TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sun 15 Dec 2019 05:12

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 210 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 May 2009 11:02 
Spre deosebire de alte societati, salariatii de la Regia Autonoma de Transport Persoane Ploiesti au ales calea dialogului, pentru solutionarea pe cale amiabila a unor divergente de natura salariala.
Asa se face ca, fiind constienti de dificultatile deosebite prin care trece Regia, luni dupa amiaza, timp de o ora, reprezentantii conducerii RATP, prin managerul general – Radu Popescu si seful de autobaza – ing. Mihai Stelian, au ascultat doleantele angajatilor reprezentati in sala de protocol a societatii de catre liderii de sindicat – Anghel Maniloiu si Sebastian Suditu, dar si de soferii – Ion Munteanu si Gheorghe Raicu.
La discutia dintre cele doua parti a fost prezent si primarul municipiului Ploiesti, Andrei Volosevici, care a luat act de solicitarile acestor angajati.
“Practic, noi n-am cerut, cum fac altii, majorari de salarii, ci pur si simplu, am solicitat conducerii sa reanalizeze modul in care ne-a fost retrasa grupa a II-a de munca, incepand cu anul 2000. Atunci cand la conducerea societatii se afla directorul Mircea Vulcan. Noi dorim sa se achite acele taxe catre stat care au fost sistate in anul 2000 din motive de care nu avem cunostinta", ne-a declarat Nelu Munteanu.
Receptiv la mesajul transmis, primarul Volosevici a luat o masura imediata, solicitand juristului Primariei Ploiesti sa verifice daca exista cadrul legal pentru repunerea in drepturi, privind grupa a II-a de munca a angajatilor, retroactiv si in continuare.
Termenul stabilit, telefonic, a fost ziua de miercuri (n.n.- ieri), pentru ca, ulterior, sa fie urmata calea legala in aceasta speta.
Mai mult decat atat, edilul sef al Ploiestiului s-a adresat managerului general al RATP, ing. Radu Popescu, dar si celor prezenti: "Pana in iarna vreau sa avem un parc auto modern si va rog sa stabiliti comisia tehnica, aceea care se va deplasa pentru aducerea in tara a autobuzelor si a troleibuzelor de care aveti nevoie. Suntem in posesia sumelor necesare achizitionarii acestora".
Ulterior, liderul Nelu Munteanu avea sa ne spuna: “Primarul ne-a impresionat pe toti, prin seriozitatea si operativitatea de care a dat dovada".
Nimic despre linia de tramvai.

Sursa: www.ziarulprahova.ro


Top
  
 
 Post subject: Stiri
PostPosted: Fri 22 May 2009 09:46 
Daca sunt banii necesari,de ce nu se face licitatia?Cate autobuze si cate trolee se vor cumpara?


Top
  
 
 Post subject: Re: Stiri
PostPosted: Fri 22 May 2009 10:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48836
PREZIOSO wrote:
Daca sunt banii necesari,de ce nu se face licitatia?Cate autobuze si cate trolee se vor cumpara?


Inca nimic concret.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Jun 2009 13:42 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Orice, dar sa nu fie transport electric...
Ca bio-dieselul a distrus la nivel mondial calitatea solurilor agricole si a dus la escaladarea fara precedent a pretului cerealelor nu se aminteste nimic, de catre ecologistii lu' Rapitza...

http://www.ziua.ro/news.php?id=30234&data=2009-06-10

Ploiestenii circula cu primul autobuz ecologic din Romania

Astfel de vehicule mai pot fi intalnite pe strazi din Marea Britanie, Suedia, Spania si Bulgaria


