TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Tue 23 Oct 2018 01:24

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 255 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Author Message
PostPosted: Tue 03 Oct 2017 15:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46477
Clujenii care doresc să folosească mijloacele de transport în comun reclamă și lipsa de viziune a directorului CTP, Liviu Neag, care conduce Compania încă de pe vremea primarului Gheorghe Funar.

”Reteaua de transport in comun este la nivelul anilor 80, de atunci incompetentii de la CTP nu au fost in stare sa o modernizeze. Nu au fost in stare sa creeze linii radiale care sa faca legatura rapida intre cartiere (cum este linia 43), majoritatea liniilor se termina sau trec prin centru. Nu au fost in stare sa creeze hub-uri de transport in cartiere decat pentru liniile metropolitane. A durat 3 ani sa puna autobuz in Buna Ziua si inca 2 ani sa aiba acelasi traseu la dus si la intors. Exista mai multe linii care ajung in Piata 1 Mai, desi sunt foarte putini oameni care isi mai desfasoara activitatea in acea zona. Linia 34 circula aproape goala intre Piata 1 Mai si strada Liviu Rebreanu; daca ar circula pe traseul Kaufland Marasti - Iulius Mall - Buna Ziua, ar fi plina de calatori. Linia 48 e electrificata aproape in intregime, dar nu au pus troleibuze pe aceasta linie. Linia 23 ocoleste inutil pe la Regionala CFR si circula cu foarte putini calatori. Linia 1 are traseu diferit la dus si la intors, fiind putin utilizata din aceasta cauza. Linia 6 ar trebui sa mearga spre depou pe traseul Campului - Izlazului, in acest moment linia ”canibalizeaza” linia de tramvai. Pe Avram Iancu nu circula niciun autobuz scolar, desi e plin de scoli in zona. Fiind o societate in subordinea primariei, va rog sa luati masuri pentru modernizarea traseelor de transport in comun, lucru benefic pentru toti clujenii”, reclamă un clujean.


http://www.stiridecluj.ro/social/cluj-r ... e-calatori


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 07 Oct 2017 13:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46477
Clujenii au semnalat în mai multe rânduri neregularități în ceea ce privește nerespectarea programului liniilor de transport în comun.

Un cetățean anunță întârzieri de mai mult de 30 de minute pe linia 25, acest inconvenient fiind în orele de vârf, când atât copiii cât și angajați trebuie să ajungă la școală respectiv serviciu.

“Intre orele 7,20 și 8,00 linia 25 circula foarte rar și troleibuzele sunt supraaglomerate, fapt pentru care elevii și angajații întârzie frecvent la școala, respectiv serviciu. În data de 4.10.2017 pe str.Nicolae Titulescu, timp de 20 de minute nu a circulat deloc linia 25, ci doar un troleibuz nr.3 care deja era foarte aglomerat. În stație s-au adunat aproximativ 80 de persoane care au Întârziat la școala și serviciu. Va rog sa luați masuri.” a scris cetățeanul pe MyCluj.

Un alt clujean a semnalat o întârziere de aproximativ 30 de minute la linia 46B, linie care este foarte circulată.

“Bună ziua! Aș dori o explicație din partea dvs referitoare la programul linie 46B. Am așteptat de la 08:05 până la 08:30 în stația Aurel Vlaicu, sensul spre Centru și nu a venit niciun autobuz. Menționez ca în intervalul respectiv în orar figurau 2 autobuze care soseau în stație. Aș dori să remediați această problemă fiind o linie circulata și nu eram singurul în situația respectivă.”


http://www.presalocala.com/2017/10/06/n ... -in-comun/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 30 Jan 2018 07:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46477
Pe str. Dorobantilor au circulat troleibuze. Nu stiu pana cand. Reteaua a fost demontata in 1992 sau 1993.

