TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Fri 18 Jan 2019 14:10

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 105 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 10 Nov 2008 16:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46876
CJ 10 ZLN

Achizitionat de la Sighisoara. A ramas cu vechile reclame pe el.


Attachments:
zln -Calea Victoriei.JPG
zln -Calea Victoriei.JPG [ 97.46 KiB | Viewed 17497 times ]
zln -Calea Victoriei 1.JPG
zln -Calea Victoriei 1.JPG [ 82.16 KiB | Viewed 17498 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 10 Nov 2008 16:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46876
Statii RATL.


Attachments:
statie RATL -Calea Victoriei.JPG
statie RATL -Calea Victoriei.JPG [ 119.79 KiB | Viewed 17497 times ]
statie RATL -Calea Victoriei a.JPG
statie RATL -Calea Victoriei a.JPG [ 97.25 KiB | Viewed 17497 times ]
indicativ statie RATL.JPG
indicativ statie RATL.JPG [ 70.88 KiB | Viewed 17498 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Dec 2008 16:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46876
CJ 31 TLT

-an 2006


Attachments:
31TLT-10.JPG
31TLT-10.JPG [ 77.74 KiB | Viewed 17444 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Dec 2008 16:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46876
CJ 38 TLT

-an 2006


Attachments:
cj38tlt--TURDA.JPG
cj38tlt--TURDA.JPG [ 82.67 KiB | Viewed 17442 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Dec 2008 16:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46876
CJ 02 ZPK

-an 2007


Attachments:
CJ 02 ZPK.JPG
CJ 02 ZPK.JPG [ 65.95 KiB | Viewed 17439 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Mar 2009 11:37 
http://www.ziarul21.ro/new/index.php?op ... &Itemid=72

Ceva extrem de interesant, cititi tot articolul.

Quote:
Intâlnirea pe care o programase primarul Tudor Ştefănie cu cetăţenii din zona centru nu promitea ceva deosebit faţă de cum au fost celelalte întâlniri de acelaşi gen. Întâmplarea a făcut, însă, ca la întâlnire să participe şi câţiva dintre cei care practică transport în regim maxi-taxi pe raza municipiului Turda.
Pentru că, probabil, altfel s-ar pierde inclusiv din nuanţă, vom reda mai jos o parte din discuţia pe care a purtat-o primarul cu transportatorii, discuţie în care, din când în când au mai intervenit Mircea Irimie şi Virginia Petean.

