TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Fri 29 Mar 2024 00:01

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 537 posts ]  Go to page Previous  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 Oct 2009 18:37 
Offline

Joined: Sun 16 Jul 2006 22:41
Posts: 59
Location: Bucuresti
Ce era de aşteptat s-a întâmplat.

Edit: între timp a binevoit să apară şi un poliţist şi intersecția s-a eliberat. Cu vreo 3 ore întârziere. Coada de maşini se întinde până la Clăbucet, respectiv Piața Presei - Băneasa - DN1. Au fost cel puţin 10 tramvaie de pe 41 în trenuleţ.


Attachments:
hide_cam_url.php.jpg
hide_cam_url.php.jpg [ 134.05 KiB | Viewed 6661 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 Oct 2009 19:37 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Si cauza, desigur, e blocarea centrului intersectiei, nu neaparat numarul de masini. Deja e tipic.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 Oct 2009 20:21 
Remarc cu mare interes in poza de mai sus ca nu se depaseste numai pe linia de tramvai de pe contrasens, dar se depaseste chiar si pe benzile 3 si 2 ale sensului opus. Si, precum vedeti, cu exceptia unui singur BMW 7, restul masinilor sunt "normale". Romani neaosi, dar altfel prosti, blocandu-se unii pe altii, fiecare cu convingerea ca n-are de ales decat sa fie anti-social. Neam bolnav...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 Oct 2009 22:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 13 Mar 2007 18:49
Posts: 37
Location: Bucurest. S6 Militari
Azi am avut nenorocul sa ma aflu la gara de nord la ora blocajului. Cu politia de la circulatie stand frumos intr-un logan in coloana, ceilalti mergeau pe unde ii tai capul. Parca nu mai existau reguli de circulatie. Dar dece a fost acest haos? Care a fost cauza?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 Oct 2009 22:18 
silviu_alex wrote:
Care a fost cauza?


A plouat, suntem in Bucuresti :lol:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 Oct 2009 23:55 
silviu_alex wrote:
Azi am avut nenorocul sa ma aflu la gara de nord la ora blocajului. Cu politia de la circulatie stand frumos intr-un logan in coloana, ceilalti mergeau pe unde ii tai capul. Parca nu mai existau reguli de circulatie. Dar dece a fost acest haos? Care a fost cauza?


Dupa cum am zis si pe alt topic, face parte din "ABC-ul Bucurestiului": prima ploaie de toamna si prima ninsoare blocheaza orasul, de cel putin 10 ani incoace. Absolut nimic surprinzator.

Am invatat-o si eu pe propria piele in urma cu cativa ani buni, cand la prima fulguiala am facut 4 ore cu masina de la Podul Otopeni pana in Nerva Traian. De atunci am invatat sa fiu atent si sa nu mai fiu surprins.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 17 Oct 2009 01:13 
A plouat si luni si marti, si tot de cu dimineata devreme. Am vazut ca e vineri, da am zis ca nu au unde sa se duca pe vreme asta, asa ca am comis-o si eu, Poli - Buzesti si inapoi o ora jumate, si sunt sigur ca am scapat ieftin, ca macar am ocolit gara.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 17 Oct 2009 10:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 195
Location: Bucuresti
Oricat am discuta aici, tot nu se compara cu blocajul de acum 1 an de pe 17 septembrie - tin minte ziua fiindca a fost meciul Steaua-Bayern - si atunci a plouat si s-a blocat complet tot orasul; atunci am avut pana acasa o viteza medie mai mica decat cea a unui om care ar fi mers pe jos in pas de plimbare :shock:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 17 Oct 2009 10:28 
shoppy wrote:
A plouat si luni si marti, si tot de cu dimineata devreme. Am vazut ca e vineri, da am zis ca nu au unde sa se duca pe vreme asta, asa ca am comis-o si eu, Poli - Buzesti si inapoi o ora jumate, si sunt sigur ca am scapat ieftin, ca macar am ocolit gara.


