TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 08:45

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 335 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 Aug 2013 11:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
https://www.facebook.com/EmilBoc.Intotd ... truclujeni


Attachments:
troleibuze noi RATUC.jpg
troleibuze noi RATUC.jpg [ 121.13 KiB | Viewed 10459 times ]
troleibuze noi RATUC a.jpg
troleibuze noi RATUC a.jpg [ 83.39 KiB | Viewed 10456 times ]
troleibuze noi RATUC b.jpg
troleibuze noi RATUC b.jpg [ 81.01 KiB | Viewed 10458 times ]
troleibuze noi RATUC c.jpg
troleibuze noi RATUC c.jpg [ 84.44 KiB | Viewed 10456 times ]
troleibuze noi RATUC d.jpg
troleibuze noi RATUC d.jpg [ 100.33 KiB | Viewed 10458 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 31 Aug 2013 07:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Nr anunt seap/Data publicare: 146178/30.08.2013

Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT URBAN CALATORI CLUJ-NAPOCA

Denumire contract: Contractarea unui imprumut bancar pe termen de 3 ani, in valoare de 9000000 lei in vederea achizitionarii de troleibuze pentru transportul urban de calatori

http://www.e-achizitii.com


Attachments:
Documentatie atribuire - Imprumut bancar 2013.zip [192.93 KiB]
Downloaded 163 times
FisaDate_No110921_AP.pdf [16.51 KiB]
Downloaded 187 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 31 Aug 2013 23:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Silviu wrote:
Am cerut oficial Primariei renuntarea la achizitionarea autobuzelor electrice. Nr. de inregistrare: 86776/1/12.03.2013.


Primaria Cluj Napoca, europeana, model de transparenta. Texte boccii. Iata stadiul actual al solicitarii mele adresate d-lui Emil Boc, anume, sa renunte la achizitionarea autobuzelor electrice, pastrand planul initial, de extindere a transportului cu troleibuze la Aeroport si in loc. Floresti, putand taia panglici si acolo.


Attachments:
Primaria Boc.jpg
Primaria Boc.jpg [ 251.06 KiB | Viewed 20702 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Oct 2013 15:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
http://www.stiridecluj.ro//directorul-r ... luj-napoca

Interviu cu directorul Neag.

Isi doreste ruta de troleibuz Gara - Aeroport dar si (dupa anul 2014) troleibuze pana la Apahida.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 Oct 2013 08:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Nu se stie daca va fi vorba de linia 8 sau de o linie noua, a completat directorul RATUC.

Troleibuz de la Aeroportul Cluj pana la Gara.

http://www.stiridecluj.ro/social/trolei ... noua-linie

http://www.stiridecluj.ro/social/ratuc- ... pe-linia-8

Poza e din Bucuresti :cry:


Attachments:
troleibuz RATUC.jpg
troleibuz RATUC.jpg [ 91.1 KiB | Viewed 10682 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Oct 2013 08:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Quote:
RATUC anunţă clujenii că, începând cu data de 12.10.2013, traseul linie de transport 38 (P-ţa M. Viteazul – Vânatorului) se va modifica.

Potrivit RATUC, ca urmare a deciziei Comisiei de sistematizare a circulaţiei din cadrul Primăriei, traseul liniei 38 va fi următorul: P-ţa M. Viteazul – str. E. Racoviţă – str. Gruia – str. Trambitaşului – str. Vânatorului – str. Gruia.

Staţiile de pe traseul liniei nu se modifică.

http://www.monitorulcj.ro/actualitate/2 ... 8z8y7.dpbs


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Oct 2013 15:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
O linie expres care va lega Aeroportul Internaţional Cluj-Napoca de Gară va funcţiona până la sfârşitul acestui an. Potrivit directorului Regiei Autonome de Transport Urban Călători, Liviu Neag, intervalul curselor va fi stabilit împreună cu reprezentanţii aeroportului

Inagurarea liniei, pe care vor circula troleibuze, depinde însă de Consiliul Judeţean.

"Consiliul Judeţean ne-a dat asigurări că până la sfârşitul lunii va finaliza giraţia din faţa Aeroportului Internaţional, iar noi suntem pregătiţi ca după aceea să intrăm cu o nouă linie, o linie expres care să facă legătura între aeroport şi gară. Intervalul curselor urmează să fie stabilit în funcţie de aterizările aeronavelor la Cluj", a declarat pentru citynews.ro Liviu Neag.

Potrivit acestuia, cartierul Someşeni va avea trei linii, iar noile troleibuze care vor circula în zonă vor oferi "un plus de condiţii de transport".

În prezent, conform directorului RATUC, în Someşeni circula linia nr. 8 şi linia nr. 8L, care ajunge până la Agro Transilvania.

