TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Mon 10 Dec 2018 23:15

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 29 posts ] 
Author Message
PostPosted: Wed 23 Nov 2005 13:01 
Fetestiul dispune si el de cateva autobuze, unele dintre ele preluate din parcul mai vechi din Slobozia. Ultima oara cand am fost in Fetesti, din ce-mi aduc aminte, existau niste autobuze belgiene, care au circulat mai intai prin Slobozia, care in ciuda vechimii, o spun cu tristete, se comportau mai bine decat DAC-urile noastre...

Tot in Fetesti am vazut singura data in viata mea (pana acum) un autobuz articulat, care avea tuburi de gaz metan atat pe autobuzul propriu-zis (trailer sau tractor sau cum ii zice partii din fata, pana la burduf), cat si pe remorca, intre tuburile de pe autobuz si cele de pe remorca fiind niste racorduri flexibile. De cate ori ajungeam in Fetesti ma zgaiam la "minunea" asta, findca in Slobozia autobuzele articulate aveau tuburi doar pe autobuzul propriu-zis.

Doamne cat iubeam acele autobuze... jucariile mele favorite erau autobuzele acelea DAC, de 21 de lei, care se gaseau pe vremea lui Ceausescu... cat o mai stresam pe mama, ii ceream sa-mi cumpere numai d-alea... si doamne cate zile m-am framantat atunci, cu inca un prieten, cum sa facem un autobuz articulat... cred ca dupa cateva luni ne-a venit ideea de principiu, dar ne lipseau "uneltele", bomfaier si adezivi... Ma mandresc cu faptul ca in 1986/1987 am realizat primul meu autobuz articulat... Mai apoi i-am pus tuburi de gaz metan, confectionate din tuburi d-alea de se baga instalatiile electrice prin apartamente... am cumparat autocolante si am scris pe ele textele de pe tuburile autobuzelor reale...

In prezent mai am 2 autobuze articulate si 3 autobuze scurte, unul normal, in 3 usi, unul modificat, ramas in doar 2 usi, fata si mijloc, si unul folosit ca depanare, terminat rau, pe care abia mai stau "tablele", peretii de plastic.

Duminica, 28.03.2005, cand ma intorceam de la Constanta, in gara Fetesti am vazut ca sunt (inca) in circulatie autobuze DAC, sper sa ajung pe acolo inainte sa dispara... si sper sa dau si de autobuzele alea "belgiene" care au circulat initial in Slobozia...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 Apr 2008 03:38 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Hotararea Consiliului Local Fetesti Nr.139 din 20.12.2007 (vezi atasament) stabileste noile tarife pentru transportul urban in Fetesti. Astfel:
a. Bilete:
-ruta Gara - Buliga: 1,3 RON
-ruta Gara - Vlasca: 1 RON
-ruta Gara - Restaurant Dunarea: 1 RON
-ruta Colonisti - Policlinica: 0,70 RON
b. Abonament pe toate liniile cu numar nelimitat de calatorii: 36 RON


Attachments:
HCL139din2007.zip [4.16 KiB]
Downloaded 281 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Aug 2008 03:24 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Transportul in comun in Fetesti este exploatat de S.C. Transbus S.A. si se desfasoara pe 2 trasee:
Gara - Buliga (autobuze)
Vlasca - Gara - Colonisti (microbuze)

Principalul traseu este cel ce leaga Gara de Buliga, fiind si cel mai solicitat (am calatorit destul de inghesuit intr-un Ikarus 280... deci articulat). Pe acest traseu circula numai autobuze, intervalul fiind de succedare de 20 de minute in zilele lucratoare. Durata semicursei este de 30 de minute, fiind necesare 3 autobuze. Celalalt traseu este deservit cu un microbuz.
Mi s-a aparut interesanta modalitatea de schimbare a turelor de la miezul zilei... se schimba ,,echipa" completa formata din sofer, taxatoare si... autobuz. Astfel, autobuzul vine de la Buliga, iar in fata garajului calatorii sunt coborati si urcati intr-un autobuz deja stationat acolo. De mentionat ca fiecare sofer este titular pe un autobuz (nu sunt cate 2-3 soferi pe autobuz).