Am zis ploaie de tomana, adica din asta marunta si rece, care tine toata ziua.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 17 Oct 2009 17:27 
florin wrote:
Ce era de aşteptat s-a întâmplat.
Edit: între timp a binevoit să apară şi un poliţist şi intersecția s-a eliberat. Cu vreo 3 ore întârziere. Coada de maşini se întinde până la Clăbucet, respectiv Piața Presei - Băneasa - DN1. Au fost cel puţin 10 tramvaie de pe 41 în trenuleţ.


S-a pierdut o cursa pe 41 din cauza acelei intersectii ieri la sch2. Din ce am inteles de la vatmani de vina nu este zona neseparata de trafic unde in general masinile ori merg inainte ori intorc dar nu stationeaza prea mult, ci blocarea intersectiei de cei care intorc/vireaza stanga ilegal.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Oct 2009 00:33 
Ce s-a intamplat a fost ca s-a blocat zona Garii de Nord, coada pe Grivita a ajuns la Clabucet, asa ca toti au luat-o pe Mihalache incercand sa ajunga la Buzesti si sa intre in zona garii pe acolo, asa ca au blocat si Mihalache, iar centrul Miciurin a fost blocat de cei care mergeau spre Buzesti (nu de cei care merg spre Grand, ca de obicei).
Practic, daca bucuresteanu sta nemiscat 10min, atunci in mintea lui inseamna ca nimanui nu-i pasa de problema lui, asa ca e normal ca nici lui sa nu-i mai pese de vreo lege sau problemele altora.

Masura de anul trecut, cu aducerea de pilitisti de circulatie din provincie in luna decembrie, ar trebuii aplicata si anul asta, da nu din decembrie, ci din 1 octombrie (sau de maine, ca 1 octombrie a trecut). Numai ca pilitia, de la un deficit de personal de vreo 25%, acum ajuns pe la 50%, si fix din cauza imposibilitatii platirii chiriei oamenilor ce lucreaza in alta localitate fata de cea in care locuiesc. Deci aaa...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Oct 2009 20:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 195
Location: Bucuresti
Pe ziua de azi bifam o conducta de apa sparta chiar la intrarea pe DN1 in zona aeroportului Baneasa, cu rezultat in blocarea partii de nord a orasului ( Realitatea ) si apoi "afluirea" suporterilor la meciul de pe Ghencea. Daca adaugam faptul ca militia a blocat toate strazile adiacente, inclusiv strada Brasov incepand din zona Tricodava, rezulta un adevarat dezastru pentru locuitorii din Dr. Taberei precum si pentru ghinionistii care s-au intors de la servici cu tramvaiul 41 in aceasta seara.

In jurul orei 7 seara existau adevarate "trenulete" de tramvaie arhipline la Crangasi, Plaza si Tricodava; de asemenea un numar impresionant de autobuze si troleibuze erau prinse in coada care incerca sa treaca de Tricodava... spre oras :shock: Din celalalt sens nu parea sa vina nimic cate 15-20 de minute, oamenii folosind cu incredere mersul pe jos, auto-incurajandu-se cu injurii la adresa patronului echipei din Ghencea. A-propos, s-a deschis cheta pentru lunetist? ( :twisted: )


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 Oct 2009 19:39 
Astazi linia 34 a fost blocata aproximativ 20 minute din cauza unui accident de persoana in zona Lizeanu, din fericire persoana nu a fost grav ranita.


Attachments:
DSC09531.JPG
DSC09531.JPG [ 187.22 KiB | Viewed 6039 times ]
DSC09533.JPG
DSC09533.JPG [ 224.28 KiB | Viewed 6039 times ]
DSC09535.JPG
DSC09535.JPG [ 215.34 KiB | Viewed 6039 times ]
DSC09538.JPG
DSC09538.JPG [ 211.81 KiB | Viewed 6039 times ]
DSC09540.JPG
DSC09540.JPG [ 198.14 KiB | Viewed 6041 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Oct 2009 21:27 
Deraiere la Gara de Nord pe la ora 18 (CityFm).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Oct 2009 00:27 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 90
Location: Bucuresti
Ieri seara un prieten a surprins pe webcamul de la intersectia Ferdinand cu Mihai Bravu vagonul Bucur LF cum venea dinspre Pantelimon pe Ferdinand si facea stanga pe Mihai Bravu spre Dudesti. Numai ca a fost ,,incomodat" de bordura refugiului statiei Bd. Ferdinand, nu stiu daca a si lovit-o. Atasez niste print screen-uri care sper sa va lamureasca. Am ramas nedumerit cum de s-a actionat asa repede asupra bordurilor.
Poate cunoaste cineva mai multe detalii daca a fost lovit vagonul.


