TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Tue 21 Nov 2017 03:53

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 206 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 Jun 2010 12:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
Se introduce un nou traseu RATP

Începând de luni, 7 iunie, va fi pus în funcţiune traseul 5 barat, abonaţii putând folosi cursele traseului 5 pe tot parcursul şi în ambele direcţii de deplasare

Ruta acestei linii urbane este comună cu cea a traseului 5 „Mihai Bravu – Spitalul Judeţean”, cu menţiunea că, de la staţia „Spitalul Judeţean”, traseul se prelungeşte până la Centrul de Agrement „Sky” din Păuleşti.

Totodată, Regia de Transport Public Ploieşti informează că, începând cu data de 5 iunie, autobuzele care circulă pe traseul 40 barat „Hale Catedrală” – Parc „Constantin Stere” Bucov vor efectua şi staţia „Sf. Vineri” de pe strada Buzăului.


4.06.2010
http://www.adevarul.ro/


Top
 Profile  
 
 Post subject: Traseul 9
PostPosted: Tue 15 Jun 2010 18:17 
Se reiau traseele periurbane / RATP se extinde în Blejoi

Din această toamnă, locuitorii comunei Blejoi vor ajunge la Ploieşti folosind mijloacele de transport ale regiei din Ploieşti. „Luna trecută am adoptat o hotărâre de consiliu local prin care am încheiat un parteneriat cu RATP Ploieşti. Sperăm că începând cu 1 septembrie, traseul 9, care va avea ca staţii terminus fosta fabrică de in de la Blejoi, respectiv Hale Coreco, să fie deservit de RATP”, a declarat Adrian Dumitru, primarul comunei Blejoi. Cel mai probabil, un bilet de călătorie va costa tot 1,5 lei, ca şi la Ploieşti.


Sursa:www.observatorulph.ro


Top
  
 
 Post subject: Stiri
PostPosted: Thu 01 Jul 2010 19:15 
Offline

Joined: Wed 20 Jun 2007 10:11
Posts: 38
Location: Bucuresti
Incredibil cu ce viteza se misca cei din municipiul Timisoara, in privinta modernizarii transportului in comun.Au luat acum cativa ani autobuze bunicele, de noi, Mercedes Conecto,apoi troleibuze noi, 50 la numar, Skoda!!!Acum, cumpara 30 Mercedes Conecto articulate, tot noi!!!In Ploiesti, de ce nu se poate, domnilor primari?!RUSINE!Pe cand licitatia pentru autobuze?Second hand, evident, ca nu se mai pot lua noi, dupa cum ne-a amagit primarul in campania electorala!Cat despre troleibuze, ce sa mai zic, iar legat de infrastructura, no comment!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stiri
PostPosted: Thu 01 Jul 2010 19:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
PREZIOSO wrote:
Incredibil cu ce viteza se misca cei din municipiul Timisoara, in privinta modernizarii transportului in comun.Au luat acum cativa ani autobuze bunicele, de noi, Mercedes Conecto,apoi troleibuze noi, 50 la numar, Skoda!!!Acum, cumpara 30 Mercedes Conecto articulate, tot noi!!!In Ploiesti, de ce nu se poate, domnilor primari?!RUSINE!Pe cand licitatia pentru autobuze?Second hand, evident, ca nu se mai pot lua noi, dupa cum ne-a amagit primarul in campania electorala!Cat despre troleibuze, ce sa mai zic, iar legat de infrastructura, no comment!


Sa nu uitam de modernizarea infrastructurii de tramvai!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Stiri
PostPosted: Thu 01 Jul 2010 19:19 
Offline

Joined: Wed 20 Jun 2007 10:11
Posts: 38
Location: Bucuresti
Exact, asta mi-a scapat...modernizarea din Timisoara, evident.Doar nu cea din Ploiesti!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 Jul 2010 20:20 
In data de 8.07.2010 in intervalul orar 8,00 – 19,00 tramvaiele traseelor 101 şi 102 se inlocuiesc cu autobuze pe zona Complex Mestesugaresc – Spitalul Judetean (cu transbordare). Tramvaiele vor circula cu intoarcere prin depou. Masura de mai sus este necesara pentru remedierea caii de rulare a tramvaielor in zona Castor.
Pe sensul Sp. Judetean - Gara Vest/Gara Sud, calatorii vor composta bilete de la Complex Mestesugaresc, iar pe sensul Gara Vest/Gara Sud – Sp. Judetean, biletele compostate la tramvai sunt valabile si pe autobuz.


Sursa: R.A.T.P. PLOIESTI www.ratph.ro

Din nou carpeli.... :(


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 Jul 2010 17:17 
Aseara, pe un post local de televiziune directorul RATP Ploiesti a declarat urmatoarele:
1.Se va continua achizitia troleelor Neoplan , dupa ce vor sosi din Germania, de la firma mama Neoplan, dovada ca aceste trolee au trecut printr-o serie de reparatii si verificari. A recunoscut ca au ars 2 trolee la Lausanne, insa a declarat ca in cazul troleelor ce vor veni la Ploiesti nu este cazul sa ne ingrijoram.
2.Linia de tramvai 102 va intra in reparatii.Intr-o saptamana se va depune prin SEAP procedura ptr inceperea licitatiei.Apoi vor veni si vagoane de tramvai..tot sh bineinteles
3.Acesta mi s-a parut cel mai tare punct..s-a renuntat la aducerea a 27 de autobuze noi evaluate la 200000-250000 euro bucata, si se vor aduce 40-50 de autobuze sh..insa in urmatoarele conditii:nu mai vechi de 5 ani, nu mai mult de 500000 km la bord.Oare la ce pret se ridica un astfel de autobuz? Nu a zis nimic daca vor fi articulate sau scurte.


Top
  
 
 Post subject: Stiri
PostPosted: Tue 06 Jul 2010 22:38 
Offline

Joined: Wed 20 Jun 2007 10:11
Posts: 38
Location: Bucuresti
In aceasta seara am luat troleul 202 de la Gara de Sud la ora 21:00 - macar a fost punctual, a sosit la ora la care era trecut pe afisajul electronic din statie. Era FBW nr.5212. In statia Mos Craciun s-au urcat 3 controlori si bineinteles ca au cerut biletele/abonamentele preferential. Cei de etnie roma, n-au avut nicio problema, de parca nici nu existau in troleu. Si ne miram de ce avem pierderi?! Mi-e scarba sa mai folosesc transportul public! Mai bine pe jos, decat in jeg si sa dau si bani pe bilete si altii nu! Si sunt convins ca nu e singurul caz si ca astfel de probleme sunt zilnic. As vrea sa stiu ce se intampla cu controlorii aceia, daca se va lua vreo masura impotriva lor! RUSINE!!! :twisted: :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Jul 2010 18:19 
Primarul vrea sa cumpere 50 de autobuze second-hand

Dupa afacerea cumpararii unor troleibuze second-hand din Elvetia, care nu au vazut inca strazile Ploiestiului, in primarie se urmareste sporirea parcului auto al Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti printr-o alta lovitura data bugetului local, care va costa 2,5 milioane de euro. Senatorul PSD Iulian Badescu atentioneaza asupra noii afaceri ce urmeaza sa fie incheiata drept "binefacere" pentru una dintre cele mai paguboase regii locale – RATP. Potrivit site-ului oficial al senatorului Badescu, "edilul sef al Ploiestiului intentioneaza sa-i cumpere bunului sau amic Radu Popescu, directorul general al RATP, 50 (cincizeci) de autobuze la mana a doua. Cine e vanzatorul? Nu se stie, deocamdata. Se stie, insa, cati bani costa "distractia": 2,5 milioane de euro". Iulian Badescu aminteste si despre troleibuzele "care au toate calitatile, mai putin una: nu functioneaza".

Sursa: www.ziarulprahova.ro


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Jul 2010 20:17 
Spatiu ultracentral, inchiriat de Primaria Ploiesti contra ulei, zahar si faina

Daca ploiestenii se mai intrebau care este utilitatea vagonului de tramvai aflat in centrul municipiului, raspunsul va veni, in aceasta seara, dupa sedinta ordinara a consilierilor locali: va fi transformat in cafenea, asa cum am anuntat inca de la instalarea respectivului mijloc de transport de epoca, in primavara lui 2010. Un adevarat troc a fost pus la cale de catre consilierii locali, membri ai Comisiei de valorificare a patrimoniului din cadrul Consiliului Local Ploiesti, pentru ca spatiul ultracentral va fi platit in ulei, zahar, faina si... gris.


