TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 23 Aug 2019 16:25

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 1480 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 50  Next
Author Message
PostPosted: Sun 18 Dec 2005 00:20 
Offline
User avatar

Joined: Wed 19 Oct 2005 16:22
Posts: 18
Location: Bucuresti
Pasajul pleaca printr-o rampa de acces din Bd. N. Titulescu in apropierea intersectiei cu Bd. Al.I. Cuza, supratraverseaza Calea Grivitei, apoi pachetul de linii de cale ferata, Bd. Dinicu Golescu, inscriindu-se apoi intre fronturile construite ale Sos. Orhideelor, supratraverseaza si intersectia Plevnei ? Orhideelor ? Giulesti si Podul Grozavesti existent revenind la sol pe Sos. Grozavesti.
Pe rampa Titulescu, latimea carosabila de 21,0 m va permite circulatia tramvaielor de pe inel in ax, zona de tramvai fiind de 7,0 m precum si cu circulatia auto pe cate doua fire pe sens pe un carosabil de 7,0 m/sens.

Lungimea totala a pasajului va fi de cca 1.900 m din care pod 1607 m.

Vor fi instalate linii de tramvai pe pasajul suprateran si va fi creata o noua statie de tramvai deasupra liniilor de cale ferata, avand legaturi pietonale cu statia de cale ferata si metrou, accesul calatorilor facandu-se cu ajutorul ascensoarelor sau scarilor rulante. Investitia include rampe de acces, modificari in reteaua sinelor de tramvai in apropierea pasajului suprateran, schimbari minore la statia de metrou Basarab si adaptari ale diferitelor retele din zona.
Pe tronsonul dintre Bd. Dinicu Golescu si intersectia Giulesti- Plevnei, la nivelul solului, de o parte si de alta a amprizei pasajului, va fi realizata o locala cu latimea carosabila de 7,0 m, pentru aceasta fiind necesare demolari si exproprieri ale fronturilor construite pe soseaua Orhideeelor, cu precadere pe latura de sud, unde fondul imobiliar este de slaba calitate.
Estacadele pe care se desfasoara numai traficul auto se unesc inainte de traversarea Raului Dambovita si a B-dului V. Milea, urmand a cobori la nivelul solului in Sos. Grozavesti, aproximativ in dreptul Facultatii de Ecologie.
Intre rampele Grozavesti mentionate mai sus va fi amplasata la nivelul solului si calea de rulare pentru tramvai pe relatia Giulesti ? Pod Grozavesti.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Poze
PostPosted: Sun 18 Dec 2005 00:22 
Offline
User avatar

Joined: Wed 19 Oct 2005 16:22
Posts: 18
Location: Bucuresti
Poze


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Dec 2005 00:24 
Offline
User avatar

Joined: Wed 19 Oct 2005 16:22
Posts: 18
Location: Bucuresti
Ce se realizeaza prin executia Pasajului:

- inchiderea inelului principal de circulatie ceea ce conduce la evitarea zonei centrale a orasului pe axa Nord-Sud, a zonei Garii de Nord cat si la intregirea liniei de tramvai pe acelasi inel principal;

- reabilitarea strazilor aferente (Titulescu, Orhideelor, Plevnei, Giulesti ) precum si redeschiderea Soselei Grozavesti, intre Podul Grozavesti si Palatul Cotroceni;

- supralargirea Podului Grozavesti cu cate 2 benzi pe sens.

- descongestionarea centrului orasului si in special a axei N-S ca urmare a inchiderii inelului principal de circulatie;

- reabilitarea strazilor adiacente precum si crearea unui important punct intermodal de transport in zona Basarab intre CF, metrou, RATB;

- reducerea cu peste 3,7% pe an a consumului de carburanti pentru mijloacele auto care tranziteaza zona;

- crearea a peste 1500 de locuri de munca pe perioada executiei si a cca 50 locuri de munca permanente dupa executie, pe timpul exploatarii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Dec 2005 00:25 
Offline
User avatar

Joined: Wed 19 Oct 2005 16:22
Posts: 18
Location: Bucuresti
alte poze


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Dec 2005 11:32 
un articol in romania libera.. "vor fi montate panouri fonoabsorbante": http://www.romanialibera.ro/editie/inde ... 05&idx=128