Liviu Neag a mai precizat că linia ar urma să funcţioneze până cel târziu la finalul lunii noiembrie.


http://citynews.ro/din-oras/exclusiv-ra ... ce-data-va


Attachments:
ratuc-aeroport.jpg
ratuc-aeroport.jpg [ 235.06 KiB | Viewed 10471 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 25 Oct 2013 19:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Programul liniei 5.


Attachments:
orar_5.pdf [22.23 KiB]
Downloaded 153 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Nov 2013 17:49 
Offline

Joined: Fri 30 Mar 2012 20:15
Posts: 53
Quote:
http://www.citynews.ro/eveniment/ratuc-se-transforma-societate-pe-actiuni-cum-va-fi-denumita-1255874

Capitalul social subscris şi vărsat de acţionarul Municipiul Cluj-Napoca, reprezentat de Consiliul Local al Municipiului Cluj-Napoca este divizat în 159.000 acţiuni nominative, cu o valoare nominală de 1000 lei/acţiune. Patrimoniul propriu al RATUC Cluj-Napoca, în valoare de 159.000.000 lei va fi preluat de „COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC CLUJ NAPOCA S.A.”.

Acţionarul unic al societăţii este unitatea administrativ-teritorială Municipiul Cluj Napoca, reprezentată prin Consiliul Local în calitate de Adunarea Generală a Acţionarilor. Consiliul de Administraţie este compus din 7 membri care sunt numiţi prin Actul Constitutiv.

Personalul RATUC Cluj-Napoca, existent la data reorganizării, va fi preluat în totalitate de către „COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC CLUJ-NAPOCA S.A.” şi îşi va păstra toate drepturile şi obligaţiile stabilite prin Contractul Individual de Muncă şi Contractul Colectiv de Muncă la nivelul regiei, în vigoare la data reorganizării.

Începând cu data înregistrării la Oficiul Registrului Comerţului „COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC CLUJ-NAPOCA S.A.” se subrogă în drepturile şi obligaţiile RATUC Cluj Napoca.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 12 Nov 2013 12:54 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
In atasament, propunerea de transformare a operatorului clujean de transport public din R.A. in S.C.

www.primariaclujnapoca.ro


Attachments:
RATUC.pdf [1.79 MiB]
Downloaded 202 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Nov 2013 19:29 
Offline

Joined: Fri 30 Mar 2012 20:15
Posts: 53
Quote:
http://www.stiridecluj.ro/social/un-troleibuz-antic-a-luat-foc-pe-strada-motilor-foto


Este vorba de troleibuzul 051.


Attachments:
051.JPG
051.JPG [ 39.82 KiB | Viewed 10182 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 22 Nov 2013 14:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Quote:
Vicepreşedintele PNL Cluj Napoca, Ioan Bildea, il intreaba pe Emil Boc ce s-a intamplat cu materialele dezafectate din lucrările de schimbare a sinelor de tramvai din oras. Conform lui Bildea, prtul acestor materiale ar fi de cateva milioane de lei, insa nu exista nici un document care sa explice modul in care bunurile au fost valorificate.

“În timpul lucrărilor de reabilitare a liniei de tramvai, a fost dezafectată întreaga cale de rulare, aproximativ 26,4 km.

Şinele nu figurează distinct în evidenţele contabile, fiind integrate în cadrul activului corporal Cale de Rulare Tramvaie 26,4 km cale simplă, aflat la poziţia 11.587 din anexa H.G. nr. 193/09.02.2006, în administrarea RATUC Cluj-Napoca şi este inventariată în Domeniul Public – Bunuri Imobile – 26. RATUC.

Şina cu canal tip TV 60 şi tip Oţelul Roşu ST 80/95 avea un grad de uzură de 75%, conform răspunsului pe care l-am primit de la Primăria Cluj-Napoca în februarie 2012.

În contractul încheiat cu asocierea Swietelsky – Astalrom – Euroconstruct – Transferoviar Grup este cuprins şi caietul de sarcini care a stat la baza licitaţiei publice organizate. Acesta prevede faptul că: „Toate materialele rezultate în urma demontării (dale din beton armat, şina, pavele normale, borduri, plăci metalice, material mărunt) vor fi predate pe bază de proces verbal beneficiarului de dotare, în cantităţile specificate în procesul verbal de predare a amplasamentului”.

PNL Cluj-Napoca va solicită, domnule primar Emil Boc, să precizaţi ce s-a întâmplat cu şina dezafectată, având în vedere că valoarea de inventar cumulată şi reevaluată în anul 2009 a mijlocului fix în ansamblu (cale de rulare şi schimbătoare de cale) este de 16.035.243 lei (aproximativ 3.700.000 euro). În cazul în care aceasta a fost valorificată, dorim să ştim suma totală obţinută de pe urma ei”, spune Bildea.

http://www.gazetadecluj.ro/stiri-cluj/l ... -trosnesc/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 05 Dec 2013 07:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
In cazul acesta, sa se numeasca "8" si sa intoarca unde intorc acum autobuzele traseului 8.