Tudor Ştefănie: Haideţi s-o discutăm şi pe aia reală!
Transportatori: Dar ALIS-ul are putere, dom’ primar?
T.Ş.: ALIS a câştigat licitaţia la Consiliul Judeţean când era domnul Nicoară preşedinte, dacă chiar este interesant. Deci n-a câştigat licitaţia la Turda.
T.: Dar de ce ALIS are voie să oprească în staţii şi noi nu?
T.Ş.: Pentru că beneficiarul de bilet plăteşte biletul de Câmpia Turzii, dacă doreşte să meargă între două staţii la preţ de Câmpia este opţiunea lui.
T.: ALIS a câţtigat licitaţia între două oraşe.
T.Ş.: Da, şi va circula cu bilete de transport la valoarea de Câmpia.
T.: Deci el e ALIS, dar biletele îs pe Tours Claus.
T.Ş.: Ei n-au contract cu comunitatea locală. Mergeţi la Consiliul judeţean şi vedeţi cum s-a ţinut licitaţia.
T.: Ştim cum s-a ţinut că noi am vrut să participăm şi ne-a tăiat craca din start.
T.Ş.: Păi eu eram la conducerea Consiliului judeţean atunci?
T.: De la Turda s-a tăiat craca, vă spun eu. Pentru că ni am propus să aducem 15 autobuze...
T.Ş.: Vă referiţi la ceea ce face ALIS, că ei fac transport interurban?
T.: Am propus să aducem autobuze cu climă, cu toate condiţiile şi nu s-a putut. De ce? Pentru că a licitat ALIS cu maşini competente şi normal că RATL n-a avut cum să câştige.
T.Ş.: Domnule, ALIS a licitat la Cluj, caietul de sarcini s-a făcut la CJ Cluj. Nu avem nicio legătură cu licitaţia. Dumneavoastră trebuia să fiţi un singur agent economic cu care puteam să discutăm.
T.: Am fost 7 şi nu intram în afacerea asta dacă nu eram unul singur.
T.Ş.: Cu 7 microbuze nu se face transport în comun.
T.: Dup-aia aţi trimis comunitarii să ne amendeze pentru staţii. Şi apoi a urmat Legea 92 din care primele puncte nu le respectaţi.
T.Ş.: Haideţi să ne înţelegem...
T.: Domnu Bob este aici? Acum 4 zile aţi intrat în faţă la o maşină, era să vă lovească, poliţia era la 10 metri. Astăzi, în faţa mea aţi întors pe linie continuă, poliţia dumneavoastră nu v-o oprit, dar pe noi ne vede în fiecare zi. Ba pentru acţipilde, ba pentru rugină pe maşină a dat amendă...
T.Ş.: Haideţi, că transferaţi discuţia în altă parte. Eu am venit cu alte probleme. Dacă doriţi, discutăm şi acest lucru. Dumneavoastră să spuneţi aici, că sânt şi ceilalţi cetăţeni, dacă astăzi circulaţi în legalitate sau nu.
T.: Din partea dumneavoastră, nu.
T.Ş.: Nu, domnule, circulaţi în legalitate sau nu?
T.: Dacă nu eram legali, domnu’ primar, eram legaţi demult!
T.Ş.: Hai, domnule, cine să vă lege? Nu ai niciun document să faci transport în comun în Turda. Dacă dumneavoastră consideraţi că acuma lucraţi în legalitate, cu mine nu puteţi fi partener. Măcar recunoaşteţi că lucraţi ilegal, că faceţi încasări ilegale, că lucraţi fără bilete de transport, pentru că biletele trebuie vizate de Administraţia financiară şi de noi. Dumneata trebuie să faci transport ocazional, pentru că pe asta ai licenţa.
T.: Domnule, noi vrem să fim în legalitate.
T.Ş.: Domnule, eu nu te pot introduce în legalitate, decât în perimetrul legii.
T.: Noi vrem să facem ceva benefic pentru Turda.
T.Ş.: Niciodată n-aţi vrut să faceţi ceva benefic pentru Turda, ci pentru dumneavoastră şi aţi sfidat legea întotdeauna.
T.: Dumneavoastră mi-aţi spus că atâta cât sunteţi primar nu câştigăm.
T.Ş.: Nu-i adevărat, domnule. Aţi venit la mine în audienţă. Şi ştiţi ce mi-aţi spus? „Domnule, vă susţinem în alegeri dacă ne rezolvi problema” şi atunci v-am spus că cu mine nu faceţi parteneriat de genul ăsta.
T.: Dar la taxiuri de ce se poate. Îs 400 de taxiuri, sau câte?
T.Ş.: Sânt 216 autorizate.
Mircea Irimie: Daţi-mi voie să intervin. Acuma fiecare îţi vede dreptatea lui. Cei de la taximetre respectă toată legea. Să ştiţi că nu oricine vrea să facă mâine transport, poate, pentru că au bani, mâine îşi cumpără 10 dube şi „eu fac transport local”. Eu am fabrică de pâine. Nu oricine poate să facă mâine pâine, pentru că sunt reguli care trebuie respectate. Şi acest transport pe care îl prestaţi într-o oarecare formă trebuie văzut cum e cu el. Eu îi dau dreptate domnului primar şi RATL-ului pentru că am 270 de muncitori care dimineaţa la 5.00 cu RATL-ul merg şi seara la 10.00 RATL-ul îi duce înapoi acasă. Nu cu dumneavoastră. Pentru că dacă ar veni la lucru la 9.00 şi la 11.00 ar merge acasă, ca să nu vă piardă, eu aş da faliment. Eu personal le fac abonament pe RATL de 80 de milioane şi respectă programul. Personal, ca privat, încurajez orice afacere privată în litera legii.
T.: Pot să vă pun o întrebare? Pe dumneavoastră dacă nu vă lăsa să vă dezvoltaţi puteaţi face ceva?
M.I.: Niciodată nu m-a lăsat. În momentul în care am fost cel mai „în bani”, ca firmă, mi-au apărut standarde europene şi am intrat în rate pe 10 ani de zile. Pe milioane de euro. Şi am respectat legislaţia. Atâta am fost de verificat! Aveam probleme acasă, soţia mea plângea, credea că cineva are treabă cu noi. Când am îndeplinit toate standardele şi toate actele erau în regulă n-am mai avut probleme de niciun fel.
T.Ş.: Nu pot să încurajez lucruri care sânt ilegale.
T.: şi dacă mâine aducem 10 autobuze ne daţi autorizaţie?
