TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Thu 12 Dec 2019 19:07

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 63 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Mar 2009 23:24 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 198
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Doar 20 de persoane au luat trenul de la Otopeni la Gara de Nord


Linia de cale ferata Bucuresti-Otopeni, care a fost deschisa astazi, a atras pana la ora 12.00 circa 20 de pasageri de la Otopeni la Gara de Nord, potrivit informatiilor furnizate de reprezentantii Ministerului Transporturilor.
Trenul a inceput sa opereze astazi la cinci dimineata astfel ca a efectuat opt curse pe traseul Gara de Nord Bucuresti-Triaj-Chitila-Mogosoaia-Balotesti si retur. Intre Balotesti si aeroport pasagerii sunt transportati cu autobuzele.
Pretul unui bilet, acopera si transportul cu autobuzul, este de 6 lei.
Aeroportul Henri Coanda este tranzitat zilnic de circa 14.000 de persoane, traficul anual pe aeroport fiind de 5 milioane de pasageri. Numarul de miscari de aeronave (decolari si aterizari) este de circa 200 pe zi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Mar 2009 09:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Statistica pe prima zi e irelevanta tinand cont de "target"-ul liniei si anume cei din afara Bucurestiului - care atat la dus cat si la intors trec prin Gara de Nord fiind oricum potentiale victime ale taximetristilor. Paranteza - pentru cei din Bucuresti varianta 783 sau masina personala a prietenului/vecinului sunt variante mult mai bune :roll:

Ce mi-e teama e ca in clipa in care oamenii se vor obisnui cu noul tren si se va ajunge la ~1000 de oameni transportati pe zi (nu, sa nu ne asteptam la mai mult!) cineva acolo sus va decide ca proiectul a fost un esec si il va taia de pe lista :shock:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Mar 2009 11:33 
Robert, pana la urma ocoleste sau nu prin Chitila?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Mar 2009 12:01 
Nu are nici o treaba cu Chitila.
Dupa triaj face dreapta catre Mogosoaia pe langa un lac pe o linie simpla neelectrificata unde are restrictie de 30km/h. Ajunge apoi in Mogosoaia unde este asteptat de trenul din sens invers si apoi continua drumul pana la gara Balotesti, avand bineinteles punctul de oprire "Aeroport" pentru transfer la autocar.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Mar 2009 13:13 
Prima zi de circulatie, si primul scandal, un cetatean sustine ca terenul pe care s-a costruit rampa e proprietate privata, asa ca CFR Infrastructura da in judecata Primaria Otopeni.
Aflam ca in curand se va construii si o copertina iar strategia de promovare a directorului de marketing al CFR Calatori este "transmisul din gura in gura". (nene, mai bine te duci si te arunci in lacul de pe traseu (salba de lacuri Mogosoaia - Herastrau))
Mai jos este prezentat si reportajul de la ProTv.

http://www.gandul.info/viata/trenul-de- ... 31;4020793


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Mar 2009 11:57 
CFR Călători vine în întâmpinarea călătorilor navetişti care circulă pe ruta Bucureşti Nord – Aeroportul Internaţional Henri Coandă (Otopeni) cu o nouă ofertă – abonamentul lunar de 100 lei (care include şi transferul cu autobuzul).
Acest abonament este valabil numai la Trenurile Henri Coanda Expres cu circulaţie în regim cadenţat, la interval de o oră .
Abonamentele se pot procura de la toate casele de bilete din staţiie CFR şi agenţii de voiaj, inclusiv de la casa de bilete deschisă în incinta Aeroportului Internaţional Henri Coandă.

www.mt.ro


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Mar 2009 19:17 
Desiro-urile care circula pe aceasta ruta au afisata ruta la Aeroport Otopeni. Si unii soferi care vor sa menajeze autocarele merg pe DN1 si la dus spre aeroport.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Mar 2009 19:18 
Si sa vedem cum arata statia de imbarcare in tren la apus de soare. Cred ca ar fi cazul sa asfalteze si locul de imbarcare in autocar.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Apr 2009 22:27 
Trenul spre aeroport câştigă pasageri
Livia Cimpoeru
Sâmbătă, 11 Aprilie 2009

La o lună de la lansare, noua rută feroviară care face legătura între Gara de Nord şi Aeroportul „Henri Coandă” are, în medie, 250 de pasageri zilnic, a declarat Alexandru Dumitrescu, directorul de comunicare al CFR Călători.