Quote:
Troleibuzul 5, care leagă gara de aeroport, va opri în toate stațiile de pe traseu

"Odată cu finalizarea lucrărilor la sensul giratoriu de la aeroport, am introdus o nouă linie experimentală de transport în comun, pe tronsonul aeroport-centru-gară; în urma numeroaselor solicitări primite de la clujeni, Linia 5 va opri în fiecare stație de transport în comun de pe traseu, de pe ambele sensuri", se arată într-un comunicat remis presei.

Linia 5 porneşte de pe strada Traian Vuia, continuă pe Aurel Vlaicu, 21 Decembrie 1989 - Regele Ferdinand - Horea - piaţa Gării, iar la retur aceasta circulă pe străzile Burebista - I. Coroianu - Traian - I.P. Voitesti - Cuza Vodă - 21 Decembrie 1989 - A. Vlaicu - Traian Vuia.

Linia de troleibuz Aeroport - Gară circulă de dimineaţă de la ora 6, la fiecare 20 de minute.

http://ziuadecj.realitatea.net/administ ... 20819.html


Attachments:
troleibuz ratuc.jpg
troleibuz ratuc.jpg [ 81.47 KiB | Viewed 10108 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 09 Dec 2013 21:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Quote:
RATUC va institui din 1 ianuarie 2014 o taxă specială la tariful biletului/ abonamentului de călătorie, pentru achiziția de mijloace de transport în comun moderne şi mai puţin poluante. Propunerea RATUC este ca această taxă specială să fie în cuantum de 6,65%, iar decizia va fi luată în şedinţa de consiliu local din această săptămână

Liviu Neag, director RATUC Cluj-Napoca, spune că în urma analizei efectuată de căre RATUC privind starea tehnică a parcului de autobuze, troleibuze şi tramvaie din dotare a rezultat că din totalul de 330 de mijloace de transport, 207 au durată normală de exploatare îndeplinită sau depăşită şi anual ar trebui înlocuit 10% din parcul de autobuze şi troleibuze.

„În medie pe an, suma necesară pentru dotare este de 36.490.000 lei. Scoaterea din exploatare a mijloacelor de transport învechite şi înlocuirea acestora cu altele moderne cu consumuri energetice determină o reducere a cheltuielilor cu piesele de schimb şi manopera pentru reparaţii”, se arată în nota de fundamentare a proiectului de hotărâre de consiliu local. Având în vedere posibilităţile limitate ale regiei privind finanţarea din surse proprii, RATUC Cluj-Napoca solicită constituirea sursei de finanţare a investiţiilor pentru achiziţia mijloacelor de transport public moderne cu confort sporit, mai puţin poluante şi cu un consum energetic redus prin instituirea unei taxe speciale de transport public în cuantum de 6,65%. "Taxa specială se va aplica la tariful biletului/abonamentului.

Prin instituirea taxei speciale nu se modifică preţul biletului/abonamentulu", se arată în proiectul de hotărâre. În Regulamentul privind încasarea, evidenţa şi accesarea fondurilor constituite ca urmare a instituirii taxei speciale pentru finanţarea achiziţiilor de mijloace de transport public în Cluj-Napoca se specifică faptul că: taxa specială se va încasa de către RATUC Cluj-Napoca odată cu vânzarea biletelor şi a abonamentelor eliberate călătorilor, cuantumul taxei speciale va fi evidenţiat distinct faţă de tarof, atât pe biletele de călătorie, cât şi pe abonamentele eliberate, taxa specială încasată de regie se va vira la bugetul local, sumele încasate din taxa specială vor constitui sursă de finanţare pentru achiziţiile de mijloace de transport public de călători.

În urma analizei efectuată de către specialiştii din cadrul RATUC privind starea tehnică a parcului de autobuze, troleibuze şi tramvaie din dotare, au rezultat următoarele aspecte: 197 de autobuze, din care cu durată normală de exploatare îndeplinită sau depăşită 136 de bucăţi 96 de troleibuze, din care cu durată normală de exploatare îndeplinită sau depăşită 38 de bucăţi 37 de tramvaie, din care cu durată normală de exploatare îndeplinită sau depăşită 33 de bucăţi. „Regia a efectuat o analiză privind posibilitatea diminuării cheltuielilor de exploatare a parcului din dotare, ajungându-se la următoarele concluzii: scoaterea din exploatere a autobuzelor şi troleibuzelor învechite şi înlocuirea acestora cu altele moderne, confortabile şi cu consumuri energetice reduse, mult mai fiabile, determinând în felul acesta şi reducerea substanţială a cheltuielilor cu piesele de schimb şi manopera pentru reparaţii. Ca urmare a influenţelor favorabile menţionate mai sus s-a ajuns la concluzia că regia, prin luarea unor măsuri organizatorice, poate reduce costurile de exploatare, în medie pe an, cu 6,65% motiv pentru care solicităm Consiliului Local Cluj-Napoca să aprobe diminuarea actualelor tarife ale transportului în comun din Cluj-Napoca, în medie cu 6,65%, iar suma astfel disponibilizată din încasarea de la călători să se constituie în taxă specială pentru finanţarea investiţiilor în mijloace de transport public”, a mai precizat Neag.

