TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Sun 21 Oct 2018 15:47

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ] 
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Aug 2008 09:38 
"Braicar" pune in functiune un sistem modern de validare a biletelor de calatorie

* aparatele care au fost montate deja pe autobuze vor imprima pe bilet data, ora si cursa * tot de la 1 septembrie, soferii nu vor mai elibera bilete *

Autor: Dragos G. TUDOSE

"Peste citeva zile, activitatea de control pe mijloacele de transport va reveni in aria de competente a SC "Braicar", care deja are in derulare procedurile de angajare de personal pentru acest compartiment. Asa cum a explicat conducerea operatorului de transport la care municipalitatea este actionar unic, odata cu revenirea la "Braicar" a activitatii de control a documentelor de calatorie va fi pus in functiune si un nou sistem de validare a biletelor, primele aparate fiind deja montate pe autobuze. "Aparatele de validare a biletelor de calatorie au fost montate deocamdata doar pe autobuze, pe viitor urmind a fi extins sistemul si in cazul tramvaielor. Pentru a putea functiona a fost necesara schimbarea tipului de hirtie pe care se imprima biletele de calatorie, astfel incit se va folosi hirtie termosensibila pentru ca noile aparate de validat sa imprime pe bilete data, ora si cursa. In acest mod nu vor mai exista discutii in contradictoriu intre controlor si calator pentru ca validarea nu se mai face prin perforare", ne-a declarat directorul general al SC "Braicar", Cornel Sandulescu. De asemenea, el a explicat ca modalitatea de control a documentelor de calatorie nu va mai fi cea prin organizarea de filtre si oprirea mijloacelor de transport in trafic pentru a fi verificati calatorii. "Controlorii vor fi arondati pe trasee si se vor urca din statii in mijloacele de transport pentru a verifica documentele de calatorie si vor avea o tinuta pe care firma le-o va pune la dispozitie", a mai spus Sandulescu. In plus, sursa citata a punctat ca tot de la 1 septembrie, soferii nu vor mai vinde bilete de calatorie, pentru a elimina astfel fenomenul de fraudare prin care calatorul platea soferului fara a primi la schimb un bilet.
Reamintim ca la finele lunii trecute, Consiliul de Administratie al SC "Braicar", s-a hotarit sa renunte la colaborarea cu firma de paza "Ying-Yang Security" in ceea ce priveste controlul documentelor de calatorie pe autobuze si tramvaie. Aceasta, in contextul in care la data de 31 august expira contractul cu firma de paza incheiat cu aproape doi ani in urma. Motivul, dupa cum a explicat edilul-sef, Aurel Simionescu, este numarul mare de reclamatii din partea calatorilor strinse atit la Primarie cit si la sediul "Braicar"."

sursa http://www.obiectivbr.ro/index.php?pagi ... eniu=Local


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Sep 2008 16:07 
Festin teatral

In perioada 7 - 14 septembrie, la Baila se desfasoara Festivalul "Zile si nopti de teatru european la Braila". Au fost invitate 23 de spectacole, care se vor desfasura in cele patru locatii: sala mare, sala studio, sala Centrului Cultural pentru Tineret, Clubul festivalului - situat la barul Hotelului Traian si Gradina de vara situata pe strada Polona colt cu strada Catolica.
Vin la Braila nume mari din tara, dar si spectacole excelente din Europa. Toate piesele jucate in alta limba decit romana vor fi titrate pe ecrane situate linga scena, astfel ca accesul publicului la mesaj va fi mult mai usor. Biletele costa intre 15 lei si 31,5 lei, in functie de reprezentatie. Conducerea teatrului a apreciat ca acestea sint preturi sociale, astfel incit toti brailenii sa-si permita citeva spectacole, daca se tine cont de faptul ca pretul unui bilet la un spectacol din Bucuresti este in mod obisnuit in jur de 80 de lei.
In oras vor circula in aceasta perioada un tramvai si un autobuz care vor opri in statii si vor invita oamenii la festival.


Sursa:http://www.obiectivbr.ro/index.php?pagina=rezultat.php


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 26 Sep 2008 14:48 
Primaria vrea transport mai civilizat, transportatorii vor preturi mai mari la bilete

* primarul Aurel Simionescu a purtat o discutie cu reprezentantii transportatorilor privati din municipiu, incercind sa ajunga la un consens cu acestia * solicitarile Primariei au fost legate de respectarea programului, dotarile masinilor si comportamentul civilizat al personalului * cele ale transportatorilor au fost legate de abonamentele gratuite acordate de Primarie si de pretul biletelor * legat de acest ultim aspect, primarul spune ca nu o sa dubleze in viitorul apropiat pretul biletelor la "Braicar"

