TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Wed 13 Dec 2017 23:53

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Jul 2007 23:21 
Ca si videanul, ministrul transporturilor vrea sa lege persoana lui, a guvernului sau si a formatiunii de care apartine, de marile realizari ale epocii de plastic si mizerie turceasca pe care o traim. Sa prelungeasca termenele dupa toamna lui 2008. E suficient. Daca da Dumnezeu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Jul 2007 23:31 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8022
Apropo de linia in cauza, sa detaliem vitezele maxime admise pe tronsoanele ei.
A. Campina-Brasov
-Campina - Comarnic (14,2km) - 80 km/h
-Comarnic - Sinaia (15,1 km) - 70 km/h
-Sinaia - Predeal (19 km) - 80 km/h
-Predeal - Darste (20,1 km) - 65 km/h
-Darste - Brasov (6,2 km) - 100 km/h

B. Brasov-Campina
-Brasov - Darste (6,2 km) - 100 km/h
-Darste - Predeal (20,1 km) - 65 km/h
-Predeal - Sinaia (19 km) - 80 km/h
-Sinaia - Comarnic (15,1 km) - 70 km/h
-Comarnic - Campina (14,2 km) - 80 km/h

Dupa finalizarea lucrarilor (adica la Anul si la multi ani), viteza maxima admisa va fi de 140 sau 160 km/h (nu stiu exact).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Jul 2007 23:39 
Dar se modifica traseul de rulare ? Ca totusi sunt multe curbe pe portiunea aia si nu vad cum ar merge cu mai mult de maxim 100-110kmh in formula actuala


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Jul 2007 15:13 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8022
Asta n-o inteleg nici eu... in plus, oricat de buna ar fin infrastrucutra, acolo este cea mai mare panta din reteaua C.F.R., 32 la mie deci poate doar cu o locomotiva fara tren sa urci cu 100 la ora.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Jul 2007 21:39 
Offline
User avatar

Joined: Wed 11 Jan 2006 21:30
Posts: 76
Location: Arad
Fiind o linie circulata, ar trebui deviate unele trenuri, dar pe unde? La iarna va fi frumos de ajuns de la Bucuresti spre Brasov. Vorba aceea: citi oameni incap intr-un sobolan? :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Aug 2007 17:20 
Offline

Joined: Tue 01 Nov 2005 12:41
Posts: 147
Location: Bucuresti
Dr2005 wrote:
Dupa finalizarea lucrarilor (adica la Anul si la multi ani), viteza maxima admisa va fi de 140 sau 160 km/h (nu stiu exact).



va fi exact cum a fost pe Bucuresati-Cimpina: s-a zis mai mult de 160, a inceput cu 140 si a ajuns la 120

daca mai tinem cont ca e si munte, probabil va fi cam 100 km

cam mica cresterea de viteza pentru 3 ani de baut si dormit in timpul lucrurlui pentru Dorel


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Aug 2007 18:23 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8022
Pe Bucuresti - Ploiesti se circula cu 140 km/h ... acuma, depinde de materialul rulant, ca majoritatea trenurilor au locomotive clasa 40 ori automotoare Desiro sau X4500... care au viteza maxima de 120 km/h.

Iar trenurile care merg mai repede (de exemplu unele R, Acc si Ic cu locomotive clasa 41 si vagoane capabile de 140km/h) sunt si ele supuse unor restrictii (ca si celelalte trenuri), cum ar fi:
-in zona Buc. Triaj Dep. H. se circula cu 30 km/h pentru ca pasarela nu rezista unor viteze mai mari
-la km 39 se circula cu 30 km/h din cauza unor joante de dilatare distruse
-in Ploiesti Triaj se circula cu maxim 90 km/h


