TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Mon 18 Nov 2019 19:59

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 271 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 19 Jun 2011 09:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Au sosit 183 si 184.

Foto: Ovidiu Rusu.


Attachments:
183.jpg
183.jpg [ 94.43 KiB | Viewed 11002 times ]
184 1.jpg
184 1.jpg [ 187.89 KiB | Viewed 11005 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Jun 2011 18:17 
De astazi 29 iunie 2011 au inceput lucrarile de modernizare a liniei de tramvai pe primul segment:
Tronson 1 (Manastur - Piata Garii).

Tramvaiele circula de la Piata Garii pana la podul Calvaria iar de acolo calatorii sunt transportati cu autobuze!


Attachments:
353.jpg
353.jpg [ 581.87 KiB | Viewed 10759 times ]
12a.jpg
12a.jpg [ 685.54 KiB | Viewed 10759 times ]
48.jpg
48.jpg [ 614.93 KiB | Viewed 10759 times ]
48a.jpg
48a.jpg [ 576.18 KiB | Viewed 10760 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Jun 2011 01:27 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 668
Capatul de linie de la Calvaria este destul de aiurea. Nu exista statie de debarcare, respectiv imbarcare. Din cate am observat se doreste o sincronizare a sosirii autobuzelor dinspre Bucium cu cea tramvaielor dinspre Gara, dar nu se realizeaza toteauna. Atunci se intampla urmatorul lucru:
-un tramvai asteapta, in capatul de la Calvaria, sosirea autobuzului de la Bucium
-intre timp, soseste alt tramvai din oras; fiind sapaturi atat inainte cat si dupa statie cel care astepta autobuzul trebuie sa plece; evident, gol urmand ca cel care a sosit sa astepte autobuzul

In plus, statia de autobuz unde pasagerii care vin dinspre centru si vor sa isi continue drumul catre Bucium nu este marcata, generand confuzie

Fiind vorba despe o intrerupere planificata a circulatiei tramvaielor, se putea trage o retea de troleibuz pe relatia Bucium-Gara (e drept ca ar fi necesitat cateva macaze electrice si mecanice) iar traseul sa fie deservit de troleibuze pe durata lucrarilor. Treaba asta cu transbordarea e neplacuta, chiar daca biletul e valabil atat pe autobuz cat si pe tramvai


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Jul 2011 17:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
RATUC a transportat 4,6 milioane de pasageri in 6 luni

Numarul pasagerilor care au calatorit cu mijloacele de transport ale regiei clujene a ajuns la aproape 4,6 milioane in primele 6 luni ale acestui an, potrivit municipalitatii care a luat in calcul biletele vandute in aceasta perioada. In prezent, Regia Autonoma de Transport Urban Calatori (RATUC) Cluj-Napoca detine 344 de mijloace de transport

Numarul total al abonamentelor este de 475.000, dintre care aproape 456.000 sunt abonamente gratuite pentru diverse categorii sociale si alte peste 21.300 de abonamente cu reducere. In prima jumatate a anului s-au vandut aproape 4,6 milioane de bilete pentru autobuze, troleibuze, sau tramvaie. In aceasta perioada s-au aplicat aproape 33.500 de amenzi calatorilor care au circulat fara abonament sau bilet.

RATUC a prelungit anul acesta liniile 23 (Piata Mihai Viteazul - Tetarom II-Emerson) si 47 (Piata Mihai Viteazul - str. Mesterul Manole), iar liniile 8, 21 si 36 au fost suplimentate cu mijloace de transport, sustin oficialii regiei. In total, RATUC detine 344 de mijloace de transport dintre care 200 de autobuze, 100 de troleibuze si 34 de tramvaie.


http://www.citynews.ro/cluj/din-oras-10 ... ni-125146/


Attachments:
717.jpg
717.jpg [ 28.32 KiB | Viewed 10582 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Jul 2011 15:14 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 668
De astazi, linia 101 este deservita in totalitate de autobuze articulate. Traseul este, partial, deviat:

DUS: de la podul Garibaldi, pe Uzinei Electrice, Aleea Stadionului, George Cosbuc, Iuliu Hossu iar de acolo pe traseul vechi

INTORS: De la Astoria, pe Dragalina, 1 Decembrie, Garibaldi iar de acolo pe traseul vechi


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Aug 2011 17:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Un clujean cere reintroducerea liniilor de troleibuz de acum 20 de ani

Un clujean cere reintroducerea traseelor de troleibuz nr. 9 și 14, care nu mai funcţionează de 20 de ani

Un clujean cere reintroducerea traseelor de troleibuz nr. 9 și 14 pe motiv că nu ar exista o legătură convenabilă între cartierul Mănăştur şi Bulevardul Muncii.

Clujeanul Alexandru Grădinar spune că legătura directă dintre Mănăştur şi Bulevardul Muncii nu mai este posibilă, după ce linia de tramvai nr. 102 a fost desfiinţată temporar din cauza lucrărilor de reabilitare a infrastructurii. "Troleele liniei 1 sunt supraaglomerate şi au un interval orar între ele destul de mare", explică Grădinar, într-o solicitare adresată primarului Sorin Apostu pe site-ul domnuleprimar.ro.

În ceea ce priveşte linia 52, care face legătura între Calea Floreşti şi Mărăşti, clujeanul spune că aceasta defavorizează zona complexelor comerciale Minerva şi Big. "La fel se întâmplă şi cu ruta actuală de autobuz nr. 9", spune acesta. El a adăugat că ambele două linii de troleu, 9 şi 14, ar putea fi reintroduse pentru că există reţea electrică şi troleibuze disponibile.

Directorul RATUC, Liviu Neag, spune că reintroducerea troleelor pe aceste rute nu este posibilă. "Există o legătură directă cu Bulevardul Muncii, autobuzul liniei nr. 23 circulă pe aproximativ aceeși rută pe care circulau circa 20 de ani în urmă troleibuzele nr. 9 și 14", a spus Neag.

Traseul de autobuz nr. 23 pornește din Piața Mihai Viteazul, iar ruta acestuia a fost prelungită până în parcul industrial Tetarom 2. Neag susţine că autobuzele circulă pe această rută cu o frecvență de 25 de minute, iar programul poate fi modificat după cerere.

Reţeaua de alimentare cu energie electrică a troleibuzelor pe cele două rute propuse există, în mare parte, doar că se află în conservare, spune Neag. "E veche de 20 de ani. În zona intersecţiei Calea Mănăştur cu Câmpului avem linii de troleibuz la întoarcere. O păstrăm în conservare, în situaţii de avarie, dacă se blochează nodul Calvaria. S-o punem în funcţiune durează o zi - două, dar deocamdată mergem pe formula existentă. Mai demult am avut linia de tramvai pe acolo, dar la cererea publicului am aprobat să mergem pe sub podul Calvaria", a declarat Neag.

Primarul Sorin Apostu nu a putut fi contactat pentru a preciza dacă administraţia locală ia în calcul varianta reintroducerii celor două linii de troleibuz. RATUC este o regie subordonată Consiliului Local Cluj-Napoca.


http://www.ziuadecj.ro/eveniment/un-clu ... 71839.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Aug 2011 08:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Dl. Neag induce in eroare!! Nu stie ce trasee are?! Sau este raspunsul tipic al unui director de Regie ce nu-i place sa fie "deranjat" pe principiul ca ei le stiu pe toate?!

Linia 14 avea ruta: Bucium-Piata 1 Mai-Bul. Muncii si nu mai circula din 1993. Linia 9 avea ruta: Bucium-Horea-Gara si a fost inlocuita cu linia de autobuz nr. 9 (ce circula pe Calea Floresti) in anul 2003. Linia 23 de autobuz (de ce a scos troleele de pe ruta asta???) circula pe traseul Piata Mihai Viteazul-Piata 1 Mai-Bul. Muncii.