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Dec 2005 13:23 
Offline
User avatar

Joined: Wed 19 Oct 2005 16:22
Posts: 18
Location: Bucuresti
Poza din ziar


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Dec 2005 23:15 
uite un link catre site-ul primariei cu descrierea proiectului: http://www1.pmb.ro/pmb/primar/proiecte/ ... /pasaj.htm

deci pana la urma tramvaiul coboara depe pasaj intre cal. plevnei si dimbovita... si o sa demoleze ceva din parcarea carrefour.. hmmm..


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Jan 2006 21:59 
Ziua, 17 ian 2006,

Pasajul Basarab scos la licitatie internationala

Primaria Capitalei asteapta publicarea anuntului in Buletinul Oficial al UE * Lucrarile de constructie incep in primavara si vor dura 3 ani

Prima investitie de anvergura din mandatul primarului general Adriean Videanu, pasajul rutier Basarab, se afla in prag de licitatie. Municipalitatea asteapta aparitia anuntului de organizare a licitatiei internationale pentru constructor in Buletinul Oficial al Uniunii Europene, pentru a dispune aparitia lui si in Monitorul Oficial din Romania. Potrivit edilului-sef, caietul de sarcini pus la dispozitie celor interesati urmeaza sa se vanda, cel mai probabil, pe 20 ianuarie. "Am transmis saptamana trecuta catre Uniunea Europeana anuntul pentru licitatia internationala privind constructia Pasajului Basarab, asa cum a dorit primarul general, si asteptam sa-l publicam si la noi. Caietul de sarcini este gata, contine mai multe capitole - documentatie tehnica, aspecte legislative - si va costa 26 de milioane de lei vechi. El va fi pus la dispozitie atat pe CD cat si in varianta clasica, pe suport de hartie", a declarat, ieri, Florentina Constantinescu, directorul Directiei de Achizitii Publice si Licitatii din cadrul Primariei Capitalei.

Patru ani

de amanari

Lucrarile de constructie a pasajului rutier suprateran vor incepe, mai mult ca sigur, in aceasta primavara, dupa patru ani de amanari si dupa modificarea proiectului tehnic. Adriean Videanu, a prezentat anul trecut, in detaliu, noul proiect, care urmeaza sa fie construit cu fonduri obtinute din emisia de eurobonduri lansata vara trecuta pe piata internationala de capital. Constructia pasajului Basarab a fost supusa dezbaterii publice inca de acum circa patru ani, pe vremea cand Traian Basescu il anuntase ca proiect rutier deosebit de important pentru Bucuresti, potrivit unui studiu japonez de trafic (JIKA). Noua solutie gasita de proiectant a fost una care va rezolva problemele ridicate in repetate randuri de locuitorii din zona Titulescu si a Garii de Nord, respectiv zgomot, poluare, afectarea imobilelor.

Varianta noua a proiectului prevede o dublare a lungimii pasajului la 1900 m, din care regim de pod va avea pe o lungime 1600 m, construirea unor legaturi la sol cu pasajul in zonele Grivita, Calea Plevnei si Splaiul Independentei, largirea podului existent Grozavesti cu sapte metri carosabil si trei metri trotuar pentru facilitarea relatiilor de circulatie la nivelul solului, realizarea unei conexiuni de tip cale ferata - tramvai - pasaj in zona Garii, micsorarea rampei de urcare pe pod in zona bisericii de la Banul Manta la o inaltime de numai un metru, fata de doi metri.

Mai putini decibeli

Primarul general a dat asigurari ca aceasta varianta va rezolva nemultumirea locuitorilor din zona Titulescu, singurul impediment pentru riverani ramanand durata de executie, care se estimeaza la circa trei ani. Videanu le-a promis cetatenilor ca pe marginile pasajului vor fi instalate panouri fonoabsorbante, inalte de doi metri, care vor reduce nivelul de zgomot produs de trafic cu aproximativ 32 de decibeli, iar linia de tramvai va fi amenajata dupa metode moderne, astfel incat circulatia sa nu deranjeze prea mult. Pe timpul executiei lucrarilor la pasaj, masinile riveranilor vor putea fi parcate in zona de langa calea ferata. Pasajul Basarab va pleca dintr-o rampa de acces din Bd. Nicolae Titulescu in apropierea intersectiei cu Bd. Alexandru Ioan Cuza si va reveni la sol pe Sos. Grozavesti.

