TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 18 Apr 2024 15:34

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 537 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 18  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Apr 2008 20:44 
Vagoanele de scoala au disparut de pe linia 41, acum au traseul RATB Titan - Dudesti - 11 Iunie - Progresului - Dep Militari. Si scolarizarea se face in zona Militari - Alexandria.
Pe 41 inca trec in veselie EPuri si VxAuri cu pantograf clasic. :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Apr 2008 22:03 
Astazi pe la 18.20 la Bucur Obor, pe langa balamucul auto, era si un blocaj la tramvaie. Cauza - o ancora transversala rupta. Turnul tocmai remediase provizoriu avaria, prinzand respectiva ancora (exact cea care sustinea separatorul) de unul din cablurile care sustineau conductoarele pentru 'injectia' uneia din sectiunile adiacente separatorului. Undeva prin mijlocul drumului era oprit 5165, care avea una dintre randunici (de tip Ikarus) smulsa. Din discutia cu un nene de prin zona am inteles ca respectivul 66 incercase sa depaseasca o masina parcata aiurea. Evident, inevitabilul s-a produs iar randunica a agatat ancora. Ca sa fie mai interesant, in momentul in care ancora s-a rupt, tensiunea la care a fost supusa a facut ca aceasta sa sficuiasca pana la inaltimea corpurilor de iluminat, smulgand un lampadar care zacea prabusit pe caldaram.
Raman aceleasi probleme nerezolvate...
1) Parcarea abuziva nesanctionata.
2) Incapatanarea de a amplasa firul pentru a facilita inscrierea troleibuzului in trafic.
3) Conceptia dubioasa a modului de prindere a randunicilor care favorizeaza agatarea lor si desprinderea tarzie, abia dupa ce darama reteaua...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Apr 2008 22:06 
Azi trecand prin zona nu stiu daca e normal, dar cam toate consolele de pe portiunea noua de retea a liniei 66 s-au curbat in diverse moduri :shock:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Apr 2008 23:11 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Pai da, pentru ca nu au fost fixate bine, reteaua nu a fost tensioanata cum trebuie si a fost pusa prea aproape de trotuar... troleibuzele trec, randunicile trag de retea, se creaza tensiuni in fir, tensiuni care actioneaza si asupra consolelor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 25 Apr 2008 16:14 
Azi pe la 13:45 - 14:00 a fost un blocaj pe la P-ta Crangasi pe linia lui 41. Se facuse deja o coada de vreo 10-12 tramvaie. Nu cunosc cauza. Stie cineva? Pot spune ca cele din fata cardului erau CH-PPC-uri.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 25 Apr 2008 19:27 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
A fost un PPC cu MCKV de vina... MCKVul nu l-a mai lasat sa plece deoarece ventilatia de la chopperul B nu functiona cum trebuie, in opinia MCKV-ului. A fost inpins pana la Ghencea si dupa o juma' de ora de stat acolo vagonul a plecat pe rotile lui spre Dep. Alexandria.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 25 Apr 2008 20:09 
Unul din avantajele MCVKului, diagnoza in timp real. La cele fara MCKV daca se intampla sa se defecteze sistemul de ventilatie de pe un chopper sau sursa atunci se poate ajunge la supraincalziri si chiar poate lua foc ceva pe acolo, cu consecinte mult mai grave.

Dar aici exista o problema, de ce nu a mai plecat vagonul singur la fata locului?
Dr2005, inteleg ca ai fost de fata, ce a facut vatmanul in aceasta situatie (inainte sa fie impins vagonul) ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 May 2008 23:21 
Azi linia 41 a avut parte de 2 blocari.
- 12.30-13.30 accident de persoana la Bd. Timisoara, sens Presei, o femeie lovita de vagon in timp ce traversa pe rosu, nu a avut decat rani la un picior. A fost introdusa linia 641 pe perioada blocarii
- 16.20-16.35 o masina rade gardurile proaspat repuse in zona pod Ciurel.


Attachments:
DSC07582.JPG
DSC07582.JPG [ 62.95 KiB | Viewed 3878 times ]
DSC07586.JPG
DSC07586.JPG [ 82.18 KiB | Viewed 3876 times ]
DSC07588.JPG
DSC07588.JPG [ 74.6 KiB | Viewed 3877 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 May 2008 23:13 
Azi fiind in trecere prin zona Pasaj Victoria am rezervat cateva minute sa caut tramvaiul care circula pe linia 31, nu a durat prea mult sa il gasesc, era blocat de jumatate de ora pe Dr. Felix unde statea dupa ce a trecut de un prim obstacol mutat manual din drum. Urmatorul ceva mai lat l-a oprit din drum din pacate si oricum daca mai trecea si de acela avea ceva jeepuri in fata :evil: . Erau prezenti si cei de la interventii care au zis ca sunt zilnic in zona aia si umplu cataloage cu numere si minute de blocare. Iar vatmanul a zis ca sunt zile in care se fac 2-3 curse/zi :!: :!: pentru ca se ajunge si la blocari de 3 ore pe Dr Felix :!: .

