TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Tue 21 Nov 2017 07:41

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
PostPosted: Thu 14 May 2009 12:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
In cadrul lucrarilor Conferintei de la Ploiesti din 16-17 aprilie 2009, Radu Popescu, managerul RATP a prezentat cateva proiecte de extindere a retelei de troleibuz. Ce am retinut:

-Traseul 204
Gara de Vest - Uztel (nu am inteles daca si 2, 2 barat vor fi trasee de troleibuz, insa vad ca preconizata retea ar acoperi si aceste trasee);

-Traseul 201
Selgros - Pod Inalt - Gara de Sud;

-Traseul 244
Prelungire Gara de Sud - Hipodrom (deci nu tot traseul 30 va fi transformat in traseu de troleibuz ci se va prefera prelungirea traseului 44);

-Traseul 202
Electrificare tronson Spital Judetean - Hale (parte a traseului 5). Modificare/prelungire a traseului 202.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Sep 2010 14:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
Din proiectele propuse in PIDU am retinut:

Extindere retea linie de troleibuz, inclusiv infrastructura aferenta

- 12 km tronson municipiul Ploiesti - comuna Blejoi - comuna Paulesti (zona de agrement, padurea Paulesti)

- 6 km tronson municipiul Ploiesti - comuna Bucov (parc agrement Constantin Stere)

- 11 km tronson municipiul Ploiesti - comuna Barcanesti (Liceul Agricol)

Valoare estimativa proiect: 45 miliarde lei
Data estimativa depunere proiect: septembrie 2011


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 Dec 2011 13:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
Planul Integrat de Dezvoltare Urbana.

Varianta depusa la AMPOR.

http://www.ploiesti.ro/pidu042010/tot.pdf


Attachments:
coperta+cuprins%20PID_rev1.pdf [79.75 KiB]
Downloaded 110 times
partea 1_cz_rev1.pdf [5.72 MiB]
Downloaded 147 times
partea 2_cz rev1.pdf [213.05 KiB]
Downloaded 134 times
partea 3_cz_rev1.pdf [2.77 MiB]
Downloaded 160 times
partea 4_cz rev1.2.pdf [4.24 MiB]
Downloaded 165 times
partea 5_cz rev1.pdf [609.19 KiB]
Downloaded 100 times
Lista de proiecte inclusa in PID_Polul de crestere Ploiesti-.pdf [775.62 KiB]
Downloaded 156 times
anexa 1.1_cz_rev1.pdf [1.19 MiB]
Downloaded 93 times
anexa 1.2_cz_rev1.pdf [78.63 KiB]
Downloaded 92 times
anexa 1.3_cz_rev1.pdf [180.11 KiB]
Downloaded 116 times
anexa 1.4_cz_rev1.pdf [126.77 KiB]
Downloaded 103 times
anexa 1.5_cz_rev1.pdf [125.35 KiB]
Downloaded 107 times
anexa 1.6_cz_rev1.pdf [167.86 KiB]
Downloaded 117 times
anexa 1.7_cz_rev1.pdf [50.47 KiB]
Downloaded 109 times
anexa 1.8_cz_rev1.pdf [122.26 KiB]
Downloaded 124 times
anexa 1.9_cz_rev1.pdf [136 KiB]
Downloaded 110 times
anexa 1.10_cz_rev1.pdf [109.75 KiB]
Downloaded 124 times
anexa 1.11_cz_rev1.pdf [148.26 KiB]
Downloaded 124 times
anexa 1.12_cz_rev1.pdf [120.23 KiB]
Downloaded 171 times
anexa 2.1_cz_rev1.pdf [574.15 KiB]
Downloaded 100 times
harta POL_proiecte_POR AP1.rar [2.71 MiB]
Downloaded 197 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Jan 2013 12:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
Quote:
Maine, la Consiliul Judetean Prahova, viceprim-ministrul Liviu Dragnea participa la semnarea contractului de finantare a pasajului suprateran de la Paulesti

..............................................................

Potrivit informatiilor furnizate de catre presedintele Consiliului Judetean Prahova, Mircea Cosma, valoarea totala a proiectului este de 78,6 milioane de lei, din care cheltuielile eligibile se ridica la circa 77,1 milioane de lei. "O data cu semnarea contractului de finantare pentru realizarea pasajului de la Paulesti, Consiliul Judetean a incheiat toate proiectele pe Polul de Crestere Ploiesti - Prahova. Acesta este ultimul dintre contractele semnate de Consiliul Judetean Prahova pe Polul de Crestere, existand, insa posibilitatea sa intre din lista de rezerva si daca vor exista fonduri ramase necheltuite pe Programul Operational Regional si proiectul castrului roman de la Dumbravesti", ne-a declarat Mircea Cosma. Potrivit proiectului, prin realizarea pasajului, se va separa traficul urban si periurban de traficul national pe directiile: Bucuresti - Brasov (DN1), Ploiesti - Buzau (DN1B). De asemenea, implementarea acestui proiect va conduce la reducerea riscului aparitiei accidentelor, reducerea implicatiilor negative asupra mediului, reducerea timpului de deplasare si a consumului de carburanti. Durata de implementare va fi de 24 de luni, din care 18 luni - de executie a lucrarii.

