TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Wed 24 Oct 2018 07:32

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ] 
Author Message
PostPosted: Sat 19 Apr 2008 11:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46476
Sint surprins de prezenta masiva a dubelor in municipiul Piatra Neamt, dube care sufoca transportul local.

Bineinteles, ca acestea vin cu putin timp inaintea troleibuzelor. Curat piraterie.


Attachments:
dubar.JPG
dubar.JPG [ 88.63 KiB | Viewed 9386 times ]
1 mai -Peco.JPG
1 mai -Peco.JPG [ 95.14 KiB | Viewed 9387 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 Apr 2008 10:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46476
Traseele sint comune cu ale troleibuzului.


Attachments:
duba tr. 10 Darmanesti -IVV.JPG
duba tr. 10 Darmanesti -IVV.JPG [ 77.39 KiB | Viewed 9351 times ]
duba 1.JPG
duba 1.JPG [ 88.73 KiB | Viewed 9350 times ]
duba 2.JPG
duba 2.JPG [ 89.07 KiB | Viewed 9349 times ]
duba 3.JPG
duba 3.JPG [ 89.99 KiB | Viewed 9351 times ]
duba 4.JPG
duba 4.JPG [ 100.35 KiB | Viewed 9350 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Aug 2010 22:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46476
Calatorii, lasati fara aer in microbuze

http://www.adevarul.ro/locale/piatra_ne ... 69123.html


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 156.14 KiB | Viewed 8643 times ]
piatra-neamt-neamt-calatorii-lasati-aer-microbuze.pdf [13.67 KiB]
Downloaded 99 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Aug 2010 22:23 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
Decat dube cu aer conditionat, mai bine o revenire in forta a troleibuzelor. Pacat de acest frumos oras si de bunele intentii din anii trecuti. Dar face parte tot din Rromania. O singura chestie desteapta ar putea face judetele din Moldova: sa ceara alipirea la Republica Moldova, ca acum e vremea tokesismelor. Va dati seama ce stat puternic ar apare astfel, pe testamentul lui Stefan Cel Mare. Iar Chisinaul sigur ar fi o capitala mai onorabila si mai putin hulpava decat Bucurestiul. Dar trebuie sa se grabeasca. Mai tarziu, dupa falimentul total, s-ar putea sa nu-i mai vrea basarabenii...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Aug 2010 18:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46476
Modificari in traseele de transport in comun

http://www.adevarul.ro/locale/piatra_ne ... 68686.html


Attachments:
microbuz.jpg
microbuz.jpg [ 28.83 KiB | Viewed 8627 times ]
neamt-microbuzele-arhipline-reclamate-pietreni.pdf [68.69 KiB]
Downloaded 75 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Oct 2010 19:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46476
Microbuzele arhipline, reclamate de pietreni

http://www.adevarul.ro/locale/piatra_ne ... 65120.html


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 164.15 KiB | Viewed 8492 times ]
neamt-microbuzele-arhipline-reclamate-pietreni.pdf [68.69 KiB]
Downloaded 112 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Jan 2011 13:15 
Daca va faceati probleme care sunt scopurile ascunse ale acelui asa-zis "studiu" privind traseele, iata-le demascate.

Sunt curios cat va mai trece pana cand "cetatenii" :?: vor cere desfiintarea troleibuzelor, iar "alesii le vor face pe plac"... :evil:

Primul pas tocmai se face, marirea numarului de dube MAI ALES suprapuse peste traseele de troleibuz, dupa care sunt convins ca troleibuzele vor incepe sa fie "nerentabile", apoi vor "incurca circulatia" si ... ghici cum rezolvam (falsa) "problema"...

http://www.adevarul.ro/locale/piatra_ne ... 59117.html


Attachments:
piatra-neamt-microbuzele-preferate-calatoriile-oras.pdf [51.11 KiB]
Downloaded 100 times
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Jan 2011 11:57 
Se fac pasii majori strict necesari in sensul "modernizarii si reformarii" (si a) muncipiului Piatra Neamt pe directia tiganizarii transportului public, pentru inceput o crestere a numarului de dube... la inceput mai mica, de test, sa vedem daca se prind "pungasii" de ne-au votat... adica aia care voteaza pe unul sau altul functie de pungile primite...

