis "cred ca gresesti". Solutiile pe care le indici erau la moda in Occident pina in anii 70. De atunci incoace, s-au dovedit catastrofice, iar edilii au invatat din greseli (ca doar nu sint in Romania, ca sa fie decorati cind fac tâmpenii).

- Limitarea traficului automobil prin centru se poate face si altfel decat cu plata la intrare. Un exemplu occidental care functioneaza : parcare cu plata scumpa in tot centrul (dar cu tarif zilnic preferential pentre cei care locuiesc in acolo). Nu mai renteaza sa vii cu masina in centru... Pentru tranzit : trebuie facute drumuri ocolitoare la periferie.
Dar, cea mai buna solutie ramane transportul in comun la standarde europeene. Cind va fi metrou intre toate marile cartiere si centru, o sa mai scada circulatia automobila. Deocamdata, un primar inept prefera sa dea bani pe autostrada aeriana ca in Los Angeles, decât pe metrou.

- Chestia cu "strada mai larga fluidizeaza" s-a dovedit a fi o iluzie. O strada mai larga va fi luata cu asalt imedait ce se inaugureaza, atragand trafic suplimentar. Rezultat : nul, sau mai rau decât inainte. S-a dovedit peste tot, nu inteleg de ce ar functiona tocmai in Romania.

- Axele strabatand orasul fara stopuri si prin tunele, sa le faca in USA, ca acolo nu sint cladiri si cartiere istorice de ocrotit. Orasele europeene civilizate (adica nu romanesti) nu au asa-ceva. In schimb, au câte doua autostrazi de centura (trei in cazul parisului : "Perifericul", "A86" si "Francilienne").


Preşedintele cu pricina era Georges Pompidu, urmaşul lui Charles de Gaulle. Afirma că "oraşul trebuie să se adapteze automobilului". Dar din fericire a murit destul de repede, aşa că nu a mai avut timp să-şi pună planul în aplicare. Oricum, s-a dovedit în timp că idea lui e un dezastru capital. Numai la noi e invers.
Marea boală a Bucureştiului e că nu prea are artere care să ocoloească centrul. Măcar dacă ar construi ceva artere noi la marginea oraşului, ca să mai ocolească zonele aglomerate.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Oct 2010 15:38 
Se poate va rog sa reveniti la topic!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Oct 2010 12:10 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 63
Cu ocazia largirii strazii Buzesti se are in vedere si amenajarea de piste pentru biciclisti? Ma gandesc la piste de 1,5 metri intre bordura trotuarului si banda intai, cam cum sunt cele din Viena. Ar fi o solutie si amenajarea lor pe trotuar insa ma tem ca acesta nu va avea dimensiuni generoase.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 23 Nov 2010 10:56 
Este cert ca tramvaiul va ajunge din nou (la un moment dat) la Gara de Nord. Au pus primele piese ale macazului dreapta spre Bd. Alex. I. Cuza.

Intre timp, au inceput si demolarile pe partea dreapta a Str. Buzesti (catre Berzei). Aprox. 40% dintre case au fost deja demolate intre Polizu si Grivitei.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 23 Nov 2010 11:06 
Toate tramvaiele care trec acum prin Piata Chibrit vor ajunge in cel mult 4 - 5 luni la Gara de Nord. Doar nu crezi ca atunci cand se va deschide Basarabul vor intoarce pe bucla de la Titulescu ( unde intorc acum ). :lol:
RobertC wrote:
Se pare ca va exista linie de tramvai in ambele sensuri pe Cal Grivitei de la intersectia cu Buzesti spre Gara de Nord.

Imposibil, nu e logic asa ceva, si linia Buzesti - Gara unde duce ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 23 Nov 2010 11:14 
Nici nu credeam ca vor intoarce la Banul Manta (mai sunt oricum minim 4-5 luni pana cand pasajul va fi gata, si probabil inca vreo 2-3 luni pana se va si circula pe el...)

Sincer, nu cred ca in 4-5 luni vor ajunge la Gara, intrucat asta presupune sa intoarca pe Grivitei, Buzesti. Zona se va inchide circulatiei destul de mult timp pentru a reface complet fundatia strazilor, dupa ce vor fi terminate demolarile.

Stiu ca nu e logic ce e acolo desenat. Sau cineva habar nu are de zona, sau pe cineva il mananca rau de tot in zona posteriorului :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 23 Nov 2010 18:24 
La aceasta ora Str. Buzesti este inchisa intre Polizu si Cal. Grivitei, din cauza unor demolari.
La Gara de Nord si in intersectia Buzesti / Polizu este un balamuc de nedescris.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Dec 2010 17:00 
Pe Buzesti s-au demolat toate cladirile de pe partea dreapta intre Generali si Hotel Marna.
De maine incepe demolarea imobilului situat pe Berzei la intersectia cu Plevnei.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 152 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group