Potrivit acestuia, cel mai mare număr de pasageri se înregistrează în cursul dimineţii şi după-amiezii, iar trenul a început deja să fie folosit şi de cei care lucrează în zona aeroportuară. Creşterea traficului pe ruta Gara de Nord - Aeroportul Otopeni a fost uşor încetinită însă de timpul rece şi de scăderea numărului de pasageri ai avioanelor.

Întrebat dacă cifra de 250 de pasageri reprezintă un aflux suficient de mare pentru ca ruta să devină permanentă, Dumitrescu a precizat că e prematură o decizie în acest sens, dar că, potrivit practicilor europene, previziunile stabilesc o medie de 10% din traficul către aeroport.

Pentru cei interesaţi, trenurile opresc uneori şi la Mogoşoaia, unde, în funcţie de orar, garnitura respectă un timp de aşteptare de câteva minute. Ruta CFR Gara de Nord - Aeroportul „Henri Coandă” a fost dată
în folosinÅ£ă pe 4 martie. Trenurile tip Săgeata Albastră circulă la interval de o oră, în graficul orar 5.15- 23.23. Transferul pasagerilor de la Punctul de Oprire AEROPORT până la terminalele aeroportului se realizează cu autobuze speciale.


http://www.evz.ro/articole/detalii-arti ... -pasageri/


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 May 2009 16:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Si.... punct.

Quote:
Berceanu desfinţează linia Gara de Nord–Otopeni

Andreea Åžtefan
Marţi, 12 Mai 2009

La nici trei luni de la inaugurare, linia feroviară Gara de Nord – Otopeni va fi desfiinţată.

Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a declarat azi că linia feroviară înregistrează pierderi şi va fi închisă.

"Trenul e pe pierdere şi ca orice lucru care merge pe pierderi va fi închis. Nu atrage suficient trafic", a spus Berceanu.

El nu a precizat însă când va fi închisă linia respectivă.

Primele curse pe traseul Bucureşti-Otopeni au avut loc în luna februarie.

Trenul merge pe traseul Gara de Nord Bucureşti-Triaj-Chitila- Mogoşoaia-Baloteşti, de unde pasagerii îşi continuă călătoria cu autobuze, până la aeroportul Otopeni.

Preţul unui bilet, care acoperă şi transportul cu autobuzul, este de şase lei.

EvZ


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 May 2009 16:19 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 92
Location: Bucuresti
Cum au prezis si colegii de pe forum... Linia a fost facuta in bataie de joc sa nu zica, ca nu s-a facut, conditiile vai de ele, si acum au ajuns la concluzia ca nu e rentabila. Asta era si scopul. No comment... :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 May 2009 18:44 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
Cum sa fie rentabila daca nu stie lumea de ea :lol: Poate totusi capacitatea de transport e supradimensionata. Pentru 30 de calatori pe tren ar fi mai nimerit un automotor Malaxa. Insa nu stiu cine ar mai merge cu el.


Top
 Profile  
 
 Post subject: n
PostPosted: Tue 12 May 2009 18:52 
Offline

Joined: Mon 25 Jun 2007 17:43
Posts: 5
Bai oameni buni, am plecat din tara de un pic de vreme, si nu vreau sa vin cu complexul strainatatii, dar in Romania unii chiar isi bat joc de aboslut orice. Sunt orase mult mai mici decat Bucurestiul, undeva in Europa asta careia ar trebui sa ii semanam, unde se incurajeaza transport electric, trenuri pana la aeroporturi, etc, etc. Cum sa promovezi un lucru daca la 2 luni ii faci contra-reclama, daca nu ai o strategie de imbunatatire. Se plang guvernantii nostri ca babele, dar nu ar misca un deget pentru....Pentru ce oare ? Sa il scoata, domnilor, sa nu mai existe trenuri in Romania, sa nu mai existe nici oameni, si nici guvern. E incredibil ! Nu stiu daca am termeni de comparatie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 May 2009 18:16 
CFR a scos patru trenuri de pe ruta BucureÅŸti-Otopeni
Miercuri, 27 Mai 2009

Patru trenuri care asigurau legătura feroviară dintre Gara de Nord şi Aeroportul „Henri Coandă” au fost anulate din cauza numărului redus de pasageri.


