TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Wed 13 Dec 2017 23:52

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 166 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Jul 2011 17:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Doua tramvaie s-au ciocnit in Bucsinescu

Doua tramvaie s-au izbit unul de altul in urma cu putin timp in zona Bucsinescu. Un tramvai care circula pe traseul nr. 1 a intrat intr-un altul din fata sa care acoperea traseul nr. 7. Nici o persoana nu a fost ranita. La fata locului s-a deplasat o masina de interventie de la Regia Autonoma de Transport Public (RATP). Din cauza acestui incident, traficul in zona a fost restrictionat pe o singura banda de mers spre compexul studentesc Tudor Vladimirescu, iar circulatia tramvaielor in acelasi sens este blocata total.

Se pare ca vatmanul primului tramvai a franat brusc dupa ce o masina i-a aparut in fata, iar conducatorul vagonului din spate nu a mai avut timp sa franeze pentru a evita impactul.


http://www.bzi.ro/doua-tramvaie-s-au-ci ... deo-231474


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Jul 2011 01:46 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8022
Vinovat e cel din spate, că nu a păstrat distanţa... se mai observă şi cum se tratează situaţia. E o tamponare uşoară, fără victime şi între 2 vehicule cu acelaşi proprietar. Pentru cazuri din astea nu e necesară miliţia acolo, se poate merge la depou şi se cheamă direct firma de asigurări. Dar nu, ei blochează tot traficul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Jul 2011 08:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Coliziune de tramvaie pe strada Elena Doamna

Doua tramvaie GT 4 s-au ciocnit ieri pe Elena Doamna, in apropierea intersectiei din Bucsinescu. Incidentul nu a avut urmari grave, unui tramvai spargindu-i-se luneta, iar celuilalt, parbrizul. Nici un pasager nu a fost ranit. Conform oficialilor RATP, accidentul a fost provocat de neatentia unuia din vatmani. „Tramvaiul din fata a frinat brusc, iar celalalt a intrat in el. Vatmanul din spate mi-a spus ca l-au lasat si frinele, el fiind nevoit sa foloseasca frina pneumatica. Chiar si asa sa fi fost, daca respecta distanta de 50 de metri fata de vagonul din fata, nu se intimpla nimic. Vom verifica daca a existat vreo problema tehnica, dar nu cred ca a fost cazul", a declarat directorul RATP, Maricel Gherca. Acesta a precizat ca reparatia celor doua vehicule va fi imputata vatmanului vinovat de producerea accidentului. Acesta ar urma sa plateasca aproximativ 400 de lei
.

http://ziaruldeiasi.ro/local/coliziune- ... mna~ni7j30


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Aug 2011 08:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Expertiza: tramvaiul groazei din Copou avea viteza prea mare

Expertiza criminalistica finalizata in urma cu cateva zile il scoate vinovat tot pe vatmanul tramvaiului • Expertii au stabilit pozitia in care se aflau autoturismele implicate in accident • Numarul victimelor putea fi mult mai mare

Ieri, specialistii de la Institutul National de Expertize Criminalistice au trimis la Parchetul de pe langa Tribunalul Iasi raportul care priveste accidentul din Fundatie, de pe 21 martie. Expertul criminalist a sustinut in acest raport ca tramvaiul circula cu o viteza mult mai mare decat cea admisa pe respectiva portiune de drum. Daca ar fi avut o viteza mai mica, respectiv 50 kilometri la ora, tramvaiul s-ar fi oprit in 15 metri. Inainte de impact, acesta circula cu peste 55 kilometri, prea mult pentru a putea fi oprit la timp. Acest raport criminalistic ofera cam acelasi raspuns la intrebarile esentiale pe care le-au pus si expertizele tehnice facute la Iasi. Astfel, toate expertizele il scot vinovat pe vatmanul Cristian Diaconu.
In raportul inaintat Parchetului, expertii au stabilit si pozitia autoturismelor izbite de tramvai. Prima masina lovita a fost un Mercedes. Acesta a fost impins sub un Logan care oprise in fata. La randul sau, Loganul a agatat cu partea stanga un autoturism Dacia 1310, care apartinea Penitenciarului de Maxima Siguranta si in care se aflau Danut Condurache si Mirela Dragusanu. Barbatul a decedat pe loc, iar Mirela Dragusanu si-a revenit dupa o internare in Germania. Toate masinile au fost invartite in sensul acelor de ceasornic, dinspre banda doi spre banda unu, de langa trotuar. Dacia 1310 a iesit din aceasta roata si a izbit un BMW care stationa in fata. La randul lui, BMW-ul a izbit un autobuz care oprise la semafor. Ulterior, Dacia 1310 a ajuns in fata tramvaiului si tarata cativa metri. A fost rupta in bucati, iar conducatorul auto a ajuns sub rotile vagonului. Celelalte masini au fost aruncate pe trotuarul din zona Bibliotecii Centrale Universitare Mihai Eminescu.

Pe tot parcursul anchetei, vatmanul a sustinut ca nu au tinut franele. El ar fi reclamat cu cateva luni mai inainte de accident ca vehiculul are probleme grave la sistemul de franare.


http://www.bzi.ro/expertiza-tramvaiul-g ... are-232133


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Sep 2011 16:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Toneta RATP inchisa, in plina zi, la ora de varf

Iesenii risca oricand sa ia amenda daca risca sa circule fara bilet. Cateva zeci de calatori, care se aflau in statia RATP din fata Pietei Eminescu, s-au aratat revoltati astazi dupa ce au constat ca nu au de unde sa isi cumpere bilete. Acestia s-au plans ca nu e prima data cand gasesc toneta inchisa in plina zi, la o ora de varf.


http://www.bzi.ro/toneta-ratp-inchisa-i ... oto-238706


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Sep 2011 09:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
O avarie la reteaua electrica a blocat tramvaiele in Piata Unirii

Circulatia tramvaielor a fost data peste cap ieri la amiaza in Piata Unirii. O defectiune la reteaua de alimentare a facut ca transportul sa fie blocat pe ambele sensuri de mers. Cozile de tramvaie s-au format in zona Piata Unirii - Colegiul National, dar si pana in strada Arcu. Situatia a fost rezolvata de o echipa de interventie a Regiei Autonome de Transport Public (RATP). "A fost o avarie minora la unul din firele de alimentare a retelei. S-a format un blocaj, dar problema fost rezolvata dupa cateva minute de echipa de interventie", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP.


