TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 15 Oct 2019 11:26

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 417 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Dec 2008 14:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
381 RATUC -RATParis


Attachments:
381 -Piata Avram Iancu.JPG
381 -Piata Avram Iancu.JPG [ 101.6 KiB | Viewed 13397 times ]
381 -Gara.JPG
381 -Gara.JPG [ 98.09 KiB | Viewed 13397 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Dec 2008 14:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
386 RATUC - 5912 RATParis


Attachments:
386 -Piata Avram Iancu.JPG
386 -Piata Avram Iancu.JPG [ 126.13 KiB | Viewed 13396 times ]
386.jpg
386.jpg [ 105.08 KiB | Viewed 6998 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Dec 2008 15:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
Majoritatea autobuzelor Saviem au fost inlocuite de catre autobuzele Renault, preluind si numerele de inventar.


Attachments:
Plevnei -246, 255, 295, 232 out.JPG
Plevnei -246, 255, 295, 232 out.JPG [ 110.79 KiB | Viewed 10338 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Dec 2008 17:28 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 672
Cateva observatii:
1. Autobuzul 584 original a fost scund si s-a facut praf in urma coliziunii cu autobuzul 507. Actualul 584 - cel fotografiat - a avut numarul 517 si face parte din seria 516-525, achizitionata in vara lui 1985
2. 568 a facut parte din seria de autobuze 560-569, adusa in vara lui 1986.
3. Ratuc a dorit sa scape cat mai repede de scunde si de seria de autobuze cumparata in 1992. Probabil, astfel se explica schimbarile de numere ce au avut loc, unele schimbari de numere stiu sigur ca au fost rocade, altele nu. Ca sa fiu mai clar, exemplific:
- in anul 1994 (sau, in cel mai rau caz, 1993), autobuzul 576 devine 533; trece printr-o revopsire, apoi o reparatie curenta, dar ceva mai serioasa si, ulterior, dispare; la scurt timp, apare un "576" care era, in mod cert, mai vechi decat originalul, autobuz care circula si in 1998; la fel 578 devine 529, se revopseste pentru ca apoi sa dispara iar apoi apare un "578" vopsit in maro iar fonturile erau scrise cu albastru.
-anul 1996 a fost cel al rocadelor: 225 devine 530 si dispare - 530 devine 225, acesta fiind reparat la ISECO si arata aproape ca nou; 223 devine 577; 577 devine 223 fiind reparat tot la ISECO; originalul 223 sufera, totusi, o reparatie pe care, cu toata jena, trebuie sa o numesc carpeala; la scurt timp, era mancat de rugina. Iar 569 este cazul tipic de autobuz care a trecut prin 3 RK; una cu identitatea adevarata, a doua si a treia cu indentitatea falsa de 597


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Dec 2008 17:38 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 672
DEPANAREA. Numarul de inmatriculare pe care l-a avut anterior sugera posibilitatea provenirii din originalul 597, devenit 569 si disparut. Sunetul puntii motoare si "traditia" nasterii acestor autodepanari sugereaza posibilitatea ca aceasta sa provina din unul din autobuzele articulate:
-576 (devenit 533)
-578 (devenit 529)
personal, inclinam catre prima varianta, dar nu am un indiciu concret; puntea din spate suna la fel la amandoua

Legat de 533. Autobuzul cu numarul original 533 suna groaznic deja in 1991; Desi era fabricat in 1986, inca avea culorile originale; verde cu gri, dar fara dunga rosie (specifica pentru 532). Cand a disparut, nu stiu, dar imi aduc aminte ca 540 devenise 533 prin 1993. Deservea linia 35. Deci, daca a avut loc intr-adevar, o rocada, e posibil ca 576 sa fi fost la origine 540, nu 533 original; personal, calatorind cu 576-le mai vechi, imi parea cunoscut bordul; unul din manometrele de aer avea inscriptia aproape ilizibila; din acest motiv, as inclina pentru ipoteza ca 576-le de care zic sa provina din 542, autobuz care s-a remarcat prin dificultatea cu care cupla treapta a III-a de viteze


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Dec 2008 17:47 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 672
207-le a avut esapamentul modificat nu o data, ci de doua ori

1. Initial, esapamentul se gasea in spate, aproximativ pe axa mediana a autobuzului; prima modificare a constat in lungirea tevii de esapament astfel incat evacuarea produselor de ardere sa se efectueze dedesubtul coltului din stanga spate a autobuzului; este modificarea intalnita la toate Ikarusurile 260 turdene

2. Sistemul de evacuare a fost; practic, injumatatit; evacuarea gazelor avand loc in fata rotii motoare stangi, exact ca si la Ikarusurile articulate cu motor intre puntile A si B

206-le original a trecut si el prin injumatatirea esapamentului, dar nu imi aduc aminte sa fi trecut prin etapa intermediara, cea specifica autobuzelor turdene


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Dec 2008 18:54 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
Confirm cu depanarea ex-597 si cu 584. Nu am date legate de provenienta lui 589.

Nu stiu ce s-a intimplat cu 600, daca a avut vreun RK sau nu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Dec 2008 19:33 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
OAB wrote:
... autobuzul 576 devine 533; trece printr-o revopsire, apoi o reparatie curenta, dar ceva mai serioasa si, ulterior, dispare...
... la fel 578 devine 529, se revopseste pentru ca apoi sa dispara iar apoi apare un "578" vopsit in maro iar fonturile erau scrise cu albastru.

Motivul atribuirii unui numar de autobuz vechi (hodorogit), apoi al repararii temeinice si, in fine, al disparitiei ciudate a unui autobuz in stare buna este cumva acela al vanzarii catre privati-capusa, la preturi subevaluate?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 31 Dec 2008 20:07 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 672
Brassovia wrote:
OAB wrote:
... autobuzul 576 devine 533; trece printr-o revopsire, apoi o reparatie curenta, dar ceva mai serioasa si, ulterior, dispare...
... la fel 578 devine 529, se revopseste pentru ca apoi sa dispara iar apoi apare un "578" vopsit in maro iar fonturile erau scrise cu albastru.

Motivul atribuirii unui numar de autobuz vechi (hodorogit), apoi al repararii temeinice si, in fine, al disparitiei ciudate a unui autobuz in stare buna este cumva acela al vanzarii catre privati-capusa, la preturi subevaluate?


In cazul de fata, cred ca se dorea sacrificarea unor autobuze slabe din punct de vedere calitativ, dar prea noi ca sa poata fi taiate legal. Niciunul din autobuzele disparute nu se prezenta intr-o stare tehnica foarte buna. In general, au fost vizate scundele, dar si seria de DAC-uri 117 fabricate in 1992
578-ul avea, in 1994, cam 6-7 ani vechime; la fel si 576. 225 - devenit 530 avea 4 ani vechime cand s-a facut rocada. Era intr-o stare deloc buna si, in mod normal, nu putea sa se debaraseze de el. Cu tertipul acesta, da. S-a putut. Una din exceptii a fost 515. Aceste a fost fabricat in 1985 iar in 1988 a fost casat fara ca un alt autobuz sa ii ia locul. In 1995 a aparut o fantoma pe roti cu numarul de parc 509. Deloc nu am certitudinea ca e 509-le original aparut atunci. Interiorul era, efectiv, carpit. Musamaua era prinsa cu bucati de tabla iar capacele de vizitare nu apartineau toate autobuzului respectiv. In plus, primul capac de vizitare era mai mare decat locul care trebuia acoperit; ori autobuze cu primul capac de vizitare mai ingust au aparut cam prin 1986; 509-le original era din 1985


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 31 Dec 2008 20:12 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 672
Silviu Sintea wrote:
Confirm cu depanarea ex-597 si cu 584. Nu am date legate de provenienta lui 589.

Nu stiu ce s-a intimplat cu 600, daca a avut vreun RK sau nu.


600 a avut, din cate stiu, doua RK-uri. Unul facut la Cluj, prin 1996 sau 1997 iar urmatorul undeva in jurul anului 2000. In urma acestui RK, 600, ca si 603, 602 si altele, au primit schema de culoare RATB. De altfel, am niste indici ca RK-ul respectiv a fost facut la Bucuresti. Ulterior, si alte autobuze - reparate la Cluj - auprimit o schema de tip RATB, dar negrul de jos era substituit cu un gri. La 600, 602, 603, 615, 618, negrul din partea de jos este negrul RATB. Este prezent si dunga galben-portocalie tipica RATB. Musamaua este integral neagra, cu buline in relief, exceptand 615 si 618, unde nu exista buline.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Jan 2009 00:48 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 672
O situatie cel putin interesanta este cea a numarului de parc 536. Prima data, numarul de parc respectiv a fost acordat unul DAC 117 UD fabricat undeva prin 1986, avand culoarea galbuie. In 1993 a aparut un DAC 112 UD cu acest numar, schema de culoare fiind galben-albastru, cea tipica pentru reclama CAMEL. Situatia s-a mentinut pana in 1995 (poate inceputul lui 1996); in orice caz, autobuzul respectiv era enervant.

In primavara lui 1996 apare un autobuz DAC 117 UD cu numarul de parc 536, dar care purta amprenta RK-ului facut in 1995:
-trepte din tabla foarte groasa, cu striuri "izolate" (nu grupe de striuri) in diverse pozitii
-schema de culoare galben (mai inchis) cu dungi albastre
interiorul prezenta, de asemenea, semne ca RK-ul avusese loc in 1995 si, din ceva motive, autobuzul a zacut o vreme
Practic, arata aproape la fel cu 547, autobuz care a trecut prin al doilea RK in 1995. Dar, in cazul lui 536 a mai fost o ciudatenie, oarecum similara cu 625. Astfel, daca 625 a circulat fara trapa mica de pe parte opusa usilor, 536 a circulat fara trapa mare, motiv pentru care i se vedea motorul, toba de esapament si alte componente


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Jan 2009 00:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
Mai apare o controversa, legata de numarul 666. Tin minte ca acesta a fost atribuit unui Rocar de Simon. Ulterior a aparut Rocar de Simon cu nr. 206 (ex-666 ?) si ROCAR 312 cu nr. 666.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Jan 2009 02:04 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 672
Silviu Sintea wrote:
Mai apare o controversa, legata de numarul 666. Tin minte ca acesta a fost atribuit unui Rocar de Simon. Ulterior a aparut Rocar de Simon cu nr. 206 (ex-666 ?) si ROCAR 312 cu nr. 666.


Numarul 206 atribuit unui Rocar de Simon este ca nuca in perete. Chiar m-am mirat cand l-am vazut prima data. Insa trebuie tinut cont de urmatorul aspect:

Pretul unui Rocar de Simon era de 1200 milioane (ROL); cel al unui Rocar 312 de 600 milioane (ROL). In conditiile in care De Simonul a creat probleme iar modelul 312 nu, un oficial al RATUC, intr-un articol, ar fi spus ceva de genul ca, daca mai apar probleme la de Simon, regia va renunta la modelul respectiv.

Si nu e singura controversa.
In anul 2000 aparusera 4 MAN-uri SL 222, cu numerele 670-673. Primele doua au disparut si, astfel:
-numarul 670 a ajuns la Rocarul de Simon ciudat, cu cutie manuala
-numarul 671 a fost atribuit Grivbusului mare, in conditiile in care autobuzul respectiv primise,initial, numarul 674
-numarul 674 a fost atribuit unui autobuz DAC 112 UDM scund, cu doua usi, similar cu 606


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Jan 2009 02:12 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 672
In legatura cu ciudatenia de Rocar de Simon cu numarul 670 (CJ 08 NYH) am auzit, pana in prezent, trei variante, toate la intalnirile noastre din 2006, respectiv 2007:
A. autobuzul respectiv trebuia sa fie troleibuz. Dovada, fiind, in acest sens ar fi afisajul, care e portocaliu - cu LED-uri, nu verde, cu "pixeli" cum are, de regula Rocarul de Simon. La un moment dat m-am gandit daca nu cumva 670 este incarnarea, sub forma de autobuz, a troleibuzului 078, care a circulat foarte scurt timp, fara niciun fel de afisaj.
B. Autobuzul a fost comandat cu cutie manuala
C. Rocar a dat faliment cand autobuzul era in procesul de fabricatie si, ca sa il faca functional, i s-a montat cutia care a fost la indemana. Ipoteza respectiva este fantezista, dar exista un element care ar sustine-o: faptul ca autobuzul a inceput sa circule in 2001, ori Rocar atunci a intrat in faliment. Cel putin, din pozele cu interiorul fabricii, asta rezulta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 Jan 2009 16:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
672

