TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Thu 23 Nov 2017 04:48

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 252 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Author Message
PostPosted: Wed 01 Jul 2015 15:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44848
Pentru a veni in sprijinul calatorilor interesati sa se deplaseze la Centrul Agro Transilvania, Compania de Transport Public Cluj-Napoca anunta suplimentarea numarului de curse pe linia 8L (P-ta Marasti – Cal. Someseni – Agro Transilvania), pe perioada 06.07 – 30.10.2015. Linia va functiona in zilele lucratoare, dupa urmatorul program:

Plecari P-ta Marasti: 5,30 – 6,30 ... 9,30 – 10,30 – 11,30 – 12,30 – 13,30 – 14,30 – 15,30 – 16,30 – 17,30 ... 21,30;

Plecari Agro: 6,05 – 7,00 ... 10,05 – 11,05 – 12,05 – 13,05 – 14,05 – 15,05 – 16,05 – 17,05 – 18,05 ... 22,05.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 06 Jul 2015 10:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44848
Quote:
Proiect de hotarare privind completarea Hotararii nr. 135/2013 (aprobarea tarifelor pentru transportul urban de calatori practicate de catre Compania de Transport Public Cluj-Napoca S.A.), astfel cum a fost modificata prin Hotararile nr. 450/2013, nr. 569/2013 si nr. 16/2014.


Attachments:
1(40).PDF [5.87 MiB]
Downloaded 76 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 05 Aug 2015 13:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44848
Compania de Transport Public (CTP) Cluj a prezentat cele 10 autobuze noi pe care le-a achiziționat din fonduri proprii.

Surpriza a fost că aceste autobuze nu sunt articulate, ca și cele cumpărate de Primăria Cluj-Napoca și date în folosință lunile trecute.

Au o capacitate de numai 94 de persoane, sunt dotate cu aer condiționat și au o garanție de 5 ani.

”Zece autobuze noi, ultramoderne, vor intra în circulație în Cluj-Napoca, față de cele 40 pe care le-a cumpărat Primăria. În total, sunt 50 de autobuze noi în Cluj-Napoca.

Sunt autobuze de ultimă generație, cu motor Euro 6, cu sistem de aer condiționat, sistem video, cu podea joasă, cu locuri pentru persoane cu dizalibități, cu sistem de monitorizare a actelor de vandalism”, a spus primarul Emil Boc.

Prețul unui autobuz este de 930.000 de lei, adică 9,3 milioane de lei, costul total.

”Aceste autobuze vor deservi în esență zona industrială, care a fost neglijată de noi. Zona Clujana, Bulevardul Muncii și altele, pentru a oferi tuturor clujenilor șansa de a avea echipamente moderne de transport. Cred că CTP Cluj s-a ridicat la standarde decente în oraș. Avem probleme de trafic, dar nu din de CTP Cluj”, a mai spus Emil Boc.

Primarul a explicat că se face o licitație pentru a fi cumpărate 20 de troleibuze noi.


http://www.stiridecluj.ro/politic/ctp-c ... late-video

Directorul Companiei de Transport Public (CTP) Cluj, Liviu Neag, nu a știu ce garanție au autobuzele noi, pe care le-a pus azi în folosință.

”Perioada lor de garanție este de 180.000 de km sau de 3 ani”, a spus Neag, la întrebarea presei.

”Cinci ani aveți integral, 8 ani la caroserie. Noi avem standard 2 ani, dar am extins-o”, a explicat reprezentatul firmei care a vândut autobuzele.

”Nici nu știți ce bine ați negociat, domnule director”, i-a spus Emil Boc lui Liviu Neag.


http://www.stiridecluj.ro/politic/direc ... inta-video


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 08 Aug 2015 07:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44848
Transportul în comun pe timp de noapte nu va fi implementat în Cluj-Napoca prea curând. Emil Boc, primarul municipiului Cluj-Napoca, consideră că un asemenea proiect nu este rentabil pentru administraţia clujeană.

Problema introducerii transportului în comun pe timpul nopţii a fost adusă tot mai des în discuţie în ultima perioadă. Chiar dacă unele voci din administraţia locală pledează pentru atingerea acestui deziderat, iar oamenii par încântaţi de idee, primarul Emil Boc se opune vehement acestei propuneri. Principalele motive invocate? Costurile prea mari şi problemele care ar putea să apară în transportul de zi.

"Nu vom avea transport pe timp de noapte în Cluj pentru că nu ne permite numărul actual de autobuze din dotare. Costurile ar fi foarte mari. Nici dacă am majora prețul biletelor nu am putea suporta costurile. Șoferii ar trebui să se împartă în ture de zi și de noapte și ar avea de suferit transportul de zi", a declarat Emil Boc la Napoca FM.

Pe de altă parte, edilul este de părere că pe lângă costurile mari generate, implementarea unor linii de autobuz, troleibuz sau tramvai pe timpul nopţii ar putea să ducă la diminuarea activităţii pe care o derulează taximetriştii.

"Putem vedea că nici în marile orașe europene transportul pe timpul nopții nu poate fi pus în vigoare. Plus că ar însemna să "omorâm" o altă latură a transportului alternativ, adică taximetria", a adăugat primarul.

În luna iulie, consilierul local PNL Ioan Bîldea a realizat un sondaj pentru a vedea care este părerea clujenilor în ceea ce priveşte introducerea transportului public pe timp de noapte. Chestionarul a fost completat de 8.125 de persoane, dintre care 93,5%, adică 7.598, au fost de partea propunerii lui Bîldea, asta în timp ce 527 nu au fost interesaţi de transportul în comun pe timpul nopţii. În ceea ce priveşte ora până la care ar trebui să circule mijloacele de transport în comun, 3.468 dintre respondenţi, adică 45.6%, sunt de părere că acestea ar trebui să fie pe trasee până la 05:00, ora la care începe programul de zi.

"Dacă ani la rând s-a refuzat mereu ideea de transport în comun nocturn pe motiv că nu este încă momentul, consider că acum este oportună elaborarea unei soluții care să cuprindă câteva mijloace de transport în comun care să circule noaptea pe rutele importante ale orașului", explica Bîldea în luna iulie.


http://ziuadecj.realitatea.net/administ ... 40094.html


Attachments:
troleul 5.jpg
troleul 5.jpg [ 65.13 KiB | Viewed 1954 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 08 Aug 2015 07:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44848
Consider ca solutia optima ar fi modificarea traseului 46 barat, ce sa circule prin cart. Gheorgheni.