http://www.monitorulcj.ro/administratie ... NljvX.dpbs


Faina poza :wink:


Attachments:
depou troleibuze ratuc.jpg
depou troleibuze ratuc.jpg [ 96.86 KiB | Viewed 10063 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 10 Dec 2013 18:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Iata si proiectul Hotararii de Consiliu local, preluata de pe pagina de internet a Primariei Cluj Napoca.


Attachments:
41(11).PDF [1.67 MiB]
Downloaded 185 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 10 Dec 2013 18:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Quote:
Consilierii USL nu vor vota proiectul de instituire a unei taxe speciale de transport solicitată de RATUC, decât dacă mașinile nou achiziționate din banii de taxă vor deservi și zona metropolitană.

„În plin proces de transformare din regie în societate comercială pentru a putea prelua și transportul metropolitan, RATUC recunoaște că două treimi din mașinile aflate în parcul auto au durata de exploatare „îndeplinită sau depășită”. Probabil acesta motivul pentru care oficialii regiei nu s-au obosit să se înscrie la licitația pentru rutele de transport din zona metropolitană. Grav nu ni se pare faptul că se solicită fonduri pentru achiziționarea de mijloace de transport moderne, mai puțin poluante, ci că în nota de fundamentare a proiectului nu se spune nimic despre faptul că RATUC are nevoie de autobuze în plus pentru a deservi noile linii de transport. Concret este vorba despre traseele spre Florești, Apahida, Ciurila și Feleacu, pentru care va fi nevoie de mijloace de transport noi, capabile să deservească zecile de mii de locuitori ai acestor comune. Cred că această solicitare, explicațiile detaliate privind starea tehnică a parcului auto, reprezintă cea mai bună dovadă a faptului că primarii din comunele aparținând zonei metropolitane au fost „fentați” și că promisiunile privind preluarea de către regie a traseelor de transport în comun au fost doar păcăleli. Tot așa se justifică și faptul că înregistrarea noii companii la Registrul comerțului este tergiversată cu bună știință și rea voință!” se arată în comunicatul de presă semnat de Horea Uioreanu, Ioan Oleleu şi grupurile de consilieri locali şi judeţeni ai USL.

Aleșii locali aparținând USL anunţă şi că vor depune un proiect de hotărâre de consiliu local privind folosirea staţiilor RATUC de către operatorii de transport, pentru a facilita accesul locuitorilor din comunele limitrofe la locul de muncă. În schimb, operatorii de transport beneficiari ai acestei facilități vor achita un tarif de utilizare stabilit prin hotărâre de consiliu local. „Oricum, ne punem întrebarea dacă din banii cheltuiți pe celebrele tramvaie mov (achiziția fiind în atenția DNA!), nu se puteau cumpăra troleibuze sau autobuze pentru a deservi rutele din zona metropolitană. Că de liniile de transport în comun spre parcurile industriale Tetarom I și II se pare că nu poate fi vorba”, se mai arată în comunicat.

http://transilvaniareporter.ro/cluj/aut ... -politica/


Attachments:
autobuze-ratuc (1).jpg
autobuze-ratuc (1).jpg [ 134.61 KiB | Viewed 10045 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 11 Dec 2013 20:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Quote:
Taxa specială RATUC a picat în Consiliul Local. Emil Boc a acuzat opoziția că e cumpărată de Fany. USL a plecat din sală

Taxa specială RATUC, prin care urmau să fie cumparate autobuze și troleibuze noi, nu a trecut de Consiliul Local, deoarece aleșii USL s-au opus.

Pentru ca proiectul să treacă ar mai fi fost nevoie de un singur vot, lipsind un consilier local al UDMR, în condițiile în care USL s-a opus.

Emil Boc a luat foc și i-a acuzat pe cei din USL că lucrează la comanda Fany. ”Vă plătiţi datoriile către Fany din campania electorală, nu ţineţi cont de interesele clujenilor şi de faptul că vrem să modernizăm transportul în comun”, a spus Emil Boc.

