TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 18 Oct 2019 06:34

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 322 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Next
Author Message
PostPosted: Wed 14 Mar 2007 19:49 
Aceasta se va face cam in 1-2 luni odata cu inceperea lucrarilor la linia de tramvai pe Vacaresti. Problema a fost ca proiectul este ca aceasta sa fie pe acceasi stalpi cu linia de tramvai , stalpii vor fi pe margine , nu vor mai exista stalpi pe mijloc. De asemenea si depoul Berceni va primi cand este gata linia 10 troleibuze Irisbus.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Mar 2007 21:08 
Este cuplata si cu largirea de pe Nitu Vasile? (cam asa ar trebui, nu?....)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 Mar 2007 12:33 
Lucrarea ar trebui sa inceapa la mijlocul lui aprilie odata cu linia de tramvai pe calea Vacaresti , sistemul cum am mai spus este cu stalpi pe margine de care sunt prinse ambele retele.

Pe linia noua vor circula Ikarus 415T si poate Irisbus Citelis , daca nu vin toate la Bujoreni si Vatra pana se termina lucrarea.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Apr 2007 22:43 
Lucrarea se mai amana cateva saptamani din motive necunoscute.
Trebuia sa inceapa ieri...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 May 2007 23:13 
Oficial lucrarea trebuia sa inceapa pe 16 Aprilie.
Lucrarea va incepe odata cu linia de tramvai pe Vacaresti, adica in Iulie-August, deci daca totul merge bine prin Ianuarie 2008 ne plimbam cu troleibuzul pe acolo.
Reteaua va fi speciala pentru captatori cu miez de grafit.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 25 May 2007 00:23 
si or sa puna elemente noi de sustinere si pe retaua deja existenta in berceni? sper sa le fi trecut prin cap sa puna firele mai spre axul drumului, altfel nu au facut nici o afacere... se (re)instaleaza si niste macazuri/incrucisari mai de viteza, sau clasicele productii autohtone?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 25 May 2007 08:34 
Cel putin pe linia 76 se va schimba tot. Pentru ca proiectul este pentru linia 76. Si normal reteaua din depou va fi aranjata total.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 25 May 2007 12:28 
Arhimede wrote:
Este cuplata si cu largirea de pe Nitu Vasile? (cam asa ar trebui, nu?....)

Nu exista nicio largire pe Str. Nitu Vasile... in schimb, Strada Izvorul Rece va intra la reabilitare si se va realiza o alveola pentru statia de la intesectia cu Bd-ul. Brancoveanu pentru a nu se mai congestiona traficul atunci cand opreste troleibuzul.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 25 May 2007 21:47 
Cf http://www4.pmb.ro/wwwt/proiecte/index. ... .T.D.S.C.;
PROIECTELE PRIM?RIEI MUNICIPIULUI BUCURE?TI



in total 252 proiecte in valoare de: 15542149316 RON

In urmatoarele domenii majore:
- Infrastructura: 81 proiecte, valoare: 8007276212 RON
- Dezvoltarea orasului, reabilitare, prezervarea patrimoniului cultural, reglementare: 86 proiecte, valoare: 7351985404 RON
- Asistenta sociala: 8 proiecte, valoare: 10891700 RON
- Prezervarea patrimoniului locativ: 77 proiecte. valoare: 171996000 RON


Directii si unitati din subordinea CGMB initiatoare:
Administratia Monumentelor si Patrimoniului Turistic: 7 proiect(e)
Biblioteca Metropolitana Bucuresti: 2 proiect(e)
Centrul de cultura Palatele Brancovenesti: 1 proiect(e)
Cabinet Primar General: 2 proiect(e)
Centrul de Planificare Urbana si Metopolitana Bucuresti: 33 proiect(e)
Directia Coordonare Reglementare Infrastructura: 1 proiect(e)
Directia Evidenta Imobiliara si Cadastrala: 1 proiect(e)
Directia Generala de Asistenta Sociala a Municipiului Bucuresti: 10 proiect(e)
Directia de Investitii: 82 proiect(e)
Directia Managementul Calitatii: 2 proiect(e)
Directia Protectia Mediului si Educatie Eco-civica: 4 proiect(e)
Directia Relatii Internationale: 1 proiect(e)
Directia Sisteme Informatice: 14 proiect(e)
Directia Transporturi, Drumuri, Sistematizarea Circulatiei: 30 proiect(e)
Directia Utilitati Publice: 25 proiect(e)
Directia Venituri: 1 proiect(e)
Muzeul Municipiului Bucuresti: 3 proiect(e)
RADET: 9 proiect(e)
Regia Autonoma de Transport Bucuresti: 23 proiect(e)
Teatrul Odeon: 1 proiect(e)