Consilierul local Ioan Bîldea solicită conducerii Companiei de Transport Public (CTP) Cluj-Napoca introducerea unei noi linii de autobuze, care să facă legătura între Gheorgheni şi Zorilor.

Liberalul susţine că problema conectării călătorilor din cele două cartiere clujene ar putea fi rezolvată cu uşurinţă, ţinând cont de numărul ridicat de autobuze recent achiziţionate.

"În prezent trebuie schimbate două mijloace de transport care tranzitează zone centrale pentru a ajunge din cartierul Gheorgheni în cartierul Zorilor și invers. Nici măcar nu există stații comune, în care să se realizeze ușor transferul, ci călătorul trebuie să se deplaseze între două stații. Deci în acest caz, mult-amânatul sistem de tiketing nu ar rezolva problema.

În schimb acum, în urma achiziției unui număr considerabil de mijloace de transport în comun noi, cred că starea parcului auto nu mai poate fi o scuză pentru a motiva un nou refuz de implementare a unei asemenea linii, decât dacă vorbim de rea intenție, cum sper că nu este cazul.

Din respect față de clujenii care locuiesc în cartierele Zorilor și Gheorgheni, vă solicit, domnule director al CTP, Liviu Neag, introducerea unei lini de transport în comun care să lege cartierul Zorilor de cartierul Gheorgheni, pentru că acum autobuze avem", arată Bîldea în cererea trimisă.

Ideea introducerii acestei noi linii de autobuze nu este nouă, ea fiind avansată în repetate rânduri.


http://ziuadecj.realitatea.net/administ ... 40092.html


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 08 Aug 2015 13:18 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
DemolatorulBasescianAlRomaniei wrote:
"Putem vedea că nici în marile orașe europene transportul pe timpul nopții nu poate fi pus în vigoare. Plus că ar însemna să "omorâm" o altă latură a transportului alternativ, adică taximetria", a adăugat primarul.
Prima propozitie: o minciuna sfruntata, caci marile orase din Europa - incepand cu Budapesta care e la doi pasi de Cluj - au transport de noapte. In a doua propozitie ii scapa adevarul fara sa vrea: cum o sa lovim in cotizantii nostri, pai se poate, tovarasi?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 12 Aug 2015 00:53 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 744
Bătaie de joc (şi, cred că nu exagerez, şi ilegalitate) în ceea ce priveşte transportul în comun din zona centrală, sensul spre vest. Mama mea, suindu-se pe autobuzul 825 - care circula pe linia 30 a făcut - într-un sfert de oră - câţiva zeci de metri. Evident, la sugestiile mele, s-a dus la staţia de la Podul Elisabeta iar de-acolo s-a suit pe un "41". E permis aşa ceva? Trăim în India sau în UE? Din informaţiile pe care le am, şi în timpul Untold a fost o circulaţie de coşmar pe Moţilor.

E bine să se ştie un lucru. Staţionarea neplanificată - între staţii, cu uşile închise - a oricărui mijloc de transport în comun poate fi interpretată ca privare ilegală de libertate. Cred că nu exagerez. La fel şi gestul unor controlori care obligau pasagerii fără bilet să meargă la capul de linie spre care se îndrepta vehiculul.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 12 Aug 2015 16:28 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
OAB wrote:
Staţionarea neplanificată - între staţii, cu uşile închise - a oricărui mijloc de transport în comun poate fi interpretată ca privare ilegală de libertate.
Astfel de situatii ar trebui reglementate la nivel national prin legea t. p., sau macar la nivel local prin H.C.L. de aprobare a regulamentelor de transport. Si nu CTP e campionul la astfel de situatii in Romania, ci CFR-ul si RATB-ul. Evident, trebuie armonizat si cu codul rutier, care interzice soferilor de mijloace publice de transport deschiderea usilor in afara statiilor aprobate, evident cu exceptia situatiilor de urgenta vadita. Acum, depinde in ce masura un blocaj de trafic ar putea fi interpretat ca o situatie de urgenta si cine isi ia raspunderea pentru pasageri coborati printre masini in mijlocul traficului...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 13 Aug 2015 20:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8024
Blocajul în trafic nu e situaţie de urgenţă, iar deschiderea uşilor între staţii este contravenţie şi pentru şofer şi pentru deţinătorul autobuzului.
Au fost multe accidente, mai ales cu motociclete şi biciclete, care au luat pe ghidon călătorii debarcaţi aiurea din autobuze/troleibuze/tramvaie.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 14 Aug 2015 06:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44848
In schimb, daca controlorii nu te lasa sa cobori, inseamna sechestrare, privare de libertate.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 14 Aug 2015 12:06 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8024
Doar dacă durata ,,sechestrării" depăşeşte 30 minute.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 02 Sep 2015 16:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44848
Mama lor de coincidenţe! Cum şi cât au câştigat firmele unui penal la Cluj

Descoperire surprinzătoare: încă un contract al primăriei clujene trimite bani în contul unui om de afaceri judecat într-un dosar de corupţie. În total, de pe urma contractelor de la Cluj, firmele familiei Bâgiu au încasat circa 11,6 milioane de euro.

O familie din Braşov a câştigat o întreagă avere din contracte obţinute la Cluj. Câte şase zerouri s-au rostogolit ordonate, după fiecare atribuire, în conturile lui Gabriel Bâgiu şi ale fiului său, Răzvan. Cei doi filo-PDL-işti, veniţi la Cluj ascunşi în spatele mai multor firme, au experienţă în afacerile cu statul. Tatăl este judecat în dosarul de corupţie al preşedintelui Consiliului Judeţean Braşov, Aristotel Căncescu.

"Nu am habar cine sunt firmele astea, dar din portofoliul de proiecte realizate pare că sunt serioşi", declara primarul Emil Boc, la anunţarea câştigătorului uneia dintre licitaţii. ZIUA de CLUJ vă va arăta ce înseamnă "seriozitate": pentru una dintre licitaţii, firma şi-a modificat obiectul de activitate chiar înaintea depunerii ofertei.

Noi am găsit patru contracte câştigate de firmele familiei Bâgiu la Cluj: trei cu primăria şi unul cu Compania de Transport Public (CTP). Două dintre acestea implică şi bani europeni, iar o atribuire este cercetată de DNA şi DLAF încă de anul trecut. Simple coincidenţe, mama lor de coincidenţe! Asta te duce cu gândul la faptul că anul viitor sunt alegeri şi că sacul partidelor politice trebuie umplut de undeva.

