TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Mon 22 Oct 2018 09:23

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 58 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 May 2009 15:51 
La Pasaj se putea lucra cand s'a facut mareata constructie a metroului basesc. Sunt convins ca de atunci si de mai inainte erau cunoscute problemele pasajului, dar tovarasul marinar a preferat sa se faca ca nu vede.

O mare placere a romanului e sa faca lucrurile in contratimp si provocand deranjul maxim.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 May 2009 16:15 
Offline

Joined: Sun 11 Nov 2007 11:16
Posts: 281
Location: Bucuresti, s. 1
Cum sa fie grinzi deplasate cu zeci de centimetrii? Pai ar fi cazut demult, poate zeci de milimetrii.
Deci lucrarile incep in august 2008 si dureaza un an, deci august 2009, dupa care vine constructorul si zice ca termina pana la sfarsitul anului. Deci promite ca face lucrare de 12 luni in doar 5, sau in "doar" 17 luni?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 May 2009 16:20 
Probabil va dura 2 ani...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 May 2009 16:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:12
Posts: 67
Location: Bucuresti
Pasajul s-a construit prin anii 80 daca nu ma insel,.. nu mai stiu exact, dar imi aduc aminte santierul si constructia lui.
Insa pretul sincer pare cam mare.. mult prea mare. Si pt a justifica pretul mare trebuie sa facem in asa fel incat sa creada lumea ca este un pericol si se prabuseste ....
Adevarul ca necesita anumite investiti .... dar suma pare mare pt un pasaj deja construit.
Oare cat ar costa unul similar de la zero?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 May 2009 17:05 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 658
Location: Bucuresti, Militari
Pasajul a fost realizat intre octombrie 1986 si iunie 1987. Chiar la iesire, spre Uverturii, imediat dupa stalpii care separa tunelul CF de sosea, peretele (ultimul stalp lipit de perete) are o "burta" spre exterior, se vede o fisura la jumatate, e de mult asa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 May 2009 19:49 
Offline

Joined: Sat 03 Nov 2007 11:13
Posts: 18
Location: Bucuresti, S6, Militari
Salut,

Am observat ca in Pasaj, tramvaiele au restrictie de viteza, 30 km/h mai exact. De ce CH-PPC -urile o respecta si V3A-93-urile nu?

Bine, eu prefer sa ma urc intr-un V3A-93 si sa traversez pasajul in maxim un minut. Asa sunt sigur ca ies cu tramvaiul inainte sa cada pasajul :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 May 2009 20:15 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7973
Restrictia nu are legatura cu pasajul propriu-zis, ci cu starea liniei si lucrarile care se fac in unele nopti la ea (precum inlocuirea prinderilor dintre sina si traverse).

V3A-93-urile nu prea au cum sa respecte limitarea... din simplul motiv ca vatmanii nu prea au de unde sa stie cu ce viteza merg (vitezometrele nu prea functioneaza).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 May 2009 21:40 
Offline

Joined: Sun 11 Nov 2007 11:16
Posts: 281
Location: Bucuresti, s. 1
Dr2005 wrote:
V3A-93-urile nu prea au cum sa respecte limitarea... din simplul motiv ca vatmanii nu prea au de unde sa stie cu ce viteza merg (vitezometrele nu prea functioneaza).

Asta o cred numai blondele si babele, oricine are o farama de simt practic intelege ca un sofer isi da seama in linii mari si mai ales in oras cam cu ce viteza merge. De acord ca la tramvai nu schimbi vitezele, dar totusi, azi am traversat Pasaj Grand in paralel cu un V3A si am mers constant amandoi cu 60, sigur individul nu avea impresia ca merge cu 30.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 10 May 2009 13:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 265
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
E foarte placut sa remarci cum unii si altii (care teoretic au specialisti care ii consiliaza: vezi primar) isi dau cu parerea despre situatie. Dar, oare, cat de periculos este sa traiesti in Romania in general, mai ales avand in vedere gradul de inconstienta si indiferenta (bine pusa la punct) ca sa castige cine trebuie de pe urma ei?

Revenind la cazul pasajului Lujerului. Avand in vedere ca a fost dat in folosinta in anul 1987, se impun lucrari de intretinere si modernizare. Totusi, sa privim lucrurile asa cum sunt:
- la scurt timp de la darea in folosinta a pasajului, pompele pentru sistemul de preluare a apelor pluviale nu au functionat. In urma unor ploi mai intense, s-au format acumulari de apa importante.
- situatia nu s-a remediat in primii ani dupa 1989. Primele lucrari serioase au fost facute undeva dupa 1998 cand pasajul a avut reparatii iar o parte din canalizare a fost refacuta.
- in anul 2002, odata cu modernizarea liniei 41 s-au facut alte lucrari pentru pasajul Lujerului: sistemul nou de iluminat si imbunatatirea sistemul de preluare a apelor pluviale.

