TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Mon 10 Dec 2018 20:44

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 154 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
PostPosted: Sun 21 Mar 2010 17:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46710
Silviu Sintea wrote:
Am afirmat ca infrastructura tramvaiului (calea de rulare) nu este de cea mai buna calitate. Am fost ponderat.
Daca nu se iau masuri urgente, pentru accesarea fondurilor europene, nu va fi bine.


Oraşul, sub teroarea tramvaielor deraiate: s-a ajuns la o deraiere pe săptămână!

Aproape săptămânal câte un tramvai sare de pe şine. Peste 60 la sută din reţeaua de linii este într-o situaţie dezastruoasă. Dacă autorităţile nu vor investi urgent în şine noi de tramvai, oraşul va ajunge sub teroarea vehiculelor deraiate.

Chiar dacă autorităţile se codesc să recunoască, în momentul de faţă Galaţiul se confruntă cu mari probleme în ceea ce priveşte siguranţa circulaţiei tramvaielor.

Starea extrem de proastă a căii de rulare face ca aproape săptămânal câte un tramvai să deraieze. Din fericire, cele mai multe sunt accidente uşoare, fără victime şi fără pagube importante.

Macazul blestemat

Cea mai bizară situaţie este în zona Micro 40, unde în ultimele două luni s-au produs două deraieri la foarte mică distanţă una de alta. Primul tramvai s-a izbit de o maşină de transport valori şi a blocat o arteră de circulaţie preţ de câteva ore. Doar norocul a făcut să nu se întâmple o tragedie. Cel de-al doilea tramvai a deraiat la doar câţiva metri mai în faţă din cauza căii de rulare contorsionate. Cauza este una singură: starea proastă a macazelor şi şinelor.

„60% din şinele de tramvai sunt aşezate direct pe pământ. Asta ne cauzează foarte multe probleme pentru că pământul se tasează foarte repede", ne explică directorul SC Transurb, Genica Totolici. Cele mai afectate sunt liniile de tramvai de pe străzile Siderurgiştilor, Oţelarilor şi Basarabiei. „Eram în tramvai şi deodată am văzut că o ia în altă parte decât ar fi trebuit. Mi-am dat seama că a sărit de pe şine şi m-am rugat să nu se întâmple ceva cu noi, cu călătorii", ne-a declarat Ioan Grigore, unul dintre călătorii care au avut ghinionul să se afle într-un tramvai care a sărit de pe şine. Perspectiva ca această situaţie să se rezolve nu este prea bună. Şinele de tramvai sunt concesionate de Primăria Galaţi către societatea de transport public local, deci reabilitarea căii de rulare revine municipalităţii. Soluţia ar fi montarea şinelor de tramvai direct pe asfalt sau pe piatra cubică, dar până acum nu s-a făcut nimic. Autorităţile locale ezită să ia o decizie, iar TRANSURB cârpeşte pe ici, pe colo, cât să nu se închidă traseele.

Marea cârpeală

„Angajaţii noştri de la întreţinere sudează liniile în fiecare zi pentru că se întâmplă des să pocnească. Şinele de tramvai sunt vulnerabile, iar din această cauză tramvaiele deraiază des", ne-a declarat directorul Genica Totolici.

Deocamdată nu s-a întâmplat nicio tragedie. Totuşi, sugerăm autorităţilor să înceteze să mai mizeze pe noroc.


Articolul este ilustrat cu o poza din Timisoara!

21.03.2010
http://www.adevarul.ro/locale/galati/Or ... 77133.html


Attachments:
Tm.jpg
Tm.jpg [ 30.7 KiB | Viewed 11049 times ]
Galati.pdf [70.65 KiB]
Downloaded 63 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 26 Mar 2010 09:40 
Offline

Joined: Sun 09 Jul 2006 15:22
Posts: 2
Location: Galati
Vreau sa va zic ca de doua saptamani a iesit la strada si ultimul din ZGT uri.Este vorba despre vagonul numarul 1258(0214) care pana acum a fost tinut pe post de donor.Chiar ieri l-am vazut pe cursa conventie.Bravo Transurb