”Elaborarea unui studiu de fezabilitate pentru construcția unor noi linii de tramvai care să lege gara de cartiere, plus o linie care sa treacă prin centru. Sunt exemple în majoritatea orașelor europene, cu topografie similară Clujului (Graz, Zagreb, Stuttgart). Datorită investițiilor accelerate în zona Gheorgheni (facultăți, cămine studențești, centre comerciale, birouri, clădiri administrative, parcuri sportive, blocuri de locuințe) este necesar un mijloc de transport rapid și ecologic, capabil să transporte un număr mare de oameni, așa cum este tramvaiul. Prioritar ar fi strada Dorobanților unde exista loc suficient pentru linie dedicată tramvaiului). Se pot folosi bani europeni din acest exercițiu bugetar”, a propus Adrian Costina.

Directorul Companiei de Transport Liviu Neag a declarat că până la introducerea tramvaiului, o soluție ar putea fi introducerea troleibuzelor pe strada Dorobanților.

”O soluție ar fi să o redăm transportului public. În acest moment pe strada Dorobanților avem o singură linie, 46B care face legătura între Zorilor și IRA. Propunerea noastră ar fi introducerea troleibuzelor. Strada Dorobanților este pregătită pentru troleibuze. Înainte de tramvai putem să introducem troleibuz. În Cluj s-a dezvoltat transportul electric nepoluant înainte de 1990. Extinderea transportului electric este curpinsă și în studiul de mobilitate. Intenționăm să extindem acest tip de transport pe străzile Brâncuși, Fabricii, Calea Florești”, a declarat Neag.

Primarul Emil Boc a declarat că orice propunere care încurajează extinderea transportului în comun are susținerea primăriei.


http://www.clujmanifest.ro/politicadmin ... obantilor/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 13 Feb 2018 14:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46477
Caietul de sarcini privitor la achizitionarea a maxim 22 tramvaie noi.


Attachments:
caiet sarcini tramvaie 2018.pdf [767.27 KiB]
Downloaded 47 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 25 Feb 2018 16:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46477
BVC CTP 2018.


Attachments:
CTPCj 2018.pdf [11.22 MiB]
Downloaded 71 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 12 Apr 2018 18:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46477
Cele 15 autobuze Mercedes Conecto au fost puse in circulatie.

Quote:
Caracteristicile tehnice ale noilor autobuze și informații suplimentare:

Informații generale

- Prețul unui autobuz este de 1.423.240 lei/ bucată+TVA
- (prețul total pentru 15 buc. autobuze este de 21.348.600 lei+TVA)
- autobuzele corespund tuturor normelor Europene în domeniu
- perioada de garanție pentru ansamblu vehicul este de 5 ani sau 350.000 km - care condiție se îndeplinește prima
- activităţile de întreţinere şi mentenanţă planificată (reviziile) pe perioada de garanţie se vor efectua de personalul CTP, în atelierele CTP Cluj-Napoca S.A., cu acordarea de asistență tehnică de către reprezentantul de service al furnizorului
- Toate consumabilele necerare la revizii în perioada de garanție vor fi asigurate de către furnizor pe cheltuiala acestuia (anvelope, uleiuri, antigel, filtre de combustibil, filtre de ulei, filtre de aer, curele de transmisie, filtre și agent frigorific pentru instalaţia de aer condiţionat etc.)

