TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 23 Jul 2019 12:41

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 494 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Sep 2008 20:20 
Oficial se spune ca se va reface si pe la Palat! Repet, oficial!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Sep 2008 10:39 
La fel de oficial este si faptul ca fondurile BERD pentru modernizarea acestei linii vor fi redirectionate catre Canta. Acum se asteapta doar acordul, mai precis momentul cand va fi dat.

Aceasta situatie o putem compara cu cea a depoului Victoria din Bucuresti: stim ca dispare, dar nu stim cand. Este o chestiune de timp, eu as estima pentru Iasi maximum pana dupa urmatoarele alegeri, daca nu exista surprize la vot. Minimum, pana mai vin niste mazuri.

Am evitat deocamdata sa citez surse, iar presa nu este inca pregatita sa sperie cititorul majoritar cu ideea ca se va inghesui in autobuze mici si aglomerate. In rest, istoria nu ne tine de foame, cum a spus si Tapul acum 10 ani.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Oct 2008 23:00 
Incetul cu incetul, se face otetul.
Asa face si nea' Teava de Boiler, zis Nikita.

Ziarul de Iasi wrote:
...municipalitatea intentioneaza sa renunte la portiunea de linie de tramvai dintre Podul de Piatra si Podu Ros.

Acest lucru va fi facut insa abia dupa ce se va termina de modernizat tronsonul dintre Podu Ros si Tesatura, atit la nivel de cale de rulare a tramvaiului, cit si la carosabil.
Gargara de popa dela tara :!: Va renunta complet la tramvai in Podul Ros, in fata Palatului si din Podul Ros pana la Podul de Piatra.

Cititi si va minunati ce mizerii de oameni conduc aceasta tara si orasele ei :evil:

http://www.ziaruldeiasi.ro/cms/site/z_i ... 65389.html


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Dec 2008 22:56 
Vorba tovarasei, iata dovada:

Quote:
Directorul tehnic al Primariei, Mihai Chirica, spune ca bulevardul Anastasie Panu ar fi mult mai liber daca pe acolo n-ar mai trece deloc tramvaie.
Sursa: http://www.evenimentul.ro/articol/un-bu ... mvaie.html

Parerea mea este ca orasul ar fi mai frumos fara aceasta zdreanta numita Mihai Chirica, iar orasul ar fi mult mai liber fara cretinismul urban numit Palas.
Mare pacat ca orasul Iasi a cazut prada unei mizerii umane, iar daca prin absurd vor veni la putere oameni adevarati, nici macar daca le vor starpi si a 10'a generatie de familii parvenite ale celor aflati acum la putere si daca le-ar confisca si sosetele de pe ei, n'ar mai recupera pierderile. Frumos oras a fost Iasi, pacat ca era in Romania. Traiasca orasul Palas, simbolul parvenirii mioritice dela inceputul secolului XXI. Imi doresc ca intr'o zi sa reinventez fotbalul cu ei, ca englezii acum 400 ani cu capul regelui danez.

PS "domnul" Chirica (un nume intr'adevar de domn :twisted: ) afirma ca tramvaiul 11 trece prin Podul Ros.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Dec 2008 12:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47838
Cind a fost initiat acest topic, am citit cu neincredere ceea ce s-a scris in mesajul de deschidere. Imi era greu sa cred ca tramvaiul nu va reveni pe bul. Anastasie Panu.

Apoi mi-am reamintit modul de lucru al municipalitatii iesene: a investit bani publici cu nemiluita pentru extinderea retelei de troleibuz pina cind cineva a spus stop! Sa nu mai circule troleibuze in Iasi! Asta desi exista inca o Hotarire de Consiliu Local ce stabileste, printre altele, rutele a doua trasee de troleibuz.

Reteaua de troleibuz a stat in "conservare" pina intr-o vreme cind a disparut tronsonul aferent liniei 44, in conditii suspecte. Adica reteaua unui traseu ce este inchiriat unei firme private!?