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Mar 2010 14:27 
Offline

Joined: Thu 30 Apr 2009 09:43
Posts: 16
Location: Galati
De aproape o saptamana, pe strada Frunzei se circula pe un singur fir in ambele sensuri. Nu sunt probleme cu circulatia tramvaielor, iar soferii se adapteaza cand vad tramvaiul in fata lor venind spre ei. Se asteapta ca de la 1 aprilie strada respectiva sa fie inchisa complet pentru reparatii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Jan 2011 11:13 
Sa mai actualizam si sa imbogatim albumul cu reteaua de tramvai galateana.Pentru inceput am ales sa postez cateva imagini cu reteaua de pe Str. Basarabiei (portiunea modernizata).


Attachments:
IMG_1754.JPG
IMG_1754.JPG [ 65 KiB | Viewed 10723 times ]
IMG_1747.JPG
IMG_1747.JPG [ 59.13 KiB | Viewed 10724 times ]
IMG_1753.JPG
IMG_1753.JPG [ 61.5 KiB | Viewed 10724 times ]
IMG_1775.JPG
IMG_1775.JPG [ 55.86 KiB | Viewed 10724 times ]
IMG_1772.JPG
IMG_1772.JPG [ 29.12 KiB | Viewed 10723 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Jan 2011 11:16 
Revenim la parti ne-modernizate.

Str. Gheorghe Asachi


Attachments:
IMG_1720.JPG
IMG_1720.JPG [ 95.76 KiB | Viewed 10744 times ]
IMG_1743.JPG
IMG_1743.JPG [ 85.61 KiB | Viewed 10744 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Jan 2011 11:20 
Strada Frunzei, acelasi aspect.....


Attachments:
IMG_3255.JPG
IMG_3255.JPG [ 92.26 KiB | Viewed 10459 times ]
IMG_3257.JPG
IMG_3257.JPG [ 74.55 KiB | Viewed 10459 times ]
IMG_3264.JPG
IMG_3264.JPG [ 99.01 KiB | Viewed 10460 times ]
IMG_3266.JPG
IMG_3266.JPG [ 39.13 KiB | Viewed 10459 times ]
IMG_3268.JPG
IMG_3268.JPG [ 130.8 KiB | Viewed 10459 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Jan 2011 11:24 
Strada Otelarilor


Attachments:
IMG_7528.JPG
IMG_7528.JPG [ 131.46 KiB | Viewed 10458 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Feb 2011 19:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46710
Harta trasee tramvai si troleibuz Galati.

Sursa: http://transphoto.ru


Attachments:
GL10.jpg
GL10.jpg [ 260.36 KiB | Viewed 10351 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Feb 2011 21:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46710
0099 si 0083.

Sursa: http://transphoto.ru


Attachments:
0099.jpg
0099.jpg [ 320.26 KiB | Viewed 10314 times ]
0083.jpg
0083.jpg [ 269.36 KiB | Viewed 10314 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 May 2011 17:07 
Singurul Timis (53?) care mai poate fi gasit in curtea Transurbului sta pe o linie parasita de la Depoul din zona Bariera Traian. :(


Attachments:
IMG_4796.jpg
IMG_4796.jpg [ 171.73 KiB | Viewed 7892 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 May 2011 23:34 
Offline

Joined: Fri 05 Sep 2008 03:17
Posts: 7
Location: Galati
Din pacate 53 a fost taiat si este oale si ulcele. Din amintirile mele acela este fostul 57 pe care stiu ca l-am vazul de multa vreme prin depou, o vreme fiind tinut si in hale, insa mai mereu fara boghiurile originale.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Sep 2011 16:31 
1346 (ex-118), trecut recent printr-o revopsire! :)


Attachments:
IMG_4129 (800x600).jpg
IMG_4129 (800x600).jpg [ 270.4 KiB | Viewed 9578 times ]
IMG_4130 (800x600).jpg
IMG_4130 (800x600).jpg [ 267.58 KiB | Viewed 9576 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Oct 2011 17:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46710
Tramvaie in anul 2005, filmate de Dave Spencer.



Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Oct 2011 18:09 
1334 si 1342, iesite de la revopsit recent!

-cel mai probabil urmatoarele vor fi 1326 si 1344.


Attachments:
IMG_4922 (800x600).jpg
IMG_4922 (800x600).jpg [ 213.06 KiB | Viewed 9331 times ]
IMG_4927 (800x599).jpg
IMG_4927 (800x599).jpg [ 187.57 KiB | Viewed 9332 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Feb 2012 22:57 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2055
Location: Brasov
Imagini preluate de pe http://www.shugotram.jp/index.html .


Attachments:
2.jpg
2.jpg [ 74.81 KiB | Viewed 8498 times ]
2_01.jpg
2_01.jpg [ 62.86 KiB | Viewed 8498 times ]
4.jpg
4.jpg [ 68.38 KiB | Viewed 8499 times ]
4_01.jpg
4_01.jpg [ 75.92 KiB | Viewed 8498 times ]
4_02.jpg
4_02.jpg [ 67.9 KiB | Viewed 8498 times ]
7.jpg
7.jpg [ 56.87 KiB | Viewed 8498 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Feb 2012 23:00 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2055
Location: Brasov
99

Imagini preluate de pe http://www.shugotram.jp/index.html .


Attachments:
99.jpg
99.jpg [ 74.61 KiB | Viewed 8498 times ]
99_001.jpg
99_001.jpg [ 69.85 KiB | Viewed 8497 times ]
99_002.jpg
99_002.jpg [ 83.65 KiB | Viewed 8497 times ]
99_003.jpg
99_003.jpg [ 84.88 KiB | Viewed 8497 times ]
99_004.jpg
99_004.jpg [ 51.04 KiB | Viewed 8498 times ]
99_005.jpg
99_005.jpg [ 71.8 KiB | Viewed 8497 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Mar 2012 14:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46710
Fără tramvai până în august 2013

Ieri a fost prima zi din cele 18 luni în care tramvaiele nu vor circula pe ruta Frunzei – Oţelarilor, iar călătorii de pe liniile 5, 7 şi 39 vor fi transbordaţi cu autobuzele din Micro 19 la Stadionul "Oţelul".

Dacă la prima oră schimbarea i-a luat prin surprindere pe cei care aşteptau, ca de obicei, tramvaiul în staţie, ulterior situaţia s-a reglat. Întreruperea circulaţiei pe şine este justificată, aşa cum v-am informat, de proiectul de modernizare a liniilor de tramvai (pe 3.070 de metri), a străzilor Oţelarilor, Stadionului, Frunzei, Gheorghe Asachi, a reţelelor de apă, canalizare, gaze şi electrice cu durata de serviciu expirată.

Contractul în valoare de în valoare totală de 47 de milioane de lei este executat de Tancrad, termenul de finalizare fiind august 2013. În cele 18 luni, în locul tramvaielor, autobuzele Transurb vor circula din şase în şase minute de la capătul liniei de tramvai Micro 19 cu staţii la: Poşta Micro 19 - Bloc D19 - Spitalul Judeţean - Casa Roşie până la Colegiul Tehnic "Traian Vuia" şi retur , cu staţii la Spitalul Judeţean - Bloc O - Poşta Micro 19 - Micro 19. Abonamentele pe liniile de tramvai 5, 7 şi 39 sunt valabile şi pe autobuzele care fac legătura între Micro 19 şi Colegiul "Vuia".

Potrivit directorului Direcţiei de Programe şi Proiecte Europene, Costel Hanţă, urmează ca, tot din această săptămână, circulaţia auto să se desfăşoare, pe ambele sensuri, pe partea stângă a bulevardului Oţelarilor (cea cu Altex, Billa, etc) atunci când vor începe lucrările la calea de rulare centrală şi partea carosabilă dreaptă, în sensul de mers spre bucla de întoarcere a tramvaiului, de pe bulevardul Galaţi.


http://www.viata-libera.ro/eveniment/28 ... ugust-2013


Attachments:
GL 1325.jpg
GL 1325.jpg [ 183.08 KiB | Viewed 8912 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Jun 2012 18:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46710
Au sosit primele 5 din lotul de 12 garnituri.