http://www.bzi.ro/o-avarie-la-reteaua-e ... oto-239937


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Sep 2011 18:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Inca un MAZ a ramas fara o roata, in Podu de Piatra

MAZ-urile Regiei Autonome de Transport Public (RATP) recidiveaza. Un autobuz de pe traseul 30 barat a fost la un pas de a ramane fara o roata ieri dimineata. Si asta dupa ce 8 din cele 10 prezoane ale rotii au cedat. Soferul a sesizat defectiunea si a tras autobuzul pe dreapta, calatorii fiind preluati de alta masina. "Incidentul s-a petrecut la 7.58, la autobuzul 16 de pe traseul 30 barat. Se pare ca la prima vedere a fost vorba de un soc pe care l-a suferit autobuzul. Cel mai probabil, a luat o groapa in zona pasajului Nicolina, pentru ca cele 8 prezoane au fost forfecate la propriu. Astfel, roata stanga spate s-a slabit, iar soferul a tras pe dreapta. Nu cred ca poate fi vorba de neglijenta mecanicilor, pentru ca este clar ca a fost un soc la roata", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP.

Autobuzul a fost transferat ulterior la garaj pentru reparatii.

Este al doilea incident de acest gen produs cu MAZ-urile regiei. Pe 14 iunie un autobuz a ramas fara o roata in fata Palatului Culturii, dupa ce doua piulite s-au desprins. In urma cercetarilor s-a decis ca vina apartine mecanicilor care nu au strans suficient de bine prezoanele. Acestia au fost sanctionati ulterior de sefii regiei. De altfel, tot mai multe MAZ-uri ale regiei s-au defectat in ultima perioada, mai ales ca majoritatea au in jur de 400 de mii de kilometri la bord si 6 ani vechime.


http://www.bzi.ro/inca-un-maz-a-ramas-f ... tra-242077

Comentariul unui sofer, postat pe site-ul amintit anterior.

Quote:
Ce raspuns de om prost ,da purtatorul de cuvant de la noi de la RATP.Bai omule nu ne fa de rusine.Sunt sofer la RATP de douazeci si cinci de ani,lucrez pe autobuz,cum sa spui domnule Mihai asa ceva,rotile sar de la orice masina ,numai atunci cand nu sunt stranse de mecanic,si verificate de sofer,dupa ce s-a umblat la roti.Dar ca sa aud de la un inginer ca a trecut cu masina peste o groapa si s-au forfecat prezoanele.Doamne ce prost purtator de cuvant mai avem.Dl.primar si dumneavoastra aveti masina,cand treceti peste o groapa va sar rotile.Domnilor experti tehnici din Iasi ,luminati mintea lui acest inginer Mihai Adrian de la RATP.Avem biroul tehnic,avem serviciul CTC,plin tot de prosti.Ca daca astea ar cunoaste meserie l-ar invata si pe prostul asta de Mihai Adrian.La aceasta sectie de cand este sef.de sectie ,tot un prost ,au sarit rotile cred-ca la douazeci de autobuze pana acum.Ce sa-i ceri si lui ing.Veliscu Irinel,care a lucrat la masini agricole.La autobuze e in plop.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Sep 2011 09:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Oferta RATP e tot mai diversificata: de la tramvaie ce sar de pe sine la autobuze ce sar de pe poduri (pasarele/pasarici nikitesti).

La un pas de catastrofa!
Autobuz MAZ, scapat de sub control pe podul Bucium


Soc si groaza ieri seara printre pasagerii unui autobuz al Regiei Autonome de Transport Public • Un MAZ care se deplasa pe pasarela Bucium a fost la un pas de a sari de pe pod dupa ce directia acestuia s-a defectat din senin • Soferul a reusit sa redreseze cu greu autobuzul, intrand pe contrasens • Din fericire nu au existat victime • Este al doilea incident produs pe pasarela Bucium cu MAZ-urile regiei, dupa ce, in 2009, un alt autobuz de acest tip a ramas fara punte • Anul acesta, masinile regiei au fost implicate in mai multe incidente care puteau fi fatale calatorilor

MAZ-urile cu care primarul Gheorghe Nichita se lauda ca a modernizat transportul public in Iasi au ajuns pericol public. Ieri seara, un nou autobuz produs in Belarus si-a aratat limitele. Acesta a fost la un pas de a sari de pe Pasarela Bucium din cauza unei defectiuni la directie. Soferul autobuzului a redresat cu greu masina, reusind sa o opreasca pe contrasens. Din fericire, nimeni nu a fost ranit.

"Pur si simplu am ramas fara directie", a declarat soferul dupa ce a reusit sa opreasca autobuzul. Oficialii regiei sustin ca defectiunea la directie s-ar fi produs din cauza starii deplorabile a carosabilului. "La trecerea peste un rost de dilatatie a podului, o piulita de la una din barele de directie s-a desprins. Aceasta a fost cauza pierderii controlului autobuzului. Din fericire, soferul a reusit sa redreseze autobuzul si sa evite o catastrofa", a declarat aseara, Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP.

Autobuzul a fost reparat chiar pe pasarela dupa care a plecat garaj. Este al doilea incident grav petrecut cu MAZ-urile regiei doar pe pasarela Bucium. In februarie 2009, un astfel de autobuz s-a rupt in doua la propriu dupa ce sasiul a cedat in zona unde este fixata semipuntea fata.

Ultimul incident, acum cateva zile

Fie ca li se rupe puntea, fie ca le sar rotile in timpul mersului, este din ce in ce mai clar ca MAZ-urile cumparate in 2005 de catre municipalitate si RATP sunt uzate tehnic. Acestea au depasit de doua ori deja perioada de garantie, iar fiecare dintre cele 50 de autobuze au facut deja intre 350 si 460 mii kilometri. Nu e de mirare astfel ca incidentele de acest gen se tin lant. Ultimul s-a petrecut acum cateva zile, cand un autobuz de pe traseul 30 barat a ramas fara roata stanga spate. Mai exact, 8 din cele 10 prezoane care fixau roata, s-au rupt. Un incident asemanator s-a petrecut pe 14 iunie in fata Palatului Culturii. Atunci, un MAZ a ingrozit calatorii dupa ce a ramas fara roata in timpul mersului. S-a dovedit ca vina apartine angajatilor RATP, care nu au strans cum trebuie prezoanele.

