TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 08:27

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 335 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Next
Author Message
PostPosted: Wed 02 Apr 2014 08:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Renault-uri pozate duminica 29 martie a.c. In afara de acestea, care se mai afla in circulatie?


Attachments:
Cluj Napoca-martie 2014 (81).jpg
Cluj Napoca-martie 2014 (81).jpg [ 122.97 KiB | Viewed 10086 times ]
Cluj Napoca-martie 2014 (90).jpg
Cluj Napoca-martie 2014 (90).jpg [ 100.29 KiB | Viewed 10086 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 02 Apr 2014 16:49 
Offline

Joined: Fri 30 Mar 2012 20:15
Posts: 53
In circulatie se afla: 229, 234, 240, 243, 244, 249, 251, 252, 262, 263, 267, 268, 269, 271, 273, 275, 278, 283, 289, 290, 294, 295, 306, 308, 309, 310, 316, 319, 321, 322, 323, 324, 326, 341.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 07 Apr 2014 01:03 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
A revenit 240-ul? În urmă cu ceva vreme avusese o explozie pe faţă-stânga.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 07 Apr 2014 19:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Traseu de retragere.


Attachments:
linia25.jpg
linia25.jpg [ 56.28 KiB | Viewed 10395 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 09 Apr 2014 10:55 
Offline

Joined: Fri 30 Mar 2012 20:15
Posts: 53
OAB wrote:
A revenit 240-ul? În urmă cu ceva vreme avusese o explozie pe faţă-stânga.

Duminica era in garajul Grigorescu in alta pozitie fata de care l-am vazut in 9 martie.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 11 Apr 2014 14:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Timisurile pastrate de CTP (RATUC).

Foto: http://www.facebook.com/OradeaTransportLocalSA


Attachments:
Timis 01.jpg
Timis 01.jpg [ 145.35 KiB | Viewed 9986 times ]
Timis.jpg
Timis.jpg [ 139.32 KiB | Viewed 9986 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 02 May 2014 11:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Cele 10 Renault-uri in drum spre Cluj.



Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 02 May 2014 22:49 
Offline

Joined: Fri 30 Mar 2012 20:15
Posts: 53
darius wrote:
OAB wrote:
A revenit 240-ul? În urmă cu ceva vreme avusese o explozie pe faţă-stânga.

Duminica era in garajul Grigorescu in alta pozitie fata de care l-am vazut in 9 martie.

Si in plus 273 a revenit la traseu exact in urmatoarea zi de dupa explozia de pneu.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 21 May 2014 21:04 
Offline

Joined: Fri 30 Mar 2012 20:15
Posts: 53
http://www.stiridecluj.ro/social/ctp-mo ... va-circula

Compania de Transport Public Cluj a deviat traseul liniei 30, începând cu data de 21 mai, va urmare a lucrărilor de realibitare de pe strada Uzinei Electrice și Aleea Stadionului.

Iată care este noul traseu:

L 30 – Dus: P-ta 14 Iulie – Garibaldi – Spl. Independentei – G. Cosbuc;

Statii: 14 Iulie – Stadion (peron tramvai) – Parcul Central.

Se suspenda statia Uzinei Electrice.

Linia va circula pe traseul deviat pana la finalizarea lucrarilor.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 22 May 2014 20:02 
Offline

Joined: Fri 30 Mar 2012 20:15
Posts: 53
http://www.stiridecluj.ro/economic/merc ... ne-de-euro

Quote:
Firmele Mercedes și Solaris au depus oferte la licitația pentru achiziția a 50 de autobuze noi în Cluj-Napoca.

Directorul Companiei de Transport Public (CTP) Cluj, Liviu Neag, a declarat că ambele firme sunt serioase, având la bază tehnologie germană.

”Mercedes este o firmă cu renume, iar polonezii de la Solaris folosesc tehnologie germană. Autobuzul Solaris este produs la Poznan, în Polonia, și cred că este o fabrică cu capital german.

Aceste autobuze sunt produse cu semifabrcate importate din Germania. Așadar, este o tehnologie germană, asamblată la Poznan, la granița dintre Polonia și Germania”, a spus Liviu Neag.

Oferele au fost deschise, iar acum comisia de licitație va analiza care sunt cele mai bune prețuri.