Liliana SERBAN

"Primarul Aurel Simionescu incearca sa faca ordine in transportul de persoane particular. Acesta a declarat ieri, in cadrul unei conferinte de presa, ca a avut o intilnire cu reprezentantii transportatorilor privati, in cadrul careia le-a cerut acestora sa lucreze la dotari si la civilizarea personalului si sa faca tot posibilul pentru a respecta orarul stabilit. Asa cum ne-a informat edilul-sef, transportatorii au cerut, la rindul lor, sa se ia in calcul posibilitatea folosirii abonamentelor subventionate de primarie si pe maxi - taxi, dar si o eventuala majorare a pretului biletelor. "Le-am solicitat ca pina la sfirsitul anului sa isi definitiveze niste prioritati, legate atit de comportamentul in trafic, cit si de dotari si personalul angajat. Pentru ca se poarta in continuare discutii necivilizate in microbuz, se matura masina la capat de linie si se da totul pe jos, se incarca maxi- taxi peste numarul de locuri.... Le-am mai solicitat ca intr-o luna - doua, sa avem in statii tablite pe care sa scrie firmele care fac traseele respective si orele, ca sa vedem de ce nu respecta orarul", a comentat Simionescu. Acesta a precizat ca in ce ii priveste, transportatorii s-au aratat interesati sa stie daca dupa 2010, moment in care le expira autorizatiile, se va mai face transport privat in Braila: "Eu le-am zis ca trebuie sa asiguram acest serviciu catre populatie, atit prin mijloace de stat cit si private. Ei au mai avut o solicitare legata de abonamentele pe care noi le subventionam, anume daca pot beneficia si ei de ele, adica sa fie valabile aceste abonamente si pe microbuze. Este o idee interesanta, vom vedea in ce masura corespund....Vom mai purta la anul aceasta discutie", a mai adaugat edilul-sef. Simionescu a mai precizat ca o alta solicitare a transportatorilor a fost legata de pretul biletelor, care, spun ei, ar trebui sa coste 2 lei calatoria pentru ca afacerea sa devina profitabila. Primarul a precizat ca in mod sigur nu va dubla pretul biletelor la "BRAICAR": "Ei spun ca pentru a fi profitabil, pretul biletului trebuie sa fie 2 lei, ca de exemplu, la Constanta e 3 lei. Indiferent ce se va intimpla, noi nu putem dubla pretul. In plus, pretul biletului ar trebui sa reflecte si o calitate a serviciului, nu numai costul combustibilului. Vor sa ne convinga pe noi sa marim pretul...Asta e parerea lor", a incheiat primarul. "

sursa: http://www.obiectivbr.ro/index.php?pagina=rezultat.php


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Feb 2009 13:21 
O petitie care ma unge la inima, iata ca oamenii incep sa ia atitudine impotriva parazitilor din transportul public, acele maxi-taxi total improprii pentru transportul public urban.
Bravo, omule!

http://www.domnuleprimar.ro/primar-afis ... message=ok

"Obiectiuni la licentele de transport

Proiect de hotarare a Consiliului Local Municipal Braila privind: Aprobarea Regulamentului de acordare a licentelor de traseu si a autorizatiilor de transport in domeniul serviciilor de transport public local in Municipiul Braila
Persoanele interesate pot depune in scris propuneri, sugestii, recomandari privind proiectul de hotarare la adresa de mail iondragan@primariabr.ro pana la data de 20 februarie 2009..

OBIECTIUNI

La art.5 rezulta ca prestarea serviciului de transport public de persoane prin curse regulate se efectueaza cu autobuzul fara microbuze asa cum este precizat la art.2 pct.2a.
La art.9 caietele de sarcini eliberate pana acum nu se mai suprapun cu traseele actuale ceeia ce presupune ca acestea sunt ilegale.
La art.12 se stabileste in mod direct modalitatea de atribuire prin procedura de licitatie in contradictie cu art.7 care prevede si alte modalitati de atribuire.
La art.15 â??daca nu s-a prevazut altfel in contractul de efectuare a serviciului de transport public de persoaneâ??, acest paragraf da posibilitatea de a incheia contracte cu prevederi care depasesc caietul de sarcini si pot da nastere la â??acte aditionaleâ?? ca cele incheiate pana acum care au dus la modificarea semnificativa a traseelor.
La art.33 apare interdictia ilegala ca prestatorul serviciilor de transport public de persoane cu autobuze sa mai faca transport special de persoane.
La art.47 cum se poate modifica autorizatia de transport daca titularul isi schimba denumirea aceasta insemnand ca este o alta societate comerciala.
La art. 62-Retragerea autorizatiei de transport- de ce nu apare si cazul de efectuare a transportului in mod necorespunzator sau cazurile de suspendare repetata a autorizatiei.

In incheiere vreau sa subliniez faptul ca legea prevede efectuarea transportului public local cu autobuze urbane adica cu autobuze care au si locuri in picioare si nu cu microbuze care constructiv au numai locuri pe scaune si sunt pretabile numai la transportul intrajudetean un statiile nu sunt atat de dese ca in mediul urban.
De asemenea datorita actelor aditionale incheiate traseele microbuzelor au parti comune care depasesc limita legala
, pe o bucata de traseu putand circula pana la 4 linii diferite si daca adaugam si autobuzele.... De aceasta cauza traficul rutier municipal este super aglomerat.
Incercati sa va imaginati Braila fara atatea microbuze, fara stationari prelungite in statii, cu calatori care circula cu bilete si nu cu banii la soferi.....

cu stima Surdeanu Liviu
"


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Jun 2009 13:47 
"Stâlpul din mijlocul drumului "

"* de câteva zile, în intersecţia Calea Galaţi - B-dul Dorobanţilor a apărut un stâlp de electricitate, exact în calea maşinilor * montarea acestuia a fost necesară, după ce Primăria s-a apucat să lărgească intersecţia, fără să ia în calcul faptul că, depărtând stâlpii principali de susţinere a firelor electrice, scade portanţa acestora * primarul Simionescu spune că, deocamdată, soluţia amplasării stâlpului este temporară, dar admite că ea ar putea rămâne definitivă

