TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sat 28 Mar 2020 15:56

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 279 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Author Message
PostPosted: Sat 19 Oct 2019 14:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49226
CTP-ul vrea sa cumpere autobuze second-hand!

Furnizare autobuze articulate second-hand

Se doreste achizitionarea a maxim 10 buc autobuze articulate second-hand de aceeasi marca, tip si producator utilizate pentru transportul urban de calatori, care vor trebui sa indeplineasca conditiile din caietul de sarcini.

Valoarea totala estimata: 1.515.000 lei.


https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/n ... /100084742


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 03 Dec 2019 17:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49226
„Carosabilul pe cele trei benzi este finalizat, însă la recomandarea Serviciului de Siguranță a Circulației am decis sa deschidem și a treia bandă după ce va fi finalizat trotuarul dinspre Poștă, astfel încât să putem asigura un culoar poietonal. Circulația pe cele trei benzi este preconizată a fi deschisă în 15 decembrie, după finalizarea trotuarului de vizavi de magazinul Central. Dacă nu vor fi ninsori abundente se va lucra în continuare pe ambele trotuare”, a declarat directorul de dezvoltare al Primăriei Cluj-Napoca, Ovidiu Cîmpean.

Strada Regele Ferdinand va fi dotată cu un sistem de irigații automat cu senzor de ploaie, cu unul de scurgere a apelor pluviale încorporat în noile borduri, o premieră în România, dar și cu un mecanism de management al traficului.

Reabilitarea arterei face parte dintr-un proiect în valoare de peste 3 milioane de euro, care mai include și alte trei străzi adiacente.


https://ebsradio.ro/uncategorized/circulatia-pe-3-benzi-pe-strada-regele-ferdinand-se-va-deschide-la-mijlocul-acestei-luni/


Attachments:
strada-ferdinand-1024x683.jpg
strada-ferdinand-1024x683.jpg [ 135.79 KiB | Viewed 967 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 21 Dec 2019 09:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49226
De fapt, noile trasee vor putea fi date in folosinta abia spre sfarsitul anului viitor. Se stia ca toate troleibuzele noi vor ajunge la Cluj Napoca pana in decembrie anul curent, deci trebuia ca CTP-ul sa se apuce de treaba inca de la inceputul acestui an pt. extinderea retelei de troleibuz! Pana atunci, pui Agorele si cateva Citelis-uri in conservare, dar unde? Ca depoul din Gheorgheni e ticsit de autobuze cu baterii.

Apar trasee inutile (10 si 14), o extindere la Emerson (unde vor circula cateva troleibuze/zi) si ciopartirea traseului 7. Maare porcarie! Nu operatorul trebuie sa infiinteze/desfiinteze rute; propunerile se fac in baza unor studii de specialitate!

Electrificarea traseului 33 e singura notabila (desi pe acest traseu nu o sa fie nevoie de foarte multe troleibuze).

Usor de realizat era reteaua de troleibuz la Gradinile Manastur (se introduceau troleibuze pe trasee cu cerere mare: 9 si 24) si intre Grigorescu - Manastur - Zorilor (nu mai vorbesc de necesitatea electrificarii tronsonului Opera - Calea Turzii - Zorilor)! Rute cu cerere mare, potrivite pt. tractiunea electrica.

"Au venit cele 50 troleibuze, 34 au recepția făcută. Anul viitor vor intra și în circulație, după ce se înmatriculează. Vom anunța la începutul anului viitor, vom anunța și noi trasee de troleibuz. Acum se discută la CTP", a declarat Emil Boc.

Cluj-Napoca ar urma să aibă în curând nu numai troleibuze noi pe străzi, ci și linii noi de troleibuze care să lege mai multe cartiere ale orașului de fosta zonă industrială. Primăria a lansat recent o licitație pentru servicii de proiectare privind elaborarea studiului de fezabilitate pentru extinderea și modernizarea rețelei de contact troleibuze din oraș.


https://zcj.ro/administratie/cele-50-de-troleibuze-noi-din-polonia-au-ajuns-la-cluj-vor-circula-din-2020-si-pe-noi-trasee--192976.html


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 22 Dec 2019 15:50 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7903
În anunţul de licitaţie pentru RCA pe anul 2020 sunt prinse noile troleibuze cu menţiunea "In curs de inregistrare" alături de 6 tramvaie Imperio şi 10 autobuze "In curs de achizitionare". Cum e vorba de asigurări cu începere din 2020, e clar că cele 50 troleibuze nu vor ieşi la traseu mai devreme de 1.01.2020.

