TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Wed 17 Jul 2019 15:18

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 131 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Apr 2009 11:51 
Dragonul Rosu apare foarte bine in Google Earth. Nu ai stiut tu unde sa te uiti.


Attachments:
dragonul rosu.JPG
dragonul rosu.JPG [ 164.65 KiB | Viewed 10225 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Apr 2009 13:37 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 79
Oricum mi se parea normal sa fie inainte de macaz chit ca distanta dintre P.O. si COMPLEXUL COMERCIAL ar fi fost ceva mai mare. Dat fiind faptul ca statia este plasata dupa macaz, rebrusarea in Gara Pantelimon este pe deplin justficata. :x


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Apr 2009 15:07 
Offline
User avatar

Joined: Sat 07 Mar 2009 23:41
Posts: 119
Location: BUCURESTI sect 2 Cart TEI
Si pentru ca tot vorbim de Gara Baneasa si de Mareata si Impunatoarea Halta Pantelimon Sud (de n-ar mai fi), iata una din petitiile mele trimisa la Min. Transporturilor:


Attachments:
DSC07278.JPG
DSC07278.JPG [ 310.79 KiB | Viewed 10211 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Apr 2009 15:08 
Offline
User avatar

Joined: Sat 07 Mar 2009 23:41
Posts: 119
Location: BUCURESTI sect 2 Cart TEI
Si bineinteles, raspunsul care a venit din partea celor de la CFR in care imi scrie:


Attachments:
DSC07279.JPG
DSC07279.JPG [ 298.74 KiB | Viewed 10211 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Apr 2009 15:10 
Offline
User avatar

Joined: Sat 07 Mar 2009 23:41
Posts: 119
Location: BUCURESTI sect 2 Cart TEI
Si iata si un alt raspuns surpriza! Se va relua circulatia trenurilor pe relatia Bucuresti-Caciulati-Snagov Plaje???


Attachments:
DSC07280.JPG
DSC07280.JPG [ 293.25 KiB | Viewed 10209 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Apr 2009 09:08 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:25
Posts: 61
Location: Sag Timis
Mda,

1. Gara de Nord este impinzita de afise cu reclama la trenul pentru Dragonul Rosu. Gara din Timisoara.

2.Daca nu este justificata oprirea trenurilor de calatori in gara Baneasa, cum se justifica mentinerea ei deschisa.De ce nu o inchid?

3. Daca nu ar fi mentionate pe undeva lucrarile viitoare la linia de Snagov Plajă, Vilcele - Rimnicu Vilcea si altele am putea spune ca ministerul nu are ,,strategii" de dezvoltare.
Sigur ca nu vom vedea niciodata linia de Vilcele in functiune.Eventual e un fel de supapa pentru bani la rectificarea bugetara.

4. De fapt la CFR nu mai avem h, hc, hcv, hcn,po, pu nimic
Avem statii cu vinzator de bilete, cele cu sistemul asta automat, avem statii in care IDM mai vinde bilete de tip vechi pentru statiile din jur, avem:
- halta fostul PO reprezenta de o tabla cu numele locului
- halte in curenta unde un casier vinde bilete , pentru destinatiile cele mai solicitate acolo unde e un trafic mai mare de calatori, de exemplu Stina de Vale.
- statii cu IDM nu vind deloc bilete(Timisoara Sud)

- statii cu trafic de marfa care implica manevrarea la linia de descarcare a unor vagoane au fost retrogradate la HM, au IDM si acari, vind bilete pentru statiile din jur si cea mai apropiata statie importanta, nu au sef de gara si sint coordonate de seful unei statii vecine sau apropiate (Timiseni HM)

- statii cu IDM fara acari sau cu 1 acar pentru ambele capete coordonate de seful unei statii vecine fie au trafic de marfa, fie folosesc pentru incrucisari sau treceri inainte( Sacosul Mic ,Padureni Timis).

Restul notatiilor h, hcv si mai stiu eu ce vedem in mersul trenurilor e o ramasita din copy -paste din alte vremuri, dupa cum unele trenuri nu sint trecute in toate tabelele care trebuie urmarite pentru a vedea parcursul.

