TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Wed 01 May 2024 01:45

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 717 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 24  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Nov 2007 19:33 
Azi la casat:
- 7444, 7423
- Saurer 5004, 5006


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Nov 2007 19:49 
Depoul Bujoreni a dat 5 Ikarus la Berceni 5239>5243.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Nov 2007 21:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Marian Andrei wrote:
Bucurestii Noi a retras din circulatie si ultimele troleibuze DAC - 7400,7405 astfel la ora actuala nu mai exista troleibuz DAC in circulatie in Bucuresti. Acestea vor fi casate pana la 20 Decembrie 2007.


Si sa inteleg ca asta ar fi un motiv de mandrie, o ocazie de a sarbatori deschizand o sticla de sampanie? Mai bine sa spunem ca in materie de troleibuze stam prost chiar si cu troleibuzele proaspat sosite. Platforma Irisbus nu este la fel de buna ca cea de Mercedes, troleibuzele sunt compartimentate prost iar spatiul este extrem de mic.

Deasemenea, troleibuzele Irisbus parca fac mai mult zgomot (vibratii) la trecerea peste denivelari, ceea ce nu se intampla nici la Ikarus 415, nici la Rocar de Simon, Citaro, DAF. La troleibuze a fost chiar o idee proasta cu Irisbus. Sunt frumusele si ieftine, insa doar atat. Nici Cristalis nu mi se pareau prea convingatoare desi erau ceva mai bune (doar la aspect exterior e marea diferenta), chiar daca nici vorba sa se achizitioneze in Bucuresti, cu toate ca ar fi fost bani pentru ele. Mai bine mai mult si prost, nu? (Irisbus)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Nov 2007 21:24 
Pai ce speram este ca urmatoarele 150 troleibuze sa fie mai de calitate. Iar motivul de bucurie este ca am scapat de vechituri.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Nov 2007 21:33 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
fider wrote:
La troleibuze a fost chiar o idee proasta cu Irisbus. Sunt frumusele si ieftine, insa doar atat.

Bucurestiul face parte si el totusi din Romania. Uitati-va putin in jur ce se intampla in general cu troleibuzele in Romania, si apoi veti iubi Irisbus-urile. Partea lor cea mai buna este ca exista. Restul se poate ierta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Nov 2007 22:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
Lui 7444 pentru ce i-au mai facut RK ca acum sa-l caseze?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Dec 2007 10:15 
Alex wrote:
Lui 7444 pentru ce i-au mai facut RK ca acum sa-l caseze?


Pai la vremea aia (noiembrie 2006) se spunea ca vor sa il faca pt muzeu. Apoi a fost facut repede si a fost dat in traseu. In iulie a fost retras. Oricum de mult asteptam sa il taie si pe ala. Chiar si cu RK tot DAC batran era :lol:


Attachments:
7444-097-02.JPG
7444-097-02.JPG [ 89.58 KiB | Viewed 6100 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Dec 2007 16:07 
La ora actuala mai sunt 3 Saurer in circulatie (azi) urmand a fi retras unul cate unul pana vineri.
In noaptea asta pleaca 5010 la casat, cand ii faceam poze tocmai au venit sa scoata taxatoarele de pe el.
In depou retrase mai sunt 5012 si 5005. In traseu le-am vazut doar pr 5015 si 5017. Probabil mai era si 5022.


Attachments:
DSC04233.JPG
DSC04233.JPG [ 86.28 KiB | Viewed 5895 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Dec 2007 16:59 
Incepand cu Decembrie 2007 parcul circulant al depoului Berceni este format exclusiv din troleibuze Ikarus 415T. Acestea circula pe liniile 73,74,76.