Foto: Onofrei Sergiu Gabriel.


Attachments:
805.jpg
805.jpg [ 341.22 KiB | Viewed 8547 times ]
812.jpg
812.jpg [ 108.4 KiB | Viewed 8547 times ]
835.jpg
835.jpg [ 352.89 KiB | Viewed 8547 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Feb 2013 16:15 
1329 trecut recent prin reparatii.


Attachments:
IMG_7052.JPG
IMG_7052.JPG [ 192.66 KiB | Viewed 7488 times ]
Top
  
 
PostPosted: Wed 04 Dec 2013 20:22 
Offline
User avatar

Joined: Wed 04 Dec 2013 20:04
Posts: 4
Location: Galati
Detalii cu ceea ce nu vedem la tramvaiele galatene in circulatie datorita fustei de mascare a boghiurilor.Dar, in depou ele se ridica pentru verificare. In imagine, boghiul din fata al tramvaiului ZGT-6. Boghiul purtator deci fara motoare de tractiune, dar echipat cu toate elementele de franare si echipamentele de siguranta.De mentionat ca aceste tramvaie sunt foarte migaloase in intretinere avand senzori peste senzori, si sisteme foarte migaloase care asigura siguranta si eficienta in exploatare. Franele sunt hidraulice. Sistemele nisiparelor sunt automate. Au senzori de greutate la suspensiile secundare. Limitatori si opritori la piesele in balans si in miscare: patina de frana are miscari limitate reglate prin leine de bronz fixate pe culisa de ghidare. Arcurile de suspendare ale patinei se regleaza in fiecare zi si se ung prezoanele de reglaj ( cum se vede in imagine). Toate suruburile si piulitele folosite sunt cadmiate ( zincate) astfel durata de viata este considerabil prelungita. Suruburile si piesele articulatre sunt protejate de mansoane de piele ce infasoara suruburile si piulitele dupa ce in prealabil s-a aplicat un strat de vaselina de protectie anticoroziva!
- la Galati.
Image
how to screen capture
Image
screen capture

Boghiul motor al aceluias tramvai. Fiind mai greu si complex are doua perechi de arcuri elicoidale. Amortizorul care se vede este radial cu gaz inert. Insa in spatele arcurilor, sistem adoptat la metrouri si locomotive mai are o pereche de amortizoare axiale ce preiau si amortizeaza socurile produse din ateral si miscarea de serpuire in rulaj ale boghiului, evitand uzura sinei de rulare si aparatelor de cale: macaze ( care in viitor vor fi automate si cu precizie), intersectii si incrucisari de linii, etc. - la Galati.
Image
photo sharing sites

Sistemul de franare al acestor tramvaie este extrem de complex si precis, constituit din trei sisteme. Principiul sistemelor de franre in servici si de stationare este constituit din etriere cu placi ferodo si disc de franare prevasut cu fante de racire actionat hidraulic si asistat. Iar franarea electromagnetica intra automat in functiune la anumite viteze cooordonat de sesizoarele de turatie ale motoarelor si rotilor fixat pe capetele de osie asa cum se vede pe osia din partea dreapta a imaginii! - la Galati.
Image
screenshot on pc


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 09 Dec 2013 16:19 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Frâna de serviciu nu are cum să fie cu disc... frâna de serviciu e frâna electrodinamică, cu disc ai frâna de staţionare care, teoretic, intră în funcţiune la viteze mici, când frâna electrică nu mai e eficientă.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 09 Dec 2013 18:29 
Offline
User avatar

Joined: Wed 04 Dec 2013 20:04
Posts: 4
Location: Galati
Te contrazic Dragos. Uite dovada spuselor mele. Fotografie din canal realizata de mine personal. Discul se afla pe centru! Pana la urma eu vad ramvaiele astea zilnic pe strada si deseori in depou!!! :wink: Ahh, iar instalatia de franare la ZGT-6 Holech este electro-hidraulica!! Daca ma crezi bine, daca nu, cu prima ocazie esti invitat la RT in cadrul Depoului-1 Transrb din Galati.