Si cand te gandesti cate mai sunt de facut pana sa ajunga din urma orase (pseudo-) civilizate precum Constanta, Brasov ... :evil: dar e timp, cetatenii sunt suficient de prosti incat sa nu realizeze ce li se intampla pana nu li se intampla...

Acum ar trebui sa se implice O.N.G.-ul prin petitii/contestatii adresate Consiliului Local, prin proteste in presa, menite sa popularizeze faptul ca nu frecventa mijloacelor de transport este esentiala, asa cum abil insinueaza cei interesati de proliferarea dubelor, ci AFISAREA si RESPECTAREA ORARELOR si PROMOVAREA si PROTEJAREA MIJLOACELOR DE TRANSPORT ECOLOGICE, adica troleibuzele.

Trebuie ca traseele de troleibuz sa ramana DOAR de troleibuz, iar ORARELE sa fie AFISATE si RESPECTATE, astfel incat calatorii sa le cunoasca, sa si le noteze si sa vina in statii la timpul cuvenit.
Dubele, daca tot le vor, sa fie pe trasee SECUNDARE, total distincte de cele de troleibuz!

Solutia nu e indesirea dubelor, ci:

- adaptarea orarelor troleibuzelor la nevoile cetatenilor; asta e perversiunea celor care au facut "studiul", trebuiau intrebati la ce ore vor sa aiba mijloace de transport!;
- adaptarea capacitatii de transport la nevoile reale, daca e cazul chiar si prin circulatia in tandem a troleibuzelor (in lipsa articulatelor!), sau chiar prin introducerea (doar) ca ramforsari a autobuzelor, DUPA activarea si utilizarea intregului parc de troleibuze.
- afisarea orarelor si respectarea lor, atragerea calatorilor prin abonamente cu pret mic pentru a atrage si fideliza calatorii, e important sa vada ca "ies mai ieftin" decat la dube.

Pe de alta parte, trebuie insistat pe faptul ca se incalca Legea 448/2006, e important sa li se arate ca la orice "licitatie" noua de trasee trebuie sa respecte art. 64 din L448/2006, in caz contrar putandu-se incadra lejer la abuz in serviciu in dauna intereseului public...

Daca nimeni nu protesteaza, sunt convins ca vom plange, cat de curand, si dupa troleibuzele din Piatra Neamt ...
:cry: :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Jan 2011 12:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46476
Nr. 152/26.01.2011

Din declaraţiile d-lui Ioan Cucoreanu, director Urbtrans, rezultă că s-a realizat un sondaj de opinie privitor la transportul public nemţean. Aşa-numitul “sondaj de opinie” s-a făcut neprofesionist (nu au fost intervievate persoane ci s-au trimis e-mailuri) iar întrebările de genul “doriţi ca microbuzele să circule pe traseele troleibuzelor?” sunt puse cu rea-voinţă. Graba cu care se propune modificarea traseelor de microbuz, suplimentându-se numărul acestora, ne face să protestăm public împotiva acestei decizii. De fapt, microbuzele piratează traseele de autobuz şi troleibuz existente.

De ce nu sunt microbuze în Cluj Napoca, Timişoara, Alba Iulia, Sibiu, Oradea, Baia Mare, Ploieşti, etc? De ce nu sunt microbuze în oraşele din ţările Uniunii Europene? Deoarece microbuzele au reprezentat evazionism, lipsă de siguranţă, de igienă, de confort, de civilizaţie.