<< Inapoi

Nr.
Crt. Denumire Proiect An incepere
executie An incheiere
executie Directia initiatoare
1 Imbunatatire conditii de circulatie Pasaj Obor 2006 2007 D.T.D.S.C.;
2 Imbunatatire conditii de circulatie Pasaj Pietonal Eroilor 2006 2007 D.T.D.S.C.;
3 Imbunatatire conditii de circulatie Pasaj Piata Muncii 2006 2007 D.T.D.S.C.;
4 Sistem de Management al Traficului - Bucuresti 2006 2007 D.T.D.S.C.;
5 Modernizare Bd. Regina Elisabeta - Bd. Kogalniceanu 2006 2008 D.T.D.S.C.;
6 Modernizare artera D-na Ghica - Bd. Chisinau, sistem rutier si executie pasaj suprateran 2006 2007 D.T.D.S.C.;
7 Modernizare Piata Eroii Revolutiei, sistem rutier si executie pasaj pietonal 2006 2007 D.T.D.S.C.;
8 Modernizare strazi urbane in Bucuresti BEI (program cofinantat BEI) inclusiv lucrari suplimentare 2006 2006 D.T.D.S.C.;
9 Pasajul denivelat suprateran Basarab 2006 2009 D.T.D.S.C.;
10 Executie pasaj suprateran Doamna Ghica 2006 2008 D.T.D.S.C.;
11 Realizare penetratie Prelungirea Ghencea - Sos. Domnesti 2006 2007 D.T.D.S.C.;
12 Penetratie Splaiul Independentei - Ciurel - Autostrada Bucuresti - Pitesti. Realizarea unei penetratii la intrarea in Bucuresti pe 6 benzi (3 pe sens) denumita Drum Expres Autostrada Bucuresti-Pitesti, care sa faca legatura intre autostrada, linia de centura si podul Ciurel (include 4 pasaje rutiere denivelate). 2006 2008 D.T.D.S.C.;
13 Penetratie si racord Splaiul Unirii - Autostrada Bucuresti - Constanta. Realizarea unei penetratii la iesirea din Bucuresti spre Autostrada Bucuresti-Constanta pe 6 benzi (3 pe sens ) care sa se inscrie pe Splai Dudescu (include 4 pasaje rutiere denivelate). 2006 2008 D.T.D.S.C.;
14 Reabilitare drumuri urbane etapa II 0 2009 D.T.D.S.C.;
15 Reparatii capitale privind echipamente si constructii pentru dirijarea si siguranta circulatiei - Bd. Geniului - Str. Razoare 2006 2007 D.T.D.S.C.;
16 Executie strapungere Str. Buzesti - Str. Berzei - Str. Uranus si sistem rutier 2006 2008 D.T.D.S.C.;
17 Realizare strapungere Bd. Nicolae Grigorescu - Splai Dudescu, sistem rutier. Realizarea unei strapungeri care face legatura cu penetratia spre Autostrada Bucuresti-Constanta pe 6 benzi (3 pe sens) si include 1 pasaj rutier denivelat. 2006 2007 D.T.D.S.C.;
18 Reabilitare Bd. 1 Decembrie 1918 (Bd. Theodor Pallady - Bd. Basarabia), linie de tramvai sis sitem rutier 2006 2007 D.T.D.S.C.;
19 Reabilitare Sos.Colentina (Pod Voluntari - Sos. Mihai Bravu ), linie de tramvai si sistem rutier 2006 2007 D.T.D.S.C.;
20 Reabilitare Bd. Iancu de Hunedoara (Piata Victoriei - Calea Dorobanti), linie de tramvai si sistem rutier 2006 2007 D.T.D.S.C.;
21 Reabilitare Str. Maica Domnului (Str. Reinvierii - Bd. Lacul Tei), linie de tramavai si sistem rutier 2006 2007 D.T.D.S.C.;
22 Reabilitare Calea Mosilor (Sos. Mihai Bravu - Piata Unirii), linie de tramvai si sistem rutier 2006 2007 D.T.D.S.C.;
23 Reabilitare Sos. Oltenitei ( Piata Eroii Revolutiei - Piata Sudului - ROMPRIM ), linie de tramvai si sistem rutier 2006 2007 D.T.D.S.C.;
24 Reabilitare Sos. Stefan cel Mare ( Calea Dorobanti - Intersectia Bucur Obor ), linie de tramvai si sistem rutier 2006 2007 D.T.D.S.C.;
25 Reabilitare Str. Tunari ( Sos. Stefan cel Mare - Piata Galati ), linie de tramvai si sistem rutier 2006 2007 D.T.D.S.C.;
26 Reabilitare Str. Viitorului ( Sos. Stefan cel Mare - Piata Galati ), linie de tramvai si sistem rutier 2006 2007 D.T.D.S.C.;
27 Realizare supralargire bulevardul Constantin Brancoveanu (Str. Nitu Vasile - Str. Turnu Magurele), sistem rutier 2006 2006 D.T.D.S.C.;
28 Realizare supralargire artera Nitu Vasile (Bd. Alexandru Obregia - Bd. Constantin Brancoveanu), sistem rutier 2006 2006 D.T.D.S.C.;
29 Realizare supralargire Soseaua Pipera (Calea Floreasca - CF Bucuresti-Constanta), sistem rutier si executie pasaj denivelat 2006 2007 D.T.D.S.C.;
30 Realizare supralargire Sos. Sisesti - Sos. Ion Ionescu de la Brad, sistem rutier 2006 200