Astfel, începând de vineri, trenurile cu plecarea din Bucureşti la orelele 21:15 şi 22:15 şi sosirile, în aceeaşi gară, la orele 23:04, respectiv 23:52, nu vor mai circula, informează compania
într-un comunicat.

Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a declarat, în urmă cu două săptămâni, că linia feroviară Bucureşti Gara de Nord - Otopeni va fi desfiinţată din cauza lipsei de profit.

Primele curse au fost introduse în luna februarie, pe traseul Gara de Nord Bucureşti-Triaj-Chitila- Mogoşoaia-Baloteşti, de unde pasagerii îşi continuă călătoria cu autobuze, până la aeroportul Otopeni.

Preţul unui bilet, care acoperă şi transportul cu autobuzul, este de şase lei.

http://www.evz.ro/articole/detalii-arti ... i-Otopeni/


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 24 Jun 2009 21:27 
Nu stiu de ce am impresia ca inca nu au de gand sa desfinteze aceasta ruta... Pe panourile de plecari din Gara de Nord au inceput sa scrie la aceste trenuri "PO AEROPORT". Este scris cu vopsea pe placute albe.
La tabela de sosiri nu s-au obosit inca sa le vopseasca.
Revin si cu poze.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 24 Jun 2009 21:44 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
E scris doar pe primul rand al tabelei de plecari.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Aug 2009 15:49 
Bucureşti: Trenul de „Henri Coandă“, încă două luni de teste

Cu toate că ministrul Transporturilor anunţa în luna mai că va scoate acest tren pentru că nu este profitabil, angajaţii CFR încă fac eforturi să atragă călătorii. Trenul Bucureşti Nord - Aeroportul Internaţional „Henri Coandă“ va fi testat până în luna octombrie, după care CFR va propune Ministerului Transporturilor menţinerea sau retragerea acestei rute.

Bucureştenii pot să-şi exprime opinia cu privire la oferta de călătorie cu trenul de aeroport pe site-ul CFR. Deşi trenul are în medie 256 de călători pe zi, paradoxal, rezultatul unui sondaj care s-a încheiat în weekend arata că majoritatea repondenţilor au votat pentru menţinerea rutei de aeroport.
La vot au participat 2.244 de persoane. Astfel, 1.169 de persoane consideră oferta ca fiind foarte bună, 224 ca fiind bună şi 75 ca fiind satisfăcătoare. Pe de altă parte, 399 dintre repondenţi consideră oferta cu trenul spre aeroport ca fiind nesatisfăcătoare, în timp ce 322 au spus că nu o cunosc.

Sondajul a fost postat pe site-ul CFR în data de 30 iunie. Din acest weekend, oamenii pot participa la un alt sondaj. De această dată, vor vota ce ar dori să se îmbunătăţească la oferta de transport.
Promovare cu ajutorul companiilor aeriene
Potrivit directorului de marketing al CFR Călători, Adrian Vlaicu, cursa feroviară este în prezent subiectul unei analize interne, pentru încă două luni. „Intenţionăm să promovăm această rută şi cu ajutorul companiilor aviatice, adică să facem cunoscută încă din avion călătoria cu trenul“, a mai declarat Vlaicu, pentru „Adevărul de Seară“.

