TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sun 08 Dec 2019 01:52

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ] 
Author Message
PostPosted: Tue 26 May 2009 19:13 
In perioada imediat urmatoare incep lucrarile pe Strada Tunari intre Piata Galati si Sos. Stefan Cel Mare, de Aerogarii inca nu se stie nimic, linia 5 va ramane intre Baneasa si Lizeanu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 May 2009 10:44 
Eu zic ca ar fi trebuit sa termine mai intai lucrarile pe Str. Viitor (ului), ca sa avem 5 Sf. Gheorghe - Cal. Mosilor ... - P-ta Gemeni - Str. Viitor (ului) - Sos. Stefan cel Mare - Str. Barbu Vacarescu .... - Aerop. Baneasa.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 May 2009 20:28 
Strada Tunari, ultimele poze cu linia veche in ultima zi de circulatie inainte de modernizare.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 May 2009 20:29 
Aceeasi zona...ocazie cu care am gasit si ultimul tramvai din Bucuresti care imi mai lipsea din poze, V3A-93ul #337 :)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Jun 2009 13:14 
Incepand de azi accesul auto este oprit pe Tunari.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Jun 2009 13:16 
Lucrarile vor dura pana in martie 2010 dupa cum spune panoul de la intrarea dinspre Stefan cel Mare.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Jun 2009 15:19 
Si simfonia santierului, mi-e mila de locuitorii din zona care vor auzi vreo saptamana zgomotul ala infernal.

[youtube]oVxrNpDs51c[/youtube]


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Jul 2009 15:59 
Cum mai arata Strada Tunari


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Jul 2009 22:08 
Deocamdata nu sunt prea multe de vazut pe aceasta strada, inafara de borduri si fundatiile stalpilor altceva nu este finalizat.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 01 Aug 2009 23:14 
Dupa cum arata parapetii de beton de la nivelul terasamentului de la Piata Gemeni, tramvaiul 5 nu o sa mai treaca prin fata pietei, ci inainte ca si 16 apoi stanga direct pe Bd. Dacia.

O vedere cu zona unde ar avea sa fie viitoarea curba a lui 5


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 13 Aug 2009 17:30 
Intr-adevar am intrebat aseara un muncitor de acolo. In fata pietei nu o sa mai fie linie de tramvai, linia 5 va merge ca 16 pana in dreptul bd. Dacia, apoi va fi o curba destul de stransa pentru a face stanga. Sincer, nu stiu ce e in capul lor. Nu m-ar mira sa isi dea seama la sfarsitul lucrarii ca tramvaiele se impotmolesc in borduri si sa inceapa sa le taie...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 13 Aug 2009 17:39 
RobertC wrote:
Nu m-ar mira sa isi dea seama la sfarsitul lucrarii ca tramvaiele se impotmolesc in borduri si sa inceapa sa le taie...


Asta in cazul fericit, pe linia 21 de ex pe Mosilor vechi in curbe tramvaiele se asteapta ca se lovesc oglinzile, nu mai zic daca intra si un vagon mai lat :P
In locul lor as fi reconfigurat total piata.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 14 Aug 2009 00:12 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 652
Location: Bucuresti, Militari
Trebuia sa umble si la pastila din mijloc, si realizau statie comuna in mijlocul pietei, iar pe laterale aveau loc berechet masinile fara sa se se mai incurce cu tramvaiul. in dispunerea veche, tramvaiul te cam lua prin surprindere la ambele colturi. Sper ca stalpul nu ramane in mijloc.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 14 Aug 2009 20:25 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 92
Location: Bucuresti
Azi muncitorii puneau pe pozitie liniile in aceasta intersectie. Din ce am vazut, macazele vor fi pozitionate tot pe unde au fost si inainte (cu aproximatie), de acolo linia fiind ,,incalecata" pana la locul unde 5 coteste pe Dacia, iar 16 pe Viitorului.
Poze nu am... :(


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Aug 2009 00:30 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 652
Location: Bucuresti, Militari
Vechea poveste, au un fix cu incalecarile astea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Aug 2009 12:57 
rosetti61 wrote:
Vechea poveste, au un fix cu incalecarile astea.


Incalecarile au rolul de a distanta locatia macazului de punctele unde tramvaiele sunt oprite la un semfaor, o statie etc. In plus, macazul trebuie sa fie intr-un loc unde intre patina de actionare si macaz nu e nici un obstacol vizual. In felul asta daca un tramvai a selectat o directie si apoi s-a oprit la semaforul din intersectie, tramvaiul din spate nu mai trebuie sa astepte plecarea tramvaiului din fata inainte de patina, pierzand timp pretios.

