TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Wed 16 Oct 2019 02:21

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 58 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: Mon 05 Jan 2009 16:18 
Lucrările de reabilitare ale Pasajului Lujerului costă peste 60 milioane de lei şi vor fi gata într-un an

Lucrările de reabilitare ale Pasajului Lujerului costă peste 60 milioane de lei şi vor fi gata într-un an.
Administraţia Străzilor Bucureşti va investi 60 milioane lei, fără TVA, în reabilitarea Pasajului Lujerului din sectorul 6 al Capitalei, lucrări pentru care administraţia a deschis o licitaţie publică.
"Pe perioada lucrărilor, se va putea circula în pasaj. Închiderea se va face pe benzi şi pe tronsoane în cadrul benzilor. Însă, pentru fluidizare, constructorul, împreună cu Brigada de Poliţie şi cu Administraţia Străzilor, vor propune şi variante ocolitoare. Sperăm ca lucrările să se încheie până la 31 decembrie 2009", a declarat directorul general al Administraţiei Străzilor Bucureşti, Alina Roman.

Suma necesară investiţiei, estimată de administraţie, va fi suportată din bugetul local. Contractul presupune "reabilitarea structurii pasajului rutier, lucrări de drumuri, montarea unei staţii de ventilaţie, a unei staţii de pompare, arhitectură şi canalizare". Compania câştigătoare se va angaja să termine lucrările în maxim un an de la încheierea contractului, potrivit anunţului Administraţiei Străzilor.

De asemenea, Pasajele Muncii, Unirii şi Victoriei, din Capitală, vor fi renovate anul viitor cu circa 11 milioane lei, potrivit Administraţiei Străzilor Bucureşti.

Sursa: NewsIn

http://www.realitatea.net/lucrarile-de- ... 29076.html


Lucrarile vor afecta cel mai probabil si circulatia tramvaielor, mai ales ca se va schimba cel putin si sina liniei 41 in aceasta zona. Pe perioada lucrarilor va voi tine la curent cu evolutia lucrarilor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Mar 2009 19:42 
Valoarea lucrarilor este de 60 milioane euro, bani care nu se stie daca vor fi luati din bugetul local sau din imprumut extern.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Apr 2009 06:22 
Offline

Joined: Fri 20 Apr 2007 11:08
Posts: 6
Cand se vor apuca efectiv de lucru la pasaj?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Apr 2009 09:03 
Prin mai-iunie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Apr 2009 20:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 142
Location: Bucuresti/Arad
1. E imposibil sa coste 60 milioane euro. Am auzit la radio o estimare pentru centura Bucurestiului (A0) de 68 mil euro.
2. De ce mi s-a sters mesajul in care intrebam daca pana la urma sunt euro sau lei?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Apr 2009 20:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Ba e foarte posibil sa coste atat. Niciun pasaj facut pe vremea "cealalta" nu e altceva decat o cutie de beton ingropata in pamant; norocul nostru este ca doar un singur pasaj a fost construit sub nivelul Dambovitei - deci implicit se inunda la fiecare ploaie - vorbesc de pasajul Marasesti - fiindca toate se confrunta cu probleme gen baltirea apei, infiltratii si chiar probleme de aerisire.

In particular in cazul Lujerului exista crescatorie de tantari si mormoloci intre liniile de tramvai, situatie totusi intolerabila. Probabil ca din cele 60 de milioane de euro macar cateva sunt pentru refacerea canalizarii si adaugarea unei statii de pompare, ca la Marasesti.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Apr 2009 20:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 142
Location: Bucuresti/Arad
Problema cu apa (freatica) in Bucuresti este mult mai mare.
Insasi regularizarea Dambovitei si transformarea ei intr-o imensa cada de beton a contribuit la aceasta problema. Practic, toata apa de ploaie care alta data se scurgea in mod natural in rau ajunge in canale, care nu fac fata. Ca un plus, se pare elementele prefabricate ale acestor canale nu prea au garnituri intre ele. De aceea trebuie regandit complet bazinul Dambovitei pe portiunea din Bucuresti.
Dar sa revenim la subiect. 60 mil euro mi se pare imens de mult. La banii astia s-ar putea face pasaje complet noi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Apr 2009 21:50 
Proiectul pasajului este mult mai amplu, se are in vedere utilizarea fostei linii de acces in depoul Ciurel din zona Cora pentru o noua artera auto, care va salva putin situatia din intersectia Lujerului-Uverturii.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Apr 2009 23:19 
Ahaa, deci vor sa faca sosea pe pasajul cf, ar fi o idee sa aiba o banda care sa scurtcircuiteze si sa iasa direct in zona Ciurel...
Pacat de ideea unui metrou pe traseul Semanatoarea - Gara Cotroceni - Linia de Centura...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Apr 2009 23:44 
Marian Andrei wrote:
se are in vedere utilizarea fostei linii de acces in depoul Ciurel din zona Cora pentru o noua artera auto

