TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Wed 16 Oct 2019 02:51

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ] 
Author Message
PostPosted: Fri 13 Jul 2007 17:46 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Sunt cele mai vechi vagoane din dotarea C.F.R., produse de uzinele ,,Gheorghi Dimitrov" Arad (devenite apoi IVA, UVA, in final Astra Arad).
Vagoanele originale, seria 29-20 aveau banchete de vinilin (respectiv lemn acoperit cu perne tapitate cu vinilin in cazul vagoanelor de clasa a 3a transformate in vagoane de clasa a 2a) si erau compartimentate.

Asa zisa ,,modernizare", facuta de Remar Pascani in 1996-1997 a insemnat transformarea lor in vagoane salon, cu scaune de plastic si WC turcesc.

In viitorul apropiat se va renunta complet la ele, deoarece au incalzire cu abur, iar ordinele de sus sunt foarte clare: se renunta complet la incalzirea cu abur! Bineinteles, vagoanele-generatoare de abur s-au masacrat inainte sa se monteze incalzire electrica pe toate locomotivele... dar in momentul in care vor disparea complet din traficul de calatori LDH-urile clasa 80 (au incalzire cu abur) care devin incet-incet clasa 89 (cu incalzire electrica) sau se taie (ca sectiile secundare se privatizeaza incetul cu incetul) vor disparea si Dimitroavele :(

Interesant la aceste vagoane este faptul ca sasiul este foarte solid, la fel si tabla... au fost facute pe vremea cand nu se lucra pe principiul ,,merge si asa".

Sa vedem cateva date tehnice:
Lungimea peste tampoane: 20 850 mm
Lungimea intre tampoane: 20 784 mm
Diametrul cercului de rulare: 1 435 mm
Boghiu: Goerlitz usor
Viteza maxima: 100 km/h
Frana automata: tip HIKP
Incalzire: cu abur
Locuri: 72

Sa vedem si cateva poze:


Attachments:
50 53 29-22 001-4.jpg
50 53 29-22 001-4.jpg [ 72.1 KiB | Viewed 21160 times ]
50 53 29-22 061-8-RosioriN-001.jpg
50 53 29-22 061-8-RosioriN-001.jpg [ 80.89 KiB | Viewed 21160 times ]
50 53 29-22 061-8-RosioriN-002.jpg
50 53 29-22 061-8-RosioriN-002.jpg [ 81.21 KiB | Viewed 21160 times ]
50 53 29-22 061-8-RosioriN-003.jpg
50 53 29-22 061-8-RosioriN-003.jpg [ 68.55 KiB | Viewed 21160 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jul 2007 17:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Sa ne concentram asupra vagonului 50 53 29-22 041-0:


Attachments:
50 53 29-22 041-0-001.jpg
50 53 29-22 041-0-001.jpg [ 71.87 KiB | Viewed 21157 times ]
50 53 29-22 041-0-002.jpg
50 53 29-22 041-0-002.jpg [ 71.01 KiB | Viewed 21156 times ]
50 53 29-22 041-0-003.jpg
50 53 29-22 041-0-003.jpg [ 92.55 KiB | Viewed 21156 times ]
50 53 29-22 041-0-004.jpg
50 53 29-22 041-0-004.jpg [ 55.95 KiB | Viewed 21156 times ]
50 53 29-22 041-0-006.jpg
50 53 29-22 041-0-006.jpg [ 92.95 KiB | Viewed 21156 times ]
50 53 29-22 041-0-007.jpg
50 53 29-22 041-0-007.jpg [ 41.94 KiB | Viewed 21157 times ]
50 53 29-22 041-0-009.jpg
50 53 29-22 041-0-009.jpg [ 46.33 KiB | Viewed 21155 times ]
50 53 29-22 041-0-010.jpg
50 53 29-22 041-0-010.jpg [ 66.91 KiB | Viewed 21157 times ]
50 53 29-22 041-0-013.jpg
50 53 29-22 041-0-013.jpg [ 53.25 KiB | Viewed 21156 times ]
50 53 29-22 041-0-014.jpg
50 53 29-22 041-0-014.jpg [ 23.62 KiB | Viewed 21156 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 15 Jul 2007 01:00 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 672
Image