Pericole de 10 milioane de euro

Cele 50 de MAZ-uri au fost achizitionate cu scandal in 2005, in urma unei licitatii desfasurate la Bucuresti. Sefii primariei au luat atunci autobuzele la suprapret, prin leasing, un calcul sumar aratand ca fiecare MAZ ajunge sa coste 200 de mii de euro. Contractul de leasing a fost incheiat pe 6 ani si jumatate, primele 6 luni reprezentand perioada de gratie, in care nu s-au platit rate. Cu acesti bani, iesenii puteau beneficia de autobuze mult mai performante decat cele produse de constructorul din Belarus. Pana pe 31 iunie 2011, RATP si primaria au achitat pentru MAZ-uri rate in valoare de 6.202.344 de euro. Dobanzile platite de la inceputul contractului se ridica acum la 2.784.838 euro, iar comisioanele la 546.866 euro. Contractul de leasing se va termina in martie 2012. MAZ-urile sunt singurele autobuze "noi" ale RATP, celelalte fiind cumparate la mana a doua de la diferite regii din Olanda, Franta sau Spania.


http://www.bzi.ro/autobuz-maz-scapat-de ... deo-242590


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Oct 2011 07:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
ITM a amendat RATP pentru tragedia din Fundatie

Inspectorii ii acuza pe sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) ca nu au luat masuri disciplinare impotriva vatmanului Cristian Diaconu, cel care a condus tramvaiul groazei in accidentul din Fundatie • Mai exact, sefii regiei au fost amendati pentru ca i-au permis acestuia sa conduca tramvaie in continuare, desi fusese implicat in mai multe coliziuni • Conducerea RATP a contestat amenda in instanta

Regia Autonoma de Transport Public Iasi (RATP) a fost amendata de catre Inspectoratul Teritorial de Munca in cazul groaznicului accident din Fundatie, petrecut pe 21 martie. Atunci, un tramvai al regiei, condus de vatmanul Cristian Diaconu, a spulberat 6 masini si s-a oprit intr-un MAZ care stationa la semafor. In urma coliziunilor, un angajat al Penitenciarului de Maxima Siguranta Iasi si-a pierdut viata, iar alte persoane au ajuns cu rani grave la spital. In urma cercetarilor, inspectorii ITM i-au acuzat pe cei de la RATP ca nu ar fi luat masuri si nu ar fi respectat Legea 319/2006 a securitatii si sanatatii în munca, precum si HG 1245/2006. Concret, sefii regiei se fac vinovati ca l-au lasat pe Cristian Diaconu sa conduca un tramvai, desi fusese implicat in mai multe coliziuni. Oficialii RATP sustin insa contrariul, motiv pentru care au contestat deja amenda in instant. "Cei de la ITM au incheiat un proces verbal in care sustin ca nu am luat masuri impotriva vatmanului Cristian Diaconu atunci cand a avut acele incidente. Este vorba de 7 coliziuni intr-o perioada de 12 ani, ceea ce nu este exagerat. De fiecare data, insa, acesta a fost suspendat si supus testelor care se impun in acest caz. Le-a luat si prin urmare nu puteam sa nu-l repunem pentru functia pe care era pregatit. Noi am platit amenda de 750 lei, urmand ca instanta sa decida cine are dreptate", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP.

Procesul a fost deschis de RATP pe 30 septembrie, iar primul termen a fost stabilit de catre instanta pe 22 noiembrie.

Vatmanul, pus sub acuzare

La cateva zile dupa accident, vatmanul Cristian Diaconu a fost retinut, fiind acuzat de catre procurori ca ar fi singurul vinovat pentru producerea accidentului. Acesta a fost eliberat a doua zi, dar i s-a interzis sa paraseasca orasul. Ulterior, Diaconu a fost reprofilat din functia de vatman, pe cea de spalator al mijloacelor de transport.

De altel, cele doua expertize tehnice au demonstrat ca tramvaiul condus de catre Diaconu in acea zi nu avea defectiuni, sistemele de franare functionand de fiecare data. Procurorii au efectuat si o expertiza criminalistica pentru a stabili imprejurarile in care s-a produs tragedia. Aceasta a fost contestata de catre Cristian Diaconu, avocatii acestuia invocand ca au fost incalcate mai multe reguli in efectuarea expertizei.

Dupa tragedia din Fundatie, autoritatile locale au impus mai multe restrictii pentru circulatia tramvaielor pe Copou. Astfel, viteza de coborare a fost limitata la 20 de kilometri pe ora, iar in mai multe zone au fost instalate camere de luat vederi. Pe 21 martie, camerele Politiei Comunitare, montate in Fundatie, nu functionau din cauza unei defectiuni. Nici calculatorul de bord al tramvaiului nu a putut oferi informatii detaliate despre viteza vagonului la momentul impactului. Acesta poate inregistra doar datele de pe ultimii 2 kilometri, date care au fost sterse dupa transportarea tramvaiului la depou.


http://www.bzi.ro/itm-a-amendat-ratp-pe ... tie-243743


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Nov 2011 09:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Inca un autobuz MAZ a cedat din mers

Problemele tehnice ale autobuzelor aflate in dotarea municipalitatii iesene ies inca o data la iveala. Ieri, in jurul orei 11.00, un autobuz a clacat pe pasajul Bucium, pe directia Podu Ros. Calatorii au fost nevoiti sa coboare, in speranta ca va sosi alt mijloc de transport. Echipele de interventie ale RATP s-au deplasat la fata locului pentru a tracta la garaj autobuzul. "Intr-adevar, este vorba de un MAZ care circula pe traseul 30. S-a defectat schimbatorul de viteze. A fost tractat, iar defectiunea a fost remediata intr-o ora. Autobuzul a iesit din nou pe traseu. Pasagerii au fost preluati de urmatorul autobuz", a spus Adrian Mihai, purtator de cuvant al RATP.

Nu este prima data cand vehiculele achizitionate de primarie isi arata potentialul. In acest an, un autobuz a ramas fara o roata chiar in mers. Din fericire, calatorii nu au fost pusi in pericol.


http://www.bzi.ro/inca-un-autobuz-maz-a ... ers-251705


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 Nov 2011 09:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Culme a hoţiei sau monument de prostie?
Şoferi ai RATP fură motorină chiar în faţa sediului instituţiei!