Uniunea Europeană se implică în mod constant în dezvoltarea sistemelor de transport electric, considerându-se că răspund cel mai bine celor 3 parametri definitorii: “ecologie, economie, ergonomie”. În acest scop s-a elaborat un plan de acţiune care cuprinde 20 de măsuri vizând modernizarea sistemelor de transport pentru ca acestea să devină mai eficiente şi mai durabile. Măsurile prevăd, printre altele, drepturi sporite pentru persoanele care circulă cu mijloacele de transport în comun şi suplimentarea fondurilor alocate dezvoltării transportului public cu vehicule “zero emisii”, cu consum energetic mic. Abordarea acestor provocări este esenţială pentru succesul strategiei globale a Uniunii Europene de combatere a schimbărilor climatice şi de promovare a creşterii economice şi a dezvoltării durabile, în condiţiile în care ponderea emisiilor gazelor cu efect de seră a transportului public este 20%.

Prin Programul Operaţional Regional se finanţează “extinderea şi/sau modernizarea reţelei liniilor de tramvai şi troleibuz şi a infrastructurii aferente”, contribuţia municipalităţilor fiind de 2% din valoarea eligibilă a proiectului. Acest pachet de finanţare a fost accesat de către Craiova (introducerea troleibuzului şi reabilitarea reţelei de tramvai), Vaslui, Braşov, Baia Mare (extinderea reţelei de troleibuze), Galaţi, Brăila, Iaşi, Ploieşti şi Cluj (reabilitarea infrastructurii troleibuzului sau tramvaiului). Piteşti, Oneşti sunt localităţi ce au prevăzut în Planul Integrat de Dezvoltare Urbană introducerea transportului ecologic cu troleibuze. Începând cu anul 2011 va fi posibil sprijin european pt. achiziţionarea propriu-zisă şi a vehiculelor (troleibuze şi tramvaie), în condiţiile în care preţul unui troleibuz este sensibil apropiat de cel al autobuzului. În acest sens, municipiul Piatra Neamţ are pregătit proiectul pt. obţinerea finanţării extinderii reţelei de troleibuz în Gârcina şi la Sala Sporturilor şi există intenţia prelungirii transportului electric până în localitatea Roznov.

La ora actuală transportul cu troleibuze nu se desfăşoară în condiţii optime, ceea ce atrage nemulţumirea justă a utilizatorilor acestuia. În troleibuze şi în staţii nu sunt afişate numărul traseului, ruta, programul de circulaţie, troleibuzele nu au o frecvenţă corespunzătoare de trecere prin staţii, nu asigură legătura optimă între punctele de interes nemţene (de exemplu, troleibuzele nu mai circulă la gară) şi se deplasează destul de lent, datorită vechimii pieselor speciale ale reţelei electrice (macaze, încrucişări).

Considerăm că municipiul Piatra Neamţ are nevoie de un transport public modern, microbuzul nefiind o alegere potrivită. Propunem ca, într-o primă fază, să se suplimenteze numărul troleibuzelor pe trasee şi să se afişeze orarul acestora.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Jan 2011 14:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46476
Transport local după pofta pietrenilor

Pensionarii de la blocul turn îsi primesc microbuzele pentru ruta Borzoghean • Urbtrans a asigurat si traseul spre Peco - Dedeman cu microbuze, precum si Ocol - Sarata cu troleibuze, mai ales în orele de vîrf • „Acoperă toate solicitările rezultate din sondaj“, spune Ioan Cucoreanu, directorul Urbtrans

Transportul public local va fi după pofta si solicitarea pietrenilor. Pe masa consilierilor locali se află astăzi noul program de transport, asa cum a fost el lucrat în ultimele săptămîni de cei de la Urbtrans, după ce au terminat centralizarea propunerilor venite din partea călătorilor.

Pensionarii din centru, din zona blocului turn Ozana si a Muzeului de Istorie, vor fi bucurosi să afle că problema transportului pînă la cimitirul Borzoghean le-a fost rezolvată. Trasele M5 si M6 au fost modificate de asa natură încît microbuzele să treacă pe la ei. Ruta va fi Borzoghean - centru (prin cartierul Precista) - bulevardul Decebal - bulevardul Traian - Mărătei - 1 Mai - Gara Veche.