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 11:42 
Offline

Joined: Fri 07 Jul 2006 10:10
Posts: 75
Conform http://dexonline.ro/search.php?cuv=supralargire ,
supralargire inseamna "lărgirea unei şosele ?n curbă".

Insa tare mi-e ca ei de fapt au de gand taierea tuturor copacilor de pe marginea strazii Nitu Vasile. Gresesc?

In fiecare an dispar pe rand ultimele oaze de verdeata... Cred ca specia umana e un pic inconstienta cand vine vorba de mediu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 12:44 
pmp wrote:
Conform http://dexonline.ro/search.php?cuv=supralargire ,
supralargire inseamna "l?rgirea unei ?osele ?n curb?".

Insa tare mi-e ca ei de fapt au de gand taierea tuturor copacilor de pe marginea strazii Nitu Vasile. Gresesc?

In fiecare an dispar pe rand ultimele oaze de verdeata... Cred ca specia umana e un pic inconstienta cand vine vorba de mediu.


Intr-adevar, este greu sa se largeasca o artera, sau sa se construiasca o linie noua de tramvai fara a distruge din spatiile verzi. Valabil si pentru noile parcari in spic, care chiar daca au spatiu verde intre ele tot nu este suficient. Dar v-ati gandit cat spatiu verde si parcari ar intra in spatele blocurilor "dupa blocuri" cum zic unii baieti buni ? Daca s-ar demola toate garajele si curata mizeria de dupa blocuri ar intra o gramda de parcari si spatii verzi etc.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 May 2007 01:46 
Pana la urma care va fi solutia aleasa la capatul de la Piata Unirii ? O bucla aseamanatoare celei pe care o fac 232 si 312 (problema - cam dificil de trecut cu troleibuzul prin acea zona , probabil vor trebui sa se monteze stalpi pe partea stanga a bulevardului din fata magazinului Unirea) sau va fi ales fostul traseu al lui 312 adica sa nu mai treaca Dambovita , cu intoarcere pe Splai (problema - pana la Marasesti benzile 1 si chiar 2 sunt ocupate cu masini parcate , stalpi pe partea Dambovitei ?!)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 May 2007 22:00 
Oarecum on topic: a inceput lucrarea la carosabil pe Calea Vacaresti. :D


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 May 2007 22:11 
Arhimede wrote:
Oarecum on topic: a inceput lucrarea la carosabil pe Calea Vacaresti. :D


Minunat, si cand va fi gata o sa intre cu utilajele ca sa inceapa linia de tramvai + sapaturile pentru stalpi si retelele electrice etc care vor fi subterane. Chiar imi place cum se lucreaza, si peste 1 an cand e gata o sa inceapa din nou asfaltarea :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 Jun 2007 16:13 
Se pregateste modernizarea statiilor electrice pentru tramvai si viitoarea linie de troleibuz.