Attachments:
File comment: Vatmanul observa ca nu poate trece de bordura.
22.JPG
22.JPG [ 68.85 KiB | Viewed 5851 times ]
File comment: Tramvaiul da inapoi.
23.00.JPG
23.00.JPG [ 234.19 KiB | Viewed 5850 times ]
23.08.JPG
23.08.JPG [ 368.88 KiB | Viewed 5851 times ]
File comment: Apar niste oameni nu stiu de unde care dau la o parte bordurile.
23.10.JPG
23.10.JPG [ 240.74 KiB | Viewed 5851 times ]
23.13.JPG
23.13.JPG [ 71.89 KiB | Viewed 5850 times ]
File comment: S-a facut loc.
23.18.JPG
23.18.JPG [ 74.46 KiB | Viewed 5852 times ]
File comment: Tramvaiul porneste.
23.20.02.JPG
23.20.02.JPG [ 76.89 KiB | Viewed 5850 times ]
23.20.38.JPG
23.20.38.JPG [ 235.27 KiB | Viewed 5850 times ]
23.20.42.JPG
23.20.42.JPG [ 74.45 KiB | Viewed 5851 times ]
File comment: Circulatia revine la normal.
23.21.JPG
23.21.JPG [ 65.69 KiB | Viewed 5852 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Oct 2009 00:32 
3mil wrote:
Am ramas nedumerit cum de s-a actionat asa repede asupra bordurilor.


Simplu, s-a dat un telefon la sectia linii iar in zona aia permanent sta un echipaj (nu neaparat pentru bucur lf), echipaj care a intervenit in timp real. Sper totusi ca nu a fost lovit vagonul. :evil: Si totusi ma intreb de ce s-a retras pe acolo, ca retragerea e din Sf. Gheorghe. :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Oct 2009 15:19 
Circulaţia troleibuzelor este îngreunată în Piaţa Universităţii

Circulaţia mijloacelor de transport în comun este îngreunată în Piaţa Universităţii, după ce în jurul orei 9:35, un cablu de alimentare cu energie electrică s-a rupt, potrivit purtătorului de cuvânt al RATB, Mihai Vlădărău.

Circulaţia este îngreunată pe sensul de mers spre Calea Moşilor, iar liniile de trolebuz care circulă prin Piaţa Universităţii sunt afectate. Troleibuzele ocolesc zona cu cablul rupt prin pilotare, adică prin folosirea autonomiei motorului, care le permite să parcurgă distanţe scurte fără alimentare directă, a precizat Vlădărau.

La faţa locului s-au deplasat mai multe echipaje RATB care încearcă să remedieze situaţia. Reprezentatul regiei nu a putut preciza cauza care a dus la ruperea cablului.

Realitatea.net


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Nov 2009 19:30 
O ÅŸoferiÅ£ă neatentă a intrat, luni seară, cu maÅŸina într-un tramvai, provocând panică printre călători. Ba mai mult, femeia a fost rănită ÅŸi transportată la spital, după ce maÅŸina în care se afla a fost târâtă câţiva metri.

Accidentul s-a petrecut pe bulevardul Preciziei din sectorul 6 al Capitalei.

Potrivit reprezentanţilor Poliţiei Rutiere, maşina a pătruns pe linia de tramvai fără a respecta linia şi stopul. Autoturismul a fost tamponat de tramvaiul 25, care se deplasa dinspre Crângaşi către Iuliu Maniu.