Primăria are planuri mari cu intersecÅ£ia dintre Calea GalaÅ£i ÅŸi Bdul DorobanÅ£ilor: intenÅ£ionează să fluidizeze traficul, prin lărgirea carosabilului ÅŸi mutarea staÅ£iilor de tramvai ÅŸi autobuz la câteva sute de metri mai departe, astfel încât ÅŸoferii să nu mai fie incomodaÅ£i de mijloacele de transport în comun staÅ£ionate. Pe hârtie, proiectul arată ÅŸi frumos ÅŸi util. ÃŽn practică, însă, firmele care îl pun în aplicare s-au lovit de o mare problemă. Ca să se poată lărgi B-dul DorobanÅ£ilor, trebuie mutaÅ£i stâlpii de electricitate cu câţiva metri, de o parte ÅŸi de alta. Mărindu-se distanÅ£a între stâlpi, gradul de susÅ£inere a firelor de electricitate scade ÅŸi există riscul ca acestea să se rupă ÅŸi să cadă peste maÅŸini. Pentru a rezolva problema, proiectanÅ£ii au găsit o soluÅ£ie de compromis: să mute cei doi stâlpi principali ÅŸi să mai adauge un al treilea, la mijlocul distanÅ£ei dintre ei, pentru ca firele să nu mai facă "burtă". O soluÅ£ie cât se poate de viabilă, ce ar trebui apreciată, dacă n-ar avea marele defect că noul stâlp "pică" exact acolo pe unde ar trebui să circule maÅŸinile. De altfel, nu mică le-a fost mirarea ÅŸoferilor care veneau dinspre GalaÅ£i ÅŸi s-au trezit cu stâlpul de beton chiar în faÅ£ă, în momentul când s-au încadrat pentru a vira stânga, spre centru. Unii ÅŸi-au făcut cruce, cei mai mulÅ£i au înjurat, iar alÅ£ii ÅŸi-au propus, probabil, să emigreze într-o Å£ară unde stâlpii de electricitate n-au ce căuta în mijlocul ÅŸoselei.
03stilp2Însuşi primarul Aurel Simionescu s-a arătat uimit, dar şi nemulţumit de existenţa stâlpului, admiţând că riscul de accidente este destul de mare. "Deocamdată, este o soluţie temporară. Dacă se va putea amenaja un sens giratoriu în jurul lui, stâlpul va rămâne pe poziţie, dacă nu, o să încercăm să găsim altă modalitate de susţinere a firelor electrice. Oricum, e destul de riscant, dacă ne gândim că s-a găsit un şofer care a intrat în plin în sensul giratoriu de la Carrefour Vărsătura, ce este destul de mare şi greu de ignorat. Iar dacă a intrat cineva în acel sens giratoriu, e foarte probabil să se întâmple accidente şi din cauza acestui stâlp", ne-a declarat primarul Aurel Simionescu.
Din câte ne-a explicat primarul, reiese că proiectul de modernizare a intersecţiei respective a fost întocmit de către specialiştii Primăriei în urmă cu 7 ani, însă până în acest moment proiectul respectiv nu a fost pus în practică. Între timp, "Braicar" a montat o linie electrică pentru troleibuze, mărind astfel greutatea ce trebuie suportată de stâlpii de sprijin. Deşi troleibuzele n-au fost introduse pe traseu nici până la ora actuală, s-a decis că firele trebuie să rămână pe poziţie. Din acest motiv, datele proiectului iniţial nu mai corespundeau realităţii şi a trebuit găsită o soluţie pentru susţinerea cablurilor. La realizarea lucrării sunt implicate trei firme: "Tancrad", "Agrocons" şi "Braicar".



http://www.obiectivbr.ro/local/29893-st ... mului.html

Sunt foarte uimit de aparitia acestei retele de troleu de care nu stiam.Sunt curios de cand sunt aduse acele cabluri si cand se vor misca lucrurile pentru a pune in functiune o linie de troleu prin acea zona.


Attachments:
03stilp1.jpg
03stilp1.jpg [ 201.98 KiB | Viewed 12846 times ]
03stilp2.jpg
03stilp2.jpg [ 160.07 KiB | Viewed 12846 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Jun 2009 18:08 
Exista solutii tehnice pentru astfel de situatii fara sa fie necesari stalpi in plus, cum ar fi niste stalpi mai solizi si mai inalti astfel incat reteaua sa fie ancorata mai sus pe stalp fara sa faca "burta", e la mintea cocosului si se aplica si la case mai mari. Nu dau drept exemplu de urmat reteaua de pe Sos. Colentina din Bucuresti pentru ca acolo e cam joasa, dar daca s'ar vrea, s'ar putea face multe lucruri cu cap pe la noi. Cap sa fie.