T.Ş.: Pe ce? O să organizăm concesiune şi licitaţie. Dar asta în momentul în care cred că un agent economic poate să servească serviciul public.
T.: Nu se vrea, dom’ primar.
T.Ş.: Ce să se vrea, dom’le? Circuli de ani de zile ilegal.
T.: De ce sânt ilegal?
T.Ş.: Circuli pe rutele RATL-ului, încasezi ilegal. Nu te pot încuraja.
T.: Un primar adevărat şi corect aşa cum ziceţi că sânteţi, să ne întrebe „Câţi sânteţi?” „Atâţia..”, „Luaţi autobuze noi şi la ora cutare, la data cutare ieşiţi pe traseu.”
T.Ş.: Domnule dragă, traseele nu sânt ale primarului.
Cetăţean: Nici cei de la RATL nu se ţine de transport, dar n-am văzut toată vara o firmă particulară care să facă transportul între centru şi Băile Sărate.
T.Ş.: Nici între centru şi Armata Roşie (22 Decembrie – n.r.) n-o să-i vedeţi.
T.: Păi pune poliţia pe noi şi ne amendează.
T.Ş.: Bun, hai că acuma discutăm de buget. Discutăm într-o zi şi de treaba asta. Ne vom întâlni zilele următoare şi discutăm punctual acest lucru.
T.: Dar noi vrem şi în colaborare cu RATL-ul, să ne luăm autobuze noi.
T.Ş.: Domnule, dumneata încerci, deocamdată, binele dumitale personal. Eu trebuie să văd binele întregii localităţi.
T.: Dar noi pe cine transportăm, nu populaţia din Turda?
T.Ş.: Singurul care e responsabil de serviciile publice (salubrizare, transport în comun, apă, canalizare) este primarul şi Consiliul local. În momentul când se consideră că este o variantă mai bună, se poate discuta. Dar cum poţi să aiu încredere în cineva care de doi ani de zile, pur şi simplu, zilnic încalcă legea. Cum pot să am încredere în aşa ceva?
T.: Şi eu am maşină, dar ce să fac cu ea, s-o ţin acasă?
Virginia Petean: Dacă-mi permiteţi puţin... Dumneavoastră nu puteaţi să efectuaţi astfel de activitate fără să intraţi în cadru legal. Şi dumneavoastră exact asta aţi făcut: aţi început să faceţi activitatea fără să vă creaţi cadrul legal şi să vă autorizaţi. Din momentul acela aţi intrat într-un conflict cu prevederile legii. Dumneavoastră aţi continuat să dezvoltaţi activitatea, nu să o încetaţi şi să veniţi...
T.: Cum să încetăm, doamnă?
V.P.: Niciun om nu poate să facă o activitate fără să respecte condiţiile legii.
M.I.: Eu am avut o afacere profitabilă. Când mi-au spus că nu corespund am depus autorizaţiile. Am rămas cu utilajele noi aduse din Italia pentru că îmi mai trebuiau mulţi bani pentru a putea ajunge la capăt.
T.Ş.: Când cumperi o maşină nouă te încadrezi în prevederile legii, nu intri cu ea pe piaţă „că aşa vreau eu şi aşa e puterea mea”. Şi aţi fost încurajaţi de diverşi oameni politici în perioada asta. Nu v-aţi găsit soluţia la ei. Vreţi acuma să găsiţi altă soluţie, putem să discutăm, când doriţi dumneavoastră, organizat.
T.: Şi amenzile?
T.Ş.: Vreţi să nu vă amendeze dacă nu găsiţi soluţia legală? Găsiţi soluţia legală!
T.: E singurul oraş din ţară unde nu există transport privat.
T.Ş.: De transport local? Nu cred. Nici Clujul nu are transport privat, domnule.
T.: În Cluj nu-i cazul.
T.Ş.: De ce nu circulaţi, de exemplu, ilegal în Cluj, domnule? De ce nimeni în Cluj nu circulă ilegal?
T.: Dacă noi n-am fi aici, tot cu autobuzele alea s-ar circula încă 20 de ani.
T.Ş.: Să ştiţi că de când aţi apărut dumneavoastră aşa de mulţi nouă ne.au scăzut încasările cu 30-40%.
T.: Ştiţi de ce? În primul rând şi condiţiile inconfortabile care sânt într-un autobuz de-ăla...
T.Ş.: Hai, că aveţi şi dumneavoastră nişte prieteni de-i împingeţi de la spate.
T.: Da, dar la RATL majoritatea îs aşa.
T.Ş.: Aveţi câteva microbuze de trebuie să bată vântul din pupa ca să meargă din staţie în staţie.
T.: Dar dacă nu ne lăsaţi să ne dezvoltăm.
T.Ş.: Haideţi că discutăm într-o zi, vă invit eu la o discuţie şi stăm de vorbă.
T.: Să găsim o soluţie, domnu’ primar, că aşa nu se mai poate.
T.Ş.: Soluţia o putem găsi tot în perimetrul legii. Venim şi unii şi alţii cu legea pe masă şi discutăm.
T.: Bine, atuncea aşteptăm. Când?
T.Ş.: Vă invit eu. Ascultaţi-mă puţin! Vă invit eu în maxim 10 zile la o discuţie.
T.: Păi până atunci nu ne mai amendaţi.
(toată lumea râde)
T.Ş.: (râzând) Păi cum, domnule, legea n-o respecţi, tonajul nu-l respecţi, călătorii îi iei din staţie, că aşa vă băgaţi în faţă la ăilalţi că se sperie şoferii.
T.: Da’ ăla când vine şi ne rupe maşina?
T.Ş.: Las’ că nu v-o rupt...
T.: Dacă şoferii de la RATL ar merge la Londra la şcoala de autobuze ar cădea jumate, la stilul de mers al lor.
T.Ş.: N-am zis că RATL-u-i perfect...
T.: Nici noi nu sântem perfecţi..
T.Ş.: Am spus că RATL, deocamdată, face transport public de persoane, 24 din 24 de ore, cât este nevoie, la program, în toate liniile din municipiul Turda. Dumneavoastră aţi ales o singură linie: centru – micro III. N-o să vă vadă nimeni la Băile Sărate numai dacă mergeţi la ştrand. De exemplu niciunul nu mergeţi la staţiune să aduceţi oamenii de acolo.
T.: Dar ne-aţi propus?
T.Ş.: Dacă v-am legalizat pe-o rută, aţi folosit rutele celelalte. Dar hai să nu mai continuam. Vă promit că ne întâlnim în maxim 10 zile.

