TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Sat 25 Nov 2017 02:56

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 58 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Feb 2009 11:19 
Offline
User avatar

Joined: Sat 19 Jan 2008 00:52
Posts: 8
Location: Ploiesti Nord
Municipalitatea vrea sa desfiinteze linia de tramvai 101

Anul acesta, administratia locala va pune mare accent pe dezvoltarea transportului in comun. Decizia a fost anuntata, ieri, chiar de catre Andrei Volosevici - primarul Ploiestiului, care a precizat ca pentru 2009 sunt anuntate o serie de noutati la acest capitol. Ca exemple, edilul a nominalizat posibilitatea desfiintarii liniei de tramvai 101- cu precizarea ca, deocamdata, nu se stie pe ce distanta – avand in vedere ca se doreste introducerea unei linii de transport in comun, rapide, de autobuz, cu statii in cele mai importante zone ale municipiului, astfel incat sa se poata ajunge, de la un capat la celalalt al Ploiestiului, intr-un timp cat mai scurt. Totodata, primarul a mai anuntat, la capitolul perspective in transportul public in comun, ca se va crea legatura, cu tramvaiul, prin prelungirea traseului 102, intre Gara de Sud si Gara de Vest. Nu in ultimul rand, se are in vedere si prelungirea unor trasee din Ploiesti catre localitatile invecinate, cele mai multe sanse, pentru inceput, avandu-le localitatea Blejoi, o solicitare in acest sens fiind facuta, recent, de catre reprezentantii administratiei din aceasta localitate. Daca legislativele locale din cele doua localitati isi vor da acordul pentru prelungirea transportului in comun din Ploiesti catre Blejoi, atunci, propunerea se va putea pune in practica de anul acesta. De precizat ca prelungirea traseelor transportului in comun din municipiu catre localitatile limitrofe este prevazuta si in cadrul Polului de dezvoltare Ploiesti-Prahova, luandu-se in calcul ca unele dintre traseele mijloacelor de transport din municipiu sa aiba ca statie terminus inclusiv localitatea Paulesti.


Sursa: www.ziarulprahova.ro
13.02.2009


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Feb 2009 13:47 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8024
Nu stiu ce rost ar avea prelungirea de la Gara de Vest la Gara de Sud a lui 102... tinand cont ca noul traseu nu prea va deservi nimic (va ocoli cartierele prin care trece 2ul... intr-un fel va fi paralel cu calea ferata deja existenta), spre deosebire de 101 care, pe langa Gara de Sud mai deserveste excelent si Str. Democratiei (o zona cu blocuri destul de mari), Halele Centrale si Str. Ghe. Doja (alta strada plina cu blocuri de 10 etaje).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Feb 2009 14:16 
Tot nu inteleg de ce vor sa distruga linia aia, in loc s-o reabiliteze si s-o tina macar ca linie alternativa, cand sunt lucrari pe o parte, se circula pe cealalta etc.

Tare mi-e ca aburesc ca fac o linie noua, o strica p-asta si apoi isi vor da seama ca nu e "rentabil" s-o mai faca p-aia noua...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Feb 2009 14:24 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8024
Cazul e aproape tras la indigo cu cel al liniei 104... linie super-rentabila, care la ore de varf avea tramvaie o data la 5 minute si prin tramvaie înteleg cate 3-4 V3A-uri odata si tot ramanea lume in statie. 104 deranja un hotel. 101... probabil vreo casa a unui apropiat al primarului.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Stiri
PostPosted: Fri 13 Feb 2009 23:01 
Offline

Joined: Wed 20 Jun 2007 10:11
Posts: 38
Location: Bucuresti
Buna seara!Nu inteleg de ce vor sa desfiinteze linia 101 si sa realizeze legatura dintre Gara de Vest si Gara de Sud cu tramvaiul in timp ce ei nu pot sa repare liniile de tramvai existente si sa asigure mijloace de transport decente (nu ma refer doar la tramvaie,ci si la autobuze si trolee) :evil: :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Feb 2009 23:31 
Offline
User avatar

