TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Wed 13 Dec 2017 23:55

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ] 
Author Message
PostPosted: Sun 27 May 2007 15:41 
Cateva poze facute anul trecut....


Attachments:
DSC00468.JPG
DSC00468.JPG [ 55.96 KiB | Viewed 7089 times ]
DSC00471.JPG
DSC00471.JPG [ 97.16 KiB | Viewed 7089 times ]
DSC00473.JPG
DSC00473.JPG [ 84.44 KiB | Viewed 7090 times ]
DSC00474.JPG
DSC00474.JPG [ 96.41 KiB | Viewed 7089 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Jun 2008 17:27 
Lucrarile au avansat ceva, s-a deschis si tronsonul Baneasa - Pantelimon. Pe mare parte din intregul tronson se circula pe un singur fir modernizat iar pe unele portiuni ambele sensuri sunt modernizate.

Sa vedem gara Baneasa si un orar al trenurilor...


Attachments:
DSC08654.JPG
DSC08654.JPG [ 86.26 KiB | Viewed 6817 times ]
DSC08655.JPG
DSC08655.JPG [ 95.13 KiB | Viewed 6818 times ]
DSC08656.JPG
DSC08656.JPG [ 168.16 KiB | Viewed 6819 times ]
DSC08657.JPG
DSC08657.JPG [ 68.69 KiB | Viewed 6820 times ]
DSC08658.JPG
DSC08658.JPG [ 96.93 KiB | Viewed 6819 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Jun 2008 17:28 
Si noul pod Miorita.


Attachments:
DSC01815.JPG
DSC01815.JPG [ 81.42 KiB | Viewed 6816 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Jun 2008 00:12 
Offline

Joined: Sun 11 Nov 2007 11:16
Posts: 281
Location: Bucuresti, s. 1
Ai pozat cladirea garii prezidentiale, Gara Baneasa e mai incolo si nu arata asa de bine.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Jun 2008 00:19 
shoppy wrote:
Gara Baneasa e mai incolo si nu arata asa de bine.


Stiu, in Gara Baneasa "simpla" am pozat acel orar...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Aug 2008 23:35 
Azi am mers pe Constanta - Bucuresti Nord si am facut niste constatari, nu stiu daca sa le zic triste sau bune.

Constanta - Palas - nemodernizat
Palas - Cernavoda - mare parte se merge pe linie noua, nu cred ca mai mult de 100kmh viteza
Cernavoda - Fetesti - 50% modernizat, se merge destul de incet, sub 100kmh.
Fetesti - Branesti - se merge doar pe linie veche, viteza 80-120kmh. Dar cam pe toata portiunea se lucreaza pe un sens, o parte destul de mare fiind linia deja montata, ramane doar reteaua. Pe cateva poduri se merge cu viteza foarte mica.
Branesti - Bucuresti Nord - 100% modernizate ambele sensuri (exceptie cei 350m de sina de la Baneasa :lol: ), viteza a fost foarte buna, cred ca 100-120kmh, exceptie vreo 2 zone unde a mers foarte incet.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 27 Jun 2009 22:03 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8022
Iata cum arata macazele de deasupra Podului Constanta... observati traversele montate in 2006 (ca, dealtfel, tot macazul).
Dupa ce priviti pozele veti intelege de ce se circula cu 5 km/h peste macaz si de ce oamenii din zona trec prin vagoanele aflate in mers (Pasajul Constanta NU are trotuare, deci cei care doresc sa mearga pe jos trebuie sa traverseze calea ferata).

[youtube]O7nM0J4mU9A[/youtube]


Attachments:
Linia 800-013-macaz Pod Constanta.jpg
Linia 800-013-macaz Pod Constanta.jpg [ 468.66 KiB | Viewed 5885 times ]
Linia 800-015-macaz Pod Constanta.jpg
Linia 800-015-macaz Pod Constanta.jpg [ 425.33 KiB | Viewed 5886 times ]
Linia 800-016-macaz Pod Constanta.jpg
Linia 800-016-macaz Pod Constanta.jpg [ 295.43 KiB | Viewed 5886 times ]
Linia 800-017-macaz Pod Constanta.jpg
Linia 800-017-macaz Pod Constanta.jpg [ 362.16 KiB | Viewed 5884 times ]
Linia 800-018-macaz Pod Constanta.jpg
Linia 800-018-macaz Pod Constanta.jpg [ 425.1 KiB | Viewed 5886 times ]
Linia 800-019-macaz Pod Constanta.jpg
Linia 800-019-macaz Pod Constanta.jpg [ 484.25 KiB | Viewed 5884 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 27 Jun 2009 22:08 
In poza "Linia 800-013-macaz Pod Constanta.jpg" observ in partea de sus ca sina este deja cojita putin, lucru din viziunea mea putin anormal pentru o linie veche de nici 5 ani. La fel si traversele din lemn care vad ca se crapa chiar in zonele unde sunt prinse sinele... :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Jun 2009 00:00 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8022
Linia e tocita din cauza calitatii rotilor marfarelor ce trec zilnic peste acel macaz (uite-te la filmulet si o sa intelegi ce vreau sa spun).