”Vă bateţi joc de oamenii din Floreşti, Apahida şi restul localităţilor din zona metropolitană. Este inacceptabil ce faceţi, vă spun cu tot respectul. Ajutaţi firma Fany pe faţă. Nu votaţi un proiect care ajută la cumpărarea de autobuze noi pentru zona metropolitană şi vă bateţi joc de aceste interese. Dar se pare că pentru dumneavoastră recompensarea firmelor care v-au făcut campanie electorală este mai importantă decât interesele cetăţenilor. Este inacceptabil ce faceţi. Pentru că în condiţiile în care aţi folosit firma Fanny ca să duceţi cetăţenii la referendum dintr-o parte în alta, acum vă manifestaţi în această formă de dispreţ. N-am crezut că se poate ajunge atât de jos într-un Consiliu local”, a mai spus Emil Boc.

Claudia Anastase, liderul consilierilor PSD Cluj, a vrut să-i se dea replica, dar președintele de ședință, Olah Emese, nu i-a dat cuvântul. În acel moment consilierii PSD și PNL au părăsit ședința în grup.

http://www.stiridecluj.ro/politic/taxa- ... t-din-sala


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 18 Dec 2013 15:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Au mai sosit doua Citelisuri 18, prilej pt. o noua inaugurare, specifica d-lui Boc.

https://www.facebook.com/EmilBoc.Intotd ... truclujeni

Urmatoarele 3 troleibuze vor sosi in ianuarie 2014, deci nu anul acesta, dupa cum a mintit primarul Clujului.


Attachments:
192.jpg
192.jpg [ 81.51 KiB | Viewed 9977 times ]
192n.jpg
192n.jpg [ 94.03 KiB | Viewed 9977 times ]
193.jpg
193.jpg [ 79.27 KiB | Viewed 9977 times ]
193a.jpg
193a.jpg [ 70.68 KiB | Viewed 9977 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 18 Dec 2013 15:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Actul de inregistare la Registrul Comertului.

https://www.facebook.com/EmilBoc.Intotd ... truclujeni


Attachments:
CTP Cluj.jpg
CTP Cluj.jpg [ 226.09 KiB | Viewed 7384 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 18 Dec 2013 17:38 
Offline

Joined: Fri 30 Mar 2012 20:15
Posts: 53
http://www.stiridecluj.ro/social/ratuc- ... tului-foto

Quote:
RATUC a devenit societate pe acțiuni, cu acționar unic Consiliul Local Cluj-Napoca. Documentul a fost eliberat de Registrul Comerțului Cluj, miercuri, 18 decembrie, la ora 13.00.

Acest act era important pentru ca RATUC să poată prelua transportul în zona metropolitană (Cluj-Napoca și comunele învecinate).

În acest moment, dacă instanța va decide că traseele județene nu trebuie scoase la licitație, RATUC ar putea prelua transportul în Florești, Apahida, Chinteni și Ciurila.

RATUC va prelua transportul în Feleacu, de la 1 ianuarie 2014. Acest traseu nu a mai fost inclus la licitație, comuna fiind ultima care s-a integrat în zona metropolitană.


http://www.stiridecluj.ro/politic/ratuc ... onus-video

Quote:
RATUC va prelua transportul din comuna Feleacu, din 2014, a declarat primarul Emil Boc.

”Vom face transportul în comuna Feleacu și în satele din această localitate, din 2014. Este un prim pas și sperăm ca în scurt timp și celelalte comune din zona metropolitană să beneficieze de transport prin RATUC”, a declarat Emil Boc.

Directorul RATUC, Liviu Neag, a declarat că oamenii din comuna Feleacu vor primi un bonus. ”Prețul biletelor va fi mai mare decât cel din Cluj-Napoca, dar mai mic decât cel practicat de firma privată care face acum transport acolo. În plus, în prețul abonamentului va fi inclusă și o linie de transport, la alegere în Cluj-Napoca”, a spus Liviu Neag.

Va fi un autobuz care va merge în satul Gheorgheni, iar în comuna Feleacu și satul Vâlcele vor merge microbuze, a mai spus Neag.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 24 Dec 2013 16:17 
Offline

Joined: Fri 30 Mar 2012 20:15
Posts: 53
http://www.stiridecluj.ro/politic/benzi ... i-manastur

Quote:
Primarul Emil Boc a anunțat că în Cluj-Napoca vor apărea benzi unice pentru transportul în comun și pe ruta Mărăști - Mănăștur.

Edilul a explicat că această măsură are ca scop decongestionarea traficului în zona centrală, acum sufocat de numărul tot mai mare de autoturisme. Emil Boc a spus că a ”dat în lucru” această temă comisiei de sistematizare a circulației din cadrul Primăriei Cluj-Napoca.