Magda SEVERIN


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Jan 2006 22:15 
Seamana putin cu prezentarea unei mari realizari a "epocii de aur".
As vrea sa vad ce masuri se vor lua pentru traficul deviat.
Vor pune linia de tramvai pe Plevnei, cel putin o portiune ?
Cum va afecta constructia traficul rutier si circulatia tramvaielor ?
Podul Grant va intra in reparatii concomitent cu inceperea constructiei pasajului ? Va rezista podul Grant pana la terminarea pasajului ?

Asta vreau sa stiu, nu cum se lauda videanul ce pasaj frumos construieste. Dupa traditia romaneasca, constructia va dura 4-5 ani, daca nu se mai scurteaza (adica se revine la lungimea initiala) din lipsa de fonduri.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Mar 2007 12:56 
Basescu la "temelia" Pasajului Basarab

Autor al contractului de finantare a Pasajului Basarab incheiat cu Banca Europeana de Investitii in anul 2000 pe vreme cand era primar general, Traian Basescu pune astazi, la 6 ani de la semnarea acordului, piatra de temelie a constructiei. Punctul de demarare a lucrarilor este situat la intersectia Caii Plevnei cu Sos. Orhideelor, pe terenul viran din fata hipermaket-ului Carrefour Orhideea.

Actualul primar general, Adriean Videanu a semnat, in luna iulie, contractul pentru executia proiectului "Pasaj denivelat suprateran Basarab", cu firma Astaldi SPA-FCC Construccion SA, cea care a castigat licitatia. In luna septembrie, el a semnat si ordinul de incepere a lucrarilor, firma constructoare realizand pana acum organizarea de santier, iar Primaria Capitalei reusind sa demoleze mai multe constructii ilegal amplasate in "calea" viitorului pasaj. Consortiul de firme italo-spaniol s-a angajat sa realizeze lucrarea cu 396 de milioane de lei, fara TVA, in 18 luni. Pasajul Basarab va rezolva problema de circulatie a municipiului Bucuresti, prin decongestionarea traficului, fiind asemanator cu podul de la Agigea, peste Canalul Dunare-Marea Neagra, iar partea care va trece peste Dambovita va fi asemanatoare cu podul de la Basarab - pod cu maner de cos. Podul este proiectat sa reziste cel putin 50 de ani.

O soarta mai putin fericita are parking-ul de la Gara de Nord - alt proiect pentru care fostul primar general Traian Basescu a obtinut finantare de la BEI, in anul 2000. Dupa sase ani de la semnarea contractului de imprumut extern, proiectul a pierdut finantarea, din cauza neinceperii lucrarilor, iar actualul primar incearca sa dreaga busuiocul, anuntand ca investitia se va realiza in parteneriat public-privat. In sedinta de astazi a Consiliului General al Municipiului Bucuresti este inscris, pe ordinea de zi, un proiect privind actualizarea pretului investitiei, de la 25 de milioane de euro la 35,2 milioane de euro, precum si schimbarea modului de finantare.

Constructia va fi gata in 28 de luni si va face legatura dintre nord si centru.

Astazi, 17 noiembrie 2006, asezam piatra de temelie a ceea ce va deveni pasajul suprateran Basarab, unul dintre cele mai importante proiecte de infrastructura din Romania ultimilor ani. Asa scria pe "pergamentul" ingropat ieri de presedintele Traian Basescu in betonul primului dintre cei 550 de piloni ai mult-discutatului pasaj.

La inaugurarea lucrarilor - care vor dura cel mult 28 de luni - au mai participat primarul general al Capitalei, Adriean Videanu, primarul sectorului 1, Andrei Chiliman, precum si reprezentanti ai celor doua firme de constructii din Italia si Spania.