La propunerea viceprimarului Cristian Dumitru si a celor doi consilieri PDL membri ai comisiei mentionate, municipalitatea este pe cale de a incheia un contract nemaiintalnit, pana in momentul actual. Un contract care poate fi numit simplu: troc.
Astazi, consilierii locali ploiesteni vor avea o mare dilema: sa inchirieze sau nu spatiul situat in buricul orasului sub forma unui contract de asociere intre municipalitate si societatea Terraverde SRL ?!
Desi inchirierea spatiului in suprafata de 121 de metri patrati (reprezentand suprafata interioara a tramvaiului plus 100 de metri patrati terenul dimprejur) urma sa fie stabilita, initial, prin organizarea unei licitatii, s-a ales modalitatea mai simpla.
Care va fi costul suportat de SC Terraverde SRL contra primirii spatiului ultracentral? Doar 200 de pachete de hrana, lunar, pentru sarmanii orasului, a caror valoare nu trebuie sa depaseasca, per bucata, 20 de lei inclusiv TVA.
Asadar, contra a mai putin de 1000 de euro, firma propusa pentru asociere isi va putea amenaja spatiul cum crede de cuviinta, cu o singura conditie: in tramvaiul numit cafenea sa amplaseze doua monitoare LCD pe care sa ruleze, din doua in doua ore, un filmulet despre istoria transportului in comun ploiestean!
Durata contractului de asociere a fost stabilita la un an, cu posibilitate de prelungire nelimitata.

Sursa: www.ziarulprahova.ro

Comentariul meu: daca este adevarat acest troc..macar saracii orasului sa poata beneficia de o masa calda zilnic..nu e ceva rau..parerea mea....


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Jul 2010 23:25 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
O fi adevarat, dar nu si legal. Se incalca legislatia privind achizitiile publice, dar si cea fiscala. Corect, Municipiul inchiriaza (prin licitatie) spatiul, incaseaza contravaloarea chiriei stabilite, care intra la buget, apoi, daca vrea sa faca cadou saracilor ceva si chiar isi permite acest lucru, achizitioneaza conform legii alimente, platind cu bani. Daca firma face cadou saracilor, este problema ei, dar asta nu este o cheltuiala care o scuteste de plata impozitelor...

Pute de la o posta a evaziune si anticoncurentialitate aceasta afacere. Asta in caz ca nu o fi vorba si de-o mita mititica, ceva.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Stiri si articole
PostPosted: Tue 31 Aug 2010 12:51 
Offline

Joined: Wed 20 Jun 2007 10:11
Posts: 38
Location: Bucuresti
Iar se vorbeste de o incercare de a cumpara autobuze? Era vorba inca de anul trecut de 50 autobuze, initial noi, apoi second si tot asa, dupa care nu s-a mai auzit nimic. Sa speram ca se va face ceva in sensul asta. Ar fi bune ceva autobuze noi. Deja si o parte din MAN-uri, numai autobuze ecologice nu sunt. Asta se poate vedea la plecarea din statii sau de la semafor, cand scot un fum dens :evil: :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject: Stiri si articole
PostPosted: Wed 01 Sep 2010 10:34 
Offline

Joined: Wed 20 Jun 2007 10:11
Posts: 38
Location: Bucuresti
Peste 50 de transportatori de persoane din judeÅ£ul Prahova au ieÅŸit ieri de dimineaÅ£ă în stradă, pentru a protesta împotriva Regiei Autonome de Transport PloieÅŸti, care, susÅ£in ei, intenÅ£ionează să le ia traseele.