Starea autobuzelor este extrem de buna, incepand cu Dac-urile si terminand cu cele 2 Ikarusuri recent achizitionate de la Regia Autonoma de Transport Bucuresti. Autobuzele mai vechi au trecut prin recarosari, inlocuirea scaunelor, a linoleumului din interior, revopsiri etc., insa calitatea lucrarilor este foarte buna. In plus, taxatoarea matura autobuzul la fiecare sosire la capatul din Buliga. Nu am observat nici evaziune, toti calatorii fiind tratati in mod egal de catre taxatoare (existau si multi calatori de etnie rroma in autobuze, dar nu mergeau ,,pe blat" si nu spargeau seminte in disperare ca la Bucuresti) si platind biletul conform tarifului afisat, bilet pe care il puteti vedea in atasament.

Per total, modul in care se desfasoara transportul in comun in Fetesti ar trebui luat ca exemplu de celelalte regii/societati comerciale de transport local (chiar si din orase mai mari decat Fetestiul): autobuze bine-ingrijite, curate, orar de circulatie respectat, evaziune fiscala zero, personal amabil.


Attachments:
CCI00061.jpg
CCI00061.jpg [ 36.48 KiB | Viewed 17454 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Aug 2008 03:26 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Un singur ,,minus" am gasit: statiile de autobuz... desi statiile din ,,oras" (partea cu blocuri) au adaposturi si alveole, pe nicaieri nu este afisat orarul de circulatie (care este, totusi, afisat in autobuze).


Attachments:
Statie autobuz (langa Garaj, sens spre Gara).jpg
Statie autobuz (langa Garaj, sens spre Gara).jpg [ 94.05 KiB | Viewed 17452 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Aug 2008 03:35 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Dupa ce am ajuns in oras si mi-am facut cateva impresii despre transportul local, am plecat spre garaj, aflat inaintea podului peste ,,Autostrada Soarelui" spre Buliga. Am fost primiti cu bratele deschise de domnul inginer sef (caruia ii multumim pe aceasta cale), care ne-a permis sa fotografiem vehiculele aflate in garaj la acel moment, dupa ce i-am explicat despre pasiunea noastra.

Parcul actual de autobuze al S.C. Transbus S.A. se compune din:
-5 autobuze Dac 112 UDM
-1 autobuz Dac 117 UD
-3 autobuze Ikarus 260 cu 2 usi (fata + mijloc)
-3 autobuze Ikarus 260 cu 3 usi
-2 autobuze Ikarus 280 cu 4 usi
-2 autobuze Van Hool
-2 microbuze Iveco Daily

Cu exceptia unuia dintre autobuze, veti vedea toate vehiculele prezentate mai jos. Pentru inceput, cateva imagini de ansamblu cu garajul:


Attachments:
Garaj-000.jpg
Garaj-000.jpg [ 111.11 KiB | Viewed 17451 times ]
Garaj-001.jpg
Garaj-001.jpg [ 65.68 KiB | Viewed 17451 times ]
Garaj-002.jpg
Garaj-002.jpg [ 84.92 KiB | Viewed 17451 times ]
Garaj-003.jpg
Garaj-003.jpg [ 82.37 KiB | Viewed 17451 times ]
Garaj-004.jpg
Garaj-004.jpg [ 75.07 KiB | Viewed 17452 times ]
Garaj-005.jpg
Garaj-005.jpg [ 69.18 KiB | Viewed 17452 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Aug 2008 04:09 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Sa incepem prezentarea parcului de vehicule. Incepem cu IL 01 BRA, un Rocar 112 UDM adus din... Slobozia. Este in stare foarte buna, fiind revopsit de curand. Observati usile cu geamuri mai mici, usi folosite (si) de autobuzele cu cilindrii de actionare a usilor pe podea, sistem copiat de la Ikar(b)us Zemun.

In prima poza il vedem in fata garajului, asteptand sa alimenteze. In cea de-a doua este pe rampa, iar in cea de-a treia este deja parcat alaturi de IL 01 NAZ.


Attachments:
IL-01-BRA-TRB-001.jpg
IL-01-BRA-TRB-001.jpg [ 83.34 KiB | Viewed 17447 times ]
IL-01-BRA-TRB-002.jpg
IL-01-BRA-TRB-002.jpg [ 76.31 KiB | Viewed 17447 times ]
IL-01-BRA si IL-01-NAZ-TRB.jpg
IL-01-BRA si IL-01-NAZ-TRB.jpg [ 68.14 KiB | Viewed 17448 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Aug 2008 04:11 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
IL 01 NAZ este vopsit in aceeasi schema cu IL 01 BRA numai ca, in loc de albastru cu crem s-a preferat utilizarea de rosu cu alb.