Pe lângă inconştienţa unora dintre şoferii RATP, care vorbesc la telefoane sau primesc persoane străine în cabină în timpul mersului, alţii care se îmbogăţesc prin furt din avutul regiei

Chiar oficialii regiei locale de transport public recunosc că unii dintre angajaţi sărăcesc prin furt averea instituţiei. „Chiar acum avem în lucru un dosar pentru furt de motorină. Chiar dacă noi ştim că persoana în cauză a comis fapta, cercetările durează pentru că trebuie să adunăm probe solide care să demonstreze acest lucru. Din păcate, acesta nu este însă un caz singular”, a spus dl Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP. Ca metodă de prevenire a unor asemenea fapte, directorul RATP a apelat la „detectivi” care să urmărească activitatea şoferilor atât dimineaţa, cât şi la finalul programului.

De obicei, furtul de motorină din rezervoarele autobuzelor sau microbuzelor regiei a fost surprins de conducere în zonele Bucium, la Hanul Trei Sarmale, dar chiar ÅŸi… în faÅ£a RATP. „Ultimul caz s-a petrecut chiar în faÅ£a regiei. Åžoferul a crezut că nimeni nu-l va observa, Å£inând cont că era dimineaÅ£ă ÅŸi întuneric. S-a înÅŸelat! Am mai înregistrat astfel de fapte ÅŸi în zona Hanului Trei Sarmale. Avem informaÅ£ii că asemenea fapte s-ar mai comite ÅŸi la capăt CUG ÅŸi la Ciurea, însă nu am prins deocamdată pe nimeni. De furat se fură, însă depinde cât de fraier este ÅŸoferul”, ne-a declarat Maricel Ghercă, directorul RATP.


http://www.evenimentul.ro/articol/oferi ... utiei.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Jan 2012 09:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Atentie! Autobuzele lui Nichita, sicrie care explodeaza

Doua autobuze au provocat ieri panica in randul calatorilor • Unul a ramas fara schimbator de viteza, altul a fost cuprins de fumul iesit din zona motorului • Reprezentantii RATP sustin ca cele doua incidente nu sunt grave • MAZ-urile cumparate in 2005 de municipalitate au depasit de doua ori deja perioada de garantie, iar fiecare dintre cele 50 de autobuze a facut intre 350 si 460 mii kilometri • Ele au fost achizitionate cu peste 11 milioane de euro

Inca o data ies la iveala problemele grave din administratia locala condusa de primarul PSD Gheorghe Nichita. Chiar daca sunt vizibile, acestea nu sunt rezolvate. In rolul principal au revenit celebrele autobuze MAZ, cumparate pe bani grei de municipalitate. Ieri dupa-amiaza, doua mijloace de transport in comun s-au defectat, ba au provocat si panica in randul calatorilor. Un autobuz de pe traseul 41 a ramas fara schimbator de viteza, fiind necesara retragerea la depou. In cazul celui de-al doilea, in zona Targu Cucu, a fost semnalat mult fum iesind de la motor. Speriati, calatorii au coborat din autobuz strigand ca motorul a luat foc. Reprezentantii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi au precizat ca defectiunea nu a fost majora si ca respectivii calatori nu au avut motive de panica. "Intr-adevar, incidentul cu schimbatorul de viteze se confirma. Dar a fost retras, iar defectiunea, imediat remediata. Dupa, autobuzul a intrat pe traseu. In ceea ce priveste celalalt autobuz, nu a fost vorba de foc la motor. Este vorba de o instalatie denumita sirocou, care incalzeste apa pentru a mentine temperatura motorului la un nivel optim. Este un sirocou pentru motor si unul pentru incalzirea cabinei unde sta soferul. Este posibil sa fi intrat o cantitate mai mare de motorina, situatie in care este degajat mai mult fum pe teava de esapament. Probabil, atunci calatorii s-au speriat. Dar intr-o astfel de situatie instalatia isi revine repede. Se explica acest lucru mai ales ca autobuzul nu s-a intors la garaj, ci si-a continuat traseul, teava de esapament fiind sub motor", a explicat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP.

Nu este prima data

MAZ-urile cumparate in 2005 de municipalitate, cu peste 11 milioane de euro, au depasit deja de doua ori perioada de garantie, iar fiecare dintre cele 50 de autobuze a facut intre 350 si 460 mii kilometri. Nu e de mirare astfel ca incidentele de acest gen se tin lant. In septembrie anul trecut, un autobuz de pe traseul 30 barat a ramas fara roata stanga spate, din cauza ca 8 din cele 10 prezoane care fixau roata s-au rupt. Un incident asemanator s-a petrecut pe 14 iunie, in fata Palatului Culturii. Atunci, un MAZ a ingrozit calatorii dupa ce a ramas fara roata in timpul mersului. S-a dovedit ca vina apartine angajatilor RATP, care nu stransesera cum trebuie prezoanele.


http://www.bzi.ro/atentie-autobuzele-lu ... aza-264265

Autobuz RATP cuprins de flăcări

Zeci de călători au trecut prin momente de groază când au văzut că autobuzul în care se aflau a luat foc în timpul mersului. Incidentul s-a produs în urmă cu puţin timp, în zona Bucegi, fiind vorba despre un autobuz al Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iaşi, care circula pe traseul 43 şi a suferit o defecţiune la motor

Un alt incident în care a fost implicat un autobuz RATP a avut loc, tot astăzi, în zona Hotel Europa. Călătorii care se deplasau pe traseul 41 au fost nevoiţi să se îndrepte spre alte mijloace de transport după ce schimbătorul de viteze al autobuzului în care se aflau s-a rupt.


http://www.evenimentul.ro/articol/autob ... acari.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Jan 2012 20:28 
Offline

Joined: Tue 01 Nov 2005 12:41
Posts: 147
Location: Bucuresti
Asa putini km si au inceput sa ia foc? Asta e diferenta intre autobuze si troleibuze...am vazut prin alte parti troleibuze care aveau peste 1 milion de km, conform emblemei pe care o aveau pe ele, ca motiv de mandrie, si mergeau perfect...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Jan 2012 21:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
fantt wrote:
Asa putini km si au inceput sa ia foc? Asta e diferenta intre autobuze si troleibuze...am vazut prin alte parti troleibuze care aveau peste 1 milion de km, conform emblemei pe care o aveau pe ele, ca motiv de mandrie, si mergeau perfect...


