TTT (Transport-Travel-Tourism)
http://www.transira.ro/bb3/

Legatura Gara de Nord-Aeroport International Henri Coanda
http://www.transira.ro/bb3/viewtopic.php?f=350&t=3469
Page 1 of 3

Author:  RobertC [ Wed 04 Mar 2009 15:41 ]
Post subject:  Legatura Gara de Nord-Aeroport International Henri Coanda

Data inaugurarii: 4 martie 2009
Parc folosit: 2 garnituri Desiro si 2 autocare asigurate de Autogara Filaret
Durata medie a unei calatorii complete: 1 ora
Costul unei calatorii dus: 6 lei

Author:  RobertC [ Wed 04 Mar 2009 15:42 ]
Post subject: 

Mijloace de informare in Gara de Nord.
Sosirile si plecarile se fac la linia 13.

Attachments:
banner_gn_1.jpg
banner_gn_1.jpg [ 373.25 KiB | Viewed 14269 times ]
banner_gn_2.jpg
banner_gn_2.jpg [ 358.5 KiB | Viewed 14270 times ]

Author:  RobertC [ Wed 04 Mar 2009 15:44 ]
Post subject: 

Mersul trenurilor "Henri Coanda Expres" in Gara de Nord

Attachments:
mers_tren_gn.jpg
mers_tren_gn.jpg [ 409.68 KiB | Viewed 14265 times ]

Author:  RobertC [ Wed 04 Mar 2009 15:45 ]
Post subject: 

Sosirea trenului P10710 de la Balotesti care va pleca ca P10713

Attachments:
desiro_sosire_gn.jpg
desiro_sosire_gn.jpg [ 355 KiB | Viewed 14264 times ]

Author:  RobertC [ Wed 04 Mar 2009 15:48 ]
Post subject: 

Trenul a ajuns in P.O. Aeroport situat la aprox. 1km de gara Balotesti
Nu va speriati ca sunt asa de muti pasageri. Erau ziaristi.
Singurii platitori de bilete au fost un pasager care pleca cu avionul si cu mine.

Attachments:
otp_sos_desiro.jpg
otp_sos_desiro.jpg [ 265.7 KiB | Viewed 14258 times ]

Author:  RobertC [ Wed 04 Mar 2009 15:51 ]
Post subject: 

Exista o rampa catre autocarul care ne astepta.
Autocarul este asigurat de Autogara Filaret pe baza unui parteneriat cu Aeroportul Henri Coanda (ei realizeaza si transportul angajatilor aeroportului)

Attachments:
otp_rampa acces.jpg
otp_rampa acces.jpg [ 309.9 KiB | Viewed 14248 times ]
autocar_otp_rampa.jpg
autocar_otp_rampa.jpg [ 290.82 KiB | Viewed 14249 times ]

Author:  RobertC [ Wed 04 Mar 2009 15:55 ]
Post subject: 

Autocarul Volvo asigurat pentru transfer.
In functie de numarul calatorilor, CFR poate asigura pana la 3 garnituri Desiro pentru un tren, iar numarul de autocare in acest caz poate fi suplimentat la 6 (un autocar poate transporta maxim 50 persoane)

Attachments:
autocar_po otp.jpg
autocar_po otp.jpg [ 334.16 KiB | Viewed 14241 times ]

Author:  RobertC [ Wed 04 Mar 2009 15:58 ]
Post subject: 

Drumul de acces catre aeroport se face la dus pe niste stradute oarecum paralele cu DN1. O parte din aceste stradute nu sunt asfaltate...
Mai mult, la un moment dat autocarul trebuie sa faca stanga, dar nu este loc, asa ca face drepata, merge un pic si apoi intoarce in triunghi :x

Attachments:
drum1.jpg
drum1.jpg [ 325.89 KiB | Viewed 14237 times ]
drum2.jpg
drum2.jpg [ 333.63 KiB | Viewed 14236 times ]

Author:  RobertC [ Wed 04 Mar 2009 15:59 ]
Post subject: 

In aeroportul Henri Coanda a fost infiintata o agentie de voiaj.

Attachments:
agentie cfr.jpg
agentie cfr.jpg [ 349.49 KiB | Viewed 14237 times ]

Author:  RobertC [ Wed 04 Mar 2009 16:01 ]
Post subject: 

La intoarcere, autocarul asteapta in fata terminalului "Sosiri interne", accesul de la "Sosiri externe" fiind realizat cu un ascensor sau pe scari (un etaj). De aici nu mai opreste si la "Plecari", ci merge direct pe DN1 la tren.

Attachments:
autocar_terminal.jpg
autocar_terminal.jpg [ 313.98 KiB | Viewed 14233 times ]

Author:  RobertC [ Wed 04 Mar 2009 16:04 ]
Post subject: 

Autocarul a ajuns la P.O. Aeroport cu 15 minute inainte de a sosi trenul.
Si de data aceasta doar 2 platitori de bilete, o frantuzoaica care mergea mai departe cu trenul la Iasi si cu mine. In fine, de data aceasta nu mai era nici un ziarist.