Joined: Sat 19 Jan 2008 00:52
Posts: 8
Location: Ploiesti Nord
Simplu.101 va ramane pana la BCR.Bunnn.De acolo se va cauta zona sa se faca bucla de intoarcere, cel mai probabil in actualul giratoriu de la Hale.De acolo lumea va merge pana la Galeriile Comerciale(Mall-ul) ptr a lua 1, 30, 44 sau 202 ptr a ajunge la Gara de Sud.
Scopul ruperii lui 101 in 2 bucati:
-parerea primariei:nerentabilitatea portiunii Hale-Sud
-parerea mea:O mare magarie, care se pune la cale.Ce se intampla.. cum zicea si Dragos...in zona Tribunal este cartierul Democratiei .Acolo sunt case(mult zis case)care nu au mai fost renovate dinainte de 89, si care au scapat de demolarile comuniste.Ei bine dragilor, acesti oameni au facut zeci si zeci de petitii ptr scoaterea liniei 101.Ei nu constientizeaza insa ca odata 101 scos, vor ramane fara mijloc de transport, ptr ca nci o ruta nu va mai trece pe acolo.
Astept cu mare interes sa vad cum vor decurge lucrurile, insa la cum suna comunicatul de presa.. mi-e teama..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 14 Feb 2009 17:52 
Offline

Joined: Sat 24 Jun 2006 22:29
Posts: 2
celmaifidel wrote:
Municipalitatea vrea sa desfiinteze linia de tramvai 101

Totodata, primarul a mai anuntat, la capitolul perspective in transportul public in comun, ca se va crea legatura, cu tramvaiul, prin prelungirea traseului 102, intre Gara de Sud si Gara de Vest. Sursa: www.ziarulprahova.ro
13.02.2009


Nu pricep. Cum poate traseul 102 sa fie prelungit intre Gara de Sud si Gara de Vest? Intre cele doua gari nu exista decat doua solutii: ori se reinfiinteaza traseul 103 care traversa tot orasul, ceea ce mi se pare fara sens din moment ce vor sa desfiinteze 101 (ca doar tot pe o portiune din traseul 101 ar trece, inclusiv aia cu casele... problema), ori se construieste sina noua directa intre cele doua gari in locul traseului 2 de autobuz, dar stim ca traseul 2 ar urma sa fie inlocuit cu troleibuze. Ma poate lamuri cineva?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 14 Feb 2009 20:42 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
Chestia cu prelungirea lui 102 pare a fi doar asa, ca sa nu de rau stirea... Adica: noi nu doar desfiintam, ci vrem sa si construim. Daca ar exista o artera directa si larga intre cele doua gari, inca poate i-as mai crede. Desi sa-ti propui sa construiesti linii de tramvai in plina criza, nu prea suna veridic.

E clar, 101 "incurca traficul"... Nu ca traficul din Ploiesti nu ar fi intradevar groaznic, dar nu inlaturarea unui mijloc de transport public de mare capacitate va rezolva problema. Din pacate, nu da bine sa interzici autoturismele personale in centru.

Nu-mi place de loc. Incepe sa miroase a ciorba de mazare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 14 Feb 2009 21:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44860
Da, ni s-a pus caseta cunoscuta: vom pune autobuze rapide ce sa traverseze orasul de la un capat la altul. Asa spune si directorul Tursib.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 15 Feb 2009 11:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44860
Traseul 101 este cel mai rentabil traseu de tramvai din Ploiesti?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 15 Feb 2009 13:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 107
Location: Targoviste
101 este cel mai rentabil traseu dintre toate (nu doar tramvaie)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Feb 2009 20:20 
Offline
User avatar

Joined: Sat 19 Jan 2008 00:52
Posts: 8
Location: Ploiesti Nord
Din pacate se tot insista cu desfiintarea liniei 101. Si ce e ciudat e ca nimeni nu zice nimic.In acest caz am decis ca e bine sa facem o petitie catre Primaria Ploiesti.Vi se pare o idee buna?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Feb 2009 21:29 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2082
Location: Brasov
Avand in vedere ca 101 e o linie rentabila nu vad de ce s-ar desfiinta. Si totusi, aceasta petitie credeti ca ar rezolva problema? E o idee buna, dar in general petitiile nu duc la nimic. Niciodata cei sus-pusi nu vor baga in seama asemenea documente (poate mici execeptii). Ar fi mare pacat ca aceasta linie sa dispara. Cele intamplate la Brasov si Constanta nu ar trebui sa se repete nici in Ploiesti, nici in Resita.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Feb 2009 23:08 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
Pai daca e sa luam dupa logica de la Ct si Bv, tocmai acele linii rentabile de transport electric trebuie desfiintate mai intai. Ca restul se duc apoi de la sine.