Evident şi după asta discuţia a mai continuat preţ de vreo cinci minute. La momentul de faţă, cele două „tabere” rămân în antiteză atâta timp cât primarul susţine că activitatea pe care o desfăşoară transportatorii nu se încadrează în limitele legii, iar transportatorii consideră că ceea ce fac ei e legal. Rămâne ca întâlnirea promisă de primar să aibă loc şi vă vom ţine la curent cu rezultatul discuţiilor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 May 2009 03:48 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7977
CJ 35 TLT


Attachments:
CJ-35-TLT-010-002.jpg
CJ-35-TLT-010-002.jpg [ 60.6 KiB | Viewed 16933 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Jun 2009 21:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46876
In tara asta lucrurile se intorc pe dos.

"Duboii" fac apel la lege!!!


Attachments:
duboaie.JPG
duboaie.JPG [ 117.41 KiB | Viewed 16736 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Jun 2009 21:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46876
Un lucru e de netagaduit: concesionarea transportului public turdean s-a facut respectand legea. Adica, prin concesionare directa.

Raspunsul RATL (preluat de aici: http://zamfirpop.wordpress.com).


Attachments:
ratl turda.JPG
ratl turda.JPG [ 99.86 KiB | Viewed 16734 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Jun 2009 21:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46876
Nu numai "duboii" distrug RATL-ul. Ci si Alis Grup:

PROTEST

Maxi-taximetristii turdeni au iesit ieri in strada

Microbuzele private "ataca" RATL Turda



Citeva zeci de soferi de maxi-taxi din Turda au protestat ieri in fata Primariei si au cerut autoritatilor locale sa le acorde licente de transport in oras.

Soferii de maxi-taxi din Turda se pling ca sint impinsi in afara legii chiar de autoritatile locale, care mai apoi le aplica amenzi usturatoare.

Marul discordiei il reprezinta, spun ei, faptul ca autoritatile locale nu le acorda celor 10-13 actionari ai firmei Maxi-Taxi SRL licente de transport in oras; astfel ca, desi au toate celelalte aprobari, fara cea data de Primarie nu au dreptul legal sa transporte calatori in oras. Motivul il constituie - reclama ei - faptul ca Regia Autonoma de Transport Local (RATL) Turda ar fi beneficiat de contractul pentru transportul local prin incredintare in mod direct si fara nici un fel de licitatie. Toti actionarii firmei Maxi-Taxi SRL, infiintata anul trecut pentru a putea participa la licitatia pentru concesionarea serviciului de transport local, sustin ca Politia Comunitara actioneaza "dupa modelul Gestapo-ului", urmarindu-i si amendindu-i chiar si cind au masinile in parcari.

Amenzi "dupa ureche"

Soferii de maxi-taxi se pling ca amenzile Politiei Comunitare se aplica fara nici un fel de notificare, dovada fiind Ion Moldovan, care a incasat intr-o singura zi patru amenzi diferite, toate la aceeasi ora. "Ne pomenim cu amenzile lipite pe usa de la casa si noi nici macar nu stim pentru ce", spune Ion Moldovan, unul dintre participantii la protest. O atitudine mult mai categorica a adoptat ieri Buta Ovidiu, un alt protestatar, care promite sa ceara azil politic in SUA pe motiv de persecutare daca autoritatile nu revizuiesc hotaririle de Consiliu Local si nu le permit sa functioneze legal la fel ca anul trecut.

Alis face legea

Dupa ce a obtinut anul trecut contractele de transport extraurban intre Cluj, Turda si Cimpia Turzii, consortiul de firme Alis Grup, compus din patru societati comerciale, printre care Tours Claus SRL, Auto Trust Corporation SRL si MV Trans SRL, a inceput sa opereze si in afara legii, acuza aceiasi protestatari nemultumiti. Astfel, autobuzele inscriptionate Alis Grup stationeaza si in statiile de calatori ale RATL-ului, singurul operator de transport public local din Turda. Dovada o reprezinta fotografiile efectuate ieri de fotoreporterul monitorul, care infatiseaza mai multe autobuze ale Alis Grup oprind in statiile RATL-ului.

Primaria da vina pe politica

Viceprimarul Mircea Irimie, care s-a intilnit ieri cu protestarii, le-a promis oamenilor ca le va analiza situatia si i-a indemnat la calm pina "mai tirziu anul acesta, cind se va organiza licitatia publica pentru transport local". Printr-un comunicat, edilul turdean Tudor Stefanie i-a acuzat pe participantii la protest de "interese politice, pe fondul campaniei electorale in desfasurare", mai ales ca acestia au scandat lozinci la adresa sa.


Autor: Andi DAISZLER
Data publicarii: 13/05/2009
Monitorul de Cluj, http://www.monitorulcj.ro

Dovada concurentei neloiale: un autobuz al Alis iese din refugiul unei statii RATL, desi nu are voie sa efectueze curse "locale".
Foto: Andrei Gadalean


Attachments:
03_protest_maxi_text.jpg
03_protest_maxi_text.jpg [ 8.37 KiB | Viewed 16732 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Jun 2009 14:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46876
Am amintit de faptul ca pe ruta Turda - Campia Turzii circula autobuzele Alis Grup Cluj Napoca: http://forum.transira.ro/viewtopic.php?t=3222

Iata orarele (au fost pastrate indicativele de traseu ale RATL):


Attachments:
linia20-lv.jpg
linia20-lv.jpg [ 76.79 KiB | Viewed 16611 times ]
linia21-lv.jpg
linia21-lv.jpg [ 86.42 KiB | Viewed 16612 times ]
linia27-50-lv.jpg
linia27-50-lv.jpg [ 81.49 KiB | Viewed 16610 times ]
turda-ct-sd.jpg
turda-ct-sd.jpg [ 82.46 KiB | Viewed 16611 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 09 Aug 2009 00:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46876
CJ 02 HTJ, CJ 02 HTK fotografiate in Campia Turzii. Trasee conventie Mechel (Industria Sarmei).


Attachments:
htj -21 Mechel.JPG
htj -21 Mechel.JPG [ 57.87 KiB | Viewed 16387 times ]
htk.JPG
htk.JPG [ 50.87 KiB | Viewed 16386 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Aug 2009 22:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46876
R.A.T.L TURDA a trecut la sistem de autotaxare.
Toate punctele de vanzare de bilete de autobuz sunt marcate cu urmatorul afis:


Attachments:
ratl-mare.jpg
ratl-mare.jpg [ 48.08 KiB | Viewed 16316 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Dec 2009 12:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46876
Tours Claus va asigura transportul de persoane la Turda

Lia Durlan, 15.12.2009
http://www.ziarul21.ro/

De remarcat ca RATL Turda nu a avut nici o sansa!!! Interesant e ca a participat si STP Alba Iulia.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Dec 2009 15:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7977
Silviu Sintea wrote:
De remarcat ca RATL Turda nu a avut nici o sansa!!! Interesant e ca a participat si STP Alba Iulia.


Situatia incepe sa semene izbitor cu cea din Campina... acolo a castigat o societate (de dube, ca sa cerea caietul de sarcini... maxim 12 tone vehiculul incarcat), primind un mare punctaj pe pretul foarte mic al biletului (80 de bani, se intampla in 2008). Toate bune si frumoase, primaria a casat DAC-urile si a lasat dubarul... dupa cateva luni, CL Campina aproba majorarea propusa de firma de dube, de la 0,8 RON la 2 RON (!!!) pentru ,,centru" si 3 RON spre gara, pe motiv ca vechiul pret nu acopera toate cheltuielile. Si uite asa, biletul de transport in Campina costa 2 RON sau chiar 3 daca vrei sa mergi la gara. Cine garanteaza ca nu se va intampla la fel si in Turda?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Dec 2009 16:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46876
Mi se pare suspect ca iti falimentezi propria societate de transport, asta dupa ce ai inchis ochii ani de zile la dubarii neautorizati ce au piratat traseele RATL, masacru continuat de catre SC Alis Grup SRL Cluj Napoca.

Nu cumva Tours Claus va veni cu dube???


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Dec 2009 17:00 
Nu ar fi exclusa folosirea unei alte "retete": ii lasi pe privati sa-si faca de cap pana falimentezi societatea de transport proprie; apoi mimezi o "preluare" prin "licitatie" a vehiculelor, a cladirillor, spatiilor, lasand datoriile pe "vechea" societate si astfel ai rezolvat frumos toata tarasenia, firmele de dube iau mai mult moca masini, cladiri, terenuri si raman si singuri pe "taraba", sa-si faca "afacerea", iar "alesii" se trezesc cu cateva "matusi Tamara" care le "doneaza" viloaie, masini, terenuri, bani.

Am mirosit o putoare de zvon de genul asta si pe la Buzau cu "privatizarea" Transbus, cu noile autobuze cu tot... nu cred ca e chiar atat de incredibil...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Jan 2010 17:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46876
Transportul public din Turda adjudecat pe sub mana

Licitatia de adjudecare a transportului public de persoane din Turda a iesit cu cantec. Contractul de 6 milioane de lei cu primaria Turda a revenit firmei care se ocupa si de transportul de persoane cu microbuzul pe ruta Turda - Cluj. Regia de Transport Local din Turda va face contestatie.

Conducerea RATL Turda sustin ca sunt "multe lucruri contestabile, in primul rand ciudat este ca am fost descalificati pe motiv de neplata a datoriilor catre stat. Primaria are sa ne plateasca restante de 5 miliarde de lei vechi, dar ei ne descalifica. In plus, in caietul de sarcini se spune ca nu este obligatoriu in momentul in care o firma are datorii sa fie descalificata", a declarat pentru Stiri de Cluj inginerul sef al Regiei Autonome de Transport Local, Dan Mosteschi.

El a mai spus ca primaria nu s-a purtat corect deoarece datoriile pe care le are RATL Turda se datoreaza in primul rand primariei. "In al doilea rand prin caietul de sarcini se cere viitorului operator de transport sa detina un parc auto de minim 31 de autobuze urbane cu minim 50 de locuri fiecare si masinile sa respecte norma de poluare Euro 3. Noi contestam ca vreunul dintre ofertanti respecta acest conditii", a mai spus Mosteschi, pentru Stiri de Cluj.

El a declarat ca din informatiile pe care le detine, reprezentantii firmei SC Tour Claus SRL, care a castigat licitatia, vor sa cumpere autobuze pentru a putea sa isi inceapa activitatea.

Mosteschi sustine ca atat firma declarata castigatoare, cat si SC Autotrust Corporation SRL din Cluj Napoca, care a luat parte la licitatie, fac parte din Grupul ALIS. "Nu a fost corect nici faptul ca au venit doua firme diferite, care fac parte din acelasi Grup, si au concurat tocmai pentru a-i scoate pe unii din competitie", a mai completat acesta..