Sa vedem cum arata P.O. Aeroport

Attachments:
po otopeni 1.jpg
po otopeni 1.jpg [ 304.91 KiB | Viewed 14230 times ]
po otopeni 2.jpg
po otopeni 2.jpg [ 261.57 KiB | Viewed 14231 times ]

Author:  RobertC [ Wed 04 Mar 2009 16:05 ]
Post subject: 

Mersul trenurilor afisat in P.O. Aeroport

Attachments:
mers_tren_otp.jpg
mers_tren_otp.jpg [ 382.83 KiB | Viewed 14226 times ]

Author:  RobertC [ Wed 04 Mar 2009 16:07 ]
Post subject: 

In sfarsit, soseste si trenul de la Balotesti.
Da, punctul final nu este P.O. Aeroport (are o singura linie), ci gara Balotesti, unde trenul stationeaza lasand liber traseul trenurilor care circula pe relatia Bucuresti - Urziceni.

Attachments:
desiro_sosire_otp.jpg
desiro_sosire_otp.jpg [ 334.36 KiB | Viewed 14220 times ]

Author:  RobertC [ Wed 04 Mar 2009 16:10 ]
Post subject: 

Un detaliu: distanta dintre peron si tren este enorm de mare... Nu mai vorbesc cand ai si bagaje sau daca mai apar si persoane mai in varsta.

Attachments:
acces in tren.jpg
acces in tren.jpg [ 300.65 KiB | Viewed 14213 times ]

Author:  RobertC [ Wed 04 Mar 2009 16:11 ]
Post subject: 

La intoarcere, trenul opreste si in Mogosoaia pentru a-i permite trenului care vine din Bucuresti sa treaca.

Attachments:
mogosoaia.jpg
mogosoaia.jpg [ 294.63 KiB | Viewed 14208 times ]

Author:  RobertC [ Wed 04 Mar 2009 16:13 ]
Post subject: 

Am aflat de la controloare ca pentru angajatii care lucreaza in aeroport se poate face si abonament lunar care costa 100 RON, de altfel un pret destul de bun pentru cei care trebuie sa se deplaseze zilnic pe aceasta relatie.

Author:  Brassovia [ Wed 04 Mar 2009 16:21 ]
Post subject: 

N-as vrea sa aflu cum este sa faci transbordarea daca sunt putini pasageri si e noapte, sau pe o ploaie torentiala cu vant puternic, sau atunci cand rampa e acoperita cu gheata. Punctul de oprire este situat la est sau la vest de podul peste DN 1? Se poate trasa traseul autobuzului pe o harta (imagine satelit)?

Author:  RobertC [ Wed 04 Mar 2009 16:22 ]
Post subject: 

Traseul autocarului:
- la dus: P.O. CFR Aeroport - Plecari externe - Plecari interne / Sosiri
- la intors: Plecari interne / Sosiri - P.O. CFR Aeroport

Attachments:
traseu autocar transfer 1.jpg
traseu autocar transfer 1.jpg [ 138.87 KiB | Viewed 14140 times ]
traseu autocar transfer 2.jpg
traseu autocar transfer 2.jpg [ 172.05 KiB | Viewed 14138 times ]
traseu autocar transfer 3.jpg
traseu autocar transfer 3.jpg [ 136.75 KiB | Viewed 14139 times ]

Author:  Brassovia [ Wed 04 Mar 2009 17:07 ]
Post subject: 

Acum, cand vad traseul, chiar ca nu mai inteleg de ce nu s-a ales solutia modernizarii unui peron din Gara Balotesti, ca acest nou punct de oprire nu are nici un alt avantaj privind accesul. In plus, te-ai simti mai in siguranta intr-o gara, nu mai vorbesc de accesul la utilitati (sala de asteptare, WC), care ar fi fost posibil in caz de nevoie. Iar trenul oricum circula pana acolo!!! Si din punct de vedere al fluentei traficului feroviar era mai bine. Se putea reboteza gara, daca asta este problema.

In locul unei improvizatii fara nici o logica, am fi avut una cu o oarecare logica totusi.

Author:  RobertC [ Wed 04 Mar 2009 17:10 ]
Post subject: 

Buda a fost rezolvata: http://forum.transira.ro/files/autocar_ ... pa_134.jpg :cry:

Author:  Brassovia [ Wed 04 Mar 2009 17:13 ]
Post subject: 

Welcome to Congo. Lipsesc palmierii.

Author:  DanCld [ Wed 04 Mar 2009 17:18 ]
Post subject: 

Urmatorul pas logic ar fi sa asfalteze si sa prelungeasca straduta aia din dreptul garii pana in sensul giratoriu - insa am uitat, nu tine de minister ci de comuna Balotesti sau de orasul 8peni. In astfel de conditii un transfer ar fi chiar tolerabil.