Attachments:
1476040_10200186695468871_959889874_n.jpg
1476040_10200186695468871_959889874_n.jpg [ 90.96 KiB | Viewed 7355 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 10 Dec 2013 19:57 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Cred că e o neînţelegere, nu orice frână cu disc e frână de serviciu. Iar un singur disc pe osie e total insuficient pentru a frâna un tramvai.

Şi, chiar dacă s-ar putea asigura un procent de frânare corespunzător doar din acea frână hidraulică, ce rost ar avea utilizarea acestui sistem, ce presupune contactul între două piese, uzuri şi înlocuirea periodică a garniturilor de frână atunci când ai deja motoare electrice de tracţiune, cărora le poţi inversa polaritatea şi le poţi folosi pentru frânare. Şi ai şi putere mai mare pe măsură ce viteza e mai mare şi n-ai nici contact între piese.

Până vin eu la Galaţi (e cam scump, zile de CO nu mai am şi nu vrea Ponta să îmi dea ce mi se cuvine, adică autorizaţia de călătorie pe calea ferată), dacă te duci atât de des la depou, poţi încerca să faci rost de o carte tehnică, trebuie să aibă aşa ceva.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 22 Oct 2014 09:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46710
HCL 352/25.09.2014

Trecerea din domeniul public in domeniul privat al municipiului Galati si scoaterea din functiune a caii de rulare si a retelei de contact de pe Bdul. George Cosbuc, tronson: Str. Bucovinei - Str. H. Coanda


Attachments:
HCL 352.pdf [65.93 KiB]
Downloaded 92 times
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Galati: tramvaie
PostPosted: Mon 08 Feb 2016 09:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46710
Anul 2003. Foto: Jarda Wagner.


Attachments:
Galati 2003.jpg
Galati 2003.jpg [ 146.01 KiB | Viewed 6016 times ]
Galati 2003a.jpg
Galati 2003a.jpg [ 176.34 KiB | Viewed 6016 times ]
Galati 2003b.jpg
Galati 2003b.jpg [ 179.98 KiB | Viewed 6016 times ]
Galati 2003c.jpg
Galati 2003c.jpg [ 131.25 KiB | Viewed 6016 times ]
Galati 2003d.jpg
Galati 2003d.jpg [ 186 KiB | Viewed 6016 times ]
Galati 2003e.jpg
Galati 2003e.jpg [ 141.04 KiB | Viewed 6016 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Galati: tramvaie
PostPosted: Mon 08 Feb 2016 09:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46710
Silviu wrote:
Anul 2003. Foto: Jarda Wagner.


Attachments:
Galati 2003f.jpg
Galati 2003f.jpg [ 114.94 KiB | Viewed 6016 times ]
Galati 2003g.jpg
Galati 2003g.jpg [ 188.73 KiB | Viewed 6016 times ]
Galati 2003h.jpg
Galati 2003h.jpg [ 154.22 KiB | Viewed 6016 times ]
Galati 2003i.jpg
Galati 2003i.jpg [ 101.14 KiB | Viewed 6016 times ]
Galati 2003i1.jpg
Galati 2003i1.jpg [ 96.38 KiB | Viewed 6016 times ]
Galati 2003j.jpg
Galati 2003j.jpg [ 151.75 KiB | Viewed 6016 times ]
Galati 2003k.jpg
Galati 2003k.jpg [ 128.81 KiB | Viewed 6016 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Galati: tramvaie
PostPosted: Mon 08 Feb 2016 09:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46710
Silviu wrote:
Anul 2003. Foto: Jarda Wagner.