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Aug 2007 19:15 
Dimineata cand am ajuns in gara Predeal am crezut ca exista modificari si lucrari majore. A fost pentru prima oara cand am vazut gara goala, eram obisnuit cu trenuri marfare stationand acolo mereu.
Dupa vreo ora totul a revenit la normal, s-au facut vreo 4 trenuri pe acolo.
Au aparut si 2 personale (Buc-Brasov si Brasov Buc) care dupa o stationare au plecat aproape in acelasi timp. Un rapid, vreo 2 sageti etc, nu par sa se fi facut mari modificari de azi, oricum nimic nu era anuntat :roll:
Apoi am stat putin de vorba cu un impegat (cred) care initial era intaratat ca fac poze pe acolo dar l-am calmat repede. Din ce stia el deocamdata nu se va lucra mai nimic din cauza a nu stiu ce probleme, eram sigur ca o sa apara probleme si nu se va face nimic de azi ca asa e la noi :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Aug 2007 19:17 
Singurele lucrari care se faceau si se fac sunt completari cu pietris si vibrari/burari facute de CFR...practic lucrari de intretinere.


Attachments:
DSC00467.JPG
DSC00467.JPG [ 133.28 KiB | Viewed 6111 times ]
DSC00497.JPG
DSC00497.JPG [ 120.76 KiB | Viewed 6114 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Aug 2007 12:17 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 20:28
Posts: 236
Location: Brasov
Marian Andrei wrote:
Singurele lucrari care se faceau si se fac sunt completari cu pietris si vibrari/burari facute de CFR...practic lucrari de intretinere.


Burajul e facut de cel putin 2 luni in zona respectiva.
Cred ca le-a mai ramas ceva pietris si au mai facut ceva completari atat pe la Tunelul Mare spre Timisul de Sus cat si prin gara Predeal si Timisul de Sus.
Iar "Plasserul" e cam a doua sau a teia oara cand il vad eu acolo in ultimele 2 luni.
A mai fost intr-o sambata spre iesirea din Gara Predeal spre Bucuresti si nu stiu ce a facut pe la schimbatori.
Acum daca nu ma insel e de saptamana trecuta in Predeal.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Aug 2007 12:26 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 20:28
Posts: 236
Location: Brasov
Marian Andrei wrote:
Dimineata cand am ajuns in gara Predeal am crezut ca exista modificari si lucrari majore. A fost pentru prima oara cand am vazut gara goala, eram obisnuit cu trenuri marfare stationand acolo mereu.
Dupa vreo ora totul a revenit la normal, s-au facut vreo 4 trenuri pe acolo.
Au aparut si 2 personale (Buc-Brasov si Brasov Buc) care dupa o stationare au plecat aproape in acelasi timp. Un rapid, vreo 2 sageti etc, nu par sa se fi facut mari modificari de azi, oricum nimic nu era anuntat :roll:
Apoi am stat putin de vorba cu un impegat (cred) care initial era intaratat ca fac poze pe acolo dar l-am calmat repede. Din ce stia el deocamdata nu se va lucra mai nimic din cauza a nu stiu ce probleme, eram sigur ca o sa apara probleme si nu se va face nimic de azi ca asa e la noi :roll:


Sambata pe la 10.00 la plecarea personalului spre Brasov (P3001) erau in gara Predeal un marfar la linia 5, intra in gara la linia 4 un alt marfar, altul astepta intrarea putin inainte de tunelul mic si inca unul era oprit intre tunele.
Ieri 07 August am vazut ca a venit Rapidul R908, Brasov -Bucuresti cel de 18.10 din Brasov dar daca am vazut bine in loc de Sageata era compus din 4 vagoane (3 vagoane etajate reconditionate + cel de clasa 1).
Dimineata la 6.35 venise si R371 Curtici - Bucuresti si P3002.
Azi de dimineata pana la ora 7 inca nu sosise rapidul de la Curtici doar personalul P3002 de la 06.15 din Brasov si nu era nici un tren de marfa in gara.
Exista in schimb "Plasserul" (Unimat) si o drezina.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Aug 2007 18:50 
Eu unul as renunta si la masina ca sa merg la Constanta, Brasov sau chiar mai departe gen Iasi, Cluj, Timisoara in conditii civilizate si repede.
Bucuresti - Constanta sunt 225km. Punem 130km/h viteza medie si ar rezulta 1h 45min, timp pe care il obtin la ora actuala doar daca este foarte liber si merg cam tot drumul peste viteza legala.
La ora actuala intr-adevar, pretul este exorbitant: 110 lei dus-intors la rapid, clasa I. La IC deja pretul creste corespunzator.
Daca merg cu masina pana la Constanta si inapoi motorina ma va costa 80, maxim 85 lei (5,5l/100km). Nu mai vorbesc ca in masina putem merge 4 sau chiar 5 persoane...