De miercuri, pe strazile orasului Ploiesti circula primul autobuz ecologic din Romania. Este vorba de un vehicul care foloseste ulei de rapita. Autoritatile spera ca in curand vor fi pe sosele mai multe astfel de autobuze care nu polueaza.
20% din combustibilul folosit pentru autobuz este ulei de rapita. Concentratia va creste, iar pe viitor este posibil ca autovehiculul sa mearga numai pe baza de ulei de rapita. "Protectia mediului inseamna o viata mai lunga si o planeta mai curata. Suntem un exemplu si sper ca si ceilalti sa ne urmeze", a spus un locuitor din Ploiesti, potrivit Realitatea Tv. "Biodieselul poate fi absorbit de plante, iar combustibilul fosil nu este absorbit de plante si automat ramane in efect de sera. Biodieselul este mai ieftin decat combustibilul fosil", a explicat directorul RATP Ploiesti, Radu Popescu.
Autobuze ecologice mai circula in orase din Marea Britanie, Suedia, Spania si Bulgaria, tari care au fost cuprinse in Proiectul BOINIC, sustinut din fonduri europene.
Z.O.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Jun 2009 22:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48836
Alba Iulia si Cluj Napoca au autobuze ce folosesc ulei de rapita. Dar minciuna merge la bizoni.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Jun 2009 22:21 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 137
Location: Toronto, Canada
Un director competent wrote:
Biodieselul poate fi absorbit de plante, iar combustibilul fosil nu este absorbit de plante si automat ramane in efect de sera. Biodieselul este mai ieftin decat combustibilul fosil


ABERATII! Produsii de combustie sunt aceeasi si pentru diesel si pentru biodiesel. Diferenta este ca biodieselul produce intr-adevar mai putine gaze de sera decat motorina obisnuita. Plantele saracele de ele absorb dioxid de carbon indiferent daca acesta provine de la diesel sau biodiesel.
In plus, vehiculele care folosesc biodiesel in general produc mai mult dioxid de azot (si deci mai mult smog) decat vehiculele care folosesc motorina obisnuita, pentru ca de obicei nu au convertizor catalitic si nici filtru de particule, pentru a diminua costurile.

Aici s-a incercat chestia asta vreo 2-3 ani, dar s-a renuntat pentru ca beneficiile au fost ca si inexistente, iar biodieselul este mai scump decat motorina obisnuita.
Quote:
pe viitor este posibil ca autovehiculul sa mearga numai pe baza de ulei de rapita.

Si marmota invelea ciocolata in staniol... abia astept sa vad cum va functiona un asemenea vehicul iarna... :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Jun 2009 22:41 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Mda, aceasta obsesie de la Ploiesti cu autobuzele asa-zis ecologice nu e noua... Cred ca inca mai circula acele caraghioslacuri de Ikarusuri modificate pe gaz, o reeditare a "rachetelor" ceausiste, dar inscriptionate emfatic "autobuz ecologic". Apreciez preocuparile pentru ecologie, dar nu stiu de ce in Romania acestea se situeaza mereu in zona derizoriului si a propagandei ieftine. Parca s-ar dori compromiterea ideii in sine.

Mai bine ar promova troleibuzele si tramvaiele si s-ar ingriji de modernizarea si extinderea retelelor si vehiculelor electrice.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Jun 2009 23:54 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 137
Location: Toronto, Canada
Brassovia wrote:
Apreciez preocuparile pentru ecologie, dar nu stiu de ce in Romania acestea se situeaza mereu in zona derizoriului si a propagandei ieftine. Parca s-ar dori compromiterea ideii in sine.

Mai bine ar promova troleibuzele si tramvaiele si s-ar ingriji de modernizarea si extinderea retelelor si vehiculelor electrice.


Cred ca rapunsul e unul simplu: ecologia costa! Din alt topic, aflam ca fondurile europene nerambursabile nu pot fi folosite pentru achizitioanarea de vehicule noi, ci doar pentru modernizarea infrastructurii. Nu stiu daca vreun oras din Romania isi poate permite la ora actuala investitii importante in transportul electric. Iar ca sa rulezi tramvaie si troleibuze second-hand la infinit pe infrastructura modernizata nu stiu daca merita. In plus cuprul din reteaua de contact nu e de lepadat.
Asa ca e oarecum logic ca se merge pe solutiile cele mai ieftine.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 11 Jun 2009 02:31 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Octavian wrote:
Cred ca rapunsul e unul simplu: ecologia costa! [...]. Nu stiu daca vreun oras din Romania isi poate permite la ora actuala investitii importante in transportul electric. [...] Asa ca e oarecum logic ca se merge pe solutiile cele mai ieftine.

Cel putin orasele mari din Romania si-ar permite lejer sa investeasca in transportul electric, dar se prefera alte afaceri ciudate. S-au cumparat autobuze la preturi exorbitante in raport cu calitatea si in numar exagerat. S-au cumparat si troleibuze si tramvaie noi pe alocuri, dar atacurile n-au intarziat sa apara in aceste cazuri. S-au facut asfaltari mizerabile la preturi triple fata de occident. S-au cumparat kilometri de borduri inutile. Chiar nu sunt o problema banii, ci modul in care sunt acestia tocati aiurea. Exista grupari bine structurate care se opun cu indarjire mentinerii transportului electric, pentru ca isi simt periclitate "afacerile". Aceste grupari controleaza de regula consiliile locale, opunandu-se sub pretextul ca n-ar fi bani.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 11 Jun 2009 07:54 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48836
Cand s-a facut fundamentarea pt. Programul Operational Sectorial, s-a prevazut si finantarea nerambursabila pt. vehiculele ecologice. S-a renuntat, in final, la aceasta facilitate.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Jun 2009 19:56 
Ziarul Ziua wrote:
Ploiestenii circula cu primul autobuz ecologic din Romania

Astfel de vehicule mai pot fi intalnite pe strazi din Marea Britanie, Suedia, Spania si Bulgaria


De miercuri, pe strazile orasului Ploiesti circula primul autobuz ecologic din Romania. Este vorba de un vehicul care foloseste ulei de rapita. Autoritatile spera ca in curand vor fi pe sosele mai multe astfel de autobuze care nu polueaza.
20% din combustibilul folosit pentru autobuz este ulei de rapita. Concentratia va creste, iar pe viitor este posibil ca autovehiculul sa mearga numai pe baza de ulei de rapita. "Protectia mediului inseamna o viata mai lunga si o planeta mai curata. Suntem un exemplu si sper ca si ceilalti sa ne urmeze", a spus un locuitor din Ploiesti, potrivit Realitatea Tv. "Biodieselul poate fi absorbit de plante, iar combustibilul fosil nu este absorbit de plante si automat ramane in efect de sera. Biodieselul este mai ieftin decat combustibilul fosil", a explicat directorul RATP Ploiesti, Radu Popescu.
Autobuze ecologice mai circula in orase din Marea Britanie, Suedia, Spania si Bulgaria, tari care au fost cuprinse in Proiectul BOINIC, sustinut din fonduri europene.
Z.O.


Vehiculul pe care se face acest test este BMC-ul cu nr 3119.


Top
  
 
 Post subject: ploi in Ploiesti
PostPosted: Wed 24 Jun 2009 19:31 
Offline

Joined: Mon 26 Mar 2007 11:07
Posts: 8
Location: Bacau
Transportul in comun din Ploiesti in timpul ploilor din zilele trecute. Cred ca e vorba de Soseaua Nordului, corectati-ma daca gresesc:

[youtube]Z9rFN55f15o[/youtube]

Sursa imaginilor: Realitatea TV


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 27 Jun 2009 22:01 
Filmarea este realizata chiar dupa capatul de la Malu Rosu! Mereu acolo strada este inundata din cauza sistemului vechi de canalizare.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 25 Jul 2009 08:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48836
26 de troleibuze şi 50 de autobuze noi în Ploieşti?

Calitatea transportului public de persoane din municipiul Ploieşti ar putea fi serios îmbunătăţită dacă votul consilierilor locali în privinţa achiţionării de noi mijloace de transport în comun va fi unul favorabil. „Avem în vedere achiţioanarea a 26 de troleibuze şi 50 de autobuze, ceea ce ar echivala, practic, cu înnoirea masivă a parcului auto existent”, a spus primarul Andrei Volosevici.


Decizia va fi luată miercuri, 29 iulie, în şedinţa ordinară a Consiliului Local Ploieşti.


