TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 22 Sep 2020 18:09

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 537 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Dec 2007 17:54 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
Daca ieri #075 a blocat o linie la capatul lui 41,azi o SCOALA (#281) era DEFECTA si a blocat aceasi linie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Dec 2007 18:11 
Alex wrote:
Daca ieri #075 a blocat o linie la capatul lui 41,azi o SCOALA (#281) era DEFECTA si a blocat aceasi linie.


Nu numai ca a blocat capatul, dar in jurul orei 12-13 a facut si blocare de jumatate de ora pe linia 41 in zona Bd. Timisoara - Brasov. Apoi a ajuns la capat, mirosea foarte rau a ars de la motorul 2, sau de la sursa, nu mi-am dat seama.
De asemenea tipii de la interventie (cel in trening albastru) au avut o reactie foarte europeana certandu-se cu vatmanii suparati ca nu au facut ce trebuie si cu mine care faceam poze, am avut un schimb de replici destul de dur cu tipul care m-a injurat, dar care in momentul cand i-am zis sa mearga cu mine la ETE a devenit foarte prietenos si si-a cerut scuze, dar oricum e de neiertat atitudinea unor angajati ai unei regi de transport europene.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Dec 2007 22:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 237
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Ce mi se pare putin ciudat este ca desi e un traseu aglomerat si dificil RATB ia decizia sa trimita vagoane scoala pe linia 41. Este o idee proasta sa "experimentezi" pe linia asta unde si daca nu au probleme vagoanele capata probleme datorita traficului rutier si aglomeratiei. Ma intreb de ce nu au ales ruta ruta lui 12 avand in vedere ca puteau face bucla la Eroii Revolutiei iar in rest traseul este mai putin obositor.

O alta remarca ar fi aceea ca vagonul nu arata prea bine: se pot observa urme de rugina pe acoperis si pe unele elemente ale caroseriei. In conditiile in care nu cred ca e doar de aspect ci si partea electrica ar putea fi mai putin pusa la punct, se confirma inca situatia ca RATB trimite vehicule printre cele mai slabe pe traseu pentru scoala cum facea cam din totdeauna, lucru care nu mi se pare prea bun pentru siguranta circulatiei.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Dec 2007 19:40 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7829
Astazi a avut loc un accident destul de urat in zona Pietei Crangasi. Un BMW rosu, ce circula cu peste 100 km/h, a rupt gardurile liniei 41 si s-a oprit intr-un stalp dintre linii in curba de la P-ta. Crangasi. Din BMW nu a mai ramas mare lucru... tramvaiele au fost blocate de la ora 15:30 pana la ora 18. Acum, toate 18 vagoane sunt ,,trenulet" pe traseu. Au fost aduse autobuze cam de pe la toate autobazele (Citaro de Alexandria si Nordului, DeSimon de Militari, Daf de Pipera, Hess-ul etc.) care oricum nu fac fata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Dec 2007 20:54 
30 de tramvaie de pe linia 41, blocate de o masina intrata pe sine
S 15 decembrie 2007, 18:09


Circulatia tramvaiului 41 in Capitala a fost intrerupta astazi, mai bine de doua ore, din cauza unui sofer care a pierdut controlul volanului, a rupt gardul metalic si a intrat pe linia de tramvai. Accidentul s-a produs in zona Podului Ciurel.

Lucratorii RATB s-au chinuit mai mult de o ora sa scoata masina de pe sinele de tramvai. In tot acest timp, s-au adunat aproape 30 de tramvaie care asteptau sa-si continue traseul, iar calatorii au fost nevoiti sa-si continue drumul pe jos.
Sursa: Realitatea TV