Rasfoind presa vremii am gasit creionate intentii mai vechi de desfiintare a tramvaiului din zona Pod Ros - Podul de Piatra (2 si 5). Insa nimic de inlaturarea acestuia de pe bul. A. Panu.

Un singur numitor comun exista: Chirica. Numele acesta apare obsesiv in tot ceea ce inseamna desfiintare transport electric.

Nu s-au inregistrat proteste? Dar cind am protestat impotriva desfiintarii troleibuzului unde erau Chirica & Co.?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Dec 2008 10:38 
Din pacate, cu actiuni de mica amploare nu vom face nimic, vom fi sfidati in continuare de grangurii astia politici!

Eu i-am propus si lui RaduB sa facem o petitie catre Uniunea Europeana, aia au mai ramas singura speranta, pentru ca in tigania din Romania o mana spala pe alta, increngatura de relatii si interese face aproape imposibila reabilitarea legalitatii!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Jan 2009 19:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47838
Scrisori deschise

Nu distrugeti tramvaiul din Iasi!


Domnule primar,

In articole din presa locala din data de 10 decembrie 2008 se exprima dorinta Primariei de a scoate liniile de tramvai de pe bulevardul Anastasie Panu si strada Palat, precum si de pe portiunea dintre Tesatura - Podu Ros - Podu de Piatra.Nu sint un expert in transport in comun, ci doar un simplu cetatean, insa consider aceasta decizie una pripita si nebazata pe fapte reale, ba chiar avind niste explicatii puerile.

Daca ne vom uita putin la vecinii nostri din Uniunea Europeana situati mai in vest, vom observa ca in orasele de acolo nu se scot linii de tramvai, ci, din contra, se modernizeaza si chiar se construiesc linii noi. Si aceasta pentru ca si-au invatat lectia. Si ei au ajuns la concluzii similare acum citeva zeci de ani, anume ca tramvaiul "ar incurca traficul". Insa experienta practica a dovedit ca scoaterea tramvaiului a fost o mare greseala!

Pina la urma, este si firesc, daca stam sa ne gindim putin. Caci scoaterea unui mijloc de transport de mare capacitate (cum este tramvaiul) va indemna calatorii sa aleaga un alt mijloc de deplasare. Care mijloc de deplasare va fi (in cazul Iasului, spre exemplu) ori un autobuz, ori un troleibuz (varianta care pica, pentru ca troleibuze nu mai avem), ori masina personala. Oricare varianta ar fi aleasa, va duce la o aglomerare si mai mare a strazilor, pentru ca nu poti transporta calatorii dintr-un numar de tramvaie cu acelasi numar de autobuze, ci, din contra, va fi nevoie de si mai multe autobuze, care autobuze - sa nu uitam - polueaza.

De asemenea, din cauza aglomeratiei din autobuze, o parte dintre calatori vor alege sa calatoreasca cu masina personala, optiune care este si mai daunatoare, pentru ca va duce la cresterea uriasa a numarului de vehicule aflate in trafic, rezultind blocaje din ce in ce mai dese, pina vom ajunge sa avem parti din oras complet paralizate in unele momente ale zilei.Inteleg ca problema traficului din oras este una spinoasa pentru Primaria Iasi, insa adoptarea unor solutii in care se scot linii de tramvai nu va duce nicicum la rezultatul scontat, ba, dimpotriva, o va complica si mai mult.Solutia pentru rezolvarea problemelor grave din trafic este un transport in comun eficient.

Pentru un oras de marimea municipiului Iasi este imperios necesar sa avem o retea de tramvai bine dezvoltata si intretinuta, iar pentru aceasta e nevoie sa renuntam din start la ideea de a desfiinta tronsoane de linie de tramvai. Mai mult, ar trebui sa se ia in considerare despartirea tramvaiului de restul traficului pentru a mari viteza de circulatie si, implicit, eficienta acestuia. Pentru ca atunci cind calatorii vor vedea ca pot ajunge mult mai repede la destinatie luind tramvaiul, incetul cu incetul, vor renunta sa mai foloseasca masina personala pentru deplasarea in oras, ceea ce va duce la o scadere considerabila a numarului de vehicule aflate in trafic.