Licitaţia pentru sistemul de ticketing

21 de milioane de lei a fost oferta cu care asocierea dintre CS Vision şi Ramb Infrastructură SRL, ambele conduse de beizadeaua Răzvan Bâgiu, a câştigat, în 28 iunie 2013, licitaţia pentru sistemul de ticketing de la Cluj. CS Vision s-a ocupat de soft şi de validatoare duale pentru mijloacele de transport în comun, 327 la număr, iar Ramb SRL, de construirea staţiilor. Proiectul trebuia finalizat în iulie 2014, dar acum este abia în faza de testare. În legătură cu licitaţia există o anchetă DNA şi DLAF (departamentul de luptă anti-fraudă pe fonduri europene) în desfăşurare, deoarece - aşa cum ZIUA de CLUJ a anunţat în exclusivitate - CS Vision a prezentat un document în legătură cu care există suspiciunea că ar fi fals.

Sistemul de ticketing a fost recepţionat în urmă cu două săptămâni, fără niciun anunţ public.

CTP a dat o mână de ajutor suplimentară înfloririi CS Vision. Nu ştim din a cui lipsă de viziune s-au prevăzut în contractul pe fonduri europene numai 327 de validatoare, câte unul de autobuz, troleibuz sau tramvai. Dar în mijloacele de transport e nevoie de mai multe validatoare, aşa că CTP a mai achiziţionat 541, în valoare de circa 750.000 de euro, cu TVA inclus (1.457 de euro bucata, cu TVA inclus).

De pe urma primăriei şi a CTP, CS Vision a mai făcut o grămăjoară de bani pe piaţa privată: toate firmele care au livrat autobuze Clujului a trebuit să cumpere validatoare duale de bilete compatibile cu sistemul celor de la CS Vision. Adică, altfel spus, să cumpere tot de la ei. 50 de autobuze au sosit la Cluj din decembrie încoace. Cei de la Solaris au fost obligaţi să cumpere şase validatoare pentru fiecare dintre cele 40 de autobuze, în total 240, iar cei de la Briari's (care au adus cele zece autobuze Iveco), câte patru, în total 40. Deci 280 de validatoare a 1.800 de euro bucata egal 504.000 de euro, fără TVA (624.960 de euro cu TVA inclus).

1.148

de validatoare a vândut la Cluj firma familiei Bâgiu. CTP le-a cumpărat cu 1.457 de euro, TVA inclus, privaţii cu 1.800 de euro fără TVA

6

milioane de euro au intrat în contul asocierii CS Vision - Ramb SRL numai de pe urma implementării sistemului de ticketing de la Cluj

Licitaţia pentru bike-sharing

Proiectul "Reţea de staţii self-service de închiriere de biciclete", realizat cu bani europeni şi atribuit pe vremea lui Sorin Apostu asocierii Viacor Engineering Bucureşti - Rico SRL, prevede amenajarea unor trasee ce însumează 59 kilometri de piste pentru biciclete. Reţeaua are în total un număr de 50 de staţii, dintre care 43 în Cluj-Napoca, majoritatea deja în teste, şi 7 în Apahida şi Floreşti, deocamdată inexistente. Un număr de 540 de biciclete au fost deja achiziţionate în program, care are un buget total de 17,6 milioane de lei. Din această sumă, 13,4 milioane de lei sunt asigurate de Uniunea Europeană. Proiectul trebuia să fie funcţional în vara anului 2013, dar abia acum se află în teste.

Aşa cum ZIUA de CLUJ a mai scris, Viacor Engineering îi aparţine lui Răzvan Bâgiu, asociat cu mama sa, Maria. Juniorul a rămas în fruntea companiei după ce Corvin Nedelcu, partenerul său, s-a retas. În 2009, Nedelcu a intrat în subordinea premierului de la acea vreme, Emil Boc. Mai întâi, trei persoane influente au pus o vorbă bună la Vasile Blaga pentru a fi angajat în Ministerul Dezvoltării. Florin Popescu, fostul preşedinte PDL al Consiliului Judeţean Dâmboviţa, Mircea Andrei, şi şeful SPP, generalul Lucian Pahonţu, l-au sprijinit pentru a ajunge consilier la cabinetul lui Blaga. După câteva luni, a ajuns consilier clasa I la ANOFM, iar pe 16 decembrie 2009 a preluat, temporar, funcţia de secretar general adjunct al Ministerului Dezvoltării Regionale şi Locuinţei, funcţie deţinută până în ianuarie 2010. În 9 februarie 2011, într-un document semnat de Emil Boc, se preciza: „domnului Corvin Nedelcu i se aplică mobilitatea din funcţia publică de secretar general în cadrul Autorităţii Naţionale pentru Sport şi Tineret în funcţia publică de secretar general al Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului".

Despre Nedelcu se ştie că a fost cadru militar şi a lucrat în cadrul Serviciului de Protecţie şi Pază, fiind persoana însărcinată să îl protejeze pe Theodor Stolojan. Din această poziţie, el a devenit chiar cavaler de onoare la nunta lui Vlad Stolojan, fiul parlamentarului european.

Aşadar, încă 17,6 milioane pentru familia Bâgiu. În plus, Primăria Cluj-Napoca a suplimentat contractul iniţial cu 200.000 de lei pentru lucrări care nu au fost cuprinse în contractul iniţial de executie. Contractul a fost încredinţat direct, prin negociere, fără anunţ de participare, firmei constructoare, Viacor Engineering SRL. Am ajuns la 17,8, adică circa patru milioane de euro.

Iată şi ultima descoperire

În spatele firmei care administrează sistemul de bike-sharing se află tot familia Bâgiu. Licitaţia a fost câştigată de Wind Technologies, care primeşte 1,6 milioane de euro pe doi ani (7.205.647 lei fără TVA). Iniţial, în cursa pentru administrarea efectivă a reţelei de bike-sharing s-au înscris trei firme: RADP, Sport Arena SRL şi Wind Technologies SRL. Oferta celor de la Sport Arena a fost respinsă, fiind catalogată ca inacceptabilă şi neconformă, deoarece nu a dat curs solicitării de clasificare şi nu a depus toate documentele necesare conform HG 925/2006. Iniţial, la sfârşitul lunii iulie 2014, contractul a fost atribuit Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj-Napoca. A urmat un joc al contestaţiilor şi un proces, iar în decembrie 2014 Wind Technologies a semnat contractul cu Primăria.

