TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Sun 21 Oct 2018 15:52

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 44 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Aug 2009 11:44 
Daca ajunge la Romana, poate ajunge fireste la Gara. Oricum pe Aviatorilor ar fi aiurea sa mearga mai spre nord.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Aug 2009 11:58 
Proiectul dus pana in Piata Presei este bun, este o scurtatura rapida intre zona de centru si Arcul de Triumf - Presei unde accesul este mai greoi cu metroul.
Mai departe de Presei nu vad rostul, mai ales ca troleibuzele ar sta blocate pana la Baneasa.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Aug 2009 12:12 
Zona este intens circulata, intr'adevar, dar in mare masura doar de cei care vin/se duc la Baneasa. Troleibuzul ar merge mai mult gol, ca zona, in sine, are o cerere scazuta de transport. Daca se doreste o mega-linie de troleibuz (idee proasta pentru Bucuresti, cat timp lipsesc benzile unice pentru RATB), mai bine ar face un traseu 381+300. Din Victoriei pana la Clabucet distanta e comparabila cu cea pana in Piata Presei, dar un asemenea traseu ar fi foarte rentabil. Si prezinta si avantajul unei interconectari bune a retelelor de troleibuz in Bucuresti. Dar cu conditia sa aiba la dispozitie benzi unice, pentru a nu aparea perturbari in cadenta vehiculelor.

Deocamdata sa fim realisti, intai sa vedem realizata legatura pana la Universitate, sa putem spune ca nu mai exista retele de troleibuz izolate in Bucuresti, dupa care mai discutam. Dar chiar si pana acolo, mai e cale lunga (si blocata in trafic).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 Sep 2009 13:35 
Traficul în Bucureşti primeşte o nouă lovitură: se închide Pasajul Victoria

Se pregăteşte şi o mare asfaltare, dar de criză: 58 de străzi, 38 de intersecţii şi 4 poduri vor fi reparate etapizat, după cum va permite bugetul municipalităţii

Începând de astăzi, Pasajul Victoria din Bucureşti intră în reparaţii capitale. Lucrările de reabilitare vor dura până la sfârşitul anului iar traficul va fi restricţionat pe o singură bandă pentru fiecare sens de circulaţie, în timpul zilei. Întregul pasaj va fi închis circulaţiei pe timp de noapte, între orele 23,30 şi 5,00. Potrivit directorului Administraţiei Străzilor, Alina Roman, "lucrările de reabilitare vor consta în refacerea betoanelor degradate, a iluminatului, placări interioare şi exterioare, refacerea frontoanelor exterioare şi tratarea rosturilor şi a fisurilor.

Pe durata desfăşurării lucrărilor de reparaÅ£ii, circulaÅ£ia la suprafaÅ£ă nu va fi afectată. Aceasta se va desfăşura fără restricÅ£ii pe bretelele laterale în sensul Titulescu-Iancu de Hunedoara ÅŸi invers, cu traversarea PieÅ£ei Victoriei. Reabilitarea Pasajului Victoria va costa 12,7 milioane de lei fără TVA". Lucrările de refacere la Pasajul Victoria au fost Å£inute pe loc pentru ca municipalitatea să poată termina asfaltarea străzilor Dreaptă (Maltopol-n.r.) ÅŸi Baldovin Pârcălabul. Cele două străzi pot fi folosite de ÅŸoferii care vor să evite aglomeraÅ£ia ca rute ocolitoare. Tot în acest an, AdministraÅ£ia Străzilor a finalizat lucrările de reabilitare la Pasajul Unirii ÅŸi are prevăzute lucrări de renovare ÅŸi la pasajele Muncii ÅŸi Lujerului.