Dorim ca municipiul Iasi sa fie o capitala culturala. Insa nu stiu cum putem fi o capitala a culturii daca ne debarasam de propria istorie. Tramvaiul din Iasi are o venerabila virsta de 110 ani. Linia de pe bulevardul Anastasie Panu si strada Palat este printre primele construite in Iasi. De ce sa renuntam la ea? Cu ce mai raminem daca ne distrugem o parte din istoria Iasului? Mai putem avea pretentii la capitala culturala?Dorim ca municipiul Iasi sa fie un important oras al Uniunii Europene, insa cu actualele idei de transport in comun sigur nu o sa facem Iasul un oras european, ci mai degraba un oras sufocat, poluat, paralizat, fara perspective de dezvoltare, mai scurt spus: un oras din Lumea a Treia...

Tramvaiul nu incurca traficul! Chiar daca sint multi soferi indisciplinati care sustin contrariul, nu este asa. Chiar de s-ar scoate tramvaiul din intersectia Podu Ros, nu se va scapa de probleme, ci vor fi chiar mai multe, odata cu cresterea numarului de vehicule din trafic. Problema s-ar rezolva prin adoptarea unei semaforizari bine gindite si, ma repet, prin eficientizarea transportului in comun, asta insemnind reabilitarea intregii retele de cale de rulare tramvai, precum si reabilitarea liniei Podu Ros - CUG II. Daca cetatenii vor vedea ca transportul in comun este o alternativa viabila, vor renunta sa se deplaseze cu masina personala, ceea ce va implica o usurare a traficului in acea zona. Pe deasupra, se va reduce puternic si poluare in acea zona.

De asemenea, tramvaiul ar putea fi si un mijloc facil de deplasare pentru viitori locuitori din complexul Palas. Nu vad cu ce i-ar incurca tramvaiul.Va rog sa incetati cu scoaterea liniilor de tramvai! Aceasta nu este o solutie! Solutia e sa investiti in tramvai, sa investiti intr-un transport in comun eficient, nepoluant, de mare capacitate, rapid. Invatati lectia de la colegii dumneavoastra din orasele din Vest si nu repetati greseala lor! Tineti cont de faptul ca noi nu avem resursele pe care le au ei. Trebuie sa folosim cu chibzuinta ceea ce avem! Nu distrugeti tramvaiul din Iasi!

Stefan MINZAT


Ziarul de Iasi, 16/12/2008


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Jan 2009 19:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47838
Soarta liniei de tramvai de pe bulevardul Anastasie Panu incerta

Scrisoare deschisa adresata primarului municipiului Iasi si directorului tehnic al Primariei

Domnule Primar,

Domnule Director tehnic,

Am citit cu ingrijorare articolele aparute in citeva publicatii locale in data de 10 decembrie 2008, cu referire la soarta liniei de tramvai de pe bulevardul Anastasie Panu si strada Palat. Dupa o lunga perioada de incertitudine, in care au mai fost facute referiri, in diverse articole de ziar, la utilitatea acestei linii, precizarile aduse joi nu pot decit sa nemultumeasca cetateanul de rind, utilizator permanent al sistemului de transport public din municipiul Iasi.

In articolul "Primaria scoate definitiv tramvaiele de pe b-dul A. Panu", aparut in cotidianul "Iasi Plus", domnul director tehnic Mihai Chirica afirma: "Suspendarea traseelor din aceasta zona nu a adus reclamatii din partea iesenilor". Daca astfel stau lucrurile, motivul ar putea fi cautat in resemnarea cetatenilor la gindul ca lucrarea de pe bd. A. Panu nu va fi terminata prea curind. Sintem, insa, convinsi de faptul ca sondarea cetatenilor din Podu Ros-bulevardul Tutora-Tesatura-Cotnari, adresindu-li-se direct intrebarea daca ar dori revenirea traseelor 1 si 13 la parcursul lor normal, prin Podu Ros, ar arata clar nemultumirea fata de situatia actuala. De altfel, articole anterioare ce tratau subiectul, publicate in editiile on-line ale ziarelor, au beneficiat si de comentarii ale cititorilor care isi exprimau dorinta revenirii traseelor 1 si 13 la parcursurile lor de baza.