Caracteristici tehnice

- capacitate totală de transport 144 călători, din care 39 locuri pe scaune și 105 locuri în picioare (calculat la 0.125 m2/călător în picioare conf. Directivei 97/27/CE CEE ONU R107)
- puterea motorului diesel este de 265 kW (360 CP ), cu norma de poluare EURO VI
- lungimea autobuzului este de 18 m
- podea complet coborâtă
- rampa pentru fotoliile rulante ale persoanelor cu dizabilități
- loc special amenajat în salon pentru fotoliile rulante și cărucioarele pentru copii
- înclinarea pe o parte a autobuzului în stații (kneeling)
- au 4 uşi duble (câte 2 foi fiecare), cu sistem "antistrivire a călătorilor"
- sistem de frânare dotat cu ABS EBS, ESR
- sistem de încălzire în sezonul rece
- sistem de aer condiționat pentru sezonul cald
- ventilatie naturală prin geamurile batante şi prin trapele de aerisire cu acționare electrică
- ventilaţie forţată prin turboventilatoare
- sistem de iluminare interioară a salonului cu lămpi de tip LED
- afișaje de traseu exterioare cu LED-uri (față, lateral și spate)
- indicator vizual interior de stații cu LED-uri
- 2 monitoare tip LCD extrawide pentru vizualizarea întregului traseu, a tuturor stațiilor și a poziției curente a autobuzului pe traseu.
- 2 monitoare tip LCD în interiorul salonului pentru anunțuri publicitare
- anunțarea vocală a stațiilor în salon
- staţie de amplificare
- Radio - CD si microfon
- sistem de supraveghere video în interior și exterior
- sistem de numărare a călătorilor transportați
- sistem de ticketing
- computer de bord pentru gestiune și management al traficului ( CGMT)
- sistem informatic de gestiune și diagnosticare electronică prin rețea CAN (SIDGE)
- sistem de urmărire prin GPS a vehiculului
- internet gratuit WI-FI pentru călători
- comunicare prin voce între şofer şi dispeceratul central prin rețeaua GSM
- datele din computerul de bord al autovehiculului se descarcă în serverul de la Autobaza Autobuze care gestionează baza de date și generează rapoarte specifice (cu privire la numărul de km parcurși, consumurile de carburant, numărul de pasageri transportați etc).
- anunțarea vocală a numărului de traseu și a direcției de deplasare, în exteriorul autobuzului, în dreptul primei uși, pentru informarea persoanelor cu deficiențe de vedere ex: (a sosit linia 30, se deplasează spre Cartierul Grigorescu)
- Pentru urcare sau coborâre din autobuz, călătorii trebuie să apese butonul de comandă din dreptul fiecărei uși din exterior sau din interior. Se vor deschide doar ușile care au avut o astfel de comandă din partea călătorilor.
- Șoferul poate să selecteze deschiderea automată în stații a ușilor la comanda călătorilor sau să selecteze deschiderea ușilor prin comanda data de el de la bord.
- Pentru a urca în mijlocul de transport, persoanele care se deplasează în fotoliu rulant trebuie să anunțe șoferul prin apăsarea butonului din exteriorul autobuzului din dreptul ușii a doua, în dreptul căruia este afișată pictograma standard pentru “fotoliu rulant”. La o astfel de comandă, pe bordul șoferului apare o iconiță cu același simbol standard care anunță șoferul să coboare, să manevreze rampa de acces și să asiste persoana care se deplasează în fotoliu rulant să urce în siguranță în autobuz. Șoferul nu poate să închidă ușile și să plece din stație decât după apăsarea unui buton din bord care confirmă că persoana a urcat în siguranță și este poziționată corect în zona special amenajată.
- Pentru a coborî din autobuz, înaintea stației de destinație, persoana care se deplasează cu cărucior rulant trebuie să apese butonul din interiorul salonului unde se află locul special amenajat pentru cărucioarele rulante. La o astfel de comandă pe bordul șoferului apare iconița ce simbolizează căruciorul rulant și șoferul sție că la prima stație trebuie să manevreze rampa de acces și să asiste coborârea în siguranță a persoanei care se deplasează cu fotoliu rulant. După coborârea în siguranță a fotoliului rulant, șoferul trebuie să apese butonul de confirmare de la bord pentru a putea închide ușile și a pleca din stație.
- Pentru urcarea sau coborârea cărucioarelor pentru copii se procedează la fel ca și la fotoliile rulante iar la bord șoferul este atenționat prin apariția unei iconițe care simbolizează landoul pentru copii. În exteriorul autobuzului este un buton special pentru landou iar în interiorul salonului butonul este comun cu cel pentru fotolii rulante.


Foto: facebook Emil Boc.


