TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sat 24 Aug 2019 00:48

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 535 posts ]  Go to page Previous  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Mar 2010 01:27 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 102
Location: BUCURESTI
Astazi, in jurul orei 16:00, in intersectia Calea 13 Septembrie/Sos.Progresului vagonul Bucur #3005 de pe linia 8, a ramas fara pantograf, blocand minute bune traficul.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 11 Mar 2010 20:29 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 11:25
Posts: 56
Location: Sector 1 Bucuresti
Quote:
Un autobuz de pe linia 330 a fost implicat, joi, într-un accident rutier, produs pe Bulevardul Nicolae Grigorescu din Sectorul 3 al Capitalei. Autobuzul a derapat pe zăpadă, a părăsit carosabilul şi a intrat pe trotuar, izbindu-se în final de un copac.


http://videonews.ro/action/viewvideo/39784/Lovit-de-autobuz-de-trotuar-Atuobuzul-a-derapat-si-a-intrat-intr-un-copac/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 11 Mar 2010 21:36 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3433
claxon wrote:
Quote:
Un autobuz de pe linia 330 a fost implicat, joi, într-un accident rutier, produs pe Bulevardul Nicolae Grigorescu din Sectorul 3 al Capitalei. Autobuzul a derapat pe zăpadă, a părăsit carosabilul şi a intrat pe trotuar, izbindu-se în final de un copac.


http://videonews.ro/action/viewvideo/39784/Lovit-de-autobuz-de-trotuar-Atuobuzul-a-derapat-si-a-intrat-intr-un-copac/

Autobuzul a trecut pe rosu, in plina viteza, nici macar n-a incetinit. Forta impactului si viteza sa incredibila au fost cauzele care l-au proiectat inspre trotuar, nu vreo manevra de evitare si nici starea carosabilului. Din pacate, starea unuia dintre accidentati este foarte grava.

Imagini de pe camera de supraveghere:

http://www.antena3.ro/stiri/rutier/auto ... 94370.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 11 Mar 2010 22:22 
Azi în jurul orelor 18.30 pe Şos. Mihai Bravu era o coadă de tramvaie care se întindea cam de la Colegiul Naţional "Iulia Haşdeu" la Bucur Obor. La un momendat cred că erau vreo 13-15 tramvaie unul după altul.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Mar 2010 00:35 
Nu se vede semaforul in film, masina acrosata face stanga. In partea de jos nu se vede marginea bulevardului ci spatiul "verde" din mijlocul bulevardului. E clar ca soferul RATB a gresit pentru ca mergea cu o viteza total neadecvata, dar nici soferul masinii acrosate nu a acordat prioritate .

In plus asa zisa jurnalista de la A3 isi da foarte mult cu presupusul si da verdicte fara sa stie nimic. E absolut clar ca autobuzul a ajuns pe trotuar dupa impact datorita vitezei si schimbarii traiectoriei in conditiile de polei de la ora respectiva.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Mar 2010 01:22 
Offline
User avatar

Joined: Fri 20 Mar 2009 14:49
Posts: 2
Location: Bucuresti
Plus ca autobuzul a fost lovit chiar in roata din fata stanga care este si directoare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Mar 2010 10:23 
Offline

Joined: Wed 29 Apr 2009 19:38
Posts: 33
Skoda era la nici 2 metri in spatele celuilalt autoturism, deci nu avea cum sa treaca pe rosu. De pe Bd.Nicolae Grigorescu, pana la trecerea autobuzului, nu mai venise nici o masina...

Soferul RATB este 100% vinovat, exceptand cazul in care a fost o problema cu franele ...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Mar 2010 15:47 
Va REPET, autoturismul Skoda care se pune in miscare nu pleca de la semafor era DEJA in MIJLOCUL intersectiei, FACEA LA STANGA.
Priviti schema de mai jos, sageata rosie reprezinta traiectoria autobuzului, cea albastra a Skodei.