5. Am vazut finalul unei emisiuni pe Antena 3 despre pasajul Basarab.
La urma astia s-au dus in Triajul Chitila si au mers cu un marfar pina la Jilava intr-o ora.LDE 60-1140-7 daca nu ma insel, problema era ca cica nu exista cine sa ia taurul de coarne sa gindeasca o modalitate de refatie si punere in valoare a liniilor feroviare care exista in zona si care nu ar mai implica exproprieri si alte prostii costul total estimat fiind de 300 milioane de euro, considerat mic pe linga miliardele vehiculate pentru rutier. Era un tip care a spus ca totusi se fac strategii , s-a facut si o harta cu aceste linii. :lol: :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Apr 2009 20:07 
Ca tot veni vorba despre Dragonul Rosu.Uitati ce am gasit Sambata la casa de bilete din Constanta


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Apr 2009 20:15 
Uite!Poftim: la Constanta, Galati,Timisoara....pe cine interteseaza acest complex comercial??? Cu atat caci -conform spuselor lui Dragos si nu numai el- comercializeaza produse de nici o calitate si de toata jena????Pentru ce atata tam tam pentru niste cvasiinsignifiabile ...asa-zise trenuri???? Cat pot niste baieti destepti sa ne creada atat de prosti incat noi, oamenii de rand, la atata tam-tam sa ne duca cu gandul ca celebrele trenuri urbane ale Berlinului sau altor capitale europene! Ma da' tare prosti suntem considerati noi cei de...jos! Ma da tare afoni sunt acesti baieti ca nici de imitat pe altii nu stiu s-o faca....Adica daca tot vrei sa faci trenuri urbane....fa frate o infrastructura ,,beton" nu ,,vreascurile" alea de sine ruginite de cand haul ridicate la cine stie ce rang de linie feroviara...Ma da nici o jena....! Suntem considerati PROSTI pe fata! Adica: ,,Na-va prostilor: trenuri! Sa nu va mai aud ca va plangeti ca nu facem nimic!"....
Adevarat ca : ,,Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul" - M.Badea


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Apr 2009 20:20 
Atata vreme cat madam Comaneci (ea e una din patroni, daca nu stiati) da bani la CFR pentru reclama, pot aparea astfel de pliante si la halta Zlatarei. Si nu va mirati ca exista asfel de afise peste tot. Incercati sa va duceti odata in acest faimos complex comercial plin de chinezarii, o sa fiti surprinsi rau: este full!!!! Cel putin sambata d-abia gasesti un loc de parcare (sunt vreo 2000). Si e plin de microbuze si autocare din toata tara. De ce? pentru ca e ieftin. Aceleasi produse se regasesc si in mall-uri la preturi de 3-4 ori mai mari. Sau credeati ca tzoalele din mall-uri nu-s made in China?!?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Apr 2009 20:31 
Offline
User avatar

Joined: Sat 07 Mar 2009 23:41
Posts: 119
Location: BUCURESTI sect 2 Cart TEI
Pot spune ca Gara Baneasa mai este inca deschisa. Pe panoul cu Mersul trenurilor din aceasta gara sunt trecute 2 trenuri de rang rapid care circula numai in sezonul estival. Dar dece nu vor sa opreasca toate trenurile care trec prin aceasta gara? Cum noi, oamenii de rand nu suntem ascultati, si suntem pusi deoparte, am alta idee! Sa ma duc la bastanii Dragonului Rosu si sa le spun sa ceara ei ca trenurile sa opreasca si in Gara Baneasa. Cu siguranta ei vor fi ascultati! Sincer ma doare sufletul sa vad aceasta gara atat de frumoasa in halul in care este acum! Chiar ma intreb: Ce fel de conducere se afla la carma caii ferate? Numai dupa interese proprii? Cum de nu am avut norocul sa fie oameni pasionati ca si noi de trenuri? Cu siguranta situatia era alta!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Apr 2009 21:32 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3442
Trenul-dragon aduce mai degraba a "cursa in conventie" platita din bani publici, si a publicitate mascata pentru un anumit agent comercial. Inteleg ca amplasarea afiselor de reclama ar putea fi platita catre CFR de mama dragonilor (desi ma indoiesc profund). Dar, de la a face publicitate prin mijloace legitime, si pana la a pune niste trenuri in circulatie pentru a face indirect publicitate, mi se pare o cale cam lunga. Daca se mai deschid spelunci de-astea prin jurul Bucurestiului, traficul CFR va cunoaste noi culmi de glorie. :lol: :lol: :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Apr 2009 22:55 
Costache Mihail wrote:
..... Cum noi, oamenii de rand nu suntem ascultati, si suntem pusi deoparte, am alta idee! Sa ma duc la bastanii Dragonului Rosu si sa le spun sa ceara ei ca trenurile sa opreasca si in Gara Baneasa. Cu siguranta ei vor fi ascultati! ...

Asa am zis si eu mai sus, sa dam mail la Dragonul Rosu, sa zicem ca suntem clienti, stam in cartierele Bucurestii Noi, Pajura, Baneasa, Aviatiei (poate punem si o poza din G Earth ca sa se vada blocurile, ca poate nu inteleg chinezii unde vine asta) si vrem sa luam trenul din Baneasa.

Cat despre acele afise puse in toate orasele tarii, asta e o mizerie, se vede cat de mult s-a coborat CFR Calatori. Cand a fost vorba de Henri Coanda Express a venit directoru marketing CFR Calatori si au zis ca nu au bani de promovare, cala noi aeroportu inca e de stat, nu o firma privata, ca la altii.
La Dragonu Rosu e afacere privata si deci infinit mai simplu, oamenii si-au printat afisele singuri (ca la cate chestii publicitare tot printeaza ei), si apoi, directoru marketing cfr calatori, doar semneaza o circulara, care se duce in toate garile, impreuna cu afisele, simplu, nu?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Apr 2009 16:50 
Mamaaaa,....ce asi rade cu lacrimi, in spasme cand aceste...cvasisemi-trenuri ( ,,expres H. Coanda" si ,,dragonul rosu) se vor dovedi a fi un mare FIASCO! Deja si este un mare fiasco dar, nu ezitati cei care locuiti in orase care apartin de regionale in care s-au anulat trenuri de baza din cauza acestor...rateuri de profesionalism al managerilor CFR, sa scrieti in ,,Jurnalul Calatorului" zilnic oricand se ofera prilejul, reclamatii cu privire la aceste anulari de trenuri si acestor bazaconii care mai mult incurca traficul feroviar! Ca si aia de la CFR,...daca vad ca posteaza asa...aleatoriu cate unul sau doi insi pe an....nici nu ne baga in seama reclamatiile! Ori asa, daca saptamanal apar cate 2,3 postari cel putin,...altfel stau lucrurile!Numai asa putem noi ,opinia publica, platitorii de bilete, calatorii in general sa schimbam ceva la CFR! Ori prin nepasare( tipic romaneasca!) nimeni nu ne baga in seama si o sa fim mereu bataia de joc a unor ,,baieti destepti"!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Apr 2009 16:55 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7966
Cred ca mai utila ar fi scrierea unei scrisori semnata de mai multi catre RegioTrans pentru a intra ei pe sectiile respective. Desi, mai mult ca sigur, cei de la C.F.R. vor raspunde ca ,,a fost atins numarul maxim de trenuri".

Fiasco e C.F.R.-ul in general, nu doar trenurile de Aeroport si Dragonul Rosu. S-ar putea face bani frumosi din cele de aeroport (mai ales de la cei suficient de ,,dusi" sa plateasca 6 RON, cand se poate lua lejer bilet doar pana la Balotesti, autobuzul de transfer fiind suportat de aeroport, nu de C.F.R.).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Apr 2009 18:19 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3442
@ Sergabi
Soarta CFR se hotaraste in alta parte. Exista destula abilitate pentru a gasi justificari de ochii lumii la orice tampenie. Vezi anunturile de intarzieri, care totdeauna incep cu "Datorita lucrarilor...". Daca-ti inchipui ca exista cineva in minister care e interesat sa ia masuri pentru a castiga clientela pentru CFR Calatori, te inseli. Au existat tentative in trecut, dar au fost repede anihilate. De acum, toata tarasenia se duce pe ciugulirea patrimoniului imobiliar al CFR. Asta e singurul interes care a mai ramas, si pentru care se va mai amana o vreme falimentul.

Mai repet o data: N-ARE NICI O LEGATURA DESFIINTAREA TRENURILOR DE LUNG PARCURS CU INTRODUCEREA EXPRESURILOR DE BALOTESTI SI PANTELIMON. Prima face parte din strategia de restrangere (aia care necesita apoi si 12000 de someri), cea de-a doua este o campanie de fumigene.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Apr 2009 19:26 
Offline
User avatar

Joined: Sat 01 Mar 2008 14:25
Posts: 18
Location: Timisoara
Scuzati, ca deraiez un pic de la discutie, dar nu am pricepu exact... Acest dragon Rosu, dupa nume este un comerciant chinezesc, sau ceva de genul?

Pentru ca mi se pare ciudat ca CFR sa bage un tren pentru un centru comercial de acest nivel. (mai ales daca produsele sunt si de proasta calitate)...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Apr 2009 19:34 
Este cel mai mare complex comercial din tara, unde majoritatea comerciantilor sunt chinezi. Calitatea ramane de discutat, sunt si produse foarte proaste, si produse de calitate mai buna mult mai ieftine ca in magazine sau mall-uri.
Si asa cum am mai spus si mai sus, tovarasa Nadia plateste gras CFR-ului pentru aceste trenuri.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Apr 2009 19:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 204
Location: Bucuresti
cseh_17 wrote:
Scuzati, ca deraiez un pic de la discutie, dar nu am pricepu exact... Acest dragon Rosu, dupa nume este un comerciant chinezesc, sau ceva de genul?


OT: Vezi aici: http://www.dragonulrosu.ro/

In zona respectiva exista si celebrul "Complex Europa" precum si un Carrefour. Problema zonei este faptul ca se "stranguleaza" iesirea spre DN2 (Moldova) din cauza numarului imens de clienti in cautare de chilipiruri, in special mici comercianti (tarabagii). Cel putin in teorie trenul ar trebui sa preia o parte din aceasta clientela care altfel ar veni cu masina.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Apr 2009 22:03 
Din nefericire Sergabi a facut o fixatie, si pana cand nu o sa i se bage trenuri din 2 in 2 ore cu cele mai noi vaogane spre Bucuresti, o sa tot urle in gura mare ca tot ce face Calatori e prost si ca astea sunt defapt trenurile lui care i se cuvin pe drept in primul rand lui. Dar asta e Romania in care traim, incompetenta si indiferenta autoritatilor facandu-ne sa ne rezolvam singuri problemele sarind unii la gatul altora (cam cum e cu locurile de parcat din fata blocului).

Ideea e foarte buna pentru oamenii din sectoarele 1 si 6.
Acolo e un haos total cu ce priveste parcare, strada care trece prin complex practic se blocheaza si dureaza si 5min pana cand se inainteaza 5 metrii. Asa ca sa parchezi in complex e sinucidere, pe langa ca poti sa stai si juma de ora blocat pe strada, poate sa vina si vreun malac cu gipu si sa blocheze un intreg rand de parcare. Apoi am inceput sa parchez sub pod, pana a venit politia la mine ca sa nu mai parchez acolo ca vin hotii si-mi sparg masina. Acum trec podul si-o bag pe o strada perpendiculara, asa mai pe la mijloc, si-mi tremura pantalonii ca poate o gasesc zgariata ca nu-i place lu ala cu casa sa i se parcheze in fata gardului.
Asa ca asi fi fericit sa las masina la Gara de Nord (daca ar mai fi si o parcare omeneasca) si sa merg cu trenul, mai ales ca scap si de tot traficul infernal la traversarea Bucurestiului si iesirea pe DN2.
Durata calatoriei e cam mare dar vad ca asta e, la Calatori chiar nu se poate altfel. Cand racordul spre Pantelimon era blocat si se circula pe racordul dinspre Baneasa, statea o IDM in cantonul de langa pod si schimba manual (cu manivela) semnalele automate, nu m-ar mira ca situatia sa se prezinte tot asa si acum, asa ca prefera sa treaca prin Pantelimon, unde deja e IDM care sta tot timpul.
Orarele sunt de asemenea foarte bune. Pentru cine nu stie, la Dragonul Rosu distractia incepe pe la 6 dimineata iar la 12 majoritatea au jucariile stranse si lacatul pus, asa ca mergi cu primul sau al doilea tren, te invartesti 3-4ore, si ai tren inapoi, la 12 esti in Nord si in 10 min esti acasa.
Ca sa nu mai zic ca oricine din Muntenia (teoretic din tara) isi poate lua acum bilet direct spre Dragonul Rosu, iar Cfr Calatori a castigat un punct de vanzare al biletelor, de unde se pot emite bilete si pe celelalte trenuri care pleaca din Obor si opresc la Dragonul Rosu (de bunavoie sau cu semnalu de alarma).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Apr 2009 17:00 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3442
Doar o mica parte vizibila a aisbergului. Dar poate veti intelege de ce griji sunt preocupati in general cei de care depinde soarta CFR.

Intr-o tara unde exista la calea ferata numai motive de bucurie si sarbatoriri, este loc si pentru Trenul Placerilor (recte automotorul ministerial in exercitiul functiunii, acum doi ani):

http://www.jurnalul.ro/stire-special/tr ... 03688.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Apr 2009 22:05 
Offline
User avatar

Joined: Sat 07 Mar 2009 23:41
Posts: 119
Location: BUCURESTI sect 2 Cart TEI
Eu am facut o cursa cu acest tren (INTERNATIONAL - CHINA- ROMANIA ) si nu inteleg de ce au bagat rame electrice seria 58 care au in compunere 3 vagoane! Mai mult de 15 calatori nu au fost! Mai bine bagau un automotor seria 77 , era si mai economic si ar fi fost de ajuns. In Gara Internationala Draconul Rosu au amplasat si casa de bilete intr-o baraca de plastic sa-i zic asa! Iar in gara de nord pe panoul cu mersul trenurilor nu scrie nici ruta si nici destinatia acestor trenuri! Scrie doar nr. trenului.Si ce e mai ciudat, in apropiere de gara Baneasa, este restrictie de viteza pe podul peste Lacul Herastrau. Eu chiar am crezut ca le-a venit mintea la cap si va opri trenul si in Baneasa, insa in dreptul garii a bagat o viteza de credeam ca ne arunca de pe sine, nustiu de ce, dar aceste rame seria 58 au un balans foarte mare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Apr 2009 22:13 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7966
Costache Mihail wrote:
aceste rame seria 58 au un balans foarte mare.


Au suspensie cu arcuri foi...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Apr 2009 22:21 
Linia este electrificata si e in zona metropolitana, deci era normal sa se bage cea mai noua si mai moderna rama electrica din parcul Cfr Calatori. Ca asta e o chestie aruncata de francezi la gunoi pe al carui bot s-au jucat unii cu barosul chipurile "modernizand-o", asta e alta treaba.
Eu unu am sperat sa cred ca odata cu introducerea acestui tren se va deschide circulatia pe ambele fire intre Baneasa si Pantelimon, da tot pe un fir se circula, cu restrictie pe Podul / Rambleul Herastrau.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Apr 2009 22:28 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7966
shoppy wrote:
Linia este electrificata si e in zona metropolitana, deci era normal sa se bage cea mai noua si mai moderna rama electrica din parcul Cfr Calatori.


Pai asta e cam singura rama electrica din parcul C.F.R..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Apr 2009 10:57 
Deci e si cea mai noua, si cea mai moderna...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Apr 2009 15:35 
Bine, acum ar fi si putin probabil sa fie multi calatori din prima...
E necesar un timp minim de "informare si obisnuinta" pentru calatori astfel incat acestia sa "auda" de existenta trenului, sa se "riste", intr-o prima faza, sa mearga cu el, apoi sa devina obisnuinta folosirea lui...

Numai ca la noi treburile se fac cam hei-rup-ist, se anuleaza trenuri si se desfiinteza sectii cu potential si pe alta parte se introduc trenuri noi si se astepta ca rezultatele sa se vada imediat...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 Apr 2009 00:34 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3442
Daca in 1960 n-ar fi fost acea idee geniala cu fragmentarea fostelor trasee interioare de cale ferata care legau garile Bucurestiului, s-ar fi putut crea legaturi interesante de tip S-Bahn, prin modernizarea acestora. Dar si atunci exista mania inlocuirii a tot ce misca cu autobuze. Au existat chiar pana in 1960 trenuri locale pe relatia Gara de Nord - G. Dealu Spirei - G. Filaret; poate sa fi existat si spre Obor, prin G. Herastrau.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 Apr 2009 08:06 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:25
Posts: 61
Location: Sag Timis
Dar nu exista posibilitatea de a reface pe ici , pe colo aceste conexiuni?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 Apr 2009 14:01 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3442
dan tm wrote:
Dar nu exista posibilitatea de a reface pe ici , pe colo aceste conexiuni?

In ce tara traim?
Noi de-abia speram sa nu se mai desfiinteze atat de repede transportul pe sine, ca de refacut / construit - nici vorba.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 Apr 2009 15:07 
Offline

Joined: Mon 24 Nov 2008 12:50
Posts: 1
Costache Mihail wrote:
Astazi 14 aprilie 2009, am facut o alta calatorie pe relatia Gara de Nord- Gara Obor. ...


What rolling stock is used on these trains?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 131 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group