De fapt am inteles ca acele articole erau "ziaristicr" si rau-voitoare: era vorba de fum la motor (vezi explicatiile cu sirocoul).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Feb 2012 14:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Transportul public din Iaşi a paralizat. Şase autobuze, cu motorul îngheţat la primele ore ale dimineţii

Mijloacele de transport în comun cedează la temperaturile foarte scăzute din timpul nopţii

Geul cumplit din ultimele zile a afectat ÅŸi transportul public în comun. Åžoferii se chinuie minute în ÅŸir să pornească motoarele, călătorii tremură de frig în tramvaie ÅŸi autobuze deoarece sistemele de încălzire nu mai fac faÅ£ă. Mai mult, ÅŸase autobuze nu au ieÅŸit pe traseu în această dimineaÅ£ă deoarece ÅŸoferii nu au putut porni motoarele.

„DimineaÅ£ă am avut ceva probleme. Câteva maÅŸini nu au putut porni, din cele care nu au ieÅŸit în cursă cu o zi înainte. Cele ÅŸase unităţi nu au fost scoase la stradă la primele ore ale dimineaÅ£ă, ci mai târziu“, a spus Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP.


http://www.adevarul.ro/locale/iasi/Tran ... 36326.html


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Feb 2012 09:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Tramvaiele RATP cad ca ciorile din cauza gerului

In aceasta perioada, Regia Autonoma de Transport Public (RATP) Iasi se confrunta cu mari probleme din cauza temperaturilor scazute. Ieri, calatorii obisnuiti sa circule cu tramvaiele de pe traseele 11, 6, 2 si 5 au inghetat in statii pentru ca nu isi facea aparitia nici un mijloc de transport. "RATP Iasi regreta disconfortul creat calatorilor din cauza disfunctionalitatilor aparute pe trasee. Temperaturile extreme inregistrate in dimineata zilei de 2 februarie 2012, respectiv minus 25 grades Celsius, au dus la aparitia de probleme la nivelul retelei fir-contact a tramvaielor. Primele probleme au fost semnalate in jurul orei 4.00, cand reteaua fir-contact din rond Dacia s-a rupt in mai multe puncte, cedand in acelasi timp si ancorele de sustinere a retelei. S-a intervenit imediat cu trei autospeciale pentru remedierea situatiei, Comandamentul de Iarna instituit la nivelul regiei luand masura suplimentarii personalului necesar. Din cauza conditiilor dificile de interventie si a complexitatii lucrarilor, echipele operative au reusit remedierea problemelor dupa doua ore", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP.

Pe traseele afectate au fost puse microbuze si autobuze. "Lipsa alimentarii cu electricitate a depoului de tramvaie pe aceasta perioada a dus la afectarea functionarii normale a vagoanelor. Procedurile de punere in functiune a tramvaielor in aceasta perioada presupun pornirea acestora cu minim o jumatate de ora inainte de plecarea pe trasee. Ca atare, s-a luat masura redistribuirii celorlalte mijloace de transport functionale pentru acoperirea liniilor de tramvai afectate, respectiv 11, 6, 2 si 5. Din acest motiv si in conditii de trafic aglomerat, pe toate traseele, timpii de asteptare in statie au crescut cu intervale cuprinse intre 5 si 15 minute. Situatia a revenit la normal dupa ora 8.30", a mai spus purtatorul de cuvant.


http://www.bzi.ro/tramvaiele-ratp-cad-c ... lui-267437


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Feb 2012 08:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Un tramvai a deraiat în Podu de Piatră

Duminică, în jurul prânzului, un tramvai a sărit de pe şine în municipiul Iaşi, în zona Podu de Piatră. Cea mai probabilă cauză a deraierii o reprezintă zăpada depusă într-un strat gros pe carosabil.


[youtube]ucn4K8zwe54[/youtube]

http://www.evenimentul.ro/articol/video ... iatra.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Feb 2012 09:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Haos în traficul rutier
Tramvaie blocate de tiruri


În condiţiile în care unităţile de transport ale RATP sunt nevoite să parcurgă într-un timp aproape dublu rutele pe care au fost repartizate, se înregistrează situaţii în care autobuzele sau tramvaiele nu mai pot înainta din cauza autoturismelor ori maşinilor grele care blochează calea de rulare

Ieri, la ora 9, un autoturism a rămas înţepenit pe linia de tramvai în zona staţiei Pădurii. „Din această cauză, circulaţia tramvaielor din Piaţa Chirilă spre Târgu Cucu a fost blocată timp de opt minute”, a declarat Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP.

Jumătate de oră mai târziu, o problemă identică s-a înregistrat în zona Metalurgie. „La ora 9,37, tirul cu număr de înmatriculare SV 80 KOW a derapat, blocând liniile de tramvai timp de aproximativ 20 de minute. După acest incident, un alt tir a blocat şapte minute liniile de tramvai spre Dancu, în zona IPA. În fine, în intervalul 11,40-11,47, tirul cu număr de înmatriculare B 94 VYN a blocat linia de tramvai dinspre Piaţa Chirilă spre staţia Pădurii”, a mai spus oficialul RATP.

Probleme cauzate şi de alţi transportatori

Alte probleme s-au înregistrat în intersecÅ£ia 5 Drumuri, de această dată din cauza transportatorilor interjudeÅ£eni. „Ieri dimineaÅ£ă, în jurul orelor 7.25, un microbuz ÅŸi un autobuz ce efectuau transport interjudeÅ£ean staÅ£ionau pe prima bandă de circulaÅ£ie în vecinătatea rondului 5 Drumuri, aÅŸteptând îmbarcarea călătorilor . Traficul auto a fost deviat din acest motiv pe liniile de tramvai pentru a ocoli maÅŸinile staÅ£ionate neregulamentar. Evident, s-au înregistrat întârzieri pe traseele 1, 13, 3 ÅŸi 7”, au mai spus reprezentanÅ£ii regiei de transport public.


http://www.evenimentul.ro/articol/tramv ... iruri.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Feb 2012 09:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Tramvaiele au cedat din nou in zona Dacia

Din cauza temperaturilor extreme, tramvaiele Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi au cedat din nou. Un tramvai care circula dinspre cartierul Dacia spre zona centrala nu a mai putut porni minute bune. Sefii RATP sustin ca problemele au fost remediate dupa ora 7.00. "Au fost situatii cand unele tramvaie nu au putut fi scoase pe teren. Dimineata sunt probleme la instalatia de incalzire. Aceasta situatie nu a fost raportata la dispecerat. Este posibil sa fi ramas blocat pe calea de rulare, dar imediat sa fie rezolvata problema. Sunt inevitabile intarzierile in aceste conditii. Dupa ora 7.00 totul a revenit la normal", a declarat Adrian Mihai, purtator de cuvant RATP.