Attachments:
30623767_1691848900903928_5765008131813801984_o.jpg
30623767_1691848900903928_5765008131813801984_o.jpg [ 375.9 KiB | Viewed 1446 times ]
30629251_1691849547570530_9086653074520408064_o.jpg
30629251_1691849547570530_9086653074520408064_o.jpg [ 353.29 KiB | Viewed 1446 times ]
30629477_1691848390903979_5452722618794770432_o.jpg
30629477_1691848390903979_5452722618794770432_o.jpg [ 309.02 KiB | Viewed 1446 times ]
30688622_1691848360903982_5706441566923522048_o.jpg
30688622_1691848360903982_5706441566923522048_o.jpg [ 284.78 KiB | Viewed 1446 times ]
30688708_1691848370903981_6507692910270480384_o.jpg
30688708_1691848370903981_6507692910270480384_o.jpg [ 438.39 KiB | Viewed 1446 times ]
30689125_1691848520903966_7003726753529069568_o.jpg
30689125_1691848520903966_7003726753529069568_o.jpg [ 385.82 KiB | Viewed 1446 times ]
30698522_1691848277570657_9214296079468593152_o.jpg
30698522_1691848277570657_9214296079468593152_o.jpg [ 405.55 KiB | Viewed 1446 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 14 Apr 2018 13:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46477
Quote:
Proiect de hotărâre privind aprobarea Studiului de oportunitate pentru înnoirea flotei de transport, prin achiziționarea mijloacelor de transport public – tramvaie.


Attachments:
25-42.rar [10.65 MiB]
Downloaded 19 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 14 Apr 2018 13:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46477
Quote:
Proiect de hotărâre privind aprobarea Studiului de oportunitate pentru înnoirea flotei de transport, prin achiziționarea mijloacelor de transport public – troleibuze.


Attachments:
26-38.rar [13.79 MiB]
Downloaded 24 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 11 May 2018 14:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46477
Primăria și CTP Cluj achiziționează alte 60 autobuze Mercedes pentru transportul în comun!

Primăria municipiului Cluj-Napoca continuă investițiile pentru îmbunătățirea calității transportului în comun din oraș, prin achiziționarea a 60 de autobuze marca Mercedes, care vor completa actuala flotă CTP. Recent, au fost puse în circulație 15 noi troleibuze articulate, iar în decursul acestei luni 11 autobuze electrice vor fi de asemenea introduse în circuit.

Specificațiile noilor mijloace de transport în comun:

Informații generale

Prețul unui autobuz este de 1.046.994 lei/ buc+TVA
(prețul total pentru 60 buc. autobuze este de 62.819.640 lei+TVA).

Autobuzele corespund tuturor normelor europene în domeniu, este un autobuz modern, dotat cu echipamente ce au caracteristici de ultimă generație.

Perioada de garanție pentru ansamblu vehicul este de 5 ani sau 350.000 de km.