Al doilea traseu spre si de la Borzoghean are capătul de linie la Peco Dedeman, tot prin cartiere.

O altă modificare intervine pe ruta Dărmănesti - Peco Dedeman, traseul pornind de la blocul 40 de pe Ulmilor si oprindu-se la benzinărie, după ce va străbate aproape întreg cartierul Mărătei. Un itinerar special a fost stabilit de pe Calea Romanului spre Peco Dedeman, tot la fel, prin centru, apoi bulevardul Traian si prin Mărătei.

„Practic, toate cartierele sînt acoperite spre Dedeman“, spune Ioan Cucoreanu, directorul de la Asociatia de Dezvoltare Intercomunitară Urbtrans. Cu titlu de noutate se introduce traseu nou Calea Romanului - Sarata, prin Ciritei, Făgetului, piata mare, Precista. Plus un traseu care duce pînă la mănăstirea Bistrita, masinile ajungînd acolo via Scolile normale - piata mare - gară - Sarata - mănăstire. „Celelalte trasee au fost suplimentate cu cîte un microbuz pentru acoperirea orelor de vîrf. De asemenea, Troleibuzul a activat din nou traseul Ocol - Sarata, la orele de vîrf“, a adăugat Ioan Cucoreanu. Programul va fi pe masa consilierilor locali în sedinta de astăzi, după ce a fost discutat în prealabil si cu operatorii de transport.

„Programul acoperă acum toate zonele si solicitările venite din partea călătorilor. Am avut întîlnire si cu transportatorii si în proportie de 80% sînt multumiti de modificări. Troleibuzul este mai putin, pentru că se suprapun multe cu traseele sale, dar a înteles toată lumea că trebuie să existe un echilibru între privat si operatorul Consiliului Judetean“, a conchis directorul Urbtrans.


http://www.monitorulneamt.ro/stiri/?edi ... icol=27832

Quote:
a înteles toată lumea că trebuie să existe un echilibru între privat si operatorul Consiliului Judetean

I-auzi! Unde scrie asta?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Jan 2011 13:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46476
Neamţ: Microbuzele din Piatra, contestate de ecologişti

O asociaţie din Mediaş susţine că maşinile de tip maxi-taxi poluează oraşul şi că sondajul făcut de Urbtrans este eronat. Autorităţile pietrene spun că acest tip de călătorie nu poate fi eliminat din programul local de transport public

Pietrenii au spus, în urma unui sondaj realizat de Urbtrans, că preferă călătoria cu microbuzul în locul celei cu troleul sau autobuzul. Motivele au fost rapiditatea acestui mijloc de călătorie şi condiţiile de transport mai bune. Rezultatele sondajului au fost contestate de Asociaţia TRANSIRA din Mediaş, care militează pentru folosirea mijloacelor ecologice, gen troleibuzul.

Reprezentanţii Asociaţiei spun că autorităţile din oraş încurajează transportul cu microbuze, poluant şi tot mai puţin practicat în ţările Uniunii Europene. O grabă ciudată În plus, aceştia au spus că sondajul a fost realizat neprofesionist. „Graba cu care se propune modificarea traseelor de microbuz, suplimentarea numărului acestora, ne fac să protestăm public împotriva acestei decizii. Microbuzele piratează traseele de autobuz şi troleibuz existente“, a spus inginerul Silviu Sîntea, preşedintele TRANSIRA. El dă ca exemplu municipiile Cluj Napoca, Timişoara, Alba Iulia, Sibiu, Oradea, Baia Mare şi Ploieşti unde nu există microbuze în oraş.