Distanta dintre pasaj si cladirile din zona in care incepe pasajul respecta limita legala de 14 metri, iar municipalitatea isi va asuma investitii pentru consolidari si instalarea de termopane in respectivele imobile.

Cel putin asa a asigurat Adriean Videanu, ca reactie la observatia presedintelui ca locuitorii din zona bulevardului Nicolae Titulescu "au dreptate sa fie retinuti" in privinta proiectului.

Premiu pentru rabdare

Pasajul va avea o lungime de 1.900 de metri, cu 500 mai mult fata de proiectul initial. Pastreaza insa acelasi traseu: una dintre rampe va urca din bulevardul Nicolae Titulescu, urmand sa traverseze pachetul de linii de cale ferata din zona Basarab. Va trece apoi peste linia Soselei Orhideelor, precum si peste intersectia dintre Calea Plevnei, Soseaua Orhideelor si Calea Giulesti. In noua forma a proiectului insa, pasajul va traversa si raul Dambovita, coborand pe Soseaua Grozavesti.

Vor fi amenajate cate doua benzi pe sens si o linie dubla de tramvai, care va cobori la sol inainte de podul Grozavesti si se va inscrie pe traseul strazii Vasile Milea. Actualul pod peste raul Dambovita din zona Grozavesti se va largi cu cate 11 metri pe fiecare parte.

Ca o "rasplata" pentru rabdarea bucurestenilor, in turnul inalt de 80 de metri, plasat deasupra caii ferate, va fi amenajat un restaurant "belvedere". Lucrarea costa in total 135 de milioane de euro si are o garantie de zece ani.

Basescu spune "au revoir" Micului Paris

Presedintele Traian Basescu a spus, la inaugurarea de ieri, ca Bucurestiul are nevoie de proiecte nu de nostalgii: "Bucurestiul nu mai poate ramane Micul Paris, cum nu poate deveni nici Marele Bucuresti". El a aratat ca orasul trebuie sa se adapteze realitatilor de trafic si realitatilor sociale ale acestui secol. "Vom pastra Micul Paris, prezervat in zona istorica sau in alte zone insulare ale Capitalei. Dar trebuie sa stim toti ca Bucurestiul nu mai poate ramane la stadiul la care nostalgicii orasului il mai vad inca", a incheiat Basescu.

Modul de realizare al Pasajului Basarab - aici http://www.hotnews.ro/arhiva_avt/3286.pdf


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Mar 2007 12:56 
Pasarela Basarab va fi demolata

Pasarela de la Gara Basarab va fi demolata pentru a face loc pasajului suprateran Basarab. Pietonii vor avea drept alternativa pasajul subteran care face legatura intre bd. Dinicu Golescu si Calea Grivitei.

Ieri, Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat un proiect de hotarare prin care solicita Ministerului Transporturilor trecerea pasarelei Basarab in proprietatea Primariei Capitalei pentru a o dezafecta.

Bucurestenii nu-i vor simti lipsa

Municipalitatea sustine ca desfiintarea pasarelei e necesara pentru construirea pasajului Basarab, care va strabate exact zona ocupata acum de trecerea pentru pietoni de la suprafata. Chiar daca le oferea o priveliste frumoasa in zilele calduroase, oamenilor nu le pare rau ca uriasul pod din metal va fi desfiintat, mai ales ca au ca alternativa pasajul care traverseaza prin subteran calea ferata, din bd. Dinicu Golescu pana in Calea Grivitei. Acesta a fost construit in urma cu un an si jumatate, are doua culoare de trecere si cale de acces catre metrou.

Pasajul Basarab va avea o lungime de 1.900 de metri

Conform proiectului, cel mai mare pasaj suprateran din Romania va avea doua benzi de circulatie in fiecare sens, despartite de o linie dubla de tramvai. De asemenea, va fi prevazut cu pasarele de legatura catre toate arterele mari de circulatie pe care le traverseaza.

Lucrarile au inceput in luna noiembrie a anului trecut si vor dura aproape 3 ani. Costurile necesare realizarii proiectului se vor ridica la aproximativ 135 milioane euro. Deocamdata lucrarile au stagnat datorita negocierilor intre municipalitate si persoanele care vor fi expropriate.