Referitor la lucrarile Campina - Brasov pe site-ul http://www.infofer.ro au aparut anularile urmatoarelor trenuri: R825, R831, R901 (inlocuit cu A1637), IC537, R905, R907 si IC539 (asta era deja anulat de ceva vreme). In plus s-au modificat orarele IC 525 si IC 531. Acestea circula combinate pana la Brasov ca IC525/531 si nu mai are garnitura si pentru Tg Mures. IC 549/540 va circula doar intre Brasov si Tg Mures.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 11 Aug 2007 23:04 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8022
emil1980 wrote:
Iar intre Campina si Brasov sa circule autobuze puse la dispozitie de CFR.

Din care ar face 2 ore doar de la Sinaia la Busteni si inca 2 ore de la Busteni la Brasov.

emil1980 wrote:
Si inca o chestie. Cate locomotive si vagoane avem la ora actuala, care pot circula cu viteza de 160 km/ora ? :lol:

Avem cel putin 143 de locomitive clasa 41 (din care majoritatea inca prind 160 la ora), 1 locomotiva clasa 42 (viteza maxima de 200 km/h), 24 de locomotive clasa 45 (viteza maxima 160 km/h), 3 locomotive clasa 46 (3400 kW, 160 km/h) si minim 7 locomotive clasa 44 (din care 2 cu IGBT in tractiune si cu puterea crescuta la 4000 kW, 160 km/h).
Vagoane... avem in jur de 100 de 19/20-76-uri (160 km/h), vreo 45 de 21-86-uri (160 km/h), vreo 20 (si vor mai veni) de 22-96 (200 km/h), vreo 20 de 10-90/91 (200 km/h), vreo 20 de 10-70-uri (160 km/h) etc..
Deci material rulant este din belsug.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Aug 2007 00:07 
E tronsonul mai scurt. Daca ar merge mai incet decat pe Constanta, eu emigrez. :roll:
Nu poti sa pui niste autocare sa faca naveta intre 2 gari izolate din cauza lucrarilor. E prea departe, nu ar avea nici o sansa sa faca fata fluxului de calatori, ar ramane ambuteiate. Si de cand are CFR autocare, si de ce ar cumpara?? Cine le intretine? :roll:


Top
  
 
PostPosted: Sat 12 Jul 2008 19:32 
Lucrarile pe tronsonul Campina - Predeal

Zilele astea am fost pe la munte si nu am putut rata ocazia de a vedea evolutia lucrarilor. Din pacate nu am foarte multe de spus. In gari se lucreaza tare, pe linii mai slabut. Voi incepe dinspre Campina si voi incheia la Predeal calatoria prin aceasta lucrare. Intre Predeal si Brasov nu cred ca se lucreaza inca si nici nu stiu daca se va lucra (este inclusa in aceasta actiune ?)

In gara Campina se lucreaza tare, estimez ca va fi gata zona pana la sfarsitul anului.


Attachments:
DSC09539.JPG
DSC09539.JPG [ 100.33 KiB | Viewed 6426 times ]
DSC09544.JPG
DSC09544.JPG [ 97.83 KiB | Viewed 6422 times ]
DSC09545.JPG
DSC09545.JPG [ 92.66 KiB | Viewed 6421 times ]
DSC09546.JPG
DSC09546.JPG [ 103.51 KiB | Viewed 6421 times ]
DSC09548.JPG
DSC09548.JPG [ 121.46 KiB | Viewed 6423 times ]
DSC09549.JPG
DSC09549.JPG [ 108.18 KiB | Viewed 6423 times ]
Top
  
 
PostPosted: Sat 12 Jul 2008 19:36 
Intre Campina si Breaza se circula pe un singur fir (sensul dinspre Bucuresti este inchis) si se lucreaza cel mai serios, pe mai bine de jumatate din portiune linia este pusa, podetele sunt refacute, in apropiere de Breaza este inca neatinsa linia.