Considerind, de exemplu, situatia unui locuitor al zonei Podu Ros, salariat in Copou, care trebuie sa ajunga la serviciu in intervalul 7.00-8.00 si care nu detine un autoturism (fie si permitindu-si unul, dar alegind varianta utilizarii transportului public), prin devierea traseului 13, pe care pina in aprilie 2006 il considera drept solutia cea mai buna pentru a ajunge la locul de munca, respectivul cetatean a fost fortat sa gaseasca alte modalitati, toate incomparabil mai incomode, de a se deplasa intre cele doua zone. Variantele pe care le are la dispozitie in prezent sint: autobuzele 28 si 41 (accesul in acestea este, insa, dificil spre imposibil in zona Podu Ros catre Copou in intervalul orar mentionat, din cauza aglomeratiei), autobuzul 43 barat (pentru care, insa, trebuie sa se deplaseze pina la Tesatura si care, oricum, vine aglomerat dinspre Poitiers-Bularga), tramvaiul 13 deviat prin T. Vladimirescu (deja aberant) sau taxiul. Nu-si doreste, oare, cetateanul nostru revenirea tramvaielor 1/13 prin Podu Ros? Chiar daca si acestea erau aglomerate, pentru locuitorii din Podu Ros-bulevardul Tutora-Tesatura-Cotnari reprezentau solutia rezonabila pentru deplasarea catre zona centrala si Copou.

Pentru zona Podu Ros tramvaiele 1 si 13 reprezentau si unica legatura directa cu zona Tatarasi, cu asigurarea facilitatilor oferite de catre RATP in privinta legitimatiilor de calatorie (din acest punct de vedere, intre varianta autobuzului 121 si cea a tramvaielor 1/13, alegerea putind fi usor de intuit).

Linia de tramvai de pe bd. A. Panu-str. Palat asigura nu doar circulatia tramvaielor 1 si 13, ci si un extraordinar suport pentru implementarea transportului de mare capacitate intre CUG si Copou, traseu pe care in prezent sint probleme foarte mari din cauza aglomeratiei. Reabilitarea infrastructurii de tramvai intre Podu Ros si CUG ar da posibilitatea revenirii tramvaielor (vagoane de capacitate foarte mare) si rezolvarii tuturor problemelor generate de incapacitatea autobuzelor de a prelua fluxul ridicat de calatori dintre CUG si Podu Ros.

Nu trebuie uitate nici aspectele ce tin de istoria indelungata a acestei linii de tramvai, de eforturile facute de inimosii salariati ai Uzinei de Tramvaie pentru restabilirea legaturii zonelor Nicolina si Socola cu centrul orasului, prin reconstructia podului si liniilor de tramvai afectate de bombardamentele din Al Doilea Razboi Mondial.

Tronsonul pentru care se ia in considerare dezafectarea infrastructurii de tramvai ar putea fi utilizat si in scop turistic, cu ajutorul tramvaiului de epoca al RATP.

In acelasi articol din ziarul "Iasi Plus" se spune ca traficul pe bd. A. Panu s-a desfasurat mai bine dupa intreruperea circulatiei tramvaielor. Argumentul nu sta in picioare din doua motive:

- circulatia auto se desfasoara in prezent doar pe directia Hotel Europa-Palatul Culturii si invers, accesul spre si dinspre str. Sf. Lazar fiind blocat (inainte masinile care asteptau intrarea pe str. Sf. Lazar dinspre bd. A. Panu blocau pe mai multe rinduri circulatia tramvaielor si a celorlaltor masini; acelasi lucru se intimpla si cu masinile care ieseau de pe str. Sf. Lazar virind la stinga peste liniile de tramvai si asteptind sa se incadreze pe bd. A. Panu);

- pe bulevard au fost realizate lucrari de asfaltare ce au permis fluidizarea traficului auto (acelasi lucru s-ar intimpla cu sau fara linia de tramvai).