Traversele banuiesc ca se crapa pentru ca nu au fost tratate corespunzator si nici C.F.R.-ul nu le-a mai impregnat. Situatia e generala, se intampla peste tot... umbla vorba ca solutia pentru impregnat traverse e interzisa in U.E., deci nu mai poate fi folosita.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Jun 2009 21:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 146
Location: Bucuresti/Arad
Dar macazele astea nu trebuiau sa fie cu traverse de beton?
"Solutia" e de fapt pacura. Probabil ca o balta de pacura (indiferent pentru ce) e considerata poluare in ue. Dar m-as mira ca in ue , pe unde mai sunt traverse de lemn sa nu fi folosit in continuare un produs inlocuitor sau chiar pacura. Fiind vorba totusi de o chestiune de siguranta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Jun 2009 22:18 
Offline

Joined: Sun 11 Nov 2007 11:16
Posts: 281
Location: Bucuresti, s. 1
Defapt se vede ca trenul a venit mai tare peste macaz si dupaia a incetinit mult, probabil ca semnalul de intrare in triaj era pe galben. Pe acea incrucisare deobicei se circula cu 20 sau 30 km/h pe abatere.
S-ar putea folosi macazele cu viteza sporita in abatuta de la Baneasa care au traverse de beton, da acelea sunt rezervate pentru Calatori si tinute la pastrare pentru cand s-o deschide firul 2 pe Baneasa - Pantelimon, undeva in viitorul nedefinit.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Jun 2009 23:19 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8022
shoppy wrote:
Defapt se vede ca trenul a venit mai tare peste macaz si dupaia a incetinit mult, probabil ca semnalul de intrare in triaj era pe galben. Pe acea incrucisare deobicei se circula cu 20 sau 30 km/h pe abatere.
... intr'adevar, mai e si limitarea de 5 km/h de pe Podul Oblic peste magistrala 1000, dupa ce pasarile daunatoare culturilor agricole au furat contrasina.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Jun 2009 00:12 
Offline

Joined: Sun 11 Nov 2007 11:16
Posts: 281
Location: Bucuresti, s. 1
Stiu ca nu mai e contrasina, doar am pus poze pe fv, deci au pus restrictie pe pod, cred ca asta explica si masina pilitiei comunitare care se freaca tot timpul pe acolo, pe strazile dinspre Giulesti...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Jun 2009 00:30 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
S-a ciordit contrasina si au lasat linia sa functioneze asa chelita, dar cu restrictie??? Nu pot sa cred...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Jun 2009 02:14 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8022
shoppy wrote:
asta explica si masina pilitiei comunitare


Aceeasi Pulitie care ma luase la intrebari pe mine si pe inca 2 pasionati ca de ce mergem pe jos pe calea ferata spre Triaj (nu cumva sa ajungem la viloaiele din mijlocul Triajului... ca cine stie ale cui or fi) in vreme ce un individ (sa nu fac discriminare) palarios trecea pe langa noi cu o plasa de rafie plina cu fier vechi (!) fara ca macar organu' legii sa il bage in seama.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Sep 2009 12:21 
Offline

Joined: Fri 29 May 2009 18:04
Posts: 6
cine mai stie cum mai stau lucrarile de modernizare pe Bucuresti - Constanta? In momentul de fata pe Bucuresti - Fundulea si Fetesti - Palas lucrarile sunt terminate in proportie de 100 %. Am auzit ca termenul limita pentru finalizarea lucrarilor este iunie 2010.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 06 Jan 2010 22:43 
Offline

Joined: Mon 23 Jul 2007 15:55
Posts: 6
Location: Bucuresti, sect. 4
Buna seara! Iata ca a sosit si anul 2010 iar cu ocazia inceputului de an am decis sa execut o calatorie de control pe magistrala de mare viteza Bucuresti - Constanta (M 800). Am sa postez si o serie de poze cu lucrarile de pe magistrala. Incepem cu Bucuresti Nord - Bucuresti Baneasa.