@Dr2005 - sunt 30 de tramvaie pe traseu in weekend, cel putin la ora aia inca erau. Sunt 4 de la Alexandria si 26 de la B Noi.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Dec 2007 22:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 237
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
In tara noastra teribilismul e foarte la moda. Daca ai masina, sa mergi cu peste o suta in oras, daca ai scuter sa faci depasiri la mustata iar daca esti pe propriile picioare sa traversezi cand si cum ai chef. Partea proasta este ca oamenii nu invata niciodata ca e riscant, iar cazurile in care oamenii isi pierd viata si cati bani pierd din accidente nu sunt destul popularizate. La cata inconstienta au unii, imi pare rau ca nu isi fac suficient de mult rau doar lor si sa primeasca pedeapsa asa cum trebuie cand sar calul (fara sa ajunga la pierderea vietii), sa nu mai ii faca si pe altii sa sufere din pricina lor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Dec 2007 23:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 13 Mar 2007 18:49
Posts: 37
Location: Bucurest. S6 Militari
Oare ce o fi fost in capul soferului? zona aceea este foarte periculoasa si inselatoare. Daca mai este si putin polei sau ploaie..... Am mai auzit la tv, ca un autobuz al linie 336 a fost implicat intr-un accident in fata la parcul cismigiu. Soferul care a produs accidentul fiind beat a incercat sa fuga, soferul ratb la urmarit dar nu la putut prinde. Insa soferul a accidentat alte 3 masini. Masina lui fiind grav avariat ca si restul. Masina se putea vedea si azi pe langa primarie era lasata acolo.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Dec 2007 21:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 237
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Dupa cum stau lucrurile vad cam 3 posibilitati pentru curba de pe viaductul Ciurel:

de bun simt: poze cu masini lovite, si cat au costat reparatiile, avertizare de limitare a vitezei (cu galben intermitent si balize, ca la lucrari)

de mai putin bun simt: un fel de roti de cauciuc plasate pe directia de mers si care sa iasa putin din asfalt. Rotile au o frana, si indiferent cat de repede mergi te vor aduce la limita lor de viteza (un fel de frana recuperativa electrica).

de razbunare (nu o luati in serios): glisiere si gard ranforsat cu otel in asa fel incat el sa se zgarie doar putin, dar masina sa fie praf ca sa se invete minte macar din zvonuri ca e "serioasa" treaba cu doamna in negru si coasa prin partea locului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Dec 2007 23:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 13 Mar 2007 18:49
Posts: 37
Location: Bucurest. S6 Militari
interesante propuneri. Daca vor pune balize cum sunt pe langa scoli, nu vor tine mult si vor disparea exact atatea cat sa se poata trece printre ele. Chestia cu masini lovite nu ar fi o premiere. Pe drumul E85 dupa urziceni erau ridicate pe suportu inalte masini lovite (rau de tot) si langa un panou mare X MORTI X SUPRAVIETUITORI ( de ce mai multe ori erau 0 supravietuitori). Si va spun sincer ca imaginea te punea pe gandit putin.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Dec 2007 00:51 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Iata si un prim incident pe proaspata linie 21.
Un vagon venind de pe cal.Mosilor veche, in jurul orelor 22.15 a rupt separatorul cu linia de troleibuze de pe bd.Carol (sensul dinspre Rosetti)
Pantograful vagonului a fost de asemenea distrus, precum si reteaua de contact tramvaie si troleibuze.
In urma incidentului s-au format coloane de troleibuze si tramvaie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Dec 2007 02:34 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7829
Pai numai la noi vezi separatorul pus in curba...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Dec 2007 16:26 
Iata si cateva poze cu incrucisarea reabilitata in urma agatarii ei de catre un tramvai al liniei 21. Vezi postatrea lui ANTENA. Eu am crezut ca probabil Mosul si-a incurcat sania in incrucisarile proaspat montate. Sau ca poate a facut un schimb de cadouri: o incricisare clasica contra una Kummler+Matter.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Dec 2007 16:31 
Din pacate nici incrucisarea ramasa nu arata excelent. Se poate vedea ca unul din cei doi suporti izolatori este fisurat. Vestea buna e ca se poate comanda unul nou de aici. (Vezi sectiunea 13, pct B).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Dec 2007 16:47 
Dr2005 wrote:
Pai numai la noi vezi separatorul pus in curba...