Primarul Emil Boc a anunțat în 5 martie 2014 că municipalitatea va lansa licitația pentru cumpărarea celor 40 de autobuze noi, conform proiectului avizat de Consiliul Local.

Investiția va fi de 11,5 milioane de euro.

”Am validat caietul de sarcini pentru cumpărarea de autobuze. De azi vom demara procedurile legale pentru cumpărarea celor 40 de autobuze, pe care Primăria le va cumpăra pentru RATUC.

De azi o trimitem la ANRMAP pentru validare, va sta acolo 10 zile, și apoi se va face licitația. În toamnă sperăm ca primele autobuze să poată sosi în municipiu.

Dorim să cumpărăm cele mai bune autobuze existente pe piață pentru transportul din Cluj-Napoca. Sunt condiții care să ne asigure că vom avea cele mai moderne autobuze din Europa”, a declarat primarul Emil Boc.

”Vom impune, potrivit directivei europene, condiții de EURO 6. Există o directivă europeană ca în cazul achiziționării de autobuze noi trebuie să aibă standardul EURO 6. Garanția va fi de minim 3 ani, o durată de funcționare de 15 ani.

Vor fi dotate cu aer condiționat, la fel ca și cele existente, camere video, pentru a împiedica violențele din mijloacele de transport, podea joasă, rampă pentru persoane cu dizabilități, loc pentru fotoliu rulant, și o lungime cerută de 18 metri.

Sistemul de informare a călătorilor, sistem de numărare a călătorilor la uși. Autobuzele vor avea sistem de transmisie a datelor radio, sistem de urmărire prin GPS, validatoare electronice duale a cardurilor de călătorie”, a mai spus Emil Boc.

Autobuzele vor avea 150 de locuri și vor costa 280.000 de euro. ”Ne așteptăm să vină cele mai importante firme de profil din lume. Prețurile pe piață sunt de 250.000 de euro - 300.000 de euro, dar sperăm ca în urma licitației să reducem din preț”, a mai spus Emil Boc.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 22 May 2014 20:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Emil Boc wrote:
Vom impune, potrivit directivei europene, condiții de EURO 6. Există o directivă europeană ca în cazul achiziționării de autobuze noi trebuie să aibă standardul EURO 6.


Care-i directiva aceea?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 23 May 2014 00:21 
Silviu wrote:
Care-i directiva aceea?


Este vorba de directiva 2007/715/CE. Începând cu data de 1 septembrie 2014, toate autovehiculele nou înmatriculate în statele membre UE, trebuie să îndeplinească condiţiile impuse de norma de poluare EURO 6.


Top
  
 
PostPosted: Fri 13 Jun 2014 16:41 
Offline

Joined: Fri 30 Mar 2012 20:15
Posts: 53
http://www.citynews.ro/eveniment/merced ... i-care-vor

Primăria Cluj-Napoca a finalizat procedura de atribuire a acordului-cadru pentru 40 autobuze articulate noi.

Firma Solaris Bus&Coach Polonia a fost declarată câştigătoarea acestei licitaţii, având o ofertă financiară de 49.626.600 lei fără TVA (faţă de valoarea estimată de 50.720.000 lei fără TVA). Firma câştigătoare a acumulat 100 de puncte conform punctajului întocmit pe baza criteriilor de atribuire. S-a avut în vedere perioada de garanţie (în acest caz 3 ani/180.000 km), consumul de combustibil (l/100 km) (60, 5 l/100 km), costuri cu poluanţii (41969,12 euro pentru km) şi valoarea raportului masă utilă/masă maxim admisă.

Pentru această licitaţie a mai fost interesată şi Mercedes Benz Romania SRL., dar oferta acesteia a fost respinsă ca inacceptabilă din cauză că firma nu a depus documentele de calificare şi propunerea tehnică în SEAP (Sistemul Electronic de Achiziţii Publice) până la ora şi data stabilită prin fişa de date a achiziţiei şi nici nu a făcut dovada unui motiv tehnic din cauza căruia să fi fost în imposibilitatea obiectivă de depunere a acestor documente, conform HG 1660/2006. Oferta financiară a Mercedes Benz Romania SRL a fost de 50.580.000 lei fără TVA.