Retea de 20 de ani? Tot acceasi vechime are si reteaua din Gheorgheni, cea de pe str. Paris-Piata 1 mai. Pe celelalte tronsoane s-a inlocuit firul. Macazele si incrucisarile sunt proiectate in anii '55-'60!

Nu inteleg de ce s-a vorbit de reteaua de pe str. Campului, deoarece 9-le nu circula pe acolo. Ultima data cand stiu ca s-a circulat pe acolo a fost in anul 1993, troleibuzele intorcand in giratoriul Izlazului. Dar, daca tot s-a vorbit, pt. linia 9 de troleibuz s-ar putea pune in valoare reteaua de intoarcere de pe Campului, retea ce va fi probabil folosita de toate troleibuzele din Manastur, cand vor incepe lucrarile la linia de tramvai din Calvaria.

Si o intrebare: a existat linie de tramvai pe str. Campului???


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Aug 2011 09:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
YouTube, invadat de mijloacele de transport clujene

Aproape 50 de clipuri care infatiseaza autobuze si troleibuze din Cluj au fost postate in ultima saptamana pe site-ul de videosharing YouTube. Filmele au fost urcate pe site de catre Organizatia Non-Guvernamentala "Transira".

Mijloacele de transport in comun din Cluj-Napoca au fost filmate in cartierele Gheorgheni, Manastur si Marasti, dar si in centrul orasului, pe strada Memorandumului sau in Piata Avram Iancu.

Fiecare clip are o durata de cateva zeci de secunde, iar personajele principale sunt autobuze si troleibuze care circula pe strazile clujene, fie ca e vorba de modele mai vechi sau de autobuzele transformate de municipalitate in troleibuze.

Pe langa traseele mijloacelor de transport in comun clujene, membrii "Transira" au filmat inclusiv interiorul unor troleibuze, precum cele Irisbus, Rocar sau Renault. In total, filmuletele asociatiei au strans cateva sute de vizualizari.

Asociatia "Transira" militeaza pentru introducerea, pastrarea sau dezvoltarea sistemelor de transport ecologic, adica troleibuze si tramvaie. Pentru asta, organizatia isi propune sa promoveze si sa implementeze conceptul de transport durabil si chiar sa organizeze cursuri, seminarii, conferinte, dezbateri si manifestatii publice.


Puteti vedea aici: http://www.youtube.com/user/Transira#p/u/9/eJad2zaQMKo
toate clipurile realizate de "Transira" si urcate pe YouTube. Filmele asociatiei sunt filmate in diferite orase printre care Medias, Constanta, Piatra Neamt si Bucuresti.


http://www.citynews.ro/cluj/eveniment-2 ... ne-129196/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 17 Aug 2011 14:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Maine incepand cu ora 8 voi fi in direct cu telespectatorii TVR Cluj, in emisiunea Buna dimineata, Transilvania! Voi vorbi despre transportul public in municipiul Cluj Napoca si Zona Metropolitana Cluj, prezent si perspective.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Aug 2011 23:49 
Offline

Joined: Sun 12 Dec 2010 19:00
Posts: 3
Vesti bune ! Dar nu incepe la ora 7 ?

http://www.tvr.ro/program.php?c=9&d=w&z=0

;)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 19 Aug 2011 07:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Emisiunea a inceput la ora 7 insa eu am intrat in direct dupa ora 8. Am avut la dispozitie 16 minute.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Sep 2011 09:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Transport eco la Cluj: troleibuze si parcari scumpe

Introducerea unor linii de troleibuz, modernizarea infrastructurii de circulatie a tramvaielor, parcarile pentru biciclete si costurile mai mari pentru parcare in Centru sunt principalele puncte de interes pentru transportul ecologic la Cluj

Reprezentantii administratiei locale au dezbatut astazi viitorul transportului in comun la Cluj in cadrul unui proiect european privind eficientizarea procesului decizional. Tema aleasa a fost promovarea si dezvoltarea transportului ecologic in Cluj-Napoca, fiind prezentate cateva propuneri de proiecte in acest sens.