In schimb mi se pare ciudata vestea cu reteaua de troleibuz. Nu s'a anuntat nimic prin presa despre reintroducerea lor pana acum? Ca ar fi un context chiar negativ pentru veste in sine, incat de pe acum sa zica bizonii de la volan "troleibuz si tramvai ne trebuie noua"...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Jun 2009 18:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46455
Reteaua aceea de troleibuz exista de mult, nefolosita.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Jun 2009 21:40 
Vreau sa precizez ca pe Calea Galati nu a existat niciodata troleibuz iar acele cabluri de retea pentru troleu au aparut in secret.Oricum pentru ca pare interesant ma voi interesa despre acele cabluri ce pot insemna proiectul unui traseu de troleu ce pare a fi destu de indraznet. :) As fi mandru sa aud ca in Braila s-ar dori inceperea cat mai urgent a reintroducerii troleului, o reintroducere care este trambitata din 2006 si care se va intampla deoarece Braicar doreste troleibuze si extinderea tramaviului!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Nov 2009 15:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46455
Planul Integrat de Dezvoltare Urbana Braila.

http://pmb.braila.astral.ro


Attachments:
pidu br.pdf [3.42 MiB]
Downloaded 280 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jun 2010 11:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46455
Despre transportul public brailean.

Document prezentat la Bucuresti cu prilejul aniversarii a 20 de ani de la infiintarea URTP.
www.urtp.ro


Attachments:
3BRAICARBrailaMRusinoiu.pdf [1007.57 KiB]
Downloaded 209 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Aug 2010 17:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46455
Revitalizarea transportului în comun de călători, cu troleibuzul,în vederea reducerii poluării şi rezolvării problemelor de mobilitate ale cetăţenilor, pe raza municipiului, precum şi pe rutele Brăila – Galaţi şi Brăila - Cazasu.

Strategia de Dezvoltare a Municipiului Braila 2008-2013.

http://pmb.braila.astral.ro


Attachments:
Strategia_final.pdf [1.97 MiB]
Downloaded 252 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 May 2011 20:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46455
Braicar a transportat anul trecut peste 31 de milioane de calatori. Peste 90% dintre acestia au calatorit pe baza de abonament

In cursul anului 2010, autobuzele si tramvaiele societatii Braicar au transportat 31,5 milioane calatori. Numarul de calatori transportati zilnic in municipiul Braila variaza intre 80.000 si 90.000 de persoane, din care cea mai mare parte, peste 90 %, circula cu abonament iar restul, circula pe baza de bilet

In ceea ce priveste structura pe tipuri de legitimatii de calatorie, potrivit unui raport dat publicitatii, s-au constatat modificari majore, datorate in principal restrangerii facilitatilor pentru pensionari, modificari care au condus la o scadere la 60% din valoarea lunara a calatorilor transportati in anul 2010, fata de anul 2009.

Discutand despre obiectivele strategice ale Braicar pentru anul in curs, acestea se refera in principal la: * achizitia de autobuze de medie capacitate, tramvaie si troleibuze * adaptarea structurii organizatorice a societatii, cu reducerea numarului de nivele ierarhice si redimensionarea activitatii conform acestui principiu * fundamentarea unui program de retehnologizare si modernizare a parcurilor de transport, a tehnologiilor de operare si informare la interfata operator-calator * participarea la proiectele locale care vizeaza modernizarea infrastructurii de transport auto si electric precum si la sustinerea masurilor de fluidizare si prioritizare a transportului in comun de persoane * modernizarea activitatilor de intretinere-revizii si reparatii precum si dotarea acestora la nivelul tehnic corespunzator.

Precizam ca S.C. Braicar S.A. a inregistrat in anul 2010 o cifra de afaceri de 18.994.999 lei, obtinuta cu un numar de 478 salariati si un parc auto ce cuprindea 60 de autobuze si 49 de tramvaie. Lungimea totala a traseelor urbane de transport in comun deservite de parcul de autobuze este de 261 km, in timp ce pentru tramvaie, aceasta este de numai 70 Km. Viteza medie de exploatare pe actualele trasee este de circa 20 km/h, pentru autobuze si 18 Km/h, pentru tramvaie.


28.04.2011
http://www.infobraila.ro/2011/04/braica ... -calatori/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 May 2011 16:25 
In dimineata acestei zile (25.05.2011) locuritorii de pe Bulevardul Dorobanti nu s-au mai trezit cu zgomotul produs de batranele tramvaie, de astazi oamenii trebuie sa se obijnuiasca cu ideea ca pentru o perioada de timp tramvaiul nu va mai circula pe acest bulevard.Lucrarile de scoatere a sinei au trecut de intersectia de la Apollo asa ca ieri noapte Braicar-ul a demontat reteaua de contact pana la Calea G-ral E. Grigorescu, au scos placutele din statiile de tramvai si au amplasat noi statii pentru "noile tramvaie".De astazi pe Bulevardul Dorobanti gasim o varianta scurtata a liniei 22 cu urmatoarea ruta: Cimitirul Sf. Maria (zona Pod Brailita)-Calea Galati-Calea Grivitei-Str. Apollo-Bulevardul Dorobanti si capat de linie in P-ta Dorobanti, unde autobuzele fac rondoul si opresc in dreptul Catedralei.Inlocuitoarele tramvaielor sunt BMC-urile (vreo 4-5 la numar) cu un interval de 12 minute, momentan se pare ca si-au facut bine treaba.Din pacate Braicar-ul nu a anuntat lumea ca de astazi nu mai circula linia 23 (linia 22 nu mai este functionala de pe 8 martie), asa ca unii vatmani au fost trimisi in strada sa anunte lumea despre noua modificare.Grav este ca cei din Carterul Chercea nu beneficiaza de vreun BMC sau macar un microbuz care sa-i lase pana la intersectia cu Calea G-ral E. Grigorescu sau sa-i duca macar pana la autogara, pentru sufletele din acea zona edilii nu au inima.Nu voi mai lungi discutiile si voi posta cateva fotografii cu "noile tramvaie" si firul scos din zona garii.


