TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 19:23

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 
Author Message
 Post subject: RAGCL Pascani
PostPosted: Sat 04 Jul 2009 12:56 
Offline
User avatar

Joined: Sun 05 Aug 2007 19:54
Posts: 167
Location: Iasi
Autobuzele RAGCL Pascani :

IS 01 MVA merge la Blagesti
IS 02 YDE merge la Lunca
IS 03 LGF merge la Sodomeni


Attachments:
IS_01_MVA.jpg
IS_01_MVA.jpg [ 116.79 KiB | Viewed 10128 times ]
IS_02_YDE.jpg
IS_02_YDE.jpg [ 124.82 KiB | Viewed 10128 times ]
IS_03_LGF.jpg
IS_03_LGF.jpg [ 114.93 KiB | Viewed 10128 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jul 2009 15:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Site RAGCL Pascani: http://www.ragclpascani.ro/

Exista pe site Strategia de transport 2007 - 2012. O gasiti si pe forumul nostru, in atasament.


Attachments:
Strategia 2007 - 2012 Transport.zip [153.82 KiB]
Downloaded 587 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jul 2009 15:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Sa vedem si celelalte autobuze ale lor.

IS 01 HYF

Foto: Tibi Sufitchi.


Attachments:
01hyf.jpg
01hyf.jpg [ 58.44 KiB | Viewed 10110 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jul 2009 15:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
IS 03 LGG

Foto: Tibi Sufitchi.


Attachments:
lgg.jpg
lgg.jpg [ 71.1 KiB | Viewed 10108 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jul 2009 15:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
IS 01 HYG

Foto: Mario D.


Attachments:
hyg.jpg
hyg.jpg [ 158.05 KiB | Viewed 10107 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jul 2009 15:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Anul acesta a fost dat in folosinta un traseu nou in Pascani, "urban": Vale - Deal.

Pretul unei calatorii este de 1 RON.

In acest scop, au fost achizitionate doua autobuze austriece tip Volvo, fabricate in 1994 si 1995, la pretul de 10400 euro, respectiv 14.000 euro.

Autobuzele au fost achizitionate de la Titan Trade SRL Sibiu, ce mai are astfel de modele de vanzare: http://forum.transira.ro/viewtopic.php?t=3712


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 13 Feb 2010 23:10 
Offline
User avatar

Joined: Sun 05 Aug 2007 19:54
Posts: 167
Location: Iasi
Februarie 2010

IS 01 ZAL
IS 02 YDD
IS 07 MPG
IS 70 NYC


Attachments:
IS 01 ZAL a.jpg
IS 01 ZAL a.jpg [ 123.85 KiB | Viewed 9730 times ]
IS 02 YDD a.jpg
IS 02 YDD a.jpg [ 115.91 KiB | Viewed 9730 times ]
IS 07 MPG a.jpg
IS 07 MPG a.jpg [ 113.58 KiB | Viewed 9730 times ]
IS 70 NYC a.jpg
IS 70 NYC a.jpg [ 115.18 KiB | Viewed 9730 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 Sep 2011 07:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
O noua tentativa de privatizare a Serviciului de Transport al RAGCL