Prima varianta o reprezinta investitiile de aproape 30 de milioane de euro in liniile de tramvai si noile garnituri de tramvai care vor circula in Cluj de anul urmator. "Trebuie sa avem un transport in comun atragator si eficient. Clujul e pe locul intai in tara in ceea ce priveste transportul electric de suprafata: 50% din pasageri sunt transportati cu astfel de mijloace, fata de 30% in alte orase", a explicat directorul Regiei Autonome de Transport Urban Calatori (RATUC) Cluj-Napoca, Liviu Neag.

Troleibuze pe liniile 8 si 9

Un al doilea obiectiv prezentat in cadrul dezbaterii a fost extinderea retelei de troleibuze prin inlocuirea autobuzelor de pe liniile 8 si 9 cu astfel de vehicule si achizitionarea a inca 12 troleibuze noi. De asemenea, se are in vedere si adaugarea unei instalatii de doi kilometri pentru circulatia troleibuzului in zona Bucium - Gradini Manastur.

100 de parcari pentru biciclete

O alta propunere este amenajarea a 100 de parcari pentru biciclete in zona centrala si in fata unor puncte de interes. Planul vine in sprijinul proiectului european de bike-sharing care va aduce 500 de biciclete la Cluj care vor putea fi inchiriate. De asemenea, pentru crearea unui sistem de transport ecologic s-a propus si sprataxarea parcarilor din centrul orasului. "Aceasta masura descurajeaza folosirea masinii personale si crearea unui spatiu suplimentar pentru pietoni, dar s-ar putea sa nu fie o masura populara printre romani", a precizat seful Biroului Strategie si Dezvoltare Locala al Primariei, Adrian Raulea.


http://www.citynews.ro/cluj/din-oras-10 ... pe-131072/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Sep 2011 08:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Primăria aspiră la milioanele elveţienilor

Primăria din Cluj-Napoca vrea banii elveţienilor pentru proiectele ecologice şi a anunţat că îşi va depune candidatura pentru accesarea de fonduri nerambursabile prin Programul de cooperare româno-elveţian, aria tematică “Îmbunăţăţirea mediului înconjurător”.

Aici finanţarea ajunge până la 37 de milioane de franci elveţieni. Banii ar urma să fie folosiţi la reabilitarea termică a unor clădiri din patrimoniul municipiului, în principal şcoli şi grădiniţe, pentru instalarea unor panouri solare pentru centralele termice ale Regiei Autonome de Termoficare, pentru reabilitarea unor de staţii de transport în comun şi dotarea lor cu instalaţii de iluminat bazate pe panouri solare şi pentru achiziţionarea de troleibuze.


http://www.ziuadecj.ro/administratie/pr ... 73602.html

Nota: bugetul total al Programului, pt. infrastructura de mediu, este 37 milioane franci elvetieni, suma ce se va imparti intre 4 orase. Detalii aici: http://www.swiss-contribution.ro/swiss/ ... roiecte_ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Sep 2011 09:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Quote:
Ref: Primaria incearca sa atraga fonduri elvetiene nerambursabile pentru proiectele ecologice

Primaria Cluj-Napoca isi va depune candidatura pentru accesarea de fonduri nerambursabile prin Programul de cooperare romano-elvetian, aria tematica "Imbunatatirea mediului inconjurator", finantare a carei valoare maxima este de 37 de milioane de franci elvetieni

In sedinta din 6 septembrie, Consiliul local a aprobat angajamentul de a sustine proiectele pentru care se solicita finantare, in ipoteza selectarii proiectelor propuse de municipalitate ca eligibile in program, procentul se cofinantare fiind de 15%.