Semaforizarea corespunzatoare a intersectiei la reluarea circulatiei spre/dinspre str. Sf. Lazar si redarea catre trafic a tuturor benzilor inainte de semafoare pot crea premisele desfasurarii normale a circulatiei in zona respectiva.

In articolul "Un bulevard fara tramvaie", publicat in cotidianul „Evenimentul", se spune: "In plus, considera directorul tehnic, strada Palat este destul de ingusta, iar masinile circula foarte greu mai ales din cauza tramvaielor". Strada Palat a fost asfaltata si in perimetrul liniilor de tramvai, deci autovehiculele si tramvaiele vor fi participanti la trafic in mod egal. Nu vedem cum poate un tramvai, care circula alaturi de toti ceilalti participanti la trafic, sa-i incurce pe automobilisti. Dimpotriva, consideram ca acestia pot genera conflicte in trafic atunci cind executa manevre menite a le facilita inaintarea, in dispret fata ceilalti conducatori auto. Acelasi lucru e valabil, de altfel, si pe bd. A. Panu.

In toate materialele la care facem referire, dar mai cu seama in articolul din cotidianul "Evenimentul" este preluata o declaratie a domnului director tehnic care nu poate decit sa ne socheze: "In perspectiva, ele vor deranja si ansamblul Palas, asa ca ar fi mai bine fara tramvaie." Nu intelegem de ce ar trebui ca mii de oameni sa aiba de suferit pentru ca viitorii locatari ai Palas nu vor suporta vecinatatea tramvaielor! Ar fi ca si cum noul venit intr-un bloc ar avea pretentia ca vecinii sa plece, pentru ca nu-i suporta. E cit se poate de jignitor pentru cetatenii acestui oras! si noi, restul locuitorilor orasului (care sintem, de fapt, majoritatea) suportam traficul zilnic de pe strazile pe care locuim, cu sau fara tramvaie, pentru ca traim intr-o comunitate. In plus, trebuie promovat transportul public electric, ecologic, care a existat in acea zona si care trebuie sa revina, nu sa fie aruncat sub pres pentru a promova transportul cu masina personala. Din aceasta perspectiva nu putem fi de acord nici cu afirmatia "Mai mult, si in intersectia din Podu Ros este foarte greu de circulat", din care rezulta ca dezastrul din Podu Ros este generat de prezenta tramvaielor. Total fals! Oricine poate observa ca indiferent daca prin intersectie trece sau nu un tramvai, situatia este absolut aceeasi. Nu tramvaiele incurca circulatia in acea intersectie, ci chiar masinile se incurca unele pe altele, iar disparitia tramvaiului din Podu Ros nu va rezolva nimic. Dimpotriva, va fi nevoie de mai multe autobuze sau vor aparea alte si alte masini care vor amplifica dezastrul. Solutiile pentru zona Podu Ros trebuie gasite in alt mod (de exemplu, sensul unic pe sos. Nationala, alaturi de finalizarea prelungirii bd. D. Cantemir pina la str. Palat ar putea fi un bun inceput). Sa nu uitam un alt aspect, extrem de important: zona Podu Ros este una dintre cele mai poluate ale orasului. Cu siguranta, eliminarea tramvaiului din Podu Ros nu va imbunatati situatia nici din acest punct de vedere. Indiferent de normele respectate de autovehicule (inclusiv autobuze), gazele rezultate din ardere sint la fel de nocive.