”În acest moment avem o bandă unică pentru transportul în comun pe ruta Mănăștur - Mărăști, dar o soluție pentru decongestionarea traficului ar fi o astfel de bandă și în sens invers. Cu un transport în comun mai fluent, foarte mulți își vor lăsa mașinile acasă și vor circula cu autobuzul”, a spus primarul Emil Boc.

Întrebat dacă vor crește și tarifele de parcare pentru zona centrală, primarul a spus că ”nu se pune așa problema. Nu vom crește tarifele. Acestea rămân la fel, dar oamenii care vor veni în centru nu vor mai veni cu mașinile. Acum se merge până în ușa magazinului, ceea ce nu este normal. Cu un transport în comun rapid, noi credem că traficul se va ameliora”, a mai spus Emil Boc.

Edilul nu a putut spune care ar fi zona prin care să fie trasată noua bandă unică de circulație, dar a spus că așteaptă în prima parte a anului 2014 raportul comisiei de sistematizare a circulației.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 30 Dec 2013 16:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Quote:
Pe ultima sută de metri. Controversata taxă specială RATUC a fost aprobată

Taxa specială a provocat și astăzi numeroase intervenții din partea consilierilor. În final, proiectul de hotărâre a fost aprobat cu 14 voturi pentru, şase împotrivă şi patru abţineri.

Primarul Emil Boc a declarat că printr-un vot pozitiv consilierii vor susține achiziționarea de autobuze noi de către societatea de transport în comun. ”Scopul proiectului este să avem bani pentru a cumpăra noi autobuze. Nu înseamnă majorarea tarifelor, dar pe baza codului fiscal e ca o parte din banii de bilete să se ducă într-un fond de dezvoltare pentru a achiziționa noi autobuze. Voi propune și un fond consistent în proiectul de buget pentru a achiziționa autobuze. Din 6 ianuarie RATUC va asigura transportul în Feleacu, Gheorgheni și Vâlcele și sperăm că veţi sprijini, prin mijloacele politice ca și membri USL, în Consiliul județean pentru ca RATUC să ajungă în toată zona metropolitană. Printr-un vot pozitiv oferiți sprijin pentru un parc auto modern”, a declarat Boc

Consilierii locali USL au susținut că nu este nevoie de o taxă specială pentru ca o societate comercială să poată achiziționa autobuze. ”Orice societate comercială poate să investească în achiziționarea de mijloace de transport nu are nevoie de o taxă specială care ar crea avantaje pentru un anumit actor economic. Este un mare neadevăr că prin lipsa votului nostru societatea nu poate să își dezvolte parcul auto”, a declarat consilierul local Claudia Anastase (PSD).

”Nu oferim transport preferențial pentru că nicio altă companie nu asigură transportul în Cluj-Napoca, avem un monopol legal. Nu este un avantaj pentru că este singura companie care operează pe raza municipiului Cluj-Napoca, sau aveti informații că pe vitor ar exista posibilitatea ca transportul în comun să fie asigurat de o altă societate?”, a replicat fostul primar interimar Radu Moisin.

Consilierul local PSD Irimie Popa a susținut un amendament prin care să se specifice în hotărâre cuantumul taxei este destinat expres pentru mărirea de capital, banii find utilizați pentru achiziționarea de autobuze. Amendamentul nu a fost aprobat.

Liviu Neag, director RATUC Cluj-Napoca, a declarat că în urma analizei efectuată de căre RATUC privind starea tehnică a parcului de autobuze, troleibuze şi tramvaie din dotare a rezultat că din totalul de 330 de mijloace de transport, 207 au durată normală de exploatare îndeplinită sau depăşită şi anual ar trebui înlocuit 10% din parcul de autobuze şi troleibuze. „În medie pe an, suma necesară pentru dotare este de 36.490.000 lei. Scoaterea din exploatare a mijloacelor de transport învechite şi înlocuirea acestora cu altele moderne cu consumuri energetice determină o reducere a cheltuielilor cu piesele de schimb şi manopera pentru reparaţii”, se arată în nota de fundamentare a proiectului de hotărâre de consiliu local. Având în vedere posibilităţile limitate ale regiei privind finanţarea din surse proprii, RATUC Cluj-Napoca a solicitat constituirea sursei de finanţare a investiţiilor pentru achiziţia mijloacelor de transport public moderne cu confort sporit, mai puţin poluante şi cu un consum energetic redus prin instituirea unei taxe speciale de transport public în cuantum de 6,65%.

"Taxa specială se va aplica la tariful biletului/abonamentului. Prin instituirea taxei speciale nu se modifică preţul biletului/ abonamentului. Vă asigur că în mod precis vom face transport metropolitan şi serviciile vor fi de o calitate superioară şi la preţuri mai mici decât cele practicate de firmele private", a arătat Neag.