În urma accidentului, poliţiştii îi vor întocmi dosar de cercetare femeii, acesta urmând apoi să fie dat spre soluţionare biroului de cercetări penale din cadrul Poliţiei Rutiere.

Stirea si greselile sunt preluate de la ANTENA 3


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Nov 2009 18:14 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 90
Location: Bucuresti
Un incident la care a fost martor un prieten, si pe care pe care mi l-a povestit: era in autobuzul 143, in zona unde incepe strapungerea D-na Ghica - Bd. Chisinau (intersectia Heliade Intre Vii - Paharnicul Turturea pentru cunoscatori); autobuzul face dreapta de pe Sos. D-na Ghica pe Heliade Intre Vii, are statie, merge 50 m, apoi face stanga pe Paharnicul Turturea si din nou statie (sens spre Baicului). Portiunea acestui traseu descris de mine are prioritate. Autobuzul (Rocar DeSimon) cand sa ia curba la stanga (de pe Heliade Intre Vii pe Paharnicul Turturea), un taxi nu acorda prioritate, ii taie calea autobuzului, iar acesta cu greu reuseste sa il evite franand si totodata intrand partial pe contrasens. Soferul autobuzului il claxoneaza pe taximetrist, opreste in statie, opreste si taxiul putin mai in fata in mijlocul drumului, deschide usa pasagerul din fata (minoritar, de alta etnie, dar cu tupeu) si incepe sa ii adreseze injurii soferului RATB. Soferul ii raspunde si el pasagerului taxi. Vazand ca soferul a indraznit sa ii raspunda, taxiul intoarce, vine spre autobuz, ii taie calea in statie unde era oprit, coboara pasagerul, mai face cateva schimburi de injurii cu soferul autobuzului, si da un pumn destul de tare in geamul usii soferului. Soferul s-a enervat, a inchis usile, s-a facut ca da peste clientul taxiului, reuseste sa treaca pe langa taxi, clientul s-a ferit, sarind in fata altei masini care l-a evitat, si ii continua traseul. Se urca in taxi repede cetateanul rrom, si taxiul porneste dupa autobuz. Intre timp, soferul taxi (aceeasi etnie ca si clientul) si-a chemat vreo 2 colegi in ajutor. Prind autobuzul la urmatoarea statie, opresc in fata lui, sosesc si ajutoarele, si sar toti din taxi sa vina sa il ia la bataie pe soferul autobuzului. Acesta, ca mai inainte se face ca da peste ei, ocoleste taxiurile, si pleaca mai departe. Taxiurile dupa el. Continuarea nu o stiu, ca amicul meu a coborat, desi eram curios ce s-a intamplat mai departe (la fel si el, dar dupa ce coborase a observat ca altercatia continua).

Ce se intampla in astfel de cazuri? Cum poate soferul autobuzului sa se apere, daca prin zona nu trece alt autobuz sa ii sara in ajutor celalalt sofer? (statii de emisie-receptie, din cate stiu nu au autobuzele Rocar, in aceste cazuri fiind utile in lipsa Politiei RATB :roll: )


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Nov 2009 20:16 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Minoritarul nu cred ca o sa-i ia numarul si sa faca reclamatie la RATB/autobaza, e sub "demnitatea" lui, preferand sa rezolve personal diferendul. Joaca de-a soarecele si pisica putea sa continue pana la capat la Baicului, unde cerea ajutor. Daca situatia escalada ori chemau calatorii politia ori soferul intra asumandu-si consecintele, in plin, in acelasi timp avertizand prin orice mijoace posibile ca e in pericol.
Mai avea solutii - cu calatorii pe care ii avea (daca nu ii dadea jos - oare erau luati la bataie in locul soferului?) iesea din traseu si se indrepta spre cea mai apropiata sectie de politie sau mergea in autobaza, unde probabil ca "galbenii" nu mai aveau sanse. Asta pana cand nu-l vor prinde alta data in traseu.