Troleibuzele Ikarus 415T prezente in depoul Berceni:
- 5115, 5116, 5117, 5123>5131
- 5202>5208, 5224>5233, 5239>5243


Attachments:
DSC04110.JPG
DSC04110.JPG [ 76.8 KiB | Viewed 2351 times ]
DSC04118.JPG
DSC04118.JPG [ 79.51 KiB | Viewed 2351 times ]
DSC04119.JPG
DSC04119.JPG [ 92.77 KiB | Viewed 2351 times ]
DSC04215.JPG
DSC04215.JPG [ 82.56 KiB | Viewed 2351 times ]
DSC04219.JPG
DSC04219.JPG [ 84.19 KiB | Viewed 2351 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Dec 2007 17:28 
S-a ajuns la Irisbus #5381. Sosesc toate pana la sfarsitul lui Ianuarie.
Distribuirea ramane 10/10. Astfel incat ultimele 20 vor fi 5381>5390 la Bujoreni si 5391>5400 la Vatra Luminoasa.


In caz ca este gata reteaua Berceni - Unirii din urmatoarele 150 troleibuze care se liciteaza curand primele vor fi la Berceni. Anul viitor se stie ca ar veni 50 bucati, care la ora actuala se impart 30 Bujoreni/20 Vatra sau Berceni.


Attachments:
DSC04126.JPG
DSC04126.JPG [ 109.46 KiB | Viewed 6826 times ]
DSC04216.JPG
DSC04216.JPG [ 83.46 KiB | Viewed 6827 times ]
DSC04121d.JPG
DSC04121d.JPG [ 72.99 KiB | Viewed 6823 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Dec 2007 11:19 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 86
Si daca tot au luat avant baietii cu casarile, probabil cand vor termina si Rocarurile se vor autocasa si ei, pentru ca in felul asta si-au luat complet adio de la obiectele muncii lor: UDM, Rocar, Ikarus, Saurer vor fi istorie, iar cu Mercedes, Irisbus si tramvaiele noi (daca s-or mai lua) nu vor avea niciodata treaba, pentru ca sunt prea complicate si pretentioase pentru carpeli la nivel de 1900 toamna.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 09 Dec 2007 03:39 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Marian Andrei wrote:
Ca un fapt divers, 5355 inca nu a ajuns la depou :shock:


Dar face probele prin Berceni. Nu am putut sa nu remarc un sistem de decuplare pneumatica a captatoarelor :)


Attachments:
PC060013.JPG
PC060013.JPG [ 73.18 KiB | Viewed 6591 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 09 Dec 2007 10:15 
Acela NU este 5355, este un model de prezentare pentru urmatoarea licitatie de 150 troleibuze. Va face ceva probe si apoi se intoarce la Arad...si daca va castiga Aradul se va intoarce la primavara.
Ca un fapt divers, are sistem de tractiune bazat pe invertor.In rest este identic cu restul seriei.


Attachments:
DSC03583.JPG
DSC03583.JPG [ 100.01 KiB | Viewed 6581 times ]
DSC03584.JPG
DSC03584.JPG [ 82.88 KiB | Viewed 6582 times ]
DSC04262.JPG
DSC04262.JPG [ 66.28 KiB | Viewed 6582 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 09 Dec 2007 14:28 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 86
Marian Andrei wrote:
Acela NU este 5355, este un model de prezentare pentru urmatoarea licitatie de 150 troleibuze. Va face ceva probe si apoi se intoarce la Arad...si daca va castiga Aradul se va intoarce la primavara.
Ca un fapt divers, are sistem de tractiune bazat pe invertor.In rest este identic cu restul seriei.


Oare marii constructori ca Solaris, Skoda, VanHool, etc chiar n-or fi interesati de contractul de 150 troleibuze, de-a venit doar Aradul sa faca prezentare si probe?... Cred ca li s-a cam scarbit de Romania...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 Dec 2007 11:46 
Marian Andrei wrote:
Acela NU este 5355, este un model de prezentare pentru urmatoarea licitatie de 150 troleibuze. Va face ceva probe si apoi se intoarce la Arad...si daca va castiga Aradul se va intoarce la primavara.
Ca un fapt divers, are sistem de tractiune bazat pe invertor.In rest este identic cu restul seriei.


Are tot motor de curent continuu sau odata cu invertoarele au pus motoare de curent alternativ? Echipamentul de tractiune este facut tot de ICPE SAERP ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 Dec 2007 11:54 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
Da.
Motor pe curent alternativ.
Plus sistem de decuplare pneumatica a captatorilor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Jan 2008 16:15 
Pai pe 2007 au venit 85 bucati cat spunea contractul, restul chiar daca sunt finalizate nu pot fi predate decat in 2008...asa ca vin multe care stau pana se face inmatricularea.