Reamintesc:

- La Constanta s-au desfiintat prima data exact liniile grele: 40, 41, 43, 100.

- La Brasov, s-a inceput la fel in 1992, exact cu cele mai grele linii (4 si 6), apoi s-a dat lovitura de gratie in 2005 cu liniile 5, 10, 2 si 31 si in 2006 cu liniile 101, 1 si 32, pentru ca acum, in afara de 8, sa fie doar trasee electrice demne de un midibuz. Culmea, 33, care era considerata candva o fantoma, a ajuns pe locul 2 ca frecventa printre liniile de troleibuze, cu intervale de 15 minute! :twisted:

Sincer, imi pare rau pentru Ploiesti, dar faptul ca se loveste in cea mai rentabila linie explica totul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Mar 2009 19:32 
Primarul Andrei Volosevici a declarat că în iulie-august se va desfiinţa linia de tramvai a traseului 101. Pentru început se va renunţa la tronsonul cuprins între Gara de Sud şi Tribunal, dar se are în vedere şi tronsonul Tribunal-Halele Centrale. Primarul a precizat că refacerea totală a căii de rulare implică costuri foarte mari, aproximativ 50 de milioane de euro. El a mai declarat că nimeni nu va fi disponibilizat în cadrul RATP, făcând referire la nemulţumirile vatmanilor.

www.observatorulph.ro


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 18:36 
Replici la decizia primarului

Primarul Ploieştiului, Andrei Volosevici, a declarat ieri că linia de tramvai de pe traseul 101 va fi scoasă în mare parte până la finele acestei veri. Iniţiativa risca să stârnească protestele unei părţi a angajaţilor RATP

Tramvaiele vor fi, în mare parte scoase, din municipiul Ploieşti, iar prima măsură în acest sens va fi scoaterea liniilor de pe traseul 101, între Gara de Sud şi Tribunal sau chiar până la Halele Centrale. Andrei Volosevici, primarul Ploieştiului, a declarat ieri oficial că discuţiile în acest sens sunt foarte avansate şi a oferit şi o serie de argumente în favoarea afirmaţiilor sale. “Intenţionez să scot 101 până în iulie-august, cel puţin de la Gara de Sud la Tribunal. Avem de suferit de pe urma tramvaielor. Refacerea şinelor ar presupune cheltuieli de minim 50 de milioane de euro. Prefer să schimb parcul auto al RATP, cu zece milioane de euro. Am stat de vorbă cu sindicatul, i-am asigurat pe angajaţii de aici că nu-şi va pierde nimeni locul de muncă. Suntem în an electoral, sunt multe persoane care au interes să producă un conflict“, a precizat Andrei Volosevici.

Reacţii dure

AngajaÅ£ii Regiei Autonome de Transport Public PloieÅŸti nu au primit deloc bine această veste. Cei care lucrează ca vatmani sau la întreÅ£inerea tramvaielor aflaseră de ceva vreme de aceste intenÅ£ii ÅŸi plănuiau în ultimele săptămâni să aibă o întrevedere cu directorul RATP, Radu Popescu, dar ÅŸi cu primarul. Chiar ieri era programată o asemenea ÅŸedinÅ£ă, însă discuÅ£iile au fost amânate pentru săptămâna viitoare. “Azi (n.r. joi) am vrut să-l chemăm pe primar, a zis că n-are ce discuta cu noi, pentru că a vorbit cu sindicatul. Am înÅ£eles că este ziua lui de naÅŸtere ÅŸi nu se putea deranja pentru discuÅ£ii cu prostimea. Eu lucrez pe tramvai de 21 de ani. Primarul ce făcea atunci când m-am angajat eu?“, ne-a povestit, nemulÅ£umit, un vatman, adăugând că, săptămâna viitoare, o comisie din partea sindicatului de la RATP va merge la discuÅ£ii în Primărie: “Dacă nu se rezolvă nimic pe cale amiabilă, nu dăm înapoi!“. “Locul de muncă e una, profesia e alta. Primarul a spus că vor lucra în continuare la RATP, însă nu a menÅ£ionat ÅŸi ce vor face. Nimeni nu vrea să treacă de la tramvai la mătură, pe salariu mai mic. Un tramvai are o rezistenÅ£ă de 50 de ani, chiar mai mare în Occident, pe când un autobuz rezistă opt ani. La toate acestea se adaugă ÅŸi poluarea produsă de autobuze“, afirmă ÅŸi Silviu Sonu, liderul sindical al vatmanilor.