A mai fost un caz identic, in care era implicat un tramvai (acum 4 ani - nu stiu daca mai exista si pe forum sau numai pe tram):

<bercenicity joi 24 noi 2005, 17.57.08 "Experiente neplacute legate de transportul in comun"
"Mi-aduc aminte de o seara... eram in tramvaiul 30 pe str 11 iunie cca ora 22 (bucuresti) pe vremea cand facea traseul Fizicienilor-Cal Vitan-Pta Unirii:
Statia Parcul Carol: urca doi teen-agers
Statia urmatoare: hmm... teen-agersii se uitau in spate sa vada daca nu ii urmareste cineva, in spatele tramvaiului un taxi... pana aici nimic extraordinar
Statia bd. Regina Maria: cca zece taxiuri se aduna in intersectie, mai multe taxiuri blocau calea tramviului sa nu plece... cativa taximetristi se urca in tramvai si ii ridica pe aia doi... ma vad si pe mine si ma iau si pe mine pe sus... afara din tramvai era unu plin de sange, urme de geam spart, etc... incep sa se ia de mine si imi aplica niste pumni si picioare... (talk about wrong place and wrong time Smile )am scapat doar cu o buza umflata, si am luat acelasi tramvai pana la unirii
Asa ca daca e sa fi luat pe sus din tramvai nu e nevoie sa treci prin Ferentari sau Giulesti, se poate si in centru ">


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Nov 2009 20:40 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Apropo de incidente...
Mergeam prin 2004 cu un Ikarus 260 pe linia 232 (parca #62? Cel cu scaune de plastic portocalii). 232 avea, pe atunci, traseul prin Sos. F-ca de Chibrituri. Ei... la Liceul Viilor, doi indivizi pe la vreo 50 de ani, beti, stateau in statie, unul din ei avand un scaun de lemn (ca cele de bucatarie, artizanat probabil dar destul de bine facut). Cand da sa plece autobuzul si sosferul da comanda de inchiderea usilor (sonerie - ca la Ikarus nu se inchideau usile fara sonerie - si apoi inchiderea efectiva). Cum presiunea aerului era cam mica, dura vreo 5 secunde pana se inchideau. In momentul ala cei 2 se arunca in autobuz pe usa 2, primul ajungand complet inauntru, iar al 2lea isi urca scaunul dar ramane cu mana prinsa in usa. La urmatoarea statie, Autogara Filaret, betivul nostru s-a eliberat si s-a dus glont in fata, incepand sa loveasca cu scaunul (!) ingeamul ce separa cabina de salon, reusind sa ii faca o crapatura, pastrata pana la casarea autobuzului in 2008. In autobuz erau vreo 10 calatori, care s-au indreptat urgent spre partea din spate a autobuzului, in vreme ce celalalt betiv statea si se uita cum tovarasul lui de pahar facea scandal. Soferul (care il avea si pe fiu'su in cabina) a intors la Filaret, a facut cateva manevre pe stradutele din zona si a oprit in fata unei sectii de Militie, astfel ca militieni l-au luat in primire pe scandalagiu. Dupa asta autobuzul a revenit la Filaret si si-a continuat traseul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Nov 2009 21:00 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Insa taximetristii, aia care se cred dumnezei peste toti, daca mai sunt si din minoritate, sunt mai periculosi. Si lumea... decat sa pui baza pe restul calatorilor, mai bine lipsa, ei prefera sa ajunga intregi acasa insa cel implicat o poate pati rau.
Ia sa procedese si soferii RATB ca cei de taxi, sa se stranga la nevoie, mai chitaie vreunul ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Nov 2009 21:46 
Offline

Joined: Wed 29 Apr 2009 19:38
Posts: 25
Un incident din asta s-a intamplat si in vara lui 2004. Eram in 139, masina arhi-plina ca de obicei, iar soferul se pregatea sa intre pe strada Muntii Carpati(eram la Piata Rahova). Un taxi statea parcat fix pe trotuarul de langa piata, iar cand a dat cu spatele l-a lovit pe sofer.

Cum masina era arhi-plina, impactul a fost destul de mare si a creeat destula panica printre calatori, iar autobuzul(un DAC), a fost destul de sifonat pe partea geamurilor si in fata la sofer. Soferul nostru se da jos, precizez ca ora era in jur de 15 - 16 dupa-amiaza, si ii bate taximetristului in geam, moment in care, dintr-un alt taxi, parcat ceva mai incolo, tasneste un "minoritar" care ii arde soferului un mare "capac" dupa ceafa.