Va rugam sa reanalizati situatia liniei de tramvai de pe bd. A. Panu si str. Palat si sa redati locuitorilor din Podu Ros-bulevardul Tutora-Tesatura-Cotnari cele doua trasee de tramvai de care au mare nevoie: 1 si 13! De asemenea, va rugam sa aveti in vedere reincluderea tronsonului Elena Doamna-Palat in urmatoarea etapa de reabilitare a caii de rulare a tramvaielor, dat fiind ca acest tronson a facut parte initial din contractul cu BERD.

Radu Czech, Cristina Albu


Ziarul de Iasi, 15/12/2008


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Feb 2009 11:46 
Dupa ce "alesii" au "reusit" desfiintarea transportului cu troleibuze, aparitia in presa a zvonurilor despre distrugerea a inca unui tronson de linie de tramvai in Iasi m-a enervat la culme, asa ca am inaintat o petitie catre Primaria Iasi, solicitand revizuirea acelei decizii.

Iata mai jos textul petitiei pe care le-am trimis-o si raspunsul primit.
Din ce spun ei, cica nu vor sa desfiinteze linia, insa trebuie sa fim cu ochii pe ei, minciuna e ceva banal in Romania, din nefericire...

Oricum, e bine sa vada ca se ia pozitie si ca nu sunt chiar de capul lor... :evil:


Attachments:
Iasi2009-02-06.JPG
Iasi2009-02-06.JPG [ 142.83 KiB | Viewed 3753 times ]
RaspunsPrimariaIasi2009-02-05.jpg
RaspunsPrimariaIasi2009-02-05.jpg [ 108.44 KiB | Viewed 3753 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 May 2009 19:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47838
254

Anul 2000.


Attachments:
254 -1b.JPG
254 -1b.JPG [ 71.39 KiB | Viewed 3772 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 May 2009 22:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47838
358 si 366, vagoane V2A ce le-am fotografiat in anul 2000.

Nu stiu numarul celui de al treilea tramvai.


Attachments:
358 is.jpg
358 is.jpg [ 70.26 KiB | Viewed 6433 times ]
366 -3  hotel traian.JPG
366 -3 hotel traian.JPG [ 97.68 KiB | Viewed 6431 times ]
in fundal hotel traian.jpg
in fundal hotel traian.jpg [ 88.69 KiB | Viewed 6432 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 May 2009 23:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47838
331, 372.

http://www.przegubowiec.com


Attachments:
331a.jpg
331a.jpg [ 274.55 KiB | Viewed 6428 times ]
372a.jpg
372a.jpg [ 245.07 KiB | Viewed 6429 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Depouri RATP Iasi
PostPosted: Sun 24 May 2009 18:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47838
Voi prezenta cateva fotografii realizate in depourile de tramvaie ale RATP Iasi.

Depou Gara, 13 mai 2006.

114


Attachments:
Depou Gara -114.JPG
Depou Gara -114.JPG [ 103.14 KiB | Viewed 5904 times ]
Depou Gara -interior 114 a.JPG
Depou Gara -interior 114 a.JPG [ 114.74 KiB | Viewed 5855 times ]
Depou Gara -interior 114 c.JPG
Depou Gara -interior 114 c.JPG [ 97.34 KiB | Viewed 5855 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 May 2009 19:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47838
Depou Gara, 13 mai 2006.

120


Attachments:
Depou Gara -120a.JPG
Depou Gara -120a.JPG [ 129.32 KiB | Viewed 5894 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 May 2009 19:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47838
Depou Gara, 13 mai 2006.

124


Attachments:
Depou Gara -124.JPG
Depou Gara -124.JPG [ 121.97 KiB | Viewed 5893 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 May 2009 19:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47838
Depou Gara, 13 mai 2006.

126


Attachments:
Depou Gara -126.JPG
Depou Gara -126.JPG [ 120.29 KiB | Viewed 5890 times ]
Depou Gara -126 d.JPG
Depou Gara -126 d.JPG [ 111.36 KiB | Viewed 5889 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 May 2009 19:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47838
Depou Gara, 13 mai 2006.