Potrivit reprezentanţilor CFR, rezultatul sondajului reprezintă un semnal din partea călătorilor că această ofertă este apreciată. Fiind un proiect încă în faza de testare CFR va propune către Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii menţinerea sau retragerea acestei rute. Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Radu Berceanu, anunţa în luna mai, la două luni de la lansarea rutei, că va scoate acest tren, întrucât nu este rentabil. Pe această rută, circulă în prezent 32 de trenuri, deşi iniţial erau 36, patru dintre ele fiind anulate din cauza numărului redus de pasageri. În martie, când a fost lansată ruta, autorităţile estimau un număr de 4.000 de călători pe zi.

http://www.adevarul.ro/articole/bucures ... teste.html


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Aug 2009 18:42 
Da, iar ieri cursa dinspre aeroport avea 60min intarziere iar ultimele 2 curse au fost anulate, adica scoase de pe panoul de plecari si calatorii care si-au procurat bilete invitati prin megafoane sa se prezinte la biroul de informatii.
Doar pe primul rand al tabelei apare PO Aeroport, pe restul apare ca personalul catre nicaieri, via Mogosoaia.
La asa performante...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Aug 2009 21:44 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
Brassovia wrote:
Acum inteleg de ce nu-si doreste seful de gara din Balotesti sa se intample transferul la dumnealui in cerdac. Macar in camp deschis se sterg urmele de sange, voma, urina sau fecale, atunci cand ploua.


De fapt, nu doreste pentru ca gara e a lui (!), cumparata sau inchiriata de la CFR. Nu exista sala de asteptare, casa de bilete sau macar o banca. Doar o camera ramasa pentru IDM (si cantonul de rigoare la vreo 50m mai spre Urziceni pentru semnalizarea mecanica de la capatul respectiv). In rest, totul e o locuinta cat se poate de privata, in mijlocul campului, la 2km de cele mai apropiate locuinte, singurul motiv pentru care are personal CFR fiind macazul spre aeroport pentru transportul kerosenului, macaz pozitionat atat de frumos, incat trenurile care vin dinspre Bucuresti au nevoie sa rebruseze in Balotesti sa poata merge spre Aeroport. A... si mai e si ,,Henry Coanda Expres" (cu un singur s) care are si el nevoie de o linie unde sa rebruseze, in general fara peron (ca rar merge cineva la Gara Balotesti sau urca de acolo).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Sep 2009 10:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Ziarul Financiar wrote:
Trenul Gara de Nord - Otopeni: la inceput a fost „dezastru", dar traficul a ajuns la 350 de calatori pe zi. Cum comentati?

CFR Calatori nu va inchide ruta de cale ferata Gara de Nord-Aeroportul Henri-Coanda pe termen scurt, pentru ca in ultimele luni traficul a crescut constant cu circa 6-8%. Mai mult, in urmatoarele saptamani va fi instalat si acoperisul statiei de la Otopeni, a carui lipsa a generat numeroase plangeri.

Ruta feroviara Gara de Nord - Otopeni, introdusa de Ministerul Transporturilor in luna martie a acestui an, a ajuns la un trafic mediu zilnic de 350 de persoane, triplu fata de cel din primele doua luni, dupa ce CFR Calatori a investit in promovarea cursei pe Aeroportul International Henri Coanda.

"La inceput a fost «dezastru» in ceea ce priveste traficul, dar acum am ajuns la 350 de calatori pe zi.

Cursele de la pranz, cand aterizeaza cele mai multe avioane sunt deja pe break-even (nu mai genereaza pierderi - n.r.), iar ulterior traficul scade spre seara, cel mai scazut fiind la ora 11", spune Laurentiu Stoica, directorul general al CFR Calatori.

Trenul merge pe traseul Gara de Nord Bucuresti-Triaj-Chitila-Mogosoaia-Balotesti, pe linia de cale ferata 700, care leaga Bucurestiul de Galati, de unde pasagerii isi continua calatoria cu autobuze pana la aeroportul Otopeni.

Pretul unui bilet care acopera si transportul cu autobuzul este de sase lei.

Traficul a scazut in lunile mai-iunie cu circa 25% din cauza anunturilor Ministerului Transporturilor ca ar putea renunta la aceasta cursa, pentru ca nu este profitabila, insa ulterior a inceput sa creasca constant cu circa 6-8% in fiecare luna, potrivit datelor furnizate CFR Calatori.