Attachments:
IMG_6314.JPG
IMG_6314.JPG [ 143.38 KiB | Viewed 10957 times ]
IMG_6315.JPG
IMG_6315.JPG [ 122.41 KiB | Viewed 10956 times ]
IMG_6316.JPG
IMG_6316.JPG [ 52.47 KiB | Viewed 10958 times ]
IMG_6319.JPG
IMG_6319.JPG [ 150.25 KiB | Viewed 10958 times ]
IMG_6327.JPG
IMG_6327.JPG [ 160.55 KiB | Viewed 10959 times ]
IMG_6342.JPG
IMG_6342.JPG [ 164.66 KiB | Viewed 10958 times ]
IMG_6354.JPG
IMG_6354.JPG [ 155.43 KiB | Viewed 10957 times ]
IMG_6389.JPG
IMG_6389.JPG [ 172.73 KiB | Viewed 10957 times ]
IMG_6394.JPG
IMG_6394.JPG [ 169.18 KiB | Viewed 10959 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Jun 2011 15:34 
Astazi pe Str Pietatii in zona sensului unic (spre Bariera Calarasilor) s-au executat o serie de lucrari ce au necesitat inchiderea strazii, fapt pentru care traficul auto a fost deviat prin parcarea Salii Polivalente.Acestor masuri s-au supus si autobuzele liniilor 2, 2b si 6.


Attachments:
IMG_6680.JPG
IMG_6680.JPG [ 166.69 KiB | Viewed 10894 times ]
IMG_6685.JPG
IMG_6685.JPG [ 164.58 KiB | Viewed 10897 times ]
IMG_6686.JPG
IMG_6686.JPG [ 156.29 KiB | Viewed 10895 times ]
IMG_6691.JPG
IMG_6691.JPG [ 161.35 KiB | Viewed 10894 times ]
Top
  
 
PostPosted: Fri 12 Aug 2011 10:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46455
Nr anunt seap/Data publicare: 127962/11.08.2011

Denumire contract: ACHIZITIONAREA UNUI NUMAR DE 10 AUTOBUZE URBANE NOI

Valoare estimata: 3.270.000 RON


www.e-achizitii.com


Attachments:
autobuze2.pdf [595.55 KiB]
Downloaded 276 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 Oct 2011 15:35 
Singura linie de tramvai care mai este functionala in acest moment in Braila (pana la terminarea lucrarilor de modernizare de pe unele artere) este linia 24!Deservita de un KT4D ea leaga Braila (mai exact Parcul Monument si zona Radu Negru) de Lacu Sarat si CCH, o cursa durand in jur de 60 de minute!Astazi putinii calatori ce-si asteptau tramvaiul (fie ca sa mearga la lac fie la combinat) au vazut cum acesta isi face aparitia din desisurile parcului (ca in fiecare zi)....problema este ca au vazut cum tramvaiul sare de pe sina cu boghiul 2 imediat ce a luat curba!KT4D-ul a ramas imobilizat in zona stalpului 27 (bine ca nu si-a continuat cursa inca cativa metrii astfel incat sa darame si stalpul) iar calatorii in statie, uitandu-se cum mijlocul lor de transport este imobilizat!Conform celor ce se aflau in statie la momentul producerii acestui eveniment, tramvaiul se pare ca a deraiat datorita unor pietre puse pe sine (varianta pe care nu o cred, probabil deraierea a survenit din pricina boghiului)!Astfel de incidente au mai avut loc, in vara un E1 a deraiat in Brailita din pricina unor crengi puse pe calea de rulare.Revenind la ziua de azi, ar mai fi de adaugat ca in locul tramvaiului a fost adus un autobuz Ikarus 263 care a plecat la ora 14:00 in locul tramvaiului, in timp ce tramvaiul deraiat a fost repus pe sine cu ajutorul unui camion!Cel mai probabil in locul celui deraiat a fost introdus cel din spatele acestuia, 9069 (care probabil urma sa intre pe tura 2, in locul buclucasului 9060).


Attachments:
IMG_4390 (800x600).jpg
IMG_4390 (800x600).jpg [ 229.27 KiB | Viewed 8971 times ]
IMG_4387 (800x600).jpg
IMG_4387 (800x600).jpg [ 240.49 KiB | Viewed 8971 times ]
IMG_4391 (800x600).jpg
IMG_4391 (800x600).jpg [ 259.38 KiB | Viewed 8971 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Oct 2011 09:19 
Quote:
Braicar începe valorificarea vechilor şine de tramvai

Miercuri, 26 Octombrie 2011 | DragoÅŸ G. TUDOSE

* joia viitoare, 3 noiembrie, va avea loc prima licitaţie în acest sens, ocazie cu care este scoasă la vânzare cantitatea de 560 de tone de fier vechi * preţul minim de pornire a licitaţiei este de 1,1 lei per kilogram * "Braicar" a primit mandat special din partea Consiliului Local pentru a derula această procedură, iar mare parte din bani se varsă la bugetul local