Dar nu prea incap 2 benzi de circulatie in tunelul ala... :?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Apr 2009 23:52 
1 banda, e buna si aia.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Apr 2009 08:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Am simulat in MapSource un traseu posibil pentru noua artera. Atat timp cat va fi cu siguranta sens unic nu prea conteaza faptul ca se porneste cu o singura banda din pasaj si se merge asa printre blocuri, pana la nivelul solului. Nu sunt foarte sigur ca va rezolva fundamental problema de la Uverturii insa va fi, de facto, o noua artera de iesire din Dr. Taberei catre centru :idea:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Apr 2009 10:07 
Spre sfarsitul acelei pante e un macaz deci debleul se largeste, deci se poate trece la doua benzi inca dinainte de a se ajunge la nivelul solului. Mai ales ca ar trebuii sa existe un plan coerent pentru o includere logica si armonioasa a acestei strazi cu noul pasaj ce se va contruii la Ciurel.
O banda e foarte buna, in tarile civilizate exista foarte multe tuneluri de o singura banda si isi fac admirabil treaba, numai noi avem bizoni care stramba din nas ca nu pot nici sa parcheze nici sa depaseasca daca e doar o banda.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Apr 2009 20:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Cu regret, iarasi se pare ca cei din primarie vor sa isi mai bata joc de orice viitor al unei linii de cale ferata. De ce oare este atat de greu de prevazut ca o posibila linie ferata pe acolo si un terminal in zona Orsova ar fi fost o alternativa buna si care s-ar fi putut folosi daca se vroia pentru o viitoare linie intre Semanatoare si Razoare, poate si mai mult? Oricum, o asemenea legatura putin probabil sa apara vreodata. De ce sa nu ne gandim la un tramvai macar? Mai bine distrugem totul si iarasi un primar dubios al sectorului 6 si care de-abia vorbeste, daramite sa gandeasca logic se va mai lauda cu o mare "realizare". Gluma aceea de parc dintre Lujerului si Orsova, facut peste fosta linie ferata este iarasi o prostie. Dar, mai bine gandim pentru 4 ani (cat tine un mandat) si nu pe 20 de ani.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Apr 2009 13:27 
Sa vedem linia cu pricina, sina nu este scoasa decat in pasaj, imediat ce se iese din pasaj este in stare buna. Este spatiu destul de circulatie pentru o banda.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Apr 2009 13:55 
Problema este ca in pasaj linia de cf este despartita prin coloane de sosea, sa vedem cum o sa faca sa darame din acele coloane.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Apr 2009 17:05 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 102
Location: BUCURESTI
De ce sa le darame, oricum pe acolo inafara de o sina CF nu se poate construi altceva.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 Apr 2009 01:12 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
Marian Andrei wrote:
... sina nu este scoasa decat in pasaj, imediat ce se iese din pasaj este in stare buna.

Deci depoul Ciurel nu mai are in prezent legatura cu reteaua CFR?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 Apr 2009 08:10 
Brassovia wrote:
Marian Andrei wrote:
... sina nu este scoasa decat in pasaj, imediat ce se iese din pasaj este in stare buna.

Deci depoul Ciurel nu mai are in prezent legatura cu reteaua CFR?


Nu mai are legatura de cel putin 4 ani cand a fost facuta Cora Militari si au inceput sa dispara sinele din pasaj si din spatele pasajului.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 Apr 2009 10:53 
Oricum sinele erau blocate de si mai mult timp cu traverse, iar unul din malurile debleului se pravalise peste sina ce ducea spre Ciurel.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 Apr 2009 11:43 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 102
Location: BUCURESTI
Din depoul Ciurel mai iese din subteran din cand in cand cate un LDH cu 1 - 2 vagoane care duc gunoiul in acea curte din spatele blocurilor. Acum 3 ani o echipa de muncitori au curatat linia care duce spre Semanatoarea dar nu cunosc motivul deoarece nu sa miscat nici un tren pe acolo.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 May 2009 18:46 
Pasajul Lujerului nu a mai fost reparat de 20 de ani şi este un pericol pentru cei care circulă în zonă

Cei care circulă prin Pasajul Lujerului o fac pe riscul lor. Pasajul nu a mai fost reabilitat de mai bine de 20 de ani , iar acum este un pericol pentru cei care circulă în zonă.
Declaraţia a fost făcută de primarul general, Sorin Oprescu, invitat la prima ediţie a videochatului realitatea.net.

"Trebuie să închid pasajul Lujerului ca să îl refac", a declarat Sorin Oprescu. Acesta a completat că va căuta soluţii pentru ca pasajul să nu fie închis, altfel, "ar deveni o nebunie".

Sursa: Realitatea TV
http://www.realitatea.net/pasajul-lujer ... 10627.html


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 May 2009 19:18 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
Quote:
este un pericol pentru cei care circulă în zonă

Nu Pasajul Lujerului, ci Romania este un pericol pentru cei care circulă în zonă. Pe cand o inchidem, pentru reparatii capitale?


