TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 11:10

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 359 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Next
Author Message
PostPosted: Wed 17 Oct 2007 07:44 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Luna aceasta incep lucrarile la pasajulul inferior rutier realizat pe relatia DN1 la intersectia cu Bulevardul Aerogarii si Bulevardul Ion Ionescu de la Brad. Dupa ce vom dezafecta intersectia de la Aleea Privighetorilor, pe relatia Bucuresti a " Ploiesti vom mai avea semafor doar la Aeroportul Baneasa. Dupa desfiintarea semaforului de la Aleea Privighetorilor intersectia va urma sa aiba numai relatii de dreapta. Deoarece scopul nostru este ca de la Bucuresti la Ploiesti soferii sa nu mai intalneasca blocaje create de semafoare vom realiza o lucrare la aeroport, astfel incat sa desfiintam si semaforul de la Baneasa, care in prezent creeaza probleme", a explicat Dan Scrieciu, sef serviciu Implementare Contracte Executie Lucrari din cadrul Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR).
Lucrarile vor dura un an
Pasajul costa 13 milioane de euro, bani asigurati de bugetul de stat. Pentru inceput vor fi mutate retelele edilitare de pe amplasamentul lucrarii, vor fi demontate obstacolele si se vor realiza
exproprierile. "Pasajul subteran va avea o lungime de aproximativ 870 de metri din care zona pe dedesupt are 72 de metri. Acesta incepe dupa intersectia DN1 cu Bulevardul Elena Vacarescu si Strada Dobrogeanu Gherea si se va sfarsi dupa intrarea de la Aeroportul Baneasa, la kilometrul 8+100. Pasajul va avea cate doua benzi pe sens si cate doua laterale la sol. Tehnologia de executie a lucrarii are prevazuta continuizarea circulatiei rutiere pe perioada lucrarilor pe doua benzi pe sens laterale", a declarat Scrieciu. Acesta a spus ca nu s-a stabilit inca ce se va intampla cu mijloacele de transport in comun care traversau DN1 in zona aeroportului de la Baneasa. "Nu stim momentan ce se va intampla cu autobuzele, insa se va face un management de trafic. Oricum avem prevazut realizarea de alveole", a explicat Dan Scrieciu.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 17 Oct 2007 14:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 195
Location: Bucuresti
ANTENA wrote:
Pasajul va avea cate doua benzi pe sens si cate doua laterale la sol.

Hmmm, probabil ca au avut ei ceva in minte cand au decis sa faca pasajul pe 2 benzi in loc de 3 - insa as fi curios sa aflu exact CE. Oricum in intersectia aia sunt cateva probleme - terminalul de autobuze, sincronizarea semafoarelor pentru inainte si la stanga cum vii dinspre Ploiesti - si sa nu uitam de capacitatea foarte mica de absorbtie a bd. Aerogarii - fiindca in directia aia se duc foarte multe masini.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Oct 2007 18:03 
Offline

Joined: Mon 18 Jun 2007 16:59
Posts: 6
Location: Bucuresti
2 benzi pe sens sunt de multa vreme insuficiente!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Nov 2007 00:23 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Vizavi de Antena 1, astazi se insirau pe trotuar, la limita carosabilului, stavilopozi din beton. Acestia vor servi gatuirii circulatiei, pentru a face loc santierului. E de asteptat sa aflam in curand care vor fi masurile de restrictionare a traficului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Nov 2007 00:45 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Un articol de ieri; treaba cu Antena 1 e neclara; ce treaba sa aibe cu pasajul? Ca de obicei, afirmatii rupte din context, in loc sa se prezinte proiectul complet.