Vizată de criticile venite tocmai din judeţul Sibiu, conducerea Urbtrans se apără spunând că cerinţele călătorilor impun şi utilizarea microbuzelor în paralel cu troleibuzele. „Sondajul a fost efectuat pe teren şi am chestionat 1.200 de persoane, de diferite categorii de vârstă. Preferinţa pentru microbuze se manifestă îndeosebi la călătorii activi, în timp ce vârstnicii apreciază mai mult transportul cu troleibuzul“, a spus Ioan Cucoreanu, directorul Urbtrans. Deşi recunoaşte problemele transportului cu trolee, el spune că dezvoltarea acestuia ţine de posibilităţile limitate de investiţii ale autorităţilor locale.

Vechituri de 16 ani

„Liniile trebuie modernizate, sunt vechi de 16 ani şi sunt uzate, la fel troleele, care sunt vechi de două decenii. În schimb, am impus ca microbuzele maxi-taxi să aibă motorizare euro 5. Pentru oraşul nostru microbuzele au avantajul că pot ajunge şi în cartiere unde nu e linie de troleu“, a completat şeful Urbtrans. Reprezentanţii societăţii „Troleibuzul“ spun că se discută despre un proiect de extindere a reţelei spre comuna Gârcina şi Sala Sporturilor şi prelungirea transportului electric până în Roznov.


http://www.adevarul.ro/locale/piatra_ne ... 58655.html

http://www.evenimentul.ro/articol/micro ... gisti.html


Attachments:
civilizatia dubelor.jpg
civilizatia dubelor.jpg [ 21.43 KiB | Viewed 8140 times ]
ADVAZI20110128_0010.pdf [334.42 KiB]
Downloaded 170 times
Transira impotriva dubelor.pdf [50.57 KiB]
Downloaded 81 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Feb 2011 12:17 
In urma intentiei lor de a mari numarul de dube de pe trasee, am trimis o petitie catre Primarul Municipiului Piatra Neamt, atragand atentia asupra obligativitatii respectarii legii 448/2006.

Petitia ca petitia, dar foarte interesant este raspunsul:

Se afirma ca in Piatra Neamt ar fi "doar" 27 de dube/maxi-taxi si - culmea - ca 22 dintre cele 27 ar dispune de rampe pentru handicapati, deci ca ar fi conforme! :shock:

S-ar parea ca astia de la Piatra Neamt au fost mai abili si s-au "acoperit", in sensul ca au prevazut prin contract obligativitatea adaptarii dubelor, asa ca, daca se impute "treaba", pot oricand sa paseze pisica decedata in ograda privatilor si ei sa se spele pe maini. Dar la Galati ?!? ... :twisted:

Acum hai sa nu ne lasam dusi de astfel de raspunsuri abile si sa mai si verificam frumoasele povesti care ni se servesc.
Bunaoara, eu am cautat pe net poze cu dubele din Piatra Neamt si cele cateva dube pe care le-am vazut par din cele "de duzina", din cele care nici vorba sa aiba vreo rampa sau podea coborata, ci din alea "clasice" pentru Tiganistan, adica cu trepte...

Da' hai sa vedem, poate cineva sa puna poze cu actualele dube din Piatra Neamt sa vedem MACAR UNA conforma?

Dar daca am putea gasi poze cu toate cele 22 de dube, sa vedem daca nu e vreo minciuna sfruntata? Incercam?

Ca daca gasim poze cu mai multe dube neconforme, putem sa le aratam celor care au dat raspunsul, sa-i intrebam cu frumosul daca nu cumva - din geseala, desigur :roll: - au dat un raspujns mincinos...

http://www.domnuleprimar.ro/48187-Domnu ... entia.html

Petitia:

"Domnule Primar,

Legat de transportul public local, va atrag atentia ca, in conformitate cu art. 64, pct. (1) din legea 448/2006, PANA‚ LA 31 DECEMBRIE 2010, autoritatile administratiei publice locale au OBLIGATIA sa ia masuri pentru adaptarea TUTUROR mijloacelor de transport in comun aflate in circulatie.