Licitaţia deschisă prin mijloace electronice pentru încheierea acordului-cadru pentru 40 autobuze articulate noi a fost publicată în data de 9 aprilie 2014 în SEAP şi JOUE (Jurnalul Oficial al Uniunii Europene). Deschidere ofertelor a avut loc online în 22 mai 2014.

Primăria Cluj-Napoca va finanţa cele 40 autobuze din creditul CEC, iar acestea vor fi utilizate de către Compania de Transport Public Cluj-Napoca SA.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 13 Jun 2014 18:52 
Lămuriţi-mă şi pe mine, că nu pricep, 40 (citynews.ro) sau 50 (stiridecluj.ro) de autobuze articulate noi? Două surse, două cifre.
    Fotografia publicată pe "citynews.ro" este uluitoare, nu are nici o legătură cu ştirea despre Cluj-Napoca.
      Autobuz urban fabricat de CAIO-BRASILIA, pe şasiu MERCEDES BENZ O.500, simplu articulat, pe patru axe, lungime 23 metri şi uşi atât pe partea dreaptă cât şi pe partea stângă, tipic pentru reţelele BRT din Sao Paolo (primele două fotografii) şi Olinda (următoarele patru fotografii). Sunt off-topic, dar merită să vedeţi transportul urban dintr-o ţară considerată în urma Europei. Aţi vrea voi aşa ceva prin România... Poate peste o sută de ani ... de tranziţie.


      Attachments:
      File comment: off-topic_sao paolo
      mercedes_o500_caio06_sao paolo.jpg
      mercedes_o500_caio06_sao paolo.jpg [ 156.61 KiB | Viewed 13119 times ]
      File comment: off-topic_sao paolo
      mercedes_o500_caio07_sao paolo.jpg
      mercedes_o500_caio07_sao paolo.jpg [ 308.97 KiB | Viewed 13119 times ]
      File comment: off topic_olinda
      mercedes_o500_caio01_olinda.jpg
      mercedes_o500_caio01_olinda.jpg [ 217.75 KiB | Viewed 13119 times ]
      File comment: off topic_olinda
      mercedes_o500_caio02_olinda.jpg
      mercedes_o500_caio02_olinda.jpg [ 202.27 KiB | Viewed 13119 times ]
      File comment: off topic_olinda
      mercedes_o500_caio03_olinda.jpg
      mercedes_o500_caio03_olinda.jpg [ 193.32 KiB | Viewed 13119 times ]
      File comment: off topic_olinda
      mercedes_o500_caio04_olinda.jpg
      mercedes_o500_caio04_olinda.jpg [ 253.27 KiB | Viewed 13119 times ]
      Top
        
       
      PostPosted: Fri 13 Jun 2014 19:28 
      Offline

      Joined: Fri 30 Mar 2012 20:15
      Posts: 53
      Vor fi 40 de autobuze Solaris + cele 10 Renault Agora S, din care o parte au intrat deja in circulatie.


      Top
       Profile  
       
      PostPosted: Fri 13 Jun 2014 19:34 
      Offline
      User avatar

      Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
      Posts: 56085
      Ar trebui sa fie 50 autobuze articulate noi: 40 platite de primarie si 10 de CTP. Plus Agorele S, ex-Paris.


      Top
       Profile  
       
      PostPosted: Wed 18 Jun 2014 13:41 
      Offline
      User avatar

      Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
      Posts: 56085
      Quote:
      De azi clujenii isi iau bilete de transport prin SMS

      Numarul de apelare pentru achizitionarea tichetului de calatorie este 7478 alaturi de codul de linii. Astfel pentru urban exista acum posibilitatea de a plati pentru o calatorie in interval de 45 de minute, pe toate liniile 60 de minute sau chiar un abonament pe 24 de ore. In zona metropolitana achizitionarea biletului prin sms ofera posibilitatea calatorilor de a circula 40 de minute, 80 de minute sau 24 de ore pe toate liniliile metropolitane si urbane din municipiul Cluj-Napoca.

      Tarifele sunt pentru o linie 45 de minute 0.5 euro+TVA, pe toate liniile urbane 0.9 euro +TVA, sau abonament pe toate liniile in urban 2.6 euro+TVA.