Image


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Mar 2010 16:42 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3433
Adica vrei sa spui ca nu exista faza distincta a semaforului pentru "la stanga"... Da, acum inteleg, tipic de Bucuresti. Cei care fac stanga blocheaza intersectia si apoi tasnesc dupa ce s-a facut rosu... In acest caz, amandoi vor imparti vinovatia pentru ucidere din culpa. Soferul autobuzului ar fi putut scapa de vina daca n-ar fi depasit viteza legala, ca rosul la semafor e mai greu de dovedit.

Un fleac, au ciuruit un om. Doi ani cu supendare. Urmatorii la rand, va rugam.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 13 Mar 2010 13:02 
Ieri am văzut autobuzul accidentat trecând pe Şos. Pantelimon. Era pe la Electroaparataj, aşa că nu ştiu dacă mergea spre Titan.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Mar 2010 08:30 
Intrebare : De ce autobuzul semnalizeaza cu farurile ? Este vorba de secunda 9 si secunda 12. Si sa nu uitam ca la 50 metri dupa intersectie este statie.
Daca aveti voi posibilitatea - detineti un calculator mai performant, avand secundele la dispozitie si apreciind distantele cumva se poate calcula viteza in diferite stadii ale accidentului. Ar fi interesant.
Si o alta intrebare : De ce pe sensul celalalt nu circula nici o masina ? Nu cumva pentru ca au rosu ?
Ce intelegeti voi ca auto Skoda a vrut sa faca stanga ?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Mar 2010 09:21 
E Varianta II. Soferul face cu farurile tocmai pentru a i se da prioritate...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Mar 2010 15:42 
Am pierdut azi 20 minute sa ma uit si eu la inregistralie de la Pro TV. Situatia este absolut clara - din punctul meu de vedere. Amandoua masinile merg pe Nicolae Grigorescu. De fapt masinile care se vad in inregistrare fac stanga de pe Grigorescu pe Brancusi - este vorba de varianta II prezentata de mine. De aceea sunt departate si nu una in alta, de aceea nu patrunde nici o masina in intersectie de pe Brancusi, Brancusiul are rosu si Grigorescu are verde. Dintr-un motiv oarecare pe Grigorescu nu este nici o masina in fata autobuzului.
In acest caz Skoda nu are de unde sa stie ce culoare are autobuzul, parerea mea este ca nici nu s-a uitat dupa autobuz ci s-a luat dupa cei din fata - efectul de turma.
In mod categoric din inregistrare se vede ca Skoda o s-o ia drept inainte pe Brancusi. Asta inseamna ca trebuia sa acorde prioritate autobuzului
S-o luam si in alt fel. Skoda acolo nu are de unde sa stie ce culoare are autobuzul, de acolo nu se vede nici un semafor, nici macar semaforul de pietoni nu se vede
Situatia dupa mine este de No Comment, Skoda este vinovata.
Apare totusi o intrebare la care asi dori raspuns : de ce nu s-a putut redresa autobuzul ? Avea tot locul din lume.
Semnalizarea cu farurile este clara, autobuzul avea verde, putin probabil ca era galben cand mai avea 50 metri de parcurs.
Cum o sucesti, Skoda era obligata sa acorde prioritate.
O rasturnare de situatie ar fi in cazul in care Skoda venea de pe Brancusi. Stie cineva cu siguranta de unde venea autoturismul ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Mar 2010 20:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Doar din imagini nu se poate stabili exact vinovatia - nu se vede nicio culoare de semafor si nici nu se poate stabili exact de unde a venit autoturismul. Dpdv al solutionarii daunelor e foarte probabil sa se spuna ca nu exista un vinovat identificabil sau ambii soferi sunt vinovati deci despagubirea va fi de 50% in ambele cazuri. Problema e ca a murit un om si altii au ajuns la spital, cine raspunde penal? Tot nimeni?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Mar 2010 22:39 
In comentariul meu de mai sus la raspunderea penala m-am referit. Omul a murit din cauza tamponarii sau din alte cauze ? Tamponarea a fost factor determinant sau nu?. Asta este intrebarea. Sunt mai multe cauze ale unui accident, si anume :
- Conditiile initiale ( de trafic), cele normale
- La un moment dat anumite conditii isi modifica forma normala si devin anormale, dar corectabile
Acesta este un moment esential de ce factorul uman (executantul) nu a intervenit asupra echipamentului de munca ( masinii) ?
- Conditiile anormale devin ireversibile, avem de-a face cu "nasterea" unui pericol grav si iminent de accidentare.
Conditiile anormale ireversibile nu devin ireversibile dintr-o data, ci pe parcusul unui timp.
Pot continua teoria dar nu este cazul.
Teoria este valabila pentru absolut toate accidentele si se aplica in toate cazurile.
Si in cazul unei explozii este aceeasi teorie, numai timpii se comprima foarte mult.
Parerea mea este sa lasam expertii sa-si spuna conditiile.
Repet o intrebare, de ce intre secunda 9 si secunda 12 autobuzul semnalizeaza cu farurile ?
A aflat cineva cat de cat oficial si de la o sursa credibila care era viteza autobuzului ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Mar 2010 17:29 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 651
Location: Bucuresti, Militari
Soferii tot nu se astampara - azi cel de pe 4367 (linia 336) era sa intre in masinile de la Kogalniceanu din cauza ca avea ceva de discutat la telefon, discutie pe care cred ca o incepuse inca din Militari, pentru ca la Tudor Vladimirescu, cand a venit, era cu aparatul la ureche.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Mar 2010 19:13 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7923
Azi-dimineata nu a mers semaforul de la intersectia Bd. Timisoara cu Str. Brasov... cum bizonii, pardon, soferii nu stiu cum se face stanga si nici ca dungile alea de pe asfalt inseamna ,,nu blocati intersectia"... au rezultat vreo 15 tramvaie de pe 41 si vreo 20 de pe 8/25/47 blocate, pana ce un vatman cu initiativa a reusit sa deblocheze partial centrul intersectiei sa poata trece tramvaiele. Eu am mai stat vreo 4 minute acolo, dar dupa dimensiunile coloanelor si numarul de calatori din statii, se statea de mult (cam 30 de minute pe Bd. Timisoara... pe 41 erau mai putine tramvaie blocate, datorita faptului ca pe acea directie este drum cu prioritate).