Situatia actuala a pasajului:
- probleme realativ normale de uzura a structuri de fatada si afectarea in limitele admisibile ale structurii de rezistenta prin utilizarea normala
- sistemul de preluare a apelor pluviale este deficitar, sunt necesare lucrari de decolmatare a scurgerilor, modernizarii instalatiilor de transport al apelor uzate si pompelor
- portiunile inferioare ale unor stalpi, fundatia si carosabilul sunt afectate de infiltratii
- sunt necesare lucrari de izolare si impermeabilizare ale structurii pasajului

In concluzia acestei analize, este evident ca primele 2 probleme vor fi rezolvate. Pentru ultimele 2, insa, am mari dubii. Ca sa se remedieze acele probleme nu e nevoie doar sa se faca o torchetare si o imbracare a peretilor ci un sistem eficient de preluare a apelor de infiltratie si o prevenire a intrarii acestora in caseta exterioara a pasajului rutier.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 May 2009 13:44 
Pasajul Lujerului din Capitală se poate prăbuşi în orice moment

Pasajul Lujerului din Capitală se poate prăbuşi în orice moment. Inspectorii în construcţii au decis că zona va fi închisă. Aşadar, vin vremuri grele pentru şoferi! Cu bulervardul Vasile Milea şi şoseaua Orhideelor blocate din cauza lucrărilor la pasajul Basarab, mai punem pe harta coşmarului rutier o bulină.

Pasajul Lujerul a fost construit acum 20 de ani. De atunci şi numarul maşinilor care trece prin el a crescut de zece ori. Pasajul nu a fost niciodată reparat, ci doar întreţinut pe alocuri şi curăţat din când în când. Aproape toţi pilonii se susţinere ai pasajului sunt brăzdaţi de jos şi până sus de crăpăuri adânci.

Åžoferii nu sunt singurii care ÅŸtiu ca pasajul sta sa cada. Åžtiu la fel de bine ÅŸi inspectorii în construcÅ£ii. "Datorită solicitării ÅŸi uzurii în timp, părÅ£ile care trebuie reparate se degradeaza constant, din cauza trepidaÅ£iilor, circulaÅ£iei, din cauza gerului, din cauza frigului", a explicat Ovidiu Corduneanu. ÃŽn consecinÅ£ă, ÅŸefii Primăriei Capitalei au hotarât să repare de urgenÅ£ă pasajul. Vor sa refacă structura de rezistenÅ£ă, să înlocuiasca instalaÅ£iile electrice pentru tramvaie ÅŸi să sa schimbe asfaltul.

Lucrările vor începe în luna august. Cea mai mare problemă pe care trebuie să o rezolve municipalitatea este traficul. Cum în zona Basarab circulaţia a fost deja închisa este imposibil să se interzică circulaţia şi prin pasajul Lujerului, aşa că muncitorii vor lucra cu maşinile trecând prin el. Vor fi restricţionate doar doua din cele patru benzi.

Reparaţiile la pasaj sunt estimate la zece milioane de euro şi vor fi gata în şapte luni suţine primarul Capitalei, Sorin Oprescu.

http://www.antena3.ro/stiri/rutier/pasa ... 71365.html


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 May 2009 14:52 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 11:25
Posts: 59
Location: Sector 1 Bucuresti
Dar podul CFR Constanta de pe Bd. Bucurestii Noi cum o mai sta in picioare? Pe ala cand il repara?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 May 2009 16:12 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 94
Location: Bucuresti
Sunt curios cu linia 41 cum o sa procedeze... tot pe un sens? Oricum, o sa iasa un balamuc mare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 May 2009 17:01 
Linia 41 va merge la paleta, aceasta linie nu poate fi inchisa in zile lucratoare.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Jun 2009 14:07 
Reabilitarea pasajului Lujerului din Capitală va costa 12 milioane de euro

8 Iunie 2009

Pasajul bucureÅŸtean Lujerului prezintă nesiguranÅ£ă în exploatare din cauza unor defecte ÅŸi a degradării unor părÅ£i ale sale, iar pentru reablitarea sa municipalitatea va plăti 12 milioane de euro, conform unui anunÅ£ de participare postat pe site-ul guvernamental de licitaÅ£ii publice.