Finantarile accesibile prin Programul de cooperare romano-elvetian vor fi directionate catre investitii in reabilitarea termica unor cladiri din patrimoniul municipiului, in principal scoli si gradinite, pentru instalarea unor panouri solare pentru centralele termice ale RAT, pentru reabilitarea unor de statii de transport in comun si dotarea lor cu instalatii de iluminat bazate pe panouri solare si pentru achizitionarea de mijloace de transport ecologice (troleibuze). Suma nerambursabila care poate fi atrasa este de maxim 85% din valoarea totala eligibila a unui proiect.

"Pentru noi orice sursa de finantare disponibila este un obiectiv important in incercarea de a suplimenta bugetul de investitii al municipiului. Accesarea acestui fond nerambursabil elvetian ar putea grabi implementarea proiectelor de reabilitare a unor cladiri publice, sau ar creste semnificativ ritmul de achizitie a unor noi mijloace de transport in comun, nepoluante" a declarat primarul Sorin Apostu.

Biroul Mass-media
Primaria Cluj-Napoca


http://www.primariaclujnapoca.ro/comuni ... ml?gId=803


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Sep 2011 10:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Silviu Sintea wrote:
Primaria aspira la milioanele elvetienilor


Attachments:
334.pdf [848.73 KiB]
Downloaded 184 times
335.pdf [848.71 KiB]
Downloaded 174 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Oct 2011 21:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Autobuzul cu suport pt. biciclete este folosit pe traseul 35. Suportul este gol, studentii din ziua de azi circuland cu limuzina :twisted: :roll:


Attachments:
377.jpg
377.jpg [ 138.57 KiB | Viewed 11681 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Dec 2011 09:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Pe site-ul RATUC apar doua trasee pe care eu nu le-am vazut, si nu sunt afisate programele de circulatie:

87B Bucium-Polus
http://www.ratuc.ro/f_trsggl.php?linie=87B+

36S
http://www.ratuc.ro/f_trsggl.php?linie=36s+

A vazut cineva autobuzele acestor trasee? Ce frecventa de circulatie au?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Dec 2011 15:01 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 668
Probabil, indicativul de "36s" se referea la situatiile in care linia 36 intorcea in garajul de pe Plevnei. Daca imi aduc aminte bine, asta se intampla sambata, cand la capatul estic al liniei 36 era plin de vanzatorii de la Oser. Intre timp, Oserul s-a mutat...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Jan 2012 18:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Stirea cu noile tramvaie PESA a ajuns si in Ungaria: http://iho.hu/hir/ujabb-orszagot-hodito ... esa-120102

Articolul este ilustrat cu doua fotografii.


Attachments:
08.jpg
08.jpg [ 701.64 KiB | Viewed 10786 times ]
p.jpg
p.jpg [ 711.15 KiB | Viewed 10788 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jan 2012 21:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Prin bugetul pt. anul 2012 Primaria aloca RATUC 2.000.000 lei pt. achizitionarea de troleibuze si 26.922.000 lei pt. achizitionare de tramvaie.

www.primariaclujnapoca.ro


Attachments:
Cluj 2012.pdf [324.83 KiB]
Downloaded 155 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Feb 2012 17:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Clujenii care folosesc mijloacele de transport în comun vor avea o nouă staţie RATUC de săptămâna viitoare, pe Bulevardul 21 Decembrie 1989, sensul de mers spre Mărăşti, între staţiile de pe Memorandumului şi Regionala CFR.

http://www.adevarul.ro/locale/cluj-napo ... 35975.html


Attachments:
statie-noua-ratucpdf.pdf [44.53 KiB]
Downloaded 92 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Mar 2012 23:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Clujul va avea troleibuze ecologice si statii RATUC iluminate cu panouri solare

Primaria Cluj-Napoca intentioneaza sa insteasca banii oferiti de Elvetia pentru a achizitiona troleibuze ecologice si pentru a moderniza statiile de autobuz din oras si dotarea lor cu panouri solare

Municipalitatea si-a depus candidatura in luna septembrie 2011 in programul de imbunatatire a mediului inconjurator, finantat in proportie de 85% de Elvetia, si care are valoarea de 37 de milioane de franci elvetieni. Procentul de co-finantare a Consiliului Local al municipiului Cluj-Napoca este de 15 la suta.