Cel puÅ£in 6 miliarde de lei vechi, atât speră să obÅ£ină Primăria Brăila din valorificarea primului lot de ÅŸine de tramvai dezafectate ca urmare a lucrărilor de investiÅ£ii ce se derulează în municipiu. Banii sunt mai mult decât bineveniÅ£i la bugetul local, ÅŸi aÅŸa suprasolicitat de investiÅ£iile în derulare ale municipalităţii. Pentru a obÅ£ine un preÅ£ cât mai bun, zilele următoare va avea loc prima licitaÅ£ie, ocazie cu care vor fi scoase la vânzare 560 de tone de ÅŸine vechi de tramvai, înlocuite de constructori pe Bulevardul DorobanÅ£ilor, pe Calea CălăraÅŸilor ori pe Calea GalaÅ£i. "AÅŸa cum a stabilit Consiliul Local, societatea noastră se ocupă de depozitarea, sortarea, pregătirea ÅŸinelor dezafectate ÅŸi apoi de organizarea licitaÅ£iilor pentru valorificarea lor. Pentru maxim de transparenÅ£ă s-a ales varianta licitaÅ£iei deschise cu strigare, prima licitaÅ£ie urmând a avea loc în data de 3 noiembrie", ne-a declarat Cornel Săndulescu, directorul SC "Braicar" SA Brăila, societatea de transport în comun de persoane, aflată direct în subordinea municipalităţii.
Concret, potrivit anunţului publicat de companie pentru această primă licitaţie, preţul de pornire va fi de 1,1 lei/kg. Asta înseamnă că suma minimă de la care se lansează procedura este de 6,16 miliarde de lei vechi. Înscrierea participanţilor se poate face abia după achitarea unei taxe de participare, în cuantum de 500 lei. Caietul de sarcini poate fi ridicat de la sediul "Braiar" după achitarea taxei de 500 de lei. Documentele de participare se primesc începând cu data de 31 octombrie până pe 3 noiembrie, ora 10.00. Cei interesaţi pot merge la Depoul din Radu Negru, locul de depozitare, pentru a vedea fierul vechi pentru care vor licita.
Seria licitaÅ£iilor ce vor fi organizate se anunÅ£ă a fi una destul de lungă, întrucât în continuare se scot ÅŸine vechi pentru a fi înlocuite. AÅŸa cum am spus, destinaÅ£ia lor e clară: valorificare la fier vechi, iar banii obÅ£inuÅ£i astfel vor fi vărsaÅ£i la bugetul local. TotuÅŸi, o parte dintre ÅŸinele care sunt într-o stare mai bună vor fi oprite de societatea de transport pentru a mai cârpi reÅ£eaua de linii în zonele unde nu vor ajunge lucrările de reabilitare. De precizat că ÅŸi societatea "Braicar" va avea cotă din valorificarea ÅŸinelor, pentru că ea se ocupă de depozitarea, sortarea ÅŸi pregătirea pentru licitaÅ£ie a acestora.


sursa: http://www.obiectivbr.ro/economic/61793 ... amvai.html


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Dec 2011 19:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46455
Contract concesiune transport public cu microbuze -SC Mantrans SRL.


Attachments:
braila mt.pdf [552.21 KiB]
Downloaded 251 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 21 Dec 2011 21:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46455
Nr anunt seap/Data publicare: 132216/20.12.2011

Denumire contract: ACHIZITIONAREA UNUI NUMAR DE 10 AUTOBUZE NOI PENTRU TRANSPORT URBAN

Valoare estimata: 3.270.000 RON

www.e-achizitii.com


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 Mar 2012 20:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46455
Anul acesta se doreste achizitionarea a 10 autobuze si a 10 tramvaie second-hand.

www.primariabraila.ro


Attachments:
Lista%20de%20investitii%209-2012.pdf.pdf [171.69 KiB]
Downloaded 243 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 01 Sep 2012 23:49 
S.C. Braicar S.A. a reintrodus in circulatie din data de 23 august 2012 tramvaiele pe linia 21 si liniile 24/25!Linia 21 va circula pentru cateva luni pe un traseu scurtat, pana la Cimitirul Sf. Maria, cauza fiind neterminarea lucrarilor la Podul Brailita!Intervalul de succedare in statii pentru un tramvai al liniei 21 este de 8-10 minute, pe traseu fiind scoase 6 tramvaie SGP E1.


Attachments:
IMG_2027 (800x533).jpg
IMG_2027 (800x533).jpg [ 209.62 KiB | Viewed 7567 times ]
Top
  
 
PostPosted: Thu 21 Nov 2013 14:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46455
Şapte autobuze noi pentru «Braicar»

Compania de transport în comun de călători - SC "Braicar" a făcut, ieri, recepţia la cele şapte autobuze nou-nouţe, cumpărate la licitaţie de la ISUZU. Coloana de autobuze vopsite în alb şi verde a sosit, ieri, în faţa Palatului Administrativ, în jurul orei 16.00 şi a poposit timp de aproape jumătate de oră pentru a fi admirate de brăilenii care se aflau în zonă. Directorul "Braicar", Cornel Săndulescu, prezent la recepţie, s-a declarat mulţumit de achiziţie. Livrarea celor şapte maşini a fost făcută de la firma "Anadolu Automobil Rom", importatorul unic în România al vehiculelor comerciale produse de "Isuzu", companie declarată câştigătoare în urma licitaţiei organizate de "Braicar". Preţul achiziţiei a fost de circa 3,22 milioane de lei fără TVA. "După înmatriculare autobuzele vor intra în trasee", a declarat Cornel Săndulescu.