Conform Monitorului Oficial, Wind Technologies este fosta companie Romsana Internaţional SRL, înfiinţată de Gabriel Bâgiu. Asociatul lui Bâgiu a fost iniţial Carmen Maria Pozna, care avea apoi să devină asociat unic. Firma, redenumită Wind Technologies, a ajuns apoi la o altă doamnă, Camelia Borda, care i-a „pasat-o" înapoi lui Carmen Maria Pozna.

În aprilie 2014, adică pe vremea când firma ridica de la Cluj caietul de sarcini pentru licitaţia de administrate a sistemului de bike sharing, în Monitorul Oficial apăreau următoarele informaţii.

„Subsemnata, POZNA CARMEN-MARIA, cetățean român, născută la data de 13.01.1962 în mun. Brașov, jud. Brașov, domiciliată în mun. Brașov, str. XXXX, CNP XXXX, posesoare a CI seria BV nr. XXXX, în calitate de asociat unic al S.C. WIND TECHNOLOGIES - S.R.L., cu sediul în mun. Brașov, str. Iuliu Maniu nr. 43, județul Brașov, număr de înregistrare la Registrul Comerțului J8/847/2001, CUI 14114110 , am hotărât următoarele:
Art. 1. Se extinde obiectul de activitate al societății cu următoarele activități:
3092 - Fabricarea de biciclete și de vehicule pentru invalizi;
7219 - Cercetare-dezvoltare în alte științe naturale și inginerie;
8220 - Activități ale centrelor de intermediere telefonică (call center);
8532 - Învățământ secundar, tehnic sau profesional;
8559 - Alte forme de învățământ n.c.a.;
9529 - Repararea articolelor de uz personal și gospodăresc n.c.a.
Actul s-a redactat sub semnătură privată, la sediul firmei, cu nr. 1, azi, 23.04.2014".

Societatea se ocupă de supravegherea softului, întreţinerea acestuia, distribuirea bicicletelor la standuri şi este răspunzătoare de gestionarea, repararea şi întreţinerea parcurilor de vehicule. De precizat că administrarea sistemului de bike-sharing include şi un call center, la care bicicliştii pot semnala diverse probleme întâmpinate. Aţi înţeles ce era cu extinderea obiectului de activitate, da?

Din nou matematică: 4 milioane de euro plus 1,6 milioane egal 5,6 milioane de euro, pe care familia Bâgiu i-a obţinut de pe urma contractelor privind sistemul de bike-sharing.

11,6

milioane de euro este suma totală, ticketing plus bike-sharing, intrată în conturile familiei Bâgiu de pe urma contractelor încheiate la Cluj. Asta dacă nu cumva are şi alte contracte, despre care noi încă nu am aflat.

Singuri la licitaţii. La Braşov, numai Viacor ştie să facă asfaltări

Firmele familiei Bâgiu se pricep cam la orice, iar la unele activităţi par să fie singurii specialişti de pe piaţă. În 2009, SC Viacor Engineering SRL București, obținea contractul de reabilitare a DJ 112D Tărlungeni - Carpiniș - Prejmer - Lunca Câlnicului km. 0+000 - 7+218. Inițial, valoarea contractului a fost estimată la 7.325.640 de lei, însă contractul fost semnat pentru 7.518.771 de lei. „Valoarea finală a contractului este mai mare decât valoarea estimată inițial întrucât oferta conține activități absolut necesare, dar neprevăzute inițial", se arată în anunțul de atribuire. Viacor Engineering a obținut contractul prin negociere fără anunț de participare, justificarea CJ fiind că „lucrările / produsele / serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant, din motive tehnice".

Care au fost, mai exact, lucrările ce nu pot fi oferite decât de un ofertant? Pentru reabilitarea drumului DJ 112D Tărlungeni - Cărpiniş - Prejmer - Lunca Câlnicului, Consiliul Judeţean a apelat la o procedură inedită de asfaltare, bazată pe o enzimă organică ce stabilizează compoziţia asfaltului. La momentul respectiv, procedura numită Perma-Zyme era unică în România, Viacor Engineering în calitate de partener oficial al companiei austriece Swietelski având exclusivitate pentru folosirea ei. Reprezentanţii CJ au spus atunci că procedeul este mai economic şi mai ecologic. Şi anunţau că vor face şi alte drumuri folosind această tehnică. Doar că acesta a rămas, în final, unicul. Şi nimeni nu a explicat de ce era nevoie de ,,ranformarea, unei porţiuni de 2 kilometri din DJ112D Tărlungeni - Prejmer, cu enzime organice". Curtea de Conturi avea să observe ulterior că atribuirea către Viacor s-a făcut nelegal.

Aceeaşi Viacor Engineering a câştigat în urmă cu trei ani alte lucrări de asfaltări, în valoare de peste două milioane de lei, printr-o negociere directă, din poziţia de unic ofertant. Alegerea acestui tip de procedură a fost din nou justificată de CJ prin faptul că „Lucrările / produsele / serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant, din motive tehnice".


http://ziuadecj.realitatea.net/administ ... 40711.html


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 09 Sep 2015 16:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44848
Incepand din aceasta luna, la Cluj-Napoca va fi pus in functiune sistemul de ticketing implementat prin proiectul european „Modernizarea si extinderea sistemului public de transport in comun in Zona Metropolitana Cluj – etapa I”.

”Am incheiat receptionarea aparatelor si a dotarilor din sistemul de ticketing, iar in momentul de fata intram in etapa de punere in functiune. Este vorba despre 61 de automate care sunt pregatite sa fie date in folosinta si 87 de statii modernizate.

Incepand din luna septembrie, cele 61 de automate vor fi date in folosinta treptat: primul automat va functiona in statia Somesul de pe Bulevardul 21 Decembrie 1989, urmand ca in zilele urmatoare sa se puna in functiune si restul automatelor, circa 2-3 pe zi, astfel incat pe parcursul lunilor septembrie si octombrie sa devina toate functionale. Din luna octombrie, va incepe si vanzarea cardurilor nenominale de la automate. O persoana va putea sa isi cumpere un card pe care sa incarce o suma de bani cu care sa circule o ora, doua ore, o zi, cu autobuzul, troleibuzul sau tramvaiul.

Incepand cu luna noiembrie se vor deschide centrele de vanzare pentru carduri nominale, care vor inlocui actualele legitimatii de calatorie din carton. Treptat, si abonamentele elevilor, studentilor si pensionarilor vor fi inlocuite de pe suport pe hartie pe acest suport nou specific sistemului de ticketing”, a explicat primarul Emil Boc.

