TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 09:27

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 362 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Oct 2011 22:55 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 Aug 2011 06:57
Posts: 52
Silviu Sintea wrote:

A propos: Skoda SL 11 (albastre) am vazut doar in Constanta. Apartineau RATC-ului? Au mai fost orase romanesti ce au avut astfel de autobuze?
Sper sa nu ma insel, dar niste autobuze SL 11 avea si fostul IJTL Prahova in anii '70. La Constanta am mers cu SL 11 pe linia 20 (Constanta - Mangalia) prin 1970 sau 1971. Erau vopsite alb-albastru. Interesant ca aceste trasee "interurbane" au continuat sa fie deservite de intreprinderea de Transport Constanta si dupa anul 1968, cand prin reforma administrativa s-au desfiintat zonele metropolitane ale oraselor mari (o greseala nereparata nici pana in ziua de azi)!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Oct 2011 12:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Ca tot se lauda primarul Mazare ca se pricepe la turism: sa facem o paralela intre Mamaia anului 1978...


Attachments:
m78.jpg
m78.jpg [ 77.35 KiB | Viewed 10607 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Oct 2011 12:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Silviu Sintea wrote:
Ca tot se lauda primarul Mazare ca se pricepe la turism: sa facem o paralela intre Mamaia anului 1978...


si Mamaia sa, a anului 2011. Poze tot de la intrarea dinspre Pescarie.

Go back in Madagascar!!!


Attachments:
Mamaia 18 iulie 2011.jpg
Mamaia 18 iulie 2011.jpg [ 187.83 KiB | Viewed 10605 times ]
Mamaia 18 iulie 2011 a.jpg
Mamaia 18 iulie 2011 a.jpg [ 231.6 KiB | Viewed 10605 times ]
Mamaia 18 iulie 2011 b.jpg
Mamaia 18 iulie 2011 b.jpg [ 246.65 KiB | Viewed 10606 times ]
Mamaia 18 iulie 2011 f.jpg
Mamaia 18 iulie 2011 f.jpg [ 253.84 KiB | Viewed 10604 times ]
Mamaia 18 iulie 2011 g.jpg
Mamaia 18 iulie 2011 g.jpg [ 302.19 KiB | Viewed 10604 times ]
Mamaia 18 iulie 2011 h.jpg
Mamaia 18 iulie 2011 h.jpg [ 245.64 KiB | Viewed 10604 times ]
Mamaia 18 iulie 2011 i.jpg
Mamaia 18 iulie 2011 i.jpg [ 221.5 KiB | Viewed 10606 times ]
Mamaia 18 iulie 2011 j.jpg
Mamaia 18 iulie 2011 j.jpg [ 209.33 KiB | Viewed 10605 times ]
Mamaia 18 iulie 2011 k.jpg
Mamaia 18 iulie 2011 k.jpg [ 194.62 KiB | Viewed 10606 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Oct 2011 23:08 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Dominatrix wrote:
Silviu Sintea wrote:

A propos: Skoda SL 11 (albastre) am vazut doar in Constanta. Apartineau RATC-ului? Au mai fost orase romanesti ce au avut astfel de autobuze?
Sper sa nu ma insel, dar niste autobuze SL 11 avea si fostul IJTL Prahova in anii '70. La Constanta am mers cu SL 11 pe linia 20 (Constanta - Mangalia) prin 1970 sau 1971. Erau vopsite alb-albastru. Interesant ca aceste trasee "interurbane" au continuat sa fie deservite de intreprinderea de Transport Constanta si dupa anul 1968, cand prin reforma administrativa s-au desfiintat zonele metropolitane ale oraselor mari (o greseala nereparata nici pana in ziua de azi)!