"Pe termen scurt, cateva luni, cursa nu va fi inchisa, chiar daca in continuare inregistreaza pierderi. Am facut investitii in infrastructura liniei de cale ferata si in semnalizari si am reusit sa reducem timpul calatoriei de la 45 de minute la 40 si vom continua sa facem investitii in optimizarea cursei", explica Stoica. Totusi, CFR Calatori a renuntat la 2 curse de seara (patru trenuri) din cele 18 perechi care erau initial.

In urmatoarele saptamani va fi montat si acoperisul statiei CFR de la Aeroportul Otopeni, dupa ce mai multi clienti s-au plans ca atunci cand ploua nu au unde sa se adaposteasca. "In ultima perioada am luat mai multe masuri pe partea de marketing si de relatii cu clientii. Am mutat casa de bilete la etajul pentru sosiri internationale si am montat mai multe inscriptionari si anunturi cu informatii despre cursa Gara de Nord-Otopeni", afirma Stoica.

Decizia de a introduce cursa feroviara Gara de Nord - Aeroportul Otopeni a fost luata in februarie de Radu Berceanu, ministrul transporturilor si infrastructurii, "pana cand vor fi finalizate alte planuri marete de a conecta Gara de Nord cu Aeroportul Otopeni". Aceasta ruta a fost dezbatuta indelung in ultimii ani de catre Ministerul Transporturilor si Primaria Capitalei, fara a lua o decizie concreta.

In mandatul lui Ludovic Orban, fostul ministru al transporturilor, au fost prezentate trei variante de a utiliza actuala linie de cale ferata Bucuresti-Balotesti, insa acestea implicau investitii foarte mari. In schimb, Primaria Capitalei a propus construirea unei linii de metrou pana la Aeroportul Otopeni, care ar fi implicat investitii de circa 1 mld. euro. Proiectul a fost preluat ulterior de Ministerul Transporturilor, iar licitatia de constructie va fi organizata anul viitor.


( Link )


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Sep 2009 15:50 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
Vai... au micsorat timpul de parcurs... au micsorat pe :twisted: 'ul, ca tot sta trenul in Mogosoaia 10 minute cu usile inchise (desi ar avea calatori care sa urce de acolo, cel putin spre Bucuresti). Calatori ar fi... daca ar fi mai bine promovate si n-ar mai fi FlyTaxi-ul in fata aeroportului si autobuzele mai incolo.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Sep 2009 16:30 
Nu mai ziceti de autobuze ca de cateva luni vad ca si 780ul are clienti mai multi, trec zilnic prin zona Basarab-Titulescu si de multe ori il vad cu cel putin 15-20 oameni in el.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 03 Oct 2009 19:47 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
Am avut azi (ne)placerea de a merge la Otopeni... toate bune si frumoase, ca orice ,,calator cinstit" (adica fraier) mi-am luat bilet ,,special" de aeroport (la care s-a chinuit vreo 5 minute tanti de la ghiseu, ca totul e manual, inclusiv pretul e trecut manual... si nu stia saraca pe ce buton e simbolul ,,%" sa scrie ,,bilet redus 50%"), cand puteam sa iau bilet strict Bucuresti - PO Aeroport care costa de 3 ori mai putin.
Bun, pentru tren tot respectul, am avut caldura, am ajuns la timp si am putut admira campurile din Mogosoaia la 30 km/h. Apoi... de la PO Aerport... Dumnezeu cu mila, ca legatura e asgurata de firma C&I, a tovarasului Mitrea. Deci, cei 25 de calatori urca in duba de 11 +1 locuri (avea 15... dar randul din spate s-a scos, sa faca loc pentru bagaje), care merge si cu oameni in picioare (ca rezerva sta parcata, nu cumva sa se murdareasca) si pe ritm de manele ori de muzica comerciala (dupa cum ti-e norocul). La fel la intoarcere... in plus, e superb sa astepti trenul in ploaie si in picioare (ca scaunele ,,s-au evaporat" de pe peronul improvizat care deja a inceput sa se prabuseasca; s-au ,,evaporat" si budele ecologice de la baza peronului). Aaa, ca uitasem... mersul trenurilor afisat la Aeroport si in halta e cel de la inceput... cu tot cu trenurile deja anulate.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 03 Oct 2009 20:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Marian Andrei wrote:
Nu mai ziceti de autobuze ca de cateva luni vad ca si 780ul are clienti mai multi, trec zilnic prin zona Basarab-Titulescu si de multe ori il vad cu cel putin 15-20 oameni in el.