Pentru a doua oara alesii pascaneni vor lua o decizie cu privire la Serviciul de Transporta al Regiei Autonome de Gospodarire Comunala si Locativa Pascani (RAGCL). In ultima sedinta ordinara de Consiliu Local, Comisia Juridica cat si cea Economica nu au dat aviz favorabil proiectului privind reorganizarea serviciului, dar se pare ca nu s-a renuntat. Pentru viitoarea sedinta de consiliu local va exista un nou proiect de hotarare in acest sens, initiat de primarul Grigore Craciunescu. Mai mult decat atat, consilierii par mai decisi ca niciodata sa indeplineasca acest obiectiv, nedorit de catre actuala conducere a regiei, Georgeta Sandu. Primarul Grigore Craciunescu cere consilierilor sa aprobe reorganizarea serviciului de transport public local si a sectorului de intretinere auto din cadrul R.A.G.C.L. Pascani in societate pe actiuni denumita SC Public Trans Pascani SA, avand ca unic actionar Municipiul Pascani. Odata cu aceasta aprobare se doreste si transmiterea in folosinta gratuita, pe perioada cat municipiul va avea calitatea de unic actionar, a bunurilor imobile situate in strada Moldovei, nr. 21, jud. Iasi, proprietate publica a municipiului Pascani si in administrarea Consiliului Local, avand destinatia de sediu social. Durata mandatului cenzorilor este de 3 ani, acestia putand fi numiti si/sau revocati exclusiv printr-o hotarare a actionarului unic. Mijloacele fixe ale RAGCL si personalul aferent serviciului de transport public local si sectorului intretinere auto vor fi preluate, cu titlu gratuit, dupa obtinerea codului fiscal. Cheltuielile necesare pentru infiintarea societatii respective se asigura din bugetul local. Motivul invocat pentru care se doreste aceasta miscare acela ca regia se afla intr-o situatie financiara critica si astfel se doreste externalizarea serviciilor publice prestate de catre aceasta institutie in vederea rentabilizarii acestor lor.

Primele nemultimiri

Directorul general al RAGCL, Georgeta Sandu, a precizat faptul ca reorganizarea nu aduce nici un avantaj nici unei parti. Aceasta este de parere ca din transportul public in comun nu poti face o afacere. Sunt trasee obligatorii pe care trebuie sa le respecti. "Celor de la primarie le vine usor sa vorbeasca, dar noi, aici, am facut investitii. S-au luat cinci autobuze, am incercat sa ne respectam clientii oferindu-le confort, un transport civilizat. Poate s-a uitat cum aratau inainte vechile autobuze. Mai mult decat atat, noi suntem licentiati. Daca se trece la aceasta reorganizare, atunci trebuie sa se cheltuie alti bani pe licenta a minimum sase autobuze, cu forta de munca, cheltuieli cu salariile, care ar fi duble, si asa mai departe. Noi ne descurcam pe acest sector cu doar zece oameni. Acestia nu au o singura functie. Practic, ii folosim si la serviciul de transport, dar si in alte parti. Deci cheltuielile prin aceasta reorganizare, care se doreste atat de mult, ar fi destul de mari. Parca la primarie nu sunt bani. Nu stiu cine isi permite sa faca asemenea cheltuieli in aceasta perioada", preciza Georgeta Sandu, directorul general al regiei, atunci cand s-a pus in discutie votarea proiectului.

Pe intreg anul trecut RAGCL avut incasari de aproximativ 600.000 de lei la sectorul de transport in comun. Directoarea doreste ca in timp sa continue achizitionarea de noi autobuze si sa investeasca in acest sector care tinde totusi a fi profitabil.


http://www.bzi.ro/o-noua-tentativa-de-p ... gcl-242361


Attachments:
RAGCL.jpg
RAGCL.jpg [ 82.49 KiB | Viewed 8929 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 May 2012 16:43 
Offline
User avatar

Joined: Sun 05 Aug 2007 19:54
Posts: 167
Location: Iasi
IS08CKJ
IS08KMN
IS08RVP o banuiesc a fi cea de-a treia setra luata de RAGCL.


Attachments:
IS 08 CKJ.JPG
IS 08 CKJ.JPG [ 418.07 KiB | Viewed 8428 times ]
IS 08 KMN 1.jpg
IS 08 KMN 1.jpg [ 350.33 KiB | Viewed 8428 times ]
IS 08 RVP.jpg
IS 08 RVP.jpg [ 325.14 KiB | Viewed 8428 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Dec 2012 07:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Conducerea Regiei Autonome de Gospodarie Comunala si Locativa Pascani (RAGCL) a achizitionat un nou autobuz pentru Sectorul de transport in comun.