SL 11 cu usi automate in fata si la mijloc au existat cred doar la Constanta. Au fost doua generatii, una model vechi, importat in 1971, si alta care a inlocuit-o pe prima dupa 10 ani. Ambele erau cu dungi albastre, dar diferea pozitia pe verticala a dungilor, iar primele avusesera caseta de linie laterala. La inceput au circulat in principal pe linia 20, intr-adevar, mai rar pe 17-local, 10, 11 sau 2.
Existau in tara si unele Karose autocar, ce ar fi putut fi tot SL-11, dar cu usi manuale. Ele semanau insa cu SD-11 mai mult, poate chiar erau SD-11. Diferentele de caroserie sunt foarte mici intre aceste doua tipuri. BTT (Biroul de Turism pentru Tineret) a avut astfel de autocare in toate judetele. IJTL Constanta a avut de asemenea cateva autocare cu usi manuale, posibil deci SL 11 sau SD-11.

Liniile preorasenesti ramase din perioada cu organizare de tip metropolitan (1961-1968) si care nu serveau exclusiv comune suburbane au fost trecute la ITA cu incepere din 1 ianuarie 1975, in toate judetele si Bucuresti, printr-o HCM. Exceptie a facut doar Constanta, din motive de imagine turistica. In Bucuresti s-au facut de asemenea unele derogari strict limitate de la aceasta regula, spre sfarsitul anilor 80. Tot la inceputul lui 1975, ca o contramasura venita sa mai atenueze impactul negativ al trecerii unor trasee pe sistem interurban, ITA au achizitionat autobuze Ikarus 280 de tip suburban, cu doua usi, vopsite albastru. Acesta a fost singurul import de autobuze pentru IRTA/DRTA/ITA din toata perioada 1961-1990.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 Nov 2011 11:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Image

Se observa ca troleibuzul deservea traseul 46. Circula de la Gara la Poarta I sau Poarta II Port?

Poza cred ca este facuta la Poarta II, iar troleibuzul se indreapta spre Poarta I.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 31 Dec 2011 13:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Bul. Marinarilor, anul 1971.

Foto: facebook.com


Attachments:
bul. Marinarilor 71.jpg
bul. Marinarilor 71.jpg [ 51.75 KiB | Viewed 10236 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Feb 2012 23:26 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
De acum, istorie...

Imagini preluate de pe http://www.shugotram.jp/index.html .


Attachments:
a2.jpg
a2.jpg [ 27.67 KiB | Viewed 10000 times ]
a3.jpg
a3.jpg [ 17.16 KiB | Viewed 10000 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Feb 2012 20:02 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Din "Adio draga Nela" in Piata Garii - troleibuze TV, Volgi, Lada, in finalul peliculei o duba Carpati a Militiei.


Attachments:
Adio Draga Nela[(018905)15-09-56].JPG
Adio Draga Nela[(018905)15-09-56].JPG [ 99.54 KiB | Viewed 9974 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Apr 2012 17:05 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
La pagina 50 a cartii respective se gaseste o poza cu doua troleibuze TV 2 E care au urmatoarele caracteristici:
-schema de vopsire alb (sau crem?) cu rosu
-luneta tripartita; nu se disting clar luminile din spate: sunt 3 blocuri optice?
-nu imi dau seama daca sigla e triunghiulara sau e inca circulara, dar nu se vede conturul din cauza neclaritatii pozei
-caseta pentru numarul de linie exista, dar e intunecata; ori numerele de traseu erau scrise alb pe fond negru, ori, deja, caseta nu mai era folosita; in spatele parbrizului, in dreapta soferului nu se vede nimic, insa in fata lui se distinge un "dreptunghi alb"


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Apr 2012 18:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Alte fotografii minunate marca Radu Cornescu.


Attachments:
Poarta-1-W.jpg
Poarta-1-W.jpg [ 350.71 KiB | Viewed 9587 times ]
Tarom-01-A.jpg
Tarom-01-A.jpg [ 229.1 KiB | Viewed 9585 times ]
33776009_1812913545672265_6050372897195687936_n.png
33776009_1812913545672265_6050372897195687936_n.png [ 815.65 KiB | Viewed 4578 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Apr 2012 18:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Strada Cismelei.

Colectia Radu Cornescu.