Valoarea viitorului contract dintre firma de transport si primaria Turda este de 6 milioane de lei vechi, suma despre care reprezentantii RATL Turda sustin ca este prea mica pentru a acoperi cheltuielile de functionare. "Ma indoiesc ca cineva va putea sa faca fata pentru urmatorii 6 ani cu aceasta suma, care ar trebui sa fie mult mai mare. Interesant este ca exista o clauza prin care valorile contractului se pot morifica ulterior, asa ca orice e posibil, suma ar putea creste", a mai spus Dan Mosteschi pentru Stiri de Cluj.

Nici angajatii de la RATL Turda nu au motive de multumire, din cei 150 de oameni 60 vor fi preluati de firma care va efectua transportul in localitatea, este vorba de 40 de soferi si 20 de incasatoare. "Ei vor fi tinuti timp de minim 3 luni, dar problema este cu ceilalti 90 de oameni, pe care nu vom avea cu ce sa ii platim, deoarece singura sursa de venit a Regiei este transportul de persoane in Turda", au mai declarat reprezentantii RATL.

Caietul de sarcini mai prevede ca cele 51 de autobuze pe care le detine Regia Autonoma de Transport Local Turda, 14 urmeaza sa fie cumparate de firma care va castiga licitatia, asadar Regia a fost "vanduta inainte de terminarea licitatiei", spun soferii care lucreaza la RATL Turda.

Reprezentantii primariei Turda au declarat ca ei zic ca "cei de la Tour Claus SRL sunt favoriti. In final au ramas cele doua firme, ceilalti fiind eliminati pentru neconformitati. Tour Claus si o firma din Alba Iulia s-au dovedit cei mai viabili, dar in urma analizalor tehnice si financiare, clujenii au obtinut un punctaj net superior".

Directorul tehnic din primaria Turda, Emil Dardai, a mai spus ca firma care a castigat a oferit un pret pe bilet de doar 1 leu si faptul ca vor suporta 70 % din gratuitatile pentru pensionari, veterani si alte categorii defavorizate.

Reprezentantii RATL Turda sustin ca pretul de 1 leu pe calatorie nu este realist si ca a fost oferit doar pentru a castiga licitatia, urmand sa fie crescut dupa o luna sau doua.

Contestatia lor va fi depusa in cursul acestei zile.


15.12.2009
http://www.stiridecluj.ro

Mostecky Dan, ing. sef RATL:
Cateva mici precizari trebuie facute deoarece cred ca nu am fost inteles foarte bine de colegul dumneavoastra cu care am discutat telefonic:
1.Datoria pe care o avea regia catre stat se ridica la aproximativ 5 mld. de lei vechi datorie generata de intarzierile cu care banii de la Primaria Turda au intrat in conturile RATL.
2.Caietul de sarcini prevede descalificarea dar legislatia in vigoare permite autoritatii contractante sa decida daca descalifica ofertantul sau nu.


Attachments:
RATL.jpg
RATL.jpg [ 375.12 KiB | Viewed 15872 times ]
Tours Claus.jpg
Tours Claus.jpg [ 10.13 KiB | Viewed 15872 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Mar 2010 21:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46876
La ora actuala se mentin in circulatie vehiculele RATL.

CJ 40 TLT revopsit (foto: 22.03.10).


Attachments:
40 tlt.JPG
40 tlt.JPG [ 90.14 KiB | Viewed 15449 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Mar 2010 21:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46876
CJ 26 TLT


Attachments:
26 tlt.JPG
26 tlt.JPG [ 86.29 KiB | Viewed 15447 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Mar 2010 21:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46876
CJ 45 TLT


Attachments:
45 tlt.JPG
45 tlt.JPG [ 68.69 KiB | Viewed 15446 times ]
45 tlt e.JPG
45 tlt e.JPG [ 65.11 KiB | Viewed 15358 times ]
45 tlt s.JPG
45 tlt s.JPG [ 79.84 KiB | Viewed 15360 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 03 Apr 2010 18:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46876
CJ 02 ZPU


Attachments:
zpu.JPG
zpu.JPG [ 105.37 KiB | Viewed 15330 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 Apr 2010 15:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46876
CJ 23 TLT


Attachments:
23 tlt z.JPG
23 tlt z.JPG [ 71 KiB | Viewed 15292 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 Apr 2010 15:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46876
CJ 27 TLT


Attachments:
27 tlt.jpg
27 tlt.jpg [ 52 KiB | Viewed 15292 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 Apr 2010 15:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46876
CJ 52 TLT


Attachments:
52 tlt.jpg
52 tlt.jpg [ 76.25 KiB | Viewed 15291 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Apr 2010 13:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46876
Tours Claus nu mai vrea transportul public din Turda

Societatea de Transport Public Alba Iulia a fost declarata castigatoare a licitatiei pentru concesionarea serviciului de transport public din Turda, dupa ce societatea care castigase initial licitatia si-a retras oferta, pe motiv ca nu ar face fata cerintelor impuse. Societatea din Alba a contestat in prima faza decizia comisiei de licitatie la Curtea de Apel Cluj, insa si-a retras plangerea dupa ce balanta a inclinat in favoarea ei.

In acelasi timp, Tours Claus, firma care castigase initial, si-a retras oferta de participare pe motiv ca se afla in “imposibilitatea de a face fata la momentul acesta cerintelor impuse de autoritatea contractanta si de a respecta oferta: nivelul investitiei, tariful calatoriei, mijloacele tehnice necesare”, se arata intr-o adresa trimisa de unicul asociat al firmei, Liviu Jisa, catre Primaria Turda. Interesant este ca decizia firmei vine dupa ce comisia de licitatie a stabilit ca indeplineste toate cerintele necesare, atat cele privind tariful calatoriei (stabilit in caietul de sarcini), dar si cele legate de numarul minim de autobuze pe care trebuie sa le aiba in dotare.

Cert este ca imediat dupa ce firma lui Jisa a fost desemnata castigatoare, Societatea de Transport Public Alba-Iulia a contestat decizia la Consiliul National de Solutionare a Contestatilor, iar apoi la Curtea de Apel Cluj. In motivele inaintate, avocatul Marius Costinas a aratat ca Tours Claus nu are numarul minim de autobuze in dotare. Mai mult, caietul de sarcini a fost schimbat in timpul licitatiei astfel incat firma Tours Claus sa obtina un punctaj mai bun. In dosarul inregistrat in 5 februarie a aparut, insa, la mijlocul lunii trecute o cerere de renuntare la judecata. Motivul este unul cat se poate de simplu: Tours Claus si-a retras oferta, iar societatea din Alba Iulia a fost declarata castigatoare.

Primarul municipiului Turda, Tudor Stefanie, sustine ca ii pare rau ca societatea din Alba Iulia nu s-a dus pana la capat in instanta. "Chiar luni am semnat contractul de concesiune cu firma din Alba Iulia. Eu am avut o discutie cu cei de la Tours Claus si mi-au spus ca se retrag, ca au o alta strategie. Si eu eram interesat sa aflu o motivatie. Imi pare rau ca nu s-au dus lucrurile pana la capat in instanta pentru a se vedea daca a fost sau nu corecta licitatia. Am fost si la Alba si am vazut ca aceasta firma se ocupa bine de transportul in comun", a spus Stefanie.


9.04.2010
http://www.citynews.ro/cluj/eveniment-2 ... rda-78232/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 09 May 2010 18:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46876
Sambata au circulat pt. prima data autobuzele STP Alba Iulia. Gratuit ieri 9 mai pt. ca turdenii sa se acomodeze cu ele.

http://www.turdanews.net


Attachments:
protest dubari penali.jpg
protest dubari penali.jpg [ 20.92 KiB | Viewed 14173 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Aug 2010 10:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46876
In sfarsit, transport modern la Turda! Sa vedem cateva autobuze.

B 09 MJU


Attachments:
09 mju1.JPG
09 mju1.JPG [ 73.38 KiB | Viewed 13442 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Aug 2010 10:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46876
B 11 YJD


Attachments:
11 yjd.JPG
11 yjd.JPG [ 75.1 KiB | Viewed 13442 times ]
11 yjd 1.JPG
11 yjd 1.JPG [ 73.76 KiB | Viewed 13441 times ]
11 yjd 2.JPG
11 yjd 2.JPG [ 94.6 KiB | Viewed 13441 times ]
11 yjd 4.JPG
11 yjd 4.JPG [ 111.85 KiB | Viewed 13442 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Aug 2010 10:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46876
B 84 UAV


Attachments:
84 uav.JPG
84 uav.JPG [ 88.74 KiB | Viewed 13440 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 105 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group