Se inchide sos. Orhideelor
Incepand cu 1 aprilie, circulatia rutiera va fi inchisa pe sos. Orhideelor din cauza lucrarilor care se desfasoara la Pasajul Basarab, a declarat ieri primarul Capitalei, Adriean Videanu. Edilul a mai spus ca lucrarile de constructie la pasaj sunt in avans cu o luna. Pana in prezent, s-au forat 2.600 de metri de teren din cei 15.000 prevazuti in proiect.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Mar 2007 14:10 
Traficul rutier in zona Basarab-Orhideelor va fi restrictionat timp de doi ani, cat va dura constructia pasajului Basarab, Primaria cautand rute alternative pentru a asigura legatura dintre nordul si vestul orasului, a declarat, vineri, directorul municipal al Directiei Transporturi, Gheorghe Udriste.

"Odata introduse restrictiile de circulatie, acestea vor fi ridicate abia la finalizarea lucrarii. Adica peste doi ani." Zona nu va fi inchisa in totalitate traficului rutier, insa se va circula restrictionat. "Circulatia va fi reluata la parametri normali odata cu inaugurarea podului", a afirmat Udriste.

Primarul Capitalei, Adriean Videanu, a precizat, vineri, intr-o conferinta de presa, ca traficul rutier in zona Garii Basarab va fi restrictionat incepand de luna viitoare, odata cu montarea macaralei care va ridica pilonul principal de sustinere a pasajului.

"Lucrarile la pasajul Basarab au inceput in urma cu cateva luni, iar ritmul de lucru este excelent. Suntem in avans cu graficul de lucrari, avand sanse mari ca lucrarea sa fie incheiata inainte de termenul stabilit prin contract. Odata cu inceperea lucrarilor la pilonul principal de sustinere a podului - programate pentru sfarsitul lunii martie - se va inchide circulatia in zona Garii Basarab", a afirmat Videanu.

Potrivit primarului general, lucrarile de constructie vor afecta traficul rutier pe Sos. Orhideelor (intre intersectia cu Calea Plevnei si Gara Basarab) si Bdul. Dinicu Golescu (intre Gara Basarab si Gara de Nord), fara sa afecteze insa circulatia trenurilor.

Odata cu evolutia lucrarilor, restrictiile de circulatie se vor extinde si pe alte tronsoane ale Sos. Orhideelor, Calea Plevnei, Calea Giulesti, Splaiul Independentei - Pod Grozavesti sau Bdul. Vasile Milea.

Comisia Tehnica de Circulatie din cadrul municipalitatii analizeaza, in prezent, impreuna cu Politia Rutiera, rutele ocolitoare pentru zona afectata de lucrari.

Afectati de restrictiile de circulatie vor fi locuitorii cartierelor Crangasi si Giulesti, precum si cei din Drumul Taberei si Militari, culoarul de trafic Vasile Milea - Sos. Orhideelor - Podul Grant fiind una din cele doua rute care asigura legatura directa intre vestul si nordul Capitalei.

Conform contractului incheiat intre municipalitate si consortiul italo-spaniol Astaldi S.p.A - FCC Constuccion SA, durata de executie a pasajului este de 28 de luni. Solutia data de arhitectii firmei este diferita fata de proiectul gandit de Institutul "Proiect Bucuresti", mai ieftina si cu o durata de executie mai redusa.

Podul Basarab va prelua in jur de 5.000 de vehicule pe ora, in perioadele de varf, constructia pasajului rezolvand, potrivit specialistilor municipali, situatiile "conflictuale" de trafic de la sol. Vor fi descongestionate astfel zonele Calea Grivitei - Titulescu, Dinicu Golescu - Sos. Orhideelor; Calea Plevnei - Sos. Orhideelor - Calea Giulesti si Splaiul Independetei - Sos. Grozavesti.

La podul rutier dintre Sos. Nicolae Titulescu si Podul Grozavesti lucreaza peste o mie de oameni, potrivit constructorilor.