Ce scaune sunt acestea? Era chiar atat de greu sa puna niste scaune tapitate? Nu m-as fi gandit ca cineva poate sa-si bata joc in halul asta de vagonul respectiv si, bineinteles, de calatorii care circula cu el.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Feb 2008 22:24 
Nu-mi vine sa cred ca am gasit si eu asa ceva inca in circulatie. Dar avand in vedere ruta extrem de trista pe care circula, se pare ca orice e posibil. Nu gresesc daca zic ca un Dimitrov are capacitate mai mica decat un vagon mai recent, nu?
Si totusi nu pot sa inteleg, cum naibii pot exista trenuri cu un SINGUR astfel de vagon, pe o ruta locala ce-i drept. Am ramas socat sa vad un tren ca asta la Curtea de Arges. Pe langa asta, sagetile care vin acolo din 4 in 4 ore, sunt ditai trenurile 8-| ... Desi, cand am venit cu sageata erau doar 4 persoane in tren (off-topic)
Scuzati poza facuta intr-un unghi nefericit, si lipsa de detalii, dar l-am prins pe fuga, cat nu se uita seful de gara urat la mine. Locomotiva era in curs de schimbare a sensului.


Attachments:
File comment: singur singurel
s6300776_741.jpg
s6300776_741.jpg [ 77.75 KiB | Viewed 20746 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Feb 2008 23:20 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Este un vagon 29-22, deci inseamna ca are 9 geamuri care corespund unui numar de 9 compartimente. Din ,,practica" se observa ca, daca era compartimentat ar fi avut 8 locuri in compartiment. Deci 9 x 8 = 72 locuri pe scaune, la care se adauga cele 4 de la extremitatea fara WC, deci 76 locuri (ofera mai multe locuri decat automotorul Malaxa). Un vagon compartimentat ,,normal" (20-47, 20-57, 20-50) are 80 de locuri. Deci nu e mare diferenta.

2 vagoane au fost aduse de la Buzau si date Pitestiului...
Este vorba de 50 53 29-22 008-9 si 50 53 29-22 009-7. Eu le-am pozat cand mergeau pe Buzau - Nehoiasu. Dupa cum stiti, denumirea pozelor mele codifica tote informatiile necesare despre poza (mai putin data si rezolutia). Pozele sunt facute in vara lui 2007.

Later edit (14.06.2008): Dupa ceva vreme, vagoanele au fost mutate din nou. De data asta au ajuns la Piatra Olt, unde circula si acum.


Attachments:
50 53 29-22 008-9-P5353-Buzau-001.jpg
50 53 29-22 008-9-P5353-Buzau-001.jpg [ 70.12 KiB | Viewed 20736 times ]
50 53 29-22 008-9-P5353-Buzau-002.jpg
50 53 29-22 008-9-P5353-Buzau-002.jpg [ 86.99 KiB | Viewed 20735 times ]
50 53 29-22 008-9-P5353-Nehoiasu-003.jpg
50 53 29-22 008-9-P5353-Nehoiasu-003.jpg [ 61.54 KiB | Viewed 20735 times ]
50 53 29-22 008-9-P5353-Nehoiasu-004.jpg
50 53 29-22 008-9-P5353-Nehoiasu-004.jpg [ 62.62 KiB | Viewed 20735 times ]
50 53 29-22 009-7-P5353-Buzau-001.jpg
50 53 29-22 009-7-P5353-Buzau-001.jpg [ 73.92 KiB | Viewed 20735 times ]
50 53 29-22 009-7-P5353-Nehoiasu-002.jpg
50 53 29-22 009-7-P5353-Nehoiasu-002.jpg [ 60.33 KiB | Viewed 20736 times ]
50 53 29-22 009-7-P5353-Nehoiasu-003.jpg
50 53 29-22 009-7-P5353-Nehoiasu-003.jpg [ 73.47 KiB | Viewed 20735 times ]
50 53 29-22 009-7-P5353-Nehoiasu-004.jpg
50 53 29-22 009-7-P5353-Nehoiasu-004.jpg [ 81.36 KiB | Viewed 20734 times ]
50 53 29-22 009-7-P5353-Nehoiasu-005.jpg
50 53 29-22 009-7-P5353-Nehoiasu-005.jpg [ 58.28 KiB | Viewed 20735 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 Feb 2008 15:46 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
Uzinele "Gheorghi Dimitrov" Arad, cca. 1959


Attachments:
Uzinele Gh Dimitrov.jpg
Uzinele Gh Dimitrov.jpg [ 824.35 KiB | Viewed 20706 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Feb 2008 15:20 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
O imagine din vremea cand uzina se numea "Flamura Rosie".