Attachments:
IL-01-NAZ-TRB-001.jpg
IL-01-NAZ-TRB-001.jpg [ 86.01 KiB | Viewed 17444 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Aug 2008 04:13 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Cel de-al 3lea Dac 112 UDM are numarul IL 02 AFL, fiind fabricat intre 1987 si 1990 (este ,,scund"). In poze il vedem la capatul de linie de la gara, pregatindu-se sa plece spre Buliga.


Attachments:
IL-02-AFL-TRB-002.jpg
IL-02-AFL-TRB-002.jpg [ 69.12 KiB | Viewed 17444 times ]
IL-02-AFL-TRB-003.jpg
IL-02-AFL-TRB-003.jpg [ 65.21 KiB | Viewed 17444 times ]
IL-02-AFL-TRB-005.jpg
IL-02-AFL-TRB-005.jpg [ 66.19 KiB | Viewed 17444 times ]
IL-02-AFL-TRB-006.jpg
IL-02-AFL-TRB-006.jpg [ 65.17 KiB | Viewed 17444 times ]
IL-02-AFL-TRB-007.jpg
IL-02-AFL-TRB-007.jpg [ 39.5 KiB | Viewed 17445 times ]
IL-02-AFL-TRB-008.jpg
IL-02-AFL-TRB-008.jpg [ 76.63 KiB | Viewed 17443 times ]
IL-02-AFL-TRB-009.jpg
IL-02-AFL-TRB-009.jpg [ 84.16 KiB | Viewed 17443 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Aug 2008 04:17 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Pe IL 02 EPG l-am gasit in garaj:


Attachments:
IL-02-EPG-TRB-001.jpg
IL-02-EPG-TRB-001.jpg [ 78.15 KiB | Viewed 17441 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Aug 2008 04:28 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Sa vedem acum si unicul Dac 117 UD din dotarea Transbus Fetesti. Are numarul IL 02 BGV si este livrat in aprilie 1989. Starea lui este EXCELENTA, este recarosat cu tabla de 2 mm si nu are pic de rugina pe el. Este ,,scund", un model de autobuz extrem de greu de gasit in circulatie prin alte orase (daca nu chiar imposibil), mai ales in varianta ,,urbana" (cu 4 usi). Chiar mi-as dori sa ajunga intr-un muzeu dupa ce va fi retras din circulatie, ar fi mare pacat sa dispara, avand in vedere cat este de bine intretinut.


Attachments:
IL-02-BGV-TRB-003.jpg
IL-02-BGV-TRB-003.jpg [ 81.25 KiB | Viewed 17438 times ]
IL-02-BGV-TRB-002.jpg
IL-02-BGV-TRB-002.jpg [ 77.73 KiB | Viewed 17439 times ]
IL-02-BGV-TRB-001.jpg
IL-02-BGV-TRB-001.jpg [ 57 KiB | Viewed 17439 times ]
IL-02-BGV-TRB-004.jpg
IL-02-BGV-TRB-004.jpg [ 67.07 KiB | Viewed 17438 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Aug 2008 04:30 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Sa vedem si poze din interior.

Prima poza prezinta bordul. Observati ca o mare parte din butoane sunt originale. In a 2a poza se poate vedea placuta care atesta anul fabricatiei.


Attachments:
IL-02-BGV-TRB-006.jpg
IL-02-BGV-TRB-006.jpg [ 78.21 KiB | Viewed 17438 times ]
IL-02-BGV-TRB-007.jpg
IL-02-BGV-TRB-007.jpg [ 63.19 KiB | Viewed 17437 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Aug 2008 04:36 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
La interior, autobuzul se prezinta, de asemenea, excelent. Scaunele originale, de lemn, au fost inlocuite cu scaune Rocar din prima serie (nu cele ca de stadion), mai comode. Culoarea lor se asorteaza cu culoarea rosie folosita din plin si in interiorul autobuzului, dar si cu melamina ce imita culoarea lemnului. Burduful articulatiei era intact, nu avea niciun fel de gaura. Pe tunelurile de cabluri pentru corpurile de iluminat erau prezente butoane pentru oprirea de urgenta.
Autobuzul era foarte curat in salon (inclusiv scaunele erau lustruite de praf), desi in ziua vizitei mele era rezerva.