MAN


Attachments:
bul. 21dec. -672.JPG
bul. 21dec. -672.JPG [ 96.99 KiB | Viewed 9679 times ]
672 mvv.JPG
672 mvv.JPG [ 101.27 KiB | Viewed 8684 times ]
672 Manastur.JPG
672 Manastur.JPG [ 109.59 KiB | Viewed 8684 times ]
Cluj Napoca 08.2011 (124).jpg
Cluj Napoca 08.2011 (124).jpg [ 180.26 KiB | Viewed 1804 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 08 Jan 2009 00:21 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 672
Schemele de culoare originale:

580: rosu-visiniu:
581-588: un fel de ocru; maro-galbui urat
590-606 rosu-visiniu
607-626: un fel de crem (culoarea dominanta), unele dintre autobuze avand si niste culori in plus, in partea de jos. De exemplu, imi aduc aminte ca 608 era verde, 611 era albastru; idem 610. 609 nu stiu daca era albastru sau verde in partea de jos. Insa pot spun un lucru: 620 nu avea nicio alta culoare si arata total inesetic (sa nu zic oribil); idem 626. La un moment dat, 625 avea rosu in partea de jos, dar cred ca rosul provine de la schema de culoare a reclamei AGFA FILM din 1992-1993
627-636; o serie de 9 Rocar 112 UDM, avand schema gri foarte deschis (sau crem?; nu mai tin minte exact)-albastru; culoarea predominanta era gri-ul


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 10 Jan 2009 14:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
In anul 2004 au fost achizitionate 26 unitati iar in anul 2005, 19 unitati.

675


Attachments:
Grigorescu -675.JPG
Grigorescu -675.JPG [ 91.3 KiB | Viewed 11610 times ]
675-9 Horea.JPG
675-9 Horea.JPG [ 88.46 KiB | Viewed 11610 times ]
bul. 21dec. -675.JPG
bul. 21dec. -675.JPG [ 126.43 KiB | Viewed 11555 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Jan 2009 14:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
676


Attachments:
676-35 gara.JPG
676-35 gara.JPG [ 84.47 KiB | Viewed 11609 times ]
676.JPG
676.JPG [ 79.86 KiB | Viewed 11497 times ]
Calea Motilor 676.JPG
Calea Motilor 676.JPG [ 84.82 KiB | Viewed 11407 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Jan 2009 14:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
677


Attachments:
677 -35 bul. Horea.JPG
677 -35 bul. Horea.JPG [ 111.08 KiB | Viewed 11609 times ]
677 -Horea.JPG
677 -Horea.JPG [ 96.88 KiB | Viewed 11608 times ]
677.JPG
677.JPG [ 80.38 KiB | Viewed 11496 times ]
Cluj-nov.14 (44).jpg
Cluj-nov.14 (44).jpg [ 126.09 KiB | Viewed 4184 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Jan 2009 14:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
678


Attachments:
678 -Calea Turzii.JPG
678 -Calea Turzii.JPG [ 114.66 KiB | Viewed 11608 times ]
678 -Gara.JPG
678 -Gara.JPG [ 108.66 KiB | Viewed 11608 times ]
Plevnei -678.JPG
Plevnei -678.JPG [ 86.72 KiB | Viewed 11606 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Jan 2009 14:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
679


Attachments:
679 -Cl. Turzii.JPG
679 -Cl. Turzii.JPG [ 87.45 KiB | Viewed 11606 times ]
679 -Piata Avram Iancu.JPG
679 -Piata Avram Iancu.JPG [ 123 KiB | Viewed 11607 times ]
679 -46b.jpg
679 -46b.jpg [ 122.06 KiB | Viewed 9344 times ]
679.jpg
679.jpg [ 109.12 KiB | Viewed 5825 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Jan 2009 14:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
680

Foto 2: Dr2005.