Soferi care intrati sau iesiti din Bucuresti pe DN1, inarmati-va cu si mai multa rabdare, pentru ca de tutun nu poate fi vorba atata vreme cat dauneaza rau sanatatii. Lucrarile la pasajul subteran Baneasa vor incepe pana la sfrasitul anului, a anuntat directorul general al Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri din Romania (CNADR), Mihai Grecu. Pasajul, in lungime de aproximativ un kilometru, va fi construit pe axul soselei Bucuresti - Ploiesti, de la intersectia B-dul Aerogarii si B-dul Ion Ionescu de la Brad pana in vecinatatea Aeroportului Baneasa si va avea patru benzi, cate doua pe fiecare sens de mers. Potrivit directorului CNADR, una dintre dificultati este exproprierea terenurilor din zona, o parte din acestea apartinand postului de televiziune Antena1.
''La ora actuala, compania care realizeaza acest pasaj, Lena, efectueaza studiul tehnic. Cred ca lucrarile vor incepe in 2007, dar vor fi unele probleme cu exproprierile, pentru ca sunt si terenuri care apartin postului Antena1, de exemplu'', a spus Mihai Grecu. Pasajul subteran ce va fi construit pe Drumul National 1, la intersectia intre Bulevardul Aerogarii si Bulevardul Ion Ionescu de la Brad, va necesita investitii de 9,5 milioane de euro, lucrarile urmand sa fie finalizate in 10 luni, relateaza Rompres. Totusi, este posibil ca termenul de predare sa fie afectat de Summitul NATO ce va fi organizat in aprilie la Bucuresti.
Proiectul urmareste asigurarea virajelor catre Otopeni, respectiv catre bulevardul Aerogarii, realizarea unor benzi de circulatie la nivelul superior pasajului si a unei intersectii giratorii, constructia unei zone centrale inelare cu raza de 16 metri si o parte carosabila cu latimea de 14 metri. Planul vizeaza, de asemenea, intreruperea vizibilitatii asupra terenului situat dupa intersectie, prin realizarea, pe suprafata insulei centrale, a unei amenajari peisagistice, realizarea de insule separatoare, instalarea de indicatoare rutiere de presemnalizare a directiilor de mers pentru perceperea pasajului inferior si a intersectiei giratorii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Nov 2007 22:08 
Incepeti fericiti sa munciti, dar urmatoarele alegeri pe locul 2 le prindeti, daca-l luati si pe ala. Eu zic sa incepeti cu pasajul Pipera sa aiba nu mai zic cine drumul bun de acasa pana la parlament.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 Nov 2007 19:27 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Prima etap? a proiectului va fi ?nceperea lucr?rilor ?n subteran, urm?nd ca ?n prim?vara anului viitor ?antierul s? se mute la suprafa??. Ca de obicei, traficul va fi transferat, acest traseu fiind practic mort ?n acea perioad?, pe trei rute ocolitoare. Lucr?rile, care au ca scop fluidizarea traficului ?n Capital? vor fi ?ntrerupte ?n perioada Summit-ului NATO, ?ntre 20 martie ?i 10 aprilie 2008.
"Foarte cur?nd vor ?ncepe lucr?rile de infrastructur? pentru coloane. ?n mod normal, pasajul va fi gata ?n noiembrie 2008", a declarat directorul de investi?ii al CNADNR, Marin Ionescu. Ordinul de ?ncepere a lucr?rilor va fi emis de Compania Na?ional? de Drumuri vineri 23 noiembrie 2007, urm?nd ca proiectul s? fie finalizat ?n luna noiembie a anului 2008.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Jan 2008 00:46 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Mai stie cineva ceva de aceasta lucrare? Toate presa si inaltii oficiali au mintit cu nerusinare ca lucrarile vor incepe pana la sfarsitul anului 2007 (ordinul de incepere s-ar fi dat da la sfarsitul lui noiembrie trecut) si se vor finaliza in noiembrie 2008 (!!) - adica exact inainte de alegeri, culmea nesimtirii.
Acum parca vad ca vor da explicatii cu zapada care a paralizat totul, dupa aia vine summitul Nato, dupa aia va fi canicula, ma rog va veni toamna si se va ajunge la concluzia ca nu are rost sa o lasi inceputa peste iarna si uite asa lucrarea va incepe in 2009 (cum a anticipat un singur ziar - imi scapa numele)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Jan 2008 11:35 
Nu a inceput si nu va incepe prea curand. :!:
In luna noiembrie cred ca ati auzit si am scris pe undeva pe aici ca PMB nu mai are voie sa inceapa nici o lucrare in oras pana nu sunt gata aproape toate cele incepute.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Jan 2008 16:14 
Offline

Joined: Sun 04 Nov 2007 14:38
Posts: 4
Din cate stiu nu este o lucrare PMB, este o lucrare ce tine de Ministerul Transporturilor deoarece DN1 nu este la primarie.