Potrivit directorului Georgeta Sandu, Sectorul de transport a primit un autobuz SETRA 215 UL TOP, cumparat din Hamburg - Germania pentru care s-a achitat 9 000 euro. "Autobuzul are la bord 700.000 km si o garantie de 1.500 000 km. Este cel mai bun autobuz SH achizitionat de noi pana la ora actuala. Are 50 de locuri, dotat cu ABS, incalzire auxiliara, are facuta inspectia tehnica la zi si pot spune ca se comporta foarte bine in trafic. Masina este din 1996 si este autentificata cu Euro 1", a declarat directorul RAGCL, Georgeta Sandu.

Parcul auto al Sectorului de transport are 7 autobuze si mai este necesar sa mai fie schimbat un autobuz vechi, care mai tot timpul necesita a fi reparat. "Mai avem un autobuz vechi care la fel ne creeaza probleme. La anul expira Inspectia si cu siguranta cei de la RAR nu ne vor mai elibera autorizatie din cauza uzurii. Vom fi nevoiti sa achizitionam un alt autobuz SH. Speram ca si membrii Consiliului de Administratie sa fie de acord, dupa discutarea bugetului pe anul 2013", a mai spus Georgeta Sandu
.

http://www.bzi.ro/autobuz-nou-la-ragcl-pascani-333949


Attachments:
SETRA_215_UL_TOP.jpg
SETRA_215_UL_TOP.jpg [ 115.56 KiB | Viewed 7994 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: RAGCL Pascani
PostPosted: Wed 01 Jan 2014 15:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Biletul cu o calatorie costa acum 2,5 lei. Enorm!

http://www.primariapascani.ro/


Attachments:
Pr.hot.modificare tarife transport RAGCL.pdf [468.81 KiB]
Downloaded 482 times
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: RAGCL Pascani
PostPosted: Sat 04 Jan 2014 03:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Nu chiar, pentru că traseele sunt extraurbane, iar călătoria cu trenul până acolo costă oricum 3,5 RON (teoretic, practic costă 50 bani sau 1 RON şi se plăteşte doar dacă vine naşul). În plus, trebuie scoşi banii pentru maşinile ,,noi" de undeva, nu?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: RAGCL Pascani
PostPosted: Thu 07 May 2015 14:31 
Adresa unitatii si a garajului este strada Moldovei, nr. 21

Exista un numar de 6 trasee, care leaga gara cu suburbiile Gastesti, Lunca, Bosteni, Blagesti, Sodomeni si Bratesti).
In afara de aceste 6 trasee suburbane, ar mai trebui deschisa inca doua trasee in interiorul orasului, astfel- Gara- strada Ceferistilor- strada Dragos Voda-T9-Strada Moldovei- Centru- Strada Stefan cel Mare- Spital- strada Gradinitei- zona industriala , respectiv Gara-strada Ceferistilor- strada Dragos Voda- T9- Strada Moldovei- strada Gradinitei- Integrata- Calea Romanului- Cartier Aerodrom.
De asemenea, este necesara amenajarea statiilor si modernizarea garajului.

Ca si parc de autobuze, au existat 6 autobuze tip DAC-112-UDM si un autobuz RDTM-111. In 2015 toate aceste autobuze romanesti erau retrase din circulatie.
In schimb, au fost achizitionate 8 autobuze second-hand, astfel- doua tip Volvo (in 2009), 4 tip Setra-215-UL (in 2012) si doua tip Mercedes-405 (in 2013).


Top
  
 
 Post subject: Re: RAGCL Pascani
PostPosted: Wed 07 Oct 2015 14:12 
Din pacate, in interiorul municipiului Pascani, am remarcat doar 4 statii amenajate cu alveole pentru transportul in comun urban (Integrata, Spital, Retrom, Primarie) si doar un singur cap de linie amenajat- cel de la Gara.

Transportul in comun urban din Pascani este efectuat de RAGCL (Regia Autonoma de Gospodarire Comunala si Locativa), cu sediul si garajul pe strada Moldovei, nr. 21.

Societatea mai are in administrare si serviciile de termoficare si blocurile ANL, iar in trecut avea in administrare si serviciile de apa-canalizare si cele de salubritate.

Fosta autogara Pascani era situata langa gara, pe locul unde este acum Penny, iar fosta autobaza de transport marfa era situata pe locul unde este acum Kaufland!


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group