TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Tue 21 Nov 2017 03:52

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 206 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next
Author Message
PostPosted: Tue 13 Mar 2007 01:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 107
Location: Targoviste
Interviu cu Dl. Radu Popescu
Director General RATP Ploiesti
10 Ianuarie 2007



Ati auzit de TRANSIRA ? Ati intrat vreodata pe site-ul, respectiv forumul nostru ?

Da, prima data am aflat de voi cand am vazut ca ati fotografiat troleibuzele noi de peste gardul garajului de la Pod Inalt.

Ce parere ati avut cand ati vazut ca am fotografiat de la gard?

Mi s-a parut o chestie inedita, o chestie despre care nu mai auzisem.
Banuiesc ca este o societate benevola....

Cum credeti ca noi ne putem afirma in transportul din Romania?

1. In primul rand sunteti societate nonguvernamentala.
2. Ar trebui sa contactati societatiile cu profil de transport : URTP, ARTP, UITP.
3. In conditiile in care in politica de transport si in cadrul white-paper-ului Comisiei Europene se doreste ca transportul public sa fie cat se poate de sustinut pentru ca avem 2 aspecte cheie in ceea ce inseamna politica transportului european : mobilitate iar in acest moment singurul transport terestru care poate avea mobilitatea cea mai mare este tramvaiul(in anumite conditii) iar al doilea aspect este: mediul inconjurator care incearca sa incurajeze si sa impuna, in acelasi timp ca transportul electric sa se realizeze intr-o pondere cat mai mare.

In Ploiesti, pe viitor, ce alte planuri mai sunt ?

Greu de spus pentru ca daca in 2005 si in 2006 toate investitiile in infrastructura liniei de troleibuz 44 si in achizitii trolee au fost suportate de RATP, iar bugetul pe aceste 2 investitii s-a ridicat la peste 500.000 E fara TVA, in anul 2007 RATP Ploiesti cu bugetul pe care il are in acest moment nu mai are fondurile necesare pentru a investi din surse proprii. In consecinta va trebui sa negociem si sa gasim solutii de investitii impreuna cu municipalitatea din Ploiesti. Teoretic, conform unui plan de dezvoltare a transportului electric, in anul 2007 ar trebui sa se extinda transportul cu troleu pe linia 2 si inceperea lucrarilor pentru linia 30, cat si reabilitarea caii de rulare a tramvaielor. Acum ramane de vazut daca municipalitatea va acloca fondurile necesare acestor investitii

Exista lucruri care ar putea sa impiedice municipalitatea sa aloce aceste fonduri pentru ca, la urma urmei este pentru binele orasului si ai locuitorilor acestuia ?

Da, deoarece sunt interese mult prea mari in ceea ce priveste aceasta regie si cu presiuni foarte mari pentru privatizare sau, transformarea acesteia in societate. In conditiile in care politica europeana este de a atrage marea majoritate a serviciilor, in special transportul public, in administratia locala deoarece exista un control mult mai strict asupra serviciilor publice.

Tronsonul de linie de la Armoniei la UZTEL (fosta linie 104 care avea traseu comun cu 28 si 106) a fost circulat de tramvaie pana in urma cu 4 ani iar de atunci acestea au fost inlocuite cu autobuze. Ce ne puteti spune despre acest lucru ?

Deocamdata linia 104 este asigurata cu autobuze in conditiile infrastructura de fir-contact exista, iar in conditiile in care aceasta strada, din punct de vedere al infrastructurii reprezinta un pericol public pentru circulatia rutiera, in interesul municipalitatii este de a rezolva problema. Dar, cred ca nu mai prezinta interes pentru dansii nici macar sa o transformam in linie de troleu.

Primele 10 troleibuze care s-au adus, respectiv cele 5 ROCAR 312E si cele 5 BERLIET circula din 1997 zi de zi. La orele de varf, inainte de aducerea celor 15 FBW-uri, cate ieseau la traseu pe linia 202 ?


Linia 202 era deservita de 8 grafice.