Silviu wrote:
Nu operatorul trebuie sa infiinteze/desfiinteze rute; propunerile se fac in baza unor studii de specialitate!

... de către autoritatea contractantă, adică consiliul local sau asociaţia de dezvoltare intercomunitară pentru transport. Nu de către operator.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 23 Dec 2019 10:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49226
Primăria municipiului Cluj-Napoca anunță faptul că, începând de luni, 23 decembrie, pe strada Regele Ferdinand se va permite circulația autobuzelor pe banda carosabilă pe direcția dinspre Piața Mihai Viteazul înspre Piața Unirii.

Astfel, se va reveni la vechea locație pentru stația din Piața Mihai Viteazul – zona podului Traian aferentă abutobuzelor cu nr. 9, 19, 22, 29, 42, 52.

Troleibuzele liniei 1 vor circula tot pe traseul deviat pe direcția: Piața 1 Mai – strada Paris – B-dul 21 Decembrie – strada Memorandumului.

Menționam că banda deschisă circulației va fi destinată exclusiv transportului în comun. Pe sensul înspre Gară circulația se va desfășura pe două benzi.

Precizam faptul ca regimul de circulație de pe strada Regele Ferdinand este afectat de lucrările de pe șantier, motiv pentru care viteza de circulație este de maxim 30 km/h.


https://cluju.ro/a-fost-redeschisa-circulatia-pentru-autobuze-pe-strada-regele-ferdinand/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 08 Feb 2020 09:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49226
5 proiecte din PMUD care ar fi putut face Clujul mai fain din 2015 până azi, dar nu s-au întâmplat:

1. Floreștiul putea fi legat de oraș cu tramvaiul. Perioada 2016-2017 ar fi fost suficientă pentru pregătire, avize, proiectare, iar în perioada 2018-2019 s-ar fi putut construi realist, fără grabă. Realizarea acestui proiect (C1 din PMUD) putea fi acoperită din fonduri europene, prin POR, permițând conexiunea Florești - Bucium - Centru - Gară - Iris - bd. Muncii - Emerson. În schimb, tramvaiul are aceeași ruta ca și în 1987, dar cu mai multe semafoare și mașini pe parcurs, fără vreo bandă dedicată, iar spre/dinspre Florești vedem aceleași autobuze pariziene diesel blocate în trafic pe E60, ca în 2015.

2. Transportul public s-ar fi putut electrifica într-o pondere notabilă. Proiectele S3-7 din PMUD propun extinderea rețelei de troleibuze în Zorilor, Mănăștur, Între Lacuri și în Gheorgheni; urmărind electrificarea rutelor 9, 23, 24, 24B, 33, 34, 35, 46B, 47, 47B, 50, care cumulează 65 de autobuze diesel la stradă în ora de vârf. Pe această rețea extinsă, achiziționarea ulterioară a unor troleibuze cu baterii (BOB/IMC) ar permite electrificarea rutelor 19, 23L, 29, 30, 32(B), 40, 42, 48L, 50L, 52, 52L, rămânând aproape exclusiv cu troleibuze, autobuze electrice și tramvaie în peisajul urban. Dar nu, rețelele de transport electric sunt aceleași ca și în 2015, cu porțiuni semnificative nefolosite (Fabricii, Muncii) și peste 200 de autobuze diesel circulă zilnic în continuare; în timp ce 25 de troleibuze noi tocmai au înlocuit 25 de troleibuze din 2004-2005, accesibile și eficiente, care ar mai fi avut mulți ani de exploatare în față. Mai sunt 25 de troleibuze noi funcționale, dar alea așteaptă alta ocazie...

