TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 06 Dec 2019 01:54

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 1480 posts ]  Go to page Previous  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Mar 2010 21:41 
Ora 16:54. Primul trailer este tras in dreptul macaralei.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Mar 2010 21:45 
3 muncitori se urca peste grinda si incearca sa prinda doua chingi de zone aflate spre capete. Dupa cateva minute, realizeaza ca acele chingi sunt prea scurte... Drept pentru care se trece la innadirea acestora cu inca doua chingi. Ia ghiciti! De data asta noile chingi rezultate sunt prea lungi. :cry: Din nou, sunt date jos si urmeaza timp de gandire fructificat la maxim prin atarnarea unui banner cu denumirea constructorului elementelor metalice. Doar nu poate fi amplasa grinda fara banner. Este ora 17:15.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Mar 2010 21:49 
Daca solutia cu doua chingi nu a functionat, si nici cea cu 4, cea cu 3 functioneaza! Minune mare! Este ora 17:30 si incepe ridicarea grinzii.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Mar 2010 21:52 
Desi grinda inca nu se imbina perfect, se incearca diferite solutii, inclusiv cea cu ciocanul, dupa care incepe un muncitor sa sudeze. Ceilalti vreo 25-30 se uita la el. Punerea pe pozitie se face la ora 17:45.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Mar 2010 21:54 
Este ora 18:30 si inca se sudeaza.
Muncitorii spera ca pana maine dimineata sa puna si cea de-a doua grinda longitudinala, urmand ca zilele urmatoare sa puna grinzile transversale mediane si cele din margini.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Mar 2010 21:58 
In zona str. C. Marinescu a fost amenajata o bucla de intoarcere pentru liniile de troleibuz 65 si 97. Spatiul este destul de ingust, unii soferi nereusind sa ia virajul din prima si apeland la celebra intoarcere in 3 miscari (a se vedea si imaginile de mai jos).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Mar 2010 22:42 
Treaba este facuta cu mantuiala. Statia se afla pe partea cu calea ferata, iar calatorii sunt pe cealalta parte. Fireste, nu exista nici o trecere de pietoni.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Mar 2010 00:32 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7901
De vreo cateva zile a inceput si demolarea Pasarelei Basarab. Asa arata acum 24 de ore:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Mar 2010 00:58 
Azi au montat si cealalta grinda longitudinala, precum si grinzile transversale. La ora 19:00 inca se lucra.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Mar 2010 01:03 
Azi noapte a fost demontata partea ramasa a fostei pasarele pietonale peste calea ferata.
Prima imagine o prezinta inca cum arata aseara la ora 18:30.
Urmatoarele doua imagini - locul eliberat azi la ora 19:00.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 Apr 2010 23:22 
Dupa 262 de zile !!!!de la inchiderea traficului pe Splai in zona Grozavesti (20 iulie 2009) maine (8 aprilie 2010) se va deschide circulatiei Splaiul Independentei (malul drept).

Imaginea este de luni seara. Desi s-ar fi putut da drumul traficului cel putin de ieri, s-a asteptat ziua de joi.

Desi se anuntase cu surle si trambite ca termina lucrarea in 2-3 luni, nici dupa 8 luni jumate nu este inca gata Podul Grozavesti.

Quote:
Circulatia pe Splaiul Independentei in zona Podului Grozavesti se reia de joi, 8 aprilie, ca urmare a finalizarii unor lucrari de infrastructura la Pasajul denivelat superior Basarab, a informat miercuri, pentru Agerpres, Primaria Municipiului Bucuresti.

Circulatia se va desfasura numai pe malul drept al raului Dambovita, pe doua benzi in sensul spre podul Cotroceni si pe o banda de circulatie in sensul spre soseaua Virtutii.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Apr 2010 23:50 
Doua aspecte negative:
- Inca nu s-a construit linia de tramvai pe podul Grozavesti. Deci, se va mai opri circulatia la un moment dat.
- Linia 607 inca circula complet aiurea...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 23 May 2010 21:45 
Offline
User avatar

Joined: Sat 01 Mar 2008 14:25
Posts: 18
Location: Timisoara
Ceva noutati despre pasaj? Ce se mai aude? Cateva poze mai recente ati putea pune, cu intreaga desfasurare a lucrarii?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 Jun 2010 22:35 
Offline
User avatar

Joined: Sat 26 Apr 2008 15:11
Posts: 26
Location: Bucuresti
http://www.click.ro/actualitate/bucures ... 01975.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Jul 2010 13:00 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 78
In cazul in care statia de tramvai de la Podul Grozavesti va fi amplasata in locul celei vechi se are in vedere si crearea unei legaturi directe cu metroul prin intermediul unor scari care sa ajunga la nivelul vestibulului?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Jul 2010 19:25 
Din proiect nu reiese asa ceva. Desi ideea ar fi fost una extrem de buna.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Jul 2010 15:43 
Consilierii generali au aprobat ieri o suplimentare de fonduri de încă 63 de milioane de euro, după ce în anul 2007, valoarea lucrării ajunsese la 225 de milioane de euro. Când a fost pusă piatra de temelie a pasajului Basarab, în 2006, acesta urma să fie finalizat în trei ani şi să coste 74 de milioane de euro.