Top
 Profile  
 
 Post subject: n
PostPosted: Mon 04 May 2009 19:21 
Offline

Joined: Mon 25 Jun 2007 17:43
Posts: 5
Cum adica " pe riscul lor " ? Haideti sa nu mai urcam in 41, sau sa puna RATB un afis in geamul tramvaielor de pe 41 : "urcati pe riscul dumneavoastra", Este incredibila abordarea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 May 2009 19:29 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
Doctorul e marcat de specialitatea dumnealui... Inainte de operatie, te pune sa semnezi ca o faci pe riscul propriu, ca sa n-aiba dumnealor Colegiul Medicilor cazuri de malpraxis de discutat. Acum crede ca poate sa faca si in oras acelasi lucru??? :lol: Legea spune clar ca primarul raspunde de starea de siguranta pe domeniului public. Deci, sa-nchida atunci tot orasul, ca sa n-aibe probleme, sau sa puna oamenii sa dea in fiecare dimineata declaratie cum ca umbla prin Bucuresti pe riscul propriu si nu vor cere daune daca ceva nu functioneaza...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 May 2009 21:47 
Brassovia wrote:
Quote:
este un pericol pentru cei care circulă în zonă

Nu Pasajul Lujerului, ci Romania este un pericol pentru cei care circulă în zonă. Pe cand o inchidem, pentru reparatii capitale?
Reparatii capitale? Sa vedem putin documentele: RK in 1859,1877,1918,1947, 1965,1989,1996,2004. RC=Reparatii si Carpeli: 1866,1881,1923,1930,1938,1944,1948,1991,1992,2000,2008. Accidente: 1907,1916,1933,1940,1977,1987,plus in unii ani cu "reparatii".
Lifting si cosmetizari dupa normele vestice: 1968,1990,2007.
Alte aspecte "tehnice": lipsa aripa stanga si masca stanga-sus si stanga-jos, ornamente dreapta-jos si capac acoperis, furtune gaurite care pierd apa si inunda compartimentele adiacente (in special in ultimii ani), improvizatii si montarea de piese cu inaltime mai mare decat specificatia manualului de utilizare, piese lipsa sau de calitate turceasca, scurgeri de combustibil, emisii peste normele admise & cetera.

La un autovehicul, cu o asemenea fisa se poate trece la casare.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 May 2009 22:06 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
Quote:
CASARE

Pai chiar asta vedem ca a inceput usor-usor peste tot in jur. In marea industrie, in transporturi, in cultura, in invatamant, in sanatate, in fotbal etc.

Ramane de vazut la final (adica dupa ce se vor lua toate artefactele demontabile de catre cei interesati) daca aceasta casare va insemna:
a) - dezmembrare pe bucati mici, usor de transportat si topit;
b) - vanzare in intreg, catre terte parti interesate;
c) - uitarea in parcul rece si lasarea naturii sa iasa invingatoare prin rugina.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 May 2009 22:17 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Probabil c), ca rusii nu ne vor, americanii nici atat. Eventual un pic de a) sa nu mai faca gura Marko.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 May 2009 22:41 
Ba nu, o sa fie varianta d), adica :
- RK general si cu simt de raspundere, pe banii publici, apoi vanduta la pret de fier vechi, de catre cei care au comandat RK-ul catre firmele private, tot ale lor


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 May 2009 15:33 
Oprescu a declarat Pasajul Lujerului pericolul numărul 1 pentru şoferi!

Pentru a fi reparat însă, din luna august, va fi paralizat traficul într-una dintre cele mai circulate zone ale oraşului. Municipalitatea va impune restricţii de trafic fără precedent.

Pasajul arată ca după bombardament. Dacă deasupra fisurile, spărturile şi gropile sunt la ele acasă, să vezi ce te aşteaptă în subteran. Când trec tramvaiele liniei 41, metroul uşor al Bucureştiului, totul vibrează şi pereţii par că se vor prăvăli peste tine. Igrasie, infiltraţii, grinzi deplasate cu zeci de centimetri. Asta e acum starea acestei construcţii moarte, devenită groapă de gunoi, cum au descris-o specialiştii Inspectoratului de Stat în Construcţii, în adresele trimise primăriei.

“Cei care circulă prin pasaj o fac acum pe riscul lor. ConstrucÅ£ia nu a mai fost reabilitată de peste 20 de ani”, a dezvăluit primarul general al Capitalei Sorin Oprescu. SpecialiÅŸtii Municipalităţii au deja soluÅ£iile. “Din luna august vom închide câte un sens de circulaÅ£ie ÅŸi vom intra în forÅ£ă la consolidare ÅŸi refacerea carosabilului. Dacă nu ne descurcăm ziua vom lucra noaptea”, a anunÅ£at directoarea AdministraÅ£iei Străzilor, Alina Roman.

Reparaţii de 12 milioane €

Lucrările de la Pasajul Lujerului vor costa 12 milioane de euro ÅŸi sunt programate să dureze un an. Se vor reface carosabilul, staÅ£ia de pompare ÅŸi postul trafo. ÃŽn plus va fi refăcută toată structura de rezistenÅ£ă. “Promitem să îl terminăm totuÅŸi până la sfârÅŸitul anului”, promite Alina Roman, directoarea AdministraÅ£iei Străzilor.


http://www.click.ro/actualitate/cade-pa-sajul-pe-ei


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 58 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group