"Astazi dimineata s-a intamplat in zona Zimbru, Dacia. S-a blocat si au venit din spate si alte tramvaie. Nu stiu ce s-a intamplat pana la urma, pentru ca am avut noroc si am prins un microbuz. Cert este ca in statii se aflau cateva sute de persoane care inghetau in asteptarea tramvaielor, care sunt mai incapatoare", a povestit un iesean.


http://www.bzi.ro/tramvaiele-au-cedat-d ... cia-268527


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Feb 2012 09:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Transport public la minus 30 de grade Celsius

Temperaturile extreme dau bătăi de cap regiei locale de transport public. Sâmbătă, spre exemplu, reţeaua fir-contact a cedat din nou în zona Golia, transportul electric fiind întrerupt pe ambele sensuri de mers


Potrivit şefilor Serviciului Exploatare al RATP a fost nevoie de mai mult de o oră pentru remedierea defecţiunii. „Nu s-a putut circula pe zona centrală. Întreruperea a durat 45 de minute, între 6.15 şi 7.30 Imediat s-a luat măsura înlocuirii tramvaielor cu autobuze şi microbuze pe ruta Târgu Cucu - Gară”, ne-a declarat ing. Vasile Tănase. Pe durata avariei, tramvaiele au întors în Podul de Piatră sau Rond Tătăraşi.

Nu este prima problemă de acest gen. În urmă cu zece zile, când afară s-au înregistrat temperaturi de minus 25 de grade Celsius, reţeaua fir-contact din rond Dacia s-a rupt în mai multe puncte, echipele operative ale RATP având nevoie de două ore pentru remedierea problemei.

De-abia ieÅŸite din depou, tramvaiele îngheaÅ£ă pe linii

Nici vagoanele scoase la stradă nu sunt ferite de probleme. Multe dintre acestea se defectează la scurt timp după ieşirea din depou, în general fiind vorba de probleme la instalaţiile de aer, care, la rândul lor, duc la defectarea sistemului de frânare. „Dumică la ora 6 erau minus 30 de grade Celsius, iar la ora 9 termometrele arătau minus 21 grade Celsius. Este greu să te descurci la astfel de geruri. Vagoanele înţepenesc pe linii şi suntem nevoiţi să trimitem scările mecanice”, a mai spus dl Tănase.

La rândul său, directorul Maricel Ghercă susţine că a fost nevoit să opereze cu mai puţine unităţi. „În loc de 25 de vagoane, din depoul din Dacia au ieşit doar 10. Tramvaiele cu probleme le readucem în depou, după care le trimitem iar la stradă”, a spus acesta. Şeful regiei a mai precizat că circulaţia mijloacelor de transport este permanent monitorizată, pentru a putea interveni cu promptitudine dacă situaţia o cere.


http://www.evenimentul.ro/articol/trans ... lsius.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Feb 2012 18:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Un autobuz MAZ a cedat si a blocat toata intersectia de la Baumax

Intersectia de la Baumax a fost blocata aproximativ jumatate de ora din cauza unui autobuz MAZ care a cedat exact in momentul in care incerca sa efectueze un viraj. Traficul rutier s-a desfasurat cu dificultate, iar tramvaiele care veneau dinspre Tudor, Podu Ros si Zona Industriala nu au mai putut circula formand cozi de zeci de metri.

Autobuzul nu a mai raspuns la nici o comanda si abia a putut fi urnit de vatmanii tramvaielor si cativa calatori care cu greu au reusit sa il impinga din mijlocul intersectiei. Ulterior, tramvaiele si-au reluat traseul, iar soferul autobuzului si-a anuntat colegii de la dispecerat ca nu-si mai poate continua drumul si a solicitat ajutorul unei echipe pentru a-l tracta pana la garaj. In tot acest timp, in statiile de tramvai timpii de asteptare s-au triplat, zeci de calatori fiind nevoiti sa infrunte gerul naprasnic.


http://video.bzi.ro/video/show/un-autob ... umax-21668


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Feb 2012 09:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Un tramvai s-a defectat in Copou

Ieri dupa-amiaza, un tramvai s-a defectat in Copou, iar calatorii au fost nevoiti sa foloseasca alte mijloace de transport public pentru a ajunge la destinatie. Vagonul defect a fost impins de alt tramvai pana in rond Targu Cucu, iar de acolo a fost tractat pana la depou. "A fost o problema cu compresorul tramvaiului. Nu mai tragea aer. A fost dus in depou. Trebuie schimbat compresorul. Reparatiile vor lua ceva timp", a declarat Maricel Gherca, director RATP.

Duminica, regia de transport s-a confruntat cu alt incident. Un autobuz MAZ a cedat in intersectia de la Baumax. Pentru a nu ingreuna si mai mult traficul rutier, el a fost impins spre marginea carosabilului chiar de angajatii RATP. In ultimul timp, edilii au probleme tot mai mari cu parcul auto. Chiar daca cele 50 de autobuze achizitionate de primarie au costat peste 10 milioane de euro, ele sunt acum intr-o stare deplorabila.


http://www.bzi.ro/un-tramvai-s-a-defect ... deo-269431


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Feb 2012 22:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Probleme in transportul in comun din Iasi

Astazi a fost o zi dificila pentru ieseni, atat pentru cei care au circulat cu propriile masini, cat si pentru cei care au optat pentru transportul in comun. Reprezentantii RATP recunosc ca s-au confruntat cu probleme, multe dintre ele generate de alti participanti la trafic.

Adrian Mihai, purtator de cuvant RATP Iasi: La orele 8.10, in zona Fundatie, pe sensul de mers spre Copou, taximetrul cu numarul de inmatriculare IS-06-USJ nu a acordat prioritate si a intrat in coliziune cu tramvaiul 333, circulatia fiind blocata circa 5 minute. La ora 8.30, o masina a ramas blocata pe liniile de tramvai la Tesatura, impiedicind circulatia vagoanelor pe ambele sensuri timp de 10 minute. La ora 10.15, intre Tesatura si Podu Ros, doua ambulante au ramas blocate pe liniile de tramvai timp de 5 minute. La 10.55, o masina a blocat liniile de tramvai in Metalurgiei, insa circulatia s-a reluat imediat.

Ninosoarea a creat si alte probleme. Din cauza stratului gros de zapada, tramvaiele de pe traseul 5 au circulat doar pe itinerariul Rond Dacia- Baza 3. Incercand sa indeparteze omatul de pe carosabil, un plug a reusit performanta de a se inzapezi.