Asadar, trebuie sa impuneti ca vehiculele fara rampa de acces pentru handicapati si fara podea coborata sau partial coborata si in special improvizatiile de genul "maxi-taxi"-urilor actuale sa nu mai fie admise in transportul urban.

In conditiile in care se doreste suplimentarea numarului de microbuze – deci microbuze SUPLIMENTARE - , acestea trebuie sa respecte OBLIGATORIU prevederile Legii 448/2006.

Vedeti in pozele atasate cum arata niste microbuze CONFORME.

Va rog sa tineti cont de acest aspect si sa nu permiteti incalcarea CU BUNA STIINTA a legislatiei in vigoare!

Eu am semnalat deja Comisiei Europene, Ocuparea fortei de munca, afaceri sociale si egalitate de sanse, Persoane cu handicap problema incalcarii CU BUNA STIINTA a legii 448/2006, solicitand sanctiuni dure pentru administratiile locale care nu se conformeaza.
"
__________________________________________________________
Raspunsul:

"Raspunsul primarului

31 Ianuarie 2011

In luna iunie 2010 a avut loc licitatia pentru transport local de persoane, traseele si programul de transport intrand in vigoare de la 1 septembrie. Ca urmare a sondajului efectuat in randul pietrenilor, programul si traseele au fost modificate, cu incepere de la 1 februarie 2011. La licitatia respectiva, societatile de transport persoane cu microbuze s-au prezentat cu 27 mijloace de transport, dintre care 22 sunt Euro 5 si dispun de rampe pentru persoanele cu handicap locomotor. Conform legii, prin contract s-a stipulat dotarea tuturor mijloacelor de transport cu rampe, pana la finele anului 2010. Firmele de transport cu microbuze trebuie sa intre cat mai repede in legalitate, aceste rampe putand fi montate nu numai direct la producator, ci si la firme specializate in modificari asupra acestui tip de mijloace de transport.
Serviciul Comunicare si Management Integrat"


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Feb 2011 21:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46476
Dialog pe domnuleprimar.ro

Quote:
Mafia de la Urbtrans

Pana cand domnule primar?