Zeci de microbuze şi autobuze de transport persoane s-au strâns, ieri, în jurul orelor 10.00, în zona Cablul Românesc, pentru a participa la un marş de protest împotriva RATP Ploieşti. Oamenii susţin că Regia vrea să le ia pâinea de la gură. „RATP-ul vrea să intre peste noi. {i aşa nu avem voie cu microbuzele decât până la intrare în oraş. Mai nou, vor să ne ia toate traseele dintre Ploieşti şi localităţile din apropiere. E bătaie de joc! Aşa ceva nu se poate!”, ne-a mărturisit Costin Alexandru, unul dintre zecile de şoferi de microbuz nemulţumiţi care s-au strâns ieri la protestul împotriva Regiei Autonome de Transport în Public Ploieşti. Transportatorii se tem că, odată pierdute traseele care fac legătura între Ploieşti şi localităţile din apropiere, mulţi dintre ei vor rămâne pe drumuri. „Dacă RATP-ului i se dă mână liberă să ne ia traseele, noi rămânem pe drumuri şi nu cred că ne vor angaja ei. În condiţiile astea, vom merge până în pânzele albe”, ne-a declarat Viorel Savu, un şofer de autobuz. În replică, reprezentanţii Regiei Autonome de Transport Public Ploieşti susţin că decizia nu le aparţine şi că aceasta vine în urma unei solicitări comune ale localităţilor din apropierea Ploieştiului de prelungire a traseelor RATP. „Regia nu a fost iniţiatorul acestei situaţii. Noi avem nişte hotărâri de consiliu din partea localităţilor limitrofe, prin care s-a creat o asociere de servicii publice între municipiul Ploieşti şi localităţile respective. Această asociere a stat la baza solicitării din partea localităţilor respective, ca traseele urbane din Ploieşti să fie prelungite, astfel încât să ajungă în aceste localităţi. Practic, noi nu facem nimic altceva decât să executăm nişte hotărâri”, ne-a declarat Radu Popescu, directorul RATP Ploieşti. Protestul transportatorilor a continuat cu un marş pe Bulevardul Republicii şi Bulevardul Independenţei, până la Gara de Sud, traficul în zonă fiind îngreunat timp de mai bine de o jumătate de oră.
Sursa : www.telegrafuldeprahova.ro
Cat tupeu au dubarii astia?! :evil: :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Sep 2010 17:04 
Protestul transportatorilor ramane fara rezultat

Protestul transportatorilor de persoane, care a avut loc ieri, pare a fi ramas fara nici un rezultat. Asta pentru ca Regia de Transport Public din Ploiesti este deja pregatita sa prelungeasca treseele autobuzelor din oras, in patru localitati limitrofe: Paulesti, Bucov, Aricestii Rahtivani si Blejoi. Pentru transportatorii care au deja aceste rute, inseamna inlaturarea de pe piata.

Sursa :www.ziarulprahova.ro


Top
  
 
 Post subject: Traseele de transport
PostPosted: Mon 06 Sep 2010 21:27 
Offline

Joined: Wed 20 Jun 2007 10:11
Posts: 38
Location: Bucuresti
In sfarsit s-au gandit sa repare si Gh.Grigore Cantacuzino. Vreau sa subliniez ca nu doar maine sunt lucrari acolo, ci si in zilele urmatoare, insa acestea se desfasoara pe etape si sub trafic, pe anumite portiuni. E bine ca se asfalteaza, mai ales ca Neoplanele fiind low floor au nevoie de drumuri bune. In plus, vor veni si autobuze noi/second hand si e nevoie de reparatii la strazi importante, mai ales pe cele pe care circula liniile RATP.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Stiri
PostPosted: Mon 06 Sep 2010 21:43 
Offline