24 iulie 2009
http://www.prahovabusiness.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject: Stiri
PostPosted: Sat 25 Jul 2009 09:28 
M-as bucura sa se cumpere ceva autovehicule.Daca la trolee,cu siguranta vorbim de SH, sper ca autobuzele sa fie noi.Stiu ca se vorbea de 70 de bucati ( scurte + articulate ). Acum au ramas 50...or fi toate articulate?!Sper sa nu vina iar midibuze BMC .Ploiestiul merita mai mult! :evil: :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 25 Jul 2009 15:30 
Speram sa se aprobe proiectul .
Ma mira de ce s-a redus numarul autobuzelor dorite de la 70 la 50.Banuiala mea este ca celelalte 20 urmau a fi folosite in locul tramvaiului 101, daca acesta se desfiinta.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Jul 2009 11:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48836
Ce faci cu 26 de troleibuze? Ca doar nu vrei sa inlocuiesti FBW-urile!!? Si nu am stiinta de vreun proiect aprobat pt. extinderea retelei de troleibuz.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Jul 2009 11:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 102
Location: Bucuresti
Silviu Sintea wrote:
Si nu am stiinta de vreun proiect aprobat pt. extinderea retelei de troleibuz.


Desi n-ar strica sa isi aduca aminte de ideile de acum 3 ani cu traseele 2 si 30 :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Jul 2009 13:40 
Nu este nimic aprobat pentru anul acesta. Dar ce sa faci cu 26 de trolee? Le tii in depou?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Jul 2009 18:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48836
Au aparut pe www.ploiesti.ro materialele referitoare la achizitionarea autobuzelor si troleibuzelor. Trebuie sa remarc promptitudinea cu care am primit intotdeauna informatiile de care am avut nevoie, cerute aici: comunicare@ploiesti.ro

Este vorba de 27 autobuze standard si 24 troleibuze articulate second-hand.
Troleibuzele vor inlocui parcul actual (deci si FBW-uri), nefiind vorba de extindere transport electric pe alte trasee.


Attachments:
completare art_13.rar [8.56 MiB]
Downloaded 449 times
013 Achizitionare mij transport.doc [72.5 KiB]
Downloaded 213 times
013 anexa 1.jpg
013 anexa 1.jpg [ 45.99 KiB | Viewed 9311 times ]
013 anexa 2.jpg
013 anexa 2.jpg [ 61.99 KiB | Viewed 9312 times ]
013 anexa 3.jpg
013 anexa 3.jpg [ 77.58 KiB | Viewed 9312 times ]
013 anexa 4.jpg
013 anexa 4.jpg [ 77.56 KiB | Viewed 9312 times ]
013 anexa 5.jpg
013 anexa 5.jpg [ 16.24 KiB | Viewed 9311 times ]
013 anexa 6.jpg
013 anexa 6.jpg [ 90.33 KiB | Viewed 9313 times ]
013 anexa 7.jpg
013 anexa 7.jpg [ 28.86 KiB | Viewed 9312 times ]
013 anexa 8.jpg
013 anexa 8.jpg [ 86.21 KiB | Viewed 9311 times ]
013 anexa 9.jpg
013 anexa 9.jpg [ 68.8 KiB | Viewed 9312 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Stiri
PostPosted: Wed 29 Jul 2009 19:02 
RUSINE!De la 70 de autobuze,s-a ajuns la 50...apoi la 27...parca vad ca o sa vina pe parcursul a 3-4 ani ( vezi cazul MAN ) si pana sa vina toate trebuia deja casate!In Timisoara au venit 50 de trolee noi in interval de timp mai scurt,iar la Ploiesti nici macar 50 de autobuze nu se pot cumpara!Halal mod de a incuraja transportul public!Si sa nu uit,tare mi-e ca cele 27 de autobuze se vor transforma in midibuze :evil: :twisted: din cauza crizei si a altor motive! :twisted: :evil:

Si ce sa mai vorbim despre extinderea liniilor de troleibuz?!Vorbe goale!!!In 2-3 se duc si Neoplanurile si se scot troleele din Ploiesti! :evil: :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Jul 2009 19:34 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7899
Ei vor sa scape de Rocar si de Berliet... dar cred ca mai mult din cauza capacitatii decat a confortului (dupa ce s-au chinuit 2 ani sa le treaca prin RK...). La autobuze nu stiu ce sa zic... probabil vor disparea complet Dacurile si Ikarusurile 280 fara GPL, poate si ceva Isuzu (s-au rablagit si alea), ca daca inlocuiesc autobuze pe GPL cu autobuze Euro 4 nu fac nimic, ca sunt mai ecologice primele decat cele din urma.