În memoriul tehnic ce descrie starea actuală a pasajului se arată că, din cauza inexactităţilor de execuţie şi a lipsei de întreţinere, au apărut infiltraţii de apă, ruperi şi spargeri ale betonului, cea mai afectată parte fiind zona de suprastructură dinspre Şoseaua Virtuţii.

Alte defecte constatate la pasaj au fost fisurile verticale ale betonului din stâlpi, nefuncţionarea sistemului de ventilaţie şi probleme ale sistemului de iluminat. O altă problemă o constituie gurile de scurgere din pasaj, care sunt colmatate, ceea ce face ca la fiecare ploaie căile auto, dar şi cele ale tramvaiului, să fie inundate. Tot pe căile auto au fost constatate denivelări şi gropi care îngreunează circulaţia şi deteriorează mijloacele de transport.

Lucrările de reabilitare a pasajului vor fi derulate prin Administraţia Străzilor, care vrea ca licitaţia să fie gata pe 15 iulie. Valoarea estimată a lucrărilor este de 42 milioane lei fără TVA. Proiectarea lucrărilor de reabilitarea ar trebui să fie gata o lună mai târziu, în august.

Administraţia Străzilor a cerut prin caietul de sarcini găsirea unei soluţii de dirijare a traficului pe perioada execuţiei, în condiţiile în care lucrările presupun atât închiderea pasajului, dar şi intervenţii deasupra lui.
Pentru a preveni blocajul în trafic pe perioada executării lucrărilor, s-a dispus refacerea graficului de execuţie a lucrărilor de asfaltare din zonele adiacente pasajului. Termenul de finalizare este 30 iunie 2009, adică înainte de începerea lucrărilor la pasaj.

Lucrările prevăzute la pasaj sunt complexe. Se vor urmări remedieri de structură, lucrări de circulaţie, lucrări de arhitectură, reabilitarea reţelei de utilităţi, reabilitarea instalaţiilor din pasaj, automatizări şi lucrări de amenajare spaţii verzi.

Inaugurat în 1987, pasajul Lujerului are lungimea de 774 metri şi înălţimea de cinci metri. Pasajul face legătura între Şoseaua Virtuţii şi strada Braşov, pe sub bulevardul Iuliu Maniu, fiind cea mai circulată cale rutieră de legătură între cartierele Militari şi Drumul Taberei.

Sursa: NewsIn


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Jun 2009 14:24 
Pasajul Lujerului nu se închide, iar tramvaiul 41 va circula în timpul reparaţiilor
Ultimul update: 10 Iunie 2009 11:01

Lucrările de reabilitare de la Pasajul Lujerului din Capitală ar putea începe după mijlocul lunii august, a spus la Realitatea FM directorul Administraţiei Străzilor Bucureşti, Alina Roman.

Aceasta a precizat că deocamdată se pregăteşte pentru licitaţia care va avea loc în 15 iulie. În ceea ce priveşte circulaţia în zona pasajului în timpul lucrărilor, Alina Roman a spus că tot constructorul care va câştiga licitaţia va trebui să se preocupe de această problemă.

"Pasajul nu va fi închis total. Am dat măsuri ca acel constructor care va câştiga licitaţia să ne prezinte un studiu de circulaţie cu rute ocolitoare şi am solicitat inclusiv lucrul pe timp de noapte. În niciun caz pasajul nu va fi închis total. Tramvaiul 41 va circula în continuare", a spus Alina Roman.

Inaugurat în 1987, pasajul Lujerului are lungimea de 774 metri şi înălţimea de cinci metri. Pasajul face legătura între Şoseaua Virtuţii şi strada Braşov, pe sub bulevardul Iuliu Maniu, fiind cea mai circulată cale rutieră de legătură intre cartierele Militari şi Drumul Taberei.

Realitate FM


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 25 Jul 2009 15:00 
Pasajul Lujerului, închis după 15 august!

După ce primarul Sorin Oprescu a afrimat în numeroase rânduri că Pasajul Lujerului trebuie închis pentru renovare, Alina Roman, directorul Administraţiei Străzilor Bucureşti, a stabilit şi data când aceste lucrări de reabilitare ar putea să înceapă - după mijlocul lunii august.

"Pasajul nu va fi închis total. Am dat măsuri ca acel constructor care va câştiga licitaţia să ne prezinte un studiu de circulaţie cu rute ocolitoare şi am solicitat inclusiv lucrul pe timp de noapte. În niciun caz pasajul nu va fi închis total. Tramvaiul 41 va circula în continuare", a spus Alina Roman.