Attachments:
Galati 2003l.jpg
Galati 2003l.jpg [ 167.1 KiB | Viewed 6016 times ]
Galati 2003m.jpg
Galati 2003m.jpg [ 131.95 KiB | Viewed 6016 times ]
Galati 2003m1.jpg
Galati 2003m1.jpg [ 125.59 KiB | Viewed 6016 times ]
Galati 2003m2.jpg
Galati 2003m2.jpg [ 114.68 KiB | Viewed 6016 times ]
Galati 2003n.jpg
Galati 2003n.jpg [ 113.11 KiB | Viewed 6016 times ]
Galati 2003o.jpg
Galati 2003o.jpg [ 161.59 KiB | Viewed 6016 times ]
Galati 2003p.jpg
Galati 2003p.jpg [ 133.79 KiB | Viewed 6016 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Galati: tramvaie
PostPosted: Mon 08 Feb 2016 09:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46710
Silviu wrote:
Anul 2003. Foto: Jarda Wagner.


Attachments:
Galati 2003q.jpg
Galati 2003q.jpg [ 142.08 KiB | Viewed 6016 times ]
Galati 2003r.jpg
Galati 2003r.jpg [ 199.14 KiB | Viewed 6016 times ]
Galati 2003s.jpg
Galati 2003s.jpg [ 140.64 KiB | Viewed 6016 times ]
Galati 2003s1.jpg
Galati 2003s1.jpg [ 163.03 KiB | Viewed 6016 times ]
Galati 2003t.jpg
Galati 2003t.jpg [ 168.11 KiB | Viewed 6016 times ]
Galati 2003u.jpg
Galati 2003u.jpg [ 198.87 KiB | Viewed 6016 times ]
Galati 2003u1.jpg
Galati 2003u1.jpg [ 165.78 KiB | Viewed 6016 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Galati: tramvaie
PostPosted: Mon 08 Feb 2016 09:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46710
Silviu wrote:
Anul 2003. Foto: Jarda Wagner.


Attachments:
Galati 2003v.jpg
Galati 2003v.jpg [ 123.66 KiB | Viewed 6003 times ]
Galati 2003v1.jpg
Galati 2003v1.jpg [ 197.34 KiB | Viewed 6003 times ]
Galati 2003w.jpg
Galati 2003w.jpg [ 167.3 KiB | Viewed 6003 times ]
Galati 2003x.jpg
Galati 2003x.jpg [ 169.67 KiB | Viewed 6003 times ]
Galati 2003y.jpg
Galati 2003y.jpg [ 122.32 KiB | Viewed 6003 times ]
Galati 2003y1.jpg
Galati 2003y1.jpg [ 99.41 KiB | Viewed 6003 times ]
Galati 2003y2.jpg
Galati 2003y2.jpg [ 123.65 KiB | Viewed 6003 times ]
Galati 2003z.jpg
Galati 2003z.jpg [ 153.11 KiB | Viewed 6003 times ]
Galati 2003z1.jpg
Galati 2003z1.jpg [ 176.6 KiB | Viewed 6003 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Galati: tramvaie
PostPosted: Mon 08 Feb 2016 09:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46710
Silviu wrote:
Anul 2003. Foto: Jarda Wagner.


Attachments:
Galati 2003z2.jpg
Galati 2003z2.jpg [ 147.44 KiB | Viewed 6002 times ]
Galati 2003z3.jpg
Galati 2003z3.jpg [ 181.47 KiB | Viewed 6002 times ]
Galati 2003z30.jpg
Galati 2003z30.jpg [ 150.74 KiB | Viewed 6002 times ]
Galati 2003z4.jpg
Galati 2003z4.jpg [ 169.27 KiB | Viewed 6002 times ]
Galati 2003z40.jpg
Galati 2003z40.jpg [ 143.19 KiB | Viewed 6002 times ]
Galati 2003z41.jpg
Galati 2003z41.jpg [ 136.03 KiB | Viewed 6002 times ]
Galati 2003z5.jpg
Galati 2003z5.jpg [ 129.26 KiB | Viewed 6002 times ]
Galati 2003z50.jpg
Galati 2003z50.jpg [ 138.91 KiB | Viewed 6002 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 154 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group