Pasajul Lujerului - pericol public

Reabilitarea Pasajului Lujerului va costa 12 milioane de euro, lucrările sunt preconizate a dura un an şi, deşi este considerat ca fiind un pericol public, nu s-a stabilit încă o dată la care acesta să intre în reparaţii.
Potrivit primarului general al Capitalei, Sorin Oprescu, "cei care circulă prin Pasajul Lujerului o fac pe riscul lor. Nimeni nu l-a consolidat în ultimii 20 de ani". Infiltraţii de apă, ruperi şi spargeri ale betonului, lipsa sistemului de iluminat şi ventilaţie, gropi sau denivelări sunt numai câteva din problemele apărute din cauza lipsei de întreţinere. Lucrările de reparaţii la Pasajul Lujerului vor da peste cap circulaţia maşinilor care se deplasează din vestul spre nordul Capitalei. Practic, cartierele Drumul Taberei şi Militari vor rămâne aproape izolate, circulaţia fiind sufocată şi de lucrările de pe Grozăveşti şi de la Pasajul Basarab.
Primarul Oprescu promite că pe timpul desfăşurării lucrărilor de reabilitare Pasajul Lujerului nu va fi închis complet circulaţiei. "În timpul lucrărilor de consolidare se va circula cel mai probabil pe un singur sens", a promis Sorin Oprescu.

Pasajul Băneasa, gata de 1 decembrie

Calvarul şoferilor care intră sau ies din Bucureşti pe DN1 durează de mai bine de un an şi va lua sfârşit cel mai probabil la începutul lunii decembrie. Aceasta a fost data avansată pentru finalizarea lucrărilor la pasajul suprateran Băneasa chiar de către premierul Emil Boc.

Costurile au fost estimate la peste 13 milioane de euro, bani asiguraţi de la bugetul de stat. Pe durata desfăşurării lucrărilor de construcţii, la Pasajul Băneasa au avut loc mai multe accidente de muncă soldate cu pierderi de vieţi omeneşti. Recent, Consiliul General al Municipiului Bucureşti a aprobat documentaţia tehnico-economică pentru reabilitarea a 58 de străzi, 38 de intersecţii şi patru poduri. Asta nu înseamnă că acestea vor intra în reparaţii în viitorul apropiat. Potrivit directorului Administraţiei Străzilor, "străzile vor fi etapizate în funcţie de coeficientul de degradare, dar şi de bugetul municipalităţii". Cele patru poduri care vor fi refăcute sunt IOR, Lacul Tei, Ciurel şi Timpuri Noi.

Gandul


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Oct 2009 19:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:12
Posts: 67
Location: Bucuresti
De un proiect de subtraversare a linilor de tramvai prin piata uniri, personal nu stiam. Fezabil?cine stie, pe acolo trec deja 2 lini de metrou, avem un pasaj auto, avem un rau canalizat (dambovita), proiect pt inca o noua linie de metrou in viitor.
dar se pare ca uni macar se gandesc.

detalii se gasesc aici
http://oar-bucuresti.ro/documente/sedin ... -06-17.pdf


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Oct 2009 17:46 
Capitala are nevoie de 3,7 mld. euro pentru investitii pana in 2013

Nivelul de investitii pentru infrastructura in Capitala, pana in 2013, intr-un scenariu optimist, este de 3,692 milliarde de euro, iar timpul petrecut in trafic va scadea cu 16,5%, in caz ca se va indeplini scenariul, a afirmat viceprimarul general al Capitalei, Mircea Raicu.

Tot in acest caz, emisiile de dioxid de carbon vor scadea cu 14,1%.

Conform unui scenariul minimal, in care sumele pentru investitii pana in 2013 sunt de doua miliarde de euro, timpul petrecut de bucuresteni in trafic ar urma sa scada cu doar 4,2%, iar emisiile de dioxid de carbon, cu 2%, potrivit NewsIn.
Investitiile presupun continuarea reabilitarii marilor bulevarde si a strazilor principale. Pana in prezent, dintre cele 486 strazi mari administrate de Primaria Capitalei, 380 sunt reabilitate.