Joined: Wed 20 Jun 2007 10:11
Posts: 38
Location: Bucuresti
LicitaÅ£ia organizată pentru achiziÅ£ionarea de autobuze ÅŸi troleibuze de către Regia Autonomă de Transport Public PloieÅŸti este una ”dedicată” susÅ£ine senatorul PSD de Valea Slănicului, Iulian Bădescu. Parlamentarul a trimis, azi, o adresă către Primăria PloieÅŸti ÅŸi Consiliul Local (CL) referitoare la proiectul de hotărâre privind această licitaÅ£ie aflat pe ordinea de zi a ÅŸedinÅ£ei extraordinare de CL în care semnalează o serie de probleme care apar în caietul de sarcini. ”Modul în care au fost structurate cerinÅ£ele în caietul de sarcini restrânge posibilităţile de ofertare la, foarte probabil, un ofertant pre-agreat. Argumentul în favoarea unei astfel de afirmaÅ£ii este acela că, dincolo de cerinÅ£ele tehnice conforme unor anumite standarde (europene, de siguranÅ£ă, de poluare etc), există strecurate o serie de amănunte, cel puÅ£in suspecte”, se arată în adresa trimisă de senatorul social-democrat. Senatorul PSD a subliniat existenÅ£a unor cerinÅ£e... suspecte în ceea ce priveÅŸte parbrizele, motoarele ÅŸi reglarea poziÅ£iei volanului autobuzelor pe care municipalitatea intenÅ£ionează să le achiziÅ£ioneze. ”Parbriz divizat în două bucăţi. Parbrizul, luneta, geamurile laterale montate prin lipire. O astfel de prevedere face ca automat să iasă din discuÅ£ie modele de autobuze care au geamurile montate cu ajutorul chederelor. O atare condiÅ£ie exclude din start un autobuz ultraperformant, fiabil, economic, rezonabil la preÅ£, dacă fabricantul său nu a avut inspiraÅ£ia de a lipi geamurile, dar califică un autobuz inferior, dar care are geamurile lipite”, explică, în adresa trimisă autorităţilor, senatorul Iulian Bădescu. Potrivit parlamentarului PSD, un participant ”serios” la licitaÅ£ie, care vine cu o ofertă avantajoasă, poate fi descalificat, în detrimentul altuia, pe alte criterii decât cele legale, în condiÅ£iile impuse prin caietul de sarcini.
Afirmând că, din punctul său de vedere, în acest caz este vorba despre o ”licitaţie dedicată”, Iulian Bădescu a solicitat consilierilor locali analizarea aspectelor expuse şi votarea proiectului de hotărâre ”aşa cum vă dictează conştiinţa şi, mai ales, interesul ploieştenilor, împiedicând cheltuirea banului public pe criterii clientelare”.

Proiectul de hotărâre a trecut la vot fără niciun fel de comentarii din partea consilierilor locali, singurii care s-au împotrivit ori s-au abţinut fiind reprezentanţii PSD în CL.
Sursa : www.republicanul.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject: Stiri
PostPosted: Mon 06 Sep 2010 21:55 
Offline

Joined: Wed 20 Jun 2007 10:11
Posts: 38
Location: Bucuresti
Pentru că la ora 16.00, Consiliul Local Ploieşti se intruneşte să discute achiziţia a 27 de autobuze noi la preţul de 230.000 de euro bucata, PH-online.ro vine în ajutorul consilierilor locali şi prezintă câteva astfel de achiziţii, făcute de alte primării din ţară.



Primăria Timişoara a cumpărat 30 de autobuze Mercedes 11 milioane de euro. Preţ per bucată: 366.000 de euro. Preţul este mare pentru că autobuzele au fost cumpărate în leasing, sunt mari (au burduf şi câte 140 de locuri) şi sunt dotate cu podea joasă, rampe pentru persoane cu handicap şi instalaţii de aer condiţionat.



Primăria Iaşi vrea să cumpere 50 de autobuze româneşti, produse de Dipety Moineşti, judeţul Bacău, pe şasiuri de Man: capacitate de 86 de persoane, aer conditiona. Preţ maxim - 160.000 de euro.



Primăria Constanţa a cumpărat anul trecut 65 de autobuze noi Mercedes, dintre care 50 mari, la preţul de 230.000 euro, şi 15 mici, la 170 de mii de euro bucata. Autobuzele nu au aer condiţionat, ci câte 4 ventilatoare şi două trape amplasate în plafon. Lista de dotări mai include motoare Euro 4, podea joasă.



Primăria Oradea a cumpărat 36 de autobuze noi mărcile Volvo Alfa Localo şi Alfa Atomic Iveco Midi, de la Alfa Busz Kereskedelmi LTD, din Ungaria. De la un preţ ofertat de 210.000 euro pe bucată, Primăria Oradea a obţinut un preţ final de 160.000 euro. Autobuzele au podea joasă, rampă mobilă pentru persoanele cu dizabilităţi, instalaţii de informare pentru călători digital voice, sistem de climatizare HVAC şi o capacitate de 107 locuri. Cele mici pot transporta 33 de călători.



Primăria Cluj a cumpărat în 2009 autobuze cu GPS, sistem de numarare a calatorilor, aer conditionat si afisaj electronic, de la firma Magyar Jarmutechnikai, la preţul final de 188.244 de euro.