Fondurile vor fi directionate catre investitii in reabilitarea termica a unor cladiri din patrimoniul municipiului, scoli si gradinite, dar si pentru instalarea unor panouri solare in centralele termice ale Regei Autonome de Termoficare.

In plus, din acest bani mai pot fi reabilitate statiile de transport in comun si dotarea lor cu instalatii de iluminat bazate pe panouri solare si pentru achizitionarea unor troleibuze ecologice.

Primarul Radu Moisin a semnat, luni, 12 martie, acordul privind asistenta financiara acordata municipalitatii in proiectul cu finantare nerambursabila de la Guvernul elvetian.

Alaturi de municipiile Arad, Suceava si Brasov, care au mai fost selectate in acest program, Cluj-Napoca va putea accesa o parte din cele circa 37 de milioane de franci elvetieni disponibili in proiect.

Clujului ii va reveni suma de 9 milioane de franci elvetieni, adica 7,4 milioane de euro.

Finantarile accesibile prin Programul de cooperare romano-elvetian vor fi directionate catre investitii in reabilitarea termica unor cladiri din patrimoniul municipiului, in principal scoli si gradinite, pentru instalarea unor panouri solare pentru centralele termice ale RAT, pentru reabilitarea unor de statii de transport in comun si dotarea lor cu instalatii de iluminat bazate pe panouri solare si pentru achizitionarea de mijloace de transport ecologice (troleibuze). Suma nerambursabila care poate fi atrasa este de maxim 85% din valoarea totala eligibila a unui proiect.

"Sper ca municipiul Cluj-Napoca sa atraga prin proiectele propuse cea mai mare cota din finantarea la dispozitia celor patru municipii si ma bucur ca am reusit sa accesam si aceste finantari alternative, care ne pot asigura un ritm mai rapid de implementare a investitiilor necesare in Cluj-Napoca, avand in vedere ca am atins plafonul maxim disponibil prin Programul Operational Regional", a declarat primarul Radu Moisin.


http://www.stiridecluj.ro/politic/cluju ... ri-solare-


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Apr 2012 18:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Cateva subiecte interesante pe ordinea de zi a sedintei Comisiei de circulatie din 5 aprilie a.c. Sa remarcam transparenta decizionala a Primariei Cluj Napoca! Sunt luate in considerare propunerile cetatenilor si sunt puse la dispozitie materialele sedintei. In alte locuri, "Comisia de circulatie" e un "bau-bau" in numele careia se iau decizii brutale, de obicei injuste, evident irationale.

-infiintare statie de autobuz/troleibuz in fatza mag. Central (anexa 30)
-infiintare statie de autobuz pe str. Paris nr. 48 (anexa 4)
-infiintare linie RATUC pe ruta Centru - str. Cantonului
-sens giratoriu la Nodul Omega (anexa 17)


Attachments:
5.04.2012.pdf [1.11 MiB]
Downloaded 192 times
ANEXA30.PDF [756.46 KiB]
Downloaded 143 times
ANEXA4.PDF [756.5 KiB]
Downloaded 138 times
ANEXA17.PDF [756.5 KiB]
Downloaded 150 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 May 2012 15:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Investitii de 122 mil. lei in modernizarea Zonei Metropolitane Cluj

...........................

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului a semnat miercuri, 2 mai, la Bucuresti, patru proiecte incluse in Planul Integrat de Dezvoltare al polului de crestere Cluj finantate prin Programul Operational Regional - Regio, in valoare totala de peste 122,5 milioane de lei.