Pasajul va avea o lungime de 1,9 km, o latime maxima de 44,5 m in zona statiei de deasupra garii Basarab si o latime de 25,5 m pe restul pasajului. Distanta minima dintre cladirile din zona si pasaj va fi de cel putin 14 metri. Valoarea estimata a investitiei este de 471, 6 milioane lei (inclusiv TVA), suma redusa cu 130 de milioane de lei fata de cea pusa la dispozitie de municipalitate pentru realizarea pasajului, respectiv 606,2 milioane de lei (inclusiv TVA).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Mar 2007 18:21 
Pentru executarea lucrarilor de constructie a Pasajului Suprateran Basarab, incepand cu data de 25.03.2007 se inchide traficul rutier general si cel al mijloacelor de transport public de suprafata in zona Garii Basarab respectiv:
- Bd. Dinicu Golescu, pe tronsonul cuprins intre str Fluviului si Sos Orhideelor;
- Sos Orhideelor, pe tronsonul cuprins intre Bd Dinicu Golescu si Cal Plevnei
Restrictiile de circulatie se vor mentine pe toata durata de executie a lucrarilor.
In zona va fi permis doar accesul riveranilor si al mijloacelor de interventie (Salvare, Pompieri, Politie, Utilitati).

Pe perioada cat traficul va fi restrictionat, terminalul R.A.T.B. "Gara Basarab" se va reamplasa pe o locatie invecinata la intersectia Str. Fluviului/Str. Afluentului iar circulatia mijloacelor de transport public de suprafata se va desfasura pe trasee modificate, dupa cum urmeaza:
Linile 35 si 44 vor functiona sub indicativ 35 pe un traseu comun intre "Depoul Militari" si "Cart. 16 Febuarie" pe Bd. Preciziei, Str. Valea Cascadelor, Bd. Timisoara, Bd. Vasile Milea, Sos. Orhideelor, Cal. Giulesti.
Linia 105 va functiona pe sensul spre Pta Presei Libere, modificat de la intersectia Sos. Orhideelor/Cal. Plevnei, prin Cal. Plevnei, Str. Afluentului, Str. Fluviului, Bd. Dinicu Golescu, apoi traseul actual.
Linia 123 va functiona pe sensul spre Gara de Nord modificat de la intersectia Cal. Plevnei/Str. Afluentului, prin Str. Afluentului, Str. Fluviului, Bd. Dinicu Golescu, cu intoarcere prin Str. Witing, apoi traseul actual.
Linia 133 va functiona pe traseul actual intre Bd. Tineretului si intersectia Bd. Dinicu Golescu/Str. Fluviului, apoi prin Str. Fluviului cu intoarcere prin Cal. Plevnei, Str. Mircea Vulcanescu, Str. Baldovin Parcalabul, apoi traseul actual.
Linia 178 va functiona intre Complex Comercial Apusului si Stirbei Voda pe Str. Apusului, Bd. Uverturii, Str.Virtutii, Sos. Crangasi, Pasaj Grant, Cal. Giulesti, Cal. Plevnei, Str. Afluentului, Str. Fluviului, Bd. Dinicu Golescu, Str. Stirbei Voda cu intoarcere prin Str. Luterana, Str. G-ral Budisteanu, Str. Mircea Vulcanescu, Bd. Dinicu Golescu, Str. Fluviului, Cal. Plevnei, Cal. Giulesti apoi traseul actual.
Linia 282 va functiona intre Sos. Fundeni si Str. Fluviului pe traseul: Str. Pescarilor, Str. Maior Vasile Bacila, Sos. Colentina, Str. D-na Ghica, Bd.Lacul Tei, Str. Barbu Vacarescu, Str. Ceaikovski, Bd. Mircea Eliade, Str. Av. Radu Beller, Pta Dorobantilor, Cal.Dorobantilor, Bd. Maresal C-tin Prezan, Arcul de Triumf, Str. Al. Constantinescu, Bd. Ion Mihalache, Bd. Banu Manta, Sos.N.Titulescu, Cal. Grivitei, Pta Garii de Nord, Bd. Dinicu Golescu, Str. Witing, Cal. Plevnei, Str. Afluentului, cu intoarcere prin Str. Fluviului, Bd. Dinicu Golescu, Pta Garii de Nord, apoi traseul actual.
Linia 634 va functiona intre P-ta Dorobantilor si Str. Fluviului pe Cal. Dorobantilor, Bd. Iancu de Hunedoara, Str. N. Titulescu, Bd. Alex. Ioan Cuza, P-ta Garii de Nord, Str. Witing, Cal. Plevnei, Str. Afluentului, cu intoarcere prin Str. Fluviului, Bd. Dinicu Golescu, P-ta Garii de Nord, Cal. Grivitei, Sos. N. Titulescu, apoi traseul actual.
Linia 635 va functiona intre Calea Plevnei (cap linii 20, 35, 44) si Bd. Regiei pe Str. Sf. Constantin, Str. Ionel Perlea, Bd. Schitu Magureanu, Str. Grigore Cobalcescu, Str. Berzei, Bd. Dinicu Golescu, Str. Fluviului, Cal. Plevnei, Sos. Orhideelor, Bd. Regiei, cu intoarcere prin Str. Pascal Cristian, Str. Boisoara, Calea Giulesti, Calea Plevnei, Str. Afluentului, Str. Fluviului, Bd. Dinicu Golescu, Str. Berzei.