Zilele trecute 5372 era in probe prin pajura.


Attachments:
DSC04731.JPG
DSC04731.JPG [ 69.76 KiB | Viewed 6082 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Jan 2008 22:13 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
#5381 in probe azi la Favorit.


Attachments:
5381..jpg
5381..jpg [ 52.63 KiB | Viewed 5919 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Jan 2008 17:00 
bercenicity wrote:
un alt separator interesant e la racordul de la capatul lui 73/74 dintre cele doua retele... au inlocuit stalpul cu separatorul, au inlocuit consola, dar separatorul a ramas pe locul vechi, in aer :oops:

si o poza


Attachments:
DSC00602x.jpg
DSC00602x.jpg [ 98 KiB | Viewed 7525 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Jan 2008 22:08 
La ora actuala situatia parcului de troleibuze la Bujoreni si Vatra este urmatoarea:
- Vatra a dat 40 troleibuze si probabil ultimele 10 le va "da" tot la Vatra in schimbul Rocarurilor care se caseaza curand. Parcul total va fi de 98 troleibuze (50 Irisbus, 48 Ikarus, Rocar 7454)
- Bujoreni, a dat 40 de Ikarus, nu va mai da nimic deoarece isi mareste parcul pe liniile 61 (3 ture) 62 (3 ture) 96(2 ture) si raman inca 2 pentru rezerve. Parcul total va fi de 50 Irisbus, 59 Ikarus, 2 Rocar + 3 Ikarus de SCOALA.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2008 14:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
Din pacate Ikarusurile seria 52xx vor suferi modificari la schema de vopsire cand se va face RK.

poza 1 - 5244(in curs de RK)
poza 2 - 5249(in curs de RK)

Metionez ca pe langa cele 2 se mai afla si 5209 in curs de RK.
Pozele sunt facute aiurea din cauza lipsei de spatiu in sectie


Attachments:
File comment: 5244
Picture 083.jpg
Picture 083.jpg [ 53.64 KiB | Viewed 8478 times ]
File comment: 5249
Picture 084.jpg
Picture 084.jpg [ 66.69 KiB | Viewed 8480 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Jan 2008 01:35 
Ce mi se pare putin ciudat este ca au inceput sa faca RK la cele venite pe la mijlocul seriei de Bujoreni, ma asteptam sa faca RK la primele venite care aratau mai rau (5202,3,5 etc)

5244 si 5249 aratau bine...
Dar oricum felicitari celor de la Bujoreni ca nu au asteptat ca troleibuzele sa ajunga la limita de distrugere pentru a le trimite la RK.


Attachments:
5244-091-01.JPG
5244-091-01.JPG [ 94.1 KiB | Viewed 8420 times ]
5249-062-02.JPG
5249-062-02.JPG [ 105.31 KiB | Viewed 8420 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 25 Jan 2008 21:45 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
In schimb, au aparut la strada 512E-urile, probabil ca sa faca norma de km necesara taierii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 25 Jan 2008 21:50 
Doar 7449 pe 66. 7454 merge zilnic si sper sa il mai lase macar un an. Desi decand a fost lasat de titularii lui (care au trecut pe 5311) s-a cam ales praful de el.


Attachments:
DSC05579.JPG
DSC05579.JPG [ 98.35 KiB | Viewed 6548 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 19:19 
#5249 aproape gata dupa RK.
Langa el era 7459 :shock: , sper ca nu il taie, ca avea toate capacele deschise :shock:


Attachments:
DSC05649.JPG
DSC05649.JPG [ 65.37 KiB | Viewed 8094 times ]
Top
  
 
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 22:20 
A aparut pe site-ul PMB, raportul de specialitate cu privire la master-planul de transport urban:
http://www4.pmb.ro/wwwt/l52/docs/31_01_2008.pdf

(numar vechi, numar nou, traseu)