Attachments:
Flamura Rosie Arad.jpg
Flamura Rosie Arad.jpg [ 101.04 KiB | Viewed 20667 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Feb 2008 18:39 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
florin wrote:
In ce perioada au fost produse aceste vagoane?

Mi-aduc aminte ca mergeam cu ele pe la inceputul anilor '90 pe relatia Golesti - Campulung si parintii imi ziceau, in gluma banuiesc, ca astea-s vagoane care "au facut razboiul".


Nu sunt chiar atat de vechi... dar 50 de ani tot au:


Attachments:
P2140092.JPG
P2140092.JPG [ 86.97 KiB | Viewed 20632 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 Feb 2008 04:57 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Dupa ce 50 53 29-22 009-7 a disparut fara urma din Pitesti la doar cateva zile de la aducere, a aparut vagonul 50 53 29-22 054-3 adus de la Barlad... sa vedem cat o sa stea pe aici pentru ca am vazut ca doar e mutat de pe o linie pe alta a garii (probabil este rezerva). In plus, cam intr-o luna este scadent la revizie... tare curios sunt ce vor face cu el, mai ales ca la Pitesti exista vreo 6 vagoane 11-47 expirate care asteapta inspectia de aproape 1 an :shock:

Deasemenea, am aflat si motivul aducerii acestor vagoane la Pitesti. Depoul Iasi nu mai foloseste incalzirea cu abur (sau va renunta complet la ea in scurt timp), la fel si depoul care deserveste linia Buzau - Nehoiasu (probabil Ploiesti?). Deasemenea, nici trenurile din zona Tecuciului nu mai sunt trase de locomotive cu incalzire pe aburi. Ultimul depou care va mai utiliza acest sitem de incalzire este Pitestiul, vagoane Dimitrov urmand a fi aduse din Moldova (Suceava, Iasi, Barlad si pe unde mai sunt) si duse aici. Odata ce Depoul Pitesti va avea doar locomotive capabile de incalzire electrica, vagoanele Dimitrov vor disparea complet :(


Attachments:
50 53 29-22 054-3-Pitesti-001.jpg
50 53 29-22 054-3-Pitesti-001.jpg [ 96.9 KiB | Viewed 20599 times ]
50 53 29-22 054-3-Pitesti-002.jpg
50 53 29-22 054-3-Pitesti-002.jpg [ 73.36 KiB | Viewed 20599 times ]
50 53 29-22 054-3-Pitesti-003.jpg
50 53 29-22 054-3-Pitesti-003.jpg [ 74.6 KiB | Viewed 20601 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 14 Jun 2008 02:25 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
50 53 29-22 044-4 la Iasi:


Attachments:
50 53 29-22 044-4-Iasi-001.jpg
50 53 29-22 044-4-Iasi-001.jpg [ 39.98 KiB | Viewed 20408 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Jun 2008 16:57 
Offline

Joined: Tue 17 Jul 2007 23:30
Posts: 23
La ora actuala, Dimitrovul 008 se afla probabil pe la Piatra Olt, dar 009 inca mai este la Pitesti. Acesta din urma circula zilnic pe ruta Pitesti - Bradu Rafinarie (2 curse: dimineata și seara), iar mai apoi pe Pitesti - Piatra Olt (tras de un LDH) ca 9475, dupa care se intoarce in Pitesti atasat la P 9006.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 Aug 2008 01:00 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Majoritatea Dimitroavelor functionale au ajuns la Piatra Olt... de exemplu 50 53 29-22 006-3...


Attachments:
50 53 29-22 006-3-Caracal-001.jpg
50 53 29-22 006-3-Caracal-001.jpg [ 85.58 KiB | Viewed 20119 times ]
50 53 29-22 006-3-Caracal-002.jpg
50 53 29-22 006-3-Caracal-002.jpg [ 72.14 KiB | Viewed 20119 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 Aug 2008 01:00 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
... sau 50 53 29-22 055 -0.