Banuiesc ca RATBului ii convine sa scoata banii de stationare de la cei care parcheaza (parca 100RON era minutul de blocare)


Attachments:
DSC07617.JPG
DSC07617.JPG [ 105.62 KiB | Viewed 3816 times ]
DSC07618.JPG
DSC07618.JPG [ 85.86 KiB | Viewed 3815 times ]
DSC07619.JPG
DSC07619.JPG [ 48.87 KiB | Viewed 3814 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 May 2008 15:25 
Azi pe la ora 14.15 erau blocate vreo 5 troleibuze pe Calea Grivitei inspre Bucurestii Noi pentru ca o ancora care sustinea reteaua de sub podul Grand a cedat si izolatorii au ajuns atarnati de retea. Si celalalt sens era afectat dar acolo nu erau troleibuze la coada, cred ca puteau trece cu viteza redusa.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 May 2008 00:57 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
RobertC wrote:
Cred ca au distrus reteaua si pantografele Tatrelor care au fost turate pe 20 si aveau accesul / retragerea pe toata linia lui 41.


Si care Tatre nu au mai trecut pe acolo de mai bine de 1 an... deci e un efect intarziat? :lol:

Apropo de Tatre, va prezint un incident un pic mai vechi (10.05.2008), dar care se repeta destul de des... sepratoarele din intersectia Bd. Timisoara cu Bd. G-ral. V. Milea sunt o capcana pentru pantografele tramvaielor. Uitati-va la #3353. In poza 2 puteti vedea patina pantografului agatata de separator. Problema si mai mare este ca intersectia a fost proiectata gresit. De ce spuna asta? Pai... tramvaiele au piese de separatie inainte si dupa intersectia, putand trece cu pantograful lasat, in virtutea inertiei, prin intersectie. Insa troleibuzele nu au astfel de piese de separatie, prin urmare scurt-circuitul facut de atingerea ,,+"-ului cu ,,-"-ul a dus la oprirea curentului din substatia de redresare. Concluzie: tot cartierul Dr. Taberei si tot Cart. Militari au rams FARA troleu cam 1 ora pana au fost reparate separatoarele. Asta pentru ca piesele de separatie pentru zona alimentata de acea substatie sunt pe Dr. Taberei (Orizont), Bd. Iuliu Maniu (cu 100m inaintea intersectiei Bd. Iuliu Maniu cu Bd. G-ral. Vasile Milea, cum vii dinspre Militari) si la Gradina Botanica. Deci gandire RATB-istica. In mod normal. intersectiile tramvai-troleu ar trebui izolate de restul retelei prin piese de separatie si alimentate separat, tocmai pentru ca un incident ca cel din poze sa nu taie curentul in tot orasul.

Ca off-topic, acum 1 an am asistat la ruperea si apoi repararea unei console de troleu in Ploiesti... reparatia a necesutat, insa, oprirea curentului in zona respectiva, ceea ce a afectat toate liniile de transport electric. Reparatia consolei a durat cam 30 de minute, insa in 10 minute de la incident deja era plin de autobuze articulate pe cele 2 linii de tramvai si 2 linii de troleu afectate.


Attachments:
P5100009.jpg
P5100009.jpg [ 67.11 KiB | Viewed 3557 times ]
P5100010.jpg
P5100010.jpg [ 70.37 KiB | Viewed 3559 times ]
P5100011.jpg
P5100011.jpg [ 71.47 KiB | Viewed 3560 times ]
P5100012.jpg
P5100012.jpg [ 77.56 KiB | Viewed 3559 times ]
P5100013.jpg
P5100013.jpg [ 76.08 KiB | Viewed 3559 times ]
P5100014.jpg
P5100014.jpg [ 95.15 KiB | Viewed 3557 times ]
P5100015.jpg
P5100015.jpg [ 71.56 KiB | Viewed 3557 times ]
P5100016.jpg
P5100016.jpg [ 102.41 KiB | Viewed 3557 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Jun 2008 20:41 
Astazi a avut loc un incident destul de neplacut la Universitate. Nu stiu din ce motiv, s-a intrerupt curentul intre piata Rosetti si calea Victoriei, astfel incat vreo 15 troleibuze erau blocate inainte de intersectia de la Universitate pe sensul Rosetti(ma rog, si vreo 2 dupa ea), o parte ramasa in pana de curent, altele asteptandu-le pe primele. Incidentul a durat cel putin 15 minute.
A fost si o faza misto: era un politist in intersectie care dupa 10 minute se hotaraste sa vada ce s-a intamplat (de parca nu era evident). "Ce ati patit domnule?" -politistul. "Nu vezi, ne-au taiat curentul". Politistul da prin statie incidentul (desi nu vad cu ce ar ajuta, mai ales ca dispeceratul stia de incident). Fara absolut nicio exagerare, in clipa in care politistul termina anuntul, se da drumul la curent :lol: :lol: . A :twisted: -u coincidenta. :wink:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Jun 2008 22:54 
Offline