Dupa ce n-i sa impus sa respectam dupa ceas si minut programul din caietul de sarcini prevazut in contract am constat ca transportul local de calatori reprezinta pentru unii muma si pentru altii ciuma.
Am crezut ca MAFIA din transportul local a disparut dupa plecarea marelui director(MAFIOT) Bruma care numai el stie si noi cata SPAGA a
bagat in buzunare,dar nu a disparut s-a mutat la URBTRANS societatea patronata de primaria Piatra Neamt unde a continuat impreuna cu un alt mare specialist in transporturi CUCOREANU fugarit datorita incompetentei de la SC TROLEIBUZUL si promovat tot ca MARE SPECIALIST - DIRECTOR TEHNIC in transporturi la URBTRANS si conducerea CA (membru marcant PD-L) sa dezvolte mafia in transporturi inceputa la Corpul de Control.
BRUMA a plecat in alt loc la SPAGA dar MAFIA a ramas.
Domnule primar ati verificat sau ati pus vreodata sa fie verificata activitatea SC URBTRANS SRL si anume modul in care au fost atribuite anumite trasee pe raza municipiului unde sunteti si v-am ales primar sau numai sunteti.Pentru ca dupa cum vedem se pare ca nu prea mai sunteti daca cei pe care ii puneti sa coordoneze si sa verifice anumite activitati fac asta in functie de interese si cat de mare este SPAGA si aici ma refer la transportatorii care isi fac de cap in transporturi dupa legea lor sau legea junglei unii dintre ei motivand ca ii protejati exact prin oamenii pusi de dumneavostra sa conduca sau sa verifice activitatea de transport.Vreti exemple le aveti SC NISTOR TRANS SRL ,SC PASSERV SRL,SC STELLARIA SRL,SC MEGA TRAVEL SRL,acestia nu respecta programul orar,traseele si nu in ultimul rand unii dintre ei au niste masini sub orice critica.dar sa revenim la URBTRANS nu v-i se pare suspect faptul ca SC PATRU PLUS TRANS SRL care are nenumarate procese legate de modul de executie a transporturilor de calatori nu numai in judetul Neamt si in alte judete a fost desemnata castigatoare a licitatiei la URBTRANS.Ce cazier a prezentat aceasta societate sau ce bonitate.Nu stiti va spunem noi a prezentat marimea SPAGII.
V-ti pus intrebarea care este legatura dintre Administratorul societatii mentionate si Marele Director (MAFIOT)BRUMA,daca nu stiti va dam un exemplu care il puteti verifica foarte usor.Este aceeasi persoana care a facut aceleasi afaceri cu BRUMA cand acesta era la SC DRUPO .VERIFICATI!!!
Cum se poate ca respectiva societate sa fie singura castigatoarea a licitatiei.
Ce ne deranjeaza cel mai mult este faptul ca respectiva societate face legea si pe traseele concesionate de noi si pentru care noi platim redeventa el ce plateste in afara de SPAGA.De ce domnule primar SC PATRU PLUS TRANS SRL face cursa regulata de la Scolile Normale la Gara pe traseul concesionat de noi ducand la concurenta neloiala pe segmentul de traseu Statia Darmanesti-Orion-Spital.Verificati ca sa va convingeti.
Domnule primar cat credeti ca o sa mai dureze aceasta bataie de joc,cum credeti ca o sa puteti face ordine in transporturi daca actuala conducere a SC URBTRANS este in cardasie cu SC PATRU PLUS TRANS SRL.
Din surse demne de incredere si verificate de noi la fata locului cu dovezi bine intemeiate stim si am vazut cum administratorul SC PATRU PLUS ,BRUMA si o doamna consilier local anume Boiengiu se intalnesc si pun la cale AFACERI??? asta ca sa nu spunem ilegalitati.
In concluzie.
Ce activitati desfasoara Corpul de Control al primariei ca numai noi suntem verificati si sanctionati la sange.Pentru cine exista Corp Control sau poate sunt angajatii SC PATRU PLUS.
Cine il protejeaza(noi stim) si de ce pe administratorul SC PATRU PLUS cam cat cotizeaza? poate cotizam si noi si vom fi lasati in pace.
Vom ajunge sa nu ne mai putem plati redeventa datorita lipsei de calatori si concurentei neloiale.
In ce baza face SC PATRU PLUS TRANS transport de calatori pe traseul Scolile Normale-Orion-Gara ca noi nu l-am vazut la licitatie cine l-a ajutat.Ati facut traseu separat pentru el.
Va rugam sa dispuneti masuri de verificare a celor prezentate.In caz contrar suntem nevoiti sa apelam la toate caile legale pentru a n-i se face dreptate inclusiv cu publicarea in presa a unor dovezi justificative.
Domnule primar am fost intrebati de ce pana acum nu au fost aceste probleme noi spunem ca au fost dar nimeni nu a indraznit sa spuna ceva de teama anularii vreunui contract si era mai bine sa dai spaga ca sa fii lasat in pace.