61 63 Deviat spre Str Apusului; legatura cu traversarea orasului cu vechiul 66. O crestere semnificativa a frecventei
62 81 Nicio schimbare
65 75 Legatura cu traversarea orasului cu vechiul 381 si 76
66 63 Legatura cu traversarea orasului cu vechiul 61
69 62 Reluarea legaturii cu traversarea orasului cu vechiul 70 si 85; cresterea semnificativa a frecventei
70 62 Legatura cu traversarea orasului with old 69
73 73 Extindere catre oras si Baneasa integrand 131, 301 si 313; cresterea semnificativa a frecventei
74 74 Extindere catre oras, Presei Libere si Damaroaia integrand 312 si 331
76 75, 76 Jumatate din serviciu extins inspre oras, Gara de Nord, 1 Mai si Pajura incluzand 65, 381 si o parte din 86
79 79 Se sugereaza devierea spre Barajul Dunarii (vechiul 92)
86 86 Deviere catre Straulesti inlocuindu-l pe 97
90 61, 86 Frecventa slaba in prezent
91 61 Deviere catre Stirbei Voda
92 62, 79
93 83 Nicio schimbare
96 86 Nicio schimbare
97 75, 86 Legatura cu traversarea orasului cu vechiul 381 si 76


Attachments:
31_01_2008.pdf [6.04 MiB]
Downloaded 296 times
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Feb 2008 17:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
La linii de troleibuz mi se pare cea mai mare prostie sa se urmeze acele indicatii. La o adica sa intelegem ca doar la Unirii si Universitate vrea toata lumea sa ajunga? Liniile de troleibuz isi au utilitatea, si din pacate (sau fericire) si cele de autobuz care le dubleaza partial. Motivele sunt cunoscute: parcara unde are fiecare chef, dezapezirea facuta doar in fata camerelor de luat vederi.

Referitor la propuneri mi se par cam aiurea. In momentul actual o linie ca 91 de-abia se descurca sa acopere necesarul de transport intre Drumul Taberei si Universitate. Sa inteleg ca nici nu mai e nevoie de 90, nu? Tot asa am impresia ca celor care au facut raportul li se pare normal sa schimbi 2 mijloace de transport ca sa ajungi pana la Gara de Nord in aglomeratia din Bucuresti (disparitia lui 71 si ramanerea lui 69). Ideea mi se pare total ridicola: chiar si cu 35-40 de troleibuze pe relatia unui singure linii ca 91 (si desfiintand 268) am dubii ca poti face mare lucru daramite sa acoperi toata cererea catre Eroilor si Stirbei Voda.

O alta idee stupida: desfiintarea liniei 71 pe motiv ca dubleaza 105 (presupun). La cat de facut praf, aglomerat si lung e traseul lui 105, atat ar mai trebui. Si nu cred ca 105 o sa prinda aripi cand si daca mai supravietuieste constructiei pasajului Basarab.

In alta ordine de idei, pacat ca nu au facut si un calcul al necesarului de vehicule si a cheltuielilor estimate, pentru ca in acest caz multe linii ar deveni inutile ( 66 si 79 la cat de scurte sunt si de-abia fac fata), sau ar cere un parc extrem de mare care am dubii ca poate fi disponibil (prelungirile lui 73, 74, 76).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Feb 2008 00:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Regret poate daca am spus lucruri care nu sunt tocmai in acord cu viziunile altor colegi de pe acest forum. Ma asteptam ca acest raport sa fie ceva mai profesionist realizat, sa aiba mai putine lacune si sa fie mult mai bine pus la punct. In materialul descris sunt prezentate proiecte bune de implementat dar exista si omisiuni pe care le consider putin pardonabile.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Feb 2008 12:22 
Azi la gorjului pe 5132 era o domnisoara draguta la volan :P facea scoala :P


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Feb 2008 14:20 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 86
freyutz wrote:
Azi la gorjului pe 5132 era o domnisoara draguta la volan :P facea scoala :P


Intre timp, domnisoara ar trebui sa treaca putin si pe la "sala", ca sa poata salta capacul din spate de la Irisbus in caz de nevoie :D


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 717 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 24  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group