20-49 sunt, de fapt, facute in mai multe uzine (de aia apar atat de multe). SIRV Brasov a subcontractat un numar de vagoane spre Remarul 16 Februarie si inca o firma (SIRV Caransebes?)... oricum toate 3 firmele sunt din acelasi holding, dar doar SIRV Brasov a castigat licitatia (oarecum logic, ei au facut prototipul). Chiar daca pe toate vagoanele scrie SIRV Brasov, e evidenta diferenta intre cele refacute la Brasov si cele refacute la Cluj. Cele de Cluj au problemele clasice are oricarei reparatii efectuate la Remarul 16 Februarie... chiar aruncat cu lopata, tabla valurita... uitati-va la 007, 010, 051 (prezebtate mai sus) si la restul.
50 53 20-49 001-2 a fost prezentat pentru prima data pe 7.10.2008 la Zilele Feroviare:
Attachments: |

50 53 20-49 001-2-BucN-002.jpg [ 78.49 KiB | Viewed 14464 times ]
|

50 53 20-49 001-2-BucN-003.jpg [ 55.54 KiB | Viewed 14463 times ]
|

50 53 20-49 001-2-BucN-006.jpg [ 66.64 KiB | Viewed 14463 times ]
|

50 53 20-49 001-2-BucN-008.jpg [ 72.26 KiB | Viewed 14461 times ]
|

50 53 20-49 001-2-BucN-010.jpg [ 76.48 KiB | Viewed 14461 times ]
|

50 53 20-49 001-2-BucN-013.jpg [ 49.67 KiB | Viewed 14463 times ]
|

50 53 20-49 001-2-BucN-014.jpg [ 77.63 KiB | Viewed 14461 times ]
|

50 53 20-49 001-2-BucN-018.jpg [ 50.67 KiB | Viewed 14463 times ]
|

50 53 20-49 001-2-BucN-019.jpg [ 33.24 KiB | Viewed 14463 times ]
|

50 53 20-49 001-2-BucN-020.jpg [ 62.75 KiB | Viewed 14464 times ]
|

50 53 20-49 001-2-BucN-021.jpg [ 61.61 KiB | Viewed 14463 times ]
|
|