Soferul s-a intors, i-a dat un pumn, si alte 2 taxiuri, plus cativa romulani din zona Pietei Rahova au intervenit la incident :twisted: , iar tot ce pot sa spun este ca soferul ... a cam facut cunostiinta cu asfaltul...

Dupa aproximativ 20 de minute, in care culmea, absolut nici un 139 nu s-a aflat in spatele nostru, soferul reuseste, ajutat chiar de unul dintre romulanii, prieten al taximetristilor :!: sa se urce la postul de conducere.

Numai ca si el a fost intaratat.Dupa ce s-a vazut cu totul in cabina, i-a dat un picior in fata romulanului sufletist, apoi a iesit pe geam si a inceput sa le "ia neamul" celor care il batusera.

Dupa un schimb reciproc de injurii, autobuzul porneste.La statia Amurgului, la intersectia cu Soseaua Salaj si cu linia 117, imediat inaintea intersectiei, se aude o busitura in spatele DAC-ului. Cele 4-5 taxiuri erau in spate, iar unul dintre ele, exact cel de la care a pornit conflictul l-a accidentat.

Vazand aceste lucruri, soferul nervos(dar care parea om bun, curat), a spus ceva de genul " Nu va potoliti, ai? " " Stati ca intram in Prelungire(nr.Prelungirea Ferentarilor)..." " Sa vad daca mai radeti atunci, ********* " . Apoi suna repede pe un telefon, si cu o voce extrem de nervoasa spuse(si acum imi aduc aminte, parca ar fi fost ieri...) : " Bai veniti repede, acolo in statie la Valtoare, sens spre Zetarilor, masina mea e alba, si are numarul *** , nu veniti singuri, e rost de bataie" ...

La Piata Ferentarilor, un 141 tocmai ce facea curba dinspre Pieptanari spre Zetarilor, soferul nostru ii spune urland aproape " Suna la capat la Zetari, acolo la bodega la "Migdal"(nr. interlop din Bucuresti), si spune-le ca sunt in pericol, am niste bu****ii dupa mine...

La Valtoarei, pe strada ce iese din Aleea Livezilor, de la ghetouri, se vedeau aproximativ 40-50 de tigani, cu bete si cu briceaguri, care se indreptau in fuga catre statie. Soferul i-a vazut, a deschis toate usile si ne-a spus : "Ati vazut ce am patit da?" " Toata lumea jos, nu o sa mai ramana nimic din autobuzu' asta..."

Soferul s-a dat jos, noi ne-am dat jos, eu am traversat si am intrat putin pe Strada Iacob Andrei(sa vad mai bine bataia), apoi totul a inceput.

Ce a iesit va puteti imagina, va pot spune doar ca 3 din 4 taximetristi erau pe jos, nu mai exista vreun taxi cu geamuri, iar portierele erau folosite ca scuturi in incaierare.

Eu am luat-o pe Iacob Andrei, pe langa Autobaza, pentru a iesi in Giurgiului, deci nu stiu ce s-a intamplat in continuare, insa astazi, acel sofer are cel mai curat Euro 3 de la Obregia, este titular pe 381, si este genul de om care cand are ocazia sa "bage viteza", nu prea sta la discutii...