Inaugurat în 1987, pasajul Lujerului are lungimea de 774 metri şi înălţimea de cinci metri. Pasajul face legătura între Şoseaua Virtuţii şi strada Braşov, pe sub bulevardul Iuliu Maniu, fiind cea mai circulată cale rutieră de legătură între cartierele Militari şi Drumul Taberei.

Mediafax


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 Sep 2009 18:16 
Linia din zona Cora este dezafectata si cea din pasaj, jumatate furata si cea de peste pasaj care mergea spre Cotroceni, vegetatia crescuta spune multe despre ultimul tren care a trecut pe acolo.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Sep 2009 18:23 
Castigatorul licitatiei pentru modernizarea Pasaj Lujerului este Tehnologica Radion, lucrarile urmeaza sa inceapa in maxim o luna. La ora actuala mai sunt de luat cateva avize de inchidere trafic si finalizarea procedurilor de licitatie (a existat o contestatie).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 21:11 
Mai devreme o echipa de vreo 10 oameni cu o scara studiat peretii pasajului in zona unde trece CFul si marcau niste zone. Deci si in acest loc vor incepe curand lucrarile.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Nov 2009 21:32 
Lucrarile incep luni si vor dura 10 luni, se va inchide cate o banda pe sens. Linia 41 va circula normal, dar vor fi zile cand va fi inchisa intre anumite ore si mai ales in weekend.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Nov 2009 00:24 
Offline

Joined: Sun 14 May 2006 00:06
Posts: 2
Tare curios sunt cum se va circula prin pasaj mai ales dimineata, de 5 ani circul zilnic cu 41 pe traseul Ghencea - Ion Mihalache, mai nou Agronomie si totdeauna e coada de masini in pasaj.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 Nov 2009 18:17 
Azi pe la 12 traficul era lejer desi se inchisese o banda.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 Nov 2009 18:23 
Offline

Joined: Sun 16 Jul 2006 22:41
Posts: 70
Location: Bucuresti
Azi a fost peste tot lejer, multă lume e în mini-vacanÅ£ă. Vorbim miercuri.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 Dec 2009 23:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 265
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Raman cu parerea ca deschiderea lucrarilor de "fatuiala" la pasaj nu avea nici un sens pentru Decembrie, cate zile efectiv de lucrare au fost pana acum? apai tot atatea or sa fie si la sfarsitul anului: nici zece zile. Probabil ca singurul obiectiv era sa se mai pompeze niste fonduri pentru firmele care executa proiectul, sa nu riste sa nu ia salarii din start si pe luna Decembrie. Bataie de joc, ca de obicei, scump si prost in Romania noastra.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Jan 2010 17:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 265
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Avand in vedere ca am trecut de mijlocul lunii ianuarie, va ofer parerea proprie si personala asupra stadiului lucrarilor. Asadar, avem:
- o frumoasa scrijelire a peretilor (probabil ca cei care executa lucrarea se lauda ca au verificat gradul de afectare a structurii de rezistenta si starea pilonilor)
- o organizare de santier ampla (mai mult de 10 muncitori in pasaj care par foarte prinsi de lucru) pentru o lucrare ce pare destul de lipsita de sens, a se vedea punctul de mai sus.

Din start, voi recunoaste faptul ca nu sunt inginer constructor asa ca unele remarci se poate sa fie imprecise sau gresite. Cu toate acestea, din practica de inginerie in general si practica in constructii in particular, este cel putin ciudat ca s-a mentionat ca aceasta lucrare ar fi de modernizare a pasajului Lujerului. In cel mai bun caz, etapa de fata a lucrarilor se poate numi studiu efectiv asupra structurii de rezistenta, etapa ce era finalizata cu mult inainte de realizarea proiectului si organizarea licitatiei reale.

Curios este ca in informarea de presa din data de 27 noiembrie 2009 se precizeaza doar:
"ÃŽn urma expertizei tehnice comandate de AdministraÅ£ia Străzilor ÅŸi realizate conform normativelor în vigoare, au fost evidenÅ£iate degradări importante, cu caracter evolutiv ale structurii, fapt ce impune demararea de urgenÅ£ă a lucrărilor de reparaÅ£ii ÅŸi consolidare. Având în vedere nivelul actual al traficului în interiorul pasajului, riscul producerii unor accidente este foarte ridicat."

Sursa: http://www1.pmb.ro/pmb/primar/cpresa/20 ... 11-27.html

Partea cea mai interesanta este ca in text se mentioneaza expertiza tehnica comandata de Administratia Strazilor. Sunt foarte curios ce firma (SRL mai corect) a facut misterioasa expertiza (se presupune ca informatia era totusi publica), cum au verificat structura de rezistenta fara sa faca nici un fel de prelevare de material, fara sa verifice uzura structurii de rezistenta si alte aspecte. In tot pasajul am dubii ca a fost facuta vreo asemenea expertiza inainte de licitatie. Probabil ca singurele aspecte ce erau vizibile cu ochiul liber erau infiltratiile, problema ce a fost prezenta la scurt timp de la darea in functiune a pasajului in 1987.

In buna traditie romaneasca, presupun ca aceasta denumire pompoasa de "modernizare" se va rezuma la o amarata de placare a peretilor pasajului, la o reparare a iluminatului, la plasarea catorva rigole noi pentru preluarea apelor pluviale sau de infiltratie si cam atat. Dar, sunt sigur ca toata modernizarea asta are un pret mare, ca pentru toate smecheriile primarilor din prezent, viitor si trecut ale orasului despre care vorbim.


Top
 Profile  
 
 Post subject: mmmda
PostPosted: Mon 18 Jan 2010 16:53 
Offline
User avatar

Joined: Sun 30 Aug 2009 18:02
Posts: 15
Location: Bucuresti,Militari
Partial de acord cu tine fider.In ceea ce priveste prima jumatate a mesajului tau iti dau dreptate pe deplin.In ceea ce priveste "modernizarea pasajului" iti spun ca lucrarile sunt mai complexe(cel putin pe hartie).De-asta pasajele Unirii sau Victoriei au avut un termen scurt al lucrarilor,fiind modernizate dupa cum spui tu,iar acesta are programat un termen de 8 luni care 100% se vor transforma in vreo 10-12(conditii meteo s.a.).Iar despre sumele alocate acestor contracte este evident ca sunt umflate dar in tara in care traim trebuie sa apreciem ca totusi primarul actual mai misca cate ceva.Chiar daca isi trage comisioane si alte avantaje de pe urma acestor lucrari,cred ca pentru noi ceea ce conteaza e ca se misca ceva(reparatii poduri,pasaje,strazi,proiectul Basarab,stadionul national etc.).Cred ca abia in momentul in care toate aceste lucrari vor deveni ceva obisnuit,atunci va veni vremea sa carcotim la sume.Asta ar fi ordinea lucrurilor.Iar putin off-topic acum:ce crezi,daca lucrarea x se va face cu n milioane de euro mai putin,crezi ca vom trai noi mai bine?vor fura ei diferenta de bani,asta e adevarul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 May 2010 20:36 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 204
Location: Bucuresti
Lucrarile iau amploare. Se pare ca va fi decopertat tot pasajul si se va reface plafonul si hidroizolatia.
De ceva vreme au fost dezafectate doua parculete aflate la ambele capete ale pasajului. Partea interesanta este ca ambele parculete sunt destul de recente, oare atunci cand au fost amenajate nu se stia ca urmeaza sa se efectueze aceste lucrari la pasaj?? Deasemenea pe str Lujerului intre Bd Iuliu Maniu si sensul giratoriu de la intrarea in Cora Primaria sector 6 amenajase spatiul dintre sensurile de mers cu tot tacamul (pomi, flori, gazon, borduri, etc). Bineinteles ca a fost si acesta dezafectat. Bani irositi aiurea....
Astazi a fost blocat sensul giratoriu prin care se putea intra in Cora, se pare ca in curand se va decoperta si aici. La ora actuala ca sa se intre in Cora se face stanga pe o strada amenajata adhoc chiar inainte de linia ferata si se vine pe breteaua dinspre Plaza Romania.
Se observa cat de aproape de suprafata este planseul pasajului si ce izolatie precara a avut. Nu este de mirare ca s-a deteriorat asa mult.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 May 2010 21:03 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7973
sab wrote:
De ceva vreme au fost dezafectate doua parculete aflate la ambele capete ale pasajului. Partea interesanta este ca ambele parculete sunt destul de recente, oare atunci cand au fost amenajate nu se stia ca urmeaza sa se efectueze aceste lucrari la pasaj?? Deasemenea pe str Lujerului intre Bd Iuliu Maniu si sensul giratoriu de la intrarea in Cora Primaria sector 6 amenajase spatiul dintre sensurile de mers cu tot tacamul (pomi, flori, gazon, borduri, etc). Bineinteles ca a fost si acesta dezafectat. Bani irositi aiurea....


Primaria sectorului 6 este experta in asemenea lucrari. Pe Bd. Vasile Milea au fost plantati copaci pe trotuarul de pe partea cu mall-ul, care au fost taiati 2 saptamani mai tarziu cand cei de la mall au refacut trotuarul.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 58 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group