Nu mai faceti speculatii cu privire la ce se va aduce :!: Se va organiza o licitatie, la care vor fi prezentate mai multe oferte. Ma indoiesc insa ca se va alege Neoplanul, poate doar daca nu mai apare vreun OmnibusCenter cu ceva FBW-uri din '80 la 9000 de euro/bucata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Jul 2009 19:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48836
Dr2005 wrote:
Nu mai faceti speculatii cu privire la ce se va aduce :!: Se va organiza o licitatie, la care vor fi prezentate mai multe oferte. Ma indoiesc insa ca se va alege Neoplanul, poate doar daca nu mai apare vreun OmnibusCenter cu ceva FBW-uri din '80 la 9000 de euro/bucata.


In caietul de sarcini scrii ce vrei. Cum ar fi, deplasarea troleibuzului cu ajutorul unui motor auxiliar. Elimini usor cele 16 troleibuze din St. Gallen, aflate in curtea OmnibusCenter.
Cate troleibuze Neoplan sunt disponibile? Cate trebuie!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Jul 2009 09:40 
Momentan, conform actelor inaintate de RATP si postate de dl Silviu, gradul de uzura al troleelor FBW este undeva in jur de 70%. Ar mai fi o perioada sa zicem 2-3 in care ar putea circula fara probleme. Parerea mea este ca, daca se respecta aceste cifre, FBW-urile scapa momentan de casare.Insa mai sunt si alti factori tehnici..si mai ales umani...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Jul 2009 09:43 
Primele reactii dupa sedinta de Consiliu Local de ieri

Niciun proiect de hotarare n-a fost iertat de comentarii
Startul comentariilor – situatie regasita de altfel pe toata desfasurarea intrunirii care a tinut aproape doua ceasuri si jumatate – l-au dat consilierii din PSD, prin vocea liderului de grup, Ion Eparu. Acesta, semnaland ca nu este tocmai corect ca sa se introduca proiecte in plus fata de cele stabilite deja in ordinea de zi, a anuntat in plen ca grupul de consilieri social-democrati se vor abtine de la votul a opt proiecte de hotarare, dintre cele 36 anuntate initial, pe motiv ca acestea au fost introduse pe site-ul primariei mult prea tarziu pentru a putea fi votate in cunostinta de cauza. In replica, primarul Andrei Volosevici a declarat: “Modul in care se desfasoara activitatea in administratia locala ne pune intr-o asemenea situatie, dar, trebuie sa va adaptati unui astfel de ritm de lucru. Trebuie sa lucrati pentru ploiesteni si sa aveti atitudinea care sa dovedeasca faptul ca se lucreaza pentru cetateni si nu impotriva lor." Dintre cele mai importante proiecte care au trecut, ieri, de votul alesilor, mentionam pe cele care vizeaza achizitia a 27 de autobuze si a 24 de troleibuze – toate noi, dotate inclusiv cu aparate de aer conditionat . Ei bine, inclusiv la acest proiect, alesii s-au intrecut in diverse comentarii, unele dintre ele sugerand ca s-ar strecura oaresce ilegalitati, fiindca sursele financiare prevazute pentru realizarea acestor investitii au fost destinate initial pentru alte proiecte. Ceea ce, in viziunea alesilor ar putea sa determine inclusiv o posibila atacare a proiectelor respective in Contenciosul administrativ.


Sursa: www.ziarulprahova.ro


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Jul 2009 09:43 
Tramvaiul 101 ramane pe sine !