Adevarul e ca si eu cand am aterizat deunazi pe 8P am luat autobuzul 780 in detrimentul trenului; timpul total parcurs pana la gara a fost de aproape o ora, ceva mai mult decat trenul care pleca totusi cu cateva zeci de minute mai tarziu.

Ce mi se pare de-a dreptul periculos pentru experimentul "tren spre aeroport" e finalizarea pasajului de la Baneasa - care va taia intre 20 si 40 de minute (in functie de zi si ora) din timpul parcurs in prezent de autobuzele urbane. Care autobuze vor avea "tot":

- frecventa (mai mult de 1 pe ora, aici RATB-ul poate sa mai "lucreze")
- pret (3.5 ron fata de 6 sau cat mai e acum)
- timp de parcurs (care va fi mult redus)
- lipsa oricarei transbordari
- heh, nu te ploua - terminalul de autobuze de la 8P e la curse interne, la nivelul inferior, deci la adapost ;)

De asemenea, ca o propunere pentru RATB - autobuzele tip Citaro folosite in traficul urban nu sunt tocmai potrivite pentru genul acesta de naveta aeroport-oras. Daca as avea bugetul de achizitii pe mana as cumpara un numar de autobuze cu spatii speciale pentru bagaje, eventual articulate.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 Oct 2009 08:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
Pasajul de la Baneasa nu o sa faca decat sa mute aglomeratia de la Aeroportul Baneasa la Pod Baneasa... deci efectul nu o sa fie asa grozav. 780 si 783, desi sunt anuntate la difuzoarele din aeroport ca circula la 15 minute (si 30 in week-end) au intervale mult mai neregulate, pe care e clar ca nu se poate pune baza (mai ales cand mergi spre aeroport si ai de prins un avion).
Trenul e, intr-adevar, un mijloc de stors bani de la calatorii cinstiti... dubele de transfer sunt platite de Aeroportul Otopeni (!), nu de C.F.R., deci, practic, C.F.R. Calatori tarifeaza o calatorie cu un personal (da, HC Expres sunt personale, poti lua bilet numai pana la PO Aeroport sau Balotesti la pret normal de personal, adica 3,2 RON) la pret de Acc. dar macar stii ca, in general (nu ca acum 2 zile cand fiecare tren avea 30 de minute intarziere) ajungi la timp. Problema e la duba mai departe... adica vin 25 de calatori cu trenul si ii inghesui in duba de 11 + 1 (nu 15+1, ca s-a scos ultimul rand sa incapa bagajele, care se pun peste roata de rezerva), si merg in picioare, cu bagajele in praf si pe ritm de manele. Va dati seama ca cine trece odata prin experienta asta se va gandi de 10 ori inainte sa apeleze din nou la varianta duba + tren. Am intalnit si turisti straini ieri in duba... desi erau turci sau ceva de genu' (deci, teoretic, obisnuiti cu dubele) pareau destul de mirati ca asa sunt transportati de la aeroport la tren, dupa ce au dat 6 RON pe bilet.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Oct 2009 21:38 
Astazi am avut placerea sa utilizez aceasta tentativa nefericita de a face transport intre Aeroport si Gara de Nord. Pentru inceput precizez ca am facut ~55 minute intre Henri Coanda si Gara de Nord cu trenul si ~35 minute intre Gara de Nord si Henri Coanda cu 780 (ma rog cu o alta cursa din cauza managamentului defectuos al rezervelor din partea autobazei Floreasca, revin cu problema in topicul corespunzator).