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 70461.html

Obs: MAMA EI DE CRIZA!!! Bine ca taie din alte parti ca sa bage bani in fundurile unora...


Top
  
 
 Post subject: Pasajul Basarab
PostPosted: Fri 30 Jul 2010 14:20 
Se mai face restaurant in varful "gemenilor" de la Basarab?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Jul 2010 14:30 
Din pacate nu. Fireste, de ce sa imbini utilul cu placutul....
Intre timp au reusit sa uneasca peste calea ferata tablierul viitorului pod hobanat. Desi in ultima perioada s-a lucrat intr-un ritm mai normal, asa cum ar fi trebuit sa se lucreze daca ar fi fost o alta tara mai la vest, nu prea sunt sanse ca pana la primavara sa se circule pe pasaj. Cu tramvaiul chiar mult mai incolo.
Oricum, sa speram ca macar pana la mijlocul anului viitor sa termine de tot, ca ne-am saturat de nebunia creata. Si sa speram ca nu baga taxa pe el. Nu ne-ar mai mira nimic.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Aug 2010 23:31 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7901
Estimarea optimista (stim noi a cui) e de iunie 2011 pasaj finalizat. Nu o cred, eu zic ca, in cel mai fericit caz, in iunie 2011 vom putea sa mergem cu masina dinspre Sos. Grozavesti spre Titulescu, in niciun caz pe cu tramvaiul, pe rampele de la Cal. Plevnei sau sa mergem normal pe sub pod. As zice ca la Craciunul lui 2011 sa fie gata complet.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Aug 2010 23:37 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Trebuie sa lase ceva din pasaj neterminat, cu intentie, ca sa aiba ce sa mai inaugureze cu surle si trambite in anul electoral 2012, an aflat sub zodia scorpiei, din ce se vede.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Sep 2010 10:44 
A aparut si un comunicat de presa al PMB, in urma vizitei doctorului in zona...

COMUNICAT DE PRESA
-Stadiu lucrari - Pasaj Basarab-

Pasajul rutier denivelat superior Basarab va realiza legatura rutiera si de tramvai intre Bulevardul Nicolae Titulescu – Soseaua Orhideelor – Podul Grozavesti – Bulevardul Vasile Milea (pentru circulatia tramvaielor), respectiv Soseaua Grozavesti, intregindu-se astfel inelul principal de circulatie al Municipiului Bucuresti in partea de N – V.

Proiectul cuprinde doua traversari majore de obstacole, a raului Dambovita peste podul existent (largit) si a caii ferate in zona Garii de Nord, urmand a fi realizat intr-o zona cu o mare concentrare de cladiri rezidentiale si comerciale, intens tranzitata de vehicule de toate tipurile.

Viaductul principal al pasajului are o lungime totala de 1450 m (din care 117 m Podul pe Arce peste raul Dambovita, respectiv 340 m Podul Hobanat peste zona Garii de Nord), cu bretele de acces la pasaj de 1126 m lungime si rampe de acces de 1250 m.

Pe pasaj, in zona Podului Hobanat va fi realizata statia de tramvai dotata cu scari fixe, lifturi si escalatoare menite sa asigure legatura intre nivelul peroanelor statiei si nivelul solului, precum si cu statia de metrou Basarab.

Contractul a fost semnat la data de 10.07.2006, cu o durata a executiei de 45 de luni si cu o perioada de garantie de 120 de luni.

Principalele date tehnice de contract:

- Piloti forati: 20.000 m
- Betoane armate in structura: 76.000 mc
- Tabliere metalice: 6.200 to
- Mixturi asfaltice: 32.000 to
- Linie dubla de tramvai: 4 km
- Relocari itilitati: 30 km


Valoarea totala a contractului: 160.738.329 Euro cu TVA inclus.

S-au executat:

- Coloane forate: 621 buc.
- Radiere din beton armat: 93 buc.
- Elevatii pile: 136 buc.
- Stalpii pionului central hobanat: 2 buc. x 79, 50 ml
- Demolari imobile: 25 buc.
- Demolari structuri panouri publicitare: 2 buc.

S-a executat zidul de sprijin pentru delimitarea complexului comercial Carrefour: 202, 50 ml
S-a finalizat infrastructura si suprastructura tablierului din beton armat: 100%
S-a finalizat infrastructura si suprastructura Podului pe Arce: 98%
(fara calea de rulare, parapeti si asfaltare)
S-a finalizat montarea tablierului metalic al Podului Hobanat: 95.5%

Dupa data de 01.09.2010 se va demara actiunea de montare a hobanelor si de turnare a dalei de beton peste Podul Hobanat, continuandu-se apoi cu efectuarea reglajelor, a testelor si incercarilor finale ale podului, odata cu executarea finisajelor.

Pe data de 15.09.2010 se va relua circulatia la sol pe toata zona afectata, cu exceptia perimetrului Plevnei – Gara Basarab, unde din cauza lucrarilor la Podul Hobanat, reluarea circulatiei se va face la sfarsitul acestui an.

Din punct de vedere al stadiului fizic general, lucrarile sunt finalizate in proprortie de aproximativ 90%.

www.pmb.ro



Sunt tare curios daca chiar termina lucrarile la sol pana pe 15. Am trecut ieri prin zona si pare ca mai au ceva...
Oricum, intre timp se pare ca termenul oficial de deschidere a pasajului a ajuns prin martie. Si asta daca nu o sa ninga :lol: Parca am trai intr-o tara in care ninsorile sunt o raritate... Sper totusi ca prin mai sa termine cu maretul pasaj ca ne-am cam saturat...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Sep 2010 19:54 
Offline
User avatar

Joined: Sat 26 Apr 2008 15:11
Posts: 26
Location: Bucuresti
Ma intreb cu accesul la peroane acela "ultramodern" de care se tot vorbeste, ne dam jos din lift sau banda rulanta si parca vad portiune aceea de la peronul 1 tot neterminata, cum e la momentul de fata si accesul la celelalte peroane sper ca nu o sa se faca tot la nivel cu calea ferata, cum se face acum.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Sep 2010 11:17 
Ieri am trecut prin intersectia de la Podul Grozavesti si semafoarele nu functionau...
Asa ca a trebuit sa apelez la semnele de prioritate. Sunt bestiale. Ai prioritate doar cand intri in intersectie venind fie dinspre podul Cotroceni, fie dinspre Virtutii. Mai departe, teoretic aplici prioritate de dreapta. Dar fireste, daca cineva vine dinspre Apaca de exemplu si vede la intrarea in intersectie semn de "Cedeaza trecerea" crede ca cei care vin perpendicular au prioritate... In fine, prevad accidente multe!


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Sep 2010 20:01 
"Cedeaza trecerea" din mijlocul intersectiei semifica sa cedezi trecerea tramvaiului si nu are alta semificatie. Asa e teoria. Ca cine nu stie se incurca, este altceva. In concluzie splaiul are prioritate absoluta cu o exceptie si anume trebuie sa cedeze trecerea tramvaiului.
Nu am interpretat corect regulamentul ?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Sep 2010 20:12 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Semnalizarea este defectuoasa, nu rezulta clar ca numai tramvaiului trebuie sa-i cedezi trecerea. Aparitia unui indicator "cedeaza trecerea" anuleaza practic total pe cel de "drum cu prioritate".

Pe podul vechi vor mai ramane in final tramvaie?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Sep 2010 20:15 
Acel indicator inseamna "Cedeaza trecerea". Nu doar pentru tramvaie. Ar trebui sa fie pus un marcaj aditional eventual, sau sa se puna semnul "Intersectie cu linie de tramvai"...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Sep 2010 23:26 
Indicatorul e DUPA linia de tramvai. Deci nu are nicio legatura cu acesta. In pozitia lui actuala, te obliga sa cedezi prioritate celor care paralel cu pasajul. Evident, asta o sa duca la niste blocaje misto, daca nu merg semafoarele, fiindca cei care vin pe langa pasaj, or sa se opreasca si o sa uite ca prostii la cei care vin de pe Splai si nu vor/pot sa treaca :evil: . Si ca bonus, or sa blocheze si tramvaiele, fiindca nu ai spatiu intre semnul de Cedeaza si linia de tramvai... Abia astept :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Sep 2010 22:47 
E total ilogic. Nu stiu la ce s-au gandit. Daca nu au pus semnul acela pentru tramvai sunt total inculti cei de la circulatie. Nu poti sa ai singurele 2 sensuri care dau in intersectie cu cedeaza trecerea. Pentru ca acolo numai 2 sensuri dau practic in intersectie.
Singura rezolvare logica este ca cedeaza trecerea au pus-o pentru a da prioritate tramvaiului.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Oct 2010 01:41 
Sunt in posesia “rezolvarii” schemei de acces pe podul Grozavesti. Am fost ieri inca odata pe acolo, si intr-adevar exista o logica. Logica se aplica, culmea, cand semafoarele FUNCTIONEAZA !!. Am exemplificat destul de sugestiv. Trebuie precizat ca alte semafoare nu sunt . S-ar putea ca totusi tramvaiul sa aiba semafor separat (nu era inca montat) si sa aiba culoar de trecere unic. ( verde numai pentru tramvai ). Asadar masinii albastre dupa ce face “stanga” i se pune “cedeaza trecerea” ca sa nu fie tentata sa-si continue traversarea, stiind ca a pornit “pe verde”. Cand nu functioneaza semafoarele schema de rezolvare este cea clasica, pe care o invatam cu totii la scoala de soferi ( poza nr 2 ).
Am mai consultat inca odata regulamentul ( legea ) si se pare ca asa s-au gandit cei care au pus prioritatile acolo.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1480 posts ]  Go to page Previous  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group