În urma analizei efectuată de către specialiştii din cadrul RATUC privind starea tehnică a parcului de autobuze, troleibuze şi tramvaie din dotare, au rezultat următoarele aspecte:
197 de autobuze, din care cu durată normală de exploatare îndeplinită sau depăşită 136 de bucăţi
96 de troleibuze, din care cu durată normală de exploatare îndeplinită sau depăşită 38 de bucăţi
37 de tramvaie, din care cu durată normală de exploatare îndeplinită sau depăşită 33 de bucăţi.

http://www.monitorulcj.ro/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 31 Dec 2013 16:50 
Ultima zi de 31B:


Attachments:
DSC_7081.jpg
DSC_7081.jpg [ 707.59 KiB | Viewed 9872 times ]
Top
  
 
PostPosted: Wed 08 Jan 2014 15:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Quote:
50 de autobuze noi, în valoare de 75 de milioane de lei, la Cluj

Emil Boc a declarat, miercuri, într-o conferinţă de presă, că o parte din noile autobuze ar putea fi folosite şi pentru transportul metropolitan.

"În 2014 vom achiziţiona 50 de autobuze noi, investiţia fiind estimată la circa 75 de milioane de lei. Un număr de 40 de autobuze, care costă circa 60 de milioane de lei, vor fi finanţate din bugetul local al municipiului, prin creditul luat de la CEC Bank, iar restul de 10 vor fi cumpărate din banii Companiei de Transport Public SA, care va contribui cu 15 milioane de lei. Sperăm, prin aceste investiţii, să modernizăm parcul auto al companiei şi să oferim un transport în comun la nivel european în municipiu. Suntem pregătiţi ca o parte din aceste autobuze noi să poată fi folosite şi pentru transportul metropolitan", a spus Boc.

Pe lângă cele 50 de autobuze, Primăria Cluj-Napoca ar putea cumpăra alte cinci autobuze noi, electrice, în urma unei finanţări din partea Guvernului Elveţiei.

Emil Boc a anunţat în conferinţa de presă de miercuri că bugetul municipiului Cluj-Napoca pe anul 2014 va fi de 257 de milioane de euro, în creştere faţă de bugetul pe anul trecut, când a fost de circa 208 milioane de euro.

http://ziuadecj.realitatea.net/administ ... 21951.html


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 28 Jan 2014 07:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Proiectul de hotarare privind achizitionarea a 40 de autobuze articulate (in atasament) a fost aprobat.

Raman Renault-uri pt. transformare in troleibuze :)

http://www.primariaclujnapoca.ro/


Attachments:
1(26).PDF [1.11 MiB]
Downloaded 198 times
1(27).PDF [378.83 KiB]
Downloaded 147 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 31 Jan 2014 18:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Quote:
Regia Autonomă de Transport Urban Călători Cluj-Napoca achizitioneaza 10 autobuze nearticulate second hand, pentru transportul urban de călători. Valoarea estimata fara TVA este de 220,000 EUR, termenul limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 06.02.2014, ora 10:00.

www.e-licitatie.ro


21.01.2014


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 05 Feb 2014 20:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Quote:
Troleibuzele articulate, prea pline şi prea puţine

Clujenii care folosesc mijloacele de transport în comun sunt nemulţumiţi de dotarea actuală a parcului auto al Companiei de Transport Public (CTP) Cluj-Napoca.

Cetăţenii care locuiesc în Mănăştur solicită Primăriei Cluj-Napoca şi CTP să cumpere mai multe troleibuze articulate deoarece actualele troleibuze sunt prea puţine şi neîncăpătoare astfel că în permanent sunt aglomerate. “Vreau să trag un semnal de alarmă referitor la troleibuzele CTP: în ultima vreme au fost casate foarte multe troleibuze articulate, punându-se în circulaţie doar 25 de trolee articulate noi. De ce doar 15 sunt transformate din troleibuze şi nu 20, cum s-a prevăzut)? Când preconizaţi că veţi achiziţiona noi troleibuze articulate şi câte?”, scrie un clujean pe un site de reclamaţii şi sesizări la adresa Primăriei.

Conducerea Primăriei Cluj-Napoca a anunţat de mai multe ori că parcul auto al CTP va fi modernizat pe parcursul următorilor ani cu autobuze noi şi troleibuze. Recent a fost votat un proiect de hotărâre privind achiziţionarea a 50 de autobuze noi, iar anul trecut au fost puse în circulaţie 10 troleibuze noi, articulate.

http://www.monitorulcj.ro/monitorul-car ... y7XzR.dpbs


Attachments:
06.02.2013.pdf [1.97 MiB]
Downloaded 340 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 10 Feb 2014 07:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Traseele CTP in 2014, oficiale. Lipsesc traseele metropolitane.