Acest lucru inseamna ca erau in garaj 2 troleibuze zilnic pentru reparatii si rezerve. Care este cauza pentru care aceste trolee fac si astazi fata cu sucess traseului 202 ?

Singura motivatie pentru ca aceste trolee circula reprezinta abilitatea a cel mult 10 oameni de a incerca sa improvizeze, sa adapteze si sa gaseasca aproape orice solutie (si imposibila daca este) pentru a putea sa mentina in stare de functionare aceste vehicule pentru ca a existat o perioada de aproximativ 3 ani de zile in care achizitiile de piese au fost la 10% din cota de avarie si pentru a functiona au trebuit sa improvizeze. Iar meritul este doar al acestor oameni.
Acest lucru se poate spune si pentru calea de rulare a tramvaielor dar, desi este in administrarea si proprietatea primariei, nu s-au alocat fonduri din partea acesteia.

Daca spuneti ca doriti sa extindeti reteaua de troleibuz, ce vehicule veti aduce ? Noi sau tot Second-Hand ?

Depinde de bugetul alocat.
Mai trebuie facuta o remarca : Faptul ca in luna Decembrie au inceput negocieriile (sau lobby-urile) facute de RATP catre Guvernul Romaniei pentru a pune transportul public din Romania ca prioritate distincta in negociere alaturi de Comisia Europeana pentru fondurile structurale(in special) si pentru fondurile de coeziune. De ce ? Pentru ca, din nefericire, in acest moment, transportul public, din punct de vedere legislativ, se afla sub umbrela a 2 ministere : Min. Transportulilor, Min. Administratiei si Internelor. Cum Min. Transportulilor este interesat doar de CFR, Autostrazi si transport aerian iar Min. Administratiei si Internelor considera ca transportul public este sub autoritatea consiliilor locale, in acest context niciunul din ministere nu pune ca prioritate sau necesitate investitia in transportul public.

Cum ar putea TRANSIRA si RATP sa colaboreze in viitor ?

RATP-ul poate sa va ajute prin a va putea pune in legatura cu marea majoritate a regiilor din tara, pentru ca banuiesc, ca cel mai pretios lucru, in cadrul acestei asociatii il reprezinta informatia.


Un cuvant de incheiere pentru noi ?

Sa incercati sa luati legatura si cu structurile guvernamentale legate de ceea ce inseamna transport public si de asemenea sa incercati sa fiti un pic mai agresivi, in sensul bun al cuvantului, sa stie si calatorul ca Transira exista, nu numai regiile de transport. Si nu in ultumul rand, mult succes in actiunile voastre viitoare.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Despre autobuzele RATP
PostPosted: Sat 24 Mar 2007 17:32 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8035
Autobuzele RATP.

Lista lor completa (cu numere de inmatriculare s.a.) o gasiti aici.

Sunt in exploatare urmatoarele tipuri de vehicule:
-Dac 112UDM: #2200, #2202, #2208, #2220, #2222, #2280, #2291.
-Dac 117 UD : -
-Ikarus 260( toate cu GPL): #2120, #2122, #2125, #2126, #2128, #2133, #2134, #2282-#2290, #2292-#2294.
-Ikarus 280 (o parte au GPL): #2075, #2077, #2079, #2118, #2119, #2142, #2143, #2145-#2149, #2151, #2152, #2155-#2157, #2159, #2160, #2162, #2163, #2165, #2166, #2169-#2173, #2175-#2179, #2182, #2185, #2187, #2189-#2191, #2194, #2198.
-Karosa: #2295.
-Man SL 222: #3022-#3036.
-Man SL 223: #3042-#3071.
-Man SL 283: #3037-#3041.
-BMC Probus 215SCB: #3072-#3121.
-Midibuze Isuzu: #3001-#3020, PH-61-RTP

Exista 2 garaje: unul la Pod Inalt (autobuze+troleibuze) si unul pe Str. Gageni, langa depoul de tramvaie.

Toate vehiculele sunt urmarite prin GPS (observati dispozitivul pe bordul Dac-ului 117UD).