Ca fapt divers, azi am lustruit praful de 3 degete de pe gardurile liniei 41. Chiar nu pot fi si ele spalate macar o data pe saptamana? Ca la peroane mai lungi am incetat sa visez de mult timp.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Mar 2010 19:14 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7923
O altă zonă cu trafic blocat a fost intersecţia Bd. Vasile Milea cu Bd. Iuliu Maniu. Semaforul - cu fază principală pentru mers de la Grozăveşti spre Bd. Timişoara (!) - încurcă serios traficul auto (nu mai zic de cel pietonal... am mai scris prin alte topice). Aşa că s-a trimis un miliţian, ale cărui indicaţii erau EXACT aceleaşi cu ale semaforului!!! inclusiv timpul mort în care se circulă NUMAI dinspre Grozăveşti spre dreapta pe Iuliu Maniu (o mare prostie... e fază dedicată, în care pietonii au roşu, după care se dă verde intermitent)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 23 Mar 2010 12:42 
Saptamana trecuta, undeva, nu conteaza unde. Un autobuz la casat, parcat paralel cu un zid, la un metru jumate de acesta.
Un nenea se apuca sa TAIE CU FLACARA prezoanele rotzii duble din spate. Ca sa faci asta tre' sa stai chircit, cu brenerul varat in janta.
Probabil ca roata avea toate cele 10 piulitze puse (de obicei aia de la garaj lasa doar 4), janta se incinge, la ultimul prezon taiat guma face bauuuuuu gaura fiind inspre roata jumelata, roata este expulzata shi il face pe asta terci de zid. Duminica o da cotita la spital.