Se indica urmatoarele rute ocolitoare:
- B-d Iuliu Maniu - Sos Grozavesti - Splaiul Independentei - Str Mircea Vulcanescu - Bd Dinicu Golescu;
- B-d Iuliu Maniu - Sos Cotroceni - Str Ctin Noica - Str Mircea Vulcanescu - Bd Dinicu Golescu;
- Sos Orhideelor - Sos Giulesti - Podul Grant - Cal. Grivitei;
- Sos Orhideelor-Cal Plevnei- Str Mircea Vulcanescu - Bd Dinicu Golescu;
- P-ta Garii de Nord - Str Witing - Cal Plevnei - str Ctin Noica - Splaiul Independentei;
- P-ta Garii de Nord - Str Witing - Cal Plevnei - Sos Orhideelor;
- P-ta Garii de Nord - Cal Grivitei - Podul Grant - Sos Giulesti - Sos Orhideelor.
Conducatorii auto sunt rugati sa respecte semnificatia semnalizarii rutiere si sa-si aleaga din timp rutele ocolitoare.

.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 21 Mar 2007 18:19 
Demolari pentru constructia pasajului Basarab
Miercuri 21 Martie 2007, 13:13


Muncipalitatea va incepe saptamana viitoare demolarea primelor locuinte din zona Garii Basarab, unde incep lucrari de constructie a pasajului Basarab. O alta masura a autoritatilor locale vizeaza restrictiile de circulatie.

Astfel, traficul rutier va fi intrerupt timp de doi ani si jumatate pe strazile din zona Garii Basarab. Soferii vor fi nevoiti sa ocoleasca zona Garii Basarab prin Bulevardul Iuliu Maniu, Podul Grant, Calea Grivitei, Piata Garii de Nord, Calea Plevnei.

Potrivit primarului Capitalei, Adriean Videanu cei mai afectati de restrictiile de circulatie vor fi bucurestenii care locuiesc in cartierele Drumul Taberei, Militari si Crangasi.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 21 Mar 2007 21:52 
Am facut si o harta a devierilor RATB in zona cu pricina:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Mar 2007 08:59 
Oare chiar avem norocul sa scapam si de fantoma aia de fabrica de acolo ? :) :)


Demolarile fac loc Pasajului Basarab

Lucrari - Primaria capitalei incepe saptamana viitoare demolarea primelor case din apro-pierea Garii Basarab, pentru a face loc Pasajului etajat Basarab. Casele se afla pe Soseaua Orhideelor, pe fostele amplasamente urmand sa fie ridicati stalpii de sustinere a viitorului pasaj.