Lucrarea nu stiu daca a inceput sau nu insa au anuntat la un moment dat ca in primele luni se va lucra doar in subteran, fara sa afecteze in nici un fel traficul de suprafata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Jan 2008 17:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 195
Location: Bucuresti
Luni se lucra ceva pe o banda si jumatate in zona Antena 1, greu de spus daca are sau nu legatura cu celebrul pasaj. Oricum intarzierea lui nu cred ca are de-a face cu PMB-ul, tinand cont ca e o lucrare esentiala pentru oras - cat mai degraba cu summit-ul natoprostiei, sa nu ii puna baetii cu turbane bombe prin groapa lu' Georgica Tufish :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Jan 2008 00:07 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Da, lucrarea e pe filiera CNADNR - Min Transp - celebra Lena Portugalia.
Nu e a primariei.
Oricum, astazi s-a hotarat ca Aeroportul Baneasa va fi folosit exclusiv pentru Summit-ul Nato, restul curselor vor fi deviate pe Otopeni.
In aceste conditii, sansele ca lucrarea sa inceapa curand sunt nule. Mai vedem pe la 15 aprilie care-i treaba. Hm, vine Pastele, si lumea va iesi la cumparaturi! Dupa Paste si 1 mai. Cred ca 5 mai e o data realista.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Jan 2008 11:47 
ANTENA wrote:
Oricum, astazi s-a hotarat ca Aeroportul Baneasa va fi folosit exclusiv pentru Summit-ul Nato, restul curselor vor fi deviate pe Otopeni.


Mi se pare cam ciudat. Delegatia americana mai mult ca sigur va veni cu Air Force One (Boeing 747). Din cate cunosc, pista de la Baneasa nu indeplineste conditiile pentru aterizare / decolare a avioanelor foarte mari, cum este 747. De-abia Otopeni este la limita cu una din cele doua piste. In plus, securitatea de la Baneasa in acest moment este in ultimul hal.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Jan 2008 18:52 
Offline

Joined: Mon 26 Nov 2007 12:26
Posts: 3
acum ca exista cele 2 pasaje supraterane de la baneasa nu vad un impediment in desfiintarea semaforului de la baneasa pentru la stanga - urmand ca acei care vor sa faca la stanga sa mearga pana la fantana miorita sau pana la pasajul 1 de la baneasa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Feb 2008 08:49 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Inca o promisiune.

Lucrarile la pasajul subteran Baneasa incep in aprilie
Vesti bune pentru soferii bucuresteni.
Peste un an si doua luni, ambuteiajele care se formeaza constant la intersectia DN1 cu Bd. Aerogarii vor lua sfarsit.
» Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale va demara in a doua decada a lunii aprilie lucrarile de constructie a pasajului, estimate sa dureze 12 luni. Dupa ani de zile in care traficul a fost – si este inca – o piatra de incercare pentru orice sofer care se incumeta sa parcurga intersectia DN1 cu Bd. Aerogarii si str. Ion Ionescu de la Brad, cosmarul se va termina peste aproximativ un an de zile. Este vorba de luna aprilie a anului 2009, cand vor expira cele 12 luni dedicate lucrarilor de constructie la pasajul subteran Baneasa si care au fost planificate sa inceapa in a doua decada a lunii aprilie 2008. "Este vorba despre un pasaj denivelat inferior, a carui realizare va conduce la o fluidizare de pana la 100 la suta a traficului rutier in zona respectiva. Pentru realizarea acestui obiectiv important pentru zona de nord a Capitalei, intersectia DN1 cu Bd. Aerogarii si Bd. Ion Ionescu de la Brad va fi amenajata sub forma unei intersectii la nivel, cu sens giratoriu, toate directiile de iesire din intersectie fiind prevazute cu trei benzi de viraje. In plus, proiectul prevede si realizarea a cate doua bretele laterale pasajului subteran, cu suplimentare in zona de intrare in intersectie pe DN1 –sensul catre Ploiesti – cu inca o banda de acces pentru virajul la dreapta", ne-a declarat dl stefan Sebastian Szobotka, director de comunicare in cadrul Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania.
Traficul pe DN 1 nu va fi blocat
Proiectul tehnic aferent obiectivului de investitii este in prezent realizat in proportie de 100 la suta. Pasajul subteran va incepe la km 7±227, mai exact in zona intersectiei DN1 cu strazile Vacarescu si Dobrogeanu Gherea si se va termina la km 8±485, adica dupa zona de acces in Aeroportul Baneasa. Antreprenorul general de lucrari este firma Lena Enghenharia e Construcoes SA – Sucursala Bucuresti, iar valoarea contractata a pasajului este de 28.533.809 lei, fara TVA. Sursa de finantare o reprezinta bugetul de stat. Conform reprezentantilor Administratiei Drumurilor, lucrarile de la Pasajul Baneasa nu vor bloca traficul pe DN1. Pe sos. Bucuresti-Ploiesti, intre Fantana Miorita si Aeroportul Baneasa, se va circula doar pe o banda in fiecare sens.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Feb 2008 14:23 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
ANTENA wrote:
Conform reprezentantilor Administratiei Drumurilor, lucrarile de la Pasajul Baneasa nu vor bloca traficul pe DN1. Pe sos. Bucuresti-Ploiesti, intre Fantana Miorita si Aeroportul Baneasa, se va circula doar pe o banda in fiecare sens.

