TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Tue 12 Dec 2017 09:32

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 45 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: Wed 22 Oct 2014 09:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44907
HCL 363/30.09.2014

Modificarea si completarea anexei la HCL nr. 6/30.01.2014 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice "Eficientizarea transportului public local"


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 13 Dec 2014 09:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44907
Oare cele din Iasi cu cati km au venit?

TRANSURB a refuzat 20 de AUTOBUZE din Olanda

A doua tranşă dintre cele 43 de maşini second-hand cumpărate de Primăria Galaţi pentru transportul public din municipiu a fost blocată zilele trecute. Din acest motiv, ultimele 20 de autobuze din această serie vor ajunge pe străzile Galaţiului mai târziu faţă de data programată iniţial.

Prea mulţi kilometri parcurşi

La sfârşitul lunii noiembrie, pe Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP) s-a desfăşurat licitaţia pentru achiziţionarea a 20 de autobuze second-hand. În urma procedurilor de atribuire, contratul a fost câştigat de o firmă olandeză. Înainte însă ca tranzacţia să fie încheiată, o echipă tehnică a Transurb a mers în Olanda să verifice starea maşinilor fabricate de DAF.

"Autobuzele erau fabricate în anul 2000. La verificarea numărului de kilometri parcurşi, tehnicienii noştri au văzut că aproape jumătate dintre maşini depăşiseră pragul de 700.000 de kilometri. Din acest motiv, am refuzat maşinile. Ar fi fost riscant să cumpărăm nişte autobuze depăşite", a precizat Genica Totolici, directoarea Transurb SA Galaţi.

Procedura de achiziţie se va relua

Potrivit directoarei Transurb, săptămâna viitoare, cel mai probabil, pe SEAP va avea loc o nouă licitaţie pentru cumpărarea a 20 de autobuze la mâna a doua. Pentru fiecare maşină, Primăria a alocat în jur de 17.500 de euro. Dacă cea de-a doua licitaţie se va încheia cu succes, maşinile nou cumpărate vor intra pe traseele de călători din primăvara viitoare.

Prea puţine maşini

În prezent, după ce, pe 15 octombrie, 23 de maşini second-hand din Olanda au ajuns la Galaţi, autobaza Transurb numără 133 de autobuze. Cu excepţia a trei dintre ele, restul maşinilor sunt destinate transportului public de zi cu zi. După cumpărarea a încă 20 de autobuze, societatea ar mai avea nevoie de aproximativ 60 de maşini, pentru ca transportul public să poată fi făcut în condiţii normale. "Aşteptăm ca anul viitor să vină 14 troleibuze ecologice noi, cumpărate de Primărie din împrumutul obţinut de la Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare. Şi pentru celelalte 50 avem promisiuni" a mai spus Genica Totolici.

În 2010, Transurb dispunea de 150 de autobuze şi troleibuze. Până în urmă cu două luni, numărul maşinilor scăzuse la doar 108. Dincolo de faptul că sunt puţine, multe dintre maşini sunt foarte vechi şi uzate, lucru care se vede cel mai clar în desele defecţiuni apărute.


http://www.viata-libera.ro/societate/61 ... din-olanda


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 24 Mar 2015 09:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44907
S T R A T E G I E privind transportul public in Municipiul Galati pentru perioada 2014 – 2020.

Sursa: Primaria Galati.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 12 Jun 2015 06:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44907


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 29 Jun 2015 06:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44907
De azi a fost reluata circulatia tramvaielor pe viaduct, pana la Sidex.

Foto, info: Sergabi28.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 29 Jun 2015 21:34 
Offline
User avatar

Joined: Wed 04 Dec 2013 20:04
Posts: 4
Location: Galati
Traseul-6: Poarta-EST CSG ---Piata Energiei --- IC-Frimu --- 6-Martie --- Santierul Naval Galati ---Bazinul-Nou. Iata...cu aceasta ocazie dupa 45 ani, reapare primul traseu de tramvai care a inaugurat ecartamentul de 1435mm din Galati: CSG --- IC-Frimu --- SNG. Se intampla in 1970. Pentru mine este emotionant acest lucru! In curba, cu viteza si niciun scartait, niciun zgomot strident, desi liniile inca prezinta rugina trecerii timpului si pamant in canalul buzei de bandaj...Ceea ce inseamna caci rotile vagoanelor de tramvai din Galati sunt rectificate si strunjite profesionist de catre echipele de intretinere din cadrul celor doua Depouri Transurb-sa Galati. Se respecta standardele si cotele. In special conicitatea rotii la partea aderenta a rotii. Conteaza foarte mult in curbe, respectarea cu strictete ale acestor cote! Respect personalului Transurb pentru efortul depus de a mentine tramvaiele si transportul electric din Galati la standarde civilizate!