Joined: Mon 26 Mar 2007 16:51
Posts: 14
Location: Bucuresti
Ieri tatal meu a avut parte de un accident mai ciudat. Pe Soseaua Virtutii la un semafor, era in paralel cu un tramvai al liniei 41, nr de inmatriculare B 02239 (nu am fost de fata si nu stiu numarul de parc). Totul bine si frumos pana in momentul in care a plecat. Geamul de la una din usile tramvaiului a cazut direct peste masina. Din fericire nu a fost nimeni ranit.

Acum intrebarea mea e, cine poate fi tras la raspundere pentru acest incident? Daca acel geam se desprindea in statie si ranea grav pe cineva?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Jun 2008 22:57 
Din pacate este o treaba destul de nasoala cu aceste geamuri care cad destul de des. Masticul cu care sunt lipite se intareste in timp, devine casant si la presiunea calatorilor care se storcesc in el pica. In iarna 339 a patit la fel, nu se stie unde ca la capat a vazut.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Jun 2008 20:56 
Mazuish wrote:
Ieri tatal meu a avut parte de un accident mai ciudat. Pe Soseaua Virtutii la un semafor, era in paralel cu un tramvai al liniei 41, nr de inmatriculare B 02239 (nu am fost de fata si nu stiu numarul de parc). Totul bine si frumos pana in momentul in care a plecat. Geamul de la una din usile tramvaiului a cazut direct peste masina. Din fericire nu a fost nimeni ranit.

Acum intrebarea mea e, cine poate fi tras la raspundere pentru acest incident? Daca acel geam se desprindea in statie si ranea grav pe cineva?

Polita de asigurare obligatorie pe care o plateste fiecare vehicul ce se afla (legal) in circulatie pe un drum public. Astfel tatal tau se prezinta cu masina avariata (preferabil si cu un pumn de cioburi) la sectia pentru accidente usoare unde se va determina ca vin apartine proprietarului tramvaiului iar societatea la care e asigurat tramvaiul va plati reparatia masinii (se poate ca manipulantul sa nu pateasca nimic pentru ca nu e vina lui si nici nu a observat evenimentul pentru a se putea spune ca a fugit de la locul accidentului).
In polita de asigurare este trecuta suma maxima de despagubire atat pentru daune materiale cat si umane in cazul unui accident.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Jun 2008 22:26 
Offline

Joined: Mon 26 Mar 2007 16:51
Posts: 14
Location: Bucuresti
Nu m-am referit la asta fiindca nu e cazul de asa ceva. Ambele vehicule fiind asigurate, intamplator, chiar de aceeasi firma.
Din pacate nu am fost prea clar in exprimarea mea. Eram doar curios ce s-ar fi intamplat in cazul in care acest accident s-ar fi produs in alte circumstante si ar fi fost ranite persoane, fiindca nu mi se pare normal ca asa ceva sa se intample, ca pur si simplu sa-ti fie frica sa stai langa tramvaie ca poate pica ceva pe tine.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Jun 2008 21:16 
Daca este ranita o persoana si ranile necesita spitalizare, atunci asigurarea ii plateste spitalizarea. In plus, persoana se poate judeca pentru daune morale; valoarea lor, impreuna cu suma cheltuita pe spitalizare, nu pot depasi valoarea maxima trecuta in asigurare pentru despagubiri in caz de daune umane.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jun 2008 21:34 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Asta seara,#306 a ramas blocat la Piata Drumul Taberei,ingreunand circulatia in zona si blocarea circulatiziei lniei 41 pentru 15 minute.


Attachments:
P1010292.JPG
P1010292.JPG [ 163.51 KiB | Viewed 4028 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jun 2008 21:34 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
...