Telegraful de Prahova, 27.03.2009
http://www.telegrafuldeprahova.ro/


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 Mar 2009 11:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44860
COMUNICAT DE PRESĂ

În ultima vreme au apărut în presă declaraţii ale primarului de genul “intenţionez să scot linia 101”, “prefer să schimb parcul auto al RATP cu 10 milioane de euro, în timp ce refacerea şinelor de tramvai ar presupune cheltuieli de minim 50 de milioane de euro”.

Afirmaţiile edilului ploieştean nu au un fundament tehnico–economic, dar nici juridic.

Strategia transportului public de călători se realizează de către compartimentele de specialitate din cadrul Primăriei, în colaborare cu operatorul de transport, cu societatea civilă, cu entităţi juridice specializate, în baza unor studii, şi se aprobă de către Consiliul Local. Prin Hotărâre a Consiliului Local se stabilesc traseele, rutele, programele de circulaţie, numărul şi tipul de vehicule folosite iar primarul, în calitate de Executiv, pune în aplicare Hotărârile Consiliului Local.

Sumele vehiculate (50 milioane euro necesare pentru refacerea infrastructurii tramvaiului sau 10 milioane euro pentru înnoirea parcului auto al RATP) trebuie să aibă la bază studii de fezabilitate. Aritmetica folosită nu are relevanţă tehnică şi nu răspunde cerinţelor de dezvoltare pe termen mediu şi lung a municipiului. Este cunoscut faptul că durata de viaţă a unui tramvai este de 3 -4 ori mai mare decât cea a unui autobuz, iar cheltuielile de întreţinere şi exploatare a parcului mijloacelor de transport electric sunt mai mici faţă de parcul de autobuze. Însă, cel mai important avantaj al transportului electric este poluarea fizico–chimică “zero”, contribuind la reducerea semnificativă a gazelor cu efect de seră din aglomerările urbane.

Ţările membre ale Uniunii Europene depun eforturi deosebite pentru a asigura nevoii de mobilitate a populaţiei trei parametri: ecologie, ergonomie, economie. Comisia Europeană, prin Cartea Verde a Transportului Urban, promovează în rândul cetăţenilor transportul public cu metroul, tramvaiul sau troleibuzul, a căror rată de poluare este minimă. Sectorul în care s-a investit cel mai mult a fost acela al dezvoltării transportului pe şină.

Prin Programul Operaţional Regional se finanţează “extinderea şi modernizarea reţelelor de tramvai şi troleibuz”, fonduri de care trebuie să beneficieze şi Municipiul Ploieşti, a cărui contribuţie financiară necesară derulării unui astfel de proiect ar fi de minim 2% din valoarea totală a acestuia.

În municipiul prahovean, dezvoltarea transportului electric nu a fost susţinută îndeajuns de către Primărie şi Consiliul Local. S-a reuşit transformarea traseului 44 în linie de troleibuz, prin eforturile financiare proprii ale RATP, troleibuzele articulate folosite dispunând de confort sporit. Nu s-au alocat fonduri pentru proiectele RATP, de introducere a troleibuzelor pe traseele 2, 30 şi în zona Uztel.

Tramvaiul a avut cel mai mult de suferit, în ultimii ani desfiinţându-se mai multe rute, având acum în faţă spectrul desfiinţării totale a acestuia ca sistem de transport.