Sursa : www.ph-online.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Sep 2010 21:55 
Offline

Joined: Wed 20 Jun 2007 10:11
Posts: 38
Location: Bucuresti
Mercedes in Constanta?! :shock: Din cate stiu e orasul MAZ-urilor :evil: :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject: Stiri
PostPosted: Mon 06 Sep 2010 22:59 
Offline

Joined: Wed 20 Jun 2007 10:11
Posts: 38
Location: Bucuresti
Chiar si in absenta primarului Andrei Volosevici, ieri, in sedinta extraordinara a Consiliului Local Ploiesti s-a aprobat proiectul de hotarare privind mult contestata contractare a unui imprumut intern in valoare de 40 de milioane de euro (172 de milioane de lei).


Este pentru a doua oara cand alesii ploiesteni au avut in atentie acest proiect initiat de primar, chiar la propunerea acestuia, dezbaterea si votul fiind prorogate in cadrul reuniunii legislativului ploiestean de acum o saptamana pentru sedinta de ieri, pentru o mai buna fundamentare. Numai ca, spre surpriza alesilor ploiesteni, ieri, primarul Ploiestiului a absentat de la sedinta, situatie care, firesc, i-a nemultumit extrem de mult pe alesi, in mod special pe cei de la PSD. Cel mai vehement in critici fata de neprezentarea primarului in a-si sustine proiectul de hotarare pe care l-a initiat s-a aratat fostul edil al municipiului, Emil Calota. Acesta a declarat ca momentul pentru care a fost gandit acest imprumut nu este bine ales, data fiind criza economico-financiara prin care trece Romania, situatie care l-a determinat pe Calota sa declare: "Cu o mana votez necesitatea de finantare a unor importante investitii, dar, cu cealalta nu pot vota. Pentru ca am fost reprezentant in cadrul comisiei de avizare a imprumuturilor administratiilor locale, pot spune ca Ploiestiul se va face de ras prin solicitarea acestui imprumut. Deoarece, in conditiile existente in tara, nu se poate lua imprumut la sfarsitul acestui an, sau la inceputul celui viitor, pentru ca nu se va obtine avizul din partea Ministerului de Finante". In final, adoptarea acestui proiect de hotarare s-a facut doar cu votul alesilor celebrei masini de vot PDL-PNL-PNG, reprezentantii PSD votand “impotriva".
Dupa aprobarea contractarii imprumutului de 40 de milioane de euro, ieri, in aceeasi sedinta, s-a dat un vot favorabil si pentru o alta contestata cheltuiala la care vrea sa se angajeze municipalitatea – cumpararea a 50 de autobuze noi, valoarea acestora fiind evaluata la circa 54 de milioane de lei.
Sursa : www.ziarulprahova.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject: Stiri
PostPosted: Tue 07 Sep 2010 09:55 
Offline

Joined: Wed 20 Jun 2007 10:11
Posts: 38
Location: Bucuresti
Consilierii locali ploieşteni şi-au dat acordul de principiu, în şedinţa de ieri, pentru achiziţionarea a 50 de autobuze nou-nouţe şi a alocat 54 de milioane de lei pentru achiziţie.



Primăria urmează să demareze procedura pentru a cumpăra, prin licitaÅ£ie, 50 de autobuze. ÃŽn ÅŸedinÅ£a de ieri a Consiliului Local, aleÅŸii ÅŸi-au dat acordul pentru această achiziÅ£ie, modificând un proiect mai vechi care permitea cumpărarea a 27 de bucăţi. A apărut ÅŸi o prevedere foarte importantă, care spune că pot fi luate doar vehicule nou-nouÅ£e. A fost modificată ÅŸi suma alocată, direct proporÅ£ional cu ambiÅ£iile, ajungându-se astfel la 54 de milioane de lei, bani care ar trebui, conform estimării, să acopere suma necesară plus taxele. „Un autobuz nou îndeplineÅŸte condiÅ£iile tehnice ÅŸi de siguranÅ£ă pentru circulaÅ£ia pe drumurile publice din România, respectiv toate directivele, regulamentele ÅŸi normele elaborate de Curtea Europenă care se referă la autovehicule. ÃŽn prezent, activitatea de transport regulat în municipiul PloieÅŸti se realizează în proporÅ£ie de circa 76 % cu autobuze. Pentru prestarea unui serviciu public adecvat nivelului comunitar specific pentru această activitate ÅŸi conform cerinÅ£elor publicului călător, considerăm ca necesară achiziÅ£ionarea acestui număr de 50 de autobuze”, se arată în raportul de specialitate care stă la baza hotărârii de Consiliu Local adoptate ieri. Potrivit aceluiaÅŸi document, semnat de directorul Regiei Autonome de Transport Public, Radu Popescu, în parcul auto se află 186 de autobuze, asigurând, în total, 17.597 de locuri. Durata totală de întrebuinÅ£are a acestor autovehicule este de 2.288,5 de ani, ceea ce înseamnă că vechimea medie a unui autobuz depăşeÅŸte 12 ani. Poate să pară un număr relativ mic, dacă îl comparăm cu vârsta unora dintre vehiculele din parcul auto, câteva dintre ele mai vechi de 30 de ani. Cele mai vechi au fost date în folosinÅ£ă în 1975 ÅŸi 1976. Mai bine de 100 de autobuze au gradul de uzură calculat de Regie la mai mult de 100%. „Din datele înregistrate, rezultă că uzura medie a parcului de autobuze este de 153,8 %, din care 101 de autobuze au uzură de peste 100%. Vechimea medie a acestor autobuze este de 28,3 ani”, se mai arată în fundamentare.
Sursa : www.telegrafuldeprahova.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject: Stiri
PostPosted: Tue 07 Sep 2010 18:12 
Offline