Primul proiect, Modernizarea si extinderea sistemului de transport public in comun in zona metropolitana Cluj - etapa 1, este in valoare totala de 40 milioane lei, din care 27,5 milioane lei reprezinta finantare nerambursabila. Acesta are ca obiectiv general reabilitarea infrastructurii de transport public si imbunatatirea serviciilor de transport in comun in municipiul Cluj-Napoca. Proiectul consta in modernizarea a 1.130 mp de spatii publice si a 87 de statii de transport public si un sistem automat de eliberare a legitimatiilor de calatorie. Durata de implementare de proiectului este 20 de luni.


http://www.incomemagazine.ro/articol_75 ... -cluj.html

Vezi pag. 3-4 a HCL.


Attachments:
PH25_10.05.2011.PDF [4.25 MiB]
Downloaded 125 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 May 2012 18:29 
Offline

Joined: Fri 30 Mar 2012 20:15
Posts: 45
darius wrote:
Astazi am vazut un autobuz in jurul orei 13:30 pe a carui placuta scria: "Transport Gratuit PMV Real" nu stiti nimic de aceasta linie? Pe site-ul celor de la RATUC nu am gasit nici o informatie despre aceasta linie.

Am trimis un mail catre cei de la RATUC legat de aceasta linie si am primit raspunsul: "Buna ziua,
aveti atasat programul pt. cursele gratuite la Real. Traseul este urmatorul:
PMV - Decebal - Oasului - Real.

Serv. Exploatare RATUC"


Attachments:
File comment: Orar PMV - Real
Anexa contract REAL 2012.xls [30 KiB]
Downloaded 133 times
orar_real.jpg
orar_real.jpg [ 96.37 KiB | Viewed 11612 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 May 2012 19:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Pt. calatorii ce sa ajunga la Selgros cred ca ar trebui prelungita linia de troleibuz nr. 7.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 May 2012 11:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
In atasament, proiectul de HCL pt. aprobarea situatiilor financiare, pt. RATUC, de exemplu (preluat de pe pagina de internet a Primariei).


Attachments:
17.PDF [25.58 MiB]
Downloaded 492 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 May 2012 17:40 
Offline

Joined: Wed 23 May 2012 16:38
Posts: 2
Location: Cluj Napoca
Defectiune la un Rocar de Simon: astazi veneam acasa cu troleibuzul Rocar de Simon 136 (pe linia 7) si de la statia Grigore Alexandrescu a inceput sa scartaie ceva in spate. (cred ca in stanga nu sunt sigur, stateam in fata). A mai mers (fara probleme, inafara de scartait) pana la statia Izlazlului apoi a tras pe dreapta si a chemat masina de interventie sa-l remorcheze.


Attachments:
File comment: Exterior
23052012033.jpg
23052012033.jpg [ 118.82 KiB | Viewed 10757 times ]
File comment: Motor vazut din interior (capacul exterior din spate era blocat pe momentan)
23052012034.jpg
23052012034.jpg [ 65.13 KiB | Viewed 10760 times ]
File comment: Memorii (?)
23052012035.jpg
23052012035.jpg [ 96.17 KiB | Viewed 10760 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 May 2012 13:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
http://www.citynews.ro/cluj/din-oras-10 ... ie-227546/

Exista o filmare in care apare un autobuz DAC (ROCAR) al RATUC. Cate DAC-uri 112 UDM mai detine RATUC-ul?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 05 Aug 2012 14:09 
Offline
User avatar

Joined: Wed 11 Apr 2007 17:57
Posts: 145
Location: Tg Mures
Silviu wrote:
http://www.citynews.ro/cluj/din-oras-10/lucrarile-la-liniile-de-tramvai-finalizate-pe-5-iunie-227546/

Exista o filmare in care apare un autobuz DAC (ROCAR) al RATUC. Cate DAC-uri 112 UDM mai detine RATUC-ul?


Este troleibuzul 071.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 271 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group