Attachments:
DSC09552.JPG
DSC09552.JPG [ 93.06 KiB | Viewed 6420 times ]
DSC09555.JPG
DSC09555.JPG [ 116.19 KiB | Viewed 6422 times ]
DSC09556.JPG
DSC09556.JPG [ 109.32 KiB | Viewed 6421 times ]
DSC09557.JPG
DSC09557.JPG [ 121.74 KiB | Viewed 6419 times ]
DSC09558.JPG
DSC09558.JPG [ 110.64 KiB | Viewed 6421 times ]
DSC09559.JPG
DSC09559.JPG [ 104.24 KiB | Viewed 6419 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Jul 2008 19:54 
Si pana in zona Breaza...


Attachments:
DSC09561.JPG
DSC09561.JPG [ 125.25 KiB | Viewed 6416 times ]
DSC09562.JPG
DSC09562.JPG [ 135.71 KiB | Viewed 6416 times ]
DSC09563.JPG
DSC09563.JPG [ 142.66 KiB | Viewed 6419 times ]
DSC09564.JPG
DSC09564.JPG [ 105.19 KiB | Viewed 6418 times ]
DSC09565.JPG
DSC09565.JPG [ 120.86 KiB | Viewed 6418 times ]
DSC09566.JPG
DSC09566.JPG [ 110.16 KiB | Viewed 6417 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Jul 2008 19:57 
In Gara Comarnic se lucreaza tare dar nu cred ca va fi gata anul acesta.


Attachments:
DSC09568.JPG
DSC09568.JPG [ 126.56 KiB | Viewed 6417 times ]
DSC09569.JPG
DSC09569.JPG [ 110.24 KiB | Viewed 6417 times ]
DSC09571.JPG
DSC09571.JPG [ 91.91 KiB | Viewed 6416 times ]
DSC09572.JPG
DSC09572.JPG [ 86.58 KiB | Viewed 6416 times ]
DSC09573.JPG
DSC09573.JPG [ 100.06 KiB | Viewed 6418 times ]
DSC09574.JPG
DSC09574.JPG [ 123.48 KiB | Viewed 6415 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Jul 2008 20:07 
Intre Comarnic si Sinaia pe mare parte din traseu firul de ducere dinspre Bucuresti este scos/inchis. Nu se lucra cand am trecut... :roll:


Attachments:
DSC09575.JPG
DSC09575.JPG [ 143.56 KiB | Viewed 6415 times ]
DSC09577.JPG
DSC09577.JPG [ 119.97 KiB | Viewed 6411 times ]
DSC09579.JPG
DSC09579.JPG [ 132.44 KiB | Viewed 6411 times ]
DSC09580.JPG
DSC09580.JPG [ 122.92 KiB | Viewed 6414 times ]
DSC09581.JPG
DSC09581.JPG [ 91.57 KiB | Viewed 6414 times ]
DSC09582.JPG
DSC09582.JPG [ 86.37 KiB | Viewed 6412 times ]
DSC09583.JPG
DSC09583.JPG [ 81.18 KiB | Viewed 6413 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Jul 2008 20:18 
In Sinaia se lucreaza, nu cred ca au inceput de mult lucrarile.


Attachments:
DSC09584.JPG
DSC09584.JPG [ 93.74 KiB | Viewed 6410 times ]
DSC09586.JPG
DSC09586.JPG [ 143.03 KiB | Viewed 6410 times ]
DSC09588.JPG
DSC09588.JPG [ 105.26 KiB | Viewed 6412 times ]
DSC09589.JPG
DSC09589.JPG [ 101.74 KiB | Viewed 6410 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Jul 2008 20:21 
Intre Sinaia si Predeal nicio lucrare, doar am observat niste insemne cu spray intens colorat pe sine, probabil portiunile unde va fi taiata. Gara Predeal are acelasi aspect neingrijit.