Deci când cetățeanul știe să-și ceară drepturile și îi indemni să și le ceară cu curaj, se poate! Autoritățile, acum câțiva ani, au dorit desființarea liniei de tramvai către CSG. ..Nu am așteptat prea mult pentru a reclama și critica vehement această hotărâre. Am uzat de toate mijloacele și posibilitățile pentru ca transportul electric să nu fie ciuntit. ..Ultima oară am cerut asta la un miting de protest din Martie. Grație Presa Galati Braila vocea noastră a fost auzită. Am cerut oprirea desființării transportului cu tramvaiul către CSG și Gară. Dacă Gara am pierdut-o, linia către CSG a fost. ..redată publicului călător. Măcar atât am reușit, eu un simplu pasionat. Însă o reparație capitală a Viaductului se impune neapărat, daca vrem ca tramvaiele sa circule inca ani buni de-acum inainte!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 09 May 2016 08:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44907
Transurb S.A. Galati aduce la cunostinta tuturor calatorilor sai ca incepand cu data de 9 mai 2016, transportul public de calatori in municipiul Galati va fi efectuat pe 29 de trasee deservite de autobuze /troleibuze, respectiv 10 trasee deservite de tramvaie, aprobate de catre Consiliul Local Galati.

Transurb SA va distribui in mod gratuit, atat la chioscurile de bilete si abonamente, cat si prin intermediul personalului propriu in statiile de asteptare, pliante de informare cu itinerariile tuturor traseelor aporbate de Consiliul Local. Deasemenea, itinerariile vor fi publicate atat pe pagina oficiala a site-ului Transurb SA dar si in presa locala.

Mentionam ca atat traseele cat si numarul de mijloace de transport aferent fiecarui traseu ,este stabilit de catre Compartimentul Transporturi al Autoritatii Contractante, respectiv Primaria Municipiului Galati, de catre Comisiile de Servicii publice si de catre Consiliul Local Galati.

Serviciul public de transport din Municipiul Galati a fost delegat in exclusivitate catre SC Trasurb SA Galati, incepand cu data de 9 mai 2016, motiv pentru care Transurb va respecta intrutotul Hotararea de Consiliu Local cu privire la numarul de capacitati de transport desemnat pe fiecare traseu, ceea ce va determina in mod direct frecventa de circulatie a mijloacelor de transport.

Eventualele nemultumiri va rugam sa le transmiteti catre Autoritatea Contractanta, respectiv Primaria Municipiului Galati, si catre Transurb SA Galati, pentru a se putea lua masurile necesare in vederea asigurarii unui serviciu de transport eficient si civilizat catre orice destinatie din oras.


http://transurbgalati.ro/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 17 Aug 2016 06:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44907
Quote:
Aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul "Reabilitare retea electrica de transport public cu troleibuze".


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 17 Aug 2016 06:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44907
Quote:
Modificarea si completarea contractului nr. 49304/03.05.2016 de delegare a gestiunii serviciului de transport public local prin concesiune in municipiul Galati, incheiat cu S.C. TRANSURB S.A.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 11 Mar 2017 17:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44907
Quote:
Modificarea si completarea contractului nr. 49304/03.05.2016 de delegare a gestiunii serviciului de transport public local, prin concesiune, in municipiul Galati, incheiat cu S.C. Transurb S.A. Galati.


Începând de miercuri, 1 martie 2017, ca efect al aplicării prevederile Hotărârii de Consiliul Local cu nr. 79/23 februarie 2017, o serie de trasee ale mijloacelor de transport în comun din Galaţi vor fi modificate sau chiar anulate.

Astfel, traseul de autobuz 9 (Cimitir Sf. Lazăr – Gara CFR şi retur) va circula pe un parcurs modificat, respectiv: Cimitir Sf. Lazăr – Prelungirea Brăilei – bulevardul Brăilei – Strada Reg. 11 Siret – bulevardul Brăilei - strada Domnească – strada Gării – Gara CFR şi retur (pe strada N. Bălcescu – bulevardul Brăilei – strada Reg. 11 Siret – bulevardul Brăilei – Prelungirea Brăilei - Cimitir Sf. Lazăr. Modificarea va prelungi drumul de la capătul de linie către Gară cu aproximativ 15 minute, aşa că dacă nu vreţi să pierdeţi trenul este bine să luaţi în considerare acest aspect când plecaţi în călătorie.