Attachments:
P1010293.JPG
P1010293.JPG [ 178.78 KiB | Viewed 4026 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jun 2008 21:35 
Blocaj pe 45

3 tigani din Chitila, si-au spalat frumos masinile, Audi, BMW si Volkswagen, si au iesit sa ii vada lumea. Cel mai probabil, cel cu Volswagen a tinut sa arate ca importanta nu e masina, ci prostia din capul soferului, asa ca s-au busit fix pe linia de tramvai, Volswagenul iesind cel mai sifonat, soferul fiind scos de Smurd din masina. Deja se blocasera 4 tramvaie, cate 2 pe sens; initial am crezut ca a fost implicat si unt tramvai, asa ca am scos repede aparatul, dar cand am vazut ca nu atunci l-am bagat repede la loc, asemenea dovada de prostie nemeritand pozata. Culmea, prietenii implicatilor au venit si ei cu masinile lor de fite si au mai blocat cate o banda pe sens, transformand zona in expozitie de fite si blocaj de circulatie. Politia comunitara nu le zicea nimic, cea rutiera inca nu ajunsese.

Lafel blocaj ieri la santierul de la podul Constanta, tiganii s-au certat intre ei si apoi, certandu-se cu politia, au blocat prima banda de pe ambele sensuri cu masinile de fite. Coada de pe Grivita a ajuns la Aschiuta si la Pajura, din nou, politia rutiera inca nu ajunsese.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jun 2008 21:38 
A uitat sa apese butonul de decuplare a intrerupatorului automat pe separator si s-a oprit sistemul. La ce ora s-a intamplat, deoarece la ora 19.15 mergea fara probleme pe la pasaj grant. Curios ca nu a stiut sa reseteze, probabil era un vatman din cei iesiti de la specializare marti.
@dr122 ai apucat sa vezi exact ce a facut acolo ?
Din pacate daca se continua asa in 2 ani le omoara pe toate asa cum au facut cu 192,361,205 in primul an de circulatie, cand au bubuit chopperele de nu stiu cate ori ca au uitat sa decupleze.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Jun 2008 21:58 
Pe linia 21 "s-au topit sinele":
http://www.tvr.ro/articol.php?id=40679&c=47


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Jul 2008 23:42 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Accident pe str. Resita !

Tamponare frontala troleibuz cu un autobuz.
Conform RTV exista 6 raniti, din care 1 grav
Nr de parc autobuz #4235, pe 381, iar trleul avea ceva cu 29 in coada pe linia 76.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Jul 2008 23:51 
Troleul e 5229. Sunt in stare de soc, avand in vedere ca eu locuiam fix in zona respectiva. Si niciodata nu am avut un asemenea incindent, desi s-ar putea spune ca abia astepta sa aiba loc. Strada are 2 benzi, una pe sens, si se depasesc tot timpul masini pe acolo, datorita parcarilor la voia intamplarii. Iar soferii de pe ambele linii baga viteza mare pe acolo, mai ales cei de pe 76. La ora asta, evident se grabeau sa ajunga la depou, si n-au fost atenti. Buf :cry: .l
Strada e complet blocata (ce noroc ca s-a intamplat seara tarziu!). Autobuzul e facut PRAF, am vazut imaginea la televizor. Troleul e ceva mai bine, dar o sa-l astepte oricum o reparatie serioasa. Mercedesul in schimb, merita o reparatie extensiva, poate chiar o casare :shock: .
Oricum, slava cerului ca s-a intamplat asa tarziu, fiindca liniile respectiva cara un flux FOARTE MARE de calatori in timpul zilei, chiar daca era penultima statie, Straja.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Jul 2008 00:05 
Am uitat sa va zic ce gafa monumentala a scos prezentatoarea de stiri la faza asta.
Prezentatoarea catre reporter wrote:
Eu cunosc destul de bine zona. Spune-mi si mie, cum s-a putut intampla asta, avand in vedere ca exista o linie de tramvai in zona??

Penibil 8-| .

Alte informatii proaspete. Sunt 6 raniti, dintre care cativa sunt prinsi intre fiare, si a fost chemat Smurdul sa-i scoata, mai precis sa TAIE vehiculele. Exact cum banuiam si eu (ca asa e normal in zona aia), goneau ca disperatii amandoi soferii. Numai ca de data asta, nu au mai trecut lejer unul pe langa altul...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Jul 2008 00:06 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Grav accident de circulatie in Bucuresti

Un autobuz s-a ciocnit frontal cu un troleibuz pe strada Resita din Capitala. Autobuzul a incercat sa depaseasca o masina din trafic si s-a lovit frontal de troleibuz care circula regulamentar.