Adrian Mihai, purtator de cuvant RATP Iasi: Din Baza 3 si pina la Rond Tutora, calatorii au avut la dispozitie microbuze. Dupa ora 12.00 s-a incercat deszapezirea cu un plug a zonei liniilor de tramvai dinspre Baza 3 spre Tutora, dar si acesta a ramas blocat. In intervalul 12,08-12,30, tramvaiele au intors in Rond Baza 3 , iar pe tronsonul Baza 3 - Rond Tatarasi Nord au circulat doua autobuze.


http://www.telem.ro/telem/local/43341-v ... -iasi.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Feb 2012 19:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Faptul ca a intrat putina zapada in tramvai, langa usa, ce are a face cu titlul otevist??? Aceste tramvaie au ajuns la Iasi probabil in stare perfecta de functionare, insa ce te faci cu animalele nemultumite din Rromanistan? Distrug apoi latra!

Cu MAZ-urile, am mai spus: sunt autobuze robuste ce fac fata cu brio traficului infernal si drumurilor proaste din Iasi, poate si unor utilizatori ai transportului public ce distrug, dintr-o placere proasta. Ca au inlocuit troleele, m-a suparat, insa cred ca nu exista atunci o alta solutie, iar transportul iesean risca sa intre in colaps cu autobuzele si troleele vechi, cu infrastructura de tramvai "praf", sufocat de dube furacioase. Sper ca dupa realizarea lucrarilor de inlocuire a sinelor de tramvai vechi sa vedem tramvaie si troleibuze noi. Dorinta si necesitate exista, competenta este, sa vedem daca factorii de decizie sunt rationali.

Cioclul Gheorghe Nichita
Un tramvai s-a dezmembrat din mers


Obisnuit sa faca tot felul de investitii eronate in transportul public, primarul Gheorghe Nichita a reusit sa-si puna in cap iesenii care folosesc tramvaiele Regiei Autonome de Transport Public (RATP). Si asta pentru ca s-a vazut in ce hal se afla tramvaiele second-hand achizitionate de municipalitate. S-a ajuns pana intr-acolo incat oamenii sunt pusi in pericol

Vineri dimineata, tramvaiul de pe traseul 1, care circula dinspre Tatarasi spre Copou, a bagat spaima in calatori dupa ce o usa s-a defectat in timpul mersului. Cand au vazut ca usa se deschide si ca zapada intra in vagon, calatorii au inceput sa strige la vatman. Pericolul era mare pentru ca in tramvai se aflau si copii, iar acestia riscau sa cada in timpul mersului.

Ce a facut vatmanul

Chiar daca defectiunea a fost observata in Tatarasi, vatmanul a mers cu usa deschisa pana in statia de la Teatrul National. Acolo a coborat si a venit cu solutia. A legat usa cu un lant, dupa care a pus un lacat. Zapada a continuat sa intre in vagon. "Vineri dimineata, din statia de la Piata Chirila, zapada a intrat pe usa in vagon. Usa se deschidea din mers. Senzorul s-a stricat, iar usa a ramas deschisa. Si, pentru ca linia nu a fost curatata pe margini, zapada a intrat in tramvai, iar usa nu se mai inchidea. Vatmanul a coborat de-abia la Teatrul National si a pus un lant. Cateva statii au tinut calatorii de usa. Speriati, mai multi au coborat in Targu Cucu. Nu mi se pare normal sa avem parte de un astfel de transport, pentru care noi platim. S-a intamplat la 7.10. De-abia la 8.10 a ajuns tramvaiul in Copou", a spus Mihai Mititelu, unul dintre calatori.

Fotografiile si materialul video atasate acestui articol sunt mai mult decat graitoare.

Sefii RATP nu stiu de incident

Contactati telefonic, reprezentantii RATP au precizat ca nu au cunostinta despre incident. "Vom discuta cu vatmanul pentru a vedea cu exactitate ce s-a intamplat. Cu siguranta, vom lua masuri. Vom vorbi cu vatmanul. Pe trasee pot aparea astfel de defectiuni, pot aparea diverse probleme", a declarat Adrian Mihai, purtator de cuvant al RATP.

Problemele municipalitatii nu se opresc aici. In ultimul timp si autobuzele au tot felul de defectiuni. In urma cu cativa ani, Nichita a aruncat peste 10 milioane de euro pe 50 de autobuze MAZ. Recent, unul dintre ele a cedat in trafic. Din cauza unei defectiuni, mijlocul de transport in comun a blocat circulatia zeci de minute in zona Baumax. Pana la urma, angajatii RATP l-au impins spre marginea carosabilului. Sefii regiei sustin ca avaria a aparut din pricina temperaturilor scazute.

La inceputul anului, alte doua autobuze s-au defectat, ba mai mult, au speriat calatorii. Unul de pe traseul 41 a ramas fara schimbator de viteza, fiind necesara retragerea la garaj. Ce a provocat cu adevarat panica a fost fumul care iesea din zona motorului de la celalalt MAZ. Speriati, oamenii au coborat strigand ca motorul a luat foc. Reprezentantii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi au precizat atunci ca defectiunea nu a fost majora si ca respectivii calatori nu au avut motive de panica. Totul ar fi pornit de la instalatia de incalzire.

MAZ-urile au fost cumparate in 2005 de catre municipalitate, cu peste 11 milioane de euro.


http://www.bzi.ro/un-tramvai-s-a-dezmem ... ant-270583


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Feb 2012 20:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Iarasi cu "dezmembrarea" din mers. Articole scrise cu membrele inferioare si cu capul...tot inferior!

Vatmanul, vinovat pentru tramvaiul care se dezmembra din mers

Reprezentantii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi au precizat ca vinovat pentru faptul ca un tramvai de pe traseul 1 a ramas fara usa este vatmanul. Concret, culpa sa consta in faptul ca nu a oprit vagonul si nu a solicitat alt mijloc de transport pentru calatorii aflati in tramvai. Nu se stie daca vatmanul va fi sanctionat. "Problema este ca s-a agatat in zapada inghetata. Atunci s-a desfacut usa. Fiind in panta, nu a putut opri. Erau foarte multi calatori. Conform procedurii, trebuia sa opreasca si sa solicite alt mijloc de transport pentru calatori. Vom vedea daca se impun sanctiuni in aceasta situatie", a declarat Adrian Mihai, purtator de cuvant al RATP.