Attachments:
680 -24 Manastur.JPG
680 -24 Manastur.JPG [ 82.71 KiB | Viewed 11605 times ]
680_159.jpg
680_159.jpg [ 362.15 KiB | Viewed 9604 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Jan 2009 14:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
681


Attachments:
681 Gara.JPG
681 Gara.JPG [ 115.45 KiB | Viewed 11604 times ]
681 Gara 1.JPG
681 Gara 1.JPG [ 104 KiB | Viewed 11603 times ]
681.jpg
681.jpg [ 96.32 KiB | Viewed 7078 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Jan 2009 14:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
682


Attachments:
682 -Str. Paris.JPG
682 -Str. Paris.JPG [ 92.74 KiB | Viewed 11604 times ]
682 -24- Marasti.JPG
682 -24- Marasti.JPG [ 84.66 KiB | Viewed 11603 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Jan 2009 14:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
683


Attachments:
Grigorescu -683a.JPG
Grigorescu -683a.JPG [ 84.66 KiB | Viewed 11601 times ]
Grigorescu -683.JPG
Grigorescu -683.JPG [ 73.57 KiB | Viewed 11601 times ]
683 21.JPG
683 21.JPG [ 93.12 KiB | Viewed 9343 times ]
683.jpg
683.jpg [ 99.83 KiB | Viewed 8820 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Jan 2009 14:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
684


Attachments:
684 str. I. Coroianu.JPG
684 str. I. Coroianu.JPG [ 97.5 KiB | Viewed 11601 times ]
684 -Piata Avram Iancu.JPG
684 -Piata Avram Iancu.JPG [ 93.88 KiB | Viewed 11600 times ]
Piata Mihai Viteazu 684.JPG
Piata Mihai Viteazu 684.JPG [ 119.72 KiB | Viewed 11404 times ]
684-35.jpg
684-35.jpg [ 133.62 KiB | Viewed 9341 times ]
684 35.JPG
684 35.JPG [ 76.11 KiB | Viewed 9341 times ]
Cluj Napoca-aprilie 2014 (51).jpg
Cluj Napoca-aprilie 2014 (51).jpg [ 155.42 KiB | Viewed 4568 times ]
Cluj Napoca 05.2015 (240).jpg
Cluj Napoca 05.2015 (240).jpg [ 159.23 KiB | Viewed 3605 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Jan 2009 14:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
685


Attachments:
Grigorescu -685.JPG
Grigorescu -685.JPG [ 84.05 KiB | Viewed 11599 times ]
685 -21dec..JPG
685 -21dec..JPG [ 87.18 KiB | Viewed 11410 times ]
685 Avram Iancu 1.JPG
685 Avram Iancu 1.JPG [ 107.37 KiB | Viewed 9340 times ]
685.jpg
685.jpg [ 86.66 KiB | Viewed 7078 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Jan 2009 14:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
686


Attachments:
Grigorescu -686a.JPG
Grigorescu -686a.JPG [ 92.23 KiB | Viewed 11597 times ]
Grigorescu -686.JPG
Grigorescu -686.JPG [ 84.09 KiB | Viewed 11597 times ]
Plevnei -686.JPG
Plevnei -686.JPG [ 80.35 KiB | Viewed 11597 times ]
686, 167 Marasti.JPG
686, 167 Marasti.JPG [ 112.13 KiB | Viewed 11597 times ]
686-30-.JPG
686-30-.JPG [ 100.61 KiB | Viewed 11409 times ]
686 30.jpg
686 30.jpg [ 114.33 KiB | Viewed 9214 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Jan 2009 14:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
687


Attachments:
687, 703 cartierul Observator.JPG
687, 703 cartierul Observator.JPG [ 104.39 KiB | Viewed 12921 times ]
687 cartierul Observator 2.JPG
687 cartierul Observator 2.JPG [ 87.89 KiB | Viewed 12920 times ]
687 -Piata Avram Iancu.JPG
687 -Piata Avram Iancu.JPG [ 104.05 KiB | Viewed 12921 times ]
687-35.jpg
687-35.jpg [ 107.92 KiB | Viewed 10662 times ]
687 35y.jpg
687 35y.jpg [ 139.85 KiB | Viewed 10663 times ]
687 A. Iancu.JPG
687 A. Iancu.JPG [ 127.11 KiB | Viewed 10536 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Jan 2009 15:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
Brassovia wrote:
Unde au fost carosate aceste Irisbus-uri, la Arad?

Da.


Attachments:
detaliu 704.JPG
detaliu 704.JPG [ 75.49 KiB | Viewed 12911 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 417 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group