Attachments:
anexe_transport.pdf [20.38 MiB]
Downloaded 188 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 10 Feb 2014 17:01 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
Orarul liniei 30 în zilele de sâmbătă şi duminică nu e trecut iar în unele staţii de autobuz e trecut doar cel de sâmbătă. Legea 92/2007 nu se aplică în weekend?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 06 Mar 2014 07:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Quote:
Primele autobuze Euro 6 la Cluj

Administraţia vrea 40 de autovehicule nepoluante care să circule din acest an în municipiu

Caietul de sarcini al licitaţiei pentru achiziţia de autobuze a fost finalizat şi a fost trimis la Autoritatea Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice (ANRMAP) spre validare, urmând să fie lansată procedura pe Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP). Administraţia locală pune la bătaie 50,7 milioane de lei pentru un acord cadru de furnizare a 40 de autobuze.

Primăria vrea să cumpere cele mai bune autobuze de pe piaţă, susţine edilul Emil Boc. Adică Euro 6, cu garanţie minimă de trei ani, cu o durată de funcţionare de 15 ani, înzestrate cu aer condiţionat, camere de luat vederi, podea joasă şi alte dotări pentru persoanele cu dizabilităţi, cu o lungime de 18 m şi o lăţime de 2,5 m, cu uşi cu acces dublu pe partea dreaptă, cu validatoare duale pentru bilete, cu lămpi cu led, iluminat interior fluorescent şi 150 de locuri. Exigenţele apar, după cum a informat primarul, în documentaţia de licitaţie. „Caietul de sarcini este finalizat şi a fost trimis către ANRMAP. Ei au 10 zile pentru verificare şi validare, după care pe SEAP se poate anunţa licitaţia pentru achiziţia celor 40 de autobuze", a precizat oficialul.

Acesta a declarat că toate caracteristicile noilor autobuze cerute prin caietul de sarcini sunt conform unor directive europene şi că ele au fost trasate de specialiştii de la Compania de Transport Public (CTP) Cluj-Napoca. „Dimensiunile cerute pentru au autobuz, sunt cele standard, pentru autobuzele articulate, nu sunt fixe. Dacă o firmă vine cu 2-3 cm în plus, nu înseamnă că i se va respinge oferta", a declarat primarul.

Şeful CTP, Liviu Neag, spune că toate caracteristicele sunt în conformitate cu exigenţele europene pentru un transport ecologic şi că nu este vorba despre nominalizarea unui produs al unei anumite companii. „Specialiştii au formulat caietul de sarcini, urmând ca ANRMAP să verifice documentaţia. Dacă va avea sugestii, ele vor fi preluate în documentaţie. Eu cred că la această licitaţie vom avea concurenţă, iar aceasta va fi pe preţ, acolo se va face distincţia. Estimarea este undeva la 280.000 de euro pentru o unitate, dar preţul final va fi stabilit la licitaţie. Din verificările noastre nu prea sunt autobuze Euro 6 în ţară în sectorul public. Va fi un fel de pionierat la Cluj. Eu mă aştept să avem înscrise în cursă cel puţin 4-5 firme mari", a spus Neag. Primarul Emil Boc speră ca din toamnă să circule primele autobuze Euro 6 la Cluj-Napoca, însă acest lucru depinde de modul în care se va derula procedura de licitaţie.

Potrivit datelor furnizate de CTP în decembrie 2013, parcul societăţii se compunea din 330 de mijloace de transport în comun, din care 207 au durata normală de exploatare îndeplinită sau chiar depăşită. Din 197 de autobuze, 136 au durata de exploatare depăşită (în condiţiile în care perioada normală de exploatare este de 10 ani), din 96 de troleibuze, 38 au durata îndeplinită sau depăşită, iar în ceea ce priveşte tramvaiele, din 38 de garnituri aflate în parcul CTP, 33 au durata de exploatare depăşită. Strategia CTP viza o înnoire a parcului auto cu cel puţin 10% pe an.

Nu sunt bani pentru autobuze electrice

Strategia primăriei pentru 2014 în ceea ce priveşte înnoirea parcului auto al CTP se concentrează pe achiziţia de autobuze. Administraţia locală a candidat şi pe programul de finanţare româno-elveţian pentru a achiziţiona autobuze electrice. „Documentaţia este trimisă la Ministerul Dezvoltării, aşteptăm avizarea acesteia, după care putem vorbi de achiziţia de autobuze electrice", a precizat primarul. Edilul a anunţat că vrea minim cinci autobuze electrice care să circule în oraş. CTP a licitat deja partea de proiectare pentru realizarea de puncte de alimentare pentru viitoarele autobuze electrice.

http://ziuadecj.realitatea.net/administ ... 24044.html


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 335 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group