Caracteristici tehnice

- capacitate totală de transport 104 călători, din care 26 locuri pe scaune și 78 locuri în picioare (calculat la 0.125 m2/călător în picioare conf. Directivei 97/27/CE CEE ONU R107);
- puterea motorului diesel este de 220 kW (299 CP ), cu norma de poluare EURO VI;
- lungimea autobuzului este de 12 m;
- podea complet coborâtă;
- rampă pentru fotoliile rulante ale persoanelor cu dizabilități;
- loc special amenajat în salon pentru fotoliile rulante și landourile pentru copii;
- înclinare pe o parte a autobuzului în stații (kneeling)
- 3 uşi duble (cu câte 2 foi fiecare), cu sistem antistrivire a călătorilor;
- sistem de frânare dotat cu ABS, EBS, ESR;
- sistem de încălzire în sezonul rece;
- sistem de aer condiționat pentru sezonul cald;
- ventilație naturală prin geamurile batante şi prin trapele de aerisire cu acționare electrică;
- ventilaţie forţată prin turboventilatoare;
- sistem de iluminare interioară a salonului cu lămpi de tip LED;
- afișaje de traseu exterioare cu LED-uri (față , lateral și spate);
- 1 indicator vizual interior de stații cu LED-uri;
- 1 monitor tip LCD extrawide pentru vizualizarea întregului traseu, a tuturor stațiilor și a poziției curente a autobuzului pe traseu;
- 1 monitor tip LCD pentru anunțuri publicitare;
- anunțarea vocală a stațiilor în salon;
- staţie de amplificare;
- Radio - CD și microfon;
- sistem de supraveghere video în interior și exterior;
- sistem de numărare a călătorilor transportați;
- sistem de ticketing;
- computer de bord pentru gestiune și management al traficului (CGMT)
sistem informatic de gestiune și diagnosticare electronică prin rețea CAN (SIDGE);
- sistem de urmărire prin GPS a vehiculului;
- comunicare prin voce între şofer şi dispeceratul central prin reteaua GSM;
- datele din computerul de bord al autovehiculului se descarcă în serverul de la Autobaza Autobuze, care gestionează baza de date și generează rapoarte specifice (cu privire la numărul de km parcurși , consumurile de carburant, numărul de pasageri transportați, etc.);
- anunțarea vocală a numărului de traseu și a direcției de deplasare, în exteriorul autobuzului , în dreptul primei uși, pentru informarea persoanelor cu deficiențe de vedere (ex: "A sosit linia 30, se deplasează spre Cartier Grigorescu");

Pentru urcare sau coborâre din autobuz, călătorii trebuie să apese butonul de comanda din dreptul fiecărei uși din exterior sau din interior . Se vor deschide doar ușile care au avut o astfel de comandă din partea călătorilor .
Șoferul poate să selecteze deschiderea automată în stații a ușilor la comanda călătorilor sau să selecteze deschiderea ușilor prin comanda dată de el de la bord .

Pentru a urca în mijlocul de transport, persoanele care se deplasează în fotoliu rulant trebuie să anunțe șoferul prin apăsarea butonului din exteriorul autobuzului din dreptul ușii a doua, în dreptul căruia este afișată pictograma standard pentru “fotoliu rulant”. La o astfel de comandă, pe bordul șoferului apare o iconiță cu același simbol standard, care anunță șoferul să coboare, să manevreze rampa de acces și să asiste persoana care se deplasează în fotoliu rulant să urce în siguranță în autobuz. Șoferul nu poate să închidă ușile și să plece din stație decât după apăsarea unui buton din bord, care confirmă că persoana a urcat în siguranță și este pozitionată corect în zona special amenajată.

Pentru a coborî din autobuz, înaintea stației de destinație, persoana care se deplasează cu cărucior rulant trebuie să apese butonul din interiorul salonului unde se află locul special amenajat pentru cărucioarele rulante. La o astfel de comandă, pe bordul șoferului apare iconița ce simbolizează căruciorul rulant și șoferul știe că la prima stație trebuie să manevreze rampa de acces și să asiste coborârea în siguranță a persoanei care se deplasează cu fotoliul rulant. După coborârea în siguranță a fotoliului rulant, șoferul trebuie să apese butonul de confirmare de la bord pentru a putea închide ușile și să plece din stație.

Pentru urcarea sau coborârea landourilor pentru copii se procedeaza la fel ca la fotoliile rulante, iar la bord, șoferul este atenționat prin apariția unei iconițe care simbolizează landoul pentru copii. În exteriorul autobuzului este poziționat un buton special pentru landou, iar în interiorul salonului, butonul este comun cu cel pentru fotolii rulante.


Attachments:
32253280_1720386284716856_6355405593431244800_o.png
32253280_1720386284716856_6355405593431244800_o.png [ 482.37 KiB | Viewed 1075 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 12 Jul 2018 06:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46477
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/pr ... /100005842

Solaris Bus & Coach a depus până la termenul limită de 9 iulie singura ofertă la licitația pentru achiziţia a 50 de troleibuze noi de 18 metri, lansată în luna mai de Primăria Cluj Napoca.