Attachments:
Orizont.jpg
Orizont.jpg [ 234.42 KiB | Viewed 10626 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 Jun 2012 20:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Din arhiva Mediafax.


Attachments:
1359157-mediafax-foto-cristi-cimpoes.jpg
1359157-mediafax-foto-cristi-cimpoes.jpg [ 88.02 KiB | Viewed 9331 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Aug 2012 23:29 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Autobuze pe faleza - in "Prima melodie (1958)" Autobuzul era prima varianta de TV - TV1.


Attachments:
Prima melodie (1958)[(009938)23-12-29].JPG
Prima melodie (1958)[(009938)23-12-29].JPG [ 57.15 KiB | Viewed 9032 times ]
Prima melodie (1958)[(009988)23-12-52].JPG
Prima melodie (1958)[(009988)23-12-52].JPG [ 56.18 KiB | Viewed 9033 times ]
Clip_Prima melodie (1958)[(009829)23-07-26].zip [5.37 MiB]
Downloaded 476 times
Clip_Prima melodie (1958)[(019533)23-16-19].zip [1.04 MiB]
Downloaded 471 times
Clip_Prima melodie (1958)[(041275)23-19-15].zip [1.3 MiB]
Downloaded 437 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Aug 2012 19:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Alte imagini, de pe facebook.


Attachments:
Bd Republicii.jpg
Bd Republicii.jpg [ 100.79 KiB | Viewed 8983 times ]
bd tomis -dacia-soveja.jpg
bd tomis -dacia-soveja.jpg [ 98.44 KiB | Viewed 8983 times ]
Tomis.jpg
Tomis.jpg [ 104.38 KiB | Viewed 8984 times ]
Cinematograful Republica in constructie.jpg
Cinematograful Republica in constructie.jpg [ 57.93 KiB | Viewed 8984 times ]
Hotel Dobrogea.jpg
Hotel Dobrogea.jpg [ 76.57 KiB | Viewed 8984 times ]
Intersectia I.G. Duca cu Grivitei.jpg
Intersectia I.G. Duca cu Grivitei.jpg [ 77.24 KiB | Viewed 8985 times ]
km 4-5.jpg
km 4-5.jpg [ 76.99 KiB | Viewed 8983 times ]
cta.jpg
cta.jpg [ 78.48 KiB | Viewed 8983 times ]
cta1.jpg
cta1.jpg [ 72.18 KiB | Viewed 8983 times ]
cta2.jpg
cta2.jpg [ 48.98 KiB | Viewed 8983 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Sep 2012 11:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Bulevardul Marinarilor, anul 1984.

Colectia Gabi Saila.


Attachments:
Bulevardul Marinarilor.jpg
Bulevardul Marinarilor.jpg [ 208.96 KiB | Viewed 8760 times ]
Bulevardul Marinarilor 1.jpg
Bulevardul Marinarilor 1.jpg [ 99.77 KiB | Viewed 8758 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Sep 2012 11:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Bulevardul Mamaia in intersectia cu strada Eroilor inainte de construirea blocurilor.

Colectia Radu Cornescu.


Attachments:
bul. Mamaia.jpg
bul. Mamaia.jpg [ 87.35 KiB | Viewed 8759 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Sep 2012 12:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Spitalul Judetean.

Colectia Radu Cornescu.


Attachments:
Spitalul Judetean.jpg
Spitalul Judetean.jpg [ 125.67 KiB | Viewed 8758 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Sep 2012 12:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Pasajul rutier IPMC/Filimon Sarbu.

Colectia Radu Cornescu.


Attachments:
IPMC.jpg
IPMC.jpg [ 37.35 KiB | Viewed 8756 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Sep 2012 12:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Ford -prima marca de autobuz folosita in transportul public din Constanta. Acum aveti MAZ-uri...


Attachments:
Ford.jpg
Ford.jpg [ 31.46 KiB | Viewed 8754 times ]
Ford 1.jpg
Ford 1.jpg [ 33.67 KiB | Viewed 8755 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Sep 2012 18:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Anul 1963.