La sfarsitul saptamanii trecute, tramvaiul de pe traseul 1 circula dinspre Tatarasi spre Copou. La un moment dat, o usa s-a defectat in timpul mersului. Cand au vazut ca se deschide si ca zapada intra in vagon, calatorii au inceput sa strige la vatman. Ce a facut vatmanul? Chiar daca defectiunea a fost observata in Tatarasi, acesta a mers cu usa deschisa pana in statia de la Teatrul National. Atunci a coborat si a venit cu solutia: a legat usa cu un lant, dupa care a pus un lacat. Zapada de pe traseu a continuat sa patrunda in vagon.


http://www.bzi.ro/vatmanul-vinovat-pent ... deo-270790


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 May 2012 17:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Accident in Tatarasi: un tramvai a deraiat, trei masini fiind avariate

Trei masini au fost avariate dupa ce un tramvai a deraiat in Tatarasi. Accidentul a avut loc in aceasta dupa-amiaza in zona Ateneului

Tramvaiul 328 de pe traseul 3 a deraiat la trecerea peste macazul din rond Tatarasi Nord. Vatmanul celui de-al treilea tramvai, de pe traseul 13, oprit in spatele celui defect, a coborat sa-si ajute colegul, insa nu a asigurat corespunzator sistemul de franare. Tramvaiul s-a dus in spate, in panta din zona, avariind usor trei autoturisme. Nu au existat victime. Din cauza acestui incident, circulatia tramvaielor a fost blocata timp de 15 minute.


http://www.bzi.ro/accident-in-tatarasi- ... ate-291603


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jul 2012 14:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Un tramvai a deraiat in Nicolina

Un tramvai care circula pe traseul nr. 11 a deraiat pe bulevardul Nicolae Iorga, in zona podului din Nicolina. Incidentul a avut loc in jurul orei 09:30 si s-a produs din cauza unei bucati de fier aflate pe sina. La fata locului s-a deplasat o macara care a repus pe linii tramvaiul model GT4. Circulatia a fost blocata timp de 30 de minute. Nu au existat victime.


http://www.bzi.ro/un-tramvai-a-deraiat- ... ina-303093


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Aug 2012 08:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Un calator a cazut ieri prin podeaua unui autobuz MAZ

Mare atentie in mijloacele de transport in comun! Podelele autobuzelor RATP au devenit extrem de periculoase! Calatorii care au circulat ieri pe ruta Copou cu unul dintre autobuzele aflate in administrarea Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi au avut parte de o experienta cat se poate de primejdioasa. Una dintre improvizatiile realizate in podeaua autobuzului s-a dovedit a fi extrem de periculoasa pentru cei aflati in mijlocul de transport in comun.

Un calator a simtit cu propriul picior asfaltul tocmai din autobuz. Barbatul a calcat pe o tablie care acoperea o gaura in podea. Cum bucata de tabla nu era prinsa absolut deloc de podea, aceasta s-a miscat, iar barbatul a cazut pana ce a dat de asfalt. "Nu este posibil asa ceva. Nu te mai simti in siguranta in autobuzele acestea. Ar trebui reclamati pentru autobuzele astea", a spus ieseanul care a fost aproape sa se accidenteze. Mai mult, calatorii au fost nevoiti sa sara peste gaura pentru a nu ajunge sub autobuz.

Reprezentantii regiei de transport au sustinut ca nu stiu aceasta problema, dar se vor interesa sa depisteze autobuzul in cauza. Cei de la RATP au precizat chiar ca mijlocul de transport respectiv nu mai putea circula si ca trebuia retras imediat la garaj. "O sa ma interesez sa vad despre ce este vorba, dar e clar ca nu e normal. E posibil sa se fi intamplat in trafic. Autobuzul trebuia retras la garaj. Este o improvizatie, nu este o situatie definitiva, se vede insa ca nu este cea mai buna masura. Podeaua va trebui inlocuita la garaj. Voi verifica maine dimineata", a sustinut Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al Regiei Autonome de Transport Public Iasi.


http://www.bzi.ro/un-calator-a-cazut-ie ... oto-309589


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Oct 2012 19:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Quote:
POZA ZILEI: coada de tramvaie pe strada Cuza-Voda - Ziarul de Iasi

Circulatia este blocata zilnic in Iasi din diverse motive. Vagoanele de tramvai raman fara curent, unii soferi isi parcheaza masinile pe sine, sunt strazi inchise, se produc accidente. Astazi, pe Cuza-Voda, coada de tramvaie era la fel de lunga cat strada.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Oct 2012 08:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Tramvaie ţintuite pe şine în Centru şi în Copou!

* ieri, in intervalul orar 14.50 - 15.30, vagoanele aflate în trafic pe tronsonul Piaţa Unirii - Copou nu au mai putut înainta * problemele în alimentarea cu energie electrică a tramvaielor au fost determinate de ruperea unui cablu

Incident grav, ieri, în ceea ce priveşte circulaţia tramvaielor. Ruperea unui cablu de alimentare a unei staţii de redresare a făcut ca tramvaiele aflate pe tronsonul Filarmonică - Piaţa Unirii şi cele din Copou să rămână blocate pe şine. Potrivit oficialilor regiei, a fost vorba de o întrerupere de durată. „În centru, circulaţia tramvaielor s-a reluat după 30 de minute. În Copou, a durat ceva mai mult, aproximativ 40 de minute. Aceasta după ce am fost nevoiţi să alimentăm reţeaua fir-contact din alte staţii de redresare”, a spus Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP.

Cine a provocat blocajul?

Oficialii regiei nu au putut oferi amănunte despre natura avariei. „Echipele noastre încearcă să localizeze defecţiunea. Cert este faptul că a fost avariat un cablu de alimentare. Încă nu ştim unde. Se lucrează pe foarte multe zone din oraş”, a mai spus dl. Mihai. Pe de altă parte, reprezentanţii Serviciului Exploatare susţin că ar fi vorba de avarierea unui cablu în apropiere de Liceul „Negruzzi”, zonă în care sunt executate lucrări la reţeaua de apă potabilă. Până la închiderea ediţiei, defecţiunea electrică nu fusese localizată. În aceste condiţii, reprezentanţii RATP susţin că au fost nevoiţi să recurgă la „artificii” pentru a putea da drumul circulaţiei.


http://www.evenimentul.ro/articol/tramv ... copou.html


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 166 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group