Dezvoltarea durabila a sistemului de transport public de calatori in municipiul Cluj-Napoca se realizeaza prin:
- Modernizarea a 87 statii de transport public calatori existente in municipiu si alinierea acestora la standardele internationale in domeniu (din punct de vedere al parametrilor tehnici si operationali), in vederea asigurarii unui grad mai mare de confort si siguranta; realizarea unui design atractiv al statiilor si dotarea acestora cu banci, cosuri de gunoi si panouri de afisaj.
- Asigurarea iluminatului in 35 din statiile modernizate, in vederea asigurarii unui trafic sigur si eficient.
- Montarea de panouri de afisaj ce vor furniza informatii legate de timpul estimat de sosire in statie a mijloacelor de transport in comun (74 de panouri).
- Cresterea confortului calatorilor prin implementarea tarifarii orare si posibilitatea folosirii titlurilor de calatorie pe orice mijloc de transport in comun si pe o anumita perioada de timp, indiferent de traseul parcurs.
- Montarea unui sistem automat, non-stop, de eliberare a legitimatiilor de calatorie; amplasarea in zonele cu un flux important de calatori a 61 de automate pentru eliberarea legitimatiilor de calatorie non stop; amplasarea a 136 de validatoare a legitimatiilor de calatorie in statii si a 327 de validatoare in mijloacele de transport in comun

Mijloacele de transport in comun sunt dotate cu validatoarele duale care interactioneaza cu cardurile contactless ale calatorilor si biletele de hartie, precum si cu computerele de bord, care stocheaza oferta tarifara si functioneaza ca o memorie tampon pentru validatoare pana la punctele de descarcare date situate la capete de linii, unde datele colectate pe traseu sunt introduse in sistemul automat.

Aparatele sunt monitorizate si supravegheate video.

INFORMATII GENERALE
Programul Operational Regional 2007-2013 - Axa prioritara 1
Valoarea totala a proiectului: 33.679.814,16 lei cu TVA
Valoarea totala nerambursabila: 25.721.237,74 lei
Constructor: Asocierea SC RAMB SISTEM SRL cu SC CS VISON SRL
Valoare lucrari rezultata in urma licitatiei: 26.107.319,59 lei (cu TVA)
Contractul de executie lucrari s-a semnat in 28.06.2013.

DETALII DE TEHNOLOGIE
Sistemul automat de eliberare legitimatiilor de calatorie este un sistem complex, modern, bazat in principal pe informatia electronica, avand ca obiectiv principal imbunatatirea calitatii serviciilor de transport asigurate calatorilor. Acesta are la baza tehnologia contactless, tehnologie care se regaseste in urmatoarele dispozitive inteligente:
- automate stradale pentru vanzarea titlurilor de calatorie;
- validatoare contactless ca modalitate de validare a legitimatiilor de calatorie;
- terminale portabile destinate controlului validitatii legitimatiilor de calatorie;
- carduri contactless ca suport fizic pentru legitimatiile de calatorie.

Validatoarele contactless permit validarea cardului, utilizatorul fiind informat de succesul sau esecul acesteia prin semnale vizuale si sonore. In plus, validatoarele pot fi folosite de calatori si pentru a interoga datele despre titlurile de calatorie de pe cardul contactless (de exemplu, timpul de calatorie ramas).

Cardul contactless este un card inteligent (echipat cu memorie locala si microprocesor) care comunica wireless cu cititorul de carduri. Contine o interfata de comunicatie radio si memorie, este garantat pentru cel putin 100.000 de cicluri incarcare-descarcare, iar retentia datelor pentru cel putin 10 ani. In aceste conditii, se poate conta pe o durata medie de viata de 5 ani.

Echipamentele vor fi in permanenta monitorizate in mod automat de catre sistem si orice probleme ale infrastructurii hardware vor fi imediat raportate, pentru a se putea interveni la timp si a minimiza riscul defectarii iremediabile a unui echipament.

Actualul sistem de eliberare a legitimatiilor de calatorie va functiona in paralel cu noul sistem de timp de aproximativ 12 luni.


http://www.primariaclujnapoca.ro/comuni ... l?gId=2054


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 09 Sep 2015 16:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44848
Asta-i de tot rahatul: cum naiba sa limitezi numarul de calatorii la un abonament limitat deja la o perioada de timp??! Abonament valabil pt. o luna cu nr. nelimitat de calatorii, pe unul, doua sau toate traseele, asta era solutia. Eventual, un abonament cu nr. limitat de calatorii, fara limita de timp. Unde a vazut CTP-ul asemenea porcarii? Prin Dubai, pe unde s-au plimbat directorii muribundelor regii de transport romanesti, pe banii unitatilor conduse de ei, via URTP? :twisted:

Odată cu intrarea în funcțiune a noului sistem de ticketing se vor modifica și prețurile biletelor și abonamentelor. Astfel, conform unei hotărâri de consiliu local, aprobată în luna iulie, tarifele pentru transportul în comun în oraș vor fi următoarele:

– un bilet urban pe orice linie, valabil 30 de minute – 2 lei

– un bilet urban pe orice linie, valabil 60 de minute – 4 lei

– un abonament pe toate liniile, valabil 24 de ore – 13 lei

– un abonament pe toate liniile, valabil 72 de ore – 23 lei

– un abonament lunar nominalizat, valabil 60 de călătorii – 60 lei

– un abonament lunar nominalizat, valabil 120 de călătorii – 84 lei

Aceste abonamente se adaugă celor existente deja în cadrul Companiei de Transport Public (CTP) din Cluj.


http://bunadimineata.ro/cluj/sistemul-m ... functiune/

In atasament: Proiect de hotarare privind completarea Hotararii nr. 135/2013 (aprobarea tarifelor pentru transportul urban de calatori practicate de catre Compania de Transport Public Cluj-Napoca S.A.), astfel cum a fost modificata prin Hotararile nr. 450/2013, nr. 569/2013 si nr. 16/2014.


Attachments:
1(40).PDF [5.87 MiB]
Downloaded 57 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 09 Sep 2015 16:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44848
Proiect de hotarare privind reducerea capitalului social detinut de catre Municipiul Cluj-Napoca la Compania de Transport Public Cluj-Napoca S.A. cu suma de 56.415.000 lei, prin micsorarea numarului de actiuni cu 56.415 actiuni.