De precizat că înainte de a lansa licitaţia pentru a cumpăra aceste autobuze, mai precis în cursul lunii iulie, Consiliul Local Municipal a aprobat o majorare de capital la "Braicar" cu exact suma necesară plăţii acestei tranzacţii, astfel că responsabilitatea acestei achiziţii a fost pasată "Braicar", odată cu fondurile necesare.

De remarcat este că SC "Braicar" a realizat în 2012 profit după ce în anii precedenţi a ieşit tot pe pierdere. Datele de bilanţ arată că societatea a realizat o cifră de afaceri de 18,83 milioane lei, în urcare cu 2 milioane lei faţă de 2011, iar la final a rezultat un profit net de 3,07 milioane de lei. Cu titlu de comparaţie, în 2011 unitatea raportase o pierdere de 1,74 milioane de lei.


http://www.obiectivbr.ro/sapte-autobuze ... BB_id88186


Attachments:
Isuzu Braila.jpg
Isuzu Braila.jpg [ 223.85 KiB | Viewed 5870 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 11 Dec 2015 19:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46455
«Braicar» a reuşit să cumpere nouă tramvaie second-hand din Austria

Compania publică de transport persoane a semnat, zilele acestea, contractul de achiziţie a nouă garnituri de tramvai. După cum a explicat conducerea "Braicar", contractul are o valoare de 59.500 euro, fără TVA, cu 500 euro mai puţin decât valoarea de lansare a licitaţiei. "S-a semnat contractul cu o firmă austriacă şi în această perioadă organizăm procedura de selecţie a firmei care să aducă cele nouă garnituri de la vânzător aici, în Brăila. În funcţie de finalizarea acestei etape, sperăm ca până la finele anului să aducem tramvaiele în depou", ne-a declarat directorul SC "Braicar", Cornel Săndulescu, adăugând că operatorul mai are în circulaţie modele de tramvai similare celor cumpărate zilele trecute.

Potrivit anunţului de atribuire, la licitaţia "Braicar" a participat un singur ofertant, "Holding Graz - Communale Dienstleistungen" GmbH cu sediul în localitatea Graz din Austria, companie care a fost desemnată în final drept adjudecatară a contractului.

De precizat că până acum, "Braicar" a încercat de câteva ori să cumpere tramvaie second-hand, însă licitaţiile organizate au fost anulate din cauză că nu s-a prezentat niciun ofertant.

Reamintim că "Braicar" a adus în urmă cu mai mulţi ani câteva garnituri de tramvaie second-hand, aflate şi acum în circulaţie (este vorba despre tramvaiele alb cu verde, dar şi cele alb cu roşu, care circulă pe bulevardul Dorobanţilor, dar şi pe Bulevardul Independenţei) în contra-partidă pentru reparaţiile şi recondiţionările făcute în atelierele proprii la garnituri de tramvaie - modele de epocă, proprietatea unui parc muzeal din Austria.


http://www.obiectivbr.ro/%C2%ABbraicar% ... a_id109587


Attachments:
foto_tram graz.jpg
foto_tram graz.jpg [ 182.66 KiB | Viewed 5378 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 23 Dec 2015 19:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46455
P.M.U.D. = 0 :twisted:


Attachments:
00-PSMU_BRAILA_REF04_CONSOLIDAT.pdf [19.85 MiB]
Downloaded 88 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 08 Feb 2016 13:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46455
Urat gest, mai ales ca vine din partea unei femei.

http://adevarul.ro/locale/braila/a-vrut ... index.html

P.S.: traseul 24 sau 25?


Attachments:
Braicar vatmanita.jpg
Braicar vatmanita.jpg [ 42.05 KiB | Viewed 5195 times ]
braicar.pdf [141.82 KiB]
Downloaded 84 times
Braicar vatmanita 1.jpg
Braicar vatmanita 1.jpg [ 28.68 KiB | Viewed 5195 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 14 Oct 2016 16:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46455
Braila, doar mini(autobuze) poti? Ia exemplul vecinului tau (Galati)!

Quote:
Astăzi au sosit primele 9 autobuze de mică capacitate care vor circula începând de săptămâna următoare pe traseele 16 și 17. Autobuzele sunt noi și vor intra pe cele două trasee, care au fost operate până la sfârșitul lunii septembrie de TCF Impex, societate care a pierdut în primă instanță procesul cu primăria Brăila.