Attachments:
File comment: Iesire din Bucuresti
buc_cta_01.JPG
buc_cta_01.JPG [ 64.39 KiB | Viewed 4716 times ]
File comment: Intrare pe abatere cu 15 km/h intre podurile Miorita si Herastrau
buc_cta_02.JPG
buc_cta_02.JPG [ 66.16 KiB | Viewed 4717 times ]
File comment: Intrare pe abatere
buc_cta_03.JPG
buc_cta_03.JPG [ 69.66 KiB | Viewed 4717 times ]
File comment: Indicator restrictie de 15 km/h
buc_cta_04.JPG
buc_cta_04.JPG [ 93.23 KiB | Viewed 4716 times ]
File comment: Pod Herastrau, firul 2
buc_cta_05.JPG
buc_cta_05.JPG [ 82.73 KiB | Viewed 4717 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 07 Jan 2010 00:44 
Offline

Joined: Mon 23 Jul 2007 15:55
Posts: 6
Location: Bucuresti, sect. 4
Mergem mai departe pe tronsonul Bucuresti Baneasa - Lehliu.


Attachments:
File comment: Trecere prin comuna Pipera
buc_cta_06.JPG
buc_cta_06.JPG [ 56.74 KiB | Viewed 4706 times ]
File comment: Pasaj suprateran Pipera
buc_cta_07.JPG
buc_cta_07.JPG [ 58.25 KiB | Viewed 4706 times ]
File comment: Pasaj suprateran Pipera - Petricani
buc_cta_08.JPG
buc_cta_08.JPG [ 55.58 KiB | Viewed 4707 times ]
File comment: Vedere apropiata pasaj suprateran Pipera
buc_cta_09.JPG
buc_cta_09.JPG [ 58.32 KiB | Viewed 4706 times ]
File comment: Spre statia Pantelimon
buc_cta_10.JPG
buc_cta_10.JPG [ 59.44 KiB | Viewed 4705 times ]
File comment: 70 km/h
buc_cta_11.JPG
buc_cta_11.JPG [ 60.46 KiB | Viewed 4707 times ]
File comment: Pantelimon
buc_cta_12.JPG
buc_cta_12.JPG [ 69.25 KiB | Viewed 4706 times ]
File comment: Halta Mostistea
buc_cta_13.JPG
buc_cta_13.JPG [ 44.12 KiB | Viewed 4706 times ]
File comment: Semnal intrare Mostistea
buc_cta_14.JPG
buc_cta_14.JPG [ 45.61 KiB | Viewed 4705 times ]
File comment: Pod peste raul Mostistea
buc_cta_15.JPG
buc_cta_15.JPG [ 55.28 KiB | Viewed 4706 times ]
File comment: In miscare cu viteza de 70 km/h.
buc_cta_16.JPG
buc_cta_16.JPG [ 58.61 KiB | Viewed 4706 times ]
File comment: Spre Sarulesti 01
buc_cta_17.JPG
buc_cta_17.JPG [ 49.81 KiB | Viewed 4706 times ]
File comment: Spre Sarulesti 02
buc_cta_18.JPG
buc_cta_18.JPG [ 49.27 KiB | Viewed 4705 times ]
File comment: In apropiere de Lehliu
buc_cta_20.JPG
buc_cta_20.JPG [ 50.99 KiB | Viewed 4706 times ]
File comment: Intrare in linie dreapta
buc_cta_21.JPG
buc_cta_21.JPG [ 52.38 KiB | Viewed 4707 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 07 Jan 2010 01:20 
Offline

Joined: Mon 23 Jul 2007 15:55
Posts: 6
Location: Bucuresti, sect. 4
Tronson Lehliu - Dor Marunt - Dalga - Dragos Voda. Pe acest tronson se circula numai pe firul 2 finalizat.


Attachments:
File comment: Lehliu - Dor Marunt
buc_cta_22.JPG
buc_cta_22.JPG [ 71.18 KiB | Viewed 4698 times ]
buc_cta_23.JPG
buc_cta_23.JPG [ 75.64 KiB | Viewed 4698 times ]
buc_cta_24.JPG
buc_cta_24.JPG [ 77.73 KiB | Viewed 4699 times ]
buc_cta_25.JPG
buc_cta_25.JPG [ 64.53 KiB | Viewed 4698 times ]
buc_cta_26.JPG
buc_cta_26.JPG [ 55.07 KiB | Viewed 4699 times ]
buc_cta_27.JPG
buc_cta_27.JPG [ 50.41 KiB | Viewed 4698 times ]
File comment: Am ajuns si in Dragos Voda. Intram in abatere pe firul 1, iar de aici pana la Ciulnita si Fetesti vom merge doar pe firul 1.
buc_cta_28.JPG
buc_cta_28.JPG [ 51.43 KiB | Viewed 4700 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Jan 2010 15:27 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
Deci mai dureaza cel putin 2-3 ani, daca extrapolam ritmul de pana acum. Oricum e o chestie prost gandita, doar pentru transportul de marfa. Litoralul nu inseamna numai Mamaia, iar restul "magistralei" 800 (pana la Mangalia) nici macar nu e vizat de vreo imbunatatire, desi este intr-o stare mai proasta decat multe linii locale secundare.Traiasca dubarii!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group