Attachments:
19(7).pdf [1.93 MiB]
Downloaded 87 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 10 Sep 2015 02:05 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 744
Quote:
Asta-i de tot rahatul: cum naiba sa limitezi numarul de calatorii la un abonament limitat deja la o perioada de timp??! Abonament valabil pt. o luna cu nr. nelimitat de calatorii, pe unul, doua sau toate traseele, asta era solutia. Eventual, un abonament cu nr. limitat de calatorii, fara limita de timp. Unde a vazut CTP-ul asemenea porcarii? Prin Dubai, pe unde s-au plimbat directorii muribundelor regii de transport romanesti, pe banii unitatilor conduse de ei, via URTP? :twisted:


În astfel de condiţii, Planul de Mobilitate Urbană Durabilă nu va putea fi aplicat. Ba mai mult, o parte din cei care au folosit transportul în comun se vor orienta fie spre maşina personală, fie spre bicicletă fie...pe jos.

Ticketing? Parcă văd că validatoarele nu-şi vor face treaba şi, dacă dacă mijlocul de transport respectiv nu are camere, pasagerul ghinionist nu va putea dovedi că el a vrut să valideze şi nu a reuşit din cauza aparatului. Şi, parcă văd că unele vehicule vor avea şi validatoare defecte, şi validatoare bune pentru ca pasagerilor să li se impute că "De ce nu au căutat aparatul bun?"

Mai este un an în care se mai pot îndrepta lucrurile. Trebuie acţionat.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 10 Sep 2015 02:15 
Offline

Joined: Sun 08 Dec 2013 19:58
Posts: 48
Silviu wrote:
Asta-i de tot rahatul: cum naiba sa limitezi numarul de calatorii la un abonament limitat deja la o perioada de timp??! Abonament valabil pt. o luna cu nr. nelimitat de calatorii, pe unul, doua sau toate traseele, asta era solutia. Eventual, un abonament cu nr. limitat de calatorii, fara limita de timp. Unde a vazut CTP-ul asemenea porcarii? Prin Dubai, pe unde s-au plimbat directorii muribundelor regii de transport romanesti, pe banii unitatilor conduse de ei, via URTP? :twisted:
Nu te teme, exista idiotenii si mai mari: iti vine sa crezi ca la Buzau, de exemplu, abonamentul lunar inseamna doar de la 01 la 28/29/30/31 ale lunii?!?
Mai clar, daca vreau abonament de la 09.09 la 08.10, ghinion! nu se poate...

Si mai grav, sa zicem ca ma decid sa-mi iau abonament de la 01.10 la 31.10 si as vrea sa-l cumpar, sa scap de grija. Teapa! Abonamentele se fac doar in ultimele 2-3 zile lucratoare din luna si doar la cateva (2-3?) centre... apoi... cat ai fi de calator, odata iti mai bagi si ... in dansa si gata, te lipsesti.

Pe bune, Buzaul e exemplu de descurajare a calatorilor cu autobuzul si de indreptare a lor catre maxi-taxi... bine, eu mai degraba merg pe jos sau cu taxiul, dar va dati seama la ce dezastru a dus coruptia locala?!?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 26 Sep 2015 10:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44848
Silviu wrote:
Strategia de dezvoltare a municipiului Cluj-Napoca 2014-2020.


Am atasat varianta finala.

Mi se pare o strategie de dezvoltare MEDIOCRA, mai ales in domeniul transportului public. Exista un enunt generalist privitor la "achizitionarea de autobuze/troleibuze/tramvaie" si cam atat!

Absolut nimic de necesitatea dezvoltarii transportului de mare capacitate, ce sa tina cont de dezvoltarea zonei metropolitane Cluj. Nu indraznesc sa vorbesc de tren suburban, ca nu suntem in Vestul Europei. Indraznesc sa vorbesc de TRAMVAI, pe axa cea mai aglomerata, Marasti - Centru - Manastur - Floresti precum si legarea cu tramvai a Aeroportului de Gara si Centru. As vorbi si de troleibuz in cart. Observator cu extindere pana in Grigorescu, prin Manastur.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 26 Sep 2015 14:56 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
Silviu wrote:
Mi se pare o strategie de dezvoltare MEDIOCRA, mai ales in domeniul transportului public. Exista un enunt generalist privitor la "achizitionarea de autobuze/troleibuze/tramvaie" si cam atat!
Pai la capitolul "achizitonari de vehicule", nu am ajuns in mai mult de un sfert de secol nici macar la degetul mic al fostilor comunisti... Plus ca asta face parte din activitatea curenta, nu e vreo strategie anume. Toata lumea care are un harb vechi si-l schimba cu ceva nou, nu e nici o filozofie in asta si nici nu aduce imbunatatire de sistem.

Pe de alta parte, intreaga Europa a renuntat la strategii si se pregateste pe ascuns de ce e mai rau: carpeli fardate sa para dezvoltare, ajustari de nivel de trai cu semnul minus, recesiune crunta, miscari de populatie, un nou ev mediu. Ce rost ar avea sa faca nota discordanta o biata colonie paupera ce are doar rol de lada de gunoi a consumului?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 10 Nov 2015 15:44 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
Incepe deranjul si in palierul de altitudine al bocilor si scriptarilor.

Quote:
Percheziţii la Primăria Cluj-Napoca. Procurorii DNA verifică documente dintr-un proiect european de implementare a unui sistem de ticketing


http://jurnalul.ro/stiri/observator/per ... 00779.html


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 11 Nov 2015 11:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44848
DNA a ajuns si la CTP.

http://www.evz.ro/descinderile-procuror ... opene.html


Attachments:
adresa-falsa.jpg
adresa-falsa.jpg [ 74.34 KiB | Viewed 1239 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 06 Dec 2015 14:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44848
Lista mijloacelor de transport ale CTP la finele anului 2015.


Attachments:
Lista mijloace transport CTP pt. anul 2016.pdf [2.54 MiB]
Downloaded 111 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 08 Dec 2015 01:34 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 744
Citiţi cu atenţie poziţiile 377-386. Acelea corespund unor autobuze solo în vederea înmatriculării, în condiţiile în care presa scria de articulate. Cu o capacitate de 96 locuri şi masă maxim admisă de 19t nu pot fi articulate.

De asemenea, citiţi cu atenţie rândul aferent poziţiei 331. Oare de ce 354 a fost "îmbătrânit" fiind considerat a fi fabricat în anul 1993? Irisbus Citelis nu se fabrica în acel an.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 23 Dec 2015 18:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44848
PMUD.