Chiar daca initial era pentru desfiintarea unei portiuni a caii de rulare a tramvaiului traseului 101, primarul Andrei Volosevici nu o mai considera oportuna. In opinia acestuia, in acest caz nu este vorba despre o razgandire, ci mai degraba despre concluziile la care a ajuns in urma discutiilor cu ploiestenii pe acest subiect. “Dezbaterile cu ploiestenii pe tema desfiintarii sau nu a traseului de tramvai 101 au fost benefice – ne-a declarat primarul Andrei Volosevici. Spun acest lucru deoarece, la un moment dat, chiar unii dintre cetatenii care solicitau desfiintarea liniei de tramvai si-au nuantat pozitia. Acestia au declarat ca daca municipalitatea gaseste o solutie astfel incat circulatia tramvaielor sa nu mai afecteze locuintele de pe traseul caii de rulare, atunci, sunt de acord cu mentinerea acestui mijloc de transport in comun. Ca urmare, sarcina noastra a fost sa identificam solutiile, si cea mai buna a fost realizarea de proiecte care sa vizeze reabilitarea caii de rulare a tramvaiului, proiecte care sa fie finantate cu bani europeni. Cum exista posibilitatea accesarii fondurilor europene, reabilitarea caii de rulare a tramvaiului a fost deja inclusa in mapa de proiecte pentru Polul national de dezvoltare Ploiesti, intentia mea fiind aceea de a exista doua proiecte distincte pentru reabilitarea caii de rulare atat pentru traseul 101, cat si pentru traseul 102“. Primarul municipiului a mai adaugat ca, pana la jumatatea lunii viitoare, mapa de proiecte propuse pentru finantare in cadrul Polului national de dezvoltare va fi gata aceasta urmand sa fie transmisa la Bucuresti, la Ministerul Dezvoltarii, unde vor fi selectionate proiectele eligibile. In acest context, edilul este optimist, considerand ca proiectele care vizeaza reabilitarea caii de rulare a tramvaielor in Ploiesti vor fi acceptate pentru finantare, astfel incat lucrarile sa poata incepe chiar din acest an.


www.ziarulprahova.ro


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Jul 2009 10:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48836
De unde troleibuze noi???

- 27 buc. autobuze cu o lungime cuprinsă între 11.000 – 12.000 mm în valoare estimată de 27.038.793 lei, inclusiv TVA

- 24 buc. troleibuze articulate în valoare estimată de 15.012.207 lei, inclusiv TVA


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Jul 2009 22:44 
Autobuze de zece milioane de euro

După o ÅŸedinÅ£ă cu scandal, consilierii locali ploieÅŸteni, mai puÅ£ini cei ai PSD, au votat aseară cumpărarea a 27 de autobuze ÅŸi 24 de troilebuze noi pentru înnoirea parcului Regiei Autonome de Transport PloieÅŸti.

Investiţia se ridică la aproximativ 10 milioane de euro şi va fi finanţată dintr-un împrumut contractat acum trei ani de municipalitate de la BCR. Cel care s-a opus vehement acestei achiziţii a fost Emil Calotă, fostul primar, care a invocat ilegalitatea finanţării investiţiei.

„Creditul a fost contractat de primărie pentru infrastructură, adică reparaţii de drumuri, nu pentru cumpărarea de mijloace de transport în comun. Ceea ce ni s-a propus este o ilegalitate”, a declarat Calotă. Consilierul local a observat faptul că în caietul de sarcini sunt indicate dimensiunile autovehiculelor, ceea ce ridică semne de întrebare asupra corectitudinii licitaţiei.

De partea cealaltă, directorul RATP Ploieşti, Radu Popescu, a declarat că investiţia este necesară întrucât gradul de uzură al mijloacelor de transport în comun este de 100%. „Nu mai putem asigura un transport sigur şi civilizat cu actuala flotă”, a declarat Popescu.

RATP are 100 de autobuze, majoritatea vechi de 20 de ani, care nu mai corespund normelor de poluare.


Sursa: www.evz.ro


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Aug 2009 20:50 
Bilete mai scumpe

In sedinta Consiliului de Administratie al Ratp s-a propus si aprobat majorarea tichetului de calatorie de la 1,2 la 1,5 lei.Sa vedem acum daca trece aceasta hotarare si de consilierii locali ploiesteni.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Aug 2009 20:29 
Hotararea privind achizitionarea de troleibuze si autobuze a fost postata pe site-ul Primariei Ploiesti cu toate avizele atasate.

Sursa:
http://www.ploiesti.ro/


Attachments:
229_29.07.2009_achizitie__autobuze.pdf [862.28 KiB]
Downloaded 284 times
Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 210 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group