Attachments:
2202-002-006.jpg
2202-002-006.jpg [ 140.97 KiB | Viewed 7524 times ]
2208-Dep-001.jpg
2208-Dep-001.jpg [ 108.59 KiB | Viewed 7524 times ]
2220-002-001.jpg
2220-002-001.jpg [ 128.82 KiB | Viewed 7524 times ]
2280-104-011.jpg
2280-104-011.jpg [ 149.07 KiB | Viewed 7525 times ]
2291-002-001.jpg
2291-002-001.jpg [ 134.81 KiB | Viewed 7524 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 Mar 2007 17:46 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8035
Karosa #2295. Singurul autobuz cu cutie de viteze automata din parcul R.A.T.P.-ului. Unul din cele mai bune autobuze ale RATP (parerea mea).


Attachments:
2295-002-002.jpg
2295-002-002.jpg [ 143.7 KiB | Viewed 7518 times ]
2295-002-007.jpg
2295-002-007.jpg [ 130.75 KiB | Viewed 7518 times ]
2295-002-008.jpg
2295-002-008.jpg [ 116.37 KiB | Viewed 7518 times ]
2295-002-009.jpg
2295-002-009.jpg [ 125.23 KiB | Viewed 7518 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Jun 2007 21:19 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8035
Cum intorci un Ikarus 280 pe gaz aflat pe o strada ingusta?
Uite asa, simplu....


Attachments:
2165-40p-004.jpg
2165-40p-004.jpg [ 116.33 KiB | Viewed 7338 times ]
2165-40p-005.jpg
2165-40p-005.jpg [ 99.5 KiB | Viewed 7338 times ]
2165-40p-006.jpg
2165-40p-006.jpg [ 109.77 KiB | Viewed 7338 times ]
2165-40p-007.jpg
2165-40p-007.jpg [ 114.35 KiB | Viewed 7338 times ]
2165-40p-008.jpg
2165-40p-008.jpg [ 105.09 KiB | Viewed 7338 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Dec 2007 03:49 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8035
#2295 a primit un afisaj Hannover Displays nou-nout:


Attachments:
2295-631-014.jpg
2295-631-014.jpg [ 55.67 KiB | Viewed 7120 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Mar 2008 22:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
Bugetul pt. RATP pt. anul 2008, preluat de pe pagina primariei Ploiesti.

Achizitionare 50 autobuze, modernizare statii, reabilitare linia 101 (cca 1 km c.s.)...

Nimic despre linia 30, ce trebuia sa fie curind deservita de catre troleibuze.


Attachments:
032_buget_2008_ratp.pdf [3.84 MiB]
Downloaded 200 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 19 Mar 2008 23:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
Inca un pas important facut pentru respectarea legislatiei in domeniul transporturilor. In atasament gasiti documentele necesare delegarii gestiunii transportului public de persoane catre nou -infiintata SC Transport Public SA Ploiesti.

Pt. ca inca nu se cunoaste legislatia comerciala, precizez ca Societatile Comerciale nu trebuie sa faca licitatie pentru achizitionarea vreunui bun. Da, regula cerere -oferta functioneaza.

Institutiile de Stat (deci si Regiile Autonome) TREBUIE sa organizeze licitatii pt. orice fel de achizitie.

Materialele au fost preluate de pe pagina de internet a primariei Ploiesti, www.ploiesti.ro


Attachments:
ACT CONSTITUTIV.doc [151 KiB]
Downloaded 518 times
CONTRACT FINAL ASA CUM A FOST STABILIT IN ULTIMA COMISIE.doc [123.5 KiB]
Downloaded 763 times
REGULAMENT FINAL.doc [1.16 MiB]
Downloaded 301 times
domeniu public+privat 30.11.2007.xls [32 KiB]
Downloaded 186 times
mfixeproprii.xls [300.5 KiB]
Downloaded 281 times
Anexa 5 la contract-Indicatori performanta.doc [40.5 KiB]
Downloaded 195 times
Anexa 6 la contract-Tarife, finantare, subventii.doc [78 KiB]
Downloaded 250 times
ANEXA 7 LA CONTRACT - TONETE.doc [59.5 KiB]
Downloaded 226 times
Anexa 9 la contract - Investitii.doc [24 KiB]
Downloaded 226 times
Anexa nr.10 politica de personal.doc [21 KiB]
Downloaded 180 times
caiet de sarcini bun 18.02.2008.doc [1.02 MiB]
Downloaded 278 times
Anexa 8 la contract - Modul de facturare si incasare a serviciului.doc [26 KiB]
Downloaded 211 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Mar 2008 10:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 107
Location: Targoviste
Ciudat este faptul ca nu se spune nimic de reabilitarea 102.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Mar 2008 14:55 
Celestin Draganescu wrote:
Ciudat este faptul ca nu se spune nimic de reabilitarea 102.