Pai daca se va circula pe 1 banda/sens, asta nu inseamna ca de fapt traficul va fi blocat cel putin 18 ore din 24?...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Feb 2008 14:41 
In mod uzual, vinerea pe la ora 16:00, portiunea Piata Presei - Aero Baneasa se face cam in 30-40 minute. Prevad un timp de peste 1 ora si jumatate! Cred ca va fi mai rentabil sa se mearga fie pe varianta Bucuresti - Targoviste - Sinaia sau Bucuresti - Pitesti - Campulung - Brasov. Insa cel mai groaznic va fi drumul la Otopeni. Chiar nu sunt alte variante decat Pipera care si acolo este blocaj continuu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Feb 2008 17:09 
de ce sa ne pligem atita? exista o solutie, folosirea unor mijloace de transport alternative, in locul autoturismului prorpiu (am auzit persoane care se mirau ca pot ajunge cu metroul , si mult mai repede, in unele zone - asa parere deformata aveau despre transportul public); si apoi oricum lucrarile se fac in beneficiul celor cu autoturisme


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Feb 2008 20:06 
In inteligenta sa, Ceausescu n'a facut magistrala II pana la aeroport, ca clasa muncitoare merge cu trenul personal.
De ce ne plangem atata atunci? Care mijloace de transport alterantive, ca 131 si 205 sunt pline? Aaa, sigur, mijlocul de transport galben, dar ia incercati sa comandati pe la 18:00-19:30 sa vedeti daca gasiti.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 26 Feb 2008 17:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:11
Posts: 71
Location: Paris
In Epoca de Aur, aeroportul Otopeni era la fel de frecventat ca si haltele CFR de la tzara. Daca mergeau goale autobuzele de pe 349, iti dai seama ce rentabil ar fi fost metroul (ma rog... rentabilitatea sur regim comunist... mort de r?s !)

As fi preferat ca raposatul sa nu faca obsesie cu demolarea centrului istoric, ci cu metroul. Am fi avut, fara indoiala, pe putin 6 linii in 1990.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 26 Feb 2008 17:30 
Avea obsesia cu metroul... Sa mai fi apucat vreo 2 ani...era gata.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Mar 2008 00:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
andrei wrote:
In Epoca de Aur, aeroportul Otopeni era la fel de frecventat ca si haltele CFR de la tzara.


Nu tocmai. De ce oare s-a prelungit linia tramvaiului 5 pana la Aero Baneasa. Nu trebuie uitat si ca Aeroportul Baneasa a fost intai aeroport international si mai apoi aeroport intern. Pana in 1990 mai erau ceva curse si chiar si atunci erau importante liniile cu capatul aici. Nu trebuie uitat si ca o linie de troleibuze fusese construita care traversa orasul pe axa nordica si care avea punctul terminus la aeroportul Baneasa. Din aceste motive (si altele) propun sa avem o privire mai reala asupra zonei si importantei acesteia. Tot asa au stat lucrurile cu totul altfel si pentru infrastructura CFR din jurul Bucuresti-ului, liniile CFI (cai ferate uzinale) si Gara Baneasa (gara de protocol).

andrei wrote:
As fi preferat ca raposatul sa nu faca obsesie cu demolarea centrului istoric, ci cu metroul. Am fi avut, fara indoiala, pe putin 6 linii in 1990.