Lucrarile de infrastructura mai presupun inchiderea inelului principal de circulatie, la sfarsitul anului 2010, prin darea in folosinta a pasajului Basarab, inceperea lucrarilor la inelul median si inchiderea inelulul exterior (soseaua de centura) intre Mogosoaia si Chitila .

Potrivit viceprimarului general, lucrarile la inelul median, la pasajele supraterane si subterane si la iesirile din oras sunt intarziate fata de Planul Master de infrastructura, adoptat acum cativa ani de municipalitate.

http://www.wall-street.ro/


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Mar 2010 21:51 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 145
Location: Toronto, Canada
In sedinta CGMB din 26 febr. 2010 s-au aprobat si indicatorii tehnico-economici pentru largirea Bd. Dimitrie Pompei si strapungerea pana la str. Barbu Vacarescu, proiect care include si refacerea liniei de tramvai existente pe Dimitrie Pompei si prelungirea ei pana la intersectia cu linia de pe Barbu Vacarescu:
http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB/sedinte/ordinea_de_zi/db/33_20100226.pdf
Interesant de observat ca extinderea liniei de tramvai a fost aprobata inca din 2006 (HCGMB 22/01.02.2006):
http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB/sedinte/ordinea_de_zi/db/02_1feb2006.pdf


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Mar 2010 13:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 265
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Probabil la finalul lucrarilor vor face un lucru logic si cu liniile 5 si 16: unirea lor cu terminal comun la Romaero Baneasa, urmand ca la Pipera sa ramana o bucla de intoarcere functionala in caz de alte probleme.

Curios legat de linia 16 pe Bd. D. Pompei si Soseaua Petricani este cum vor amplasa linia de tramvai. Logic ar fi ca pe Bd. D. Pompei sa mute linia pe axul caii rutiere avand in vedere cat de prost se circula acum in varianta caii de rulare pe margine cu intoarceri surpriza si parcari la limita catre linia de tramvai plus problema de acces dificil si obiective de interes pe ambele parti ale soselei. Legat de Soseaua Petricani, cred ca ar fi mai estetic daca ar ramane linia tot pe laterala stanga a soselei asa cum este in prezent.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Mar 2010 17:19 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7972
Octavian wrote:
strapungerea pana la str. Barbu Vacarescu


Ce sa mai strapunga, ca exista deja! E o diferenta de nivel de 4 metri, iar distanta intre cele 2 bulevarde e de 20 m. Asta ar insemna o panta de vreo 20%. Pentru un tramvai ar fi imposibil de urcat.

Singura solutie ar fi sa coboare treptat de la liceu pana la Bd. Barbu Vacarescu, dar asta ar insemna coborarea nivelului intregii strazi paralele cu Bd. Barbu Vacarescu... extrem de scump, dar cum sunt banii contribuabililor e posibil.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Mar 2010 19:57 
Strada Gara Herastrau ( cea paralela cu Barbu Vacarescu) dispare ca strada propriuzisa, va fi o infundatura cum ar veni. Sau doua infundaturi care nu au nici o legatura una cu alta. D. Pompei va coborî nu pe distanta a 20 metri ci pe distanta de vreo 100 metri. Tineti cont ca Pipera va intra in Barbu Vacarescu cu pasaj sub / suprateran.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Mar 2010 19:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7972
Deci o sa fie o cheltuiala monumentala!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Mar 2010 22:59 
Offline

Joined: Fri 07 Jul 2006 10:10
Posts: 81
fider wrote:
Logic ar fi ca pe Bd. D. Pompei sa mute linia pe axul caii rutiere avand in vedere cat de prost se circula acum in varianta caii de rulare pe margine cu intoarceri surpriza si parcari la limita catre linia de tramvai plus problema de acces dificil si obiective de interes pe ambele parti ale soselei.


Mi-e teama ca in cazul mutarii liniei pe centru tramvaiele vor sta blocate in trafic alaturi de masinile nesimtitilor care "nu pot" veni cu metroul sau tramvaiul. Asa lasata intr-o parte e un pic "separata" de trafic.