Attachments:
Plan mobilitate Cluj Napoca.pdf [15.44 MiB]
Downloaded 68 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 08 Jan 2016 07:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44848
Buget 2016.

22 de milioane de lei pentru troleibuze

Proiectul considerat prioritar de primar era legat de un transport public modern. Poate şi de aceea, Primăria a pus deoparte 22 de milioane de lei, cu titlul de „dotări independente", pentru Compania de Transport Public (CTP), bani care ar urma să fie folosiţi pentru cumpărarea de troleibuze.

Contractul-cadru pe care Compania de Transport Public (CTP) l-a semnat cu Astra Vagoane Călători Arad prevede cumpărarea a 20 de troleibuze articulate. Astra a câştigat licitaţia care a avut loc în 23 septembrie 2015 şi la care au mai participat cehii de la SOR şi Skoda. Înţelegerea cu firma arădeană controlată de omul de afaceri Valer Blidar se întinde pe doi ani şi că troleibuzele vor sosi din mai 2016 până în iunie 2017. Acest calendar ajută municipalitatea şi CTP să plătească doar o tranşă din cele 42 de milioane de lei în 2016.

În plus, în buget este prevăzută şi partea de cofinanţare pentru cele zece autobuze electrice pe care Clujul urmează să le cumpere cu bani de la guvernul Elveţiei, respectiv costurile studiului de fezabilitate şi proiectului tehnic.

"Continuăm modernizarea transportului în comun, dacă anul trecut am cumpărat 50 de autobuze noi, în 2016 vom achiziţiona 10 troleibuze noi, de ultimă generaţie, de asemenea vor fi achiziţionate autobuze electrice din fonduri elveţiene şi sperăm tramvaie noi din fonduri europene. Şase din cele 10 troleibuze noi vor fi cumpărate din banii primăriei şi consiliului local, iar 4 din banii Companiei de Transport Public.

Prin asta dorim să modernizăm transportul în comun şi să trecem la ceea ce ne-am propus, adică prioritizarea transportului în comun în Cluj-Napoca. E clar că fără această prioritizare nu vom reuşi să găsim soluţii pentru a ajunge la serviciu sau la întâlnirile pe care le avem în municipiu.

Datele studiului de mobilitate din 2015 ne arată că în Cluj-Napoca intră şi ies într-o zi aproximativ 60.000 de maşini, iar noi încercăm să venim cu un transport în comun performant, cu autobuze, troleibuze, tramvaie, moderne, prin care să-i încurajăm pe clujeni să renunţe cât mai mult la maşină, ştiind că pot să conteze că dacă se urcă la 7,05 pe autobuz în Mănăştur, pot să ajungă la 7,45 la serviciu în cealaltă parte a oraşului în condiţiile în care vom prioritiza traseele de transport".


http://ziuadecj.realitatea.net/administ ... 44022.html


Attachments:
20160107121613568.pdf [3.29 MiB]
Downloaded 65 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 10 Mar 2016 16:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:08
Posts: 2
Location: Florești (jud. Cluj)
Soferii CTP Cluj, privati de odihna: "s-a ajuns la situatii in care unii soferi nu si-au primit concediul deloc timp de 1-2 ani"

"Soferii Companiei de Transport Public din Cluj-Napoca sunt nemultumiti de conditiile in care trebuie sa lucreze. Conform unei plangeri semnate de conducatorii auto CTP Cluj, acestia sunt privati de odihna, lucrand fara pauze in turele lor de munca. Mai mult, ei reclama lipsa carburantului pe care, adesea, trebuie sa-l suplimenteze ei fara a fi remunerati suplimentar. Acestia ajung de cele mai multe ori sa lucreze peste program din cauza lipsei de personal. Tot din cauza lipsei de personal, acesti oameni au fost pusi in imposibilitatea de a-si lua concediu de odihna. Au fost situatii in care soferii nu au mai fost in concediu si de doi ani de zile.

Redam mai jos toate nemultumirile semnalate de soferii CTP:

"In primul rand, programul de lucru nu este adecvat unei meserii care solicita concentrare si atentie marita, avand in vedere ca transportam oameni ale caror vieti sunt in mainile noastre. Se lucreaza 7 zile cu program de dupa masa (cate 10-11 sau chiar 13 ore) dupa care, fara pauza, se incep din nou 5 zile cu program de dimineata, urmate apoi de 2 zile libere (respectiv sambata si duminica).
Acestea reprezinta 27 de zile lucrate din 31 zile (o luna). Programul CTP este de la 4:30 pana la ora 23-23:30 sau 24:00.

Pana la 1:30 daca conducatorul este pe autobuzul 25 cu program de noapte. Cei cu tura de dimineata lucreaza 8 ore (daca respectivii au si personal sau se afla pe traseul metropolitan), trezirea e la ora 3:15 dimineata. Tura de dupa masa lucreaza incontinuu, fara pauze de masa, fara posibilitatea de a-si satisface necesitatile, baile cu WC si prezenta unei chiuvete fiind o intalnire rara, doar la foarte putine capete de linie. Un sofer are obligatia de a completa carburantul si uleiul si sa spele masina fara ca aceasta sa fie consemnate sau remunerate. Se pierde mult timp, sunt cozi la pompa si la spalatorie (sunt dati cand se sta o ora/ o ora si jumatate pentru a spala masina, din timpul tau). Toata acestea conduc la faptul ca familia sa ramana pe ultimul loc, se pierde din contactul cu copiii, acesta ajungand la cateva minute, astfel periclitandu-se relatiile familiale.

In mod normal, orele de conducere care sunt facute in plus de conducator ar trebui compensate cu zile libere. Acestea insa nu se dau din cauza lipsei personalului. De asemenea, concediile de odihna nu sunt respectate tot din acelasi motiv: lipsa personalului. Astfel, s-a ajuns la situatii in care unii soferi nu si-au primit concediul deloc timp de 1-2 ani.
Revenind la structura programului de lucru, atunci cand un conducator are duminica tura de dupa masa, care se incheie la orele 23-23:30, si urmatoarea zi, luni, programul din tura de dimineata incepe la ora 4, persoana respectiva a acumulat doar intre 3-4 ore de somn. Totodata, i se cere sa transporte aproximativ 1200-1500 de persoane pe shimb, in siguranta. Contractul individual de munca consemneaza 8 ore pe zi, dar se lucreaza dupa bunul plac al companiei pentru a acoperi orarul zilnic CTP.