Attachments:
Constanta 1963.jpg
Constanta 1963.jpg [ 65.99 KiB | Viewed 8687 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Sep 2012 18:36 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Silviu wrote:
Anul 1963.

Este modelul de TV 2U fabricat in 1961. Are deja priza de aer pe acoperis, dar cu grila verticala. Farurile sunt tot de tip vechi (iesite in afara si cu cozoroc), iar motorul este inca de tip L6 de 95 CP. Ornamentul lateral este tipic anilor 1960 si 1961.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Dec 2012 01:22 
Offline

Joined: Fri 03 Dec 2010 16:25
Posts: 52
Location: Constanta
Silviu wrote:
Alte imagini, de pe facebook.


Ar fi interesant sa ne dam seama unde este facuta ultima poza din postarea D-nului Sintea din 08 august 2012. Cea denumita "cta2". Ma poate ajuta cineva ? Traiesc in Constanta de la nastere si, in rest, toate pozele au fost destul de simplu de descifrat, insa aceasta chiar nu-mi pot da seama de unde este.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Dec 2012 20:18 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Sheriful wrote:
Silviu wrote:
Alte imagini, de pe facebook.


Ar fi interesant sa ne dam seama unde este facuta ultima poza din postarea D-nului Sintea din 08 august 2012. Cea denumita "cta2". Ma poate ajuta cineva ? Traiesc in Constanta de la nastere si, in rest, toate pozele au fost destul de simplu de descifrat, insa aceasta chiar nu-mi pot da seama de unde este.

Dupa aspect si dupa modul in care este prinsa reteaua de fir aerian troleibuz pe console lungi de o singura parte, pare a fi Str. Mircea cel Batran, privita dinspre nord inspre sud, intr-o dimineata insorita...
Cred ca a existat la un moment dat acel al doilea sens al retelei, poate doar cu rol de traseu de serviciu sau de deviere.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 07 Dec 2012 00:05 
Offline

Joined: Fri 03 Dec 2010 16:25
Posts: 52
Location: Constanta
Brassovia wrote:
Dupa aspect si dupa modul in care este prinsa reteaua de fir aerian troleibuz pe console lungi de o singura parte, pare a fi Str. Mircea cel Batran, privita dinspre nord inspre sud, intr-o dimineata insorita...
Cred ca a existat la un moment dat acel al doilea sens al retelei, poate doar cu rol de traseu de serviciu sau de deviere.


Stiti cumva cam in ce zona pe Str. Mircea ? Eu am incercat sa disting vreo cladire pe care sa o recunosc, insa in poza nu se vede decat un colt dintr-o cladire care nu stiu nici acum care ar putea fi. Mircea cel Batran a fost, intr-adevar cu dublu sens chiar si pe bucata cuprinsa intre Bd. Mamaia (Lenin) si Str. Ion Ratiu. Tarziu a fost facut sens unic, dupa jumatatea anilor '90 (iar pe bucata dintre Bd Ferdinand (Republicii) si Bd. Mamaia in urma cu vreo 3 ani doar). Despre troleibuz nu mai retin daca era cu dublu-sens sau nu. Insa imi aduc aminte ca stalpii pentru console erau pozitionati pe partea dreapta a strazii mergand de la sud la nord. Iar in poza sunt pozitionati pe partea dreapta a strazii in sensul de mers al celui care face poza. Deci, zic eu, mergand de la nord spre sud ar trebui ca stalpii in poza sa fie pe partea opusa, adica partea stanga a fotografului.
Sau cumva demult stalpii erau pusi pe partea stanga ?

E si mai ciudat ca par a fi 3 linii de troleibuz pe acele console...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 08 Dec 2012 14:43 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
Imi poza cta2 sunt doua elemente care imi pun anumite semne de intrebare:

1. In planul mai indepartat, dupa cladirea mascata de copaci, se vede o zona virana iar in planul indepartat niste dealuri (de fapt, niste culmi domoale) cu inaltime foarte joasa. Ganditi-va, cei care locuiti in zona, din ce parte a Strazii Mircea cel Batran se vad dealuri in unghi ca cel din poza. Din cate stiu, pe masura ce se merge spre NV, se urca, treptat, abia perceptibil astfel incat, de la locul situat aproape de capatul Bulevadului Tomis se poate vedea pana departe spre NV. Unde ar putea fi, totusi, culmile acelea domoale?