Attachments:
50 53 29-22 055-0-Caracal-001.jpg
50 53 29-22 055-0-Caracal-001.jpg [ 73.44 KiB | Viewed 20117 times ]
50 53 29-22 055-0-Caracal-002.jpg
50 53 29-22 055-0-Caracal-002.jpg [ 75.43 KiB | Viewed 20118 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 Aug 2008 01:02 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
50 53 29-22 009-7 inca este la Pitesti. Nu stiu nimic de 054.


Attachments:
50 53 29-22 009-7-Pitesti-008.jpg
50 53 29-22 009-7-Pitesti-008.jpg [ 81.62 KiB | Viewed 20115 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Oct 2008 00:04 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Dimitroave in parcul rece al Reviziei Buzau:


Attachments:
50 53 29-22 abc-d-Bz-001.jpg
50 53 29-22 abc-d-Bz-001.jpg [ 91.96 KiB | Viewed 20004 times ]
50 53 29-22 efg-h-Bz-001.jpg
50 53 29-22 efg-h-Bz-001.jpg [ 101.3 KiB | Viewed 20003 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 11 Jul 2009 16:30 
Offline
User avatar

Joined: Sat 07 Mar 2009 23:41
Posts: 119
Location: BUCURESTI sect 2 Cart TEI
Dimitroave parasite in Govora, pozate pe 7 iulie 2009


Attachments:
P7060021.JPG
P7060021.JPG [ 160.99 KiB | Viewed 19580 times ]
P7060022.JPG
P7060022.JPG [ 160.79 KiB | Viewed 19581 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 18:26 
Offline
User avatar

Joined: Sat 07 Mar 2009 23:41
Posts: 119
Location: BUCURESTI sect 2 Cart TEI
Marti 29 septembrie 2009 am facut cateva poze la vagoanele seriei 29-22, care apartin operatorului Servtrans, si care circula pe relatia Rosiori - Costesti


Attachments:
P9290001.JPG
P9290001.JPG [ 161.78 KiB | Viewed 19046 times ]
P9290002.JPG
P9290002.JPG [ 162.41 KiB | Viewed 19046 times ]
P9290003.JPG
P9290003.JPG [ 163 KiB | Viewed 19047 times ]
P9290004.JPG
P9290004.JPG [ 166.4 KiB | Viewed 19046 times ]
P9290005.JPG
P9290005.JPG [ 162.33 KiB | Viewed 19047 times ]
P9290006.JPG
P9290006.JPG [ 163.88 KiB | Viewed 19047 times ]
P9290008.JPG
P9290008.JPG [ 156.24 KiB | Viewed 19047 times ]
P9290009.JPG
P9290009.JPG [ 163.35 KiB | Viewed 19047 times ]
P9290010.JPG
P9290010.JPG [ 158 KiB | Viewed 19046 times ]
P9290014.JPG
P9290014.JPG [ 153.4 KiB | Viewed 19047 times ]
P9290016.JPG
P9290016.JPG [ 168.34 KiB | Viewed 19046 times ]
P9290017.JPG
P9290017.JPG [ 149.77 KiB | Viewed 19047 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 18:31 
Offline
User avatar

Joined: Sat 07 Mar 2009 23:41
Posts: 119
Location: BUCURESTI sect 2 Cart TEI
Alte poze, facute tot pe 29 septembrie 2009


Attachments:
P9290025.JPG
P9290025.JPG [ 164.36 KiB | Viewed 19045 times ]
P9290027.JPG
P9290027.JPG [ 163.3 KiB | Viewed 19043 times ]
P9290028.JPG
P9290028.JPG [ 160.46 KiB | Viewed 19045 times ]
P9290029.JPG
P9290029.JPG [ 159.83 KiB | Viewed 19043 times ]
P9290030.JPG
P9290030.JPG [ 170.27 KiB | Viewed 19043 times ]
P9290038.JPG
P9290038.JPG [ 160.83 KiB | Viewed 19043 times ]
P9290040.JPG
P9290040.JPG [ 160.88 KiB | Viewed 19044 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Oct 2009 12:55 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:25
Posts: 61
Location: Sag Timis
Actualele Dimitrovuri nu mai au decit boghiurile si cutia de la vechile Dimitrovuri.Cind vor fi retrase vor disparea de tot.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Oct 2009 13:46 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
dan tm wrote:
Cind vor fi retrase vor disparea de tot.