Dincolo de sistemul rutier sofisticat care va face din intersectia spre Paulesti cea mai spectaculoasa iesire din municipiul Ploiesti, in proiect a fost stabilita inclusiv montarea unor stalpi performanti de iluminat, pentru o cat mai buna vizibilitate pe timp de noapte, precum si eventualitatea asigurarii infrastructurii necesare prelungirii retelei de troleibuz pana la Paulesti.

http://www.ziarulprahova.ro/stiri/admin ... a-paulesti


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Sep 2013 14:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
Proiecte pt. perioada 2014-2020.

Quote:
Extinderea transportului public ecologic (troleibuz) din municipiul Ploiesti pe tronsoanele: municipiul Ploiesti - comuna Blejoi - comuna Paulesti (zona de agrement, padurea Paulesti), municipiul Ploiesti - comuna Bucov (parc agrement Constantin Stere), municipiul Ploiesti - comuna Barcanesti (Liceul Agricol)


http://www.cjph.ro/


Attachments:
Plan_dezv_2014_2020_Portofoliu de proiecte.pdf [374.69 KiB]
Downloaded 647 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 16 Apr 2015 21:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
PROTEST INEDIT AL UNOR PRIMĂRII DIN PRAHOVA. UNA VREA TROLEIBUZ

Mai multe localităţi vor să iasă din Polul de Creştere Ploieşti-Prahova, o asociere de primării pentur atragerea fondurilor europene, deoarece, până la această oră, nu au primit finanţări pentru proiectele depuse.

Potrivit preşedintelui polului, viceprimarul cu atribuţii de edil şef al Ploieştiului, Iulian Teodorescu, conducerile localităţile Bucov, Valea Călugărească şi Plopeni şi-au exprimat nemulţumirea că, până la această oră, doleanţele lor nu au primit finanţare europeană. Potrivit lui Teodorescu, Primăria Bucov a solicitat extinderea liniilor de troleibuz de la Ploieşti la Bucov. "Propunerea reprezentanílor Primăriei Bucov este să se circule cu troleul pe traseul Ploieşti-centru Bucov, lângă statuie. Proiectul trebuia finaţat pe polul de creştere. Noi am transmis către cele trei primării care vor să iasă din pol că acest demers se va face numai în baza unor hotărâri de consilii locale, dar sperăm să le rezolvăm doleanţele" a declarat Teodorescu.


http://www.observatorulph.ro/viata-prah ... -troleibuz


Attachments:
troleibuz-ploiesti.jpg
troleibuz-ploiesti.jpg [ 78.25 KiB | Viewed 813 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 23 Dec 2015 20:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
- Crearea unei noi infrastructuri de troleibuze pe direcția vest-est care să pornească de la Gara de Vest – Mărășesti, Mărășesti/Plăieșilor, Rudului, Take Ionescu, Dobrogeanu Gherea, Mihail Kogalniceanu, Poștei, Ștrandului – Ștrand Bucov.

Linia de autobuz existentă care deserveşte Ştradul Bucov este una dintre cele mai performante din cadrul reţelei, iar zona este în curs de dezvoltare, în special în zona comercială (mall). Mai mult, conectarea Ştrandului Bucov cu şoseaua de centură ar oferi oportunităţi bune pentru P+R.

- Creerea unei noi infrastructuri de troleibuz din centrul oraşului spre gara de vest: acesta ar oferi o legătură directă cu gara de vest din centrul oraşului şi ar permite o conexiune rapidă şi sigură între zonele rezidenţiale dense din jurul Gării de Vest şi centrul oraşului.

- Extinderea liniei de la Hipodrom: în acest scenariu se propune extinderea liniei de troleibuz spre Hipodrom, linie care deserveşte una dintre zonele rezidenţiale cele mai dense situată exact în sudul Gării de Sud, care constituie de asemenea o axă deservită în mod curent de cel mai mare număr de servicii de autobuze din oraş.

Sursa: P.M.U.D.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 23 Dec 2015 22:40 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8035
Silviu wrote:
Linia de autobuz existentă care deserveşte Ştradul Bucov este una dintre cele mai performante din cadrul reţelei, iar zona este în curs de dezvoltare, în special în zona comercială (mall). Mai mult, conectarea Ştrandului Bucov cu şoseaua de centură ar oferi oportunităţi bune pentru P+R.

Zona ,,în curs de dezvoltare" este un cartier de case, în mare parte locuite de persoane cu tenul închis la culoare. E drept, nu e chiar ca zona Protan-ului, dar nici ăia de pe 40 nu cred că ştiu cum arată un bilet. ,,Civilizaţia" se sfârşeşte înainte de podul peste linia Ploieşti - Măneciu, unde se termină blocurile, este mall şi este - sau era - târgul de vechituri şi staţia de autobuz pentru Valea Călugărească, Urlaţi şi alte localităţi de pe drumul Ploieşti - Buzău sau din apropierea acestuia.

Loc pentru P+R este, într-adevăr, berechet acolo.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group