Image

2. Trei linii de troleibuz = un macaz pe sensul S-N si o linie simpla pe sensul N-S. Din cunostintele mele, macazul care separa linia 43 (inainte) de linia 41 (la dreapta) se afla nu departe de intersectia Mircea el Batran-V. I. Lenin. S-a construit, cumva, o cladire foarte mare acolo?

3. In planul apropiat se afla un Renault Dauphin (cel mai probabil model 1967) care pare sa aiba numere de Cluj, nu de Constanta. Ceva de genul 1-CJ yyyy. Sau e iluzie optica?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 08 Dec 2012 16:15 
Offline

Joined: Fri 03 Dec 2010 16:25
Posts: 52
Location: Constanta
OAB wrote:
Imi poza cta2 sunt doua elemente care imi pun anumite semne de intrebare:

1. In planul mai indepartat, dupa cladirea mascata de copaci, se vede o zona virana iar in planul indepartat niste dealuri (de fapt, niste culmi domoale) cu inaltime foarte joasa. Ganditi-va, cei care locuiti in zona, din ce parte a Strazii Mircea cel Batran se vad dealuri in unghi ca cel din poza. Din cate stiu, pe masura ce se merge spre NV, se urca, treptat, abia perceptibil astfel incat, de la locul situat aproape de capatul Bulevadului Tomis se poate vedea pana departe spre NV. Unde ar putea fi, totusi, culmile acelea domoale?

2. Trei linii de troleibuz = un macaz pe sensul S-N si o linie simpla pe sensul N-S. Din cunostintele mele, macazul care separa linia 43 (inainte) de linia 41 (la dreapta) se afla nu departe de intersectia Mircea el Batran-V. I. Lenin. S-a construit, cumva, o cladire foarte mare acolo?

3. In planul apropiat se afla un Renault Dauphin (cel mai probabil model 1967) care pare sa aiba numere de Cluj, nu de Constanta. Ceva de genul 1-CJ yyyy. Sau e iluzie optica?



1. Str. Mircea cel Batran pleaca din Piata Ovidiu, si pana la intersectie cu Str. Ion Ratiu. Continuarea ei intre Ion Ratiu si Soveja se numeste Primaverii, insa nu avea linie de troleibuz. Iar partea dintre Piata Ovidiu si intersectie cu Republicii (acum Ferdinand I) la fel nu avea linie de troleibuz. Discutam, deci, de bucata cuprinsa intre Bd. Republicii si Str. Ion Ratiu.
Consideram ca ne deplasam, asa cum mergea troleibuzul 43, de la Sud spre Nord. Daca discutam despre partea unde coboara, str Mircea coboara (insa domol asa cum ai spus si tu) intre Bd. Lenin (acum Bd. Mamaia) si str Ion Ratiu. Chiar nu pot sa-mi dau seama unde ar putea fi acele culmi si ce ar putea sa se vada acolo.
Nu imi dau seama unde ar fi putut fi facuta poza pe Str. Mircea...

2. Macazul despre care spui se afla pe Mircea exact inainte de intersectia cu Lenin. Insa venea o singura linie si se despartea in doua acolo, din care una mergea in continuare inainte pe Mircea, iar una facea dreapta pe Lenin. (insa cele 2 linii mergeau paralel pe o distanta de cativa metri...in poza noastra se vad cele 3 linii mergand pe distanta mai lunga). Dar acolo nu ar fi putut fi facuta poza, nu arata nimic asemenator. Am postat o poza cu intersectia Bd. Tomis cu Lenin, aflata la cativa metri, in care se vad in partea dreapta si niste cladiri aflate pe Mircea dupa intersectia cu Lenin. Iar in poza noastra veche despre care vorbim...se vede teren viran mult.