Quote:
modernizare substatii electrice Dristor si Nitu Vasile
Organizator: R.A.T.B. – Serviciul Contracte cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel:3074120, fax:3074555; 3147136
Procedura aplicata: licitatie publica deschisa
Natura si cantitatea produselor: modernizare substatii electrice Dristor si Nitu Vasile
Cod CPSA: 32520000-4
Data limita depunere ofertelor: 09.07.2007, ora 9,30 / RATB
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2007, ora 11 / RATB
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului: pretul cel mai mic


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 Jun 2007 18:05 
Offline
User avatar

Joined: Sun 29 Apr 2007 21:35
Posts: 3
Location: Bucuresti
Scuzati parerea alta decat majoritatea, dar ce este nevoie de o linie de troleibuz intre berceni si unirii? Exista deja 2 sau 3 autobuze + linia de metrou Piata Sudului - Piata Unirii?
Si care va fi traseul liniei de troleibuz?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 Jun 2007 18:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Intre Piata Sudului si Piata Unirii va circula pe urmatorul traseu:Cal.Vacaresti,Bd.Tineretului,Bd.Dimitrie Cantemir.Inca nu se stie ce linie din Berceni va fi prelungita la P-ta Unirii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 Jun 2007 18:51 
Din ce se stie 99% linia 76 va fi cea prelungita.
Linia Berceni-Piata Unirii este doar prima faza din proiectul de constructie a magistralei de troleibuz Bereni - Unirii - Universitate - Romana - Victoriei - Piata Presei care se vrea finalizata in 3 ani.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Jun 2007 11:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:11
Posts: 74
Location: Paris
Marian Andrei wrote:
Din ce se stie 99% linia 76 va fi cea prelungita.
Linia Berceni-Piata Unirii este doar prima faza din proiectul de constructie a magistralei de troleibuz Bereni - Unirii - Universitate - Romana - Victoriei - Piata Presei care se vrea finalizata in 3 ani.


Or sa cheltuiasca zeci de milioane de euro pentru o linie de troleibuz care sa dubleze metroul cale de 5 statii (Sincai - Victoriei). Tronsonul Unirii - Victoriei este complet inutil, fiind deservit de autobuzului 381 si de metrou. Cu banii pentru reteaua si vehiculele necesare traseului Unirii - Presei libere ar putea transforma in troleibuz linia 116, de exemplu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Jun 2007 17:12 
linia de troleibuz intre Piata Unirii si Piata Presei isi are rostul doar daca se reduce drastic traficul auto pe portiunea Piata Unirii - Piata Victoriei (slabe sperante din moment ce nici macar liniile de tramvai nu se mai separa de restul traficului auto, nu cred ca actuala administratie va face ceva in sensul asta ), altfel, nu vom avea decit inca o linie blocata in trafic, pentru care se cheltuie insa o caruta de bani pentru infrastructura


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Jun 2007 23:16 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 62
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
Ce parere aveti vis-a-vis de realizarea unei linii de troleibuz care sa circule pe traseul Piata Resita - str. Resita - Drumul Gazarului - sos. Giurgiului - calea Serban Voda - Unirii ? Daca stam sa ne gandim, Drumul Gazarului este cam rupt de centru, in afara de duba nu circula nimic al RATB pe acolo.
Nu vreau sa insinuez in nici un fel importanta unui cartier in defavoarea altuia, dar de ce se gandeste regia sa faca imbunatatiri intai in zonele unde legatura cu centrul este destul de bine asigurata ? Nu spun sa nu se faca si pe Vacaresti (si chiar pe Oltenitei - Serban Voda), dar sa se ia in considerare si zonele unde oferta este mai scazuta decat cererea


