TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sat 17 Aug 2019 20:52

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ] 
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Nov 2009 22:36 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 202
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
RobertC wrote:
Aero Baneasa nu prea mai e halta...
De obicei, sunt undeva in jur 25-30 de plecari / sosiri pe zi.
La o medie de 100 pasageri / avion (si credeti-ma ca sunt curse cu 150 sau mai multi) inseamna 6,000 pasageri /zi. Plus personalul aeroportului si persoanele care insotesc / preiau pasagerii...

Detalii: http://www.baneasa-airport.ro/index.php


Aeroportul Baneasa este o rusine pentru Romania. O gramada de calatori claie peste gramada, exact ca la autogara. In Wc-uri se fumeaza asa cum era in licee odata. Parcarea exterioara e mereu plina. Dimensionarea terminalului de pasageri nu are nici o legatura cu traficul zilnic de 25-30 de curse. Atunci cand te duci sa astepti pe cineva, gardienii te tin afara, pentru ca nu e loc inauntru. Ne facem de ras in toata lumea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Nov 2009 00:08 
ANTENA wrote:
Aeroportul Baneasa este o rusine pentru Romania. O gramada de calatori claie peste gramada, exact ca la autogara

Este prevazuta extinderea aeroportului. Evident ca s-ar mai putea sa fie si alte planuri de extindere, dar eu pe acesta îl cunosc


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Nov 2009 01:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 142
Location: Bucuresti/Arad
Singura modalitate in care se poate face cladirea "VIP" e sub pamant. E prea aproape de pista.
Daca se prezinta sub forma de cavou pentru "VIPurile" autohtone, as fi mai mult decat multumit.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Nov 2009 08:22 
E o iluzie optica. Nu e prea aproape de pista. Peste sosea avioanele vin oricum cam la 20 de metri inaltime, punctul optim de contact cu rotile din spate fiind la peste 300 metri fata de sosea. Si daca ar gresi inaltimea si ar veni foarte jos nu ar da peste cladire, coltul cladirii cel mai expus este la peste 50 metri de marginea pistei.
Asa cum am precizat, aceasta este una dintre variantele expuse. Sunt si altele cu siguranta pe care nu le cunosc


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Nov 2009 08:47 
Fac o rectificare. Rotile din spate ating solul la peste 500 metri de DN 1


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Nov 2009 10:49 
In imagine acele doua cladiri albastre ce reprezinta? In locul unde se spune ca va fi noua aerogara. Cumva acele hangare de la Aero Baneasa unde se deruleaza expozitia auto? Sau se derula pana acum ceva ani, nu mai stiu daca se tine acolo sau nu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Nov 2009 11:31 
.a


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Nov 2009 13:12 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 11:25
Posts: 59
Location: Sector 1 Bucuresti
In nici un caz nu cred ca se va extinde aerogara in acele cladiri pentru ca acele cladiri sunt in curs de modernizare de catre o firma particulara de zbor low-cost


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Nov 2009 13:39 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 79
Stiu ca Blue Air intentiona sa-si construiasca un terminal in zona celor doua cladiri albastre din spatele Pietei Baneasa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Nov 2009 14:24 
Aceste modernizari s-ar putea sa fie chiar extinderea de care stiam eu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Nov 2009 17:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 142
Location: Bucuresti/Arad
@ andrei
Nu e vorba de ce se face avionul in realitate.
Sunt niste reglementari de proiectare in zona aeroporturilor, ce trebuie respectate.
De ce crezi ca acel restaurant-con e sub nivelul solului?

P.S.: Am avut o tema de proiectare in locul respectiv si ni s-a explicat foarte clar ce e voie si ce nu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Nov 2009 18:59 
Offline

Joined: Fri 09 Oct 2009 16:52
Posts: 14
Radu161 wrote:
@ andrei
Sunt niste reglementari de proiectare in zona aeroporturilor, ce trebuie respectate.


sunt curios ce reglementari au respectat cei care acum cer inchiderea aeroportului, adica cei care si-au construit casele langa pista si chiar IN JURUL AVIOANELOR!?!!!