În prezent oferta se află în evaluare, etapă programată pentru finalizare până la 31 decembrie 2018.

”Pentru licitația de furnizare troleibuze a fost depusă o singură ofertă. Această va intra în analiza comisiei de licitație. Vom achiziționa 50 de troleibuze noi, pe care le vom finanța din fonduri europene, prin Programul Operațional Regional, Axa 4.1. Am depus două cereri de finanțare, astfel că în funcție de semnarea contractelor de finanțare și a contractului de furnizare vom da comanda pentru livrarea troleibuzelor. Prima cerere de finanțare cuprinde solicitarea de fonduri europene pentru 30 de troleibuze, iar a doua pentru 20 de troleibuze”, a detaliat, pentru ZIUA de CLUJ, Ovidiu Cîmpean, director în cadrul Primăriei.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 01 Aug 2018 17:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46477
Quote:
54 f – Proiect de hotărâre privind aprobarea prețurilor și tarifelor pentru transportul urban de călători practicate de către Compania de Transport Public Cluj-Napoca S.A.


Emil Boc, duplicitar si mincinos, dupa cum il stim, spune ca nu e de acord cu scumpirile cerute de CTP, dar el a initiat Proiectul de Hotarare a Consiliului local!!!

Mai spune si ca nu e bine ca directorul Liviu Neag si-a angajat ginerele cu toata familia sa la CTP...

https://ziuadecj.realitatea.net/adminis ... 76432.html


Attachments:
54f.pdf [18.76 MiB]
Downloaded 6 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 01 Aug 2018 23:37 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7972
Trebuie acoperit cadoul făcut Mercedes - 15 autobuze prin negociere directă şi 60 prin licitaţie cu un singur ofertant.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 07 Sep 2018 10:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46477
O dată cu începerea anului școlar, la Cluj-Napoca va fi implementat proiectul pilot privind autobuzele școlare cu circuit închis.

Acest proiect vine ca răspuns la solicitările clujenilor din cadrul bugetarării participative. Pentru început, autobuzele sunt destinate elevilor claselor 0-4 de la liceele “Avram Iancu” şi “Nicolae Bălcescu”, urmând a fi extins. În aceaste autobuze va fi un polițist local și este permis și accesul însoțitorilor.


Traseele propuse sunt:

Traseu 1: Bucium -Primaverii – Minerva – Izlazului – Calea Manastur – Agronomia – Calea Motilor – Memorandumului Sud – Victoria – P-ta A. Iancu – (Str. Constanta – liceul Nicolae Balcescu/str. Arges – liceul Avram Iancu / str.Onisifor Ghibu).

Traseu 2: Bucium – Ciobanului – P-ta Flora – Calea Manastur – Agronomia – Calea Motilor – Memorandumului Sud – Victoria – P-ta A. Iancu – (Str. Constanta – liceul Nicolae Balcescu/str. Arges – liceul Avram Iancu / str.Onisifor Ghibu).

Traseu 3: Zorilor – Spitalul de Recuperare Sud – Observatorului Sud – Gh. Doja – Cipariu Nord – P-ta A. Iancu – (Str. Constanta – liceul Nicolae Balcescu/str. Arges – liceul Avram Iancu / str.Onisifor Ghibu).

Traseu 4: Str. Unirii - Snagov N. - Borsec N – Bistritei – Septimiu Albinii Nord – P-ta Cipariu Nord - P-ta A. Iancu – (Str. Constanta – liceul Nicolae Balcescu/str. Arges – liceul Avram Iancu / str.Onisifor Ghibu).