Raspuns primarie:
Quote:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Urbtrans a fost constituita pentru organizarea in comun a furnizarii serviciului de transport public de persoane prin curse regulate pe raza administrativ-teritoriala a localitatilor Piatra Neamt, Alexandru cel Bun, Garcina, Roznov si Savinesti. Atribuirea traseelor preluate din transportul judetean aferente asociatiei s-a facut cu respectarea Ordinului nr. 263/06.12.2008 privind aprobarea normelor cadru de aplicare a Legii 92/2007 si modalitatea de atribuire a contractelor de delegare a gestiunii serviciilor de transport public.
Anuntul de licitatie publica deschisa a fost publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, intr-un cotidian national si in ziarul local Ceahlaul, cu termenul limita de depunere a ofertelor 18 iunie 2008. Conform Raportului procedurii, ofertantii participanti au fost: SC Troleibuzul SA, SC Patru Plus Trans SRL, SC Autotur Expres SRL si SC Odistrans SRL. Conform Certificatului de atestare fiscala nr. 61669/13.06.2008 si Certificatului de cazier fiscal nr. 650/11.06.2008, SC Patru Plus Trans SRL nu figureaza cu obligatii de plata catre buget si nu are fapte inscriese in cazierul fiscal. Conform contractului de delegare a gestiunii serviciului de transport public local prin curse regulate nr. 48/15.07.2009, SC Patru Plus Trans SRL datoreaza lunar bugetului local, sub forma de redeventa, suma de 8,1 euro/zi/mijloc de transport.
Traseul spre Manastirea Bistrita a avut dintotdeauna plecarea din Darmanesti, la solicitarile cetatenilor. S-a licitat pe traseul cu capat de linie Gara Piatra Neamt. Pentru nerespectarea traseului licitat, operatorul de transport a fost amendat si s-a dispus reanalizarea programelor de transport de catre Adunarea Generala a Actionarilor Urbtrans, hotarandu-se intrarea in legalitate a traseului Scolile Normale-Manastirea Bistrita, asa cum era efectuat si inainte de SC Trasurban SA la trasee locale si SC Megatravel SRL la trasee judetene.
Serviciul Comunicare


http://www.domnuleprimar.ro/30584-Mafia ... -impus.htm


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Feb 2011 14:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46476
In atasament se afla sondajul A.D.I. Urbtrans, postat si pe pagina de internet a Primariei Piatra Neamt. Mi se confirma reaua vointa si consider ca acesta este praf in ochi pt. cetateni, fiind doar pretextul pt. a face cadouri suplimentare dubarilor.

Sondaj? Cine a realizat sondajul, cand, cum, de ce? Cine l-a platit?


Attachments:
sondaj.pdf [134.79 KiB]
Downloaded 312 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Jun 2011 22:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46476
NT 05 MIW

O avea motorizare Euro V, d-le Cucoreanu?


Attachments:
05 miw.JPG
05 miw.JPG [ 116.44 KiB | Viewed 7438 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Jun 2011 22:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46476
NT 07 TUK


Attachments:
07 tuk.jpg
07 tuk.jpg [ 96.48 KiB | Viewed 7435 times ]
07 tuk 1.jpg
07 tuk 1.jpg [ 94.68 KiB | Viewed 7434 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Jun 2011 22:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46476
NT 12 DIO


Attachments:
12 dio.jpg
12 dio.jpg [ 127.81 KiB | Viewed 7431 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Jun 2011 22:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46476
NT 42 STE


Attachments:
42 ste.jpg
42 ste.jpg [ 98.07 KiB | Viewed 7432 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Jun 2011 22:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46476
NT 10 TRO


Attachments:
nt 10 tro.JPG
nt 10 tro.JPG [ 81.11 KiB | Viewed 7426 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Jun 2011 22:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46476
B 22 PKB


Attachments:
b 22 pkb.JPG
b 22 pkb.JPG [ 109.52 KiB | Viewed 7427 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Jun 2011 22:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46476
B 56 JZA


Attachments:
b 56 jza.JPG
b 56 jza.JPG [ 127.33 KiB | Viewed 7428 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Jun 2011 22:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46476
B 120 CCC


Attachments:
b 120 ccc.JPG
b 120 ccc.JPG [ 111.63 KiB | Viewed 7425 times ]
b 120 ccc 1.JPG
b 120 ccc 1.JPG [ 101.43 KiB | Viewed 7429 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Jun 2011 22:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46476
B 31 ZNX

Da, acest microbuz este destinat transportului de persoane.


Attachments:
b 31 znx.JPG
b 31 znx.JPG [ 102.36 KiB | Viewed 7426 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Jun 2011 20:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46476
NT 48 STE


Attachments:
48 ste.JPG
48 ste.JPG [ 100.59 KiB | Viewed 7408 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group