Adica foarte curand... ele sunt inchiriate de C.F.R. Calatori catre Servtrans Invest... asta inseamna ca tot C.F.R. Calatori trebuie sa le duca la revizie... nu o va mai face. Deci, cand vor ,,expira", expirate vor ramane (17.12.2009 din ce vad eu, daca nu cumva pica contractul cu Servtrans pana atunci).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Oct 2009 14:39 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
Dr2005 wrote:
Deci, cand vor ,,expira", expirate vor ramane.

Au servit totusi peste cinzeci de ani. Asa primitive cum erau, ofereau totusi un confort mai mare pasagerului asezat pe bancheta decat in cazul Desiro actuale. Eu nu voi mai vedea asta, dar poate unii dintre voi veti avea ocazia sa constatati cum vor arata peste o jumatate de secol garniturile Desiro... Probabil intre timp li se vor mai schimba de trei-patru ori caroseriile din fibra de sticla la firma lui Berceanu, daca nu vor fi devenit atunci o simpla amintire din Epoca de Carton.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 03 Oct 2009 11:19 
Dr2005 wrote:

Adica foarte curand... ele sunt inchiriate de C.F.R. Calatori catre Servtrans Invest... asta inseamna ca tot C.F.R. Calatori trebuie sa le duca la revizie... nu o va mai face.


Nu chiar. Conform legislatiei, pentru materialul rulant inchiriat de CFR operatorilor pentru sectiile neinteroperabile, acestia au obligatia de a efectua lucrarile de intretinere si reparatii. Deci, cat timp Servtrans le repara, Dimitrovele circula.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 03 Oct 2009 13:51 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
Interesant ca pe aceasta sectie circula doar dimitroave de vreo patruzeci de ani, de cand au fost scoase de pe liniile principale. Poate ma insel, dar nu stiu sa fi avut TE-uri sau altceva.

In 1982 am circulat pe relatia Rosiori-Turnu Magurele cu un astfel de tren compus din dimitroave. Aveau inca toate cele de clasa a doua bancile din sipci de lemn. Noaptea respectiva a fost una de neuitat pentru mine, parca mergeam spre Nowhere's Land. Pe fereastra nu mai vedeai case, ci doar bordeie usor ridicate din pamant, cu cartoane asfaltate in loc de acoperis. Era inedit pentru cineva care-si petrecuse pana atunci viata in interiorul arcului carpatic. Acum diferenta nu se mai simte prea mult (s-a egalizat nivelul, mai ales in jos...), dar atunci aveai senzatia ca intri in alta lume. Cand s-a lasat complet intunericul, am constatat ca in vagon nu exista de loc lumina. Nu vreau sa ma gandesc ce inseamna asta daca aveai nevoie de WC... Apoi au inceput niste sunete ciudate, un fel de scartaituri discrete. Nu stiam ce este, dar m-a lamurit cineva mai initiat: erau zeci de rosaturi de soarece. Sub banchete exista suficienta hrana ramasa din ceeace cadea de la pasageri. Tot am fost multumit de conditiile de noapte prin comparatie cu cele de ziua. Ziua simteai ca nu ai destule maini se te aperi de roiurile de muste care te atacau fara intrerupere. Suprafata vagoanelor era peste tot unsuroasa datorita murdariei si mustele apreciau asta in mod deosebit.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Dec 2009 17:24 
3 poze-document cu vagoanele Dimitrov originale.
Poze ale lui Sludge Gulper.


Attachments:
3966300509_63ae983e36_o.jpg
3966300509_63ae983e36_o.jpg [ 41.6 KiB | Viewed 14877 times ]
3966900908_9f50b04f73_o.jpg
3966900908_9f50b04f73_o.jpg [ 106.56 KiB | Viewed 14877 times ]
3967076356_19004a5251_o.jpg
3967076356_19004a5251_o.jpg [ 129.24 KiB | Viewed 14877 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 19 Mar 2010 08:38 
Offline
User avatar

Joined: Sat 07 Mar 2009 23:41
Posts: 119
Location: BUCURESTI sect 2 Cart TEI
Operatorul Feroviar Servtrans Invest, inca mai foloseste pentru transportul de calatori, 5 vagoane ale seriei 29-22. Acestea sunt: 001(primul pascanizat), 004, 034, 041 , 061 si circula pe relatia Rosiori - Costesti- Pitesti. Iata cateva poze care le-am facut luna aceasta:


