TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Mon 22 Oct 2018 09:16

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 225 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Author Message
PostPosted: Mon 16 Mar 2015 19:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46479
COMUNICAT

Avand in vedere deficientele constatate cu ocazia verificarii cerintelor de acordare a certificatului de siguranta partea B referitoare la efectuarea de servicii de transport feroviar prin utilizarea de vehicule care nu corespund din punct de vedere tehnic prevederilor legislative si/sau precedurilor din instructiunile de specialitate in vigoare, Autoritatea de Siguranta Feroviara Romana – ASFR, din cadrul Autoritatii Feroviare Romane – AFER, a retras certificatul de siguranta partea B cu numarul de identificare UE RO 1220150006 al operatorului de transport feroviar SC REGIOTRANS SRL.

Retragerea certificatului de siguranta partea B, s-a efectuat in conformitate cu prevederile cap. IX, art. 27, pct. 10 din NORMA pentru acordarea certificatelor de siguranta, anexa la OMT nr. 535/2007, cu modificarile si completarile ulterioare, incepand cu data de 17.03.2015, pentru nerespectarea cerintelor care au stat la baza acordarii acestuia.

Incepand cu aceasta data societatii SC REGIOTRANS SRL ii este interzis sa efectueze operatiuni de transport feroviar pe caile ferate din Romania pana la obtinerea unui nou certificat de siguranta partea B, in urma eliminarii neconformitatilor constatate.


http://www.afer.ro


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 21 Mar 2015 14:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46479
Ciudata decizia "ASFR" de a retrage certificatul de siguranta al SC Regiotrans SRL pt. cateva automotoare neconforme, operatorul privat avand cca 200 de vehicule feroviare. Las' ca toate locomotivele, automotoarele, vagoanele CFR sunt sigure. :mrgreen:

Cat despre modul a la CFR de rezolvare a problemei, prin introducerea de trenuri pe doar cateva rute ce erau deservite de catre Regiotrans, ce sa spunem?! :evil: Au ramas fara trenuri rute importante, cum ar fi Tarnaveni - Blaj, Sighisoara - Odorhei...

Istorie:

O poza din Medias, cu 57-1600-6.


Attachments:
Medias 22.09.2012 (6).jpg
Medias 22.09.2012 (6).jpg [ 116.88 KiB | Viewed 2363 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 21 Mar 2015 17:24 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
Silviu wrote:
Ciudata decizia "ASFR" de a retrage certificatul de siguranta al SC Regiotrans SRL pt. cateva automotoare neconforme, operatorul privat avand cca 200 de vehicule feroviare.
Nu e nimic ciudat si nimic intamplator in Romania de astazi. Actiunile impotriva acestei societati (care a deranjat foarte mult dubarii si a fost un termen de comparatie foarte incomod si nedorit pentru "CFR Calatori") s-au desfasurat concertat, pe mai multe planuri, cu obiectivul foarte evident nu de a se face dreptate, ci de a se elimina de pe piata un agent economic extrem de indezirabil, basca si cu capital autohton. Vom vedea exact cui vor folosi toate acestea, probabil destul de curand. Pana la urma mai este si "castigul" colateral de a taia calatorului orice speranta ca transportul feroviar ar putea fi vreodata decent, precum si acela de a se cadorisi circuitul tiganesc al fierului vechi cu liniile neinteroperabile ce cu aceasta ocazie vor fi definitiv inchise.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 22 Mar 2015 02:09 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7973
CFR Călători jubilează acum, însă problema e că nu mai are cu ce să preia liniile în cauză. Mersul ,,provizoriu" a fost încropit pe genunchi într-o singură noapte, când s-au trezit din somn toţi şefii de depouri şi revizii, ca să se vadă fiecare cât material rulant şi personal are. Evident, e o treabă de orgoliu, de ex. Timişoara nu a vrut nimic, deşi acolo stau mecanicii la depou şi primesc bani să stea degeaba. Aradul nici vorbă să dea material rulant, Ploieşti nici atât, pe când Iaşiul a adus vagoane de la Galaţi, iar la Braşov e un vagon de Satu Mare şi un Desiro de Sibiu + DA-ul de rezervă al depoului şi 20-50-ul de rezervă de la Revizia Braşov. Pe Zimnicea sunt garniturile de Alexandria care, altfel, stăteau în Alexandria, pe Turnu Măgurele e un Malaxa 700 care oricum stătea degeaba 3/4 din zi în Roşiori, iar pe Corabia s-a dat un 900, rezervă la Piteşti.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 22 Mar 2015 21:19 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 245
Location: Brasov
Sunt complet uimit cum unii forumisti de pe alte forumuri de trenuri aplauda aceasta incetare a activitatii "Regio trash" denumit de respectivii. Probabil respectivii nu se numarau printre navetistii care foloseau zilnic serviciul oferit de Regio trans destul de decent din toate punctele de vedere. Probabil respectivii postaci nu se numarau printre acele familii mai sarace care nu isi permiteau sa isi duca copiii cu masina in fiecare zi la scoala sau sa ia macar dubele murdare si ticsite peste limita de calatori din simplul motiv ca nu isi permiteau sa arunce atatia bani!
Nu am citit legea recunosc, sa vad de ce au trebuit sa retraga toate garniturile de tren din circulatie si nu doar pe cele cu probleme? Sunt complet mahnit cum in anul 2015 inca este posibil ca statul sa isi bata joc de atatia oameni/ navetisti invocand niste probleme de siguranta pe care daca ne uitam sigur le vom gasi si la CFR sau chiar vom gasi defecte mai grave. In stilul tipic balcanic de pe o zi pe alta sa lasi pe drumuri mii de navetisti fara sa anunti macar cu o luna inainte ca desfiintezi zeci de trenuri, sa pui o gramada de familii in dificultate. In loc sa pui un alt operator pe acele trasee din timp si sa retragi treptat acel operator ca altul sa vina in loc fara sa resimta calatorul asa cum se inatmpla in Europa civilizata, din pacate noi acum suntem din ce in ce mai departe de Europa civilizata probabil cu 100 de ani!
In schimbul serviciului oferit de RegioTrans cu un orar totusi decent si conditii decente, primim de la CFR bataie de joc tot pe banii nostri, vagoane jegoase si vechi si un orar facut sa iti taie orice chef sa mai folosesti vreodata transportul pe calea ferata si sa alegi mai bine dubarii care isi freaca mainile de bucurie acum.
Pe ruta Zarnesti-Brasov acum sunt trei curse pe zi oferite de CFR, mult mai putin fata de ce oferea operatorul privat sa nu mai vorbim de conditii, iar daca ai nevoie sa ajungi la Zarnesti din Brasov intre aceste curse, vrei nu vrei apelezi la dubari sau Codreanu care face parte din aceeasi categorie.
Regio Trans chiar daca nu erau calatori tot circula din subventiile platite tot de noi, bineinteles Codreanu vine si pleaca cand vrea, daca nu sunt calatori nu mai pleaca deloc dar nu conteaza ca nu ii controleaza nimeni ca au dubele si autobuzele murdare si circula "in trei roti", ca autobuzele fumega ca niste aburoase, ca nu respecta orarele, ca nu dau bilete, nu ii intreaba nimeni, ca adminstratorii acestor firme de dubari nu se "sinucid" prin avioane.
Sa ma scuzati ca am fost off topic dar nu credeam ca in Romania anului 2015 mai este posibil asa ceva.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 23 Mar 2015 12:35 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7973
O astfel de legislaţie ar trebui aplicată şi la dube... dacă te prinde cu o dubă neconformă (fără ITP, fără RCA, fără tahograf, cu probleme tehnice) să suspende dreptul de circulaţie al firmei până e re-verificat tot parcul. Din păcate, interesele sunt prea mari.

În schimb, la tren şi dacă se constată că diferă o cifră între certificatul de siguranţă şi şasiul automotorului, automat se suspendă certificatul şi nu mai ai voie să circuli până nu ţi se inspectează tot parcul (treabă care poate dura câteva luni, să nu mai vorbim de tarifele de vreo 200 de euro pentru fiecare vehicul, automotoarele Regiotrans fiind inspectate separat vagonul motor de remorcă, deci 400 euro dintr-un foc).


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 23 Mar 2015 18:51 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
trollino wrote:
Sunt complet uimit cum unii forumisti de pe alte forumuri de trenuri aplauda aceasta incetare a activitatii "Regio trash" denumit de respectivii.[...]
Sa ma scuzati ca am fost off topic dar nu credeam ca in Romania anului 2015 mai este posibil asa ceva.
Si "iubitorii feroviari" au dreptul sa faca parte din cele doua categorii umane definitorii pentru Romania (de la Eminescu incoace cel putin): 1) smintiti si/sau 2) misei. Deci sa nu le ingradim acest drept...

Sa nu te mire nimic din cum a ajuns in 2015 colonia in care traim: tot ce inca mai functioneaza bine cu capital autohton trebuie distrus. Fie preluat de piata neagra, fie vandut pe nimic strainilor.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 30 Mar 2015 17:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46479
In data de 30.03.2015 ASFR a emis certificatul de siguranta - partea B numarul de identificare UE RO 1220150017 pentru SC Regiotrans SRL.

Astfel incepand cu data de 01.04.2015 SC Regiotrans SRL va relua circulatia trenurilor pe urmatoarele rute de circulatie, dupa un mers ce va fi adus la cunostinta publicului calator in cel mai scurt timp:

Brasov – Bucuresti Nord
Timisoara Nord – Resita Nord
Brad – Ineu –Arad
Timisoara – Lovrin – Nerau
Arad – Valcani
Alba Iulia – Zlatna
Teius - Ludus – Bistrita
Arad – Nadlac
Iasi – Roman
Timisoara Nord - Cruceni
Timisoara Nord – Lovrin – Cenad
Iasi - Dorohoi
Brasov – Sf. Gheorghe – Bretcu
Praid – Blaj
Iasi – Harlau

SC Regiotrans SRL continua demersurile pentru includerea in certificatul de siguranta a intregului material rulant, ceea ce va determina reluarea circulatiei trenurilor si pe celelalte rute de circulatie, in cursul lunii aprilie.

Conducerea SC Regiotrans SRL


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 06 Apr 2015 10:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46479
97-0509-6 + RIO 07

Craciunel


Attachments:
Craciunel 19.05.2013 (1).jpg
Craciunel 19.05.2013 (1).jpg [ 125.22 KiB | Viewed 2242 times ]
Craciunel 19.05.2013 (2).jpg
Craciunel 19.05.2013 (2).jpg [ 126.91 KiB | Viewed 2242 times ]
Craciunel 19.05.2013 (3).jpg
Craciunel 19.05.2013 (3).jpg [ 129.61 KiB | Viewed 2242 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 16 May 2015 16:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46479
57-0684-1

Copsa Mica


Attachments:
07.04.12 (10).jpg
07.04.12 (10).jpg [ 132.06 KiB | Viewed 2117 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 13 Jun 2015 17:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46479
57-0334-3
97-0534-4

Copsa Mica


Attachments:
04.07.2012 (76).jpg
04.07.2012 (76).jpg [ 137.39 KiB | Viewed 1987 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 21 Feb 2016 21:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46479
97-0566-6

-> Tarnaveni.


Attachments:
26.03.14.jpg
26.03.14.jpg [ 84.42 KiB | Viewed 1527 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 02 Jan 2017 16:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46479
97-1702-6


Attachments:
Ludus 26.12.2016 (7).jpg
Ludus 26.12.2016 (7).jpg [ 106.92 KiB | Viewed 1160 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 11 Jul 2017 20:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46479
97-0699-5
57-0699-9


Attachments:
Brad 07.08.2016 (12).jpg
Brad 07.08.2016 (12).jpg [ 113.07 KiB | Viewed 975 times ]
Brad 07.08.2016 (13).jpg
Brad 07.08.2016 (13).jpg [ 114.69 KiB | Viewed 975 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 30 Sep 2018 18:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46479
425 576-2 + RIO 05



Attachments:
Cluj Napoca 04.08.2011 (105).jpg
Cluj Napoca 04.08.2011 (105).jpg [ 121.11 KiB | Viewed 161 times ]
Cluj Napoca 04.08.2011 (106).jpg
Cluj Napoca 04.08.2011 (106).jpg [ 124.57 KiB | Viewed 161 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 225 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group