Traseul de troleibuz şi autobuz 104 (Cimitir Sf. Lazăr–Parc CFR şi retur) îşi modifică programul de circulaţie astfel încât să fie corelat cu traseul 9 şi să nu apară suprapuneri.

Tot de la 1 martie se desfiinţează două trasee de tramvai care circulau în Galaţi de peste 60 de ani, fiind o parte a istoriei oraşului. Este vorba despre Tramvaiul 6 (Arcelor Mittal – Bazinul Nou ) şi Tramvaiul 8 (Piaţa Centrală – Bazinul Nou). Decizia este motivată prin faptul că numărul de călători de pe amintitul traseu a scăzut dramatic în ultimii ani, pe fondul reducerii locurilor de muncă de pe cele două platforme industriale (ArcelorMittal şi Est) deservite.


http://adevarul.ro/locale/galati/ce-tra ... index.html


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 11 Mar 2017 17:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8022
În ritmul ăsta, linia din Bazinul Nou nu mai rezistă mult.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 14 Mar 2017 07:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44907
Quote:
Raportul privind obligatiile de serviciu public de transport local de calatori in Municipiul Galati conform Regulamentului (CE) nr. 1370/2007 privind serviciile publice de transport feroviar si rutier de calatori.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 27 Jul 2017 09:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44907
Troleibuzele de pe traseele 102 şi 104 au fost înlocuite cu autobuze, începând de astăzi, pentru o perioadă mai mare de două luni de zile. Lucrările de modernizare de pe strada Traian, pe tronsonul cuprins între Barieră şi strada Prundului, fac imposibilă circulaţia mijloacelor de transport electrice pe această porţiune, ceea ce înseamnă că troleibuzele nu se pot deplasa între Autobaza Transurb de pe bulevardul Coşbuc şi capătul de linie de la Parcul CFR.

"Lucrările de modernizare de pe porţiunea respectivă a străzii Traian au termen de finalizare data de 31 decembrie a.c. Totuşi, constructorul estimează că traficul troleibuzelor va putea fi permis mai devreme pe acest tronson, nu înainte însă de sfârşitul lunii septembrie. În toată această perioadă, autobuzele vor înlocui troleibuzele de pe cele două trasee", a precizat Genica Totolici, directorul Transurb Galaţi.

În prezent, parcul auto al Transurb numără 13 troleibuze.


https://www.viata-libera.ro/prima-pagin ... -la-toamna


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 11 Oct 2017 16:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44907
Quote:
"Zona cuprinsă între Traian, la Baia Comunală, şi până în Mihai Bravu, va fi refăcută în totalitate, de la infrastructură, ţevăraie, absolut tot! Pe nostalgici, din păcate, îi anunţ că proiectantul şi toate datele puse la dispoziţie de către cei de la Transurb nu ne-au încurajat în a merge, în continuare, cu liniile de tramvai, deci Basarabiei se va transforma în stradă eminamente pentru autoturisme şi autobuze şi, într-un viitor poate apropiat, vom extinde linia de troleibuze pe zona aceasta", declara primarul Ionuţ Pucheanu.

Prin proiect se prevede: desfiinţarea liniilor de tramvai, refacerea sistemului rutier pe partea carosabilă pe toată lăţimea străzii, refacerea trotuarelor, amenajarea intersecţiilor, asigurarea scurgerii apelor prin guri de scurgere racordate la reţeaua de canalizare, instalaţii electrice pentru extindere troleu, reabilitare reţele de apă şi a branşamentelor de apă, inclusiv a subtraversărilor, reabilitare reţele de canalizare şi a branşamentelor şi înlocuirea reţelelor de agent termic.


https://www.viata-libera.ro/prima-pagin ... basarabiei


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 11 Oct 2017 18:08 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8022
Şi cu asta se pune cruce definitiv tramvaiului spre Bazinul Nou. E drept, traseele de tramvai sunt desfiinţate de un an de zile, dar liniile au rămas.

Astfel de imagini rămân amintire (Foto: Google Street View):


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 45 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group