Author:  RobertC [ Wed 04 Mar 2009 17:30 ]
Post subject: 

S-a tiparit si un mic pliant ce contine si mersul trenurilor si al autocarelor care realizeaza transferul. Acest pliant este distribuit gratuit in tren si la casele de bilete.

Attachments:
pliant.jpg
pliant.jpg [ 138.11 KiB | Viewed 14094 times ]

Author:  florin [ Wed 04 Mar 2009 17:33 ]
Post subject: 

Să nu uităm de peron, ar trebui să ma aibă un nivel care să adauge 20 cm şi să se apropie de tren. Distanţa actuală e ridicolă şi periculoasă pentru călători.

Author:  Brassovia [ Wed 04 Mar 2009 17:51 ]
Post subject: 

Intrebarea prostului.
Daca ai ajuns la 22.48 in P.O. Aeroport si esti singurul calator, iar autobuzul intarzie datorita unui blocaj de trafic, ce faci? Astepti sa apara bastinasii si sa-ti fure valizele si, bineinteles, valuta sau cardul? Eventual sa-ti ia si gatul, ca sa nu fie martori?

Acum inteleg de ce nu-si doreste seful de gara din Balotesti sa se intample transferul la dumnealui in cerdac. Macar in camp deschis se sterg urmele de sange, voma, urina sau fecale, atunci cand ploua.

Author:  RobertC [ Wed 04 Mar 2009 17:58 ]
Post subject: 

Era si un domn de la relatii cu presa pe acolo care raspundea la intrebarile ziaristilor.
El "ne asigura" ca vor fi intotdeauna corelate autocarele cu trenurile si invers. De asemenea, mai spunea ca sunt in tratative si cu o firma de paza :?
Acum, intre noi fie vorba, daca nu eram nici eu azi la intoarcere, acea frantuzoiaca ar fi stat singura 15 minute pe camp (in fine e si o maghernita de casa in apropiere)... Chiar daca era ora pranzului, un infractor ar fi putut sa o "opereze" fara probleme.
Nu stiu cine va fi suficient de nebun sa mearga noaptea pe acolo...
Mai ales ca la ora 22:30 expresul 780 nu face mai mult de 40 de minute pana la gara.

Author:  rosetti61 [ Wed 04 Mar 2009 19:42 ]
Post subject: 

Sa fi facut un macaz si sa fi prelungit linia pana la aeroport prin spatele strazii pe unde merge autocarul si nu peronul ala amarat, nu tu acoperis, ca mai si ploua din cand in cand. (oricum pe viscol poate nu circula...). Pana la conturarea vreunui proiect mai serios merge si asa, cat o rezista :twisted:

Author:  Silviu [ Wed 04 Mar 2009 20:36 ]
Post subject: 

A aparut in presa proiectul "TER" si brusc s-a dat in folosinta ruta Gara de Nord -Aeroportul H. Coanda. In fine, de ce nu s-a intimplat mai repede treaba asta?

Intreb si eu: de ce nu s-a construit linie ferata pina la aeroport? Ca sa faci un lucru bun pina la capat!

Author:  Marian Andrei [ Wed 04 Mar 2009 20:38 ]
Post subject: 

Silviu Sintea wrote:
Intreb si eu: de ce nu s-a construit linie ferata pina la aeroport? Ca sa faci un lucru bun pina la capat!


Trebuie studiu de fezabilitate, proiect tehnic, licitatie, plan de exproprieri etc...toate astea dureaza cel putin un an de zile la noi. Parerea mea este ca ar trebui simplificate toate procedurile in cazul lucrarilor de infrastructura, mai ales unde este urgenta.

Author:  Brassovia [ Wed 04 Mar 2009 22:20 ]
Post subject: 

Marian Andrei wrote:
...toate astea dureaza cel putin un an de zile la noi.

Au trecut 20 de ani de cand a fost prima data pe un post de ministru acest om, precum si altii. In acest timp chiar se puteau face multe, inclusiv parcurgerea birocratiei respective. Specialistii din MT au sesizat de decenii necesitatea acestei legaturi, si nu numai. Si brusc, ca si cum au intrat tocmai acum zilele-n sac, hai s-o bercim in doua saptamani cu un peron demn de Lumea a Treia.

Raman la convingerea ca e mai degraba rea vointa decat prostie - in acest caz. Bine ca nu vine acum iarna, sa trebuiasca deszapezita acea ulita pe care circula printre maghernite autobuzul, pe numele ei adevarat "Str. Fermei-M".

Se intoarce H. Coanda in mormant daca vede unde opreste expresul care-i poarta numele. Mai bine gaseau o alta denumire, mai trendy, pentru intreaga realizare, de exemplu: "Spit & Go".

Frumos contact cu Romania reala. Asteptam turistii balneari ai Micului Paris.

Page 1 of 3 All times are UTC + 3 hours
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/