Ce mi-a placut la implementarea SSB a metroului usor: -usile se deblocau cu putin inainte de oprirea completa a trenului in statie (se castigau cateva secunde, dar impresia era ca se castiga si mai mult); butoanele erau cu memorie -in marea majoritate a cazurilor, la trecerile de pietoni tramvaiul/metroul usor are prioritate (chestie care am vazut ca e valabila mai peste tot in Germania); bineinteles de o parte si de alta a sinelor exista refugiu (daca este cazul) -peroane inalte (aproape peste tot) - inclusiv in mijlocul strazii de aproximativ 3 benzi latime -niste macazuri interesante, in sensul ca pe directia care se circula cu preponderenta nici nu se simtea cand se trecea peste inima, iar pe directia cealalta sina era mai inaltata, iar in dreptul inimii se trecea cu buza rotii peste sina directiei favorizate -> uzura mai redusa per total
Alte chestii: -unele pantografe au patru sanii, nu doar doua -aproape in toate statiile panouri de informare cu intervalul de timp pana la urmatorul tren, cate rame are trenul, si unde opreste in statie (daca trenul e mai scurt decat lungimea statiei) -doar la modelele noi exista pasaj de comunicatie intre vagoanele unei rame
Nu demult am vorbit despre sistemul de tramvai-tren ("Stadtbahn") din Karlsruhe.
Astăzi vă prezint "Stadtbahn"-ul din Stuttgart.
Este vorba de Metrou Uşor, rame electrice ce se deplasează separat de traficul auto, în zona centrală fiind amenajate calea de rulare şi staţiile în subteran.
Trenurile au uşi largi, interior aerisit şi sunt foarte silenţioase.
Remarcăm faptul că acest sistem deserveşte doar suburbiile capitalei landului Baden-Würtemberg.
Users browsing this forum: No registered users and 15 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum