TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Thu 23 Nov 2017 06:37

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
PostPosted: Sun 18 Jan 2009 14:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44848
Imediat dupa anul 1989 s-au realizat citeva proiecte de extindere a retelei de troleibuz, nefinalizate inca.

1) Introducerea troleibuzelor in cartierul Andrei Muresanu, pe str. Constantin Brincusi (traseele 32 si 32 barat)

Sint montate traverseele, o mare parte dintre acestea existind si la ora actuala. Consolele de pe str. Brincusi din apropierea capatului de linie al autobuzelor 32 si 32 barat au fost demontate.


Attachments:
traversee C-tin Brancusi.JPG
traversee C-tin Brancusi.JPG [ 58.33 KiB | Viewed 5938 times ]
str. C. Brincusi -traversee pt. troleibuze.JPG
str. C. Brincusi -traversee pt. troleibuze.JPG [ 101.55 KiB | Viewed 5938 times ]
cap linie C. Brincusi -688.JPG
cap linie C. Brincusi -688.JPG [ 94.61 KiB | Viewed 5935 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Jan 2009 14:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44848
2) Extinderea retelei de troleibuz in cart. Gheorgheni, pe str. Liviu Rebreanu (traseele 33, 48)

Reteaua era configurata pt. a permite legaturile tuturor traseelor de troleibuz din giratoriul str. Nicolae Titulescu/str. Unirii/Aleea Slanic/str. Liviu Rebreanu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Mar 2009 21:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44848
3) Introducerea troleibuzelor pe Calea Floresti si pasaj Calvaria

Au fost ancorate traversee cu prinderile retelei montate, fiind demontate dupa anul 2000. Bine ca au ramas stalpii.


Attachments:
Calea Floresti 2.JPG
Calea Floresti 2.JPG [ 80 KiB | Viewed 5761 times ]
Calea Floresti 3.JPG
Calea Floresti 3.JPG [ 73.66 KiB | Viewed 5760 times ]
Calea Floresti t.JPG
Calea Floresti t.JPG [ 100.12 KiB | Viewed 5760 times ]
Cl. Floresti.JPG
Cl. Floresti.JPG [ 57.3 KiB | Viewed 5758 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 05 Mar 2010 12:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44848
In PIDU se prevede realizarea unei linii de troleibuz Gara - Zona Industriala Est - Aeroport.


Attachments:
troleibuz Gara - Aeroport.zip [383.93 KiB]
Downloaded 461 times
troleibuz Gara - Aeroport 8.JPG
troleibuz Gara - Aeroport 8.JPG [ 452.78 KiB | Viewed 5091 times ]
troleibuz Gara - Aeroport d.JPG
troleibuz Gara - Aeroport d.JPG [ 36.09 KiB | Viewed 5092 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 May 2011 13:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44848
Quote:
Pt. proiectul aferent extinderii liniei de troleibuz pe ruta Gara - Zona industriala - Aeroport s-a propus trecerea in rezerva, intrucat suma alocata Polului de crestere Cluj-Napoca, in cadrul Axei prioritare 1 a fost epuizata, datorita faptului ca valoarea insumata a proiectelor din portofoliul mai sus mentionat a atins plafonul maxim stabilit prin legislatia in vigoare pentru perioada 2007-2013 si anume: 82,4 milioane de euro.

Mentionam ca, prin proiectul de modernizare a tramei stradale de acces in zona industriala (proiect in evaluare) se realizeaza accesul intre gara, zona industriala si aeroport, drept urmare se analizeaza posibilitatea de a pune in functiune autobuze ecologice apartinand de R.A.T.U.C. pe aceasta ruta.


Acest raspuns a fost furnizat de catre Biroul strategie si dezvoltare locala, management proiecte.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Sep 2011 10:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44848
Hotarare privind aprobarea politicii publice cu titlul de "Transport urban ecologic in municipiul Cluj-Napoca", nr. 336/2011 -in atasament.

Inteleg ca e vorba de doua linii de troleibuz: traseul 8 (probabil ruta actuala) si traseul 9 (cred ca tot ruta actuala, vorbindu-se de extinderea retelei de troleibuz pe tronsonul Bucium - Gradini Manastur - Calea Floresti).


Attachments:
336.pdf [18.23 MiB]
Downloaded 516 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Dec 2011 16:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44848
Silviu Sintea wrote:
3) Introducerea troleibuzelor pe Calea Floresti si pasaj Calvaria

Au fost ancorate traversee cu prinderile retelei montate, fiind demontate dupa anul 2000. Bine ca au ramas stalpii.


Se pare ca se va pune in practica acest proiect. Foarte bine, deoarece reteaua de troleibuze se va putea extinde pana in Floresti.

Quote:
Dezvoltarea si extinderea liniilor de troleibuze in sistemul transportului urban ecologic in municipul Cluj-Napoca:

Transformarea a 2 linii de autobuze (linia 8 si linia 9) in linii de troleibuze prin reabilitarea instalatiilor deja existente pe cele 2 trasee si adaugarea suplimentara a unei instalatii de troleibuz pentru un segment de traseu de 2 km (intre statiile Bucium si Gradini Manastur) si achizitionarea a 12 noi troleibuze.


www.upp.mai.gov.ro


Attachments:
1.9.PPP Cluj Napoca.ppt [219 KiB]
Downloaded 126 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 11 Jan 2014 10:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44848
Am gasit pe domnuleprimar.ro un raspuns al CTP (RATUC).