Image

E drept ca poza postata de mine e probabil de la inceputul anilor 80. Dar eu consider ca cea veche despre care vorbim noi nu putea fi acolo la intersectie Mircea cu Lenin.

3. Da, la acest aspect nu m-am gandit. Numarul masinii Renault Dauphine este 1-CJ-4285 sau 1-CJ-4295.

Nu cumva poza despre care vorbim noi este din Cluj ? Seamana poza cu vreun loc din Cluj ? Ar fi putut fi acolo ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 08 Dec 2012 16:28 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Sheriful wrote:
Stiti cumva cam in ce zona pe Str. Mircea ?...

Eu zic ca asta este zona, iar "dealurile domoale" de care vorbeste OAB nu ar fi altceva decat silueta Peninsulei la acea vreme.
In anii 70 inca strada arata cam ca in fotografia veche si parca imi amintesc ca prin vis ca troleibuzul trebuia sa circule apropiat de axul drumului din cauza pozitionarii retelei, ceva in genul strazilor Popa Nan din Bucuresti sau 30 Decembrie (actuala Prundului) din Brasov.


Attachments:
cta2 dupa 40 de ani.jpg
cta2 dupa 40 de ani.jpg [ 94.15 KiB | Viewed 8501 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 08 Dec 2012 16:42 
Offline

Joined: Fri 03 Dec 2010 16:25
Posts: 52
Location: Constanta
Am inteles. Iar aceasta ar insemna ca stalpii de troleibuz erau pozitionati pe partea opusa a strazii fata de cum erau pozitionati in anii 90. In anii 90 troleibuzul mergea pe strada Mircea de la Sud la Nord. Insa ce era cu cele 3 linii de troleibuz... Ar fi putut fi una de mers normal, una de mers in sens invers, in cazul in care troleibuzul mergea in ambele sensuri pe Mircea, iar a3a...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 08 Dec 2012 17:18 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Sheriful wrote:
Am inteles. Iar aceasta ar insemna ca stalpii de troleibuz erau pozitionati pe partea opusa a strazii fata de cum erau pozitionati in anii 90. In anii 90 troleibuzul mergea pe strada Mircea de la Sud la Nord. Insa ce era cu cele 3 linii de troleibuz... Ar fi putut fi una de mers normal, una de mers in sens invers, in cazul in care troleibuzul mergea in ambele sensuri pe Mircea, iar a3a...

Pe mine, imaginea aceasta de calitate insuficienta nu ma convinge ca pe console sunt intr-adevar montate trei fire de circulatie, vad doar frunze si detalii neclare.
Nu neg insa ca este posibil sa ne inselam si imaginea sa nu fie din Constanta, sau nu ceea ce credem. Cel mai potrivit om care sa dea raspunsul ar fi Radu Cornescu (vezi skyscrapercity).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Dec 2012 22:29 
Offline

Joined: Fri 03 Dec 2010 16:25
Posts: 52
Location: Constanta
Brassovia wrote:
Pe mine, imaginea aceasta de calitate insuficienta nu ma convinge ca pe console sunt intr-adevar montate trei fire de circulatie, vad doar frunze si detalii neclare.
Nu neg insa ca este posibil sa ne inselam si imaginea sa nu fie din Constanta, sau nu ceea ce credem. Cel mai potrivit om care sa dea raspunsul ar fi Radu Cornescu (vezi skyscrapercity).


Radu Cornescu si Gabi Saila spun ca este din Mamaia, bulevardul principal, cum privesti de la Sud la Nord. Mai exact cladirea din stanga este fostul Restaurant Miorita. Mistery Solved :)

Reclama din fata cladirii este acoperita in Photoshop in poza principala la care ne uitam noi, tocmai pentru ca pe ea scria Miorita :)


Attachments:
11725375.jpg
11725375.jpg [ 129.08 KiB | Viewed 9634 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 362 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group