Prieteni! Din cate am vazut, aceasta practica este des intalnita peste tot unde se taie masini, mari sau mici. Va rog, faceti tot posibilul sa explicati atat muncitorilor cat si sefilor riscurile enorme de accident. O cheie pneumatica cu impact este oricum mai ieftina decat tot gazul si oxigenul consumate aiurea la sute de autobuze taiate si incomparabila cu valoarea vietzii amaratului ala care shi-a terciuit creierii intre guma shi zid la 41 de ani
:( :( :(
RIP!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 23 Mar 2010 18:33 
Offline

Joined: Wed 24 Oct 2007 21:27
Posts: 32
Quote:
inseamna ,,nu blocati intersectia"...

Nu inseamna absolut nimic poate doar o mazgaleala cu vopsea galbena pe asfalt atata timp cat nu exista in codul rutier acel marcaj!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 23 Mar 2010 20:30 
halmarius wrote:
Quote:
inseamna ,,nu blocati intersectia"...

Nu inseamna absolut nimic poate doar o mazgaleala cu vopsea galbena pe asfalt atata timp cat nu exista in codul rutier acel marcaj!


Pana una alta, in OUG scrie clar la art 57, alin. 3:
Patrunderea unui vehicul intr-o intersectie este interzisa, daca prin aceasta se produce blocarea intersectiei.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Aug 2010 11:36 
Două autobuze s-au ciocnit în Capitală, mai mulţi pasageri fiind răniţi

Autobuzele RATB implicate în accident urmau trasee turistice. Unul dintre ele se ducea la mânăstirea CăldăruÅŸani. Autobuzul din faÅ£ă a pus o frână bruscă, iar cel din spate nu a apucat să frâneze, intrând în el.

Mai mulţi călători au fost răniţi, iar unul a ajuns la spital, după ce cele două autobuze s-au ciocnit.

Autobuzele RATB implicate în accident urmau trasee turistice ecumenice. Unul dintre ele se ducea la mânăstirea CăldăruÅŸani. Autobuzul din faÅ£ă a pus o frână bruscă, iar cel din spate nu a apucat să frâneze, intrând în el.

Cele 15 persoane din autobuze au căzut pe podea, o persoană în vârstă a fost transportată la spital după ce s-a lovit la umăr, iar alta a primit îngrijiri medicale la faţa locului de la medicii echipajului SMURD.

Poliţia face cercetări pentru a afla cum s-a produs accidentul, din primele informaţii se pare că de vină ar fi şoferul autobuzului din spate, care nu a păstrat distanţa regulamentară între autovehicule.

www.realitatea.net

Unul dintre autobuze este 6290 care circula pe traseul T2.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Aug 2010 21:52 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7923
Tot ieri, #196 a intrat in #025 pe 41... #025 e usor indoit in spate si azi circula.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Aug 2010 11:05 
Si tot ieri a fost un accident intre 6 vehicule pe la spit. Sf. Ioan.
Pe la ora 19:00 inclusiv Vacaresti si Mihai Bravu erau blocate complet pe ambele sensuri...

http://www.realitatea.net/o-persoana-a- ... 27772.html


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Nov 2010 00:24 
Circulatia ultimelor tramvaie de pe linia 34 este blocata la aceasta ora pe Cal. Vacaresti in dreptul statiei Pridvorului.
Acum 10 min, eu circuland pe banda a II-a un tembel care depasea cu viteza mare pe banda I era sa ma acroseze, dar norocul meu a fost ca am franat la timp. Cel de pe banda a III-a nu a fost la fel de norocos. In urma acrosajului, individul a zburat efectiv prin refugiu si a distrus o mare parte din gardurile despartitoare din dreptul statiei. Si vatmanul unui PPC a fost noroc ca a franat brusc la intrarea in statie...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Mar 2011 21:05 
Şapte persoane au fost rănite după ce un autobuz RATB a lovit două maşini, în Capitală

Accident grav în Capitală, joi, în jurul orei 15.00, în care a fost implicat un autobuz RATB. Şapte persoane au fost rănite după ce autobuzul a lovit două maşini.