Attachments:
DSC09688.JPG
DSC09688.JPG [ 143.47 KiB | Viewed 6408 times ]
DSC09689.JPG
DSC09689.JPG [ 102.14 KiB | Viewed 6408 times ]
DSC09699.JPG
DSC09699.JPG [ 138.15 KiB | Viewed 6408 times ]
DSC09719.JPG
DSC09719.JPG [ 115.18 KiB | Viewed 6410 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Jul 2008 20:22 
Sper ca peste un an sa am mai multe de povestit despre aceste lucrari...


Attachments:
DSC09774.JPG
DSC09774.JPG [ 86.78 KiB | Viewed 6406 times ]
DSC09775.JPG
DSC09775.JPG [ 85.23 KiB | Viewed 6408 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Jul 2008 20:51 
2 intrebari: cat ai facut dus-intors??? Se circula greu?
Si pe tronsonul modernizat, Bucuresti-Campina, se circula repede, se simte diferenta? 8-|


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Jul 2008 20:58 
bogdan_buc wrote:
2 intrebari: cat ai facut dus-intors??? Se circula greu?


La dus am plecat din Bucuresti la 9.40 si am ajuns la 12.25 in Predeal cu un accelerat. La intoarcere am plecat din Predeal la 14.35 si am ajuns la ~16.50 in Nord cu 10 min intarziere cu un rapid Brasov-Bucuresti dotat exclusiv cu vagoane 26-16 si 36-16. La acesta a fost curios ca nu a oprit in Campina.

bogdan_buc wrote:
Si pe tronsonul modernizat, Bucuresti-Campina, se circula repede, se simte diferenta? 8-|


Se circula foarte bine pe Bucuresti-Campina, nu mai este decat restrictia de viteza de la pasarela Chitila, in rest a mers repede.


Nici pe Bucuresti - Constanta nu s-a mers greu in primul an de lucru, dar cand au inceput sa atace mare parte din traseu s-a ales praful de intervale. La fel presimt ca se va intampla si aici. Lucrarile desi incepute din toamna 2007 merg sub asteptari. :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Aug 2008 11:26 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 79
Configuratia garii Campina va fi usor schimbata, renuntandu-se la o linie. Astfel fosta linie 2 va deveni linia intai iar liniile cu peron, 4-5 si 6-7 vor deveni 3-4 si 5-6.
Pasajul subteran este terminat pana in dreptul peronului de la liniile 3 si 4.
Traversele folosite pe tornsonul Campina Predeal difera de cele folosite intre Bucuresti si Campina. Prinderea clemelor elastice de traversa nu se mai face prin intermediul holtsuruburilor cu dibluri.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Aug 2008 18:30 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 79
Iata cateva poze cu modelul de traversa folosit.


Attachments:
traversa 1.jpg
traversa 1.jpg [ 125.38 KiB | Viewed 6115 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Aug 2008 18:32 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 79
Pozele sunt facute in zona garii Breaza.


Attachments:
traversa 2.jpg
traversa 2.jpg [ 118.91 KiB | Viewed 6108 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Aug 2008 18:33 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 79
Ultima poza cu traverse


Attachments:
traversa 3.jpg
traversa 3.jpg [ 127.92 KiB | Viewed 6107 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Aug 2008 18:34 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 79
Sistemul de prindere cu cleme elastice


Attachments:
clema 1.jpg
clema 1.jpg [ 89.72 KiB | Viewed 6100 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Aug 2008 18:37 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 79
Per ansamblu, aceste traverse par mai neingrijit lucrate decat cele folosite pe tronsonul Bucuresti Campina.


Attachments:
clema 2.jpg
clema 2.jpg [ 104.62 KiB | Viewed 6094 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group