Quote:
Frâna electromecanică pe axul motorului, 2 motoare, suspensie centrală cu arc eliocidal dublu acoperit cu un burduf de cauciuc... nu cumva are motoarele ventilate forţat, transmisie cu ax cardanic şi frână de staţionare cu tambur şi nu are suspensie primară? Parcă am mai văzut soluţia asta constructivă
De fapt, o aud de la birou o dată la 25 - 30 minute când trece câte un 44...
Quote:
Un lot atât de mic de tramvaie şi deja 2 tipuri de roţi elastice? Nu mai zic că soluţiile tehnice de la cele 2 sunt diferite... cel din a 2a poză e asemănător celui de V3A, care implică nişte prizoane supuse la forfecare, o mare pacoste dacă prizoanele nu sunt de calitate.
Ca fapt divers, mă mai uitam şi pe la pozele cu troleibuze BKM... unele cu bare pentru călători drepte, altele cu bare curbate, unele cu interior în verde, altele în portocaliu, altele în galben... ăştia le fac din ce găsesc în magazie la momentul respectiv? Cred că nici la Dac 112 UDM nu găseai o asemenea varietate de piese într-un singur lot.