Joined: Wed 20 Jun 2007 10:11
Posts: 38
Location: Bucuresti
Consilierii locali au votat ieri alocarea unui buget de 54 de milioane de lei (aproximativ 13 milioane de euro) pentru cumpărarea a 50 de autobuze noi de către RATP. Solicitarea a fost făcută de directorul regiei, Radu Popescu, potrivit căruia transportul public în Ploieşti este realizat în proporţie de 76% de autobuze. În prezent, parcul RATP numără 186 de autobuze, mai mult de jumătate dintre ele având un grad de uzură de 100%. Ultima achiziţie de autobuze noi a fost făcută în primul mandat al primarului Emil Calotă.
Sursa : www.observatorulph.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Sep 2010 09:50 
260,000 euro pentru un autobuz? Dar ce "fitza" au de gand sa cumpere? Banuiesc ca nu or sa fie articulate...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Sep 2010 11:03 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8035
Cu o suma asemanatoare, Iasiul a cumparat, in 2005 MAZuri.
Sper sa pastreze ,,linia" pe care o respecta de atatia ani si sa cumpere MANuri, tinand cont ca toate motoarele autobuzelor lor (mai putin Karosa, Isuzu si BMC) se bazeaza pe motoare MAN sau sub licenta MAN.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Stiri
PostPosted: Wed 08 Sep 2010 12:25 
Offline

Joined: Wed 20 Jun 2007 10:11
Posts: 38
Location: Bucuresti
Consilierii locali ploieşteni şi-au dat acordul de principiu pentru achiziţionarea a 50 de autobuze noi, însă nu fără controverse. Primul care a tras un semnal de alarmă a fost senatorul Iulian Bădescu, acesta constatând că multe dintre criteriile din caietul de sarcini sunt de natură să dezavantajeze majoritatea firmelor interesate. În schimb, Primăria susţine că a renunţat la criteriile în cauză înainte de izbucnirea scandalului.


Primăria urmează să demareze procedura pentru a cumpăra, prin licitaţie, 50 de autobuze noi. Suma alocată pentru această investiţie este de 54 de milioane de lei, potrivit hotărârii adoptate luni în Consiliul Local Ploieşti. Nici n-a fost demarată bine procedura şi a stârnit deja controverse. Senatorul PSD Iulian Bădescu le-a trimis o adresă oficială edililor locali, precizând că a descoperit în documentaţia tehnică o serie de criterii care ar putea avantaja o anumită firmă. Parlamentarul a ţinut să precizeze că nu are informaţii certe despre ce firmă ar putea fi vorba, însă, prin prisma experienţei acumulate în perioada în care era membru PDL, a dat de înţeles că procedura este cel puţin dubioasă. „Când am văzut acel caiet de sarcini m-am dus clar cu gândul la o licitaţie trucată, pentru că, în loc să fie luate în considerare anumite criterii spre avantajul ploieştenilor, şi aici mă refer la chestiuni de confort, număr de locuri sau consum de combustibil, au fost băgate nişte criterii care clar avantajează o anumită firmă”, ne-a declarat Iulian Bădescu. Iată câteva dintre exemplele date de parlamentar în scrisoarea adresată primarului şi consilierilor. Potrivit caietului de sarcini, noile autobuze trebuie să aibă parbrizul împărţit neapărat în două bucăţi care să fie lipite, motorul poate fi doar cu şase cilindri în linie, montat obligatoriu în parte din spate, iar volanul trebuie să se regleze odată cu bordul şi nu independent. „Sunt nişte criterii care clar duc spre un anumit tip de autobuz şi ne duc cu gândul că administraţia organizează o licitaţie care deja este acontată de vreun client PDL”, a fost semnalul de alarmă tras de Bădescu.