Daca aceasta investitie va fi aprobata, va fi finantata din creditul municipal in urma unei rectificari a bugetului general al mun. Ploiesti. Ramane de vazut ce se va intampla, dupa alegerile locale.

Silviu Sintea wrote:
Nimic despre linia 30, ce trebuia sa fie curind deservita de catre troleibuze.


Unii , au renuntat la idee. Si aici, in urma votului din iunie ar putea sa intervina schimbari de optiune. Rezultate insa, cel mai devreme in 2009.

Silviu Sintea wrote:
Bugetul pt. RATP pt. anul 2008, preluat de pe pagina primariei Ploiesti.

Achizitionare 50 autobuze, modernizare statii, reabilitare linia 101 (cca 1 km c.s.)...

Nimic despre linia 30, ce trebuia sa fie curind deservita de catre troleibuze.

E vorba de plata in continuare a ratelor de leasing pt. autobuzele achizitionate in 2005. Pentru propunerea de achizitie in leasing a 70 de autobuze noi (dintre care 20 articulate), bugetul pe 2008 nu va fi afectat.


Attachments:
b.ratp.2008.a.JPG
b.ratp.2008.a.JPG [ 60.18 KiB | Viewed 6574 times ]
Top
  
 
PostPosted: Fri 30 May 2008 14:26 
Offline
User avatar

Joined: Sat 19 Jan 2008 00:52
Posts: 8
Location: Ploiesti Nord
Quote:
Primaria municipiului Ploiesti prin Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti organizeaza un program special de transport pentru copii – Tramvaiul Copiilor – in data de 1 iunie 2008. Acest program va fi organizat cu ocazia Zilei Copilului.

Pe parcursul calatoriei copiii vor primi mici daruri din partea personalului insotitor al Regiei Autonome de Transport Public.

Acestia vor avea la dispozitie un tramvai special decorat care va efectua curse pe traseele 101 si 102. Pe parcursul calatoriei, cei mici pot fi insotiti de o persoana adulta, care va putea circula gratuit.

Programul de circulatie pentru „Tramvaiul Copiilor” este urmatorul:

Traseul 101 - plecari de la Spitalul Judetean spre Gara de Sud la orele 12.30, 15.00, 17.30; plecari de la Gara de Sud spre Spitalul Judetean la orele 13.15, 15.45, 18.15.
Traseul 102 – plecari de la Spitalul Judetean spre Gara de Vest la orele: 11.30, 14.00, 16.30; plecari de la Gara de Vest spre Spitalul Judetean la orele: 12.00, 14.30, 17.00.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 15 Jun 2008 19:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
Stiti bine ca s-a vorbit despre introducerea troleibuzului pina la Uztel. Se pare ca proiectul a ramas la stadiul de vorbe in vint.

S-a spus, pe drept, ca traverseele de sirma si statia de redresare, vor putea fi folosite pentru preconizata retea de troleibuz.

Iata imagini in drumul nostru spre Uztel.