Attachments:
P1010005-1.jpg
P1010005-1.jpg [ 115.01 KiB | Viewed 14689 times ]
P1010079.jpg
P1010079.jpg [ 143.64 KiB | Viewed 14689 times ]
P1010046.jpg
P1010046.jpg [ 88.36 KiB | Viewed 14689 times ]
P1010042.jpg
P1010042.jpg [ 182.21 KiB | Viewed 14689 times ]
P1010041.jpg
P1010041.jpg [ 120.08 KiB | Viewed 14689 times ]
P1010047.jpg
P1010047.jpg [ 130.05 KiB | Viewed 14689 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Mar 2010 12:19 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Am fost noaptea trecuta... cred ca nu mai pun piciorul intr-un tren pe sectia aia multa vreme:
- casa de bilete era inchisa la 3:40, deci biletele se luau din tren... pentru 5 RON / bilet (in loc de 4,40 cum ar fi trebuit) ni s-au taiat bilete de 1,35 RON
- caldura din parti (sa nu zic altceva cu p in fata), ca generatorul de abur nu a reusit sa porneasca, dar s-a incapatanat sa pompeze toata apa rece din rezervor spre conducta de abur
- personal Servtrans EXTREM de ostil in statie


Attachments:
IMG_7702.jpg
IMG_7702.jpg [ 341.01 KiB | Viewed 14629 times ]
IMG_7705.jpg
IMG_7705.jpg [ 252.89 KiB | Viewed 14631 times ]
IMG_7712.jpg
IMG_7712.jpg [ 353.72 KiB | Viewed 14629 times ]
IMG_7729.jpg
IMG_7729.jpg [ 330.05 KiB | Viewed 14629 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 23 Mar 2010 11:31 
Offline
User avatar

Joined: Sat 07 Mar 2009 23:41
Posts: 119
Location: BUCURESTI sect 2 Cart TEI
Si eu am avut parte de cateva aspecte mai neplacute, in primul rand in vagon era deosebit de frig, caldura a fost pornita doar la inceput apoi a fost oprita. Au avut chiar si probleme. Din cauza ca nu reuseau sa dea drumul la caldura, trenul a plecat cu 12 minute intarziere, si nici aburul, destul de putin, nu l-am putut fotografia.Pe la jumatatea drumului iar a pornit caldura insa foarte putin. Economie mare! Iar la intoarcere, s-a mers cu nasul pe rupte, lucru care nu mi-a placut deloc. Din acea garnitura, cred ca mai putin de 20% au calatorit regulamentar. Dar am trecut cu vederea aceste aspecte negative si am privit partea plina a paharului, am plecat special sa ma plimb cu dimitroave, aceasta a fost dorinta mea, si restul intamplarilor neprevazute le-am pus la spate, nu le-am bagat in seama. Iata si cateva poze facute luna aceasta( 4 martie 2010) cu cateva aspecte ale vagonului 041. Ma bucur ca si in anul 2010, am avut ocazia sa calatoresc cu asemenea vagoane, este adevarat ca sunt transformate, insa raman tot dimitroave. Vagoane cu care au calatorit parintii nostrii, vagoane care le-au construit bunicii nostri,(1955-1961) si care inca mai avem si noi ocazia sa ne plimbam cu ele!!!!


Attachments:
P1010001-1[1].jpg
P1010001-1[1].jpg [ 69.06 KiB | Viewed 14535 times ]
P1010002-1[1].jpg
P1010002-1[1].jpg [ 102.21 KiB | Viewed 14537 times ]
P1010003-1[1].jpg
P1010003-1[1].jpg [ 73.29 KiB | Viewed 14537 times ]
P1010004-2[1].jpg
P1010004-2[1].jpg [ 83.45 KiB | Viewed 14535 times ]
P1010005-1[1].jpg
P1010005-1[1].jpg [ 115.01 KiB | Viewed 14535 times ]
P1010008-1[1].jpg
P1010008-1[1].jpg [ 90.71 KiB | Viewed 14535 times ]
P1010011-1[1].jpg
P1010011-1[1].jpg [ 73.07 KiB | Viewed 14535 times ]
P1010012-1[1].jpg
P1010012-1[1].jpg [ 87.33 KiB | Viewed 14537 times ]
P1010013-1[1].jpg
P1010013-1[1].jpg [ 75.94 KiB | Viewed 14536 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group