A fost nevoie de ajutorul echipajului de la serviciul de descarcerare pentru a putea scoate cei doi soferi implicati in accident din cabinele autovehiculelor. Accidentul s-a produs in fata unei benzinarii. Mai multi pasageri care se aflau in autobuz au avut nevoie de ingrijiri medicale. Vom reveni cu amanunte.

Sursa: Realitatea TV


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Jul 2008 00:21 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Primele imagini:

http://www.realitatea.net/video_413256_ ... ediaPlayer


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Jul 2008 09:30 
Ca se tot spunea pe aici de securitatea autobuzelor Mercedes, din ce vad chiar daca e mai afectat Citaroul, soferul acestuia a scapat destul de bine, fata de soferul troleibuzului. Probabil pana se va decide cine plateste pagubele autobuzul va avea soarta lui #4418 de la Ferentari. Asemenea accidente nu sunt deloc surprinzatoare avand in vedere ca pe traseele de acces/retragere sau la ultimele curse se alearga ca la formula 1. Iar cursele intre soferii RATB au devenit obisnuinta (am trai pe viu o intrecere intre un 336 si 136 pe Iuliu Maniu si un 313 + 381 pe la Nitu Vasile)

Quote:
Soferul troleibuzului este in stare foarte grava iar medicii spun ca ar putea fi nevoiti sa-i amputeze un picior.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Jul 2008 10:22 
Nu inteleg de ce soferul autobuzului a riscat o asemenea manevra cand putea intra in plin in parvenitul cu BMW. Acum ar fi fost un autobuz lovit dar nu in halul asta si un parvenit cu BMW facut varza, iar in spital rasunau acum oracaieli si bocete de rude de posesori de BMW, ooof viata mea.
Mi se pare absurd sa incerci sa eviti un dobitoc care ti-a iesit in fata, intrand pe contrasens, cand conduci o masina mare cu calatori sau cu marfuri. De cele mai multe ori rezultatul este de doua ori mai grav.
Acum sper ca parvenitul sa plateasca autobuzul, troleibuzul si ranitii, iar in final sa ramana cu o dacie papuc din care sa guite pe strazi: fiaaaaare veeeechi.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Jul 2008 13:51 
Vad ca nu s-a spus pe aici de incidentul destul de grav prin care miercuri intre orele 13.30 - 16.30-17 au fost blocate liniile 8,25,47,41.

Quote:
Linia tramvaiului 41 este blocata in zona Moghioros
Miercuri, 09 Iulie 2008 15:31

Circulatia tramvaielor este blocata in zona Moghioros de aproape o ora, dupa ce cablurile de alimentare au fost rupte de un utilaj greu. Defectiunea a aparut in jurul orei 13.45, iar RATB a intervenit imediat cu echipaje pentru a remedia problema.

"La intersectia bulevardelor Brasov cu Timisoara s-a intrerupt circulatia tramvaielor", a declarat Mihai Vladarau, seful servicului relatii publice al RATB.

La scurt timp de la aparitia defectiunilor s-au deplasat la fata locului patru autoturnuri pentru a remedia avaria.

Pentru a nu bloca total circulatia in zona RATB a organitzat doua navete pe traseul Ghencea-Piaua Presei Libere si depoul Militari-intersectia 13 septembrie cu strada Progresului. Astfel, circulatia pe traseul 41 se desfasoara in continuare, insa doar cu autobuzul.


http://www.realitatea.net/linia-tramvai ... 11941.html

Cauza incidentului nu a fost chiar tirul despre care s-a spus ca a rupt cablul. Cauza este o Tatra de pe linia 25 care a pus toata reteaua la masa, apoi vatmanul a schimbat niste sigurante iar cand a pus vagonul la retea a facut supra sarcina bubuind astfel reteaua iar un cablu a fost smuls din separator...ghinionul celui cu tirul pe care a cazut cablul. Reteaua a fost pusa la masa, au crapat 2 substatii, a cazut tensiunea si asa s-a blocat toata zona. Dupa vreo 90 minute linia 41 a fost pusa in functiune iar spre ora 16.30 s-au remediat si liniile 8,25,47. Vagoanele liniilor 8,25 aflate inainte de 13 Septembrie au fost deviate spre Ghencea si au circulat pe traseu normal dar au intors la Ghencea cateva curse. Au circulat 2 navete:
- 641 Ghencea - Piata Presei (A - Militari, Alexandria, Nordului, Pipera; in general au fost trimise Citaro dar si cateva Iveco, Rocar)
- 608 Dep. Militari - Cal. Rahovei (A - Ferentari, Militari, Alexandria si aici au fost in general Citaro, dar si Iveco, Ikarus, Rocar)


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 537 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 18  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group