Cele 9 mini-autobuze fac parte din lotul de 12 achiziționat de SC Braicar SA, printr-o mărire de capital din partea Primăriei. Urmează ca până lunii să mai sosească și celelalte trei mini-autobuze. Acestea au fost achiziționate în urma unei licitații pe SEAP și au costat în total 23 miliarde lei vechi fără TVA. Autobuzele au o capacitate 21 de locuri, dintre care 11 pe scaune şi 10 în picioare. Sunt dotate cu instalație de climatizare şi cu sistem de supraveghere video.
Anul viitor, Primăria Brăila va continua achiziția de autobuze noi, pentru a asigura un trafic modern și rapid pe toate traseele din municipiu.


http://www.probr.ro/de-saptamana-viitoa ... -16-si-17/


Attachments:
Karsan Braila.jpg
Karsan Braila.jpg [ 66.05 KiB | Viewed 5163 times ]
Karsan Braila 1.jpg
Karsan Braila 1.jpg [ 68.48 KiB | Viewed 5163 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 25 Sep 2018 12:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46455
Isteria autobuzelor cu baterii va face victime si la Braila.

Unul dintre proiectele intens discutate în ședinţă CLM Brăila, a fost cel de la proiectul privind ”Modernizare transport electric Șoseaua Baldovinești”. Proiectul prevede eliminarea liniei de tramvai de pe Şoseaua Baldovineşti, de la pod Apollo până la Soroli.

Proiectul a fost unul dintre cele 10 introduse suplimentar pe ordinea de zi și a stârnit controverse din partea consilierilor locali. Unii dintre aleșii locali au ținut să precizeze că transportul cu tramvaiul este o tradiție la Brăila și înlocuirea lui cu autobuze electrice şi separatoare de sens pentru ca mijloacele de transport în comun să aibă o bandă dedicată (banda 2), nu e una oportună. Subiectul a fost cel mai dezbătut dintre toate proiectele aflate pe ordinea de zi, aproape o oră consilierii vorbind pe marginea acestui subiect.

Consilierul municipal independent Lucian Căprariu a afirmat că eliminarea tramvaiului din zona Şoseaua Baldovineşti este o greşeală. Din punctul său de vedere acesta ar fi primul pas spre desfiinţarea transportului în comun cu acest mijloc de transport din Brăila. Căprariu a susţinut că transportul electric la Brăila ar trebui să însemne dezvoltarea liniilor de tramvai, nu eliminarea lor. Acesta a făcut apel la consilieri să se gândească la dezvoltare şi la strategii pe minim 10 – 15 ani, nu la probleme punctuale.

Consilierul PND Adrian Traian s-a arătat deranjat de planul municipalităţii de a renunţa la linia de tramvai de pe Şoseaua Baldovineşti. Acesta a propus colegilor din CLM să se mai gândească înainte de a trece la desființarea tramvaiului care mergea în cartierul Chercea și a susținut necesitatea înfiinţării unei linii de tramvai care să ducă până la Brăila Mall, într-un parteneriat cu Primăria comunei Chiscani.

Nici consilierii PNL nu au agreat ideea renunţării la liniile de tramvai pe șoseaua Baldovinești, considerând că introducerea unui astfel de proiect atât de important, suplimentar pe ordinea de zi, fără a avea ocazia de a fi dezbătut în Comisiile de specialitate, nu este o variantă bună, chiar dacă proiectul a fost și în dezbatere publică.

Consilierul PNL Adrian Tabarac a propus și un amendament la acest proiect de hotărâre, “Corelarea traficului mijloacelor de transport în comun şi a traseelor cu investiţiile finanţate şi finalizate în ceea ce priveşte infrastructura specifică”. În susținerea amendamentului, consilierul PNL a spus că o astfel de prevedere ar elimina posibilitateaca odată stabilit că pe zona Şoseaua Baldovineşti se renunţă la tramvai şi vor circula doar autobuze electrice, lucrurile să nu mai poată fi modificate la fel de uşor de viitoarele administraţii. Amendamentul a fost supus votului şi respins de majoritate.

Iuliana Neagu, directorul Direcţiei Strategii din cadrul Primăriei, a precizat că acest proiect face parte dintr-o alocare de 38 milioane euro, fonduri structurale, bani care mai pot fi accesaţi doar până pe 31 decembrie 2018.

Neagu a precizat că în urma unei analize, s-a ajuns la concluzia că ar fi mult mai convenabil ca folosirea banilor pentru refacerea Şoselei Baldovineşti şi a podului Apollo cu tot cu liniile de tramvai, ar costa mai mult decât realizarea acestui proiect cu introducerea autobuzelor electrice pe această zonă, iar restul de bani să fie împărţiţi pentru alte proiecte importante, care de asemenea conţin refacerea liniilor de tramvai.

Deciza ca banda dedicată autobuzelor electrice pe Şoseaua Baldovineşti să fie pe banda a doua, a plecat de la regulile impuse de cei de la Uniunea Europeană (care impun separatoare de sens), dar şi de la faptul că altfel locuitorii din zonă nu ar mai fi avut acces la locuinţe.

Consilierul PND Bogdan Botea a fost unul dintre susținătorii scoaterii tramvaiului de pe Șoseaua Baldovinești, precizând că tramvaiele din municipiul Brăila sunt foarte vechi, poluează fonic şi că din punctul său de vedere acestea nu mai reprezintă o investiţie sustenabilă.

În cele din urmă proiectul a fost aprobat cu 17 voturi “pentru” şi 8 abţineri. Șase abțineri au fost ale grupului PNL, una din partea lui Lucian Căprariu şi una a lui Adrian Traian.


https://www.probr.ro/dezbateri-aprinse- ... dovinesti/


Attachments:
baldovinesti-1.jpg
baldovinesti-1.jpg [ 33.34 KiB | Viewed 535 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group