Attachments:
IL-02-BGV-TRB-008.jpg
IL-02-BGV-TRB-008.jpg [ 84.72 KiB | Viewed 17436 times ]
IL-02-BGV-TRB-009.jpg
IL-02-BGV-TRB-009.jpg [ 67.46 KiB | Viewed 17438 times ]
IL-02-BGV-TRB-010.jpg
IL-02-BGV-TRB-010.jpg [ 73.93 KiB | Viewed 17439 times ]
IL-02-BGV-TRB-011.jpg
IL-02-BGV-TRB-011.jpg [ 70.11 KiB | Viewed 17436 times ]
IL-02-BGV-TRB-014.jpg
IL-02-BGV-TRB-014.jpg [ 86.74 KiB | Viewed 17437 times ]
IL-02-BGV-TRB-015.jpg
IL-02-BGV-TRB-015.jpg [ 81.93 KiB | Viewed 17438 times ]
IL-02-BGV-TRB-016.jpg
IL-02-BGV-TRB-016.jpg [ 49.86 KiB | Viewed 17438 times ]
IL-02-BGV-TRB-017.jpg
IL-02-BGV-TRB-017.jpg [ 82.95 KiB | Viewed 17438 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Aug 2008 04:43 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Trecem la Ikarusuri. Iata-l pe IL 01 DVV, un Ikarus 260 cu 2 usi (fata si mijloc). Si el a trecut prin recarosare la Fetesti, rezultatul fiind foarte bun. La interior a fost inlocuit covorasul de cauciuc cu linoleum, iar scaunele au fost inlocuite cu scaune Rocar din prima serie.

In primele 2 poze il vedem in statia din fata garajului, mergand spre gara, iar in a 3a poza se afla la capatul de la gara.


Attachments:
IL-01-DVV-TRB-001.jpg
IL-01-DVV-TRB-001.jpg [ 81.64 KiB | Viewed 17437 times ]
IL-01-DVV-TRB-002.jpg
IL-01-DVV-TRB-002.jpg [ 78.07 KiB | Viewed 17437 times ]
IL-01-DVV-TRB-003.jpg
IL-01-DVV-TRB-003.jpg [ 68.05 KiB | Viewed 17435 times ]
IL-01-DVV-TRB-004.jpg
IL-01-DVV-TRB-004.jpg [ 84.87 KiB | Viewed 17436 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Aug 2008 04:46 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
IL 01 HCR intr-o hala din garaj:


Attachments:
IL-01-HCR-TRB-001.jpg
IL-01-HCR-TRB-001.jpg [ 56.8 KiB | Viewed 17432 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Aug 2008 04:47 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
IL 01 VAH in garaj:


Attachments:
IL-01-VAH-TRB-001.jpg
IL-01-VAH-TRB-001.jpg [ 72.57 KiB | Viewed 17433 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Aug 2008 04:48 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Trecem la Ikarus 260 cu 3 usi. Primul este IL 01 GPD, poza este realizata la captul de la gara.


Attachments:
IL-01-GPD-TRB-002.jpg
IL-01-GPD-TRB-002.jpg [ 83.06 KiB | Viewed 17431 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Aug 2008 04:52 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Urmeaza apoi cele 2 Ikarusuri cumparate de la RATB. Primul a fost inmatriculat fostul #44 (B 05 LCW), cu numarul IL 03 NFA. Mai pastreaza, inca, numarul #44 in partea din spate si pe partea stanga. Acest autobuz a fost fabricat in 1993, fiind in serviciu la Autobaza Ferentari pana la momentul vanzarii.


Attachments:
IL-03-NFA-TRB-001.jpg
IL-03-NFA-TRB-001.jpg [ 72.19 KiB | Viewed 17430 times ]
IL-03-NFA-TRB-002.jpg
IL-03-NFA-TRB-002.jpg [ 88.79 KiB | Viewed 17429 times ]
IL-03-NFA-TRB-003.jpg
IL-03-NFA-TRB-003.jpg [ 69.31 KiB | Viewed 17428 times ]
IL-03-NFA-TRB-004.jpg
IL-03-NFA-TRB-004.jpg [ 84.84 KiB | Viewed 17430 times ]
IL-03-NFA-TRB-005.jpg
IL-03-NFA-TRB-005.jpg [ 76.56 KiB | Viewed 17430 times ]
IL-03-NFA-TRB-006.jpg
IL-03-NFA-TRB-006.jpg [ 69.14 KiB | Viewed 17430 times ]
IL-03-NFA-TRB-007.jpg
IL-03-NFA-TRB-007.jpg [ 98.86 KiB | Viewed 17429 times ]
IL-03-NFA-TRB-009.jpg
IL-03-NFA-TRB-009.jpg [ 45.49 KiB | Viewed 17430 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Aug 2008 04:55 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Cel de-al 2lea Ikarus 260 ex-R.A.T.B., fostul #66 (B 05 LJH), a fost inmatriculat IL 03 NSL. Ca si #44, si #66 este fabricat in 1993 si reparat capital in 2006. Pana spre sfarsitul lui 2007 a fost al Autobazei Ferentari, apoi a fost transferat la Autobaza Titan, unde a circulat cateva saptamani, apoi a fost retras si, in cele din urma, vandut.