Pai incrucisarea o pui dupa cum e configuratia locului. Din catalogul amintit anterior se poate constata ca se poate monta pana la unghiuri de 15 grade, adica aproape tangent cu linia de troleibuz. In plus, ca ironie a sortii nu s-a agatat cea care e pusa in curba, ci aceea din linie dreapta. Problema e sa nu mergi cu pantografe scoverga pe asemenea piese finute. PS In sens mai larg problema se pune cum anume sa concepi o solutie viabila pentru diferitele provocari tehnice. Privim pe Discovery la n documentare cu realizari tehnice imposibile, dar noi nu putem innadi doua fire deasupra unei intesectii. Si ne mai miram ca Prigoana propune renuntarea la tramvaie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Dec 2007 16:51 
Si linkul catre catalogul de piese KuMa. Incrucisarea in cauza e la sectiunea 13 B (ETB - TW bridging).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Dec 2007 16:55 
Exceptand componenta inlocuita cu cea veche vad in poze ca este o amestecatura de retea noua si retea veche. Nu era logic ca in toata zona sa fie inlocuita TOATA reteaua (tram+trole).
Problema este si de la pantografele de V3A clasic care in functie de vechimea vagonului au un joc stanga-dreapta in curbe, poate si si aceasta cauza. Dar nu vad motiv sa se crape acel element de prindere care probabil va ceda in urmatoarele zile.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Dec 2007 17:04 
Probabil elementul s-a fisurat in momntul agatarii retelei.
Oricum in intersectie reteaua nu e finalizata, coexistand (deocamdata) atat plasa veche, ce sustine reteaua de troleibuz, cat si partea noua de traversee, desinate in special liniei de tramvai. Pe deasupra intersectiei trec cateva traversee noi, care insa nu sustin nimic. Poate ca incidentul are legatura cu faptul ca vreo doua luni s-a batut pasul pe loc, iar cu cateva seri inainte de deschiderea liniei se lucra pe vant si lapovita la montarea retelei noi, atata cata e.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Dec 2007 19:18 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Trole Man wrote:
Iata si cateva poze cu incrucisarea reabilitata in urma agatarii ei de catre un tramvai al liniei 21. Vezi postatrea lui ANTENA. Eu am crezut ca probabil Mosul si-a incurcat sania in incrucisarile proaspat montate. Sau ca poate a facut un schimb de cadouri: o incricisare clasica contra una Kummler+Matter.


Poate ca si aici a avut loc vreo agatare; eu am vazut incidentul la intersectia cu celalalt fir de troleibuze. Cum vine 21 dinspre cal.Mosilor veche, imediat ce face dreapta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Dec 2007 05:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
La intersectia cu Bd.Dacia exista separatoare ca cele din 41,32,etc. Nu era mai bine daca puneau seperatoare ca cele de pe 41 pe tot traseul lui 21?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Dec 2007 10:26 
Cele de pe 41 mi se par cele mai performante separatoare pana acum. Din 2002 nu au fost decat incidente minore pe acestea si asta este bine luand in calcul viteza cu care se trece pe ele. Dar piesa de trecere a acestora este din aliaj cu grafit. La cele de pe linia 21 sunt piese de metal-aluminiu dar cred ca se vor descurca la fel de bine ca pe 41.
Nu stiu de ce pe linia 21 s-au folosit mai multe tipuri de separatori... :shock:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Dec 2007 14:06 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 87
Marian Andrei wrote:
Nu stiu de ce pe linia 21 s-au folosit mai multe tipuri de separatori... :shock:


Pentru ca pe linia 21 au lucrat mai multe tipuri de firme :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Dec 2007 00:29 
Iata de ce se blocheaza linia 41 intre Casin si Bd. Mihalache...
De asemenea o sa va pun si niste filme facute de colegul nostru de pe 218 pentru a vedea cum se sta minute in sir pana se inchid usile si poate pleca vagonul din statie...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Dec 2007 13:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 237
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Problema aglomerarii parcursului pe Bd. Marasti este una reala si care a inceput sa capete contur la aproximativ 2-3 ani de la inaugurarea liniei modernizate 41. Din pacate am impresia ca nu este inca luata in calcul separarea liniei de trafic desi latimea soselei permite.

O alta problema care poate fi rezolvata foarte usor dar care nu prea intereseaza este cea a timpului de asteptare al liniei 41 la intrarea si iesirea din terminalul Presei Libere datorita semaforizarii proaste. Avand in vedere configuratia si intensitatea traficului e mai mult decat ridicol ca vagonul sa astepte aproape 2 minute numai acolo. Ar fi normal sa primeasca verde cum paraseste statia de imbarcare iar pe sensul celalalt cum paraseste statia "Agronomie".