      In zona metropolitana pentru 40 de minute se vor plati 0.9 euro+TVA, pentru 60 de minute 1.35 euro+TVA, pentru 80 de minute 1.8 euro +TVA, iar pentru 24 de ore 4 euro+TVA

      "Plata biletelor prin sms este o solutie mult mai comoda, la indemana oricui la orice ora, cetateanul nu trebuie sa umble cu bani cash. Un pas in plus, venit in intampinarea calatorilor. Costul biletelor se va plati de catre cetatean in factura lunii viitoare a abonamentului. Controlorii vor avea un dispozitiv prin care pot verifica pe loc daca s-a facut plata prin sms. Este un sistem european care va aduce multe beneficii calatorilor CTP", a declarat Liviu Neag, director CTP.

      ziardecluj.ro


      Attachments:
      SMS.jpg
      SMS.jpg [ 618.13 KiB | Viewed 13270 times ]
      Top
       Profile  
       
      PostPosted: Wed 18 Jun 2014 14:35 
      Offline

      Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
      Posts: 7777
      Abonamentul valabil o zi pe toate liniile preorăşeneşti e o premieră naţională. Sper să introducă şi alţi operatori astfel de titluri de călători.


      Top
       Profile  
       
      PostPosted: Mon 07 Jul 2014 18:57 
      Offline
      User avatar

      Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
      Posts: 56085
      Quote:
      Ca urmare a inceperii lucrarilor la noul pod peste raul Nadas in cadrul modernizarii tramei stradale de acces la zona industriala, incepand cu data de 07.07.2014 ora 21,00 se suspenda circulatia tramvaielor pe linia 100 si 102. Intre orele 21,00 – 23,00 vor circula autobuze pe linia 100.

      Incepand cu data de 08.07.2014, linia 100 va fi deviata, pana la finalizarea lucrarilor, dupa cum urmeaza:

      -spre B-dul Muncii, pe traseul: P-ta Garii – G. Bruno – Maramuresului – Oasului;

      -spre P-ta Garii , pe traseul: B-dul Muncii – Oasului – Maramuresului – G. Bruno, cu statie pe latura sudica a P-tei Garii in vecinatatea peronului de tramvai.

      Posesorii de abonamente pe linia 102 vor calatori pana in P-ta Garii cu linia 101 de tramvaie iar in continuare cu linia 100 de autobuze.

      Linia 26 de autobuze va avea la dus traseul deviat din P-ta M. Viteazul pe str. Dacia – Horea – P-ta Garii – G. Bruno – Maramuresului – Oasului iar la intoarcere din str. Oasului pe str Maramuresului – G. Bruno – P-ta Garii – Burebista – Traian - Dacia.

      Liniile metropolitane M37, M38 si M39 vor avea din P-ta Garii traseele deviate in ambele sensuri pe str. G. Bruno – Maramuresului – Oasului.

      CTP


      Top
       Profile  
       
      PostPosted: Thu 14 Aug 2014 16:30 
      Offline

      Joined: Fri 30 Mar 2012 20:15
      Posts: 53
      http://www.ctpcj.ro/newsdet.php?param=156

      In Atentia Publicului Calator !

      Ca urmare a lucrarilor de reparatii la podul Horea, suntem nevoiti sa deviem traseele liniilor 26, 28, 28b si 41 spre P-ta Mihai Viteazul, dupa cum urmeaza: strada Octavian Goga, Pod Napoca, Splaiul Independentei, George Baritiu, P-ta Mihai Viteazul. Se suspenda pe perioada lucrarilor statia Dragalina. Se introduce suplimentar pe Splaiul Independentei statia Parcul Central comuna cu linia 101.
      Compania de Transport Public Cluj-Napoca S.A.


      Top
       Profile  
       
      PostPosted: Thu 14 Aug 2014 16:55 
      Offline
      User avatar

      Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
      Posts: 619
      Treaba asta trebuia făcută când au început lucrările, dar e bine şi acum.


