TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Sun 19 Aug 2018 18:22

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 45 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: Sun 13 May 2018 08:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46117
Primul autobuz cu baterii a sosit in Cluj Napoca.

monitorulcj.ro


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 30 May 2018 16:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46117
Quote:
Proiect de hotărâre privind darea în concesiune către Compania de Transport Public Cluj-Napoca S.A. a bunurilor aflate în domeniul privat al municipiului Cluj-Napoca, ce fac parte din investiția „Înlocuirea vechilor autobuze diesel cu autobuze electrice cu două stații de încărcare”.


Sunt 10 autobuze cu baterii, nu 11! CTP-ul spune ca durata lor de viata este de 15 ani :D :D :P :mrgreen:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 30 May 2018 23:55 
Offline
User avatar

Joined: Sun 18 Mar 2007 18:17
Posts: 79
O sa dureze 15 ani sigur....ca troleibuze cu captatori. Asta daca nu iau foc si ard pana la pamant. Dar de, ordinul de la comitetul central a venit si se vrea baterii.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 31 May 2018 22:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46117
Mandria costisitoare a primarului Boc e transmisa de presa clujeana cu fast. Bineinteles ca sunt prezenti naivii si aplaudacii semianalfabeti.

Poze de pe pagina de facebook a primarului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 03 Jun 2018 20:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46117
202


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 27 Jun 2018 10:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46117
Infatuarea capata accente paranoice...

Anul acesta vor aparea in Cluj Napoca alte 12 autobuze cu baterii. Contractul prevede livrarea a maxim 41 de astfel de autobuze.

http://www.metro-report.com/news/single ... apoca.html


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 01 Jul 2018 21:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46117
Am facut ieri o vizita la Cluj Napoca, pt. a testa autobuzele cu baterii.

Doar 3 astfel de autobuze pe trasee: 204 pe linia 27, 207 si 208 pe linia 30.

In garajul din Marasti, autobuzul cu nr. 209.

Autobuzele electrice, cu preturi astronomice, "premiera nationala", stau ziua la incarcat baterii in loc sa circule. Bateriile au randament scazut, de aceea nu e de ajuns sa se incarce noaptea!


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 01 Jul 2018 21:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46117
208

A circulat pe traseul 30. Acest traseu ar fi fost potrivit pentru troleibuze articulate cu baterii (cca 70% din traseu e sub reteaua de troleibuz).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 01 Jul 2018 21:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46117
204


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 01 Jul 2018 21:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46117
204

Aceste Solaris-uri electrice sunt cele mai silentioase autobuze cu baterii cu care am calatorit.



Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 01 Jul 2018 22:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46117
208



You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 02 Jul 2018 17:57 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7977
Acel captator de pe plafon nu poate fi utilizat pentru încărcarea de la reţeaua de troleibuz?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 02 Jul 2018 18:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46117
Era vorba ca vor construi doua statii de incarcare rapida, de aceea e nevoie de acel captator. Nu stiu daca bateriile s-ar putea incarca de la reteaua de troleibuz.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 10 Aug 2018 17:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46117
7 august: 206 la incarcat, 209 pe traseu.
8 august: 203, 204 la incarcat.

Deci doua autobuze electrice se chinuie sa faca ceea ce putea face un troleibuz. Scumpa mandria!

Foto: Cristian Dabija.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 18 Aug 2018 13:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46117
In garajul din Grigorescu a fost montat un sistem de incarcare rapida a bateriilor scumpelor si inutilelor autobuze electrice. Nefolosit, ca sandramalele zac epuizate tot la incarcarea lenta!

Foto: Cristian Dabija.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 45 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group