3. Reorganizarea rutelor de transport public, descrisă la proiectul M5, ar fi fost cea mai puțin costisitoare măsură de mare efect, propunând reorganizarea rutelor de transport public spre sporirea conectivitatii. Măsura este firească, având în vedere că schema de rute este aproape neschimbată din 1989. Se prezintă soluții pentru comasarea unor trasee, realizându-se rute lungi, axiale. În schimb, încă nu există conexiuni directe vitale, precum o legătură de la autogară în centru/la cămine și 16 trasee încă întorc în Piața Mihai Viteazu, de parcă acolo e sufletul orașului. S-au făcut, totuși, 3 trasee noi, operate pe parcursuri greșite, alambicate, dintre care unul diesel, altul doar până la ora 20:00 și nu în weekend. Așa se întâmplă când un oraș se bazează pe operator pentru viziune, dar ignoră documentele strategice fix despre viziune.

4. PMUD propunea, la proiectul M14, organizarea unei rețele strategice de ciclism care să conecteze pistele existente între ele, urmărind realizarea unei infrastructuri minimale integrate. 4 milioane de euro din fonduri europene puteau fi accesați pentru asta. În schimb, din 2015 până în 2020, rețeaua de ciclism a crescut cu 2 piste desenate pe stradă, printre case, în Gheorgheni, și respectiv cu pistele de pe cele 2 poduri reabilitate.

5. Proiectele de la M13a1 - M13a7 propun extinderea suprafeței pietonale din oraș, urmărind realizarea de coridoare lungi și spatii publice mari dedicate mobilității nemotorizate. Merită apreciată pietonalizarea laturii vestice a Pieței Unirii - singura măsură de genul din ultimii 5 ani. În acest interval s-ar fi putut pietonaliza și latura estică a pieței, străzile Universității, Napoca, Eroilor, Iuliu Maniu, Bolyai Janos etc. Recunosc, însă, că se fac pași. Încet, modest, dar se fac.

În cei 5 ani scurși de la lansarea PMUD, reușitele mobilității durabile se rezumă la o stradă pietonalizată, 2 benzi de transport public și multă, multă flotă, inclusiv 135 de autobuze diesel noi.


https://www.facebook.com/macicasanul/posts/3075490765817014


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 15 Feb 2020 08:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49226
Proiect de hotărâre nr. 38
Privind darea în concesiune către Compania de Transport Public Cluj-Napoca S.A. a bunurilor aflate în domeniul privat al Municipiului Cluj-Napoca, ce fac parte din investiția „Înnoirea flotei de transport în comun în Municipiul Cluj-Napoca, prin achiziționarea de autobuze electrice” 30 stații de încărcare lente, 6 stații de încărcare rapide și branșamente/circuite de alimentare cu energie electrică stații de încărcare.

https://files.primariaclujnapoca.ro/pro ... /12/38.pdf

Proiect de hotărâre nr. 43
Privind ratificarea Hotărârii nr. 1 din data de 16.01.2020 a Adunării Generale a Acționarilor Companiei de Transport Public Cluj-Napoca S.A.

https://files.primariaclujnapoca.ro/pro ... /12/43.pdf

Obiective de investitii 2020-2023:

- Extinderea transportului cu troleibuze în Apahida
- Repunerea în exploatare a liniei de troleibuz în zona industrială
- Extinderea transportului cu tramvaie în Florești


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 26 Feb 2020 20:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49226
BVC CTP 2020.


Attachments:
CTP 2020.rar [11.52 MiB]
Downloaded 32 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 27 Feb 2020 15:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49226
”Tocmai în această idee de a încuraja utilizarea transportului în comun am decis împreună cu conducerea Companiei de Transport Public ca până la 1 iulie să fie funcționale 3 noi linii de troleibuze. Vorbim despre Linia 2 - Mănăștur - Gară cu intrare pe strada Ferdinand unde se vor termina lucrările, Linia 10 - Gheorgheni - Bulevardul Muncii care va lega două zone foarte importante din oraș, acest traseu mai exista și înainte de 89, când pe Bulevardul Muncii aveam platforma industrială și Linia 14 - Mănăștur - Bulevardul Muncii. Acum se stabilesc traseele și stațiile”, a declarat Emil Boc la un post de radio local.

https://zcj.ro/administratie/noile-linii-de-troleibuz-vor-fi-functionale-pana-la-1-iulie--195013.html


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 279 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group