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Jan 2008 18:52 
Cat de inconstient poate fi un parinte...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 Jan 2008 00:07 
Un vagon V3A a deraiat la Iancului. Boghiurile 3 si 4 erau sarite de pe linie. Vagonul cu pricina este #257.

http://www.protv.ro/stiri/eveniment/un- ... ectie.html


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 Jan 2008 09:30 
Troleibuzele de pe linia 66, blocate dupa ce cablurile au fost rupte de masinile de deszapezire
Marti 08 ianuarie 2008, 07:19

Avarie in Capitala, pe linia troleibuzului 66 - mai multe troleibuze au fost blocate mai bine de o ora, in aceasta dimineata, la intersectia strazilor Mihai Eminescu si Calea Mosilor.

Vehiculele nu au putut circula, deoarece linia de inalta tensiune a fost rupta de utilajele de deszapezire care au trecut noaptea trecuta pe strada.

Mai multe echipe de muncitori de la RATB au intervenit si au reusit sa remedieze defectiunea, iar circulatia a fost reluata.
Sursa: Realitatea TV


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 Jan 2008 19:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 237
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Blocaje mai scurte sau mai lungi se formeaza cam pe toate liniile de troleibuz. Si ieri si azi troleibuze de pe traseele 66, 69 si altele au fost blocate zeci de minute de catre conducatori auto mult prea iresponsabili. Linia 66 ramane una dintre cele mai solicitate, avand blocaje mici destul de frecvente si se merge destul de la limita cu troleibuzele nemaifiind spatiu pe partea dreapta. Multe autobuze si masini circulau deja pe linia de tramvai.

Si 21 a circulat extrem de prost si mai ales in mod curios, si in jurul orei 12 era asa. La Obor era lamentabil cum se stie iar calatorii nu aveau cum sa iasa bine spre intersectia semaforizata (nici macar o poteca mai de doamne ajuta nu era). Unii treceau direct printre masini. Chiar nu vor sa faca nimic sa largeasca peronul liniei 21 de la Obor sau sunt toti multumiti cu imbecilitatea aceea de statie?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Jan 2008 01:37 
A blocat traficul rutier pe bulevard

Un sofer bucurestean a blocat ieri circulatia troleibuzelor pe bulevardul Iuliu Maniu din sectorul 6, dinspre Pasajul Lujerului catre Valea Cascadelor, dupa ce si-a parcat masina pe banda a doua a soselei. Barbatul s-a ales cu dosar penal si risca sa intre la puscarie :!: :twisted: pentru blocarea drumului public. Cu toate ca, in ultimele trei zile, politistii au dat aproape 1.800 de amenzi celor care si-au parcat masinile neregulamentar, soferii continua sa-si lase autoturismele la voia intamplarii.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Jan 2008 10:46 
Offline

Joined: Sun 16 Jul 2006 22:41
Posts: 59
Location: Bucuresti
Intersectia Cotroceni -Leu din Capitala, blocata din cauza ruperii unui cablu RATB

Liniile 61 si 62 ale RATB sunt afectate de o defectiune aparuta la un cablu de alimentare a troleibuzelor, in zona intersectiei Cotroceni -Leu. Purtatorul de cuvant al RATB, Mihai Vladarau, a declarat pentru Realitatea TV, ca a fost suplimentat numarul troleibuzelor, iar defectiunea va fi remediata in curand.

Hotnews, ora 7.27


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Jan 2008 11:06 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Observam ca liniile 61 si 62 sunt blocate in fiecare zi de joia trecuta(atunci cand a nins) din cauza masinilor parcate aiurea pe Bd.Iuliu Maniu.Azi a fost o problema tehnica.
De asemenea,si liniile din Drumul Taberei au fost blocate din aceeasi cauza,dar si cele din Berceni si lista continua.
In aceste situatii,ma gandeam daca electricienii de la depouri n-ar putea prelungiii elementele care tin cablurile troleibuzelor astfel incat ele sa fie pozitzionate deasupra benzii a2a,iar astfel troleibuzele pot circula si pe banda 1 si pe a3a si nu se vor mai inregistra probleme(teoretic)...


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 537 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group