Quote:
Reiterăm totala noastră disponibilitate pentru adoptarea oricăror sugestii derivate din sesizările primite în scopul îmbunătăţirii continue a calităţii transportului urban de călători, astfel :
1). În privinţa electrificării mai multor linii de transport, vă facem cunoscut că deocamdată se studiază extinderea reţelei de contact troleibuze între P-ţa Cipariu - cap linie Str.C.Brâncuşi, sens giratoriu Bd.N.Titulescu-Str.Unirii-cap linie Str.L.Rebreanu şi Str.Fabricii-cap linie Str.Plevnei.
Funcţie de oportunitatea realizării investiţiilor, în corelare cu posibilităţile de alimentare în curent continuu a reţelei de contact pentru evitarea căderilor de tensiune în zonele terminus ale traseelor şi nu în ultimul rând, funcţie de disponibilităţile financiare, vom lansa procedurile de rigoare în consecinţă.
Referitor la propunerea de reorganizare a parcursului intersecţiei Str.Unirii-Str.Al.Vaida Voievod, dorim să precizăm faptul că bucla de întoarcere este adiacentă tangenţial intersecţiei, fiind utilizată exclusiv de troleibuzele active de pe linia 3, iar pe timp de noapte, ca parcare a acestora.
Posibilele viitoare troleibuze de pe liniile 24 şi 48 nu vor intra în buclă, neavând aici capăt de trasee care să necesite staţionare prin dispecerizare.
2). În cursul anului 2014 vor începe lucrările de amenajări rutiere adiacente liniei de tramvai, investiţie în cadrul căreia au fost studiate şi se vor realiza inclusiv semaforizările intersecţiilor din nodurile Omega şi Calvaria, în corelare cu circulaţia tramvaielor ce străpung aceste noduri.
3). Încercările noastre anterioare nu justifică din punct de vedere al fluxurilor de călători, menţinerea deocamdată a unor trasee de noapte. Totodată, pe timp de noapte, când traficul general este diminuat, personalul nostru de specialitate execută majoritatea intervenţiilor de revizii şi întreţinere ale reţelelor de tracţiune electrică urbană.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 11 Jan 2014 18:59 
Offline

Joined: Sat 26 Oct 2013 23:08
Posts: 2
Privind in ansamblu raspunsul RATUC(CTP), pare sa fie vorba despre o intentie de electrificare a liniilor 32 (eventual si 32B) si 48 (se vorbeste clar de varianta sens giratoriu Titulescu-Unirii-capat L.Rebreanu). In ambele cazuri exista deja o parte din infrastructura, deci cheltuielile ar mult mai mici decat pentru eventuale retele proiectate si implementate de la zero. Cel putin asa vad eu lucrurile. Evident, e binevenita orice investitie menita sa extinda troleibuzul si sustin o eventuala investitie pe str. Plevnei. Se poate totusi sa fie vorba de o eroare a celui de la RATUC care a redactat raspunsul.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 23 Dec 2015 18:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44848
• Construcția unei rețele de troleibuz pe tronsonul Piața Cipariu - Calea Turzii - Observator - P&R Frunzișului
• Lungime totală 3,5 km cale bidirecțională, include stație de redresare.
• Va prelua călătorii pe relațiile Zorilor - Gară, Zorilor - Aurel Vlaicu și Zorilor - Muncii precum și dintre P&R Frunzișului și centru.


Doamne ajuta! Acesta ar fi un proiect ambitios si extrem de util!!!

• Construcția unei rețele de troleibuz pe str. Mehedinți.
• Lungime totală 1,9 km cale unidirecțională, nu necesită stație de redresare.
• Va prelua călătorii pe relația str. Mehedinți - Centru - Mărăști - Piața 1 Mai.


• Construcția unei rețele de troleibuz între Pasajul Calvaria și terminalul Bucium, via Calea Florești și str. Bucium
• Lungime totală 2,3 km cale bidirecțională, nu necesită stație de redresare.
• Va prelua călătorii pe relațiile Bucium - Calea Florești - Gară, Bucium - Calea Florești - str. Unirii.
• Este oportună discutarea cu proprietarul Polus Center posibila extindere pe relația Nodul N - Polus Center, finanțată de proprietarul Polus Center


• Construcția unei rețele de troleibuz pe str. Liviu Rebreanu
• Lungime totală 0,9 km cale bidirecțională, nu necesită stație de redresare.
• Va prelua călătorii pe relația Aleea Băișoara - str. Unirii - Piața Mărăști - Muncii.


• Construcția unei rețele de troleibuz pe str. Manole - Dunării - Siretului
• Lungime totală 2 km cale unidirecțională, nu necesită stație de redresare
• Va prelua călătorii pe relația cart. Între Lacuri - Mărăști - Centru - Gară.


• Extinderea liniei de troleibuz până în fața terminalului aeroportului

Sursa: PMUD.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 06 Jan 2016 19:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44848
In PMUD nu apar extinderi ale retelei de troleibuz de care s-a vorbit: pe str. C. Brancusi (posibil ca aceasta sa fie realizata cu fonduri proprii CTP si/sau cu cofinantare CL), Plevnei, la Apahida, Baciu, Floresti (poate va fi tramvai pana aici).

Nu apar "autobuzele electrice". :D :D :D :wink:


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group