"Majoritatea proprietarilor din zona au primit deja banii pe cladiri sau terenuri", a declarat ieri primarul general Adriean Videanu. Tot de saptamana viitoare vor intra in vigoare restrictiile de circulatie si va fi desfiintat capatul de linie al tramvaielor. "RATB da jos firele, iar noi incepem sapaturile", a precizat reprezentantul firmei Astaldi FCC. Oficialii municipali estimeaza ca aproximativ 90 de imobile, proprietate privata, vor fi afectate de construirea pasajului Basarab. Au mai ramas in litigiu cinci proprietati printre care fosta fabrica de bere Grivita, o parte din terenul administrat de Carrefour Orhideea si coltul de la IMSAT.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Mar 2007 10:46 
De ce pasajul nu se face peste curtea fabricii aceea ? De ce trebuie ca sa-l puna pe mijlocul strazii ? O alta ghildusie de plan urbanistic gagaist ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Mar 2007 13:53 
Tramvaiele oricum o sa fie date si mai rau peste cap deoarece o sa se inchida si zona grozavesti in cateva luni.

Din ce stiu pasajul+carosabilul+liniile de tramvai vor ocupa si o parte din curtea fabricii iar locul unde este fabrica acum este destinat unor blocuri de locuinte/spatii comerciale.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Mar 2007 14:56 
Si organizarea facuta de depoul Militari pentru eveniment:
Linia 35 Depoul Militari - 16 Februarie cu 34 ture la ora de varf si 28 la ora normala , interval de succedare 3-5 minute
Linia 47 CET Vest - Ghencea - peste 5 ture , toate Bucur vor circula pe aceasta linie dar si Tatra in functie de starea Bucur-urilor

De asemenea linia 8 va fi deservita 100% de depoul Militari cand va fi pusa in functiune , pe traseul normal - Depoul Militari - Zetari.

Depoul Giurgiu va primi V3A de la Victoria in curand pentru a deservi 100% linia 7 si o parte din 23. Alexandria va ramane cu liniile - 15,32,41 si o parte din 23.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 Mar 2007 14:54 
Azi am fost in inspectie , se lucreaza la pilonul central care se spune ca ar fi cel de la intrarea in carrefour.
In statii si in in tramvaie au aparut anunturi despre modificari.
Ce am aflat si ma bucura este ca intreaga fabrica de bere este in litigiu pentru ca va fi demolata , este o treaba de cateva luni pana ce acest monstru va dispare :) .

Situatia cu linia 35 in giulesti nu va dura mai mult de 2-3 luni deoarece aceasta va merge in CFR Progresul. Podul Grozavesti va fi demolat si reconstruit total.

Saptamana viitoare va incepe si demolarea pasarelei Basarab :)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Mar 2007 20:26 
Azi a fost inchisa toata zona , reteaua de tramvai este deja data jos si se aduceau utilaje , la ora 6 inca veneau trailere cu utilaje.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 Mar 2007 13:10 
Azi au inceput sa scoata si linia de tramvai...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 Mar 2007 20:18 
Se vehicula ca odata cu finalizarea pasajului va fi refacuta linia 26 dar nu am mai auzit nimic. De asemenea 35 se vrea dusa peste pasaj spre Pipera. Bucla de la Basarab dispare , undeva in Grozavesti era vorba ca se face un terminal.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 Mar 2007 20:44 
Linia de pe Orhideelor va fi pusa la loc, dupa ce termina baietii lucrarile. Sina refacuta de pe Dinicu Golescu e prea valoroasa pentru a fi lasata in paragina. Cel mai probabil 35 va fi dus peste pod, iar 44 va fi lasat pe linia veche, sa ajunga la Parvan.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Mar 2007 00:30 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 651
Location: Bucuresti, Militari
Si 12 unde va merge; va mai aparea 2 spre Giulesti Bucla de la Basarab a aparut dupa 1976, cand 9 a fost directionat de pe splai, odata cu lucrarile de la metrou, ca sa raspund intrun fel la intebarea pusa mai sus. Voiam de fapt sa stiu exact momentul cand a aparut acolo. A existat inainte de 1976 sau dupa?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Mar 2007 11:01 
Si avanseaza treaba , deja reteaua de tramvai este scoasa pana in intersectie.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Mar 2007 14:37 
...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Mar 2007 17:19 
Le-o darama oare hotelul celor de la SIR?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Mar 2007 17:22 
ciordescu wrote:
Le-o darama oare hotelul celor de la SIR?


Nu , pasajul trece exact prin spatele hotelului.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Apr 2007 16:24 
Lucrarea avanseaza...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1480 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 50  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group