Cam asta este nivelul civilizatiei si transportului in Bucuresti, poate ca acum in 2009 este ceva mai bine, insa nimeni nu cred ca ar vrea sa vada ce am vazut eu atunci la Valtoarei...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Nov 2009 23:10 
Grav accident de circulatie la statia "Penes Curcanul" pe Sos. Mihai Bravu intre Pod Mihai Bravu si Cal. Vitan la ora 21:35. Au fost implicate aprox. 7 masini. resturile lor au ajuns si pe linia de tramvai. Linia 34 a fost afectata.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Nov 2009 19:59 
Linia de tramvai 41 a fost blocata astazi in jurul orei 15.00 pentru circa o ora si ceva din vina unui accident serios in zona stadionului Ghencea. Soferul unui Opel Vectra nu a acordat prioritate la tramvai si a fost lovit din plin. Din accident cred ca au rezultat si victime omenesti.
S-au introdus 4 autobuze naveta (641).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Nov 2009 21:22 
Iasmin wrote:
Linia de tramvai 41 a fost blocata astazi in jurul orei 15.00 pentru circa o ora si ceva din vina unui accident serios in zona stadionului Ghencea. Soferul unui Opel Vectra nu a acordat prioritate la tramvai si a fost lovit din plin. Din accident cred ca au rezultat si victime omenesti.
S-au introdus 4 autobuze naveta (641).


Blocarea a durat 35 minute. Accidentul a avut loc din cauza soferului (masina era Skoda Octavia) care nu s-a asigurat la iesirea spre Ghencea, a fost aruncat de viteza vagonului in alta masina care circula. Din fericire victime nu au fost, soferul era singur, daca avea persoana pe locul din dreapta sigur aveam o persoana decedata.


Attachments:
DSC01150.JPG
DSC01150.JPG [ 274.57 KiB | Viewed 5818 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Nov 2009 01:18 
Marian Andrei wrote:
Blocarea a durat 35 minute. Accidentul a avut loc din cauza soferului (masina era Skoda Octavia) care nu s-a asigurat la iesirea spre Ghencea, a fost aruncat de viteza vagonului in alta masina care circula. Din fericire victime nu au fost, soferul era singur, daca avea persoana pe locul din dreapta sigur aveam o persoana decedata.


Sa vedem urmarile respectivului accident: aglomeratie in toate statiile, mai ales in Crangasi. Un trenulet de 4 vagoane. Am reusit sa ma urc in al 7 vagon. :) Ajuns la prima statie dupa Podul Ciurel (sens Ghencea), am coborat din tramvai observad un autobuz al linie naveta 641. :D Mentionez ca nu cunosc numele statiei din lipsa tablitei indicatoare.


Attachments:
P1220257.JPG
P1220257.JPG [ 146.74 KiB | Viewed 5756 times ]
P1220258.JPG
P1220258.JPG [ 149.89 KiB | Viewed 5754 times ]
P1220260.JPG
P1220260.JPG [ 133.02 KiB | Viewed 5755 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Nov 2009 01:34 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Era aglomeratie si la Piata Presei - primele doua tramvaie au lasat din calatori la Spitalul CFR si apoi au intors in terminal fara sa mai opreasca (?). Ca sa descongestioneze statia, restul de vagoane au stationat putin,, cat sa coboare calatorii (unii au ramas in tramvai, facand ocolul, probabil urcati de la statiile anterioare.).
E interesant de ce primele 2 tramvaie care au intrat un terminal nu au luat calatori de la capat - daca si alt treilea incerca sa faca asa, iesea cu scandal. Sa fi fost cele implicate, nu pareau a avea avarii.
Prima statie dupa Ciurel spre Ghencea se numeste Orsova.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Nov 2009 10:31 
Iasmin wrote:
Mentionez ca nu cunosc numele statiei din lipsa tablitei indicatoare.


Este scris pe tabelele electronice de informare, nu uita ca esti pe linia 41 :P


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Nov 2009 10:47 
Offline

Joined: Sun 16 Jul 2006 22:41
Posts: 59
Location: Bucuresti
rosetti61 wrote:
E interesant de ce primele 2 tramvaie care au intrat un terminal nu au luat calatori de la capat - daca si alt treilea incerca sa faca asa, iesea cu scandal. Sa fi fost cele implicate, nu pareau a avea avarii.

Probabil au luat călători de la staţiile următoare, pentru a mai recupera din timp. Cred că e ceva standard când sunt incidente de genul ăsta. Ştiu că acum câţiva ani aşa se făcea şi pe 300 când apărea un gol foarte mare, venea un autobuz gol deşi nu eram la capăt.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 537 posts ]  Go to page Previous  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group