Attachments:
1 retea 28_ 104.jpg
1 retea 28_ 104.jpg [ 76.66 KiB | Viewed 10804 times ]
2 retea 28_ 104.jpg
2 retea 28_ 104.jpg [ 51.52 KiB | Viewed 10806 times ]
3 retea 28_ 104.jpg
3 retea 28_ 104.jpg [ 75.64 KiB | Viewed 10802 times ]
4 retea 28_ 104.jpg
4 retea 28_ 104.jpg [ 85.14 KiB | Viewed 10802 times ]
5 retea 28_ 104.jpg
5 retea 28_ 104.jpg [ 65.8 KiB | Viewed 10803 times ]
6 retea 28_ 104.jpg
6 retea 28_ 104.jpg [ 108.6 KiB | Viewed 10802 times ]
63 retea 28_ 104.jpg
63 retea 28_ 104.jpg [ 77.03 KiB | Viewed 10802 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Jun 2008 05:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 107
Location: Targoviste
Traseul 104. Urmatoarea etapa: Scoaterea sinei pe bucati. Trist. Atat de trist :(


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Dec 2008 16:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
Karosa B931. Impecabil.


Attachments:
2295 -2 Gara de Sud.JPG
2295 -2 Gara de Sud.JPG [ 90.15 KiB | Viewed 6245 times ]
2295 -730 Gara de Vest.JPG
2295 -730 Gara de Vest.JPG [ 75.96 KiB | Viewed 6245 times ]
2295 Gara de Vest.JPG
2295 Gara de Vest.JPG [ 81.93 KiB | Viewed 6245 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 Jan 2009 17:11 
Din aceasta primavara, Regia Autonoma de Transport Public (RATP) Ploiesti va avea un alt statut - acela de societate comerciala

Practic, noua procedura nu implica altceva decat aplicarea prevederilor legale, care impun ca regiile publice locale sa se transforme in societati comerciale. In cazul RATP, transformarea se face dupa o perioada de 14 ani, timp in care institutia s-a aflat in subordinea Consiliului Local Ploiesti. Din acest an, in baza unei hotarari - tot a legislativului local - RATP se va transforma in societate comerciala, actionar unic fiind municipalitatea.
In ce va consta, pe scurt, aceasta reorganizare, ne-a explicat primarul municipiului Ploiesti - Andrei Volosevici. "In aceasta primavara, RATP, ca si Regia Autonoma de Servicii Publice Ploiesti vor trebui transformate in societati comerciale. Este o forma de organizare juridica impusa de lege care nu va implica, insa, si reorganizarea din punctul de vedere al angajatilor. Nici vorba! – a mentionat primarul. In cazul RATP, de pilda, in primele luni ale anului,va fi nevoie de mai multa munca – pentru inventariere, deoarece aceasta transformare in societate comerciala implica parcurgerea mai multor pasi." Dincolo de parcurgerea tuturor etapelor, primarul Volosevici a mai mentionat ca reorganizarea RATP va insemna, automat, si noi achizitii de mijloace de transport in comun. "Obligatoriu va trebui sa gasim surse de finantare pentru innoirea parcului auto, fie cu bani de la buget, fie prin intermediul programelor care se pot finanta cu fonduri europene. Este extrem de importanta innoirea flotei auto. Deoarece, de exemplu, ca eu sa-l determin pe domnul, sa zicem – Popescu, care locuieste in zona de Vest si lucreaza in zona centrala, ca sa-si lase masina personala acasa, asta inseamna ca sa-i fie oferit un mijloc de transport in comun care sa parcurga fix un sfert de ora din Vest pana in centru, iarna sa nu inghete de frig, iar vara – sa nu se sufoce de cald, in autobuz. Ce vreau sa spun cu asta? Ca este nevoie de oferirea unui serviciu de transport in comun civilizat, pe care eu, unul trag speranta sa fie vizibil in anul 2010. Evident, va trebui sa ne raportam si la mijloacele financiare, dar, pe de alta parte, va trebui rezolvata si problema infrastructurii."
In acest context, edilul a precizat ca sunt luate in calcul, ca prioritati, realizarea legaturii cu tramvaiul, dintre Gara de Vest si Gara de Sud. Iar daca tot a pomenit de aceasta noua legatura care se va realiza cu tramvaiul, acesta a mai adaugat ca nu este exclusa varianta desfiintarii liniei de tramvai de la BCR pana la Gara de Sud. Si asta deoarece, a specificat primarul, “intentia mea este ca sa se infiinteze o linie de transport in comun rapida, asa cum este in Bucuresti. Concret, la un anumit interval de timp, un mijloc de transport in comun va circula prin toate punctele importante din municipiu. Din punctul meu de vedere acest lucru va insemna eficienta, plus ca, foarte multi calatori s-au plans de faptul ca trebuie sa schimbe mai multe mijloace de transport in comun ca sa ajunga la o anumita destinatie". Nu in ultimul rand, pe lista achizitiilor, in acest an se vor numara si troleibuzele, ca urmare a probelor realizate, anul trecut, cu un troleibuz elvetian.