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 Jun 2007 00:21 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Ar fi probleme cu Sos. Giurgiului... s-au facut parcari dar bineinteles ca nu incap toti in ele si banda 1 tot ocupata este, iar pe banda 2 de-abia incape o Dacie, ca sa nu mai vorbim de un autobuz/troleu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 Jun 2007 01:34 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 62
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
Se pot instala console mai lungi pe Giurgiului pentru reteaua de troleibuz. Sau chiar se pot instala direct pe stalpii metalici ai retelei de tramvai. Solutie tehnica exista, cu siguranta.
Intr-adevar, se mai parcheaza si pe banda 1, insa doar in fata pietei Progresul. Totusi, s-a gasit antidot si pentru ei. O masina a Politiei care stationeaza si un agent care mai rupe amenzi din chitantier.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 Jun 2007 01:37 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Asa au facut si la P-ta. Sergiu Celibidache... 2 ani s-a parcat la greu pe banda 1(din 2), in conditiile in care exista linia de tramvai 41 cu gard... dupa aia au venit politistii, au dat amenzi vreo 2 zile... dupa care ne-am trezit cu Dalli si parcarea s-a ,,legalizat"... practic...pe acelasi stalp exista semnul de parcare cu plata si cel de... parcare interzisa!!!
Probabil asa o sa se intample si la P-ta. Progresul.
Mai degraba o linie de troleibuz Gara Progresu-Sos. Giurgiului-Drumul Gazarului.C-tin. Brancoveanu-Serban Voda-Cantemir-Unirii in loc de 116.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jul 2007 13:03 
Inceperea lucrarilor este iminenta. :D
Nu se va face doar tronsonul Berceni - Unirii, RATB vrea ca pana in vara lui 2008 sa aiba finalizata reteaua dupa cum urmeaza:
Piata Resita - Piata Sudului - Piata Unirii - Universitate - Romana - Victoriei - Aviatorilor - Arcul de triumf - Piata Presei (cap 41).
De asemenea se va face si o penetratie de la Eroilor pana la Unirii si va exista cate o linie de troleibuz din Drumul Taberei si Militari pana la Piata Unirii.
De data asta cred ca o sa ne plimbam pe retele noi de troleibuz in decembrie :D


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jul 2007 15:05 
Marian Andrei wrote:
Inceperea lucrarilor este iminenta. :D
Nu se va face doar tronsonul Berceni - Unirii, RATB vrea ca pana in vara lui 2008 sa aiba finalizata reteaua dupa cum urmeaza:
Piata Resita - Piata Sudului - Piata Unirii - Universitate - Romana - Victoriei - Aviatorilor - Arcul de triumf - Piata Presei (cap 41).
De asemenea se va face si o penetratie de la Eroilor pana la Unirii si va exista cate o linie de troleibuz din Drumul Taberei si Militari pana la Piata Unirii.
De data asta cred ca o sa ne plimbam pe retele noi de troleibuz in decembrie :D


si intai ar da drumul la retea pana la unirii sau asteapta sa o termine pana in nord? unde ar fi capatul (temporar?) la unirii?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jul 2007 18:07 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 11:25
Posts: 56
Location: Sector 1 Bucuresti
eu ma intreb de unde va scoate RATB-ul troleibuze pentru a asigura o frecventa decenta pe aceste linii?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jul 2007 18:24 
O sa aflati in curand... :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jul 2007 19:12 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 137
Location: Toronto, Canada
Marian Andrei wrote:
O sa aflati in curand...


Cred ca la asta te referi... :wink: http://www4.pmb.ro/wwwt/l52/db/18_12072007.pdf


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jul 2007 08:15 
Troleibuze noi pentru RATB
ACHIZITIE Un proiect, aprobat in sedinta de ieri a Consiliului General, prevede ca municipalitatea va achizitiona 150 de troleibuze noi si va extinde traseele pentru astfel de vehicule, primul proiect fiind realizarea unei legaturi intre sudul si nordul Bucurestiului. Primul traseu nou de troleibuz va face legatura intre cartierele Berceni si Baneasa.

Cum am zis, mai multe detalii nu pot da, asa ca singurele detalii le aveti in presa. :P


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 322 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group