      Top
       Profile  
       
      PostPosted: Thu 28 Aug 2014 16:05 
      Offline
      User avatar

      Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
      Posts: 56085
      Accident intre un troleu (033) si un tramvai (76) la Podul Calvaria.





      http://www.voceatransilvaniei.ro/accide ... -calvaria/


      Attachments:
      accident.jpg
      accident.jpg [ 82.65 KiB | Viewed 13031 times ]
      Top
       Profile  
       
      PostPosted: Sat 06 Sep 2014 11:53 
      Offline

      Joined: Fri 30 Mar 2012 20:15
      Posts: 53
      http://clujcapitala.ro/2014/09/cluj-aut ... heorgheni/

      Pasagerii unui mijloc de transport în comun din Cluj-Napoca au trecut prin momente de groază, după ce un incendiu a izbucnit la autobuzul în care se aflau în după-amiaza zilei de vineri.

      Incendiul a izbucnit la un mijloc de transport în comun în cartierul Gheorgheni în jurul orei 19, pe strada Nicolae Titulescu în apropiere de Interservisan. În timp ce se deplasa din direcţia Str. Unirii spre centru, un autobuz a fost cuprins de flăcări. Focul a pornit de la motor, fiind observat de şofer doar în urma avertismentelor celorlalţi conducători auto din trafic, spun martorii. Situaţia nu a fost gravă, pasagerii au fost evacuaţi în siguranţă şi nu au existat răniţi.

      După spusele martorilor autobuzul era plin, iar pasagerii au tras o sperietură zdravănă. (sursa: Ziua de Cluj)

      “A auzit claxoanele celorlalţi participanţi la trafic şi a încetinit, a tras în staţie. Şoferul unui troleu care era în zonă a intervenit primul şi a sărit. De la motor au fost problemele, era flacără deschisă. Oamenii au fost evacuaţi de îndată şi se vedea pe ei că sunt alarmaţi când ieşeau din autobuz.”, spune unul din martori.

      La fața locului s-au deplasat echipaje ale pompierilor clujeni pentru a stinge flăcările.

      “A fost un incendiu la un autobuz al Companiei de Transport Public, incendiul a pornit de la compartimentul motor. Flăcările au fost stinse în scurt timp, incendiul era deja în curs de lichidare când am ajuns noi. Cauzele incendiului nu se cunosc cu exactitate, sunt în curs de stabilire.”, a declarat din partea ISU plutonier Pop Vasile.


      Top
       Profile  
       
      PostPosted: Sun 07 Sep 2014 00:35 
      Offline
      User avatar

      Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
      Posts: 619
      Quote:
      Pasagerii unui mijloc de transport în comun din Cluj-Napoca au trecut prin momente de groază, după ce un incendiu a izbucnit la autobuzul în care se aflau în după-amiaza zilei de vineri.


      709. Din fericire, nu a ars complet.


      Top
       Profile  
       
      PostPosted: Wed 15 Oct 2014 09:18 
      Offline
      User avatar

      Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
      Posts: 56085
      Autobuz între Grigorescu şi Gheorgheni, doar un vis pentru clujeni? Ce spun reprezentanţii CTP

      Eventualele linii de transport care să lege cartierele Grigorescu şi Zorilor de Gheorgheni ar putea să rămână doar un vis frumos pentru clujeni. Chiar dacă cele 40 de autobuze noi vor fi puse în următoarele luni în circulaţie, directorul CTP Cluj a anunţat că alte rute de transport vor fi înfiinţate doar dacă este absolut necesar.

      În Consiliul Local s-a luat în discuţie posibilitatea introducerii unor rute noi de transport în Cluj-Napoca, în special autobuze care să ajungă în cartierul Gheorgheni din Grigorescu sau Zorilor, însă punerea în funcţiune a sistemului de ticketing pare că va „rezolva” de tot această problemă. Directorul Companiei de Transport Public (CTP) Cluj-Napoca, Liviu Neag, a anunţat că o parte din cele 40 de autobuze noi vor ajunge la Cluj în prima jumătate a lunii viitoare, însă asta nu înseamnă că vor fi introduse automat alte rute de transport.

      „Deocamdată vom suplimenta anumite linii de transport şi vom deschide rute noi acolo unde se justifică. Ştiţi cum e? Toată lumea vrea să ajungă în oraşul ăsta cu o singură linie la serviciu, dar nicăieri în lume nu există posibilitatea asta. Se va implementa sistemul de ticketing, primele probe le vom avea la finalul lunii noiembrie, iar atunci se va da tariful orar şi oamenii vor putea, timp de o oră, să se mişte de pe o linie pe alta fără probleme”, a anunţat directorul CTP.