Transmit public factorilor de decizie din municipiul Ploieşti rugămintea de a extinde şi moderniza transportul electric, ecologic, prin întocmirea Planului Integrat de Dezvoltare Urbană, necesar accesării fondurilor nerambursabile.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 Mar 2009 18:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44860
Desfiinţarea traseului 101 naşte controverse

Pe adresa redactie@observatorulph.ro am primit un comunicat de presă privitor la declaraţiile primarului Andrei Volosevici privind desfiinţarea traseului 101. Comunicatul este emis de Asociaţia Transira, asociaţie non-guvernamentală cu sediul în Mediaş. Contactat telefonic, Radu Popescu, directorul RATP Ploieşti ne-a declarat: „Este o asociaţie supranumită şi prietenii troleibuzelor. Îi cunoaştem, am mai stat de vorbă cu ei pe anumite proiecte, dar nu am avut niciodată vreo colaborare concretă pe vreun proiect anume”. Cât despre afirmaţiile primarului Andrei Volosevici, Radu Popescu a mai declarat: „Sunt afirmaţii încă din 2003 vizavi de scoaterea liniei de tramvai 101. Tocmai de aceea m-am gândit că e cel mai bine să aştept o hotărâre de Consiliu Local în acest sens şi de-abia atunci să comentez. Nu are rost să discutăm doar pe vorbe”.


Continuarea aici: http://www.observatorulph.ro/articol.php?id=12621
Observatorul Prahovean, 30.03.2009


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Mar 2009 07:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44860
Calea de rulare a tramvaiului 101, desfiintata intre Gara de Sud si Tribunal

Asigurarea vine de la primarul Ploiestiului

"Pana in iulie-august a.c., calea de rulare a tramvaiului 101, pe distanta cuprinsa intre Gara de Sud si, probabil, pana in zona Tribunalului, va fi desfiintata". Asigurarea a fost data, recent, de catre Andrei Volosevici, primarul municipiului Ploiesti, care a anuntat, astfel, ca isi asuma responsabilitatea de a se pune in practica una dintre masurile prin care poate sa fie reabilitata, asa cum trebuie, calea de rulare a tramvaiului.

"Imi mentin decizia pe care am anuntat-o, de desfiintare a acestui tronson - a precizat primarul Andrei Volosevici, plus ca si foarte multi ploiesteni care locuiesc in zona Democratiei au solicitat acest lucru. Am luat in calcul aceasta posibilitate - de desfiintare a caii de rulare a tramvaiului pe distanta de la Gara de Sud pana in zona Tribunalului - deoarece se are in vedere ca acest tronson sa fie si reconfigurat, pentru o mai buna fluidizare a traficului auto". In acest context, edilul a precizat ca decizia nu va afecta si locurile de munca ale angajatilor Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti, respectiv ale vatmanilor. Ca urmare a desfiintarii liniei de circulatie a tramvaiului 101 in zona mentionata mai sus s-a luat deja in calcul o alternativa, respectiv introducerea unui mijloc de transport in comun care sa circule in regim expres, adica, sa faca legatura intre principalele zone ale Ploiestiului, inclusiv intre sud si nord.
Pe cat doresc de mult conducerea administratiei si unii dintre ploiesteni punerea in practica a acestei initiative, pe atat de mult nu o privesc cu ochi buni altii. Chiar ieri, pe adresa redactiei, am primit un comunicat de presa transmis de catre “Asociatia Transira", organizatie nonguvernamentala, care are ca scop promovarea si punerea in practica a conceptului de transport urban durabil si care militeaza pentru introducerea, pastrarea si dezvoltarea sistemelor de transport ecologic. Lecturand continutul comunicatului transmis, ideea care reiese este aceea ca, din orasul in care isi desfasoara activitatea aceasta asociatie – Medias - s-ar vedea ca in Ploiesti se doreste desfiintarea totala a transportului in comun cu tramvaiul. De unde pana unde au ajuns reprezentantii acestei asociatii la astfel de concluzii, nu se precizeaza. Numai ca, in muncipiu, nu s-a luat in calcul niciodata aceasta posibilitate, ba din contra, se doreste ca legatura dintre Garile Vest si Sud, in viitor, sa se faca tot cu tramvaiul.


Ziarul Prahova, 31.03.2009
http://www.ziarulprahova.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Mar 2009 20:19 
Tronsonul Gara Sud-Gara Vest cu tramvaiul mi se pare utopie...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Mar 2009 21:24 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
bogdan2009 wrote:
Tronsonul Gara Sud-Gara Vest cu tramvaiul mi se pare utopie...