www.ziarulprahova.ro


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Feb 2009 23:07 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
Fumigene aruncate pentru a nu se observa ca se desfiinteaza cel de suprafata. E usor sa oferi visuri.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Feb 2009 14:36 
Offline
User avatar

Joined: Sat 19 Jan 2008 00:52
Posts: 8
Location: Ploiesti Nord
Intr-adevar Brassovia.Numai suma necesara pentru studiul acestui proiect, 12 milioane de euro ar fi de ajuns ptr refacerea liniei 101 de la Gara de Sud la Judetean!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Feb 2009 22:10 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
celmaifidel wrote:
Intr-adevar Brassovia.Numai suma necesara pentru studiul acestui proiect, 12 milioane de euro ar fi de ajuns ptr refacerea liniei 101 de la Gara de Sud la Judetean!

Va incasa probabil o firma cei 12.000.000 EUR pentru intocmirea proiectului, va imparti cu cine trebuie acesti bani si apoi totul se va linisti. Daca nu reuseste Bucurestiul sa construiasca un biet pasaj subteran ingust si de mica adancime, de doar cateva sute de metri, credeti ca va construi Ploiestiul un adevarat tunel rutier, cu tramvai, pe kilometri? Chiar si in orase din Europa adevarata, astfel de proiecte sunt rare si dificil de promovat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Mar 2009 08:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
Masterplanul pt. transport urban al municipiului Ploiesti, preluat de pe pagina de internet a Primariei Ploiesti:

http://forum.transira.ro/files/Ploiesti-master-plan.pdf


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Mar 2009 18:07 
Una e pe hartie,alta e realitatea...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Mar 2009 18:19 
Offline

Joined: Tue 01 Nov 2005 12:41
Posts: 148
Location: Bucuresti
Se pare ca aceste hartii nu au in practica nici o valoare, avem un exemplu bun la Sibiu....asa ca nu trebuie sa ne miram daca se repeta si prin alte parti. Mai degraba par facute sa arate celor de la Bruxelles ca ne preocupa mediul si dezvoltarea durabila, asta pe hartie...zicem ca ei si facem ca noi pana la urma, da pe banii lor daca se poate


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Mar 2009 22:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
Banuiesc ca nu e nevoie sa precizez ca aceste studii sunt costisitoare si sunt platite din bani publici.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Mar 2009 23:23 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
Intotdeauna contribuabilul plateste de cel putin doua ori greselile alesilor sai: o data plateste costurile de a putea fi mintit eficient si a doua oara plateste efectele minciunii. E la fel ca si in cazul consumatorului care cumpara un produs dubios, dar laudat: plateste si publicitatea facuta, si ineficienta produsului respectiv. Cum banii in general nu se pierd, ci doar se muta dintr-un cont in altul, putem deduce si ca din toata treaba asta sunt cativa care ies in castig.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 Mar 2009 19:43 
Pe siteul www.ratph.ro apare o informatie conform careia in zilele de 16 si 17 Aprilie va avea loc u colocviu destinat troleelor. Ptr. mai multe detalii vizitati site-ul. Participa si de la Sibiu reprezentanti (tocmai ei care desfiinteaza troleele).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Mar 2009 20:28 
S-a aprobat bugetul PloieÅŸtiului