Un autobuz de pe linia 323 a lovit o autoutilitară şi un taxi, în cartierul Giurgiului din Capitală.

Patru persoane care se aflau în taxi şi alte trei persoane din autobuz au fost rănite. Echipajele SMURD au transportat răniţii la spital, pentru investigaţii.

"Trei autovehicule au fost implicate: un autobuz RATB care circula pe linia 323 se pare că ar fi pierdut controlul asupra direcţiei de deplasare, a lovit o autoutilitară parcată pe strada Toporaş. Din impact a pătruns pe contrasens şi a lovit un taxi. În urma acestor coliziuni şapte persoane au fost rănite şi au fost transportate la spital pentru îngrijiri. Nu cunosc deocamdată starea lor. Circulaţia pe strada Toporaşi este restricţionată în totalitate între Soseaua Sudului şi Calea Ferentari, aşa că recomand şoferilor să respecte indicaţiile agenţilor de poliţie din zonă", a declarat Luana Stancu, purtătorul de cuvânt al Poliţiei.

Conducerea RATB a anunţat începerea unei anchete pentru a stabili cauzele acidentului şi cine este vinovat.

"ToÅ£i ÅŸoferii RATB sunt cu experienÅ£ă. O să facem o anchetă. Autobuzul e dotat cu camere video ÅŸi o să avem toate datele după ce descărcăm imaginile. E un eveniment nedorit ÅŸi ne dorim ca astfel de evenimente să nu existe. AÅŸteptăm în primul rând un răspuns din parte poliÅ£iei rutiere ÅŸi vom face ancheta noastră", a declarat Adrian Crit, directorul RATB.

www.realitatea.net


NB: Este vorba de autobuzul 4892. Soferul mai are un an pana iese la pensie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Mar 2011 15:02 
Unul (sau una) care s-a crezut tramvai... pe bd. Timisoara

http://webtv.realitatea.net/actual/tram ... o_player_a


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 Jul 2011 17:25 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7923
S-a cam dovedit lipsa de întreţinere a firului de pe linia 41... azi s-au dilatat firele binişor... cum nu erau bine tensionate, unul din fire a făcut burtă prea mare, celălalt nu, iar pantograful a nimerit în ele. Primul vizat a fost #266. De bine ce a fost împins, a făcut poc şi #4011 în acelaşi loc, ceea ce a făcut ca toate tramvaiele adunate să treacă cu pantograful jos pe sub zona indicată şi cu viteză redusă pe Str. Braşov şi Bd. Ghencea. Gaura a fost de vreo 20 de minute, se pare că manevrele de remorcare a celor două vagoane la Ghencea au durat cam mult.

[youtube]mBoFa-nseOU[/youtube]


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Jan 2012 20:15 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7923
Un Irisbus s-a îndepărat prea mult de reţea:

http://b365.realitatea.net/news/culmea- ... alei-foto/

Culmea transportului: troleu împins de călători în centrul Capitalei

Mai mulÅ£i bucureÅŸteni care mergeau, dimineaÅ£ă, la serviciu au fost nevoiÅ£i să coboare din troleu ÅŸi să împingă mijlocul de transport în comun care s-a stricat.

Pregătiţi şi îmbrăcaţi pentru o zi de muncă, mai mulţi călători au fost nevoiţi să împingă troleul care se stricase în trafic, în centrul Capitalei. La acţiune au participat atât femei, cât şi bărbaţi.

Ceilalţi şoferi au rămas muţi de uimire când au văzut ce se poate întâmpla, în trafic, într-o capitală europeană.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Jan 2012 20:17 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7923
Dacă Irisbusurile se împing uşor (am împins unul în Bujoreni când a venit... că avea sforile prea scurte la captatoare), mai greu e cu Tatrele care rămân pe piesa de separaţie de la AFI. E greu, dar nu imposibil, aşa că s-a rezolvat şi asta:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 535 posts ]  Go to page Previous  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group