Attachments:
IL-03-NSL-TRB-003.jpg
IL-03-NSL-TRB-003.jpg [ 77.04 KiB | Viewed 17429 times ]
IL-03-NSL-TRB-002.jpg
IL-03-NSL-TRB-002.jpg [ 73.69 KiB | Viewed 17428 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Aug 2008 05:00 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
IL 01 HKG este un Ikarus 280, cu care am si avut placerea sa merg. Autobuzul a fost foarte aglomerat, prin urmare decizia de a-l introduce in circulatie la acea cursa a fost inspirata. Astfel, mi-am pus o mare intrebare: cum se poate ca la Bucuresti, oras 100 de ori mai mare decat Fetestiul, articulatele sa fie ori nerentabile, ori sa incurce traficul... prin urmare noi circulam in Bucuresti ca sardelele in autobuze subdimensionate, in vreme ce la Fetesti circula bine-mersi articulate, ba chiar pline cu calatori (deci rentabile).

Primele 2 poze sunt facute la capatul de la gara, a 3a este facuta in fata garajului, pe sensul spre Buliga, iar ultima este facuta in garaj.


Attachments:
IL-01-HKG-TRB-001.jpg
IL-01-HKG-TRB-001.jpg [ 74.54 KiB | Viewed 17426 times ]
IL-01-HKG-TRB-002.jpg
IL-01-HKG-TRB-002.jpg [ 94.94 KiB | Viewed 17428 times ]
IL-01-HKG-TRB-003.jpg
IL-01-HKG-TRB-003.jpg [ 98.58 KiB | Viewed 17427 times ]
IL-01-HKG-TRB-004.jpg
IL-01-HKG-TRB-004.jpg [ 76.61 KiB | Viewed 17427 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Aug 2008 05:02 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Cel de-al 2lea Ikarus 280 al Transbus Fetesti este IL 02 PNT. Nu mai este functional, urmand sa fie casat (a fost inlocuit de unul dintre cele 2 Ikarusuri ex-R.A.T.B.).


Attachments:
IL-02-PNT-RIP-001.jpg
IL-02-PNT-RIP-001.jpg [ 64.86 KiB | Viewed 17424 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Aug 2008 05:09 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Sa vedem acum cele 2 autobuze Van Hool aduse de la Bruxelles, Belgia.
Primul este IL 02 CHT. Mi s-a spus ca nu mai circula, dar, cel putin din fata, arata destul de bine.


Attachments:
IL-02-CHT-RIP-001.jpg
IL-02-CHT-RIP-001.jpg [ 108.18 KiB | Viewed 17423 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Aug 2008 05:11 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Cel de-al 2lea Van Hool este IL 02 CHU, care este functional. Este intr-o stare foarte buna. Pare revopsit de curand.


Attachments:
IL-02-CHU-TRB-001.jpg
IL-02-CHU-TRB-001.jpg [ 77.43 KiB | Viewed 17421 times ]
IL-02-CHU-TRB-002.jpg
IL-02-CHU-TRB-002.jpg [ 74.88 KiB | Viewed 17424 times ]
IL-02-CHU-TRB-003.jpg
IL-02-CHU-TRB-003.jpg [ 49.19 KiB | Viewed 17421 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Aug 2008 05:13 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Sa vedem si cele 2 microbuze Iveco Daily. Ele au numerele B 41 TBH si B 57 GJD si sunt folosite pentru traseul Vlasca - Gara - Colonisti.


Attachments:
B-41-TBH-TRB-002.jpg
B-41-TBH-TRB-002.jpg [ 74.25 KiB | Viewed 17423 times ]
B-57-GJD-TRB-001.jpg
B-57-GJD-TRB-001.jpg [ 86.87 KiB | Viewed 17420 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Aug 2008 11:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46711
Se vede ca autobuzele sint foarte bine intretinute si au scheme de vopsire placute ochiului. Inca o data afirm ca e nevoie sa picuri si suflet in munca de zi cu zi.