La 15:56 trebuia sa vina mijlocul de transport care ne duce la tren, a ajuns pe la 16:05 si a mai stat vreo 10 minute. Dupa cum a observat si Dragos autocarele au fost scoase, in locul lor aparand niste dube infecte si murdare cu scaune incomode cu care nu as transporta nici porci. Pe langa asta duba cu care am mers era condusa de un sofer numai bun de condus tractorul pe camp. Oarecum normal acestui tip de transport soferul avea o punga de seminte pe bord din care manca iar cojile erau aruncate pe geam, la un moment dat a sunat si mobilul iar soferul pur si simplu cu o mana era pe mobil iar cu cealalta cu cotul tinea volanul iar cu mana tot lua seminte...se observa si pozitia acestuia in scaun. Troaca de masina cu pricina este in poza, am incercuit si punga de seminte, am facut si o poza cu soferul in timpul mersului. Ce este de facut in acest caz ?
Apoi am ajuns pe peronul garii, peron care deja a inceput sa se distruga, bancile au disparut, la fel si placa cu orarul. Impreuna cu colegii cu care ma aflam comentam aceste aspecte si ne-a auzit un angajat CFR (probabil mecanic, a urcat in cabina trenului cu care am mers) si a inceput sa comenteze pe un ton destul de urat "haideti sa nu mai gasim noduri in papura si sa nu comentam" si "este un orar afisat in parcare". Ii reamintesc domnului ca pentru a citii usor orarul de care ne spune calatorii trebuie sa stea intr-o balta destul de intinsa.
Nu cred ca este cazul sa precizez ca inafara de noi 3 cursa a avut vreo 7 calatori.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Oct 2009 07:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
Poti sa reclami la aeroport.
C&I a castigat un contract cu aeroportul pentru ruta asta (cat timp PSDul era inca la guvernare). In primele zile au operat cu autocare (da, au si asa ceva), dupa care au trecut la dube. Oricum, odata coborat din tren nici nu stii daca gasesti duba acolo, ca astia daca nu au clienti de la aeroport... nu mai pleaca de acolo :!:
Si sa vezi ,,placere" de a calatori cand au fost zilele portilor deschise la aeroport. Ce daca veneau cate 20 - 25 de oameni cu fiecare tren? Incapeau in duba de 11 + 1.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Nov 2009 16:30 
Incepand cu data de 13 decembrie 2009 (data intrarii in vigoare a noului mers al trenurilor) legatura Gara de Nord - P.O. Henri Coanda se va face in felul urmator:

GARA de NORD - P.O. Henri Coanda
R871 - 06:10 - 06:35 (tren de Galati)
P7001 - 07:10 - 07:35
P7003 - 08:10 - 08:35
A1671 - 09:10 - 09:35 (tren de Galati)
P7005 - 10:10 - 10:35
P7007 - 11:10 - 11:35
P7009 - 12:10 - 12:35
P7011 - 13:10 - 13:35
P7013 - 14:10 - 14:35
P7015 - 15:10 - 15:35
P7017 - 16:10 - 16:35
P7019 - 17:10 - 17:35
P7021 - 18:10 - 18:35
P7023 - 19:12 - 19:37
P7025 - 20:10 - 20:35

P.O. Henri Coanda - GARA de NORD
P7032 - 05:53 - 06:31 (de la Urziceni)
P7002 - 07:16 - 07:51
IC572 - 08:16 - 08:52 (de la Galati)
P7004 - 09:16 - 09:51
P7006 - 10:16 - 10:51
P7008 - 11:16 - 11:51
P7010 - 12:16 - 12:51
P7012 - 13:16 - 13:51
P7014 - 14:16 - 14:53
P7016 - 15:16 - 15:51
P7018 - 16:16 - 16:52
P7020 - 17:16 - 17:51
P7022 - 18:16 - 18:51
P7024 - 19:16 - 19:54
P7026 - 20:16 - 20:51
P7028 - 21:16 - 21:44


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Nov 2009 16:46 
Offline

Joined: Thu 27 Aug 2009 13:05
Posts: 15
Location: Bucuresti
Mi se pare mie sau a fost redus timpul de parcurgere inspre aeroport?

Inainte era 35 de minute, acum vad ca orarul indica 25...au mai facut ceva imbunatatiri la linie, oare?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Nov 2009 16:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Orarul indica 25 la dus, 35 la intors. Ceva nu se leaga; o "cruce" ceva la Mogosoaia?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 63 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group