      Până la funcţionarea sistemului de ticketing, cel al plăţii prin SMS a biletelor de călătorie este un succes, potrivit lui Liviu Neag. Astfel, peste 15.000 de clujeni aleg, în fiecare lună, să-şi plătească biletul cu ajutorul telefonului mobil, după ce dau un mesaj text la numărul 7478. Cele 40 de autobuze noi care sunt aşteptate la Cluj-Napoca au fost cumpărate cu 11,3 milioane de euro de către primăria clujeană în această vară.


      http://citynews.ro/din-oras/autobuz-int ... ezentantii


      Top
       Profile  
       
      PostPosted: Wed 15 Oct 2014 09:24 
      Offline
      User avatar

      Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
      Posts: 56085
      HCL 379

      Hotarare privind modificarea Art.1, Teza 1, Art. 2.1 si Art. 2.2 ale Hotararii nr. 74/2014 (alocarea sumei de 7.430.200 de lei de la bugetul local pe anul 2014 Companiei de Transport Public Cluj-Napoca SA, cu sprijinul Consiliului Local al municipiului Cluj-Napoca).


      Attachments:
      379(3).PDF [214.1 KiB]
      Downloaded 245 times
      Top
       Profile  
       
      PostPosted: Fri 21 Nov 2014 17:16 
      Offline

      Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
      Posts: 3299
      Tramvai-cinematograf la Cluj-Napoca, in memoria caderii Zidului Berlinului de acum un sfert de secol:

      https://ro.stiri.yahoo.com/tramvai-cine ... 31755.html

      Quote:
      Lecţii de istorie într-un tramvai care circulă pe străzile Clujului. Astfel a marcat Centrul Cultural German 25 de ani de la căderea Zidului Berlinului. Vedeta evenimentului este un tramvai produs și folosit în capitala Germaniei în care, timp de o săptămână, clujenii vor putea viziona documentare și filme care ilustrează momentul căderii Cortinei de Fier.

      Tramvaiul a fost cumpărat de compania de transport public din Cluj după revoluţia de la 1989. Este fabricat în 1978 şi până să ajungă la Cluj, a fost folosit în Berlinul de Est. În această săptămână, cu ocazia aniversării a 25 de ani de la căderea Zidului Berlinului, în vehicul sunt proiectate comedii, drame sau documentare germane, pe care plătitorii de bilete le pot viziona gratuit pe traseul lor zilnic.

      „Tramvaiul este exact legătura dintre Cluj și Berlin, pentru că a circulat în Berlin până în 1992 iar apoi, în 1999, a fost cumpărat de către Compania de Transport din Cluj împreună cu alte 15 tramvaie de acest fel. Acum circulă pe ruta Bucium-Gară”, amintește reprezentantul Centrului Cultural German, Liliana Popa.

      În cinematograful mobil vor rula timp de o săptămână 13 firme de lung metraj, care ulterior vor putea fi vizionate și în cinematografele sau cafenelele din Cluj.

      „Plimbându-mă cu tramvaiul, am observat programul de călătorie vechi din Berlin și mi-am dat seama că aceasta este o legătură foarte bună între cele două orașe, fiindcă motivul sărbătoririi leagă astfel cele două țări: 25 de ani de la marea schimbare. Ideea prezentării filmelor în tramvai este foarte comică și neobișnuită și ne dorim să le prezentăm oamenilor Berlinul și într-un spațiu public”, explică Fabian Muhlthaler, director al Centrul Cultural German.

      „Este o idee interesantă, mai ales dacă sunt filme istorice. În general nu mă uit la televizor, dar pot să spun că e OK”, spune un călător.

      „Nu am fost atentă la început când am urcat, dar e OK. Mai ales astăzi, când se sărbătoresc 25 de ani de la căderea Zidului Berlinului”, spune o clujeancă.

      Tramvaiul în care rulează filmele germane a fost construit în urmă cu 36 de ani și de atunci a suferit mai multe reparații capitale.


      Top
       Profile  
       
      PostPosted: Sat 29 Nov 2014 16:41 
      Offline
      User avatar

      Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
      Posts: 56085
      Quote:
      Modificare program linia 42
      26-11-2014
      In atentia publicului calator!