128


Attachments:
Depou Gara -128b.JPG
Depou Gara -128b.JPG [ 104.9 KiB | Viewed 5890 times ]
Depou Gara -128c.JPG
Depou Gara -128c.JPG [ 53.89 KiB | Viewed 5889 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 May 2009 19:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47838
Depou Gara, 13 mai 2006.

131


Attachments:
Depou Gara -131.JPG
Depou Gara -131.JPG [ 121.43 KiB | Viewed 5888 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 May 2009 19:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47838
Depou Gara, 13 mai 2006.

123, 134


Attachments:
Depou Gara -123, 134.JPG
Depou Gara -123, 134.JPG [ 98.99 KiB | Viewed 5887 times ]
Depou Gara -134b.JPG
Depou Gara -134b.JPG [ 104.1 KiB | Viewed 5886 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 May 2009 19:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47838
Depou Gara, 13 mai 2006.

137


Attachments:
Depou Gara -137a.JPG
Depou Gara -137a.JPG [ 131.96 KiB | Viewed 5885 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 May 2009 19:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47838
Depou Gara, 13 mai 2006.

138


Attachments:
Depou Gara -138.JPG
Depou Gara -138.JPG [ 110.53 KiB | Viewed 5884 times ]
Depou Gara -138 b.JPG
Depou Gara -138 b.JPG [ 109.17 KiB | Viewed 5884 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 May 2009 19:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47838
Depou Gara, 13 mai 2006.

139


Attachments:
Depou Gara -139.JPG
Depou Gara -139.JPG [ 107.08 KiB | Viewed 5883 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 May 2009 19:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47838
Depou Gara, 13 mai 2006.

140


Attachments:
Depou Gara -140.JPG
Depou Gara -140.JPG [ 109.69 KiB | Viewed 5878 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 May 2009 19:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47838
Depou Gara, 13 mai 2006.

144


Attachments:
Depou Gara -144.JPG
Depou Gara -144.JPG [ 109.58 KiB | Viewed 5876 times ]
Depou Gara -144 p.JPG
Depou Gara -144 p.JPG [ 107.56 KiB | Viewed 5876 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 May 2009 19:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47838
Depou Gara, 13 mai 2006.

145


Attachments:
Depou Gara -145.JPG
Depou Gara -145.JPG [ 147.32 KiB | Viewed 5876 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 May 2009 19:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47838
Depou Gara, 13 mai 2006.

146


Attachments:
Depou Gara -146.JPG
Depou Gara -146.JPG [ 120.42 KiB | Viewed 5874 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 May 2009 19:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47838
Depou Gara, 13 mai 2006.

147


Attachments:
Depou Gara -147a.JPG
Depou Gara -147a.JPG [ 97.96 KiB | Viewed 5878 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 May 2009 19:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47838
Depou Gara, 13 mai 2006.

148


Attachments:
Depou Gara -148 u.JPG
Depou Gara -148 u.JPG [ 126.91 KiB | Viewed 5876 times ]
Depou Gara -interior 148b.JPG
Depou Gara -interior 148b.JPG [ 112.48 KiB | Viewed 5857 times ]
Depou Gara -interior 148.JPG
Depou Gara -interior 148.JPG [ 113.58 KiB | Viewed 5856 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 May 2009 19:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47838
Depou Gara, 13 mai 2006.

150


Attachments:
Depou Gara -150.JPG
Depou Gara -150.JPG [ 103.58 KiB | Viewed 5876 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 May 2009 19:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47838
Depou Gara, 13 mai 2006.

156


Attachments:
Depou Gara -156y.JPG
Depou Gara -156y.JPG [ 121.32 KiB | Viewed 5874 times ]
Depou Gara -156c.JPG
Depou Gara -156c.JPG [ 120.5 KiB | Viewed 5874 times ]
Depou Gara -156a.JPG
Depou Gara -156a.JPG [ 121.56 KiB | Viewed 5874 times ]
Depou Gara -156.JPG
Depou Gara -156.JPG [ 124.01 KiB | Viewed 5874 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 494 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group