Nu era mai bine si mai normal sa fi avut parte de niste conducatori mai capabili si cu mai putine "interese" altele decat cel public? De ce oare trebuie sa avem totul pe tava? Nu am fi capabili si acum de asta? Ba da, Bucuresti-ul are si banii si nevoia de proiecte serioase de infrastructura dar este inca tributar ideii minimului efort si al gandului "lasa ca merge si asa, carpim pe ici si colo". Strategiile pe termen lung mai au mult de asteptat. Singurul lucru care poate schimba ceva este presiunea esecului si a unei fundaturi cu masurile luate in momentul actual. Din fericire se pare ca s-ar putea sa ne blocam in trafic suficient de mult si de des ca unele proiecte sa intre in discutie chiar daca suntem la peste 10 ani de cand ar fi trebuit incepute.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Apr 2008 19:43 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
O noua amanare

Tocmai au anuntat pe Antena 1 ca lucrarile la pasaj vor demara in ... iunie


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Apr 2008 21:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 195
Location: Bucuresti
Probabil ca nu au vrut sa stranguleze principala iesire din oras pana la finalizarea lucrarilor pe Colentina - zona Bucur Obor, zona aproape impracticabila in prezent de cei care ies spre Moldova - si care implicit ies pe DN1 pentru a se duce unde au treaba. Sau stiu si eu?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Apr 2008 09:53 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Iata si stirea:

http://www.antena1.ro/index.php?page=ne ... rentPage=1


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Apr 2008 00:44 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Iata o alta stire despre pasaj. De data asta, se avanseaza si o data: 1 iunie.

Cosmarul soferilor care circula pe DN 1 va mai dura cel putin un an. Promisiunea vine din partea Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), care, in mai putin de doua luni, va incepe, la intersectia cu bulevardele Aerogarii si Ion Ionescu de la Brad, lucrarile de infrastructura la pasajul subteran Baneasa. Conform proiectului, tunelul, in lungime de 1,2 km cu tot cu rampe, va fluidiza circulatia in zona de nord a Capitalei. Pasajul va avea patru benzi, cate doua pe fiecare sens de mers, iar investitia, preconizata a fi finalizata in vara anului viitor, se ridica la peste 13 milioane de euro. "Am decis sa incepem lucrarile propriu-zise la
1 iunie, pentru ca, pe timpul verii, este perioada de concedii si numarul masinilor mai mic. Constructia acestui pasaj va insemna aglomeratie, insa asa avem sansa de a nu sufoca Bucurestiul de tot", ne-a declarat Stefan Szobotka, director de comunicare CNADNR.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Apr 2008 12:10 
Bucurestenii ar trebui sa dea navala in primarie si sa-i sufoce la propriu pe cei care au gatuit de tot orasul cu lucrarile lor care avanseaza cu viteza melcului si sunt de proasta calitate.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Apr 2008 12:25 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Si pe langa faptului ca merg cu viteza melcului, de la data primului anunt privind inceperea lucrarilor si pana la debutul propriu-zis mai trec 2 ani. Prima stire privind inceperea lucrarilor a aparut in vara lui 2006


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 May 2008 00:01 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Un amplu articol despre pasaj, si istoria amanarilor repetate. De data aceasta se pare ca lucrarile vor incepe in curand.


http://www.romanialibera.ro/a124863/pas ... un-an.html

Cateva idei de retinut: S.C. Lena Construcoes S.A., a primit ordinul de incepere a lucrarilor pe data de 5 mai 2008, iar pe data de 14 mai 2008 CNADNR a predat amplasamentul lucrarii.
Lucrarile propriu-zise la pasajul subteran se vor vedea la suprafata incepand cu luna iulie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 May 2008 00:22 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Si inca ceva: in premiera, vom putea urmari un santier live. A fost instalat un webcam in zona:
http://www.mobotix.ro/ro/camere_suprave ... _1052.html

Un lucru e absolut cert, lucrarile nu au inceput.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 359 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group