Pai daca se plang ca n-au sanse sa aiba vreodata bani suficienti ca sa reabiliteze linia 101 - care de bine de rau are deja fir aerian, stalpi, prinderi, cabluri de injectie, substatie electrica, fiind necesara doar refacerea caii de rulare - cum vor avea vreodata bani pentru o noua linie de la zero, si inca pe o strada care nici nu exista, fiind probabile si masive devieri de retele edilitare din zona si chiar exproprieri costisitoare???

MINCIUNA SFRUNTATA, TOVARASE VOLO! :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Mar 2009 21:33 
Zona pe care va circula utopic tramviul este un imens camp...acum.
Treaba buna e ca deja am inceput sa facem deranj... ma bucur.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Mar 2009 21:46 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
bogdan2009 wrote:
Zona pe care va circula utopic tramviul este un imens camp...acum.

Pai si care camp de la marginea vreunui oras nu mai e la ora actuala proprietate privata? Exproprieri, studii, drum de la zero, tramvai de la zero - cum sa fie mai ieftin decat modernizarea caii de rulare dintre Gara de Sud - Tribunal? Chiar nimeni nu sesizeaza ca se contrazice singur acest nou Mazapcaru?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Mar 2009 21:49 
E tot al municipalitatii. Dar sa faci de la zero e greu... si duce mai mult de 50 mil euro...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Apr 2009 07:48 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8024
bogdan2009 wrote:
Zona pe care va circula utopic tramviul este un imens camp...acum.


Tu chiar crezi ca va circula vreodata tramvai pe acolo? Ce ar deservi? Muncitorii care merg sa are campul? E doar praf in ochii alegatorilor, ca doar e an electoral.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Apr 2009 09:58 
Offline

Joined: Tue 01 Nov 2005 12:41
Posts: 148
Location: Bucuresti
E clar ca nu va exista niciodata tramvai pe acolo, din moment ce ei nu vor sa investeasca in reabilitarea liniei curente pe motiv ca ar costa mult, cine isi inchipuie ca vor investi o suma mult mai mare pentru o linie prin camp? Chiar ne ia de prosti acest nou scripcar (coincidenta sau nu, tot pedelist), si impreuna cu el si ziaristii de doi bani din presa locala dupa cum am vazut?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Apr 2009 14:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44860
Bataie de joc. Ceri ceva, primesti dispret. Sau neputinta?

De la: Asociatia TRANSIRA [info@transira.ro]
Trimis: 26 martie 2009 19:14
Catre: Birou comunicare
Subiect: Desfiintarea liniei 101 de tramvai


Buna ziua,

In ultima vreme au aparut in presa declaratii ale primarului Volosevici referitoare la posibila desfiintare a traseului de tramvai nr. 101. Primarul spunea ca reabilitarea caii de rulare a tramvaiului liniei 101 ar costa 50 milioane euro.
Va rog sa ne transmiteti studiul de fezabilitate sau orice document relevant ce sprijina afirmatia primarului, referitoare la costurile reabilitarii infrastructurii tramvaiului.

Cu stima,
ing. Silviu Sintea
Presedintele Asociatiei TRANSIRA

telefon: 07...
fax: 0369814499



RE: Desfiintarea liniei 101 de tramvai
Tuesday, April 7, 2009 9:33 AM
From: "Birou comunicare" comunicare@ploiesti.ro
To: "Asociatia TRANSIRA" info@transira.ro


Stimate domn,

Referitor la solicitarea dumneavoastra va aducem la cunostinta ca in data de 14.04.2009, Primarul municipiului Ploiesti, dl. Andrei Liviu Volosveici, va participa la emisiunea "Direct la subiect" difuzata pe postul de televiziune Alpha Tv, cu incepere de la ora 21.00. In cadrul acestei emisiuni va fi dezbatut subiectul scoaterii liniei de tramvai 101.
Totodata, in data de 28.04.2009, la ora 17.00, va fi organizata dezbatere publica pe acelasi subiect. Locatia unde va avea loc aceasta intalnire va fi stabilita ulterior.

O zi buna!