Traseu 5: IRA - Expo Transilvania – Aurel Vlaicu – Arte Plastice – Crinului – Somes – Constanta - (Str. Constanta – liceul Nicolae Balcescu/str. Arges – liceul Avram Iancu / str.Onisifor Ghibu).


https://ziuadecj.realitatea.net/adminis ... 77604.html

http://ctpcj.ro/index.php/ro/orare-lini ... port-elevi



Attachments:
Autobuze scolare Cluj Napoca.jpg
Autobuze scolare Cluj Napoca.jpg [ 57.63 KiB | Viewed 327 times ]
Autobuze scolare Cluj Napoca 1.jpg
Autobuze scolare Cluj Napoca 1.jpg [ 62.92 KiB | Viewed 327 times ]
Autobuze scolare Cluj Napoca 2.jpg
Autobuze scolare Cluj Napoca 2.jpg [ 71.8 KiB | Viewed 327 times ]
Trasee elevi Cluj.jpg
Trasee elevi Cluj.jpg [ 270.41 KiB | Viewed 159 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 11 Sep 2018 19:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46477
Respect, Emil Boc!


Attachments:
41456638_1895165873905562_6179098268262203392_o.jpg
41456638_1895165873905562_6179098268262203392_o.jpg [ 508.7 KiB | Viewed 303 times ]
41467975_1895164633905686_9065883617699299328_o.jpg
41467975_1895164633905686_9065883617699299328_o.jpg [ 320.1 KiB | Viewed 303 times ]
41477363_1895165363905613_5527219183026176000_o.jpg
41477363_1895165363905613_5527219183026176000_o.jpg [ 376.42 KiB | Viewed 303 times ]
41482810_1895164737239009_2672056226090582016_o.jpg
41482810_1895164737239009_2672056226090582016_o.jpg [ 356.09 KiB | Viewed 303 times ]
41484377_1895165097238973_2322701262656634880_o.jpg
41484377_1895165097238973_2322701262656634880_o.jpg [ 431.17 KiB | Viewed 303 times ]
41503624_1895165333905616_5977356803896246272_o.jpg
41503624_1895165333905616_5977356803896246272_o.jpg [ 403.72 KiB | Viewed 303 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 03 Oct 2018 17:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46477
Compania de Transport Public Cluj-Napoca SA informeaza publicul calator ca, incepand cu 3 octombrie 2018, pentru a veni in sprijinul locuitorilor din ansamblurile rezidentiale din zona Valea Garbaului, precum si a institutiilor din zona str. H. Barbusse, se prelungeste linia 29, pe relatia Drumul Sfantul Ioan (inters. Str. Val. Garbaului) – Str. H. Barbusse, avand urmatorul traseu:

Tur: Drumul Sfantul Ioan (inters. Valea Garbaului) – Bucium – Cal. Floresti – Cal. Manastur – Cal. Motilor – Memorandumului – Reg. Ferdinand – P-ta M. Viteazul – I.P.Voitesti – Iasilor – Somesului – P-ta Abator – Bucuresti – H. Barbusse;

Retur: H. Barbusse – Calan – H. Barbusse – Bucuresti – P-ta Abator – Traian – P-ta M. Viteazul – Reg. Ferdinand – Memorandumului – Cal. Motilor – Cal. Manastur – Cal. Floresti – Bucium – Drumul Sfantul Ioan.

Statiile de oprire vor fi comune cu ale celorlalte linii CTP de pe traseu. Se infiinteaza statii suplimentare: Drumul Sf. Ioan (inters. Val. Garbaului), H. Barbusse, Calan.

Linia va functiona experimental in luna octombrie dupa urmatorul program:
Plecari Sf. Ioan: 4:55 – 6:00 – 6:25 – 7:10 – 7:30 – 8:25 – 8:50 – 10:10 – 11:20 – 12:30 – 13:05 – 13:40 – 14:15 – 15:00 – 15:40 – 16:20 – 16:55 – 17:40 – 19:00 – 20:10 – 21:20 (parcare Bucium);
Plecari H. Barbusse: 5:25 – 6:35 – 6:55 – 7:50 – 8:15 – 9:10 – 9:35 – 10:45 – 11:55 – 13:05 – 13:40 – 14:15 – 15:00 – 15:40 – 16:15 – 17:00 – 17:35 – 18:20 – 19:35 – 20:45.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 255 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group