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Nov 2009 19:35 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3442
nasty wrote:
... cei care si-au construit casele langa pista si chiar IN JURUL AVIOANELOR!?!!!
Adica astia. Normal ca-i deranjeaza cand parcheaza avionul in spatele curtii, ca-i sperie rotweilerul.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Nov 2009 21:47 
Pai ei asta au si sperat si sigur asta i-au si asigurat rechinii imobiliari, ca sa cumpere repede acum cat e ieftin din cauza aeroportului, ca in 2-3 ani se desfiinteaza, si o sa fie si liniste, si o sa se dubleze si valoarea.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Nov 2009 23:50 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3442
Si-n timpul cat s-au construit acolo zeci de case, unde era Statul Roman? Unde era Ministerul Transporturilor cu al sau ministru batut in cuie? Pai daca oricine poate construi langa sau in incinta unui obiectiv strategic de importanta nationala, ce sens mai are existenta Statului Roman? Ii platim impozite sa ne apere de abuzuri, si el, Statul, este primul care le tolereaza / incurajeaza?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Nov 2009 13:04 
Si WizAir se batea cu pumnul in piept ca face cel mai mare terminal low cost (dintre ale sale banuiesc) din Estul Europei, da au lasat-o mai moale decand cu toate scandalurile cu intarzierile, avioane cu probleme si pasageri scandalagii in aeroport.

Da, aeroportul este o rusine, dobitocii de la parcare iti taie bilet desi in parcare nu mai ai loc unde sa parchezi, si platesti 15 min asteptand sa parchezi masina. Apoi toti smecherii bineinteles ca pun avaria si stau si 2 ore fix in fata aeroportului, unde e parcatul interzis, da nu se ia nimeni de ei. Apoi in interior este plin de toti tiganii si capsunarii care fumeaza, scuipa pe jos, mananca seminte, miros, si asa mai departe. Asta e, cine tine steagu sus pentru low cost, trebuie sa tina seama de Aeroportul Baneasa. Daca Otopeni ar fi Gara de Nord, atunci Baneasa, in virtutea desfiintari Autogarii Chitila, ar fi Gara Basarab.
Odata am asteptat 15min un bagaj ca cretinii de la bagaje il foloseau pe post de cataroi pentru tinut usa deschisa :evil: . Mi-e groaza ca trebuie sa aterizez in decembrie acolo.

Totusi, mama mea a aterizat acolo acum o saptamana, si, in ciuda benzii de la bagaje care e tot aia din comunism, si care scartatia de iti tiuiau urechile, nu a fost absolut nici o problema, sa vedem, poate se indreapta lucrurile.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Nov 2009 18:36 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 657
Location: Bucuresti, Militari
A fost primul aeroport al orasului, e pacat sa-l desfiinteze, iar complexul ala rezidential arata ca o mahala de sus (pana s-or termina toare casele de acolo. Daca nu le convine ca avioanele fac zgomot sa-si antifoneze casele mai bine, dar sa lase aeroportul in pace. Sa zica mersi ca au avion la scara :D si nu trebuie sa stea in trafic pana la OTP...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Nov 2009 19:14 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 102
Location: BUCURESTI
Cand o rata vreun avion aterizarea sa vezi ce loc face printre casele acelea ! Doamne fereste dar in realitate se mai intampla.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Nov 2009 19:18 
Parerea mea sincera este ca nu se desfiinteaza, dar isi va reduce activitatea. Se va transforma in aeroport care va primi numai cursele particulare, speciale, si de alta natura, inclusiv helicoptere
Desi este off topic, sa ne amintim ca aeroportul Otopeni i se prevede o dezvoltare exploziva dealungul pistei din stanga si la celalalt cap.
Ceea ce vedem noi acum se va transforma intr-un terminal pentru curse speciale


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group