Un municipiu cu peste 34000 locuitori. Fetesti-Oras, Fetesti-Gara, Buliga si Vlasca sint cartierele municipiului. E si un depou de locomotive destul de mare, ce trebuie neaparat vizitat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Nov 2010 23:20 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Dr2005 wrote:
Cu exceptia unuia dintre autobuze, veti vedea toate vehiculele prezentate mai jos.


Lipsea din prezentare IL 02 KUC:



Attachments:
IMG_3074.jpg
IMG_3074.jpg [ 427.85 KiB | Viewed 14864 times ]
IMG_3075.jpg
IMG_3075.jpg [ 327.06 KiB | Viewed 14864 times ]
IMG_3076.jpg
IMG_3076.jpg [ 328.92 KiB | Viewed 14865 times ]
IMG_3078.jpg
IMG_3078.jpg [ 370.96 KiB | Viewed 14864 times ]
IMG_3079.jpg
IMG_3079.jpg [ 425.68 KiB | Viewed 14863 times ]
IMG_3083.jpg
IMG_3083.jpg [ 343.73 KiB | Viewed 14865 times ]
IMG_3084.jpg
IMG_3084.jpg [ 379.27 KiB | Viewed 14863 times ]
IMG_3085.jpg
IMG_3085.jpg [ 359.58 KiB | Viewed 14865 times ]
IMG_3086.jpg
IMG_3086.jpg [ 329.82 KiB | Viewed 14864 times ]
IMG_3089.jpg
IMG_3089.jpg [ 287.52 KiB | Viewed 14863 times ]
IMG_3100.jpg
IMG_3100.jpg [ 346.21 KiB | Viewed 14866 times ]
IMG_3104.jpg
IMG_3104.jpg [ 324.96 KiB | Viewed 14864 times ]
IMG_3106.jpg
IMG_3106.jpg [ 328.71 KiB | Viewed 14864 times ]
IMG_3107.jpg
IMG_3107.jpg [ 336.23 KiB | Viewed 14864 times ]
IMG_3110.jpg
IMG_3110.jpg [ 306.48 KiB | Viewed 14863 times ]
IMG_3111.jpg
IMG_3111.jpg [ 586.67 KiB | Viewed 14863 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 05 Feb 2015 10:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46711
De maine, vor fi puse în circulaţie autobuzele achiziţionate de curand de Transbus. Cele 5 autobuze nu sunt noi, însă sunt cu mult mai viabile şi sigure decât cele existente.

Directorul Transbus, Valentin Stănescu a spus că a fost rezolvată documentaţia şi au fost obţinute licenţele de transport, iar maine la ora 12.00 vor fi prezentate mijloacele de transport reprezentanţilor Primăriei şi Consiliului local care vor putea face şi o cursă inaugurală. Apoi, autobuzele care trebuiau să intre pe traseu după-amiază, vor fi înlocuite cu acestea aduse acum aproximativ trei săptămâni.

Aşadar , fetestenii vor face naveta cu autobuze DAF ce au capacitatea medie de 85 de locuri, pe scaune și în picioare. Acestea au costat 396 de mii de lei şi vor fi aduse la Feteşti până la sfârşitul acestei luni. Directorul Stănescu a mai spus că pe ruta Gară-Buliga vor mai circula si din autobuzele vechi.


http://radioorion.eu/se-schimba-autobuzele-la-fetesti/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 06 Feb 2015 13:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46711
IL 79 TBF

Foto: Avram Alex.


Attachments:
Fetesti.jpg
Fetesti.jpg [ 73.31 KiB | Viewed 8909 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 05 Nov 2018 15:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46711
IL 03 NFA in iunie 2018.

Foto: busphoto.ru


Attachments:
IL 03 NFA.jpg
IL 03 NFA.jpg [ 847.31 KiB | Viewed 729 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 25 Nov 2018 06:05 
Offline
User avatar

Joined: Sun 18 Mar 2007 18:17
Posts: 87
Transbus Fetesti mai are bilete? Am gasit cateva (mai in stare proasta, ramase pe podea), si dupa ce le curat putin si dupa ce le indrept, le voi scana.

Ce ma amuza, ca ceva care era gunoi in cel mai adevarat sens al cuvantului, adica un bilet folosit, aruncat pe jos, a devenit acum ceva cu valoare.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 29 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group