Locatia va fi stabilita ulterior "dezbaterii publice"?
Raspunsul Primariei este nesemnat!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Apr 2009 15:59 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
Anal-fabetul(a) moralist(a), care a redactat raspunsul anonim, a vrut sa sublinieze, cu tenta didactica, ca primaru' e domn (prescurtat: dl.) si ca are prenume, chiar doua. Din pacate, tot aceeasi persoana i-a gresit mai departe numele de familie! :lol: :lol: :lol:
Data viitoare sa scrieti corect numele tovarasului prim-secretar de la municipiu, dragi utecisti!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Apr 2009 22:41 
E un pas.Poate constientizeaza faptul ca scoaterea lui 101, chiar si partial, este o greseala.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Apr 2009 07:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44860
Ce inseamna deontologia presei?
Cred ca trebuie sa ai cel putin doua pareri asupra unui subiect in dezbatere. De aceea transmit comunicate de presa: pentru ca parerea noastra sa fie cunoscuta publicului larg dar sa se ceara si parerea reprezentantilor legali ai entitatilor de transport, administratii publice, etc.
Nu de putine ori, in urma transmiterii unui comunicat de presa, am fost contactat si mi s-au cerut date suplimentare. Ca nu s-a inteles ce am spus, ca nu am reusit sa transmit ceea ce trebuia, ca mi s-au rastalmacit cuvintele, toate acestea se pot accepta.

Dar cand dezinformezi voit, masacrand opinia cuiva, atunci esti de neiertat. Si nu poti sa te astepti de la noi sa subscriem la "libertatea presei" clamata de aceea care fac din presa un instrument de dezinformare, de minciuna, de santaj.

Exemplu: ziarul "Republicanul" din Ploiesti, care nu scrie o vorbulita de comunicatul nostru de presa, dar il caineaza pe primarul Volosevici.

Un tramvai numit coÅŸmar


Am auzit atât de multe păreri, insuficient motivate, despre cât de bun, frumos, rapid şi nepoluant e tramvaiul din Ploieşti, încât nu pot să le cred. Nici eu şi nici mulţi alţi ploieşteni despre care cred sincer că ar ţine-o trei zile într-un chef total dacă acest mijloc de transport ar dispărea din oraş. Multă vreme, acest lucru nu a fost posibil. Vechea administraţie a oraşului a ţinut cu dinţii de tramvaiul care, în loc să simplifice transportul persoanelor prin Ploieşti, a provocat stricăciuni greu de imaginat. A distrus asfaltul pe Şoseaua Vestului, pe Şoseaua Nordului, în centru, în zona Halelor Centrale şi pe Mihai Bravu, a fisurat pereţii caselor şi a poluat sistematic oraşul. Nu din punct de vedere chimic, ci doar prin zgomotul pe care-l face deplasarea garniturilor de tramvai pe şinele prost montate. Ploieştiul nu este un oraş în care să se preteze transportul cu tramvaiul. Dacă, în vremea comuniştilor, s-a făcut o mare tâmpenie, asta nu înseamnă că ea nu se poate repara acum, în democraţie. Pentru prima dată, am auzit acum ipoteza desfiinţării liniilor de tramvai pe traseul Halele Centrale - Gara de Sud. O notă bună pentru administraţia Volosevici, dacă ne gândim că traseul cu pricina este deservit mai mult decât suficient de autobuze şi troleibuze. Tramvaiul este inutil în zonă. Nu se putea, însă, să nu apară reacţiile violente din partea unora care n-au înţeles nici acum că Ploieştiul nu va arăta niciodată mai bine dacă doar stăm pe margine şi aruncăm cu pietre în primarul Andrei Volosevici. Din enclava din curtea RATP n-ar fi putut să iasă altceva decât înjurături. Aşa a fost mereu. Niciodată în „fabrica rudelor” n-a fost altfel, indiferent cine a fost la putere. Ipoteza cu pierderea locurilor de muncă în plină criză economică e o prostie. Tramvaiul trebuie scos pentru că existenţa lui ne trage în jos.


Ovidiu ALEXANDRESCU
Material publicat la data de: 07.04.2009

http://www.republicanul.ro/index.php?ac ... &ids=10307


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 58 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group