Pe de alta parte, este drept ca sunt incalecari prin Bucuresti al caror rost nu l-am inteles.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Aug 2009 00:48 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 652
Location: Bucuresti, Militari
Incalecarea are rostul si de a usura incadrarea la schimbarea directiei - insa nu-mi place ca una-doua trantesc o incalecare; altfel se ncadreaza tramvaiul pe noua directie decat in cazul unui macaz clasic (sensuri separate direct de la macaz si nu comune o portiune de la macaz pana la separatie - "incalecarea".
De ce nu puteau modifica pastila cu miniparculetul si fantana? Pe partea aia oricum o sa se suprapuna si cu masinile care vor sa intre pe Dacia/Viitorului din Vasile Lascar.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Aug 2009 17:23 
Offline
User avatar

Joined: Mon 26 Jan 2009 14:28
Posts: 11
Location: Bucuresti, Berceni
Pe tunari inca nu a inceput montaju liniei de tramvai si nu cred ca vor aparea prea curand si cateva poze de pe traseu


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Sep 2009 17:45 
9 Septembrie 2009
De la intersectia cu Stefan cel Mare pe o portiune a fost nivelat terenul, urmeaza sa se puna pietrisul peste care vine terasamentul. Mai departe nu s-a schimbat prea mult fata de acum 1-2 luni.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Sep 2009 17:47 
De la Mihai Eminescu pana la Piata Galati nimic miscat.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 Sep 2009 17:54 
Offline

Joined: Sat 12 Sep 2009 15:25
Posts: 52
Location: BucureÅŸti
Progres.... mare (în capătul dinspre Ştefan cel Mare):


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Jul 2010 20:19 
Lucrarile de modernizare a liniei tramvaiului 5 in zona Pietei Gemeni avanseaza incet dar sigur. Totusi se pare ca solutia adoptata in privinta liniei de tramvai e mai putin uzuala. Concret, dupa stadiul actual se pare ca linia nu va mai fi amplasata in axul drumului, ci asimetric, ocupand preponderent sensul spre Piata Romana. Imi permit urmatoarele supozitii. Distanta intre liniile de tramvai va fi putin mai mare pentru a putea permite trecerea autobuzelor si a troleibuzelor spre Piata Romana. O astefel de varianta ar permite si incadrarea in gabarit a retelei de troleibuz, fie intre trotuar si linia sens Aeroport, fie intre intre liniile cu sensuri opuse. Asemenea situatii se gasesc in multe orase vestice.
Insa reamplasarea liniei implica modificari importante ale fluxurilor de trafic. Mai intai cateva poze cu stadiul lucrarilor de azi.
Ce nu e clar este unde va fi statia Piata Gemeni pe sensul spre Piata Romana. Dupa cum se vede zidul de sprijin ce demarcheaza fundatia liniei de tramvai urmareste curbura viitoarei linii pana in statia actuala. (Zidul e cel de care e spijinit panoul de lemn. Stalpul ce se vede in fundal -dupa taxi- e udeva chiar intre liniile de tramvai. Desigur, va dispare.)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Jul 2010 20:26 
In continuare imi permit sa fabulez asupra posibilelor modificari ale sensurilor de trafic.
Imaginea urmatoare (bazata pe Google Maps) sper sa faciliteze explicatiile.
Atentie! Toate traseele schitate sunt doar pentru cate un sens de deplasare, cel care e posibil sa suporte modificari fata de situatia actuala.
Explicatii:
Cele doua chenare albastre delimiteaza zone unde e posibil ca transportul in comun sa se desfasoare pe 'sens rezervat'.
1. Pe str. Vasile Lascar, intre str. Viitorului si bd. Dacia. Sens rezervat pentru liniile 5 si 16 (616) spre bd. Dacia, marcat cu rosu. Traficul auto se poate devia pe str Viitorului - traseul portocaliu, sens unic pana la bd. Dacia. De acolo se poate continua deplasarea pe str Viitorului sau pe varianta marcata discotinuu cu portocaliu pentru revenirea pe str. Vasile Lascar sau catre str. Tunari, via str. Mihai Eminescu.
2. Pe bd. Dacia, intre str. Vasile Lascar/Viitorului si intersectia cu strazile Icoanei si Alecu Russo. Sens rezervat pentru liniile 5 (marcat cu rosu) si 79, 86, 133 (135 - poate ramane pe str. Eminescu) spre str. Icoanei. In continuare pe bd. Dacia transportul in comun are deja banda rezervata (traseu marcat cu verde). Traficul auto se poate devia pe str. Gheorghe D. Palade, traseu marcat discontinuu cu portocaliu. Astfel se poate asigura accesul catre str. Vasile Lascar si catre str. Tunari, via str. Mihai Eminescu. Pentru asigurarea deplasarii catre str. Icoanei (spre str. Dumbrava Rosie) se poate urma traseul (usor ocolit e drept) via str. Aurel Vlaicu. Mentionez ca la intersectia bd. Dacia - str. Aurel Vlaicu s-a montat deja un nou semafor.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Jul 2010 20:30 
Scenariul anterior poate parea SF, dar oare de ce avem un nou semafor la intersectia bd. Dacia - str. Aurel Vlaicu si de ce str. Viitorului a devenit cu sens unic dinspre str. Vasile Lascar catre bd. Dacia si are atatea marcaje. A se observa ca. desi sunt o sumedenie de masini parcate, oprirea e interzisa pe ambele parti.

Oricum astept si alte pareri...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group