In data de 28 noiembrie 2015, a avut loc un accident de autobuz care s-a soldat cu decesul unei femei. Soferul autobuzului se afla in a 13-a zi consecutiva la munca, lucrand fara pauza. Atrag atentia ca niciodata nu au fost controale sa descopere cate ore se conduce fara pauza, sa vada ca nu se respecta normele europene de munca, sa sesizeze insuficienta numarului de soferi. Aceste aspecte nu intereseaza pe nimeni, nici macar Primaria nu are nimic de zis sau de facut. Venind vorba de Primarie, daca o persoana vrea sa ajunga sa fie sofer la CTP, acolo e locul unde trebuie sa mearga sa mituiasca anumiti oameni influenti, altfel, sansele sunt nule. Astfel, sunt intre 60-70 de soferi lipsa, dar sute de cereri de angajare neluate in considerare.

O alta situatie neplacuta o reprezinta carburantul pe minus, aceasta fiind imputata soferului caruia nu i se dovedeste vina. Oricine cunoaste traficul din centrul Clujului si nu numai, stie ca circulatia se face bara la bara, se sta la stopuri, e nevoie de opriri si porniri repetate care, evident, duc la cresterea consumului de carburant, fata de cand s-ar merge continuu, cu o viteza constanta.
Orarele de circulatie pe linii sunt facute ca si cum autobuzele ar fi singurele mijloace de transport din trafic, ca si cum nu ar fi nevoite sa astepte dupa nenumaratele masini din fata lor. Asta duce la ridicarea nivelului de stres al soferilor deoarece nu se incadreaza in orar, deci, nu vor ajunge la timp la urmatoarea statie, ajungandu-se de multe ori si la mustrarea verbala a acestora de catre unii calatori.
La cererea de zile libere legale sau concediu de odihna se invoca lipsa de personal. Din aproximativ 1500 de persoane angajate la CTP, peste 60% din acestea fac parte din personalul TESA.

De 25 de ani directorul Neag este cel putin Ceausescu sau Dumnezeul transportului public din Cluj-Napoca. Acesta si-a angajat rude si cunostinte in posturi de conducere. Persoanele respective neavand niciun fel de pregatire in acest domeniu. In final, am dori ca Primaria Cluj impreuna cu conducerea CTP sa acorde mai mult interes soferilor si sa le respecte conditiile de munca si odihna", incheie acestia."


Sursa: Ziar de Cluj
http://www.ziardecluj.ro/soferii-ctp-cl ... de-1-2-ani


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 14 Mar 2016 16:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44848
BVC CTP 2016.


Attachments:
1(13).pdf [4.92 MiB]
Downloaded 55 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 12 Apr 2016 13:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44848
Quote:
Proiect de hotarare privind aprobarea Pre-Acordului de finanțare între Compania de Transport Public Cluj-Napoca S.A., Municipiul Cluj-Napoca și Banca Europeană pentru Reconstructie și Dezvoltare


Attachments:
32(10).pdf [3.81 MiB]
Downloaded 64 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 11 May 2016 08:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44848
Compania de Transport Public (CTP) Cluj-Napoca a fost obligată să caute soluţii pentru momentul în care vor începe lucrările la Podul Traian. Acesta nu va fi asfaltat, modernizat sau renovat, ci va fi complet reconstruit. Lucrările ar urma să înceapă în vara acestui an.

Liniile de troleibuz 1, 3, 4 şi 5 trec zilnic Podul Traian. 1 se întoarce din Piaţa 1 Mai, 3, 4 şi 5 vin de la gară. Odată cu startul lucrărilor de la pod, nu va mai putea fi păstrat traseul actual al acestor troleibuze. Conducerea CTP a finalizat strategia pentru momentul închiderii podului şi urmează să o prezinte Comisiei de circulaţie din Primăria Cluj-Napoca.

„Propunerea noastră către Comisia de circulaţie este ca să modificăm reţeaua pentru linia 1, care se va întoarce pe strada Paris şi va intra pe Bulevardul 21 Decembrie. Liniile 3, 4 şi 5 ar urma să vină până în Piaţa Mihai Viteazul, de unde călătorii vor fi transbordaţi în autobuze (care vor avea probabil plăcuţe 3A, 4A, 5A) şi vor merge până la gară. Vrem să înfiinţăm o staţie comună vizavi de agenţia de voiaj", a declarat directorul CTP, Liviu Neag.

Pe pod circulă şi autobuze, liniile 35, 36, 50, 9, 21 barat, 32 barat, dar acestea vor folosi strada Dacia pentru a ajunge în Piaţa Mihai Viteazul. Podul Traian s-a surpat în august 2013 pe o porţiune de 20 m. Incidentul s-a produs la doar patru luni după ce o femeie de 83 de ani era să cadă în Someşul Mic, din cauza unei găuri în pod.

Primăria Cluj-Napoca a semnat în urmă cu un an contractul pentru modernizarea Podului Traian cu firma Diferit, a cărei ofertă financiară a fost de 6,5 milioane de lei, fără taxa pe valoarea adăugată. Diferit e una dintre cele două companii care modernizează trama stradală de-a lungul liniei de tramvai. Lucrările nu au fost încă recepţionate din cauza puzderiei de neconformităţi de pe Horea şi Bariţiu, deşi termenul limită pentru închiderea proiectului era decembrie 2015.

Proiectul tehnic al Podului Traian a fost realizat de societatea Expert Proiect 2002 şi prevede executarea a patru benzi de circulaţie rutieră de 3,50 m, câte două pe fiecare sens, două piste de biciclete cu lăţimea de 1,6 m şi două trotuare pietonale cu lăţimea variabilă între 2,25 şi 3,5 m.

Termenul de realizare a Podului Traian este de şase luni de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor.


http://ziuadecj.realitatea.net/administ ... 47209.html


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 11 May 2016 21:19 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
Quote:
Compania de Transport Public (CTP) Cluj-Napoca a fost obligată să caute soluţii pentru momentul în care vor începe lucrările la Podul Traian. Acesta nu va fi asfaltat, modernizat sau renovat, ci va fi complet reconstruit. Lucrările ar urma să înceapă în vara acestui an.
Solutia prietenoasa cu transportul public ar fi fost reintroducerea celui de al doilea sens al troleibuzelor pe Str. Horea. Dar era culmea sa se faca ceva in interesul transportului electric, cand e o ocazie asa de buna sa mai ardem niste motorina.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 252 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group