După un schimb de replici între fostul primar Emil Calotă, directorul ADPP Dan IoniÅ£ă ÅŸi actualul primar Andrei Volosevici, bugetul de venituri ÅŸi cheltuilei a fost aprobat cu 24 de voturi pentru. Emil Calotă a votat împotrivă. Emil Calotă a cerut justificarea bugetului ADPP ÅŸi RATP ÅŸi l-a întrebat Radu Popescu, directorul RATP dacă vrea să desfiinÅ£eze linia 101. Primarul Andrei Volosevici a răspuns că se intenÅ£ionează acest lucru pentru că provoacă neplăceri, iar reabilitatea costă mult. Emil Calotă a spus că bugetul a fost întocmit în bătaie de joc. .


www.observatorulph.ro 31.03.2009


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Apr 2009 17:45 
Scoaterea tramvaiului 101 provoacă nemulţumirea angajaţilor

Ape tulburi la RATP

Anunţul primarului Ploieştiului, Andrei Volosevici, de eliminare a traseului 101 deservit de tramvai a declanşat nemulţumirea vatmanilor şi a angajaţilor din departamentul de întreţinere a acestui mijloc de transport din cadrul RATP.

Tramvaiul 101 deteriorează imobilele de pe strada Democraţiei şi infrastructura rutieră. Acestea sunt motivele care l-au determinat pe primarul Ploieştiului, Andrei Volosevici, să anunţe, săptămâna trecută, eliminarea acestui mijloc de transport în comun de pe traseul Helele Centrale-Gara de Sud până în toamnă. Declaraţia a stârnit nemulţumirea vatmanilor şi a angajaţilor de la depou, care se tem că îşi vor pierde astfel locurile de muncă. “Peste tot în lume, tramvaiul este considerat cel mai ieftin mijloc de transport în comun. Consumă puţin şi este ecologic. Nimeni nu se întreabă cu ce vor fi înlocuite tramvaiele pentru că parcul auto este la pământ” a declarat Silviu Sonu, unul dintre sindicaliştii RATP. “Conducerea Primăriei Ploieşti a anunţat acest proiect cu precizarea clară că nimeni de la RATP nu-şi va pierde locul de muncă. Nu înţeleg de unde atâta agitaţie”, a declarat Radu Popescu, directorul RATP Ploieşti. Mai multe amănunte despre acest subiect veţi putea afla în emisiunea “Direct la subiect” de la Alpha TV, difuzată marţi, 14 aprilie, de la ora 21.



Sursa: www.observatorulph.ro


Ciudata gandirea lui Popescu!


Top
  
 
 Post subject: Sondaj pentru ploiesteni
PostPosted: Fri 24 Apr 2009 11:20 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:28
Posts: 4
Sunteti de acord cu desfintarea liniei de tramvai 101?
http://www.stiri-ploiesti.info/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Apr 2009 19:11 
Mda.Se fac zeci si zeci de chestionare in care tramvaiul iese de fiecare castigator.Insa miercuri este ziua cea mare in care vom vedea ce se va intampla cu adevarat cu tramvaiul ploiestean...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 14 May 2009 16:16 
O veste trista pentru multi.. dar asteptata ce e drept.. de azi a inceput taierea cuplurilor de Timis 013/413 si 014/414.
014/414 era azi tras in fata unei hale pentru a se recupera scaunele si sticla, apoi urmand a fi taiat.
Urmeaza Gotha 084.Despre cealalta Gotha, polizorul 304 nimic sigur.
In acest fel din toata gama de tramvaie Timis ramanem doar cu freza 5008. :(


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 14 May 2009 18:31 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8035
Trista, poate... dar sa recunoastem ca nu mai aveai ce sa faci din Timisurile alea la halul in care erau. Mai mult, majoritatea cablurilor de cupru fusesera furate.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 14 May 2009 21:29 
Dr2005 wrote:
Trista, poate... dar sa recunoastem ca nu mai aveai ce sa faci din Timisurile alea la halul in care erau. Mai mult, majoritatea cablurilor de cupru fusesera furate.


Cata dreptate ai:
http://www.youtube.com/watch?v=unmULjo88OY


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 206 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group