      Compania de Transport Public Cluj – Napoca S.A. anunta publicul calator ca, incepand cu data de 27.11.2014, la cererea publicului calator, orarul liniei de autobuze nr. 42 (P-ta M. Viteazul – Str. Campului) se modifica in zilele lucratoare, in intervalul de exploatare 17:00 – 23:00, dupa cum urmeaza
      Plecari P-ta M. Viteazul: 17,50 - 18,45 - 19,40 - 20,30 - 21,20 - 22,15;
      Plecari Str. Campului: 18,20 - 19,15 - 20,05 - 20,55 - 21,45 - 22,35.


      Top
       Profile  
       
      PostPosted: Sat 29 Nov 2014 16:41 
      Offline
      User avatar

      Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
      Posts: 56085
      Quote:
      Suplimentare linia 40
      25-11-2014
      In atentia publicului calator!

      Compania de Transport Public Cluj – Napoca S.A. anunta publicul calator ca, incepand cu data de 26.11.2014, pe linia de autobuze nr. 40 (P-ta St. cel Mare – Cl. Turzii) se introduce o cursa suplimentara din P-ta St. cel Mare la 6:30.


      Top
       Profile  
       
      PostPosted: Sat 06 Dec 2014 09:57 
      Offline
      User avatar

      Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
      Posts: 56085
      Sosirea noilor mijloace de transport în comun a fost anunţată de la începutul anului de municipalitate, care a şi organizat licitaţia pentru 40 de autobuze articulate, respectiv cu "burduf". Primele unităţi ar fi trebuit să fie aduse la Cluj în octombrie sau noiembrie, însă primul autobuz a ajuns la Cluj, în mare secret, abia miercuri în jurul orei 4 dimineaţa. Autobuzele sunt marca Solaris Bus&Coach, se produc în Polonia, la Poznan, şi au costat municipalitatea 282.000 de euro fiecare.

      "Primul autobuz a ajuns deja la Cluj. Până la sfârşitul anului vin şi celelalte, vor veni în serii de câte cinci sau opt, până la sfârşitul lunii. Unele sunt deja pe drum, altele se pregătesc să fie aduse. Prin aceste măsuri, sperăm că din 1 ianuarie să îmbunătăţim sistemul de transport în comun", a declarat primarul Emil Boc pentru ZIUA de CLUJ.

      Autobuzele sunt Euro 6, cu garanţie minimă de trei ani, cu o durată de funcţionare de 15 ani, şi sunt dotate cu aer condiţionat, camere de luat vederi, podea joasă, cu uşi cu acces dublu pe partea dreaptă, cu validatoare duale pentru bilete, cu lămpi cu led, iluminat interior fluorescent şi 150 de locuri.

      Potrivit datelor furnizate de CTP în decembrie 2013, parcul societăţii se compunea din 330 de mijloace de transport în comun, din care 207 au durata normală de exploatare îndeplinită sau chiar depăşită. Din 197 de autobuze, 136 au durata de exploatare depăşită (în condiţiile în care perioada normală de exploatare este de 10 ani), din 96 de troleibuze, 38 au durata îndeplinită sau depăşită, iar în ceea ce priveşte tramvaiele, din 38 de garnituri aflate în parcul CTP, 33 au durata de exploatare depăşită. Strategia CTP viza o înnoire a parcului auto cu cel puţin 10% pe an.

      Aşadar parcul auto al Companiei de Transport Public Cluj se va reînnoi cu 40 de autobuze până la sfârşitul anului. Alte 10 autobuze, achiziţionate de CTP vor ajunge în Cluj, cel mai probabil, în prima parte a anului viitor.


      http://ziuadecj.realitatea.net/administ ... 33290.html


      Attachments:
      solaris.jpg
      solaris.jpg [ 67.99 KiB | Viewed 13266 times ]
      Top
       Profile  
       
      Display posts from previous:  Sort by  
      Post new topic Reply to topic  [ 335 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Next

      All times are UTC + 3 hours


      Who is online

      Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


      You cannot post new topics in this forum
      You cannot reply to topics in this forum
      You cannot edit your posts in this forum
      You cannot delete your posts in this forum
      You cannot post attachments in this forum

      Search for:
      Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group