Au renunţat la condiţii

Conducerea Primăriei Ploieşti a transmis asigurări că licitaţia va fi una corectă. Primarul municipiului, Andrei Volosevici, ne-a spus că administraţia a exclus deja acele criterii contestate. „Criteriile acelea au fost scoase încă de ieri (n.r. luni). Totul a trecut prin Consiliul Local tocmai ca să nu existe vreo urmă de îndoială cu privire la corectitudinea procedurii”, ne-a declarat primarul Andrei Volosevici.
Sursa : www.telegrafuldeprahova.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Sep 2010 19:55 
Iata-l si pe 806 tunat..


Attachments:
4 Jay.JPG
4 Jay.JPG [ 104.88 KiB | Viewed 6678 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 23 Sep 2010 15:04 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8035
Autobuzele RATP merg cu GPL (ca banuiesc ca vor trimite Ikarusuri)... cele private cu motorina. Un bilet de autobuz (deci nu duba) Ploiesti-Blejoi este 1,5 RON si privatul merge pe profit, chiar daca da si abonamente. RATP de unde a scos 2,85 RON? O fi un tarif facut sa acopere rata blatismului?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 23 Sep 2010 17:12 
Troleibuze vandalizate

Troleibuzele noi care circula in Ploiesti pe traseele 202 si 44 au fost puse in circulatie la inceputul lunii august. De atunci si pana acum cetatenii lipsiti de educatie au avut timp suficient sa zgarie, sa taie si sa inscriptioneze scaunele si geamurile din spatele troleibuzelor. Ploiestenii considera ca cei care au scrijelit si au inscriptionat scaunele troleibuzelor sunt lipsiti de educatie. Ei sustin de asemenea ca reprezentantii primariei ar trebui sa se ocupe mai mult de mentinerea in stare buna a mijlocelor respective de transport.

Sursa: www.ziarulprahova.ro


Top
  
 
 Post subject: Stiri
PostPosted: Thu 23 Sep 2010 20:12 
Offline

Joined: Wed 20 Jun 2007 10:11
Posts: 38
Location: Bucuresti
Era de asteptat, asta e cultura romanului! Ar fi dragut ca RATP sa bage Berlieturile si Rocarurile, cele care mai sunt, poate le e invatare de minte. Erau bune niste camere de supraveghere in aceste trolee, totusi...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 Oct 2010 10:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
Blocaţi în tramvai din cauza unei defecţiuni

ÃŽn această dimineaÅ£ă, ploieÅŸtenii care s-au urcat în tramvaiul 102 pentru a merge la serviciu au avut parte de o surpriză neplăcută.

Din cauza unui vagon care s-a defectat în zona Lămâiţa, alte şase tramvaie au fost blocate timp de mai bine de o jumătate de oră pe şine. „A fost vorba de un defect electric la un vagon. Am încercat să rezolvăm problema fără a mai trimite remorcherul pentru că dimineaţa este aglomeraţie şi de aceea a durat puţin mai mult", ne-a declarat Ion Micu, directorul tehnic al RATP Ploieşti.


http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/ ... 65261.html


Attachments:
blocaj.jpg
blocaj.jpg [ 20.39 KiB | Viewed 6160 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Oct 2010 16:51 
Mult hulitele autocolante cu mesajul PROIECT VOLOSEVICI, care se aflau lipite pe troleele Neoplan au fost date jos.Bineinteles ca a ramas o urma de adeziv..insa mai bine asa.Nu e normal ca numele tuturor.... sa stea lipit pe trolee... :D


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 206 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group