Pe de alta parte exista cateva autobuze (particulare) care se chinuie sa intoarca din 3 miscari si bineinteles se folosesc si de spatiul de pe linia de tramvai - probabil la ei te refereai cand ai spus de "intoarcerile surpriza".

O prima masura care ar trebui luata ar fi sa monteze gardulete / stalpisori, pentru a nu mai permite parcarile pe trotuar sau pe spatiul verde (s-au pus in anumite zone, intre metrou si Novo Parc, pe partea cu linia de tramvai). Poate asa i-ar forta pe unii sa vina cu metroul / tramvaiul. Cunosc destui care parcheaza pe spatiul dintre copaci cu toate ca stau de exemplu la Obor... deci ar putea lasa amsina acasa, dar lenea / obisnuinta isi spune cuvantul. Chiar nu mai putem vedea un spatiu verde?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Mar 2010 04:57 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 145
Location: Toronto, Canada
Cititi si va minunati... planurile PMB pentru modernizarea retelei stradale pana in 2012 (Atentie! 40 Mb download). Saraca hartie suporta orice..
P.S. Nu se sufla nici un cuvintel despre strapungerea Berzei - Uranus!


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Apr 2010 11:43 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
Ce ii mana in lupta pe alesii nostri, rezolvarea traficului sau chiverniseala?

http://www.antena3.ro/economic/news/nu- ... 97776.html

Administraţia Străzilor a cumpărat de la Urdăreanu 15 km separatoare de sens, pentru 700.000 euro

Sunt bicolore, îţi sar în ochi în trafic şi, cel mai adesea, sunt călcate de roţile autoturismelor cu şoferi grăbiţi. Separatoarele de sens ce pot fi observate de câteva săptămâni pe unele artere din Capitală sunt doar un proiect pilot ale cărui costuri se ridică la nu mai puţin de 2.800.000 de lei (aproximativ 700.000 de euro), suportaţi din banii contribuabililor. Surpriză sau nu, contractul pentru instalarea separatoarelor de sens a fost câştigat de firma UTI Traffic Management SA, în urma unei licitaţii realizate anul trecut. Administraţia Străzilor a cumpărat de la grupul UTI în jur de 15.000 de metri de separatoare, la un preţ de 187 de lei pe metru.
Tiberiu Urdăreanu, cel care se află în spatele firmei UTI, nu e la prima afacere cu statul român. La începutul anului, UTI, în asociere cu Dumava Semnalizare SRL, a câştigat un contract cu o valoare totală de 20,254 milioane de lei pentru proiectarea şi execuţia celor 70 de kilometri de piste speciale pentru biciclişti pe care Primăria Capitalei, prin Administraţia Străzilor, intenţionează să îi realizeze în acest an.
Proiectul pilot privind separatoarele de sens nu prevede şi un contract pentru reparaţii, potrivit directorului Administraţiei Străzilor, Alina Roman. Însă şoferii ignoră avertismentul autorităţilor şi le calcă de câte ori au ocazia.

"Ele nu au nişte preţuri foarte mici. Am încercat să transmitem bucureştenilor să respecte restricţiile din zona acestor separatoare şi să nu treacă peste ele să le distrugă. Trebuie să înţeleagă că ele se înlocuiesc tot din bani publici. Nu pică din cer. Momentan nu avem un contract prin care să schimbăm lamelele rupte, acesta va fi încheiat dacă proiectul va continua şi pe alte trasee", spune directorul Administraţiei Străzilor.
ÃŽn consecinÅ£ă, din cei 15 kilometri de separatoare, o parte sunt deja stricate de ÅŸoferii care au trecut peste ele, nimeni neocupându-se în acest moment de înlocuirea lor.
Totodată, în 2009, când ASB a alocat proiectelor de investiţii de circa 135 de milioane de lei, UTI Traffic Management şi-a adjudecat alte contracte cu o valoare totală de peste 25 de milioane de lei, conform Săptămâna Financiară


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 44 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group